Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/12/2015, 14:51

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze keek wat om zich heen terwijl ze wachtte op Jay, na een tijdje kwam hij aangelopen en automatisch glimlachte ze naar hem, het was toch fijn om hem te zien, het was zo raar dat ze zoveel van hem hield, maar toch zo bang was... Hij wenste haar een goedemorgen en kwam naast haar zitten. Ze schoof een klein stukje opzij en keek naar hem, ze haalde even diep adem, maar het ging wel.
"Goedemorgen." Sprak ze zacht tegen hem. Ze pakte nu een broodje en keek naar hem toen hij vroeg of ze had kunnen slapen.
"Het ging wel." Knikte ze nu. "Ik ben wel een paar keer wakker geworden, maar ik heb denk ik beter kunnen slapen dan jij, of niet?" Vroeg ze hem zachtjes en lichtelijk bezorgd. Ze kauwde langzaam op het broodje en bleef Jay een beetje in de gaten houden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/12/2015, 14:54

Koning Jay Fullbright

Ze schoof bij hem vandaag en hij keek weg, hij knipperde de tranen weg en hij ademde diep in. Ze was een paar keer wakker geworden, maar ze dacht dat ze beter had geslapen dan hij. Hij vond niet dat hij recht had om te zeggen dat hij niet had geslapen. 'Het ging wel..' Zei hij zacht, omdat hij vond dat hij wel moest. Hij wilde niet dat het zo veel pijn deed, maar het was lastig. Hij pakte zelf ook wat eten en hij nam een paar moeizame happen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/12/2015, 14:57

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze voelde gewoon hoeveel moeite alles hem kostte, het deed haar pijn, ze wilde niet dat het zo met hem ging, ze wilde fijn met hem omgaan, zonder dat dit tussen hun instond... het voelde vreselijk. Hij vertelde dat het bij hem ook wel ging.
"Zeker weten?" vroeg ze bezorgd. Hij zag eruit alsof hij niet had kunnen slapen. Hij at moeizaam en na een paar happen liet ze haar eten liggen.
"Gaan we wat leuks doen vandaag?" Wilde ze van hem weten, ze wilde graag zo snel mogelijk van dit gevoel af.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/12/2015, 15:38

Koning Jay Fullbright

'Het ging wel...' Herhaalde hij. Hij vond het niet belangrijk, het was zijn eigen schuld. Hij keek een stuk vrolijker toen ze vroeg of ze wat leuks zouden gaan doen vandaag. ' Ja, heel graag... Wat zou je willen doen vandaag?' Vroeg hij haar enthousiast. Hij hoopte dat dit hun zou helpen. Zijn blik werd nu ook een stuk helderder, dit gaf hem meer hoop en daardoor voelde hij zich een stuk beter. Hij wilde het graag goed maken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/12/2015, 15:40

Koningin Esmeralda Fullbright

Door haar vraag was hij ineens heel anders, zelfs enthousiast, dat vond ze eigenlijk wel leuk, ze glimlachte hierdoor. Hij vroeg haar wat ze wilde doen vandaag. "Ik weet het niet zo goed, wat doen mensen normaal gesproken op een eerste date?" Vroeg ze lichtelijk plagend aan hem. Als hij vrolijk en enthousiast was, was het voor haar ook niet meer zo'n hele grote stap.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/12/2015, 16:00

Koning Jay Fullbright

'Dat weet ik eigenlijk ook niet... Misschien samen wat eten? een wandeling? Het hoeft niet ver te zijn of heel lang, als wij maar gewoon even samen zijn, toch?' Vroeg hij glimlachend aan haar. Hij was hier echt blij mee. Hij was bang dat ze er achter zou komen dat ze niets meer met hem wilde en dat ze te bang was, maar dat bleek nu toch niet zo te zijn. Ze wilde nog wel iets met hem doen. ' We kunnen naar de herberg gaan, gewoon iets simpels... Zeg jij het maar.' zei hij glimlachend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/12/2015, 16:07

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij wist het ook niet en noemde verschillende dingen op, ze glimlachte door zijn enthousiasme, hij wilde gewoon even samen zijn. "Wandelen lijkt me wel fijn." Knikte ze nu. Ze wilde liever nog niet ergens naar een openbare plek, daar voelde ze zich sowieso niet echt prettig.
"Ik vind je heel erg leuk als je zo enthousiast bent." Sprak ze zachtjes en lief tegen hem, ze wilde hem wel laten weten dat het gevoel er nog steeds zat, ze was nog steeds gek op hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/12/2015, 16:24

Koning Jay Fullbright

Ze wilde wel met hem wandelen, daardoor glimlachte hij. 'Lukt dat wel? Als ik je niet vast mag houden en mag ondersteunen...' Zei hij zacht. Hij wist niet of ze het dan wel volhield en hij vond het vervelend als het niet zou gaan. Hij wilde haar dan veel te graag helpen. Ze vond het leuk als hij enthousiast was, daardoor glimlachte hij. 'Ik vind het gewoon fijn... Ik bedacht mij vannacht dat het best zou kunnen dat je besloot dat je mij toch niet meer wilde zien...' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/12/2015, 18:10

Nathan Gerono

Het was echt heerlijk met Elvira en hij genoot er ook duidelijk van. Het was nogal wild, maar dat kwam een beetje doordat hij zich niet echt inhield en dit was toch wat hij lekker vond. Hij hield van dit heftige, misschien wel iets te veel. Toen hij klaar was kwam hij van haar af en hij zoende haar langzaam. 'Dat was lekker...' Zei hij zacht. Hij vond het fijn en hij vond het nog leuker dat ze zo gretig was. Dat was misschien nog wel het leukste. ' Zullen we zo maar naar bed gaan?' Vroeg hij grijnzend. 'Dan kunnen we nog een keer...' Voegde hij er aan toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/12/2015, 18:27

Carmen Samira

'Dan hoop ik dat het niet gebeurd. Ik gun het ze allebei enorm om gelukkig te worden en Leroy doet het zo goed nu...' zei ze tegen hem. Ze hoopte ook dat het snel beter zou gaan met Jay, dat zou voor iedereen goed zijn. Door wat hij zei grijnsde ze een beetje. 'Ik vind het fijn om bij je te zijn. We lopen elkaar elke keer mis, ik wil liever even tijd met jou doorbrengen dan slapen, als jij het niet erg vindt.' Plaagde ze hem. Daarna kwam ze overeind en zoende ze hem zachtjes.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/12/2015, 19:27

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vroeg haar of het wel ging als hij haar niet vast mocht houden en ondersteunen. "Jawel, ik heb een stok." Sprak ze met een glimlach en ze hield de wandelstok een beetje omhoog. Het was niet erg, ze kon prima met die stok lopen. Het ging haar nog redelijk goed af. Hij vertelde dat hij het fijn vond en hij had zich bedacht dat het best zou kunnen dat ze hem nooit meer wilde zien.
"Jay, doe niet zo gek, ik hou onwijs veel van je." Zei ze meteen tegen hem. "Je mag daar echt niet aan gaan twijfelen. Echt niet. Ik wil het gewoon rustig aan doen, daar voel ik me goed bij momenteel." Legde ze aan hem uit. "Het voelt gewoon zo raar, ik voel me wel echt verliefd en ik wil bij je zijn, maar de angst houdt me tegen." Klonk haar stem heel voorzichtig tegen hem, ze wilde hem geen pijn doen, maar ze wist dat het wel zou gebeuren, elke keer als ze de woorden pijn of angst noemde.


Elvira Solore

Na een tijdje kwam hij van haar af, ze hijgde lichtelijk en ze draaide zich naar hem toe. Hij vond het lekker. "Hmm... ik ook." Mompelde ze zachtjes tegen hem. Hij wilde zo maar naar bed gaan, dan konden ze dan nog een keer.
"Pff... ik geloof niet dat ik dat red... ik heb nu al knikkende knieën van je." Plaagde ze en ze zoende hem weer even.


Kayton Erogate

"Ja, ik gun het ze ook... Leroy doet het inderdaad uitstekend momenteel." Hij was het echt wel met haar eens. Ze vertelde hem dat ze het fijn vond om bij hem te zijn, ze liepen elkaar de laatste tijd elke keer mis, ze wilde dit liever dan slapen.
"Je bent lief... ik vind dit ook fijn." Fluisterde hij zacht tegen haar. Ze zoende hem en hij zoende haar liefdevol terug. Hij legde zijn hand in haar hals en trok haar iets naar zich toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/12/2015, 19:40

Koning Jay Fullbright

Ze had een stok. Ze had hem dus eigenlijk helemaal niet meer nodig. Ze legde uit dat hij het niet moest denken. Ze voelde zich nog net zo verliefd, ze was alleen bang. Hij knikte langzaam. Hij haalde diep adem om het verdriet te negeren, maar het ging niet. De tranen braken door en daardoor kwam hij overeind..'Het spijt mij... Ik heb even tijd nodig, ik zie je straks.' Fluisterde hij. De tranen liepen over zijn gezicht heen en hij liep snel weg, naar zijn eigen kamer.

Nathan Gerono

'Jeetje, twee keer kan je toch wel aan?' Vroeg hij plagend aan haar. Hij stapte uit het bad en hij gaf Elvira een handdoek aan, daarna zoende hij haar weer en trok hij haar dichter naar zich toe. Hij wist niet wat er was, maar hij had er nog steeds zin in, terwijl hij het wel heerlijk had gevonden. Zijn handen gleden naar haar heupen en hij trok haar dichter naar zich toe. Hij drukte zijn lippen in haar hals.

Carmen Samira

'Gelukkig.' Fluisterde ze. Ze werd dichterbij getrokken en ze legde haar handen in zijn hals, ze bleef hem gewoon even zoenen en daarna keek ze hem glimlachend aan. 'Ik ben gek op je...' Fluisterde ze. 'En je bent ook nog eens best wel aantrekkelijk, dat is mooi meegenomen.' Voegde ze er plagend aan toe, daarna begon ze hem flink te kietelen. Ze waren helemaal niet zo heel erg lang zonder elkaar geweest, maar het voelde alsof ze hem nu al gemist had.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/12/2015, 22:34

Koningin Esmeralda Fullbright

Verbijsterd bleef ze achter, Jay huilde, ze had hem echt zien huilen, daarna ging hij weg met de woorden dat hij tijd nodig had. Ze staarde hem na en haalde een paar keer diep adem. Ze keek naar haar bord, wat moest ze nu doen? Erachteraan? Ze wist het echt niet, ze baalde hier wel echt van. Ze bleef een paar minuten doodstil zo zitten, te bedenken wat ze nu eigenlijk moest gaan doen.


Elvira Solore

Hij plaagde haar of ze twee keer wel aankon. "Hmm, eigenlijk wel denk ik, maar nu wil ik het lief en zacht." Plaagde ze hem terug. Ze pakte de handdoek van hem aan en sloeg die om haar lichaam heen, daarna werd ze alweer gezoend. Liefdevol zoende ze Nathan terug en ze ging dicht tegen hem aanstaan toen hij haar dichterbij trok. Ze vond het heerlijk. Hij deed het wel heel erg fijn, al was duidelijk aan hem te merken dat hij nog veel zin had.


Kayton Erogate

Ze bleef hem zo zoenen, het was fijn, hij merkte gewoon dat hij dit al gemist had. Ze fluisterde hem toe dat ze gek op hem was, het maakte hem echt warm van binnen, daarna plaagde ze hem en er brak een grote grijns door op zijn gezicht.
"Best aantrekkelijk? Meen je dat nou? Ik ben gewoon woest aantrekkelijk." Plaagde hij haar vrolijk terug. Ze begon hem te kietelen en hij kietelde haar terug op de plekjes waarvan hij wist dat ze er slecht tegen kon, hij was echt stapelgek op haar, ze was echt zijn maatje in alles.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/12/2015, 22:47

Nathan Gerono

Ze dacht wel dat ze het kon, maar nu wilde ze het zacht en lief. 'Ik zal mijn uiterste best doen...' zei hij grijnzend tegen haar. Hij stond even heel fijn zo en daarna nam hij haar mee naar het bed. Hij drukte heel erg zacht zijn lippen op die van haar, hij streek rustig langs haar wang, maar hij kon gewoon niet voorkomen dat hij gretig was. Hij had er altijd te veel zin in en soms was dat voor Elvira waarschijnlijk niet zo leuk. Hij kon zich voorstellen dat ze het graag anders wilde hebben en zelfs als hij zoals nu heel erg zijn best deed lukte het niet echt.

Koning Jay Fullbright

Hij liet zich huilend op het bed zakken, hij voelde zich zo verdrietig. Hij kon gewoon niet geloven dat dit echt gebeurde. Dat hij dit echt gedaan had. Dat hij Esmeralda zo veel pijn deed, de enige waar hij zo erg van hield. Hij ademde trillend in en hij dwong zichzelf om op te staan. Hij stond te trillen op zijn benen van emotie, maar hij werd alleen maar kwaad op zichzelf hier door. Hij liep de kamer uit en hij veegde de tranen van zijn gezicht. Hij regelde een rode roos en hij liep met de bloem in zijn handen terug naar Esmeralda. Hij ging voorzichtig naar haar toe en hij stak de bloem naar haar uit. 'Het spijt mij dat ik mij op onze eerste date al zo emotioneel gedraag.' zei hij met een zwakke glimlach op zijn gezicht tegen haar. 'Ik hoop dat jij mij ondanks dit toch een kansje wilt geven....'

Carmen Samira

'Oh, dat vind jij zelf? Hoort een vrouw dat niet te zeggen?' Vroeg ze grijnzend aan hem. Ze werd keihard teruggepakt en daardoor gaf ze hem een stomp tegen zijn arm. 'Hou eens op jij...' Plaagde ze hem daarna en ze drukte haar lippen op die van hem. Ze liet haar handen over zijn lichaam glijden en daarna keek ze hem weer grijnzend aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/12/2015, 22:59

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze zat met haar handen in haar haren aan de eettafel, alles was inmiddels opgeruimd en ze zat daar doodstil. Ze durfde niet naar Jay, het ging gewoon niet. Ze kon daar niet alleen binnen in één kamer zijn met hem. In het openbaar ging het prima, maar een slaapkamer... alleen het idee al zorgde ervoor dat ze ging rillen. Ineens hoorde ze iemand aankomen lopen, ze keek langzaam op en zag Jay bij haar staan, hij stak een rode roos naar haar uit. Hij zei haar dat het hem speet dat hij zich zo emotioneel gedroeg op hun eerste date.
"Ach, wat lief..." Sprak ze oprecht en ze pakte de roos heel voorzichtig van hem aan. Ze rook er even aan met een glimlach. 'Natuurlijk geef ik je nog een kans, volgens mij is dit de eerste keer dat je me bloemen geeft." Plaagde ze een klein beetje.
"Ik ben blij dat je er zo mee om gaat, Jay, ik weet dat het pijn doet, maar daardoor weet je ook wel heel erg goed wat je wilt. Ik vind het fijn en lief dat je zo erg voor me gaat, dat je alles eraan doet om me te helpen, dat waardeer ik heel erg en ik zie weer een beetje de jongen waar ik ooit verliefd op ben geworden." Fluisterde ze. Met een glimlach stak ze de bloem in haar vlecht en kwam daarna langzaam met de wandelstok overeind.
"Laten we gaan." Sprak ze zachtjes.


Kayton Erogate

"Jij zegt het niet, dan moet ik het maar tegen mezelf zeggen." Plaagde hij terug. na een tijdje kreeg hij een stomp, hij moest ophouden. "Jij begon." Zijn ogen twinkelden vrolijk en daarna zoende ze hem, hij zoende liefdevol met haar mee en voelde haar handen over zijn lichaam. Ze keek hem daarna met een grote grijns aan. "Wil je soms wat van me?" Vroeg hij haar nu. Hij streelde langs haar wang en pakte zachtjes haar kin beet zodat hij haar goed aan kon kijken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/12/2015, 23:10

Koning Jay Fullbright

Hij had het echt zwaar en hij moest er alles aan doen om zijn tranen binnen te houden, het was bijna niet te doen en hij was vreselijk verdrietig. Gelukkig reageerde ze heel positief. Ze vond het lief van hem, ze zei glimlachend dat ze hem nog een kans gaf en dat het volgens haar de eerste keer was dat hij haar bloemen gaf. Daardoor werd de glimlach op zijn gezicht iets oprechter. 'Ik wil het best vaker doen,' zei hij zachtjes. Ze was blij dat hij er zo mee omging, ze wist dat het pijn deed, maar daardoor wist hij wel wat hij wilde. Dat wist hij inderdaad, hij wilde dit nooit meer. Hij wilde gelukkig zijn en nooit meer dit gevoel hebben. Ze zag nu weer een beetje de jongen waar ze ooit verliefd op was geworden. Opnieuw kreeg hij tranen in zijn ogen en hij slikte moeizaam, hij knikte alleen nog maar toen ze wilde vertrekken.

Carmen Samira

'Zo werkt het dus niet,' zei ze grijnzend tegen hem. Door zijn vraag schudde ze haar hoofd. 'Ja, natuurlijk, ik wil toch altijd iets van jou.' plaagde ze hem. Haar kin werd vastgepakt door hem en daardoor grijnsde ze even en streek ze langs zijn gezicht. 'En jij maar hopen dat ik zomaar in slaap zou vallen... valt dat even tegen...' plaagde ze hem weer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/12/2015, 23:17

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij glimlachte wel oprecht naar haar toen ze zei dat dit de eerste keer was dat hij bloemen gaf, hij wilde het ook vaker doen. "Ik vind het leuk." Knikte ze, hij mocht het van haar best vaker doen, ze was gek op bloemen. Ze zag weer de tranen in zijn ogen, automatisch kwamen die bij haar ook omhoog.
"Niet verdrietig zijn... ik kan er niet tegen om je zo te zien." Fluisterde ze heel erg zachtjes en ze keek hem eventjes doordringend aan. Ze kon er echt niet tegen, ze werd er zelf vreselijk verdrietig van en het zou het er niet echt leuker op maken. Ze liep langzaam met hem naar buiten toe. Met haar nieuwe been in combinatie met de stok, kon ze behoorlijk goed lopen, het ging haar echt heel goed af.
"Je vader wilde graag een keer met z'n vieren gaan rijden, lijkt je dat leuk?" vroeg ze ineens aan hem, ze wilde ergens over praten, ze kon niet zwijgend naast hem lopen.


Kayton Erogate

"Jammer hoor..." Mompelde hij haar zacht toe. Ze wilde inderdaad wat van hem. "Wat?" Klonk zijn stem uitdagend en hij voelde hoe ze langs zijn wang streelde, het voelde fijn, het was lief en rustig. "Eigenlijk valt het heel erg mee... ik vind het heerlijk om even samen met je te zijn, wie weet hoelang we weer moeten wachten tot de volgende keer?" Gaf hij eerlijk aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/12/2015, 23:24

Koning Jay Fullbright

Ze vond het leuk om bloemen te krijgen, hij zou het onthouden. Hij zag dat ze zelf ook tranen in haar ogen kreeg, hij moest niet verdrietig zijn. 'Ben ik wel... maar het is mijn eigen schuld.' fluisterde hij, hij had het gevoel dat zijn keel dichtgeknepen werd en zo klonk hij ook een beetje. Hij liep met haar mee, het leek redelijk goed te gaan. Ze vroeg opeens iets aan hem en hij keek weer op naar haar, hij knikte langzaam. 'ja, dat lijkt mij leuk... ik wilde straks even met hem gaan praten, ik weet alleen niet of hij dat fijn zal vinden of juist niet,' zei hij nu.

Carmen Samira

'Ja, helaas.' plaagde ze hem. Door de uitdagende toon in zijn stem grinnikte ze even. 'Wat denk jij nou meteen? Misschien had ik het wel over iets anders, misschien wilde ik wel geld van je, of een leuke nieuwe jurk,' plaagde ze hem nu. 'Ja, je hebt gelijk. Ik denk dat Esmeralda morgen bij mij of bij ons wilt slapen, dus dan zijn we sowieso niet samen, Jay en Leroy zullen jou nodig hebben, dus laten we maar even van dit moment genieten,' zei ze. Ze vond het helemaal niet erg, maar het was wel fijn om nu met hem samen te zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/12/2015, 23:32

Koningin Esmeralda Fullbright

"Maar we moeten plezier hebben op een date... dat hoort erbij, anders is het geen geslaagde date." Sprak ze hem nu zacht toe, met een voorzichtige glimlach rond haar lippen. Hij liep met haar mee en gaf aan dat het hem leuk vond om met z'n vieren te rijden, hij werd niet eens boos omdat ze over zijn vader sprak, hij reageerde heel normaal en wilde zo bij zijn vader langsgaan. "Hij zal eraan moeten wennen... maar elke keer dat je hem spreekt, zal het beter gaan. Wil je dat ik meega?" Vroeg ze nu aan hem en ze keek weer even naar hem op.



Kayton Erogate

Ze gaf een paar opties, dat ze het ook over wat anders kon hebben. "Ik dacht het niet, dat soort dingen doe je toch wel." Plaagde hij haar en hij gaf haar een knipoog. Hij had gelijk, Esmeralda zal sowieso bij haar willen slapen en Jay en Leroy hadden hem nodig.
"We zijn wel populair hé?" Mompelde hij haar met een lichte grijns toe. Hij trok haar zachtjes bij hem op schoot en streelde de haren uit haar gezicht.
"Je bent echt een prachtige vrouw..." Fluisterde hij vol bewondering over haar uiterlijk, maar van de binnenkant was ze ook prachtig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/12/2015, 23:35

Koning Jay Fullbright

'Oh, ik heb niet zo veel ervaring met dates...' gaf hij toe, nu brak er wel een grijnsje door op zijn gezicht. Ze zei dat zijn vader er aan zou moeten wennen, maar elke keer zou het beter gaan. Ze stelde zelfs voor om mee te gaan, hij keek haar wat verbaasd aan. 'Als jij dat niet vervelend vindt zou ik het heel erg fijn vinden...' fluisterde hij. Hij vond het doodeng om deze stap te nemen. 'Ik wil zo eerst zijn brief lezen, maar zelfs dat durf ik niet,' gaf hij toe.

Carmen Samira

'Misschien doe ik de rest ook wel,' plaagde ze hem nu en ze gaf hem een duwtje. 'Ja, we zijn enorm populair. Beter dit dan dat wij niets te doen zouden hebben, al geloof ik niet dat wij ons snel vervelend.' zei ze tegen hem. Ze werd bij hem op schoot getrokken en door wat hij deed glimlachte ze, zijn woorden zorgden er zelfs voor dat ze even stil was. 'Jij bent ook geweldig, Kayton.' zei ze zacht tegen hem. Ze streek langs zijn hals en daarna liet ze haar hand onder zijn shirt glijden, zachtjes gleden haar vingers over zijn spieren heen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/12/2015, 23:42

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij had niet zoveel ervaring met dates en ze grinnikte hierdoor zachtjes even. "Ik toch ook niet.' Zei ze wat plagend tegen hem terug. Hij keek verbaasd toen ze voorstelde om mee te gaan. "Waarom zo verbaasd, ik vind het echt nog steeds fijn om bij je te zijn, Jay." Vertelde ze hem zacht en lief. "Ik vind het niet vervelend." Ze schudde haar hoofd een beetje. Daarna gaf hij aan dat hij de brief ook nog niet gelezen had.
"Waar ben je bang voor?" Wilde ze van hem weten en ze keek hem nieuwsgierig aan.


Kayton Erogate

"Ik vind ook wel dat je een mooie nieuwe jurk kan gebruiken." Plaagde hij haar terug. Ze vond dat ze enorm populair waren, dit was beter dan wanneer ze niets te doen hadden, al geloofde ze ook weer niet dat ze zichzelf zo snel zouden vervelen.
"Hmm... vervelend ben je wel, maar echt vervelen zullen wij nooit doen." Plaagde hij haar nu. Haar vingers gleden langs zijn hals onder zijn shirt door, het was heel erg prettig, hij zoende haar weer zachtjes en liefdevol.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/12/2015, 23:46

Koning Jay Fullbright

'Dat is waar,' zei hij nu grijnzend tegen haar. Doordat Esmeralda zo lief en best wel open was, kwam hij ook een beetje los en vergat hij zijn verdriet. Hij vergat wat hij gedaan had en het vervelende gevoel verdween naar de achtergrond. Door wat ze zei ademde hij diep in. 'Ik kan het niet geloven.' fluisterde hij. 'Ik dacht vannacht dat het beter zou zijn als ik weg zou gaan... als je iemand anders vindt, die wel goed voor je is en die je niet zo veel pijn doet.' fluisterde hij, zijn stem stierf bijna weg en hij staarde naar de grond. 'Ik ben bang voor nog meer pijn, ik wil niet zien hoe teleurgesteld hij is, hoe veel pijn ik hem heb gedaan...' zei hij heel eerlijk.

Carmen Samira

'Ohja? Volgens mij vind jij dat altijd wel.' zei ze tegen hem. 'Zo vervelend ben ik niet, jij bent veel erger.' zei ze daarna tegen hem. Ze werd weer door hem gezoend en ze ging gewoon langzaam verder, daarna drukte ze hem achterover en trok ze zijn shirt uit, zo kon ze er een stuk beter bij. Ze drukte zachtjes haar lippen in zijn hals en ze liet haar vingers naar zijn onderbuik glijden, langzaam over zijn spieren heen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/12/2015, 23:52

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij kon het gewoon niet geloven, hij dacht vannacht dat het beter was dat hij weg zou gaan, dat ze iemand anders zou vinden die wel goed voor haar was.
"Jij bent goed voor me en je hebt beloofd dat je het niet meer zou doen, bovendien ben jij alles wat ik wil... gelukkig zijn, met jou." Vertelde ze hem nu glimlachend. Hij was bang om de brief te lezen omdat hij bang was voor nog meer pijn, hij wilde niet zien hoe teleurgesteld zijn vader was, hoeveel pijn hij hem had gedaan.
"Je vader is vooral teleurgesteld in zichzelf..." Gaf ze heel zachtjes aan. "Hij vind dat het zijn schuld is dat het zo gaat." Verduidelijkte ze haar woorden. Ze liep verder met hem door het bos heen.


Kayton Erogate

"Misschien komt dat omdat je echt hoognodig nieuwe jurken moet hebben." Plaagde hij nu. Ze vond hem vervelender, hij grijnsde eventjes. ze duwde hem achterover en hij zorgde ervoor dat ze zijn shirt uit kon trekken. Hij kreunde zacht doordat ze hem in zijn hals zoende en zijn vingers begonnen langzaam ook haar kleding los te maken.
"Het beest is los..." Mompelde hij wat plagend over Carmen omdat ze momenteel de leiding nam en dat vond hij heerlijk. Hij zag het graag dat ze dit deed, dat ze vol zelfvertrouwen was en zich op haar gemak voelde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/12/2015, 23:56

Koning Jay Fullbright

Hij kon haar woorden nog steeds niet geloven, hij was zo bang dat toch zou blijken dat het niet zo was, dat het niet goed voelde, dat ze het toch niet wilde met hem. Dat ze klaar was doordat ze zo bang voor hem was. Ze zei dat zijn vader vooral teleurgesteld was in zichzelf, hij vond dat het zijn schuld was. 'Dat is niet zo.' fluisterde hij. Hij had het wel gezegd, hij had zijn vader zo vaak de schuld van alles gegeven, maar het kon nooit helemaal zijn schuld zijn. Hij voelde weer de tranen over zijn gezicht lopen en hij ademde trillend in. 'Sorry,' mompelde hij.

Carmen Samira

'Hm, dan moet jij die maar voor mij kopen,' plaagde ze hem. Door wat hij daarna zei duwde ze hem weer. 'Pas op jij, straks zet ik mijn klauwen in jouw huid, dan zul je eens zien hoe een beest is,' zei ze grijnzend tegen hem. 'Of vind je het niet leuk?' vroeg ze er plagend aan toe, ze hield ook meteen op, eens zien hoe snel hij terug kwam op zijn woorden. Dat kon nooit heel erg lang duren zo.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 00:05

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij gaf aan dat het niet de schuld van zijn vader was. "Je krijgt nu de kans om dat allemaal te zeggen, maar je moet wel de brief lezen..." Fluisterde ze hem zacht en lief toe. Hij huilde weer en ze keek hem vol medelijden aan. Hoewel hij dit een tijdje zonder emotie allemaal had gedaan, leken die emoties nu juist extra terug te komen. Misschien was het wel een goed ding, vooral omdat hij het gewoon aan haar liet zien. Ze keek hem even aan en reikte zachtjes naar zijn hand, ze aarzelde, maar pakte daarna zachtjes zijn hand vast. Ze trilde, dit was echt al een hele grote stap en ze haalde wat gehaast adem, maar ze wilde hem laten zien dat ze niets liever wilde dan dat alles goed kwam tussen hun.


Kayton Erogate

"Dat ga ik ook doen." Sprak hij heel serieus tegen haar terug, hij zou er wel voor zorgen dat ze nieuwe jurken kreeg. Ze sprak over klauwen en hij grinnikte zachtjes. Daarna vroeg ze of hij dat soms niet leuk vond.
"Hmm... als je klauwen vervangt door nagels, is het best oké." Plaagde hij haar terug. Ze stopte en daardoor trok hij haar kleding uit en pakte haar vast. Hij drukte zijn lippen nu in haar hals en liet ze langzaam naar beneden afglijden.
"Je weet dat als je me plaagt, je het terug kan verwachten." Mompelde hij met zijn lippen op haar buik, daarna stopte hij ook ineens en keek haar aan met een grijns.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum