Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/12/2015, 21:32

Leroy Fullbright

Hij glimlachte een beetje, hij werd rustiger doordat Esmeralda en Lolita met elkaar spraken, ze waren positief en daardoor voelde hij zich gewoon beter. Het had meer invloed op hem hoe andere mensen zich voelden dan hij ooit gehad had en eigenlijk was dat wel goed. Hij pakte de hand van Lolita vast en hij bleef glimlachend naar Esmeralda kijken. 'Als het allemaal weer beter gaat gaan we een keer een ritje maken met zijn vieren.' zei hij zacht.

Koning Stephen Lahero

Hij schonk twee glazen in en hij gaf haar glas aan, hij zette de fles bij hun neer en hij ging naast haar zitten. Hij nam een slokje en daarna keek hij haar aan. 'Het zag er goed uit. Niets bijzonders, alles goed opgelost, zo hoef ik niet heel veel in te halen en kan ik gewoon weer aan de slag.' zei hij positief. Hij was er ook echt tevreden over, zo durfde hij wel vaker een paar dagen weg te gaan, dat was wel fijn.

Nathan Gerono

'Ja, dat geloof ik ook,' zei hij. Hij wist niet zo goed in te schatten of Elvira het erg vond of niet, maar hij vond het eigenlijk wel fijn. Hij wilde ook graag bij Fay zijn, heel graag. Hij vond het wel heel fijn om met Elvira te zijn en het voelde nu heel goed, daar was hij ook wel blij mee. Ze drukte hem verder onder water en hij ademde even diep in, hij spande kort aan, maar daarna werd hij weer gezoend en ontspande hij weer.

Carmen Samira

'Dat vind ik ook,' gaf ze toe. 'Blijkbaar is er tussen hun toch iets heel bijzonders, nu lijkt het ook goed te gaan... het kan dus wel.' zei ze zacht. 'Denk je dat Leroy terug gaat vallen in zijn oude gedrag?' vroeg ze nu. Kayton kende hem heel goed, die kon dat wel objectief inschatten, hij wist het beste hoe hij was. 'Dat denk ik ook, hij moet er aan willen werken en dan kan het alleen maar beter worden. Zelfs al valt hij dan een keer terug, als hij maar vooruit wil gaan... dat zal al lastig genoeg worden.' zei ze. 'Ik geloof het niet. Ze was gewoon doodsbang en in paniek.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/12/2015, 07:33

Lolita Fullbright

Ze keek heel even opzij naar Leroy en kneep zachtjes in zijn hand met een glimlach, hij was heel rustig, dat vond ze fijn, dat was ook goed voor Esmeralda.
"Dat lijkt me leuk!" Zei Esmeralda oprecht en met een glimlach. "Maar dan moet ik nog erg veel oefenen." Zei ze eerlijk en dat zou ze pas gaan doen wanneer ze het weer oké vond als Jay haar aanraakte, ze wilde het heel graag met Jay oefenen. Dat vond ze prettig.
"Mag ik om de dag hier slapen?" Vroeg ze ineens zachtjes. "Natuurlijk meisje, van mij wel." Lolita keek even naar Leroy met een glimlach en daarna keek ze Esmeralda weer aan. "Bij wie slaap je de andere dagen?" Wilde ze nieuwsgierig weten. "Carmen." Zei Esmeralda zacht.


Koningin Fay Lahero

Ze bedankte hem voor de wijn en dronk er rustig van. Hij kwam naast haar te zitten en gaf aan dat alles er goed uitzag, er was niets bijzonders. "gelukkig maar, dat vind ik fijn om te horen. Doen ze het beter dan ik." Sprak ze zacht tegen hem. Fay gaf gewoon niet graag dingen uit handen, bang dat het verkeerd ging.


Elvira Solore

Hij spande aan door wat ze deed met hem, maar na een tijdje ontspande hij tijdens de zoen. Ze vond het leuk, maar na een tijdje werd ze echt ongeduldig en trok ze hem weer omhoog uit het water. Ze keerde haar rug naar Nathan toe en hield zich vast aan de badrand, daarna keek ze wat uitdagend achterom, haar geduld was op, ze wilde het graag nu.


Kayton Erogate

Hij knikte toen Carmen aangaf dat er iets heel bijzonders was tussen hun. Dat was ook zeker zo, daar was hij van overtuigd. Ze wilde weten of hij zou denken dat Leroy terug zou vallen in zijn oude gedrag. Hierdoor dacht Kayton even na.
"Misschien, maar het ligt er vooral aan hoe het gaat met Jay, als die Leroy gaat accepteren als zijn vader en dingen met hem wilt bespreken, zal hij er niet in terugvallen." Vertelde Kayton haar nu. Hij glimlachte hoe ze sprak over Jay en hij knikte eventjes. "Hij zal nog wel een paar duwtjes nodig hebben, maar hij accepteert me nu, het komt wel goed, dat weet ik zeker." Sprak hij zachtjes. Carmen dacht dat Esmeralda niet gewond was, gewoon bang en in paniek. "Arm ding..." Mompelde hij zachtjes. Hij streelde zachtjes langs de wang van Carmen.
"Ik dacht eigenlijk dat ik je zo heel snel in slaap zou krijgen, maar dat valt een beetje tegen." Plaagde hij nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/12/2015, 07:41

Leroy Fullbright

'Ik zal zelf ook nog wel wat tijd nodig hebben voor ik normaal op een paard kan zitten, dus dat maakt helemaal niet uit.' Zei hij met een glimlachje op zijn gezicht tegen haar. Ze wilde weten of ze om de dag hier mocht slapen. Lolita vond het prima en ze keek naar hem. ' Ja, natuurlijk, dat is geen probleem...' zei hij. Tegenwoordig maakte het hem niets uit, terwijl het vroeger echt ondenkbaar geweest was. Hij had toen echt afstand moeten houden van Esmeralda. Ze zou de andere dagen bij Carmen slapen. Hij vond het slim van haar, het was beter dan helemaal alleen zijn.

Koning Stephen Lahero

'Dat vind ik niet. Jij hebt je uiterste best gedaan. Meer dan mijn raadsmannen bij elkaar. Dat is het belangrijkste en daar hecht ik waarde aan. Je moet jezelf niet zo naar beneden halen.' zei hij zacht tegen haar. Hij streek met zijn vingers over haar hand en hij keek haar doordringend aan, verder deed hij niks, dit was voor hem wel een beetje de grens, hierna kon het veel te makkelijk uitdagend worden en dat wilde hij juist voorkomen.

Nathan Gerono

Hij ademde diep in, hij werd al snel losgelaten en hij ademde heel diep in. Ze draaide haar rug naar hem toe en hij grijnsde een beetje. Het water droop over zijn gezicht, de blik in zijn ogen was uitdagend. Hij pakte haar heupen vast en hij drong meteen bij haar naar binnen. Dit was heerlijk, nu was het anders dan normaal, Elvira deed uitdagend, dit vond hij heel erg fijn. Hij was nogal heftig, het water ging alle kanten op, maar hij genoot duidelijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/12/2015, 09:30

Lolita Fullbright

Ze glimlachte om Leroy toen hij zei dat hij ook nog wel even tijd nodig had voor hij normaal op een paard kon zitten. "Het gaat gelukkig wel elke dag beter." Glimlachte ze breed en ze keek hem liefdevol even aan. Leroy vond het ook geen probleem als Esmeralda bij hun bleef slapen, ze was hier zo blij mee en haar dochter durfde ook gewoon bij hem te zijn. Dat was gewoon prettig. Het voelde goed. Nog even en ze konden samen één gezin zijn.


Koningin Fay Lahero

Ze glimlachte een beetje door wat Stephen zei, ze vond het wel heel erg lief van hem eigenlijk dat hij vond dat ze haar uiterste best had gedaan, hij hechtte er veel waarde aan. Ze voelde zijn vingers even over haar hand strelen en ze keek in zijn doordringende ogen. Het was fijn, ze wist dat deze momenten heel erg schaars waren en daarom koesterde ze ook echt, ze waardeerde het dat hij dit deed.
"Dank je." Fluisterde ze liefdevol tegen hem.


Elvira Solore

Haar heupen werden haast meteen vastgepakt en het was heel erg heftig wat hij met haar deed, maar het was heerlijk. Ze kreunde en hield zich stevig vast, Dit had ze even nodig, het water spetterde over haar lichaam heen, maar ze vond het aangenaam. Dit was wat ze wilde momenteel en ook wat ze kreeg, heerlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/12/2015, 10:30

Leroy Fullbright

Hij pakte nu zelfs even de hand van Esmeralda vast. 'Het komt goed. We gaan je allemaal helpen.' zei hij zacht en zorgzaam tegen haar. 'Wil je hier vanavond al blijven?' Vroeg hij zacht aan haar. Carmen en Kayton vonden het vast fijn om nu even samen te zijn. Dat gunde hij ze ook heel erg. Hij legde zijn hoofd tegen Lolita aan en hij sloot zijn ogen even. Hij hoopte dat Jay zich voorlopig inhield en dat het echt goed ging. dat had hij nodig.

Koning Stephen Lahero

Ze bedankte hem en ze keek hem op die bepaalde manier aan. 'Doe ik het zo een beetje goed?' Vroeg hij zacht en zorgzaam aan haar. Hij wilde heel graag dat het goed ging tussen hun, ondanks dat hij geen intimiteit met haar wilde. Hij dronk zijn wijn op en hij schonk hun glazen bij, hij pakte haar hand weer en hij kneep er zachtjes in. Hij wilde haar gewoon laten merken dat hij heel erg veel van haar hield.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/12/2015, 10:36

Koningin Esmeralda Fullbright

Leroy pakte haar hand even vast en zei dat ze haar allemaal gingen hepen en dat het goed kwam. "Bedankt, ik geloof er ook wel in dat het goed komt, het moet wel." Glimlachte ze nu. Hij wilde weten of ze vanavond bij hun wilde blijven. Ze knikte even.
"Ja, graag, Carmen is de hele nacht wakker geweest voor mij, die mag nu wel weer even slapen." Sprak ze zachtjes. Lolita sloeg haar arm om Leroy heen en streelde zachtjes over zijn schouder. "Is goed, blijf maar lekker hier." Glimlachte de vrouw haar dochter toe.


Koningin Fay Lahero

Stephen wilde weten of hij het zo een beetje goed deed. "Ja, het is goed zo, ik ben blij dat dit allemaal kan." Glimlachte ze hem toe. "Het is heel rustig en kalmerend eigenlijk." Gaf ze eerlijk toe. Hij schonk de glazen bij en pakte daarna haar hand vast en kneep erin. Ze keek hem liefdevol aan en nam weer een slokje van haar wijn. "Het is misschien verstandig om niet al te veel te drinken." Mompelde ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/12/2015, 10:47

Koning Stephen Lahero

Ze vond het fijn, het was wel rustgevend en kalmerend. Dat vond hij fijn om te horen. Ze zei daarna dat het misschien slim was om niet teveel te drinken. Hij keek haar vragend aan. 'Waarom niet?' Vroeg hij zacht. Hij begreep niet waarom ze dit een probleem vond. Vond ze dat hij te veel dronk? Dat viel toch wel mee? Het was de laatste tijd wel meer geworden, eigenlijk al sinds hij Fay kende. Hij keek even naar zijn glas en daarna ging zijn blik naar Fay.

Leroy Fullbright

Ze wilde hier blijven, ze vond dat Carmen nu wel even mocht slapen. Hij glimlachte doordat ze zo lief was. Hij voelde de aanraking van Lolita en hij keek daardoor weer naar haar. 'Ik wil ook wel op de bank liggen, dan kan Esmeralda gewoon in bed...' stelde hij voor. Dat was voor haar waarschijnlijk fijner en ook met haar been. Hij wist dat het voor hem niet zo heel handig was om op de bank te liggen, maar hij wilde ook niet dat Esmeralda dat deed. Dan ging hij liever zelf.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/12/2015, 10:57

Koningin Fay Lahero

Hij keek haar vragend aan door haar opmerking en vroeg waarom het niet slim was. "Ik bedoel voor mij... Ik wil me wel heel graag in kunnen houden." Sprak ze zacht tegen hem ze keek daarna weer naar haar glas. "Hoe meer ik drink, hoe moeilijker het is om van je af te blijven." Zei ze zacht tegen hem. Ze zette het glas op tafel neer en keek Stephen met een glimlach aan. Ze deed het alleen maar om hem te beschermen, zodat ze hem niet in zo'n moeilijke positie zou plaatsen.


Koningin Esmeralda Fullbright

"Nee, dat hoeft niet hoor, jij hoort in bed te liggen, ik maak wel een fijn bedje voor mezelf, het komt echt wel goed." Sprak ze tegen Leroy, ze wilde het niet hebben dat hij voor haar op de bank zou gaan liggen, want dat kon hij echt nog niet aan namelijk. "Het is heel lief van je, Leroy, maar ik denk dat Esmeralda wel gelijk heeft." Sprak Lolita zachtjes. "We maken wel wat voor Esmeralda." Glimlachte ze en Lolita kwam overeind en begon met dekens en kussens een lekker bed te maken voor haar dochter.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/12/2015, 11:04

Koning Stephen Lahero

Hij keek haar weer aan en hij knikte langzaam. 'Ik vind het vervelend dat je zo veel rekening met mij moet houden...' Zei hij zacht. 'Ik denk ook dat dit niet met een paar dagen over is en ik vind het heel moeilijk dat jij je aan moet passen aan mij hierdoor.' zei hij zacht tegen haar. Hij wilde het niet, maar het kon nu niet anders omdat hij gewoon geen zin had in meer dan dat, het gaf hem te veel frustratie. 'Dit glas gaat toch nog wel? als ik vind dat het niet goed gaat kan ik dat gewoon zeggen...' zei hij.

Leroy Fullbright

Door wat ze zei knikte hij langzaam. Misschien hadden ze ook wel gelijk, hij had zijn rust nog hard nodig om te herstellen. Hij ging wat rechter op zitten en hij keek naar wat Lolita deed. Hij glimlachte een beetje, hij was blij dat dit gewoon goed ging. dat hij Esmeralda als zijn dochter zag en niet als iets anders. Het ging echt goed en dat gaf hem heel veel positieve energie. Hij ging weer liggen en hij keek even naar het plafond.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/12/2015, 11:11

Koningin Fay Lahero

"Nee, Stephen, geen probleem, echt niet. Ik vind het fijn dat ik weet waar ik op moet letten en waar ik rekening mee moet houden. Ik mag toch ook van jou naar Nathan toe? Dan kom ik bij hem wel aan mijn trekken. Het is niet erg. Ik red me wel." Zei ze doordringend tegen hem. Hij vroeg aan haar of dit glas nog wel ging, hij zou het zeggen wanneer het niet goed ging. "Oké." Zei ze zacht en ze pakte het glas weer op met een glimlach.



Lolita Fullbright

Ze was klaar met het slepen van dekens en had op de grond een mooi bed gemaakt voor Esmeralda, het meisje keek op naar haar moeder met een brede glimlach. "Dankjewel. Ik vind het fijn dat ik hier mag slapen." Sprak ze lief tegen haar. Leroy ging weer liggen in het bed en Lolita kroop naast hem. Esmeralda scharrelde nog een beetje rond en ging uiteindelijk ook slapen, ze haalde het been los en ging liggen. "Welterusten." Fluisterde ze. "Slaap lekker, meisje." Glimlachte Lolita en ze sloeg haar armen om Leroy heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/12/2015, 11:16

Koning Stephen Lahero

Hij knikte langzaam, maar toch vond hij het vervelend. Hij wilde liever niet dat ze zo veel rekening met hem hield, maar ze leek het totaal niet erg te vinden. ' Je bent niet zo veel bij Nathan...' zei hij zacht. Hij vond het gewoon lastig. Ze pakte haar glas weer en hij nam zelf ook een slokje van de wijn. 'Vind je het wel gezellig met mij zo?' Vroeg hij haar met een zwakke glimlach op zijn gezicht. Hij hoopte het wel, hij hoopte dat ze dit wel fijn vond.

Leroy Fullbright

Toen het klaar was kwam Lolita weer bij hem liggen. Hij trok haar zachtjes dicht tegen zich aan. Hij streek langs haar gezicht en daarna zoende hij haar zacht. 'Ik hou van je...' Fluisterde hij. 'Ik ben heel erg blij dat je mij vandaag zo steunde... Ik weet niet wat ik zonder je moet.' Voegde hij er nog zachter aan toe, daarna drukte hij even zacht en lief zijn lippen in haar hals. Zonder Lolita zou hij dit allemaal echt niet aan kunnen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/12/2015, 11:32

Koningin Lolita Fullbright

"Stephen, ik ben genoeg bij hem, het is echt genoeg, ik kan dit. Ik wil je helpen." Vertelde ze hem nu doordringend. "Zit er alsjeblieft niet over in." Sprak ze nu met een glimlachje. Hij vroeg haar daarna met een glimlach of ze het wel gezellig met hem vond zo.
"IK vind het heel fijn bij je, echt waar, ik hou ook onwijs veel van je en ik wil dit met je blijven doen, ik wil blijven praten want dat vind ik heel belangrijk." Vertelde ze zachtjes en lief.


Lolita Fullbright

Hij trok haar tegen zich aan en zoende haar zachtjes, hij hield van haar. "Ik ook van jou, heel erg veel." Fluisterde ze. "Natuurlijk steun ik je, ik vind het fijn om bij je te zijn en ik wil je graag steunen in alles." Sprak ze lief tegen hem en ze voelde daarna zijn lippen in haar hals. Ze sloot haar ogen en genoot van wat hij deed. Het was heerlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/12/2015, 11:52

Leroy Fullbright

Hij bleef even doorgaan en zijn handen gleden langzaam over haar lichaam heen. Toen hij ze iets verder af liet glijden zoende hij haar wat gretiger en daarna hield hij abrupt op. Hij was even vergeten dat Esmeralda er bij lag. Hij ademde langzaam in en daarna brak er wel een grijnsje door op zijn gezicht. Esmeralda had er waarschijnlijk toch niet al te veel van gemerkt. 'Hm, toch jammer voor je... Ik wilde eigenlijk goed maken wat je de afgelopen tijd tekort komt.' Plaagde hij haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/12/2015, 11:56

Lolita Fullbright

Hij ging door, ze vond het heel erg lekker en fijn, maar daarna stopte hij ineens abrupt. Ze grijnsde naar hem, hij was duidelijk vergeten dat Esmeralda ook nog in de kamer lag. Hij vond het jammer voor haar, hij wilde goedmaken wat ze tekort was gekomen.
"Jij bent heel gemeen." Plaagde ze nu. "Maar ik hoop maar dat je morgen alles gaat goedmaken." grijnsde ze. Ze gaf hem een knipoog en legde haar hoofd tegen hem aan.
"Ik ben ook wel moe van vandaag..." Mompelde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/12/2015, 12:32

Leroy Fullbright

Ze grijnsde naar hem en ze zei dat hij gemeen was. 'Het is voor mezelf anders ook niet al te lekker hoor...' zei hij grijnzend tegen haar. Hij wilde liever ook door gaan, maar dat ging nu niet echt. Ze zei dat ze ook wel moe was. Hij streek langzaam met zijn vingers over haar huid. ' Je mag ook slapen hoor. Ik vind het een beetje jammer, maar ik kan het wel aan.' Plaagde hij haar. Daarna liet hij uitdagend zijn vingers wat verder glijden. 'Misschien heb ik er morgen wel geen zin meer in...' Plaagde hij haar.

Koning Stephen Lahero

Hij glimlachte toch een beetje opgelucht, hij was blij om dit te horen, het deed hem goed. Ze verzekerde hem dat ze dit wel kon. Hij drukte nu zelfs heel zacht zijn lippen op haar wang. 'Ik vind het ook fijn met je zo, heel erg....' zei hij tegen haar. Hij dronk zijn glas leeg en daarna keek hij weer opzij naar haar. 'Wil je nog een glas of is het goed zo?' Vroeg hij haar. Hij zou normaal een uitdagende opmerking maken, maar dat wilde hij ook allemaal niet meer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/12/2015, 13:26

Lolita Fullbright

Hij vond het voor zichzelf ook niet al te lekker en ze grinnikte zacht eventjes Zijn vingers gingen heel zacht en langzaam over haar huid heen en ze sloot haar ogen om ervan te genieten, van hem mocht ze wel slapen, maar hij vond het een beetje jammer en misschien had hij morgen wel helemaal geen zin meer.
"Geloof je het zelf?" Vroeg ze nu met een grinnik. "Ik hoef maar een paar kleine dingetjes te doen en je hebt meteen weer zin." Plaagde ze hem nu. Ze zoende hem weer even zachtjes.



Koningin Fay Lahero

Ze voelde zijn lippen op haar wang, hij vond het ook fijn met haar zo. "En ik zal er alles aan doen om elke keer weer een klein gebaartje van je te ontvangen." GLimlachte ze nu een beetje plagend. Ze vond het lief dat hij af en toe wat dingetjes bij haar deed, een kus of even haar hand vastpakken. Hij dronk zijn glas leeg en vroeg of ze nog wat wilde, ze schudde haar hoofd.
"Nee, dank je, dit was genoeg voor me." Glimlachte ze terug.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/12/2015, 13:33

Koning Stephen Lahero

'Ik wil gewoon graag dat jij je ook overal goed bij voelt.' zei hij zacht, maar vol liefde. Het was echt niet zo dat hij niets meer voor haar voelde. Hij voelde nog net zo veel voor haar, maar hij wilde alleen dit. Dit was voor hem fijn. Ze wilde geen wijn meer en daarom kwam hij overeind en zette hij de fles en de glazen weg. Hij kwam weer bij haar zitten. 'Is het al tijd om te slapen of wil je nog even ergens over praten?' Vroeg hij aan haar.

Leroy Fullbright

Hij grijnsde door wat ze zei. 'Is dat zo? Dan heb ik er misschien wel veel zin in, maar dan heb ik geen zin om iets voor jou te doen...' Plaagde hij haar nu. Hij ging mee in de zoen en daarna keek hij haar weer aan, nu liet hij zijn vingers wel verder glijden. 'Stil zijn jij.' Mompelde hij. Hij drukte zijn lippen in haar hals en hij ademde diep in en uit, maar hij hield dit zelf wel vol. Hij vond het gewoon leuk om Lolita uit te dagen. vroeger was hij daar te ongeduldig voor, maar tegenwoordig kon het steeds meer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/12/2015, 13:40

Koningin Fay Lahero

"Ik voel me er goed bij." Sprak ze lief tegen hem terug, het was zo heel anders dan de vorige keer dat ze dit probeerden, nu bleven ze praten, lieten ze elkaar niet in de steek en ze dacht dat het misschien nog best wel eens kon werken. Stephen had sowieso een stapje terug nodig. Hij zette de wijn en de glazen weg en vroeg of het tijd was om te slapen of dat ze misschien nog ergens over wilde praten.
"Nee, we gaan lekker slapen, morgen heb je weer een drukke dag." Glimlachte ze hem toe. Ze kwam overeind en reikte hem haar hand aan, hij mocht zelf beslissen of hij deze aan wilde pakken of liever niet.


Lolita Fullbright

Door wat hij plagend zei, werd ze even stil, daarna keek ze hem doordringend aan. "We kunnen het nu wel gewoon proberen..." Stelde ze mompelend voor, Esmeralda leek heel diep te slapen. Zijn vingers gleden verder en ze hapte even naar adem. Ze moest stil zijn van hem en ze keek hem vol verlangen aan. Dit vond ze heerlijk als hij dit deed. Ze kon het niet laten om zacht te kreunen toen zijn lippen in haar hals te voelen waren.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/12/2015, 13:52

Koning Stephen Lahero

Hij pakte haar hand en hij glimlachte naar haar. 'Ik vind het zo ook echt fijn met je... Dit geeft mij rust.' zei hij zacht tegen haar. Hij wist dat dit nooit voor altijd zo kon zijn, dat was niet goed, maar hij was er van overtuigd dat het nu wel goed was. Hij liep naar het bed toe en hij maakte zijn overhemd los. Hij legde het heel netjes aan de kant en daarna glimlachte hij naar haar. Hij legde zijn zwaard aan de kant en hij maakte zijn riem los. Dit voelde wel een beetje ongemakkelijk en dat was niet de bedoeling.

Leroy Fullbright

Ze zei dat het nu wel kon, daardoor keek hij heel even naar Esmeralda. Ze leek inderdaad wel diep te slapen. ' We kunnen het wel proberen... Dan moet jij mij wel een beetje stil en rustig houden...' Mompelde hij. Hij was daar niet echt heel erg goed in en Esmeralda lag heel erg dichtbij, ze moesten stil zijn daardoor. Hij streelde haar zacht en daarna drukte hij zijn lippen op haar buik. Ze gleden langzaam naar beneden en hij begon haar rustig te verwennen, hij probeerde zelf zo rustig mogelijk te blijven.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/12/2015, 13:58

Koningin Fay Lahero

Hij vond het zo ook echt fijn met haar, het gaf hem rust. Ze knikte, ze begreep wel wat hij bedoelde. "Het geeft mij zelfs rust." Glimlachte ze nu naar hem.Hij pakte haar hand gelukkig wel aan, dat vond ze fijn en daarna begon hij zijn kleding uit te trekken. Wanneer ze zag dat hij zich ongemakkelijk voelde, liep ze naar de badkamer toe om haar haren netjes in te vlechten zodat ze daar in de nacht geen last van had, daarna trok ze haar jurk uit en liep ze terug, ze ging haast direct in bed liggen.


Lolita Fullbright

Leroy gaf aan dat ze het wel konden proberen, maar ze moest hem wel stil en rustig houden dan, hierdoor knikte ze meteen. "Daar ga ik voor zorgen." Fluisterde ze zachtjes. Ze voelde zijn strelende handen verder gaan en zijn lippen zacht op haar buik, ze sloot haar ogen en drukte haar onderlichaam zacht tegen hem aan, het voelde heerlijk...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/12/2015, 14:12

Koning Stephen Lahero

Ze vertrok en hij trok zijn kleding uit en hij ging in bed liggen. Fay kwam terug en hij keek langzaam weer weg. Ze kwam bij hem liggen en hij drukte zacht zijn lippen op haar wang. 'Slaap lekker...' zei hij tegen haar. Hij draaide zich weer om en hij sloot zijn ogen. Het was wel een beetje raar allemaal, maar dit was beter en dit zou hoe dan ook wel gaan wennen, dat kon niet anders. Hij ademde langzaam in en hij dacht er nog even over na, daarna zakte hij in slaap.

Leroy Fullbright

Hij pakte haar heupen vast en hij bleef doorgaan. Hij vond het heerlijk, zijn handen gleden weer omhoog en hij genoot er echt van. Hij hield even op en hij zoende haar heel heftig. Hij drukte zijn lichaam tegen haar aan en hij kreunde diep, daarna realiseerde hij zich dat hij stil moest zijn. Hij vergat het steeds. 'Ik ben hier echt niet goed in... Ik ben te ongeduldig om na te denken...' zei hij heel zacht en met een grijnsje op zijn gezicht tegen haar. Hij ging nu weer door met zijn hand en hij drukte zijn lippen in haar hals. Hij deed echt zijn best voor haar, maar het bleef raar en onwennig voor hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/12/2015, 14:20

Koningin Fay Lahero

Ze voelde zachtjes een kus op haar wang van Stephen en hij wenste haar welterusten. "Jij ook, lieve Stephen." Sprak ze zachtjes tegen hem. Ze sloot haar ogen en viel al gauw in slaap, in haar slaap kroop ze onbewust wel steeds dichter tegen Stephen aan, zo sliep ze altijd, het zou raar zijn voor haar als ze dat dit keer niet deed.


Lolita Fullbright

Hij deed het echt heerlijk, ze kreunde zachtjes en even hield hij op, ze keek naar hem en voelde hoe hij haar lichaam tegen dat van haar drukte, ze zoende hem heftig terug en kreunde gesmoord. Hij zei haar zacht dat hij te ongeduldig was om na te denken. Ze grinnikte even zachtjes. "Je doet het goed." Fluisterde ze hem nu toe. Ze vond het heerlijk en ze sloot haar ogen weer toen hij verder ging. Ineens schoot ze overeind door gegil. Het was Esmeralda. Het meisje zat rechtop tussen de dekens en huilde. Lolita keek Leroy heel even aan, daarna kwam ze uit bed en ging ze bij haar dochter zitten. Ze trok het meisje tegen haar aan en stelde haar wat gerust.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/12/2015, 14:28

Koning Stephen Lahero

Fay kroop tegen hem aan, hij had nu zelf ook niet door dat hij afstand wilde houden en hij ging nog dichter tegen haar aan liggen. Hij sloeg zelfs zijn armen om haar heen en hij lag heerlijk zo. Hij had nu niet door dat dit hem uitdaagde en dat het juist niet was wat hij wilde, in zijn slaap kon hij er niet over na denken, maar in de ochtend zou hij het wel merken, waarschijnlijk. Toen hij wakker werd merkte hij het ook meteen en hij ademde diep in. Dit was juist niet de bedoeling.

Leroy Fullbright

Ze zei dat hij het goed deed en daardoor ging hij gewoon verder. Het was vreselijk lekker. Hij wilde net nog verder gaan en daarna kwam Esmeralda opeens overeind. Hij schrok zich kapot, Lolita ging naar haar toe en hij ademde diep in. Na een paar seconde werd hij wat rustiger en hij slikte even, daarna trok hij de dekens wat meer over zijn lichaam heen. Esmeralda had waarschijnlijk gewoon een nachtmerrie gehad, hopelijk had ze niet echt iets doorgehad. Hij merkte dat het hem nu heel veel moeite koste om rustig te blijven, maar hij dacht maar snel aan iets anders en dat maakte het dragelijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/12/2015, 14:39

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze had niet heel erg fijn geslapen, maar van Leroy en haar moeder had ze gelukkig niets gemerkt. Ze zat nu in de eetzaal en ze wachtte eigenlijk tot Jay ook kwam om te eten. Ze had wel het gevoel dat ze hem miste, maar het voelde soort van verdoofd, ze wist het niet zo goed, maar ze vond het fijn als ze rustig aan konden doen en overdag dingen afspraken. Dat vond ze ook wel gezellig om te doen en ze had daar behoefte aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/12/2015, 14:44

Koning Jay Fullbright

Hij liep de eetzaal in, hij was doodmoe, hij had amper een oog dichtgedaan en hij had heel veel moeite om zich uit bed te slepen, maar hij had het toch gedaan. Hij zag Esmeralda zitten en hij ademde diep in, dit vond hij moeilijk. Hij ging toch maar naast haar zitten. 'Hey, goedemorgen..' zei hij tegen haar, hij toverde een glimlach op zijn gezicht. Hij miste haar enorm, vooral toen hij alleen in bed lag. Hij had het er echt moeilijk mee, maar het was zijn eigen schuld. 'Heb je een beetje kunnen slapen?' Vroeg hij zacht, al wilde hij het antwoord niet eens weten eigenlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum