Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/11/2015, 22:31

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze ging nog heel even door en trok zijn hoofd iets verder naar achteren, hij leek het heerlijk te vinden. Daarna keek ze hem doordringend aan. "Als Kayton ziet dat je je best doet, Zal hij zijn hand boven je hoofd houden, lieverd. Hij zal je hoe dan ook helpen en beschermen, ik ook. Ik zal ook vreselijk mijn best doen en met z'n drieën krijgen we het wel voor elkaar dat je het vertrouwen van iedereen terug krijgt..." Glimlachte ze. "Maak je daar alsjeblieft niet druk over, want dat komt zeker weten goed." Knikte ze nu. Ze pakte zijn hand en stapte voorZichtig in het bad. "En als je bevestiging van Kayton wilt... Het enige wat je hoeft te doen is hem schrijven." Ze trok hem langzaam bij haar in bad.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/11/2015, 22:33

Koning Jay Fullbright

Ze trok zijn hoofd nog iets verder en hij kreunde zachtjes, dit was echt heerlijk. Dit vond hij misschien nog wel het leukste. Hoe meer ze zelf deed, hoe meer hij genoot en hoe rustiger hij eigenlijk ook werd. Het was ook gewoon echt belangrijk voor hem. Zo bleef hij kalm. Door wat ze daarna zei knikte hij langzaam. 'Ik weet niet eens wat ik hem moet schrijven. Ik was echt gemeen, ik heb geen seconde aardig tegen hem gedaan en ik wilde hem duidelijk weg hebben. Wat moet ik hem ooit schrijven?' vroeg hij zacht. Hij werd bij haar getrokken en hij ging langzaam zitten, hij pakte haar hand vast.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/11/2015, 22:41

Koningin Esmeralda Fullbright

"Je kunt hem alle vragen stellen die je hebt voor hem en hem zeggen dat je zelf ook vond dat je gemeen was. Wees jezelf, Jay, je bent altijd al gek op Kayton geweest, van kinds af aan al." Sprak ze lief, ze streelde zachtjes langs zijn gezicht en bekeek hem even.
"Je bent echt vies, je zit helemaal onder het stof en het stro." Grijnsde ze nu. Ze begon hem schoon te maken en haar handen gleden brutaal over zijn lichaam heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/11/2015, 22:43

Koning Jay Fullbright

'Tijden zijn wel een beetje veranderd. Nu vind ik niemand meer aardig, ik ben op niemand gek. Alleen op jou,' fluisterde hij. Esmeralda was echt alles voor hem. Ze streek langs zijn gezicht en ze zei dat hij echt vies was. Dat liet hem wel weer grijnzen. Ze begon hem schoon te maken, dit was weer zo heerlijk. Hij leunde wat achterover en hij sloot zijn ogen. 'Ik vind het niet zo erg dat ik zo vies ben..' zei hij nu mompelend tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/11/2015, 22:50

Koningin Esmeralda Fullbright

"Sstt... Ik weet dat het niet zo is. Je durft alleen niet meer aardig te zijn tegen anderen.. je vertrouwen is gewoon een beetje beschadigd door alles... maar je bent nog steeds gek op hem, anders geef je niet zoveel om zijn mening." Vertelde ze hem liefdevol en ze drukte haar lippen zacht op zijn voorhoofd.
Hij leunde achterover door wat ze deed en ze grinnikte zachtjes. Wanneer Ze klaar met hem was, spetterende ze water in zijn gezicht. "Wen er maar niet aan." Plaagde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/11/2015, 22:53

Koning Jay Fullbright

'Ja, ik ben nog gek op hem, ik hou van hem,' fluisterde hij nu heel eerlijk. Bij Esmeralda kon hij wel eerlijk zijn, Esmeralda zou hem nooit pijn doen, dat had ze ook nog nooit gedaan. Ze had zijn vertrouwen eigenlijk nooit echt beschadigd en dat was maar goed ook, daardoor steunde hij nu heel erg op haar. Anders was hij echt verloren geweest. Ze drukte haar lippen op zijn voorhoofd en hij hoorde haar grinniken, opeens voelde hij water in zijn gezicht. 'Het begon net lekker te worden, volgens mij heb je nog niet alles goed schoongemaakt hoor.' plaagde hij haar nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/11/2015, 23:01

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze glimlachte lief naar hem toen hij toegaf dat hij van Kayton hield, ze vond het fijn dat hij eerlijk tegen haar durfde te zijn. "Probeer hem dat te schrijven. Kayton heeft je nog nooit pijn proberen te doen." Ze moest hem laten inzien dat andere mensen ook te vertrouwen waren en Kayton was het beste om daarvoor te gebruiken. Hij plaagde haar dat het net lekker begon te worden en hij dacht dar ze nog niet alles had schoongemaakt.
Haar handen gleden over zijn lichaam heen. "Je voelt anders best wel schoon." Grinnikte ze, haar lippen gleden vervolgens over zijn borstkas heen. "Je proeft zelfs schoon." Plaagde ze.
"Maar... nu ik nog." Nu was het haar beurt vond ze om zo verwend te worden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/11/2015, 23:04

Koning Jay Fullbright

'Oké, ik zal hem straks schrijven. Ik wil niet dat hij denkt dat ik hem echt niet aardig vind...' zei hij nu zachtjes tegen haar. Het was al een hele vooruitgang. Hij vond het lastig, maar hij wilde het wel, want het zou toch wel zonde zijn als het allemaal kapot ging hierdoor. Dat was niet nodig. Hij voelde haar handen weer over zijn lichaam glijden en hij zuchtte zacht, het was zo lekker. Door wat ze daarna deed grijnsde hij even. 'Dat doe ik graag,' zei hij daarna. Hij maakte nu helemaal haar lichaam schoon. Zijn bewegingen waren krachtig en zelfverzekerd, maar wel vol liefde en niet ruw. Hij besteedde wat meer aandacht aan plekken die hij mooi en opwindend vond, maar dat vond ze vast niet zo erg, ze had echt een heerlijk lichaam.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/11/2015, 23:16

Koningin Esmeralda Fullbright

"Dat vind ik een heel erg goed begin Jay." Zei ze met een glimlach tegen hem. Hij deed het ook graag bij haar. Ze staarde naar hem, maar zijn bewegingen. Zacht kreunde ze wanneer hij iets heel erg lekker deed, maar haar ogen kon ze niet van hem afhouden.
"Je lijkt wel een God... de manier waarop je beweegt, je zorgt er haast voor dat ik niet meer normaal kan functioneren. Je maakt me echt heel erg heet." Klonk haar stem ademloos en ze legde haar hand en op zijn gespierde armen en bevoelde die met bewondering.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/11/2015, 23:18

Koning Jay Fullbright

'Dat vind ik ook wel.' zei hij zacht tegen haar. Door wat ze daarna zei grijnsde hij, ze keek ook constant naar hem. Hij wist wel dat hij er echt heel erg afgetraind uitzag, maar dit vond hij wel wat overdreven. Hij was gespierd en waarschijnlijk wel wat meer dan de meeste mensen, maar hij hield gewoon vreselijk van het trainen. Hij deed het niet voor het lichaam. 'Je maakt mij heet door dit te zeggen,' zei hij zacht tegen haar. Hij voelde haar hand op zijn armen en daardoor grijnsde hij. Hij liet zijn handen naar haar heupen glijden en hij drukte zijn lippen in haar hals.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/11/2015, 09:26

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vond het ook wel een goed begin en hierdoor glimlachte ze naar hem. Zijn zachte stem zei haar dat zij hem hierdoor heet maakte. Ze kreunde zachtjes en streek langs zijn gezicht.
Ze was toch wel heel erg blij met hem als haar vriend, ze kon hem echt niet missen, hij was lief, maar hij zag er ook vreselijk goed uit. Zijn handen gleden over haar heupen heen en ze drukte haar lichaam hierdoor tegen de zijne aan. Haar nagels gleden over zijn rug heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/11/2015, 11:57

Koning Jay Fullbright

Ze drukte haar lichaam tegen hem aan en hij kreunde zachtjes, dit was allemaal best wel intens. 'In bad is nooit zo praktisch hé...' zei hij met een grijnsje op zijn gezicht tegen haar. 'Misschien moeten we eerst maar wat eten. Ik heb ontzettend veel honger en straks stort ik in elkaar...' Zei hij plagend, al zat er wel een kern van waarheid in. Hij had aardig wat getraind en eigenlijk helemaal niets gegeten, dat was zelfs voor hem niet goed. Zijn lichaam werd daar niet blij van.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/11/2015, 13:15

Koningin Esmeralda Fullbright

"Nee, in bad houd ik niet zo goed vol." Grijnsde ze, haar ogen twinkelden wel vrolijk, ze was momenteel echt zo blij met hem en super gelukkig. Hij stelde voor om eerst te gaan eten. "Ja lekker, ik heb honger." Zei ze. Ze kwam langzaam uit het bad en hinkelde naar de handdoeken toe, ze pakte er eentje en sloeg die om haar lichaam heen. Ze merkte wel dat ze echt honger kreeg.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/11/2015, 13:21

Koning Jay Fullbright

Ze vond het bad ook niet zo'n goed idee en daardoor glimlachte hij even. 'Ik vind het heerlijk zoals je doet... Je maakt mij echt helemaal gek als je dingen uit jezelf doet om mij uit te dagen, dat is echt heerlijk...' zei hij tegen haar. Hij pakte zelf ook een handdoek en hij droogde zich af, daarna trok hij zijn kleding aan. Hij pakte Esmeralda weer vast om haar even kort te zoenen. Hij voelde zich nu weer echt goed. Misschien kwam dat ook omdat Esmeralda hem aardig bezighield. Hij had dat eigenlijk altijd al wel nodig gehad.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/11/2015, 14:42

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vertelde haar dat hij het heerlijk vond als ze zo was. Ze maakte hem gek als ze hem uit zichzelf uitdaagde. Haar ogen twinkelden vrolijk. "Dan ga ik daar lekker mee door, ik vind het leuk." Klonk haar stem toch ook wel enthousiast. Toen hij zich had afgedroogd, werd ze vastgepakt en gezoend door hem. Liefdevol zoende ze hem terug en trok hen dicht tegen haar aan. Daarna keek ze hem doordringend aan. "Mijn buik knort." Lachte ze nu. Ze trok een jurk aan en zette haar been vast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/11/2015, 14:51

Koning Jay Fullbright

Hij grijnsde een beetje door haar, hij vond het heel erg leuk dat ze hier zo enthousiast van werd. Dat liet hem ook wat meer stralen. Ze trok een jurk aan en toen ze klaar waren streek hij over haar rug. Hij sloeg zijn arm om haar middel en hij nam haar mee naar de eetzaal. Het was vrij gezellig elke keer, ze hadden hier leuk en vrolijk personeel en dat deed hem ook goed. Daar werd hij zelf ook een stuk vrolijker van. Hij ging zitten en hij keek even glimlachend naar Esmeralda.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/11/2015, 15:03

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij grijnsde haar toe en ze gaf hem een knipoog. Ze voelde zijn hand zacht op haar rug en ze werd door hem meegenomen naar de eetzaal. Ze ging naast hem zitten en at met veel smaak van het eten, ze kletste met het personeel en haar tenen gleden zachtjes over het been van Jay heen terwijl ze hem af en toe met een licht uitdagende blik aankeek. Dit vond ze heerlijk, ze vond het super gezellig met hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/11/2015, 15:09

Koning Jay Fullbright

Het was heel erg gezellig, het eten smaakte enorm goed en de wijn ook. Na een tijdje voelde hij de voet van Esmeralda en daardoor sloot hij zijn ogen heel kort om niet te kreunen. Hij herpakte zichzelf snel en hij leunde wat onderuit zodat ze er beter bij kon. Hij dronk van zijn wijn en hij bleef praten met wat mensen die hij graag mocht, hij vond het echt heel fijn nu. 'Misschien is het een idee om morgen maar weer een feestje te organiseren.' stelde hij nu met een glimlachje op zijn gezicht aan Esmeralda voor. Hij keek haar even kort verlangend aan, hij vond dit echt heel erg leuk en ze mocht gerust verder gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/11/2015, 15:49

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze merkte dat hij het heerlijk vond, ze giechelde zachtjes even om hem en toen hij meer onderuit ging zitten. Hij leek het echt fijn te vinden, daardoor ging ze alleen maar door, steeds iets uitdagender. Ze nam grote slokken van haar wijn, dat omdat het haar zo goed smaakte. Jay stelde voor om weer een feest te geven. "Dat lijkt me echt heel erg leuk." Grijnsde ze. Ze legde haar vingers onder zijn kin en zoende hem, het heftig, maar ook heel kort.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/11/2015, 15:54

Koning Jay Fullbright

Ze bleef gewoon doorgaan en hij genoot er ook echt van. Hij merkte heel goed dat hij deze spanning heerlijk vond. Dit was allemaal precies goed voor hem, als ze dit regelmatig deden dan had hij geen rare dingen nodig en voelde hij zich goed. Het leek haar heel erg leuk en daarna werd hij opeens heel heftig gezoend. Het was heerlijk, maar het was veel te kort weer voorbij. Hij keek even om zich heen, Esmeralda en hij waren niet de enige die heel veel dronken, er werd gedanst, er werd gelachen en hij liet zijn hand over haar lichaam glijden omdat er toch niemand naar hun keek. Hij boog naar haar toe, hij pakte haar hand vast en hij legde die op zijn broek neer en hij drukte zijn lippen in haar hals. 'Alles wat je bij mij doet, krijg je straks dubbel terug van mij...' fluisterde hij uitdagend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/11/2015, 18:23

Koningin Esmeralda Fullbright

Na de zoen zag ze Jay om zich heen kijken en zij liet ook haar blik even rondgaan door de zaal heen. Het was er super gezellig, iedereen was druk met elkaar en er werd gelachen en gedanst. Jay boog zich naar haar toe en pakte haar hand, die werd op zijn broek neergelegd en ze voelde zijn lippen in haar hals. Hij fluisterde uitdagend dat alles wat ze bij hem deed, hij straks dubbel terug zou geven aan haar. Ze kreunde hierdoor even zacht en ongemerkt.
"Ik zal heel goed mijn best doen." Ze kneep even heftig in zijn broek en keek hem met een brutale en uitdagende blik aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/11/2015, 18:25

Koning Jay Fullbright

Hij wist dat Esmeralda dit net zo leuk vond als hij, daarom genoot hij er ook zo erg van. Hij hoopte dat dit gevoel bleef. Hij zou morgen naar Kayton schrijven, hij zou ook de brief van zijn vader lezen en dan zou hij er daarna aan gaan werken om weer terug te kunnen naar het kasteel. Hij wist dat ze het heel rustig aan moesten doen en dat hij voorzichtig moest zijn, maar hij wilde ondertussen wel weer naar huis, ook al hadden ze het hier goed. Ze zei dat ze goed haar best zou doen en door wat ze daarna deed kreunde hij zacht, hij deed zijn best om het zo stil mogelijk te houden. 'Dit is een goed begin,' zei hij grijnzend tegen haar. Hij schonk hun glazen weer bij en hij nam een paar grote slokken van de wijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/11/2015, 18:40

Koningin Esmeralda Fullbright

"Houd je je aandacht er wel bij?" Vroeg ze aan hem met een brutale blik. Hij dwaalde wat af en dat wilde ze nu niet, hij moest zijn aandacht bij haar houden. Ze kneedde nu zachtjes met haar hand en streelde met haar tenen steeds wat verder naar boven toe, terwijl ze hem met een vurige blik aankeek. Waarschijnlijk kwam er niet zo heel erg veel van haar idee om de zonsondergang te gaan bekijken, maar ze vond dit net zo leuk, en ze waren toch nog wel een tijdje hier.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/11/2015, 18:42

Koning Jay Fullbright

Door haar brutale vraag grijnsde hij weer. 'Misschien moet je wat verder gaan, dan zal ik mijn aandacht er bij houden,' zei hij plagend tegen haar. Ze ging eigenlijk al gewoon door, haar tegen gleden verder en met haar hand deed ze ook genoeg. Het maakte hem niet eens echt meer uit dat er zo veel mensen om hun heen waren, niemand lette echt op elkaar en iedereen ging wel wat te ver. Hij vond het alleen maar leuk en hij had te veel gedronken om er echt bij stil te staan. Hij keek haar verlangend aan en hij maakte daarna zijn riem een beetje los, zodat ze er beter bij kon. Hij keek kort om zich heen, maar er was echt niemand die naar hun keek en zelfs al deden ze dat wel, het maakte hem niet uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/11/2015, 18:49

Koningin Esmeralda Fullbright

"Hmm, jij bent lastig om vermaakt te houden." Plaagde ze nu met een grijns. Ze merkte dat hij zijn riem wat losmaakte en ze keek hem met een grijnzende blik aan. "Vind je het zo lekker?" Vroeg ze hem grijnzend. Haar hand gleed in zijn broek en daar ging ze langzaam en uitdagend verder met hem. Een van de bandjes van haar jurk gleed van haar schouder af, wat het eigenlijk alleen maar uitdagender maakte.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum