Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/11/2015, 18:53

Koning Jay Fullbright

'Volgens mij valt dat best mee,' zei hij grijnzend tegen haar. Ze wilde weten of hij het zo lekker vond en daardoor werd de grijns op zijn gezicht nog groter. 'Kan je dat niet voelen?' plaagde hij haar nu. Hij voelde haar hand in zijn broek glijden en ze ging langzaam verder, hij ademde diep in en uit om zichzelf een beetje in te houden, het werd nu wel heel erg intens. Het was nogal heftig allemaal en de spanning was een stuk groter doordat ze het hier deden, maar hij vond het geweldig. Het was zo veel leuker en uitdagender. Haar jurk gleed van haar schouder af en hij liet verlangend zijn blik over haar heen glijden. Hij merkte dat hij al bijna aan zijn grens zat, maar hij vond het te lekker, hij wilde niet dat ze ophield. 'Voorzichtig...' mompelde hij dus ook, zodat ze wist dat hij het niet zo lang meer volhield. Hij wist niet of het zo'n goed idee was om tot het einde door te gaan hier, maar als ze een beetje oplette hield hij het nog wel even vol.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/11/2015, 19:06

Koningin Esmeralda Fullbright

"Je weet toch dat ik alles uit de kast haal als jij me beloofd om hetzelfde bij mij te doen." Grijnsde ze toen ze zijn verlangende blik over haar heen zag glijden. Hij zei haar daarna ook dat ze voorzichtig moest zijn en haar grijns werd alleen nog maar breder daardoor. Ze ging wel langzamer verder met hem, ze haalde haar hand weer uit zijn broek en ging strelend en knedend verder met haar vingers.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/11/2015, 19:10

Koning Jay Fullbright

'Hm, ik vind het heerlijk.... echt heerlijk...' fluisterde hij. Hij zag dat ze het leuk vond dat hij het niet meer zo makkelijk volhield, daardoor grijnsde hij zelf ook, dit vond hij nog leuker. Ze haalde haar hand uit zijn broek en in de seconde dat ze niets deed voelde hij dat hij dat niet zo leuk vond. De donkere gedachten kwamen direct boven en gelukkig verdween het weer toen ze verder ging. Hij dronk zijn glas leeg en hij keek even rond, hij vond het echt een goed idee om morgen een feestje te organiseren. Dat was leuk voor iedereen hier, misschien konden ze Kenzo ook uitnodigen. Hij pakte uit het niets de hand van Esmeralda vast toen er iemand naar hem toe kwam. Hij ging wat rechterop zitten zodat niet alles opviel en er werd een nieuwe fles wijn bij hun neergezet, waardoor hij even wat schaapachtig en dankbaar glimlachte.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/11/2015, 19:14

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze moest toegeven dat ze behoorlijk schrok toen Jay ineens haar hand pakte, ze zat stijf rechtop door wat hij deed en begon pas weer adem te halen toen iemand een fles wijn bij hun neerzette. Ze ademde diep door en keek Jay even aan. "Ik schrok me dood." Fluisterde ze hees tegen hem met nog een redelijk geschrokken blik in haar ogen. Ze dronk weer van haar wijn en schudde haar hoofd even. Nu pas kwam ze weer langzaam tot rust en ging ze weer langzaam verder met haar hand over zijn broek heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/11/2015, 19:18

Koning Jay Fullbright

Esmeralda schrok duidelijk net zo erg als hij. Ze zei dat ze zich dood was geschrokken. 'Ik schrok mij ook kapot... ik hoop dat ze niets gezien heeft...' zei hij zacht tegen haar. Hij had het eerst niet zo erg gevonden, maar nu werd het allemaal wel een beetje gênant. Hij voelde zich ook onrustig worden doordat ze nu niets deed, terwijl hij bijna klaar was. Dat kon hij niet goed hebben. Gelukkig ging ze weer verder en daardoor ademde hij langzaam in en sloot hij zijn ogen. Hij kreunde af en toe zacht, hij kon bijna niet meer stil blijven zitten. 'Morgen doe ik het met je waar iedereen bij is...' zei hij nu tegen haar, zijn stem laag. Hij vond het zo leuk dat hij het nog een stapje verder wilde laten gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/11/2015, 19:39

Koningin Esmeralda Fullbright

"Vast niet, bovendien kunnen we wel heel erg veel maken, we zijn koning en koningin, ze houden hun mond wel dicht." Zei ze geruststellend tegen Jay. Ze geloofde wel dat het goed ging. Hij was wel wat onrustig toen ze even stopte, maar dat viel meteen weer weg toen ze doorging. Hij zei haar dat hij het morgen met haar zou doen waar iedereen bij was.
"Wat? Meen je dit? Zou je dat willen?" Vroeg ze hem hees en nieuwsgierig.



Koningin Fay Lahero

Ze had fijn met Nathan even gepraat, maar het was al laat en ze wilde graag bij Stephen slapen. Langzaam liep ze weer naar hun slaapkamer toe en klopte ze zachtjes aan op de deur.
"Mag ik bij je slapen, Stephen?" Vroeg ze aan de dichte deur. Ze wilde hem niet heel erg laten schrikken en daarom besloot ze het zo te doen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/11/2015, 19:42

Koning Jay Fullbright

'Ja, dat zou ik willen. Ik meen het heel serieus, het lijkt mij geweldig. Ik vind dit veel leuker dan ik ooit had gedacht... ik hou er van om dingen te doen die eigenlijk niet mogen.' zei hij tegen haar. Hij twijfelde nu wel, zou hij haar laten doorgaan of zouden ze hun kamer opzoeken? Hij wist niet of hij het nog wel volhield tot hun kamer, hij merkte wel heel erg goed dat het hem niet veel vrolijker maakte als ze nu ophielden, dus liet hij haar maar doorgaan.

Koning Stephen Lahero

Hij was nu wel weer rustig, hij staarde naar het plafond en hij dacht na. Het water leek hem nog steeds enorm aan te trekken, maar hij kon zich beheersen. Er werd op de deur geklopt en hij kwam meteen overeind, het was Fay, ze wilde weten of ze bij hem mocht slapen. Hij bleef even stil, hij wist het niet. Hij wilde liever alleen zijn, zonder Fay. Hij wilde haar alleen geen pijn doen en misschien moest hij het een kans geven. 'Kom maar,' zei hij dus ook zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/11/2015, 19:49

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze slikte even door wat hij zei, het leek hem echt geweldig. "Maar wat zullen ze dan wel niet van ons zeggen? Ik vind het wel een beetje ongepast gedrag..." Gaf ze zachtjes aan met een twijfeling in haar stem, ze wist echt niet zo goed wat ze hiervan moest vinden.
"Zullen we naar onze slaapkamer gaan? Dan kunnen we daar verder gaan en het ook verder bespreken." Zei ze hem en ze kneep weer even in zijn broek.


Koningin Fay Lahero

Het duurde een tijdje en ze wilde alweer weglopen, want de stilte was eigenlijk best wel pijnlijk. Daarna hoorde ze ineens zacht dat ze mocht komen, ze glimlachte en opende de deur. Ze keek hem aan.
"Hoe gaat het met je?" Vroeg ze met een glimlachje aan hem. Ze kwam voorzichtig bij hem op het bed zitten en legde haar hand zachtjes op de zijne.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/11/2015, 19:53

Koning Jay Fullbright

'We verzinnen iets waardoor het niet zo opvalt... komop, je wilt dit toch ook?' vroeg hij aan haar. Het leek hem echt geweldig. Misschien wel net zo leuk als het vastbinden, maar daar moest hij maar niet al te veel aan denken. Dat zou nooit gaan werken, waarschijnlijk. Ze wilde naar de slaapkamer toe gaan, dan konden ze verder gaan en het verder bespreken. Hij ademde diep in, nu kwamen ze op het punt waarover hij zich zorgen maakte. Hij voelde zich nu al zo enorm ongeduldig. Hij besloot het maar niet te zeggen en hij kwam overeind, hij nam Esmeralda direct mee. Het was gehaast, ruw, buiten de eetzaal hield hij het al niet meer en drukte hij haar tegen de muur, hij zoende haar direct heftig en krachtig.

Koning Stephen Lahero

Fay kwam binnen, ze wilde weten hoe het met hem ging en ze kwam bij hem op het bed zitten. 'Het gaat wel. Ik kan het nu inhouden.' zei hij tegen haar. Hoe het verder met hem ging wist hij niet zo goed. Het was allemaal verwarrend, zijn gevoelens waren wat door de war geschud door alles. Ze legde haar hand op die van hem en hij accepteerde het wel, maar hij vond het niet zo nodig. 'Laten we maar gaan slapen.' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/11/2015, 20:19

Koningin Esmeralda Fullbright

"Nee, sorry, dit wil ik echt niet... het lijkt me niet zo heel erg leuk eigenlijk." Zei ze heel zachtjes tegen. Hij kwam overeind, trok haar gehaast en ruw mee de eetzaal uit en drukte haar daar buiten tegen de muur, ze werd meteen heftig en krachtig gezoend door hem, ze opende de deur achter haar en trok Jay met haar mee naar binnen. Ze sloot al heel erg gauw de deur weer en sloeg haar armen om hem heen en zoende hem vol passie en liefde.


Koningin Fay Lahero

Hij zei dat het wel ging, hij kon het nu inhouden. "Dat is al goed om te horen." Zei ze met een glimlach tegen hem. Hij leek het niet echt fijn te vinden dat ze haar hand op die van hem legde en hij wilde gewoon gaan slapen.
"Oké..." Mompelde ze zachtjes. Ze kwam weer overeind en trok haar kleding langzaam uit. Daarna kroop ze langzaam onder de dekens en keek ze Stephen met een klein glimlachje aan.


Kayton Erogate

Hij kwam weer aan op het kasteel, hij had er tijdens de rit en tijdje over nagedacht, maar hij was er toch over uit dat het beter ging met Jay, hij had hem niet geslagen of was boos weggelopen, het kwam langzaam wel goed. Ze moesten alleen echt nog veel langer afwachten. Hij had echt nog tijd nodig. Eenmaal terug liep hij meteen naar Leroy toe, die hij tot zijn verbazing buiten zag.
"Hé, gaat het al beter?" Vroeg hij met een brede grijns, hij vond het fijn dat hij hem zo zag.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/11/2015, 20:23

Koning Jay Fullbright

Doordat ze zei dat ze het echt niet wilde bleef hij stil staan. 'Meen je dit nou?' vroeg hij aan haar. 'Je vind dit allemaal prima, je zorgt er bijna voor dat ik klaar ben met iedereen er bij en je vindt het leuk, maar je wilt het niet met mij doen dan? Wat is dat nou weer voor onzin? Wat is het verschil? Mag het voor mij wel gênant zijn maar voor jou niet?' vroeg hij nu kwaad aan haar. Hij duwde haar zelfs weg en hij keek haar doordringend aan. Dit vond hij echt niet leuk. Nog even en alle leuke dingen waren niet meer mogelijk omdat Esmeralda het niets vond. De drank maakte hem nou ook niet echt veel meer begripvoller.

Koning Stephen Lahero

Ze trok haar kleding uit, hij keek niet eens naar haar. Hij vond het ook niet zo ontzettend interessant. Hij wilde het toch niet met haar doen, dus hoefde hij haar lichaam ook niet te zien. Ze kroop onder de dekens en hij drukte kort zijn lippen op haar voorhoofd, dat was het dan ook. Hij sloot zijn ogen en hij ademde langzaam in en uit.

Leroy Fullbright

Kayton kwam terug, Leroy glimlachte een beetje door zijn reactie. 'Goed genoeg om buiten te lopen,' zei hij. Hij was er zelf ook echt blij mee, hij werd gek als hij nog langer in dat bed moest liggen, het was niet goed voor hem. Hij kon niet wachten tot hij weer zelf kon bepalen wat hij deed. 'Hoe was het met Jay? Ging het goed?' vroeg hij meteen aan Kayton, dat vond hij een stuk interessanter.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/11/2015, 20:35

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij viel naar haar uit, ze vond het allemaal prima wanneer hij bijna klaar was met iedereen erbij, maar ze wilde het niet met hem doen. Hij vroeg wat het verschil was, waarom het voor hem wel gênant kon zijn en voor haar niet.
"Ik vind het gewoon een beetje eng." Zei ze zacht tegen hem. Hij duwde haar weg en ze viel achterover, ze kon gewoon haar evenwicht niet houden als hij haar duwde, het ging niet met haar been. Ze knalde tegen de kast aan en ze kreunde zachtjes. Ze bleef zitten, een beetje duizelig door de klap en de drank.


Koningin Fay Lahero

Stephen drukte even zijn lippen op haar voorhoofd en ze glimlachte hem toe. "Slaap lekker." Zei ze zachtjes en lief tegen hem. Daarna sloot ze haar ogen en viel ze al heel erg gauw in slaap. Ze probeerde aan te geven dat ze het respecteerde als Stephen tijd voor zichzelf nodig had, maar ze vond het wel ontzettend moeilijk allemaal.


Kayton Erogate

Leroy gaf aan dat het goed genoeg ging met hem. "Heel fijn, gelukkig maar." Zei Kayton hem oprecht. Hij wilde weten hoe het met Jay ging.
"Goed is wel heel erg optimistisch. Hij was er zelf nog totaal niet blij mee, maar het gaat al beter vind ik. Hij ging niet door het lint en liep niet weg, ook al was hij heel erg kwaad. Maar hij heeft je brief nog niet gelezen, Leroy." vertelde Kayton aan hem .
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/11/2015, 20:40

Koning Jay Fullbright

'Waarom vind je het in godsnaam eng? Nog even en je vindt alles eng. Wat wil je dan? Gewoon lekker standaard er op en er af? Daar vind ik geen zak aan, Esmeralda. Dan kunnen we het net zo goed niet meer met elkaar doen, heb je dat soms liever?' vroeg hij kwaad. Ze viel achterover en ze bleef op de grond zitten, hoewel hij altijd enorm bezorgd was, zat het verlangen zo hoog dat hij dat nu niet was. Hij greep haar vast, sleurde haar overeind en hij drukte haar op het bed. Misschien was alle frustratie over het gesprek toch nog niet helemaal verdwenen.

Koning Stephen Lahero

Hij werd vroeg in de ochtend wakker, Fay lag naast hem. Ze was mooi. Nu ze niet wakker was nam hij de tijd om haar wat meer te bekijken. Natuurlijk liet het hem niet helemaal koud. Hij verlangde er ook echt wel naar en daarom deed hij ook wat hij eigenlijk elke ochtend deed als hij vroeg wakker was, maar al vrij snel hield hij op. Hij wilde niet door Fay betrapt worden. Dat vond hij nu helemaal niets, want hij wilde ook echt niets met haar doen. Dat leverde alleen maar frustratie op en dat kon hij niet gebruiken. Hij ging de badkamer in en hij daar ging hij verder. Waarschijnlijk sliep ze nog wel even.

Leroy Fullbright

'Ik ben er zelf ook blij mee, ik kan niet zo goed in bed liggen en niets doen,' zei hij glimlachend. Kayton zei dat goed wel erg optimistisch was, daardoor betrok het gezicht van Leroy. Hij vond het wel goed gaan, hij ging niet door het lint en hij liep niet weg, ook al was hij wel kwaad. Hij had zijn brief nog niet gelezen. 'Oh,' zei hij heel zacht, hij keek naar de grond. 'Bedankt, Kayton.' mompelde hij nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/11/2015, 20:50

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze keek naar de grond door zijn harde woorden en hij vroeg wat ze dan wilde, want erop en eraf vond hij geen zak aan, dat vond hij simpel. Dan konden ze het net zo goed niet met elkaar doen.
"Ik wil het wel op andere plekken doen, maar rustig aan opbouwen... niet ineens midden in de zaal, ik kan me nooit inhouden. Iedereen zal het horen." Fluisterde ze hem zachtjes toe. Hij sleurde haar overeind en ze werd op het bed gedrukt door hem.
"Niet doen... alsjeblieft niet doen." Haar stem trilde en ze keek hem met een wat angstige blik aan. Ze wilde niet dat hij haar dwong, dan werd ze bang, dat wilde ze echt vermijden.


Koningin Fay Lahero

Na een tijdje werd ze heel even wakker, ze knipperde even met haar ogen en wilde zich omdraaien naar Stephen, maar hij liep net weg, ze glimlachte vaagjes en sloot haar ogen weer om verder te gaan slapen. Ze vond het niet erg, ze had liever dat hij het gewoon met zichzelf deed dan helemaal niet.


Kayton Erogate

"Weet ik." Grijnsde hij naar Leroy. Hij reageerde nog even heel kort en zacht op hem en bedankte hem.
"Hé, niet teleurgesteld zijn... het komt op een gegeven moment wel, misschien nog niet nu, maar na een tijdje wel. Hij zal je brief echt gaan lezen, Esmeralda helpt hem heel erg goed met alles." Gaf hij aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/11/2015, 20:55

Koning Jay Fullbright

'Net als het vastbinden zeker? Dat zouden we ook rustig opbouwen. Kijk wat er van gekomen is...' gromde hij. Hij had geen idee wat hem mankeerde, hij was duidelijk enorm gefrustreerd, hij had veel te veel gedronken en het uitdagen was misschien wat te ver gegaan, terwijl het wel precies was wat hij wilde. Ze had niet moeten zeggen dat ze het niet wilde, dat had hem heel erg kwaad gemaakt. Ze smeekte dat hij het niet moest doen en hij keek haar met een donkere blik aan. 'Wat verwacht je dan? Dat ik mij nu braaf in ga houden en je heerlijk vasthou zodat jij goed kan slapen? Zo werkt het niet.' zei hij kwaad. Hij draaide haar op haar buik en hij maakte haar jurk los, die hij daarna meteen uit trok. Zijn handen gleden naar haar heupen en hij trok haar naar zich toe.

Koning Stephen Lahero

Toen hij klaar was trok hij schone kleding aan, hij zorgde ervoor dat hij er fatsoenlijk uitzag en daarna besloot hij te laten zien dat hij nog steeds dezelfde man was, dat hij niet helemaal een verslaafde was. Hij liep naar de eetzaal en hij zorgde ervoor dat het ontbijt klaarstond voor iedereen, hij vond dat hij wat goed te maken had, ook bij Nathan en Elvira.

Leroy Fullbright

'Over een paar jaar misschien. Ik heb het verkloot, Kayton. Het is mijn eigen schuld en het is tijd om in te zien dat mijn fouten niet meer te herstellen zijn. Jij hebt mij zo vaak gewaarschuwd, Lolita heeft mij zo vaak gewaarschuwd, het is nou niet anders. Jay is zo geworden door wat ik gedaan heb. Ik kan het hem niet eens kwalijk nemen.' zei hij zacht. Hij wilde zich eigenlijk omdraaien om terug naar binnen te gaan, maar daar was hij te zwak voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/11/2015, 21:09

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij begon te grommen over het vastbinden en ze slikte even. "Sorry, dat kon ik gewoon echt niet. Dat was teveel, dat maakt me echt heel erg bang." Fluisterde ze zachtjes en hees tegen hem. Hij zei dat ze niet van hem mocht verwachten dat hij zich in zou houden en ze werd op haar buik gedraaid. Ze spartelde tegen door wat hij deed.
"Jay, niet doen, alsjeblieft niet doen." Ze voelde de tranen over haar wangen glijden en ze probeerde onder hem vandaan te komen. "Je maakt me bang." Haar stem trilde heel erg.


Koningin Fay Lahero

Ze merkte dat hij weer naar binnen kwam, hij trok zijn kleding aan en liep daarna weg, ze kreeg niet eens nog een kusje van hem. Ze zuchtte even diep, misschien moest ze vandaag maar de hele dag in bed blijven liggen... Dat was misschien beter. ze wist dat ze positief moest blijven tegenover Stephen, maar ze wist niet of ze het kon, dat wist ze echt niet. Ze zuchtte diep en wreef over haar gezicht heen, daarna sloot ze haar ogen weer.


Kayton Erogate

"Leroy, alsjeblieft, het is niet alleen jouw schuld. Die van iedereen. Wij hebben ook geen hechte band meer, ik en Jay, echt niet. " Vertelde Kayton aan hem, hij wilde dat hij zich beter zou voelen. Het was niet alleen de schuld van Leroy.
"Je kunt je fouten nog steeds proberen te herstellen. Blijven proberen, Leroy, je kunt het wel, misschien dat hij over een paar jaar echt naar je toe zal groeien, jullie hebben nog alle kans om normaal met elkaar om te gaan, maar daar zal wel een tijd overheen moeten gaan." Zei hij heel zacht en voorzichtig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/11/2015, 21:15

Koning Jay Fullbright

'Je vind alles eng. Je durft steeds meer niet, dingen die ik heel graag wil. Dat werkt gewoon niet. Ik moet elke keer maar alles doen wat ik niet leuk vind en jij hoeft het niet omdat jij bang bent? Dat is niet eerlijk,' gromde hij. Hij greep haar bij haar haren vast en hij trok haar dichter naar zich toe. 'Dit is je eigen schuld. Nu ga je doen wat een vrouw voor haar man hoort te doen...' gromde hij. Hij leek wel iemand anders te zijn, hij leek echt totaal niet meer op zichzelf. Hij maakte zijn riem los en daarna trok hij zijn broek open, hij dwong haar hoofd bij hem naar beneden en hij had zelf totaal niet door wat hij eigenlijk deed. Het verlangen werd hem echt te veel, hij had ook nooit zo veel moeten drinken.

Koning Stephen Lahero

Toen hij klaar was liep hij terug, hij haalde een hand door zijn haren heen en hij liep naar de kamer van Elvira en Nathan. 'Ik heb ontbijt gemaakt,' riep hij, zodat ze wisten dat ze zo uit bed moesten komen. Hij liep meteen weg, als ze bezig waren met elkaar hoefde hij dat niet te horen. Hij wilde er helemaal niets meer van weten. Hij liep nu naar zijn eigen kamer toe en hij klopte op de deur. 'Fay, ben je wakker? Ik heb ontbijt gemaakt...'

Leroy Fullbright

'Dat komt door mij. Hij is het vertrouwen kwijt door mij, niet door jou. Jij hebt nooit iets verkeerd gedaan,' zei hij zacht tegen zijn vriend. Door wat hij daarna zei schudde hij zijn hoofd. 'Het komt wel weer, maar op dit moment heb ik er even geen vertrouwen meer in. Ik heb zelf ook even tijd nodig.' fluisterde hij. Het koste hem allemaal zo veel energie, Jay maakte het hem niet makkelijker. Hij miste zijn zoon, het was moeilijk dat hij nog steeds eigenlijk niets kon, door Jay.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/11/2015, 21:31

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vertelde dat het niet eerlijk was. Hij moest elke keer maar van alles doen en zij hoefde het dan niet omdat ze bang was.
Ze gilde van de pijn toen hij haar bij haar haren vastgreep, ze werd naar beneden gedwongen. Het was haar eigen schuld vond hij, ze moest doen wat een vrouw hoorde te doen voor haar man. Ze viel half tegen hem aan, ze kon niet op haar knieën zitten, dat deed pijn. Ze probeerde zijn hand los te maken uit haar haren, terwijl ze zachtjes huilde van de pijn en de angst.
"Laat me los Jay, laat me alsjeblieft los, ik kan dit niet, je maakt me bang." Snikte ze.


Koningin Fay Lahero

Na een tijdje hoorde ze een klopje op de deur, het was Stephen die vroeg of ze al wakker was, hij had namelijk ontbijt gemaakt. Dat verraste haar toch wel. Dat was lief van hem. Ze glimlachte een beetje.
" Ja, ik ben wakker, ik kom er zo aan." Zei ze. Ze kwam langzaam overeind en trok een hele mooie jurk aan, gewoon omdat ze graag wilde dat Stephen naar haar keek en haar leuk vond. Ze opende langzaam de deur en glimlachte een beetje naar hem.


Kayton Erogate

"Kom eens hier..." Zei hij zacht en hij sloeg zijn armen om Leroy heen. "Ik ben hier om te helpen, ik zal jou ook helpen, iedereen die het nodig heeft. Echt." Zei hij nu met een kleine glimlach. "Zal ik je weer terug naar binnen brengen, of wacht je liever tot Lolita er weer is, volgens mij is ze een klein ommetje gaan maken toen ze zag dat ik eraan kwam." Sprak hij nu tegen Leroy.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/11/2015, 21:38

Koning Jay Fullbright

Ze gilde, ze viel tegen hem aan en ze probeerde zich los te maken. Hij zag haar huilen, ze was doodsbang en ze smeekte hem om haar los te laten. Hij staarde haar even aan, daarna liet hij haar los. Het was alsof er in zijn lichaam iets gebeurde waardoor hij vocht tegen zichzelf, heel even leek hij door te hebben dat hij dit echt niet kon doen. Hij maakte zijn kleding weer vast en daarna vloog de deur open. Het personeel moest haar gegil gehoord hebben. Het maakte hem alleen maar bozer en gevaarlijker. Hij greep Esmeralda weer vast, juist omdat het personeel ze uit elkaar probeerden te krijgen. Hij was zó kwaad dat hij in staat was om haar te vermoorden. Toen hij zelf opeens vastgegrepen werd keek hij op. Het was het dienstmeisje dat hun tijdens het eten betrapt had. 'Kom mee, ik kan wel voor je zorgen...' sprak ze. Hij had niet door dat het meisje doodsbang was en dit alleen maar deed om Esmeralda te helpen. Hij pakte haar hand en hij liet zich meenemen. 'We gaan naar buiten,' fluisterde ze. Hij volgde haar en eenmaal buiten draaide ze zich vliegensvlug om. Ze sloot de deur voor zijn neus en hij staarde er even naar. Hij ging helemaal door het lint, hij brak alles af waar hij bij kon en uiteindelijk zadelde hij een paard en reed hij richting het kasteel. Hij moest zich afreageren.

Koning Stephen Lahero

Ze was wakker en ze kwam er aan. Hij bleef wachten, na een tijdje ging de deur open. Hij glimlachte naar haar en hij pakte voorzichtig en terughoudend haar hand vast, omdat hij zich verplicht voelde. 'Heb je goed geslapen?' vroeg hij haar, hij nam haar mee naar de eetzaal. Nathan en Elvira zouden zo ook wel komen. Hij ging zitten en hij keek daarna weer voor zich uit.

Leroy Fullbright

Kayton sloeg zijn armen om hem heen en hij haalde langzaam adem, hij had het echt moeilijk. Hij was hier om te helpen, ook om hem te helpen en daarna wilde hij weten of hij weer naar binnen wilde of dat hij op Lolita wilde wachten. 'Breng mij maar naar binnen... ik ben kapot en ik ben liever nog even alleen.' fluisterde hij. Hij wilde over alles nadenken en als hij nu meteen met Lolita was zou hij haar alleen maar verdrietig maken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/11/2015, 21:47

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze was doodsbang, ze was echt heel erg bang voor hem, maar hij leek het zich na een tijdje wel te beseffen, ze werd losgelaten en ze zat helemaal in elkaar gedoken op de grond, ze jammerde en huilde. Daarna kwamen er mensen binnen, ze werd door Jay weer vastgegrepen en ze raakte echt in paniek, ze was doodsbang. Ze wist niet meer wat er gebeurde, maar ineens werd ze losgelaten en probeerde het personeel haar te kalmeren, maar ze wilde helemaal niemand zien, ze was doodsbang. Ze kroop weg in een hoekje en staarde voor zich uit, ze trilde en tranen gleden over haar wangen heen.


Koningin Fay Lahero

Stephen pakte haar hand voorzichtig en terughoudend vast. Ze liet het zo. Ze vond het wel fijn dat hij toch iets probeerde. Hij vroeg haar of ze goed geslapen had en ze knikte even. "Ja, ik heb wel fijn geslapen, jij ook?" Vroeg ze vervolgens aan hem en ze keek hem even met een kleine glimlach aan. Ze ging naast hem zitten en zag Elvira en Nathan ook de eetkamer binnen komen.
"Het ziet er heerlijk uit." Sprak Elvira en ze ging gauw zitten.


Kayton erogate

Hij wilde naar binnen worden gebracht, hij was kapot en was liever nog eventjes allen.
"Dat is goed, geen probleem." Knikte Kayton en hij nam Leroy voorzichtig mee naar binnen toe, hij opende de kamerdeur en legde hem op het bed neer, hij dekte hem met zorg toe en glimlachte even naar hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/11/2015, 21:52

Koning Stephen Lahero

Ze had goed geslapen en hij knikte op haar vraag. Hij had ook prima geslapen, het was wel fijn. Ze kwam naast hem zitten en Nathan en Elvira kwamen ook binnen. 'Eet smakelijk,' zei hij. Hij liet Fay eigenlijk volledig links liggen. Het was niet eens bewust en hij vond het best gezellig om met haar te praten, maar meer interesse had hij eigenlijk niet in haar en het was bijna een opluchting voor hem. Hij vond het gewoon fijn en dat was misschien niet echt goed.

Leroy Fullbright

Kayton vond het geen probleem. Hij werd naar binnen gebracht en hij was blij dat hij weer op bed lag, nu kon hij even rusten. 'Bedankt, Kayton.' zei hij zacht. Het volgende moment vloog de deur open. Het was met zo'n harde klap dat Leroy direct in elkaar dook. 'Oh, waren jullie bezig? Vieze homo's.' gromde Jay. Leroy staarde hem even verbaasd aan. Zijn zoon greep Kayton vast en smeet hem tegen de muur, Leroy probeerde weg te kruipen voor de vuisten van Jay, hij probeerde het te ontwijken zo goed als hij kon. Wat was er in godsnaam aan de hand? Hij kreeg een fikse klap van Jay en het bloed stroomde over zijn gezicht, de adrenaline schoot door zijn lichaam en hij kwam overeind. Hij keek even naar Kayton en daarna probeerde hij Jay zo goed mogelijk af te weren, maar de jongen was zo enorm krachtig en getraind, de woede maakte hem nog sterker.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/11/2015, 22:00

Koningin Fay Lahero

Hij knikte alleen maar en verder had hij totaal geen aandacht voor haar. Ze beet zacht op haar lip, altijd waren er wel blikken, zachte aanrakingen... een beetje kleine dingen waaruit bleek dat hij van haar hield, nu bleef dat uit. Het brak haar echt.... Ze schoof haar bord wat naar voren toe en staarde naar het eten. Verder deed ze niets, ze wilde niet opstaan van de tafel, want ze wist dat Stephen haar niet zou volgen, Nathan waarschijnlijk wel, maar dat had ze liever niet.


Kayton Erogate

Ineens was Jay daar, hij gromde en daarna werd Kayton tegen de muur gesmeten. Hij kwam meteen overeind en sleurde Jay hardhandig de kamer uit. Hij liet wachters Lolita halen, Leroy kon dit niet gebruiken. Hij had rust nodig, hij hoopte dat Lolita hem kon kalmeren. Daarna trok hij Jay met zich mee naar buiten.
"Wil je vechten? Laten we het dan eerlijk doen. Pak je zwaard." Sprak hij doordringend tegen Jay. De jongen wilde zich afreageren, dat zag hij duidelijk aan hem, er was vast iets misgegaan met Esmeralda, maar daar kon hij nu allemaal niet over beginnen, hij moest eerst moe worden.


Lolita Fullbright

Ze rende door de gangen heen en liep bij Leroy naar binnen toe.
"Ach, lieverd toch..." Fluisterde ze zacht tegen hem. Ze hielp hem voorzichtig weer in het bed en streelde zachtjes langs zijn wang heen. Ze vond dit heel erg vervelend voor hem, net nu hij echt weer een beetje beter begon te worden...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/11/2015, 22:06

Koning Stephen Lahero

Hij keek opzij naar Fay, ze schoof haar bord weg. Waarom deed ze dit? Waarom liet ze zo overduidelijk tegenover Elvira en Nathan merken dat hij het niet goed deed? Hij begreep het niet en het deed hem pijn, het zorgde ervoor dat het eten hem ook niet meer smaakte en hij at meteen niets meer, hij wist met moeite zijn hap door te slikken. Hij vond het vreselijk onbeleefd om op te staan en dat was ook meteen de enige reden om te blijven zitten, maar na een tijdje hield hij het niet meer. 'Ik ga opruimen,' zei hij kortaf. Hij pakte wat spullen van tafel en daarna liep hij weg.

Koning Jay Fullbright

Hij was nog lang niet klaar met zijn vader, maar Kayton sleurde hem mee naar buiten. Als hij wilde vechten dan moest hij het eerlijk doen. Hij greep zijn zwaard vast en hij keek Kayton strak aan. 'Ik maak hem af zodra ik de kans krijg, daar kan jij niets tegen doen. Jij hebt het niet in je om mij neer te steken. Je zal hem nooit altijd kunnen beschermen... ' gromde hij naar Kayton. Hij ademde trillend in en uit, hij was helemaal van slag, maar dat merkte hij zelf niet.

Leroy Fullbright

Kayton sleurde Jay weg van hem en hij zakte half in elkaar, tot Lolita er was om hem in bed te helpen. Zijn hoofd bonkte en deed pijn. Hij staarde Lolita even zwijgend aan. 'Je moet.... je moet naar Esmeralda.' zei hij zacht. Dit kon maar door één ding veroorzaakt worden. Esmeralda en Jay moesten ruzie gehad hebben, anders zou hij niet uit het niets opeens hier naar toe komen. Dat kon niet. 'Er is iets aan de hand...straks heeft hij haar iets aangedaan, je moet naar haar toe...' sprak hij bezorgd.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/11/2015, 22:14

Koningin Fay Lahero

Stephen zei na een tijdje kortaf dat hij ging opruimen. Ze hielp hem en liep achter hem aan. Eenmaal in de keuken keek ze hem met tranen in haar ogen aan.
ze opende haar mond om wat te zeggen, maar er kwam niets uit. Ze sloot hem daarom ook maar weer en keek naar de grond. Ze wreef over haar gezicht heen. Ze wist gewoon niet wat ze moest zeggen, ze kon het niet.


Kayton Erogate

Kayton trok ook zijn zwaard en begon uit te halen naar Jay. "Jij gaat hem niet afmaken. Misschien geef je niets om hem, maar wel om mij, dat weet ik zeker. Waag het niet om hem te vermoorden, je mag dan wel een koning zijn, maar voor koningen staan ook zware straffen op moord." Sprak Kayton hem duidelijk toe. Hij bleef vechten tegen Jay, hij merkte nu al dat het slecht met Jay ging, zijn ademhaling was snel en trillend. Daarom ging Kayton gewoon nog even door.


Lolita Fullbright

Leroy vond dat ze naar Esmeralda toe moest gaan. Ze slikte even en werd ook bezorgd door wat hij zei tegen haar. "I-ik weet het..." FLuisterde ze hees. Ze wreef bezorgd over haar gezicht heen en keek Leroy daarna weer aan.
"Ik wil je niet alleen laten, wie kan ik hier laten zodat ik naar haar toe kan, of zal ik Carmen sturen naar haar?" Vroeg ze nu wat gehaast aan Leroy.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/11/2015, 22:20

Koning Stephen Lahero

Hij keek om toen hij doorhad dat Fay achter hem aan was gelopen. Ze stond achter hem, ze had tranen in haar ogen en hij staarde haar even aan. 'Wat is er nou? Wat heb ik verkeerd gedaan? Wilde je liever alleen zijn?' vroeg hij zacht aan haar. Hij dacht juist dat hij liet zien dat hij het goed bedoelde door het ontbijt te maken, maar dat was blijkbaar niet gelukt. Misschien wilde ze echt wel liever alleen zijn.

Koning Jay Fullbright

Hoewel zijn concentratie niet op het beste was op dit moment, was hij zo goed getraind dat hij het makkelijk volhield. Kayton kon natuurlijk ook ontzettend goed vechten, maar Jay had ook niet echt de intentie om hem te vermoorden. Hij wilde het in zijn woede misschien wel, maar Kayton had gelijk, hij gaf om hem. Hij had het er met Esmeralda nog over gehad. Hij stopte even, zijn gedachten dwaalden af naar Esmeralda. Wat had hij gedaan? Hij ademde trillend in, daarna stopte hij zijn zwaard weg en liep hij weg. Hij wilde hier niet meer zijn.

Leroy Fullbright

Ze wist het, ze was duidelijk bezorgd en door wat ze daarna zei dacht hij even na. 'Ja, Esmeralda vertrouwd Carmen wel, je kan haar wel sturen, denk ik...' stemde hij in. Hij had ook liever niet dat Lolita weg ging, dan was hij alleen en hij was doodsbang nu, hij zat nog steeds te trillen. Het zou niet goed gaan als hij alleen was. Dat kon niet anders, hij zou gaan drinken, hij zou in de war raakten, hij zou alles van de afgelopen tijd verpesten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum