Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/10/2015, 23:08

Nathan Gerono

'Ik vind het nogal lastig, want ik weet niks van haar... En ik heb er echt verschrikkelijk veel zin in.' zei hij tegen haar. Hij zag zat leuke vrouwen en hoe lang moest hij dan gaan wachten? Hij wist niet eens of dit wel goed kwam en dan was hij aan het wachten op helemaal niets. Daar had hij ook echt geen zin in, hij vond het nu al heel erg vervelend. 'Ik weet dat jij het niet wilt. Als dat zo is dan kunnen we het beter niet doen, anders krijg je spijt en dat is nooit goed.' zei hij zacht tegen haar.

Koning Stephen Lahero

Hij voelde haar hand op zijn rug en hij kneep zijn ogen dicht. Ze begon te vertellen en hij luisterde wel, maar hij bleef gewoon overgeven en hij voelde dat er niets van hem overbleef op deze manier. Pas na een flinke tijd hield het op en nu stond hij helemaal te rillen op zijn benen. Hij leunde wat tegen Elvira aan, dit was echt een afschuwelijk gevoel. Hij voelde het zweet over zijn hoofd lopen, maar hij was zelf ijskoud. Hij wilde terug, maar hij voelde zich echt zwak..
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/10/2015, 23:12

Koningin Fay Lahero

"Dat snap ik wel... het is voor jou sowieso altijd al lastig geweest." Glimlachte ze hem toe. Hij zei haar nu zacht dat hij wist dat ze het niet wilde en dan konden ze het beter niet doen.
Ze nam nog een grote slok van haar wijn en keek hem aan.
"Oh maar ik wil wel... het is alleen dat ik me dan schuldig voel tegenover Stephen, maar als het er echt voor zorgt dat jij weer alles weet... dan heb ik het er wel graag voor over, dan is het een onvermijdelijke situatie, toch?" Vroeg ze nu aan hem terwijl ze een beetje met haar glas speelde.


Elvira Solore

Ze bleef hem vasthouden, geruststellen en zachtjes strelen. Het bleef maar doorgaan, op een gegeven moment was hij toch wel leeg? Ze maakte zich zorgen en deed haar best om het niet door te laten klinken in haar stem. Ze hield hem stevig vast toen hij tegen haar aanleunde en ze drukte een kus tegen zijn slaap.
"Alles komt goed, rustig maar... je moet eerst even helemaal rustig worden..." Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/10/2015, 23:17

Nathan Gerono

'Dat is het nu ook heel erg...' Mompelde hij. Het was gewoon een vervelend gevoel, omdat hij zich inhield voor iemand die hij niet eens kende. Hij wilde het wel, maar het was niet vol te houden en het voelde heel raar. Door wat Fay zei ademde hij diep in. 'Ik wil niet dat je het doet als jij je schuldig voelt. Jij kan hier niks aan doen.' zei hij zacht tegen haar. Hij voelde zich er gewoon akelig over, ondanks dat hij het heel erg graag met haar zou doen. 'Denk je dat het dan ooit bij één keer zal blijven?'

Koning Stephen Lahero

Hij moest eerst even helemaal rustig worden, maar dat ging gewoon niet. Hij ging trillend op de grond zitten en hij staarde naar zijn handen. Na een tijdje werd hij wel ietsje rustiger, maar het ging duidelijk echt niet goed met hem. 'Kom... We gaan terug.' Bracht hij wat moeizaam uit. Hij kwam overeind en hij pakte haar hand stevig vast. Hij wilde gewoon in het kasteel zijn, in hun kamer, dan werd hij rustiger.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/10/2015, 23:32

Koningin Fay Lahero

"Ik wil het misschien ook best wel graag... en we moeten het bij één keer houden, dat moet echt... gewoon alleen maar om te kijken of je geheugen weer terug komt..." Fluisterde ze. Ze legde haar hand op de zijne en schonk nogmaals hun glazen vol.
"Het is tenslotte mijn schuld dat je naar de groep bent gegaan..." Mompelde ze zacht en ze keek even schuldig naar beneden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/10/2015, 07:14

Nathan Gerono

Ze wilde het zelf misschien ook wel heel erg graag en ze moesten het bij een keertje houden. Hij ademde diep in, hij had er echt zo ontzettend veel zin in. 'Denk je dat wij dat kunnen?' Vroeg hij zacht. Hij wilde het wel proberen, maar met alles dat hij nu voelde wist hij niet of dat hem ook ging lukken. 'Elvira en Stephen zijn nu toch ook samen? waarom zouden wij het niet mogen?' Vroeg hij zacht. Misschien zou het hem wel helpen, hij wist het niet, maar het zou hem hoe dan ook goed doen, want anders ging hij sowieso naar iemand anders. 'Het is niet jou schuld, ik wilde het zelf, ik kan mij niet voorstellen dat jij daar iets mee te maken hebt...' Mompelde hij nu. Hij pakte haar hand vast en hij streek met zijn vingers over haar duim. Hij wilde haar zoenen, maar dat kon hij hier vast beter niet doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/10/2015, 07:50

Koning Jay Fullbright

Hij glimlachte door haar reactie en hij vond het heerlijk wat ze deed. Hier kon hij nu weer echt van genieten en dat was fijn. 'Ik ben trots op wat je doet, hoe ver je komt. Daar heb ik echt respect voor, je doet het zo goed allemaal.' Zei hij zacht tegen haar. Ze sopte zijn lichaam in en hij sloot zijn ogen. Ze wist niet wat ze terug kon doen voor hem. 'Gewoon hier mee verder gaan...' zei hij zacht. Hij pakte haar vast en hij zoende haar langzaam, hij vond dit echt heel erg fijn. Hij drukte zachtjes zijn lippen in haar hals.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/10/2015, 08:21

Koningin Fay Lahero

"Ja, Nathan, dat kunnen wij." Zei ze zacht en vol vertrouwen tegen hem. Hij had het over Elvira en Stephen. "Zij helpen elkaar omdat wij het niet kunnen. Zij doen dit zodat wij ze zonder problemen lief kunnen hebben." Fluisterde ze zachtjes tegen hem. Ze begon het steeds meer in te zien dat Elvira hem gewoon hielp, ze zou een meer zelfverzekerde man terugkrijgen.
"Ik heb je laten gaan... Ik had je tegen moeten houden." Mompelde ze. Ze aten samen wat en dronken wijn, het was een fijne avond en ze voelde de spanning opborrelen. Het was heerlijk met Nathan en ze wilde heel graag met hem mee.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/10/2015, 08:43

Nathan Gerono

Hij knikte maar gewoon, omdat hij toch niet wist wat er allemaal aan de hand was vond hij het wel prima. Hij begreep het gewoon minder goed. Het was wel enorm gezellig en hij merkte ook dat de wijn goed smaakte, maar het was echt heel erg leuk. Ze voelde niet echt meer aan als vreemde voor hem. Dat gaf een fijn gevoel, dat had hij nu nodig. De herberg begon al wat leeg te lopen, daardoor kwam hij ook overeind en pakte hij Fay vast. 'Kom, we gaan. Ik zit nu al de hele avond te bedenken hoe verschrikkelijk mooi jij er uit zal zien zonder die kleren, nu wil ik het echt zien...' fluisterde hij. Storm stond ook al klaar en hij pakte de hand van Fay vast.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/10/2015, 08:47

Koningin Fay Lahero

Na een tijdje pakte hij haar vast, zijn woorden lieten haar blozen en ze keek hem met een grijns aan. "Het zal vast bekend voor je zijn..." Fluisterde ze tegen hem terug. Ze liep met hem naar buiten toe en al gauw waren ze bij de smederij. Ze trok hem naar binnen en sloeg de deur dicht toen storm ook binnen was, ze drukte Nathan tegen de muur en zoende hem vol passie en vurigheid.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/10/2015, 09:09

Nathan Gerono

Hij grijnsde door haar reactie en hij werd tegen de muur gezet. De zoen was zo verschrikkelijk lekker. Zijn handen gleden gretig over haar heerlijke lichaam heen. 'Hm, het voelt al heel erg goed...' Zei hij tegen haar. Hij drukte zijn lichaam tegen haar aan en hij keek uitdagend naar haar, daarna begon hij wat gehaast haar kleding los te maken. Hij had er zo ontzettend veel zin in, hij kon zichzelf amper nog inhouden en Fay deed iets met hem, ze maakte enorm veel verlangen in hem los.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/10/2015, 10:12

Koningin Fay Lahero

Zijn handen gleden over haar lichaam en hij zei haar dat het al heel erg goed voelde, dit voelde gewoon als de oude Nathan, hij deed precies dezelfde dingen. Zijn blik was uitdagend en daardoor beet ze zacht op zijn lip.
"Doe eens rustig, je lijkt wel een maniak." Plaagde ze hem toen hij zo ontzettend gehaast begon aan het uittrekken van haar kleding. Ze grinnikte een beetje en begon ook aan zijn kleding.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/10/2015, 11:44

Nathan Gerono

Ze zei dat hij rustig moest doen en ze beet op zijn lip. 'Hm, dat kan ik niet, ik wil veel te graag..' zei hij. Hij kreeg het niet voor elkaar om rustig te blijven, hij wist niet hoe hij normaal was, maar hij kon zich er nu wel iets bij voorstellen. Ze begon zijn kleding los te maken en hij zoende haar nog heftiger. 'Doen we het één keer of één nacht?' Vroeg hij nu aan haar. Hij keek haar verlangend aan, maar hij had wel een ontspannen grijns op zijn gezicht staan. Ze was echt mooi en hij vermaakte zich goed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/10/2015, 11:50

Koningin Fay Lahero

Hij kon het niet, hij wilde het veel te graag. Hij zoende haar heftiger en vroeg of ze het bij één keer hielden of de hele nacht. "Één keer is genoeg, Nathan..." Fluisterde ze nu, ze wilde wel graag, maar dit was beter, voor iedereen. Ze trok nu zijn kleding uit en zoende hem heftig in zijn hals, haar tanden schraapten over zijn huid en haar handen gleden over zijn lichaam heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/10/2015, 11:58

Nathan Gerono

Ze vond een keer genoeg en hij zuchtte zacht, waarom deed iedereen hier zo vreselijk moeilijk? Hij snapte er niets van en hij had steeds minder zin om te doen wat iedereen wilde. Hij ging wel weer mee in de zoen, het was fijn en hij had er echt behoefte aan. Zijn kleding was uit en hij voelde haar lippen nu in zijn hals, hij kreunde diep toen hij ook haar tanden voelde. Dit was echt heel erg fijn, dit had hij zo hard nodig. Hij trok haar dichter naar zich toe en hij liet zijn handen over haar lichaam glijden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/10/2015, 12:00

Koningin Fay Lahero

"Niet zo somber, die ene keer kan ook de hele nacht duren." Sprak ze met een twinkeling in haar ogen. Hij kreunde door wat ze deed en ze ging daardoor verder. Ze stond dicht tegen hem aan en zijn handen gleden over haar lichaam heen, ze vond het heerlijk en kreunde zachtjes en genietend even.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/10/2015, 12:07

Nathan Gerono

'Ik ben niet somber, ik begrijp jullie allemaal gewoon niet.' zei hij plagend tegen haar. Hij dacht er totaal anders over, maar misschien kwam dat ook wel omdat hij helemaal niets meer wist. Dat zou goed kunnen. 'Als we tussendoor even wat anders doen dan hou ik het wel een nacht vol hoor.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij nam haar mee en hij trok haar op de bank, hij wilde echt niet langer wachten. Hij drukte zijn lippen in haar hals en hij zoende haar heel heftig, nu was hij degene die over haar hals schraapte. Hij drong bij haar naar binnen en hij keek haar uitdagend aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/10/2015, 12:13

Koningin Fay Lahero

Hij plaagde haar dat hij hun gewoon niet begreep en hierdoor grijnsde ze hem even toe. "Weet ik. Maar dat leer je wel." Ze gaf hem even een knipoog.
"Daarom, dat zou ik heerlijk vinden." Grijnsde ze toch. Ze werd op de bank getrokken door hem, hij kwam bovenop haar te zitten en zoende in haar hals. Ze kreunde en wanneer hij bij haar binnendrong gleden haar nagels over zijn rug heen. Ze keek in zijn uitdagende ogen en keek er bijna op dezelfde manier in terug.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/10/2015, 12:23

Nathan Gerono

Hij voelde haar nagels in zijn rug en hij kreunde diep. Dit was vreselijk lekker en hij had er echt al heel lang zin in. Hij was ontzettend heftig, maar het was ook echt heel erg lekker. Na een tijdje kwam hij van haar af en draaide hij de rollen om. Hij ging zitten en hij trok Fay naar zich toe. ' Je bent nog veel opwindender dan dat ik verwacht en gehoopt had...' zei hij grijnzend tegen haar. Hij liet zijn handen over haar lichaam heen glijden en hij keek haar met dezelfde blik in zijn ogen aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/10/2015, 12:28

Koningin Fay Lahero

Hij draaide het om en nu zat zij bovenop hem. Ze werd naar hem toegetrokken en ze hield haar lichaam dicht tegen dat van hem aan. Ze was veel opwinderder dan hij had verwacht en gehoopt. "En hoe komt het dat je zo weinig van mij verwacht had?" Vroeg ze nu in zijn oor en ze likte even langs zijn oorlel, vervolgens beet ze er even zacht en plagend in terwijl ze weer begon te bewegen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/10/2015, 12:32

Nathan Gerono

'Dat niet, ik had hoge verwachtingen, maar je bent gewoon nog veel leuker en beter dan ik verwacht had. Het was echt heerlijk, nu werd hij ook wel iets rustiger, dit had hij echt nodig gehad. Hij pakte haar bij haar heupen en hij ademde trillend in. Dit was zo verschrikkelijk lekker. Hij trok haar iets meer naar zich toe en hij zoende haar weer, dat was nog steeds net zo heftig. 'Was het altijd zo lekker of is dat alleen nu?' Vroeg hij aan haar, nog steeds met een uitdagende grijns op zijn gezicht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/10/2015, 12:40

Koningin Fay Lahero

Hij had al wel hoge verwachtingen, maar het was leuker en beter dan hij had verwacht. "Het is ook fantastisch..." Kreunde ze zachtjes, haar heupen werden door hem gepakt en hij zoende haar, hij zoende haar heerlijk... "Het was altijd zo heerlijk... altijd..." Fluisterde ze hem hees toe. Ze drukte hem nu in de bank en ging zelf rechtop zitten, ze bewoog zachtjes, maar heel gepassioneerd.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/10/2015, 12:52

Nathan Gerono

Hij werd achterover gedrukt en ze zei dat het altijd zo heerlijk was. 'En toch doen we het bijna niet?' Vroeg hij zacht aan haar. Hij kon het zich niet voorstellen, dit wilde hij wel een paar keer per dag, maar misschien was Elvira ook wel zo goed, ze was wel heel erg mooi en ze had straling, dus het zou goed kunnen. Hij keek naar haar terwijl ze op hem zat, dit was een heel leuk uitzicht. Hij hoopte echt dat hij dit vaker voor elkaar ging krijgen, want ze was ongelofelijk aantrekkelijk en blijkbaar vond ze het zelf ook echt leuk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/10/2015, 13:07

Koningin Fay Lahero

"Nee, klopt... maar dat komt omdat ik meer van Stephen houd en jij van Elvira." Vertelde ze met een grijns. "Elvira is nog veel geweldiger." Ze gaf hem een knipoog. Hij keek naar haar terwijl ze bezig was en ze streelde over zijn borst met haar vingers en tussendoor met haar nagels, zachtjes kreunde ze en ze genoot met haar ogen dicht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/10/2015, 13:15

Nathan Gerono

'Ik moet wel heel veel van haar houden als ik dit kan missen...' Zei hij grijnzend tegen haar. Hij kon het zich eigenlijk bijna niet voorstellen, maar misschien was het dan toch zo. Ze zei ook nog eens dat het met Elvira nog geweldiger was. 'Dat kan ik mij ook bijna niet voorstellen, maar dat moet ik dan maar geloven.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij kreunde diep, het was echt lekker. 'Als je het nog langer wilt doen moeten we zo even een pauze inlassen hoor, want dit vind ik echt veel te lekker...' zei hij grijnzend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/10/2015, 13:24

Koningin Fay Lahero

"Ja, echt wel, je bent gek op haar.." Zei ze tegen hem met een glimlach. "Elvira doet er alles aan om het zo spannend mogelijk voor je te maken, ze is echt heel erg goed." Fay keek nathan weer met een grijns aan. Door wat ze deed met hem, kreunde hij diep en na een tijdje gaf hij aan dat hij een pauze wilde. Ze kwam van hem af en kroop tegen zijn borst aan.
"Herinner je al wat meer?" Vroeg ze hem nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum