Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/10/2015, 23:24

Lolita Fullbright

Hij ging gelukkig wel mee in haar zoen, ook al was het langzaam, ze vond het niet erg, het was beter dan niets. Zelf werd ze weer iets rustiger en het huilen stopte na een tijdje. Ze hield hem nu alleen.nog maar stevig vast.
"Zullen we samen in bad gaan of gewoon even naar onze kamer?" Vroeg ze nu zacht aan hem en ze streelde liefdevol langs zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/10/2015, 23:30

Leroy Fullbright

Hij leunde wat tegen haar aan en hij keek haar weer aan toen ze hem iets vroeg. 'Ik vind alles goed, als ik maar bij jou ben,' mompelde hij. Zolang hij gewoon bij Lolita in de buurt was ging het allemaal wel redelijk, ze moesten alleen geen ruzie maken, dat kon hij echt niet hebben, maar soms gebeurde het gewoon. Hij pakte haar hand stevig vast en hij ademde diep in om zichzelf weer helemaal rustig te krijgen, maar het ging niet helemaal. Hij voelde zich nog steeds heel erg verdrietig, misschien hielp het wel echt als hij gewoon even wat tijd met haar doorbracht nu, even samen in bad.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/10/2015, 23:35

Lolita Fullbright

"Dus ondanks alles wil je wel blij mij blijven? Gelukkig maar..." Haar stem klonk met een beetje een plagend ondertoon. Ze streelde zijn tranen van zijn gezicht en haalde die van zichzelf ook even weg. Ze kneep in zijn hand en nam hem mee naar hun slaapkamer. Ze zorgde ervoor dat het warme water het bad in stroomde en ze pakte Leroy zachtjes vast om zijn kleding langzaam uit te trekken..
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/10/2015, 23:37

Leroy Fullbright

'Dat is het enige waarbij ik mij ooit helemaal gelukkig gevoeld heb,' zei hij zacht tegen haar. Op dit moment was het zelfs het enige dat hem nog een klein beetje geluk had, verder was er helemaal niets. Het was alleen maar Lolita. Ze zette het bad aan en daarna pakte ze hem vast en begon ze zijn kleding uit te trekken. Hij streek langs haar gezicht en hij keek even in haar ogen, nu hij weer iets meer tot rust kwam wist hij weer hoe veel Lolita voor hem betekende en andersom. Hij wilde haar echt niet zomaar laten stikken, maar soms leek het bijna alsof hij geen keuze had. Alsof het de enige manier was om hem rust te geven. 'Ik hou wel van je... heel erg veel...' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/10/2015, 23:47

Lolita Fullbright

"Als het je een gelukkig gevoel geeft, waarom wil je er dan voor weglopen? Dat gelukkige gevoel is wederzijds..." vroeg ze fluisterend en met een pijnlijke ondertoon in haar stem. Ze voelde zijn vingers langs haar wang toen ze hem begon uit te kleden, ze keek naar hem op en glimlachte lichtelijk. Hij fluisterde haar toe dat hij van haar hield. "Ik ook van jou..." Ze gaf hem een klein kusje op zijn wang, daarna trok ze zijn blouse voorzichtig uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/10/2015, 23:51

Leroy Fullbright

'Omdat ik bang ben dat het voor jou soms anders is, dat ik jou vaker ongelukkig maak dan gelukkig... ik wil niet dat je denkt dat ik niet mijn best doe en kies voor de makkelijkste oplossing, dat doet mij zo veel pijn...' fluisterde hij, hij kreeg alweer tranen in zijn ogen en hij klemde zijn kaken op elkaar, hij had het hier liever helemaal niet over, het maakte hem kwaad en het deed hem te veel pijn. Ze hield ook van hem en ze trok zijn blouse voorzichtig uit, na al die jaren vond hij het nog steeds wat lastig allemaal. Hij had nog steeds liever niet dat ze naar zijn lichaam keek en hem te veel aanraakte, daarom pakte hij nu haar kin vast en zoende hij haar weer zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/10/2015, 23:58

Lolita Fullbright

"Dat is niet zo... Ik doe ook mijn best lieve Leroy." Tranen gleden over haar wangen. "Ik vind het zo onwijs moeilijk en ik wil het niet laten merken, maar het maakt me soms radeloos dat ik niet weet wat ik moet doen... hoe ik je kan helpen." Klonk het verdrietig. Ze gaf het niet graag toe, maar het maakte haar echt radeloos...
Toen ze zijn blouse uit had, pakte hij haar kin en ze zoende hem zachtjes terug. Voorzichtig begon ze aan zijn broek om die los te knopen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/10/2015, 00:01

Leroy Fullbright

'Je kan niets voor mij doen, behalve mij niet meer alleen laten,' fluisterde hij. Ze ging zachtjes mee in de zoen en ze begon zijn broek los te maken. Hij liet het allemaal toe, langzaam werd hij iets rustiger, al waren zijn gedachten nog steeds onrustig en chaotisch. Hij had het echt moeilijk, eigenlijk alleen maar met zichzelf. Lolita deed niets verkeerd, het zat in zijn hoofd en daar ging het altijd fout. Hij kon niet met deze verwarrende negatieve gedachten omgaan en het drukte zwaar op hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/10/2015, 00:04

Lolita Fullbright

Ze wreef e en over haar gezicht heen. "Dan zal ik dat niet meer doen." Knikte ze met een kleine glimlach. "Ga alvast maar het water in." Fluisterde ze en ze knikte naar het bad. Zijn kleding was inmiddels al uit namelijk. Ze begon nu langzaam aan haar eigen jurk terwijl ze Leroy aankeek.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/10/2015, 00:07

Leroy Fullbright

'Dankje,' fluisterde hij. Hij moest alvast het water in gaan en dat deed hij dus ook, hij sloot zijn ogen en hij ademde diep in, maar daarna keek hij naar Lolita, die haar jurk uit trok. Normaal vond hij het leuk om naar te kijken, maar nu voelde hij zich zo verdrietig dat het eigenlijk amper iets met hem deed. In plaats van haar aan te raken pakte hij haar hand vast, zodat hij het gevoel had dat ze dichtbij hem was, dat vond hij nu belangrijker. Hij voelde gewoon dat elk klein dingetje hem zo weer aan het huilen kon maken, zo overstuur was hij nog.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/10/2015, 00:11

Lolita Fullbright

Hij keek wel naar haar, maar leek het niet zo te waarderen als normaal. Ze slikte even en kwam gewoon gauw bij hem in bad zitten. Ze kneep even zacht in zijn hand en kroop tegen hem aan. Het water was behoorlijk heet, maar het deerde haar niet. Ze staarde voor zich uit terwijl ze over de vingers van Leroy streelde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/10/2015, 00:14

Leroy Fullbright

Ze kwam bij hem zitten en ze kroop tegen hem aan, hij legde zijn hoofd op haar schouder en hij sloot zijn ogen. Hij voelde haar over zijn vingers strijken en zo was het een tijdje stil, terwijl ze gewoon zo zaten. Het gaf hem wel wat rust, maar zijn gedachten bleven verwarrend en heel onrustig. 'Ik wilde je geen pijn doen,' mompelde hij uiteindelijk heel zacht. Hij wilde haar helemaal nooit pijn doen, ze was hem veel te dierbaar, maar elke keer gebeurde het wel, op wat voor manier dan ook. 'Ik dacht dat ik gewoon gelukkig zou blijven als ik jou niets aan zou doen... als ik mezelf in kon houden... dat lukt nu redelijk, maar toch ben ik ongelukkig... waar komt het dan door? Ben ik gewoon zo?' vroeg hij haar nu heel zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/10/2015, 00:23

Lolita Fullbright

Na een tijdje begon hij weer te praten, hij dacht dat alles wat ze nodig hadden voor geluk was om van haar af te blijven, zich in te houden.
"Zo simpel ligt het niet..." Fluisterde ze zacht. "Alles wat jou op dit moment ongelukkig maakt, moet positief worden en zo Word je langzaam gelukkig. Een betere band met Jay... je nieuwe kleinkind leren kennen, i interesse tonen in Esmeralda en dan nog het lastigste... mij tevreden houden." Ze glimlachte hierdoor even. "Bovendien is het al heel erg lang geleden dat ik een cadeautje heb gehad van je..." Plaagde ze nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/10/2015, 00:26

Leroy Fullbright

'Maar die dingen zijn allemaal onmogelijk,'zei hij zacht. Een band met Jay kon hij wel vergeten en dan kon hij ook maar beter niet al te veel aandacht aan Esmeralda geven, want daar zou hij Jay niet zo blij mee maken. Daardoor kon hij ook zijn nieuwe kleinkind niet leren kennen en Lolita tevreden houden, dat lag er maar net aan wat ze wilde. Door wat ze daarna zei slikte hij even. 'Sorry,' mompelde hij, hij had niet eens door dat ze hem plaagde, hij zat zo diep in alle negatieve gevoelens dat hij het gewoon niet merkte. Hij staarde voor zich uit en hij probeerde de gedachten te negeren, maar het werkte niet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/10/2015, 09:02

Lolita Fullbright

"Ssst... niets is onmogelijk... het gaat alleen maar om het verbeteren. Het hoeft allemaal niet perfect, maar wel beter dan nu. Snap je?" Vroeg ze hem met een kleine glimlach.
"Ik probeer je een beetje op te vrolijk." Fluisterde ze toen hij excuses mompelde . Ze begon hem zachtjes in te soppen met een spons en glimlachte naar hem. Ze keek hem liefdevol toe en drukte een klein kusje op zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/10/2015, 09:10

Leroy Fullbright

Hij bleef nu gewoon stil, hij sprak altijd amper doordat hij zich zo slecht voelde. Hij keek naar Lolita toen ze een spons pakte en ze zijn lichaam begon te sponsen. Hij sloot zijn ogen en hij legde zijn hand op haar been neer. Ze was zo lief voor hem en hij wilde haar laten zien dat hij het heel erg waardeerde, bovendien was het wel heel erg lekker dat ze dit deed. Hij was wel gespannen, maar hij accepteerde het gewoon en hij keek na een tijdje weer naar haar. Hij pakte haar kin vast en hij zoende haar iets heftiger.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/10/2015, 09:20

Lolita Fullbright

Leroy leek het wel fijn te vinden wat ze deed, hij hield zijn ogen gesloten en ze voelde zijn hand op haar been, ze glimlachte een beetje en ging zacht en lief verder. Na een tijdje keek hij haar weer aan. "Voelt het fijn?" Vroeg ze zacht aan hem met een glimlach. Hij zoende haar daarna, het was best heftig, maar ze ging er maar gewoon in mee.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/10/2015, 09:23

Leroy Fullbright

' Ja, het voelt fijn... Natuurlijk...' zei hij zacht na de zoen. Hij trok haar dichter naar zich toe en hij liet zijn handen langzaam over haar lichaam glijden, daarna keek hij haar weer aan. 'Kom, we gaan uit bad, we kunnen allebei wel wat afleiding gebruiken en ik kan nog genoeg leren om jou te laten genieten, dus misschien is dit het goede moment.' zei hij met een zwakke glimlach op zijn gezicht. Hij was nu vrij rustig en hij verlangde er nog niet te erg naar, dus kon het nu wel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/10/2015, 09:31

Lolita Fullbright

Het was wel fijn,zijn hand gleed over haar lichaam en ze ging wat dichter tegen hen aanzitten. Hij stelde voor om uit bad te gaan. Ze hadden afleiding nodig en hij kon nog genoeg leren om haar te verwennen. "Dat is wel waar." Plaagde ze. "Maar ik zou het fijn vinden als je hiermee begint. Ze gaf hem de spons met een glimlach. Ze vond het namelijk heerlijk als hij haar zou inzepen, maar het gebeurde nooit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/10/2015, 09:40

Leroy Fullbright

Hij staarde haar even wat verbaasd aan, maar daarna pakte hij toch de spons van haar over. Hij was dit allemaal echt niet gewend, hij deed zoiets nooit. Dit waren allemaal dingen die hij vaak gewoon niet kon hebben. Hij gleed langzaam met de spons over haar lichaam heen. Hij drukte zijn lippen af en toe even in haar hals en hij vond het helemaal niet zo vervelend om te kijken naar wat hij deed. Na een tijdje pakte hij haar hand en liet hij die over zijn onderbuik naar beneden glijden, hij wilde wat meer uit proberen en misschien was dit voor hem makkelijker vol te houden op deze manier. Hij legde de spons aan de kant en hij streek zachtjes langs haar gezicht, daarna zoende hij haar langzaam. het was vol liefde, maar wel uitdagend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/10/2015, 10:05

Lolita Fullbright

Hij keek haar maar wat verbaasd aan, ze grijnsde even. "Ik dor dat toch ook bij jou?" Plaagde ze. Hij deed het wel en ze vond het fijn. Het voelde heerlijk. "Hmm.." mompelde ze zacht. Hij pakte haar hand en ze grijnsde door wat hij daarmee deed, ze gleed zacht over zijn lichaam heen en streelde hem zachtjes en liefdevol. Ze keek naar hem op toen hij stopte en ging zacht en liefdevol mee in zijn zoen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/10/2015, 10:10

Leroy Fullbright

'Ja, dat is waar... Maar ik doe dat soort dingen nooit...' Fluisterde hij. Hij deed amper iets voor Lolita. Dit soort dingen stelden voor hem vaak te weinig voor, hij wilde meteen veel verder. Hij voelde zijn hand er over heen glijden en daardoor glimlachte hij naar haar. Ze leek het allemaal wel fijn te vinden en daar was hij blij mee. Hij haalde nu het sop langzaam van haar lichaam af en zodra dat klaar was gleed hij met zijn handen over haar lichaam heen. Hij volgde de rondingen van haar geweldige lichaam en hij ademde diep in, daarna drukte hij zijn lippen zachtjes in haar hals. Hij liet zijn hand verder naar beneden glijden en nog wat onzeker en voorzichtig deed hij wat ze lekker vond.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/10/2015, 14:05

Lolita Fullbright

"Nee, dat klopt, maar ik vind het wel heel erg fijn als je het wel gaat doen." Glimlachte ze nu naar hem terug. Het sop werd door hem van haar lichaam gehaald en daarna gleden zijn handen er zacht overheen. Ze hield haar ogen gesloten en bleef zacht strelen met haar vingers. Zijn hand gleed ook bij haar naar beneden en ze kreunde hierdoor zacht, ze vond het zo heerlijk als hij dit deed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/10/2015, 14:19

Leroy Fullbright

Hij kon het aardig volhouden om dit te doen, al had hij er wel flink wat geduld voor nodig. Door wat Lolita deed ging het wel, want anders zou dit hem toch niet lukken. Hij haalde diep adem en hij zoende haar even, daarna hield hij op en keek hij haar weer aan. 'Zullen we verder gaan op het bed?' Vroeg hij plagend aan haar. In bad was het toch niet zo heel erg handig allemaal, hij wilde heel veel voor Lolita doen, hij wilde haar laten zien dat hij dit wel kon.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/10/2015, 14:23

Lolita Fullbright

Hij keek haar weer even aan en vroeg haar om verder te gaan op het bed. "Ja, dat lijkt me fijner." Glimlachte ze naar hem en ze drukte een kusje op zijn wang. Daarna kwam ze overeind en trok ze hem tegen zich aan met een glimlach. Ze pakte twee handdoeken en gaf Leroy er eentje aan met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum