Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/10/2015, 17:59

Koning Stephen Lahero

Zodra ze haar hoogtepunt bereikt had werd hij geknuffeld. Het zweet liep over haar huid heen. ' Je ziet er verschrikkelijk opwindend uit zo.' Zei hij grijnzend tegen haar. Hij streek langs haar hals en hij zoende haar zacht. Hij vond het leuk om te horen dat ze het zo lekker vond. 'Doet Nathan het zo weinig?' Vroeg hij nu aan haar. Nathan had geen geduld, dat was bij dit soort dingen natuurlijk wel echt een probleem, dat ging dan gewoon niet. Als het al zo veel met hem deed, dan was dat helemaal erg voor Nathan, waarschijnlijk..
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/10/2015, 18:03

Elvira Solore

"Hmm..." mompelde ze alleen toen hij vond dat ze er opwindend uitzag zo. Ze kroop tegen hem aan en zoende hem zachtjes terug.
"Het is al wel erg lang geleden." Fluisterde ze schor tegen hem. Ze beet zachtjes op Stephens lip en daarna gleden haar lippen naar zijn hals en zoende ze hem, het was best heftig en ze schraapte tussendoor met haar tanden over zijn huid heen. Haar handen gleden over zijn huid heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/10/2015, 18:07

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat het wel weer heel erg lang geleden was. Dat idee had hij zelf ook al gehad, maar hij vond het leuk. Ze ging mee in de zoen en daarna kroop ze tegen hem aan en werd alles opeens een stuk heftiger. Hij hapte kort naar adem en daardoor kreunde hij door de tanden in zijn hals. Dit was hij niet gewend en ze overdonderde hem enorm, maar dit was zo verschrikkelijk lekker dat hij echt niet van plan was om haar te stoppen. Ze leken nu allebei helemaal los te gaan. Zijn handen gleden over haar lichaam heen en hij trok haar nog dichter naar zich toe..'Nog een keer?' Vroeg hij, zijn stem schor en vol verlangen. Hij begreep niet wat ze met hem deed, maar hij wilde gewoon doorgaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/10/2015, 18:17

Elvira Solore

Hij vroeg haar nu schor en verlangend of ze nog een keertje wilde. Ze keek hem uitdagend aan. "Natuurlijk wil ik nog een keer." Zei ze hem hees. Ze trok hem bovenop haar en bleef hem wild en heftig in zijn hals zoenen. Ze vond het heerlijk om te doen en ze pakte hem behoorlijk stevig vast. Het voelde gewoon zo onwijs goed allemaal.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/10/2015, 18:21

Koning Stephen Lahero

Hij werd bovenop haar getrokken en hij drong bij haar naar binnen, het was allemaal zo ontzettend heftig nu. Door wat ze deed trilde hij helemaal, zijn hele lichaam leek onder een bepaald soort heerlijke spanning te staan. Hij kon het niet eens omschrijven. Hij merkte heel goed dat hij op moest passen, Elvira zou er misschien wel niet zo blij mee zijn als hij niet op tijd ophield, al kon het best dat ze het nu minder erg vond. Hij bleef even stil en hij ademde trillend in. 'Ik wil doorgaan...' Zei hij, zijn stem trilde ook. Hij verlangde er echt naar, misschien gaf dit hem nu verlichting, maar als hij nu doorging kon hij niet meer stoppen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/10/2015, 18:25

Elvira Solore

Hij trilde en hij leek het echt heerlijk te vinden, net zoals zij. Ze vond het fantastisch. Hij sprak nu tegen haar.
"Laat mij het laatste stukje afmaken, alsjeblieft... dan ga ik je het geweldigste gevoel van allemaal laten beleven." Fluisterde ze hees in zijn oor, ze beet even op zijn oorlel en keek hem daarna met een uitdagende blik aan. Haar nagels gleden over zijn borst heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/10/2015, 18:30

Koning Stephen Lahero

Door wat ze zei ademde hij trillend in. Ze maakte hem echt helemáál gek. Hij had dit nog nooit meegemaakt en hij had niet verwacht dat hij dit ooit zo zou voelen. Hij kwam nu van haar af. Het lukte hem wel, al wilde zijn lichaam duidelijk liever doorgaan, hij had genoeg geduld om zelfs nu kalm te blijven, al ging hij dit ook niet lang volhouden, hij was heel erg benieuwd wat ze zou gaan doen nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/10/2015, 18:39

Elvira Solore

Hij wilde het wel. Hij kwam van haar af na een tijdje, al kostte het hem moeite. Ze gleed zachtjes met haar lippen over zijn borst naar beneden. Af en toe wat plagend en haar handen gleden met haar lippen mee. Daarna pakte ze hem zachtjes vast en begon ze erop te zuigen, ze deed het onwijs heftig en vurig om hem optimaal te laten genieten en wanneer hij er bijna was, werd ze ineens weer heel rustig om hem wat te plagen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/10/2015, 18:57

Koning Stephen Lahero

Hoewel hij gedacht had dat hij meteen klaar zou zijn, was het niet zo. Ze wist elke keer op het juiste moment te stoppen en hij lag nu helemaal te kronkelen door het intense gevoel. Dit had nog nooit iemand bij hem gedaan en hij wist niet wat hij meemaakte. Fay deed het dan vroeger wel eens, maar Felicia had dit sowieso nooit gedaan. Hij haalde trillend adem, zijn borstkas ging heftig op en neer en hij voelde het zweet over zijn koude huid heen lopen, maar hij hield het nog steeds vol, ook al was dit het heftigste wat hij ooit gevoeld had.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/10/2015, 19:01

Elvira Solore

Hij lag echt te kronkelen, zo te merken vond hij het heerlijk en deed ze het echt heel erg goed. Hij hield het nog steeds vol en ze bleef hier gewoon nog even in doorgaan tot hij het echt niet meer aankon. Maar ze wilde het zo lang mogelijk uitstellen zodat hij zag dat hij het echt in zich had, hij kon dit met gemak en dat ging ze hem mooi laten zien.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/10/2015, 19:05

Koning Stephen Lahero

Ze deed dit zo ongelofelijk goed. Ze leek precies te weten wat hij kon hebben en wat niet en het scheelde waarschijnlijk toch een hele hoop dat ze hiervoor al zo veel gedaan hadden, daardoor ging het nu een stuk makkelijker. Uiteindelijk was het gewoon niet te doen en bereikte hij nogal heftig kreunend zijn hoogtepunt, hij deed zijn best om stil te blijven, maar dat ging ook niet. Het was te hopen dat er geen wachters bij de deur stonden. Hij lag helemaal te hijgen en zijn huid was nat van het zweet. Dit had hij nog nooit meegemaakt, hij had nog nooit zoiets gevoeld.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/10/2015, 19:12

Elvira Solore

Vooral toen hij begon te kreunen, grijnsde ze. Ze slikte alles door en streelde hem nog even zachtjes toen hij nog zo lag te hijgen, daarna kroop ze naast hem en sloeg ze de dekens om hem heen.
"Dit ging toch echt heel erg goed en je ging super lang door." Complimenteerde ze hem. "En het was echt verschrikkelijk lekker, echt heerlijk..."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/10/2015, 19:19

Koning Stephen Lahero

'Ik weet niet wat mij overkomt... Ik heb nog nooit zoiets als dit meegemaakt, ik heb nog nooit zoiets gevoeld en het was zo verschrikkelijk lekker...' Zei hij zacht. Hij was echt helemaal onder de indruk. Hij sloeg zijn arm om haar heen en hij streek met zijn vingers over haar rug. 'Ik denk dat het een goed idee is om zo maar even in bad te gaan...' Zei hij grijnzend tegen haar. Hij drukte heel zachtjes zijn lippen op die van haar en daarna keek hij haar weer glimlachend aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/10/2015, 19:26

Elvira Solore

Hij had het nog nooit zo meegemaakt of zoiets gevoeld en het was verschrikkelijk lekker. "Ja, dat vond ik ook, het was echt super... dit gaan we vaker doen." Grijnsde ze hem nu toe en ze knuffelde hem eventjes. Hij wilde zo even in bad gaan.
"Ja, ik ga met je mee, even lekker in bad. Dat hebben we wel verdiend na deze inspanning." Ze klonk echt vrolijk en ze voelde zich ook heel erg goed. Ze voelde nog even zijn lippen op die van haar en ze kroop daarna tegen hem aan met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/10/2015, 19:35

Koning Stephen Lahero

'Hm, heel graag... Een paar keer per dag klinkt opeens zo gek niet meer.
.' Zei hij grijnzend tegen haar. Ze wilde ook in bad, ze hadden het wel verdiend na deze inspanning..' Ja, dat dacht ik dus ook...' Zei hij. Ze kroop tegen hem aan en hij hield haar vast, alles voelde zo enorm fijn. Hij kon zich het niet eens echt beseffen, hij was dit totaal niet gewend. 'Ik zet het bad aan, voordat ik hier bij jou in slaap val.' Zei hij, daarna liep hij naar de badkamer en vulde hij het bad.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/10/2015, 19:41

Elvira Solore

Ze grinnikte door zijn woorden. "Ja, zo is het niet eens zo erg meer hé?" Plaagde ze nu. Hij dacht ook dat ze het verdiend hadden. Hij hield haar een tijdje vast en zei daarna dat hij het bad zou aanzetten. "Oké, graag." Grijnsde ze en ze kwam zelf ook overeind, heel vrolijk en opgewekt liep ze achter hem aan. Ze pakte hem van achteren vast en streelde met haar handen over zijn rug heen.
"Hoe voelde het? Lucht het je op? Voelde het fijn?" Wilde ze nu graag weten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/10/2015, 19:56

Koning Stephen Lahero

Opeens stond ze achter hem en voelde hij haar handen op zijn lichaam. Ze wilde van hem weten hoe het voelde, daardoor draaide hij zich om. 'Het is een enorme opluchting... Nu kan ik het uitdagen ook weer leuk vinden, want ik ben niet meer zo bang dat ik niet van het verlangen af kom...' Zei hij tegen haar. Het voelde echt een stuk beter. Het was ook gewoon zo lekker..'Hoe voelt het voor jou?' Vroeg hij nu lichtelijk plagend aan haar, al was hij er wel echt benieuwd naar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/10/2015, 20:04

Elvira Solore

Hij vertelde haar dat het een opluchting was, nu kon hij het uitdagen ook weer leukv vinden. "Dat is ook het beste gevoel dat er bestaat." Glimlachte ze hem toe. "Dus het heeft je wel voldoening gegeven? Daar ben ik heel erg blij om." Glimlachte ze en ze drukte een kus op zijn wang. Hij vroeg lichtelijk plagend hoe het voor haar voelde. "Echt heerlijk... dit was super fijn." Ze zette het bad nu uit en ging erin zitten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/10/2015, 20:16

Koning Stephen Lahero

'Ik geloof inderdaad dat je gelijk hebt,' zei hij tegen haar. Hij was dit echt helemaal niet gewend, dus het was best wel een bijzonder gevoel. Hij wist niet dat er zo veel bestond, dat het zo goed kon voelen. 'Volgens mij is dit pas een fractie van alles dat jij ooit geprobeerd hebt, of niet soms?' vroeg hij nu aan haar. Hij had het idee dat ze nog veel meer wist en nu moest hij toegeven dat hij daar heel erg benieuwd naar was. 'Ja, dat heeft het zeker. Meer voldoening dan ik de afgelopen maanden gevoeld heb. Als ik binnen tien seconden klaar ben, lijkt het niets met mij te doen, dat bouwt alleen maar meer verlangen op,' zei hij. Ze zorgde er ook nog eens voor dat hij er bijna helemaal open over kon praten. Ze vond het zelf ook heerlijk en super fijn, daarna ging ze in bad. Hij kwam bij haar zitten, hij sloot zijn ogen en hij genoot van het warme water op zijn koude huid.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/10/2015, 20:25

Elvira Solore

Hij vroeg haar nu of dit een fractie was van wat zij ooit geprobeerd had, hierdoor grinnikte ze even. "Ja, klopt, maar dit is wel één van de beste dingen." Vertelde ze hem nu. Hij gaf aan dat het meer voldoening gaf dan hij de afgelopen maanden gevoeld had, hierdoor keek z e hem met een vrolijke en opgewekte blik aan.
"Wat fijn, ik ben zo blij hiermee. Het gaat echt de goede kant op, dit kunnen we!" Sprak ze opgetogen en ze knuffelde hem. Hij kwam bij haar in bad zitten en ze kroop zachtjes tegen hem aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/10/2015, 20:31

Koning Stephen Lahero

'Ik ben toch enorm benieuwd naar de rest,' zei hij grijnzend tegen haar. 'Dit is eigenlijk al meer dan ik ooit in mijn leven gedaan heb,' zei hij daarna. Hij had nooit dingen uitgeprobeerd en hier hield het ook bij op, dit was al meer dan wat hij ooit gevoeld had. Hij dacht even aan Fay en Nathan, zouden die dit dan wel met elkaar doen? Zou Fay met hem helemaal los gaan en met Stephen niet? Hij wist het niet, maar die twijfel was toch vervelend en hij had het lief niet om het ooit met haar te bespreken. Haar vrolijke en opgewekte blik zorgde ervoor dat hij zich weer goed voelde. 'Ik had het nooit meer verwacht, ik ben er ook blij mee... als ik het nou gewoon ook een keertje een paar minuten volhou ben ik helemaal blij,' zei hij zacht tegen haar. Nu moesten ze het echt heel vaak achter elkaar doen voor hij het volhield, dat moest te verbeteren zijn. Ze kroop tegen hem aan en hij sloeg zijn armen stevig om haar heen. 'Ik ben ook trots op jou,' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/10/2015, 20:35

Elvira Solore

"Hmm, ik wil het wel graag laten zien aan je hoor." Grijnsde ze nu naar hem terug. Hij gaf toe dat dit meer was dan hij ooit had gedaan. "Er zal een hele wereld voor je open gaan Stephen." Ze gaf hem even een knipoog. Ze streelde heel ontspannen over zijn borst heen en ze keek naar hem op.
"Waarom zit jij je zorgen te maken op dit moment?" Vroeg ze nu aan hem, haar stem klonk lichtelijk plagend.
"Dit is toch een fantastisch begin, de rest komt wel, sowieso, alles komt goed." Sprak ze enthousiast tegen hem. Hij sloeg zijn armen stevig om haar heen en fluisterde dat hij trots op haar was.
"Hmm... gelukkig maar." Grinnikte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/10/2015, 20:38

Koning Stephen Lahero

Ze wilde het graag aan hem laten zien en er zou een hele wereld voor hem open gaan. 'Dat geloof ik ook wel ja,' zei hij grijnzend tegen haar. Ze streek over zijn borst heen en hij genoot van die zachte aanraking, daarna wilde ze weten waar hij zich zorgen over zat te maken. 'Hm, niets, ik wil er niet aan denken en al helemaal niet de heerlijke sfeer die er nu hangt verpesten,' zei hij net zo plagend tegen haar. Hij had het nu goed met Elvira, dat was het belangrijkste. Hij moest zich goed voelen, anders werd hij gek. Dat was voor Elvira hetzelfde. Ze hadden dit nodig en het hielp ook echt, dat moest hij onthouden. Door wat ze daarna enthousiast zei glimlachte hij weer oprecht. 'Dat is zo, je hebt gelijk,' fluisterde hij. Hij legde zijn hoofd tegen haar aan en hij sloot zijn ogen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/10/2015, 20:46

Elvira Solore

Hij gaf aan dat het niets was en dat hij er niet aan wilde denken om de sfeer te verpesten. "Oké, dat vind ik wel een goed idee." Ze drukte zacht een kusje op zijn neus met een grijns. Hij vond wel dat ze gelijk had en ze kroop lekker tegen hem aan.
"Hmm... ik vind het super fijn, alles is fijn, ik voel me ook echt super goed en ik ben al heel erg lang niet zo vrolijk geweest."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/10/2015, 20:49

Koning Stephen Lahero

Ze vond het een goed idee en daarna kreeg hij een kusje op zijn neus, waardoor hij even grinnikte. Het verbaasde hem zelf hoe ontspannen hij was met haar, dat was echt ongelofelijk. Ze kroop tegen hem aan en ze vond het super fijn, alles was fijn en ze voelde zich super goed, ze was lang niet zo vrolijk geweest. 'Ik ben heel blij om dat te horen en volgens mij is het een goed teken,' zei hij tegen haar. Hij pakte haar hand vast en hij keek haar diep in haar ogen aan. Hij streek langs haar wang met zijn duim, hij bleef even naar haar kijken en daarna zoende hij haar heel zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum