Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/6/2015, 23:50

Damion Nario

' Oh, ga je alle leuke mannen af?' Vroeg hij plagend aan haar. Zoals ze het nu bracht leek het wel alsof het zo was, alsof ze af en toe een pleziertje had met iemand en verder niet. Hij wist niet of hij daar nou zo blij mee moest zijn. 'Een hond kan ook erg leuk zijn, waar woon je eigenlijk? Hier in de buurt?' Vroeg hij daarna aan haar. Misschien woonde ze wel wat verder weg, dat kon natuurlijk ook nog.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/7/2015, 12:14

Debra

"Oh, zo bedoelde ik het niet." Zei ze meteen en haar wangen begonnen iets te kleuren. "Soms vind ik het we eens gezellig, maar ik heb nog niemand ontmoet waar ik langer mee door wil gaan, niemand die het ziet zitten met mij." Sprak ze met een klein grijnsje. Ze was eigenlijk wel op zoek. Hij wilde weten waar ze woonde.
"Ik woon hier gewoon in het dorp, aan de andere kant." Vertelde ze glimlachend aan hem.


Koningin Fay Lahero

Chayenne was naar haar kamer vertrokken en zij ging even bij Stephen in de badkamer kijken. Ze glimlachte lichtelijk en pakte daarna een spons en begon zacht en liefdevol zijn lichaam schoon te maken.
"Wat ga je doen met Chayenne? Mag ze het doen?" Vroeg ze zachtjes aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/7/2015, 12:37

Damion Nario

'Waarom zou niemand het zien zitten met jou?' vroeg hij nu plagend aan haar. Dat kon hij zich toch echt niet voorstellen. Ze was best leuk, ze zag er goed uit. Hij kende haar verder nog niet, maar het leek geen vervelend gezelschap te zijn. Ze vertelde waar ze woonde en hij knikte langzaam. 'Dat mag ik vast een keertje zien, is het een mooi huis?' vroeg hij vol interesse.

Koning Stephen Lahero

Fay kwam binnen en ze begon zijn lichaam schoon te maken, hij liet haar maar, hij vond het prima zo. Ze wilde weten wat hij wilde met Chayenne. 'Ik hoop dat ze het kan, ik wil haar de eerste tijd hier helpen, ik wil Lucius in de gaten houden en als het goed gaat dan mag het van mij...' fluisterde hij. Hij legde zijn hoofd tegen haar aan en hij sloot zijn ogen, hij was echt gesloopt.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/7/2015, 14:19

Debra

Hij vroeg plagend waarom niemand het zag zitten met haar. "Het is misschien eerder andersom... Ze zijn of zoals mijn vorige man, of veel te meegaand... ze zijn het gewoon allemaal net niet." Gaf ze aan. Hij wilde weten of hij haar huis een keertje mocht zien.
"Het is een prachtig huis, waarschijnlijk ken je het wel, je komt toch ook uit deze buurt? En natuurlijk mag je het zien." Ze gaf hem een knipoog. Daarna begon ze rustig te eten, het was heerlijk.


Koningin Fay Lahero

Hij hoopte dat zijn dochter het kon, hij wilde eerst helpen en Lucius in de gaten houden, als het goed ging, mocht het. Fay glimlachte hem toe. "ik denk dat dit precies is wat Chayenne wilt." Gaf ze aan. Stephen legde zijn hoofd tegen haar aan en ze streelde door zijn haren heen.
"Gaat het lieve schat?" Vroeg ze bezorgd aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/7/2015, 14:22

Damion Nario

'Hm, dat kan ook,' zei hij tegen haar. 'Ik weet niet zo goed hoe het allemaal werkt, ik heb niet zo veel relaties gehad,' zei hij daarna grijnzend tegen haar. Door wat ze zei grinnikte hij een beetje. 'Ik nodigde gewoon mezelf uit, dat is het,' plaagde hij haar een beetje. Hij dronk wat van zijn drinken, tot nu toe vond hij het echt wel gezellig hier.

Koning Stephen Lahero

Door wat ze zei knikte hij langzaam, daarna vroeg ze of het ging. 'Ik weet het niet,' mompelde hij. Hij wist het echt niet, dit sloopte hem gewoon helemaal. Hij was totaal niet zo en hij was het zat om tegen Lucius te vechten, dus gaf hij maar gewoon toe. Hij had vandaag precies gedaan wat de man wilde, terwijl hij dat zelf vreselijk vond. Zolang hij zijn gevoelens uitschakelde ging het wel, maar dan was hij daarna echt kapot.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/7/2015, 14:31

Debra

"Niet? Ik vind jou wel het type voor relaties, de vrouwen hangen waarschijnlijk aan je lippen." Plaagde ze hem nu eventjes. Hij zou zichzelf uitnodigen in haar huis. "Pas maar op, mijn butler heeft het niet zo op vreemden." grinnikte ze. Ze had echt een heel erg groot huis, het was een soort landgoed en ze had het daar prima naar haar zin, dat zeker, maar het was wat eenzaam.


Koningin Fay Lahero

Hij wist niet hoe het ging. "Arme schat..." Mompelde ze hem liefdevol toe. "Kom..." Fluisterde ze, ze pakte zijn handen en nam hem mee het bad uit. Ze begon hem zachtjes af te drogen.
"Wil je me er iets over vertellen, Stephen? Praten helpt echt..." Vertelde ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/7/2015, 14:33

Damion Nario

'Ach, ik heb wel een tijd een vrouw gehad, maar dat eindigde niet zo goed,' zei hij plagend tegen haar. Hij kon er nu wel luchtig over doen, het was al een tijd terug en het maakte hem niet zo veel meer uit. Hij was er misschien wel gewoon nog niet aan toe geweest, hij wist het niet. Door wat ze daarna zei grinnikte hij opnieuw. 'Ik denk dat ik hem wel kan hebben,' plaagde hij haar weer.

Koning Stephen Lahero

Hij kwam uit het bad en ze droogde hem af, door wat ze zei schudde hij zijn hoofd. 'Ik vergeet het liever, sorry,' fluisterde hij. Dat ging makkelijker als hij het er niet over had, dan kon hij doen alsof het nooit gebeurd was, dat leek hem veel beter. Hij streek langs haar wang en hij keek haar even aan, maar verder deed hij niets.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/7/2015, 14:42

Debra

"Sneu..." Mompelde ze alleen over zijn woorden dat het niet zo goed was geëindigd met zijn vrouw. Ze at het laatste beetje van haar eten op en pakte haar glas wijn weer om daar langzaam van te drinken. Hij kon haar butler wel hebben. "Oh, daar ben ik zeker van." Glimlachte ze hem nu toe. Daarna kwam ze overeind.
"Kom, tijd om te dansen." Glimlachte ze Damion toe.


Koningin Fay Lahero

Hij vergat het liever. "Je weet dat hoe minder je vertelt, hoe meer ik het gevoel krijg dat er meer aan de hand is en dan zal het slechter gaan tussen ons..." Gaf ze heel zachtjes aan. Hij streek eventjes langs haar wang en ze keek diep in zijn ogen, Daarna legde ze een badjes om zijn schouders heen en nam ze hem mee naar het bed.
"Tijd om lekker in bed te gaan liggen..." Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/7/2015, 16:02

Damion Nario

'Ach, zo is het leven....' Zei hij zacht tegen haar. Het was ook gewoon niet anders, hij had zich daar bij neer gelegd. Ze zei opeens dat het tijd was om te dansen. Hij kwam overeind en hij pakte haar vast. Hij legde zijn handen op haar lichaam en hij trok haar wat tegen zich aan, niet te veel. Hij hoopte dat ze een beetje kon dansen, want dat vond hij toch wel erg leuk. Hij keek haar diep in haar ogen aan, hij vermaakte zich prima.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/7/2015, 16:07

Debra

Ze voelde hoe hij haar vastpakte, iets tegen zijn lichaam aan, ze keek in zijn ogen en glimlachte. "Ik zie je wel denken... ik kan heus wel dansen hoor, Damion, misschien wel beter dan jij." Plaagde ze hem nu vrolijk. Ze zwierde over de dansvloer, het ging heerlijk. Ze vond dansen heel erg fijn en het was leuk met Damion.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/7/2015, 17:31

Damion Nario

Door wat ze zei grijnsde hij, maar ze kon inderdaad heel erg goed dansen. Hij vond dit echt heerlijk. Na een tijdje hield hij op, ze waren al een hele tijd aan het dansen en het was wel even goed zo. Hij pakte wat te drinken voor haar en hij gaf het aan, hij dronk zelf ook wat, maar niet echt veel. Dat deed hij bijna nooit. Hij legde heel lichtjes zijn hand op haar rug en hij liet haar iets tegen zich aan leunen. Hij vond het bijzonder gezellig zo, maar nog steeds was het iets raar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/7/2015, 17:49

Debra

Hij hield na een tijdje op. "Ben je nu al moe?" Vroeg ze vrolijk aan hem. Ze pakte het drinken van hem aan. Zijn hand legde hij op haar rug en ze leunde tegen hem aan. "Hmm... je bent echt leuk gezelschap..." Mompelde ze, en ze vond het nog oprecht leuk ook, misschien was Damion wel degene naar wie ze opzoek was... dan zou ze gewoon tegen Aurora zeggen dat het niet door ging..
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/7/2015, 19:39

Damion Nario

'Nee, niet echt, maar ik wil graag wat energie over houden,' zei hij grijnzend tegen haar. Ze zei dat hij echt leuk gezelschap was. 'Dan heb ik goed mijn best gedaan,' plaagde hij haar weer een beetje. Ze leek het wel echt te menen, het deed hem goed, hij vond het zelf namelijk ook. Hij vond het wel wat lastig, hij zou zich nooit zomaar ergens in storten, maar het was wel echt heel erg leuk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/7/2015, 21:07

Debra

Hij wilde wat energie overhouden. "Oh, waarvoor dan wel niet?" Vroeg ze hem plagend. Ze nam nog een slok van haar drankje. Hij gaf plagend aan dat hij zijn best had gedaan. "Daar hoef je je best niet voor te doen, dat is wat je uitstraalt." Glimlachte ze nu naar hem. Ze dronk haar drankje leeg en bestelde er nog eentje. Het smaakte haar heel erg goed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 1/7/2015, 21:27

CassyKiara schreef:Ik ga toch proberen me er tussen te mengen. Zou fijn zijn als ik niet compleet genegeerd word Wink

Verena Stratton
Ze had op White Castle overnacht, Devlyn laten weten via een brief waar ze uit hing en dat ze rustig aan zou doen met thuis komen. Wat ze echter niet wist, was dat ze in de gaten gehouden werd door de mensen van Lucius. Ze wist niet eens dat die daar rond liepen en met wat voor doel. Ze kwam pas achter hun bestaan toen ze plotseling in de stallen overmeesterd werd en buiten bewustzijn werd gebracht. Nog wist ze eigenlijk niet door wie en waarom, omdat ze zo snel buiten bewustzijn werd gebracht.
Per koets werd ze naar het zuiden gebracht. Iedere keer als ze weer bij bewustzijn dreigde te komen, werd ze door middel van een bepaald goedje weer buiten bewustzijn gebracht. Eenmaal aangekomen bij het kasteel werd ze onherkenbaar gemaakt door een doek over haar heen te leggen. Ze werd naar een kamer gebracht waar ze bij kon komen, maar ook waar ze niet zo maar uit kon tot er toestemming voor was.
Zodra ze dan ook bij bewustzijn kwam, keek ze verward rond. Ze was nog erg traag van begrip, doordat ze meerdere keren onder bewustzijn was gebracht geworden. Haar ogen draaide nog meerdere keren weg tijdens het rondkijken dat ze toch probeerde te doen. Ze probeerde ook maar medaillon te pakken die normaal rond haar hals hing, maar die was afgepakt geworden om te laten zien waarom ze hier heen gebracht was geworden. Haar moeder leek verdacht veel op Aurora, maar het was ook duidelijk dat het een ander persoon was. Zelf kende Verena Aurora niet. Nog nooit gezien of gesproken, dus zelf had ze die link nooit gelegd dat Verena zelf ook dankzij haar moeder in grote lijnen op Aurora kon lijken. Haar moeder bleek een weggelopen zusje te zijn van Aurora.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/7/2015, 10:21

Damion Nario

'Dat weet ik niet, maar ik wil gewoon niet doodmoe zijn,' zei hij grijnzend. Ze zei dat hij zijn best niet hoefde te doen, het was wat hij uitstraalde. Dat liet hem glimlachen, hij vond het wel leuk om te horen. Ze dronk nog meer, maar hij nam nu gewoon een glaasje water, hij dronk meestal niet zo heel erg veel, hij wilde alert kunnen zijn als er iets gebeurde, altijd. Zo was hij ook gewoon getraind, het was voor hem een manier van leven geworden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/7/2015, 21:20

Debra

"Ik dacht eigenlijk dat je nog een verrassing voor me had, maar helaas." Plaagde ze hem eventjes en ze knipoogde even naar hem. ze legde haar hoofd wat tegen hem aan en staarde wat voor zich uit.
"Zullen we buiten genieten van de zonsondergang?" Wilde ze nu van hem weten. Ze glimlachte naar hem.


Chayenne Lahero

Ze klopte netjes aan bij werkkamer van Lucius, ze wilde graag dat haar plan in werking zou worden gezet. Ze zag er echt naar uit. Ze stond echt te trappelen en ze wilde dit zo graag... nu alleen nog Myles over zien te halen dat hij dit ook wat vond..


Aurora Legos

Ze moest eventjes wat halen in een van de slaapkamers, soms had ze overal wel eens wat spulletjes liggen. Neuriënd liep ze de kamer binnen tot ze ineens een vrouw zag die ze nog niet kende. "Oh, hoi." Zei ze wat van haar stuk gebracht, had Lucius deze vrouw laten komen?
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 4/7/2015, 23:38

Verena Stratton
Ze kon inmiddels al recht zitten, zonder weer om te kiepen en zonder dat haar ogen nog weg wilden draaien. Opstaan deed ze nog even niet, dat leek haar nog niet zo verstandig.
Ze keek op toen de deur open ging en een vrouw binnen kwam. Dat had ze eigenlijk niet verwacht, dat er een neuriënde vrouw binnen kwam lopen. Ze werd begroet, maar merkte ook duidelijk aan de stem dat de vrouw dit ook niet verwacht had.
Ze vormde zelf ook met haar lippen het woord 'hallo', maar haar stem liet haar voor nu nog even in de steek. Meer dan een zacht gepiep dat wel wat op de 'hallo' leek kreeg ze er niet uit. Ze voelde nog een keer aan haar eigen hals, zoekend naar haar ketting met medaillon. Maar die had ze nog steeds niet terug.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/7/2015, 23:50

Damion Nario

'Oh, wat had jij dan in gedachten?' vroeg hij nu plagend aan haar. Hij was wel benieuwd, hij wilde wel weten wat ze allemaal dacht. Het was makkelijker om haar een beetje in te kunnen schatten, hoe meer ze vertelde hoe beter het was. Zo werkte het gewoon. Ze stelde hem een vraag en hij knikte langzaam. Hij pakte haar hand vast en hij nam haar mee naar buiten, hij vond het ook wel lekker om even wat frisse lucht te hebben en het was een goed idee.

Koning Stephen Lahero

Hij was vroeg uit bed gegaan, maar toen hij bij de kamer van Lucius kwam, stond Chayenne al te wachten. Hij keek haar heel even aan en hij ademde langzaam in. Hij vond dit heel erg lastig, maar ze wilde het graag en hij kon haar altijd helpen, dus moest het maar. Hij klopte aan op de deur, Lucius riep dat ze naar binnen mochten komen en dat deed hij dus ook, hij hield de deur open voor Chayenne.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/7/2015, 12:43

Debra

"Hmm, misschien dat ik je vanavond al wel mijn huis laat zien." Plaagde ze hem nu eventjes. Hij wilde wel met haar mee naar buiten en hij pakte haar hand om haar zo mee te nemen naar buiten toe. Ze glimlachte naar hem en verstrengelde haar vingers met die van hem.
"Ik weet een prachtige plek om de zonsondergang te bekijken." Vertelde ze aan hem.


Chayenne Lahero

Ze keek bemoedigend omhoog naar haar vader en glimlachte naar hem, zij vond het wel spannend, maar het was een gezonde spanning, ze wilde dit echt. Haar vader hield de deur voor haar open en ze liep naar binnen toe. Met een glimlachje keek ze even naar Lucius en ging daarna in een stoel zitten.


Aurora Legos

De vrouw kon ook nog eens amper praten, wat was dit nou? Wat deed Lucius met haar? Had ze connecties met Stephen of zo? Felicia was het niet, dat wist ze met zekerheid. Ze deed de deur weer open en trommelde een paar dienstmeisjes op.
"Kom, hop, hop, verzorg haar eens." Sprak ze de meiden toe die meteen druk aan het werk gingen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/7/2015, 12:57

Damion Nario

'Oh, heb ik het nu al voor elkaar?' vroeg hij grijnzend aan haar. Ze pakte zijn hand stevig vast en ze zei dat ze een prachtige plek wist, hij liep gewoon met haar mee, het maakte hem eigenlijk echt niets uit waar ze heen gingen. Hij vond eigenlijk alles wel leuk en hij vermaakte zich wel met haar.

Koning Stephen Lahero

Hij ging zelf ook zitten en hij keek even naar Lucius. 'We gaan het zo doen... jullie krijgen drie maanden de tijd om te bewijzen dat jullie twee koninkrijken op orde kunnen houden. In die drie maanden zal ik jullie allebei de dingen leren die nodig zijn. Chayenne kan uiteindelijk alles hier over nemen, als ik denk dat ze geschikt is. Maar ik wil dat jullie allebei alles leren, voor het geval één van jullie sterft,' zei Lucius. Het klonk hard. Chayenne mocht nooit sterven, dat zou Stephen niet kunnen hebben, maar hij ging maar niet tegen zijn vader in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/7/2015, 13:36

Debra

Ze haalde haar schouders eventjes op. "Ja, eigenlijk wel, je bent een hele lieve en charmante man." Glimlachte ze hem oprecht toe. Hij wilde wel met haar mee en ze liep met hem door de warme stad heen. Ze nam hem mee tot net buiten de stad op een heuvel en daar ging ze zitten. De zon ging hier onder achter de andere bergen waartussen een glinsterend meer lag.


Chayenne Lahero

ze luisterde naar Lucius, ze kregen drie maanden de tijd en in die drie maanden ging Lucius hun alles leren. "Dus het is de bedoeling dat mijn vader hier ook drie maanden blijft?" Wilde ze voor de zekerheid nog even weten. Ze glimlachte eventjes naar haar vader. "En ik wilde graag weten of Myles mag komen."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/7/2015, 13:58

Damion Nario

Door wat ze zei grinnikte hij weer een beetje. 'Is dat zo?' vroeg hij plagend. 'Dat soort dingen mogen toch helemaal niet op het eerste afspraakje?' was zijn volgende vraag, nog steeds met een grijnsje op zijn gezicht. Hij werd door haar meegenomen en toen hij zag waar ze waren glimlachte hij. Het was hier echt prachtig. Hij ging naast haar zitten en hij staarde naar de zon die langzaam onder ging.

Lucius Legos

Chayenne wilde meer weten. Natuurlijk. 'Ja, dat is de bedoeling. Als jij het niet aankan of het niet overleefd zal hij het hier alsnog moeten regelen,' zei hij tegen haar. 'Dat mag, maar als hij iets verkeerd doet of het blijkt dat hij hier niet past, zal je het alleen moeten doen en zal ik er voor zorgen dat je geen last van hem hebt,' zei hij tegen haar, heel erg duidelijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/7/2015, 14:03

Debra

"Wie zegt dat er wat gaat gebeuren? Ik laat alleen maar mijn huis zien..." Haar stem klonk heel erg uitdagend tegen hem. Hij kwam bij haar zitten op de heuvel en ze legde haar hoofd wat tegen hem aan. Het was een prachtig gezicht en hun huid kleurde langzaam oranje door het licht.


Chayenne Lahero

Het was wel de bedoeling, want als zij het niet aankon of het niet zou overleven, zal haar vader het alsnog moeten regelen. Ze keek niet eens beledigd, het klonk gewoon allemaal heel erg logisch. Ze mocht ook Myles laten overkomen, maar als het bleek dat hij er niet zou passen of hij het verkeerd deed, zal ze het alleen moeten doen en zorgde Lucius ervoor dat ze geen last van hem had. Ze wist wat dat zou betekenen.
"Oké." Zei ze met een duidelijke en heldere stem. Ze was niet van plan om zich onder te laten doen voor Lucius, ze wilde laten zien hoe sterk ze was, hoeveel problemen ze al overleefd had.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/7/2015, 14:08

Damion Nario

Door haar uitdagende woorden grinnikte hij. 'Misschien is het wel helemaal niet zo leuk als jij nu denkt, straks kan ik er niets van.' plaagde hij haar een beetje. Ze legde haar hoofd tegen hem aan en hij sloeg daardoor zijn arm om haar heen. Het voelde wel fijn allemaal, ze was echt wel leuk. Hij was blij dat hij het allemaal maar liet gebeuren, al vond hij het nog steeds wat lastig. Dat zou ook nog wel even blijven. Zijn hart was niet zo makkelijk te winnen.

Lucius Legos

Ze leek het allemaal goed te vinden en hij knikte tevreden. Hij was blij dat ze er zo mee om ging. 'Nou, geniet vandaag maar van jullie vrije dag,' zei hij tegen de twee. Stephen knikte even en kwam daarna overeind. Hij pakte de hand van zijn dochter vast en hij nam haar mee de kamer uit. Hij zei niet zo heel erg veel, hij wist nog niet wat hij hier van moest vinden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum