Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/6/2015, 14:59

Leroy Fullbright

Ze knikte, ze was daar inderdaad bang voor. Dat begreep hij wel, hij wist zelf ook dat het bijna nooit voorkwam dat hij zo rustig en gevoelig was. Zodra hij ook maar iets uitgedaagd werd had hij geen geduld meer en moesten ze het doen, dat was totaal anders dan dit. 'Ja, je hebt helemaal gelijk,' zei hij zacht tegen haar. Ze moesten er ook van genieten, het was goed. Hij voelde haar handen door zijn haren glijden en ze bewoog rustig. Hij kreunde zachtjes, dit was heerlijk, helemaal omdat er nu geen druk op lag. Het kon gewoon rustig gaan en dat maakte hij niet vaak mee.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/6/2015, 15:05

Lolita Fullbright

Ze genoot echt met volle teugen van Leroy. Zachtjes kreunde ze en haar ogen hield ze gesloten, het was echt lang geleden dat ze zo extreem had genoten van hem. Zacht gleden haar lippen naar zijn hals en zoende ze hem daar. Langzaam gleden haar lippen naar zijn kaaklijn en volgde die tot ze zijn lippen aanraakte. Liefdevol zoende ze hem nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/6/2015, 15:10

Leroy Fullbright

Hij hoorde haar kreunen en dat gaf hem een goed gevoel. Hij voelde haar lippen in zijn hals en dat zorgde ervoor dat hij nog eens diep kreunde. Haar lippen bleven over zijn huid glijden en daardoor werd hij iets heftiger. Hij werd liefdevol gezoend en daar ging hij wat gretig in mee. Het was gewoon heerlijk, dan kon hij zich niet echt inhouden. Hij legde zijn handen opnieuw op haar heupen en hij drukte haar helemaal op zijn lichaam, Lolita had echt het mooiste lichaam dat hij ooit gezien had. Hij ademde diep in, maar hij merkte wel dat hij dit toch niet lang vol ging houden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/6/2015, 16:26

Lolita Fullbright

Hij was heel gretig, maar het bleef allemaal nog zo lief, zoveel liever dan normaal gesproken. Haar lichaam werd tegen het zijne toegetrokken en ze vond het heerlijk. Ze hield haar ogen gesloten en na en tijdje, toen het klaar was, knuffelde ze hem weer.
"Oh, Leroy, ik heb echt zo erg genoten, dit was echt heel erg lekker en fijn." Glimlachte ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/6/2015, 16:31

Leroy Fullbright

Hij had er echt ontzettend van genoten, dit was heerlijk. Het voelde ook gewoon vreselijk goed. Hij werd door haar geknuffeld en hij zoende haar weer zachtjes. 'Ik vond het super, het voelt geweldig,' Fluisterde hij. Na een tijdje kwam hij wel overeind, ze moesten eten en hij wilde Jay en Esmeralda niet te lang laten wachten. Dat zou hij andersom ook helemaal niet zo fijn vinden. Hij trok nette kleding aan en hij fatsoeneerde zijn haar, dan konden ze gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/6/2015, 16:33

Lolita Fullbright

"Dat vond ik ook... het was echt heerlijk en fantastisch." Ze gaf hem even een knipoog. Daarna kwam ze overeind en trok ze een van haar oude jurken aan. Esmeralda had de wat meer uitdagende jurken blijkbaar laten hangen. Waarschijnlijk was dat hoe ze haar herinnerde. Lolita wist alleen nog niet zeker of dat positief of negatief was. Het waren hoe dan ook wel haar lievelingsjurken. Ze trok er eentje aan en bond haar haren vast op haar hoofd. Daarna pakte ze de hand van Leroy en nam ze hem mee naar de eetzaal. Esmeralda zat al aan tafel te wachten terwijl ze zich glimlachend bezighield met haar zoon.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/6/2015, 16:41

Leroy Fullbright

Ze trok een jurk aan, ze zag er echt heel erg goed uit. Het was uitdagend, maar ze was gewoon heel erg mooi. Hij werd meegenomen met haar en ze liepen de eetzaal binnen. Esmeralda en Jay waren er al en Leroy keek even naar Killian. Hij was echt prachtig, hij vond het heel erg mooi om te zien. Hij ging zitten en hij bleef de hand van Lolita vast houden. Het was wel weer heel erg wennen allemaal, maar het kwam wel goed. Hij was blij om terug te zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/6/2015, 17:06

Lolita Fullbright

Haar kleinzoon was zo leuk, ze keek even naar Leroy die de jongen ook even leek te bewonderen. Ze nam plaats tegenover Esmeralda die straalde. Ze vond het echt heel erg leuk dat ze er weer waren.
"Het was zeker gezellig samen." Sprak haar dochter plagend met een grinnik. Lolita keek haar eventjes aan. "Dat is het altijd." Zei ze vrolijk tegen haar terug. Het eten werd al heel erg gauw opgediend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/6/2015, 17:37

Leroy Fullbright

Hij glimlachte een beetje door wat Esmeralda zei, ze had zeker alles door. Hij wist nooit zo goed hoe hij daar mee om moest gaan, hij voelde zich zo snel betrapt. Jay grijnsde een beetje en door wat Lolita zei voelde hij zich wat opgelucht. Ze kon er maar beter zo op reageren, anders dan vond hij het moeilijk om er mee om te gaan. Het eten werd neergezet en hij knipoogde even naar Jay, daarna begon hij te eten, het smaakte hem wel goed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/6/2015, 17:56

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze zag dat haar moeder even.in de hand van Leroy kneep. Maar over het algemeen zag ze er heel erg gelukkig en vrolijk uit. Esmeralda vond het wel heel fijn om te merken. Zelfs Leroy leek meer te eten dan hij vroeger altijd deed. Ze keek zelf even naar Jay met een glimlach rond haar lippen. Het was leuk en gezellig.
"Heb je papa al gezien?" Vroeg ze nu aan haar moeder, die schudde haar hoofd. "Nee, maar ik denk dat hij vanzelf wel komt toch?" Klonk haar stem onbezorgd.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/6/2015, 18:16

Leroy Fullbright

Ze kneep even in zijn hand en hij glimlachte dankbaar, hij vond het echt heel erg fijn dat Lolita zo goed wist hoe hij zich voelde en wat hij moeilijk vond. Ze vroeg naar Duke en daardoor keek hij even opzij. ' Je kunt zo wel naar hem toe gaan, hij blijft weg door mij, hij wil Layka denk ik niet alleen laten. Ik ga zo wel even met Esmeralda en Jay mee om te kijken hoe alles gaat... Ik ben heel erg benieuwd...' Zei hij. Hij wilde overal zo goed mogelijk mee omgaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/6/2015, 21:06

Lolita Fullbright

Leroy vertelde dat het misschien door hem kwam. Ze knikte hierdoor eventjes. "Is goed, dan ga ik zo even naar hem toe. Ik denk ook dat je niets te klagen kan hebben over Jay en Esmeralda, volgens mij doen ze het echt geweldig." Glimlachte ze breed. Wanneer het eten klaar was, kwam Lolita overeind en liep ze meteen door naar de kamer van Duke waar ze zachtjes aanklopte.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 16/6/2015, 21:13

Verena Stratton
Ze klapte het kleine medaillon met de foto's van haar ouders en haar broer dicht. Ze moest eigenlijk weer eens naar de graven toe om te zorgen dat niet alle het groen verwilderd. Ze vond het nooit fijn om er alleen naar toe te gaan. Het gaf haar weer het gevoel dat ze er alleen voor stond. Ze wist wel dat het niet echt zo was, ze kon altijd op hulp rekenen. Maar ze moest er wel om vragen, en dat vond ze lastig.
Ze stopte het medaillon weg onder haar blouse en trok haar laarzen nog aan. Daarna verliet ze haar kamer om naar de stallen te gaan. Ze moest zich er even over heen zetten. Zodra ze vertrokken was, zou het wel meevallen hoe erg ze er tegenop zag. Maar eerst moest ze haar paard nog klaarmaken voor vertrek. En daar was ze nu naar op weg, naar de stallen.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/6/2015, 21:22

Leroy Fullbright

'Dat denk ik ook,' zei hij zacht. Ze deden het echt goed, hij was trots, heel erg. Lolita ging weg en hij kwam ook overeind. 'Dus, mag ik met jullie mee lopen? Ik ben heel erg benieuwd naar alles...' vroeg hij. Jay knikte maar keek wel even naar Esmeralda, het was duidelijk dat zijn zoon het alleen maar wilde als Esmeralda er ook achter stond, dat vond hij eigenlijk wel lief.

Duke Samira

Hij wilde naar Lolita toe, maar hij wilde ook bij Layka blijven. Die had hem nu waarschijnlijk iets harder nodig. Hij wilde niet dat ze bang was voor Leroy, echt niet. Dan bleef hij liever wat langer in de buurt om haar gerust te stellen. Toen er op de deur geklopt werd kwam hij overeind en opende hij die, het was Lolita. Hij sloeg meteen zijn armen om haar heen, hij was echt blij dat ze er was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/6/2015, 21:29

Lolita Fullbright

Zodra de deur open ging, voelde ze de armen van Duke om haar heen. Ze knuffelde hem stevig en vol liefde. Ze hield heel erg veel van Duke. Ze had hem echt heel erg gemist. "Ik heb je zo gemist..." Fluisterde ze hem zachtjes toe. Ze was echt heel erg blij om hem weer te zien.


Koningin Esmeralda Fullbright

Jay knikte alleen toen Leroy aan hem vroeg of hij mee mocht lopen. Zij glimlachte. "Ja, natuurlijk mag dat." Knikte ze. Ze kwam overeind en pakte wel even de hand van Jay vast. Ze beet even zachtjes op haar lip, ze voelde wel weer dat ze wat pijn in haar buik kreeg, het viel nog wel mee, maar toch... ze wist ook wel dat Jay waarschijnlijk graag had dat ze wel met hem meeging en het ging ook echt nog wel, maar ze moesten wel iets zachter lopen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/6/2015, 21:35

Leroy Fullbright

Jay en Esmeralda liepen vrij langzaam, dat was hij niet gewend. Hij was gewend dat ze door het kasteel huppelde en dat het niet snel genoeg ging en Jay leek zelfs wat bezorgd om haar te zijn. Ze liepen naar de werkkamer en eenmaal daar keek hij vragend van Jay naar Esmeralda. 'Wat is er aan de hand?' vroeg hij zacht. Er was iets, dat kon niet anders.

Duke Samira

Lolita zei dat ze hem zo gemist had. 'Ik jou ook, heel erg...' fluisterde hij. Hij streek kort langs haar gezicht en daarna keek hij haar aan. Leroy was niet bij haar. 'Kom binnen, wil je wat drinken? Waarom ben je hier?" vroeg hij meteen achter elkaar. Hij sloot de deur en hij keek haar glimlachend aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/6/2015, 21:45

Koningin Esmeralda Fullbright

Gelukkig hoefde ze vrij weinig tegen Jay te zeggen, hij begreep haar meteen en liep langzaam met haar mee naar de werkkamer, eenmaal daar wilde Leroy weten wat er aan de hand was, daardoor keek ze hem eventjes aan. "Oh, ik... al ik teveel doe dan krijg ik last van mijn buik, maar het is niet erg hoor, dan moeten we gewoon iets langzamer lopen en wat minder doen." Vertelde ze hem met een glimlach. Ze ging eventjes zitten achter het bureau van Jay en ze pakte meteen de kaart met hun ideeën daarop en liet het aan Leroy zien.


Lolita Fullbright

Duke had haar heel erg gemist. Hij streek even langs haar gezicht en zei dat ze binnen mocht komen. "Ja, ik lust wel wat te drinken." Glimlachte ze, ze kwam naar binnen toe en glimlachte even naar Layka, daarna ging ze op de bank bij haar zitten. DUke wilde weten waarom ze hier was. "Weet ik zelf ook niet, maar ik vind het niet heel erg ëigenlijk, het is fijn om iedereen weer te zien."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/6/2015, 21:50

Leroy Fullbright

Esmeralda vertelde dat ze last kreeg van haar buik als ze te veel deed, het was niet erg, dan moesten ze gewoon wat minder doen. 'Hoe komt dat?' vroeg hij zacht aan haar, lichtelijk bezorgd. Hij had natuurlijk ontzettend veel gemist, dat vond hij toch wel wat moeilijk. Er werd een kaar gepakt en hij bekeek het, duidelijk geïnteresseerd. 'Jullie zijn goed bezig... echt goed... ik vind het geweldig om te zien,' zei hij zacht, hij meende het ook echt.

Duke Samira

Hij schonk drinken voor haar in en hij ging zitten. Ze wist zelf niet waarom ze hier was, maar ze vond het heel erg fijn. 'Wij ook,' zei hij zacht. 'Al hoop ik dat Leroy een klein beetje afstand houdt,' zei hij daarna, heel eerlijk. Hij wilde het Layka niet aan doen, echt niet. Ze had genoeg meegemaakt.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/6/2015, 22:05

Koningin Esmeralda Fullbright

Leroy vroeg zacht hoe dat kwam. "De paardenstal stortte in en daar lag ik onder. Fay heeft me nog een beetje kunnen helpen, ik leef tenminste nog." Zei ze nu met een lichte glimlach en ze keek eventjes naar Jay en legde haar hoofd even tegen hem aan. Leroy vond dat ze goed bezig waren, hij vond het geweldig om te zien. Ze keek hem hierdoor even dankbaar aan. "Fijn, dankjewel, we vinden het ook heel erg leuk om te doen en Jay is zo fanatiek, hij doet het heel erg goed." Glimlachte ze breed en trots.


Lolita Fullbright

Hij zei dat zij er ook blij mee waren. "Gelukkig maar." Glimlachte ze. Hij begon meteen over Leroy. "Ik weet het, dat zal hij doen." Knikte ze meteen, ze keek even bezorgd naar Layka die in elkaar kroop.
"Hé, ik zweer het je, hij blijft uit je buurt, ik zal ervoor zorgen dat jullie nooit meer alleen zijn samen. Het komt goed." Beloofde ze aan Layka met een lieve glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/6/2015, 22:10

Leroy Fullbright

Ze vertelde wat er gebeurd was en hij knikte langzaam, het klonk akelig, maar ze had gelijk, ze leefde tenminste nog. Hij had er niet aan moeten denken dat hij er achter kwam dat ze er niet meer waren. Dat zou hij afschuwelijk vinden. Ze waren blij dat hij trots was en ze zei dat ze het leuk vonden om te doen en Jay was fanatiek. 'Dat heeft hij niet van mij,' zei hij grijnzend tegen zijn zoon. Hij was er oprecht blij mee. 'Als het ooit nodig is dan zouden Lolita en ik kunnen helpen... als jullie een paar dagen rust willen of weg willen,' stelde hij voor. Hij deed het graag voor ze.

Duke Samira

Ze zei meteen dat het niet zo gebeuren en daar was hij heel erg blij mee. Hij vond het vreselijk dat ze zich zorgen maakte, dat wilde hij niet. Dat verdiende ze echt niet. Lolita zou er voor zorgen dat ze niet meer samen waren en daardoor glimlachte hij dankbaar. 'Dankjewel,' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/6/2015, 22:21

Koningin Esmeralda Fullbright

Leroy knikte door wat ze vertelde. Hij gaf daarna ook aan dat Jay het fanatieke niet van hem had. "Misschien heb ik hem dan wel aangestoken." Grinnikte ze zachtjes. Leroy stelde voor dat als het ooit nodig was, hij en Lolita wel wilden helpen. "Dat is lief van je, dankjewel." Zei ze oprecht tegen hem met een brede glimlach.


Lolita Fullbright

Duke glimlachte haar dankbaar toe en bedankte haar ook. "Geen dank hoor, het is het minste wat ik kan doen, toch?" Glimlachte ze hem toe.
"Hoe gaat het verder met jullie? En met jullie zoon?" Vroeg ze nu geïnteresseerd.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/6/2015, 22:26

Leroy Fullbright

'Oh, dat zou mij helemaal niets verbazen... jullie zijn een verschrikkelijk goed team,' zei hij zacht, oprecht. Hij had zich voorgenomen om een betere versie van zichzelf te worden, hij zou zijn gevoelens uitspreken. Hij zou zeggen wat hij dacht en hij wilde laten merken hoe trots hij was. 'Ik weet dat jullie keihard gewerkt hebben en dat er niet veel mensen waren om te helpen... ik was er niet. Dat wil ik heel erg graag goed maken. Ik weet dat ik jullie in de steek heb gelaten en daarom ben ik alleen nog maar meer trots... jullie doen het zo goed samen,' zei hij zacht.

Duke Samira

'Het gaat eigenlijk heel erg goed,' zei hij glimlachend, hij was echt blij dat hij weer met haar kon praten. Dat ze er weer was. Lolita bleef gewoon een ontzettend goede vriendin en hij had een bijzondere band met haar. Hij was gek op Layka en hij wist dat hij altijd bij haar zou blijven, maar hij had een deel van zijn leven met Lolita doorgebracht. Dat was ook kostbaar. 'Wat ga jij doen nu jullie weer terug zijn?' vroeg hij zacht aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/6/2015, 22:35

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze glimlachte weer breed toen Leroy vond dat ze een verschrikkelijk goed team waren, dat vond ze zelf ook en het was leuk dat hij er ook zo over dacht. "We hebben heel erg veel hulp van Kayton gehad." Gaf ze nu aan. Leroy moest zich niet schuldig voelen, daarbij waren ze er waarschijnlijk niet echt beter op geworden met hem, want hij was toen zo verslaafd en zo anders dan nu, hij was echt helemaal doorgedraaid, daar hadden ze sowieso niets aan.
"Het geeft allemaal niet, het is goed gegaan." Knikte ze nu.


Lolita Fullbright

Volgens Duke ging het eigenlijk heel erg goed, daardoor knikte ze tevreden en met een glimlach. Hij wilde graag van haar weten wat ze nu ging doen, nu ze weer terug waren. Ze haalde hierdoor haar schouders wat op. "Gewoon genieten, denk ik?" Sprak ze met een lichte grijns. "Of had jij soms nog een leuk idee voor me?" Vroeg ze hem nu glimlachend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/6/2015, 22:39

Leroy Fullbright

'Daar ben ik ontzettend blij mee,' zei hij tegen haar. Door de blik die ze daarna in haar ogen had grijnsde hij een beetje. 'Je mag ook wel zeggen dat ik het niet erg was dat ik van die klif sprong hoor, ik deed het niet voor niets,' plaagde hij haar nu. Jay keek hem wat verdrietig aan. 'Hey, het is maar een grapje jongen, ik weet dat je mij wel miste. Maar op dat moment was het de beste keuze die ik kon maken...' fluisterde hij en daarna sloeg hij zijn armen om zijn zoon heen. Hij wilde echt alles goed maken wat hij fout had gedaan. Hij wist dat sommige dingen nooit zouden veranderen, maar dit kon hij wel.

Duke Samira

Door wat ze zei grijnsde hij een beetje. 'Genieten, hoe zie jij dat voor je?' plaagde hij haar een beetje. 'Ik heb niet echt een idee, ik was gewoon benieuwd of je in het kasteel wilde blijven, of je naar White Castle wilde gaan of dat je eigenlijk gewoon ergens anders wilde wonen... misschien hadden jullie al plannen,' zei hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/6/2015, 22:49

Koningin Esmeralda Fullbright

"Sorry, maar het is echt zo, je trok iedereen een dal in." Zei ze eerlijk tegen Leroy. Hij plaagde haar er dan wel mee, maar ze meende dit serieus. "Ik hoop gewoon dat het nu goed gaat, dat je aanwezigheid positiviteit met zich mee gaat brengen, maar vooral bij sommige mensen zal het heel erg lang gaan duren en ik hoop wel dat je daar moeite voor gaat doen." Vertelde ze hem duidelijk en direct. Ze merkte wel dat het Jay verdrietig maakte, maar dit wilde ze gewoon gezegd hebben, ze wilde dat hij dit van haar wist.


Lolita Fullbright

Hij vroeg haar plagend hoe ze het voor haar zag. "Nou, gewoon, lekker met een wijntje buiten zitten." plaagde ze hem terug. Hij had zelf geen idee en was benieuwd waar ze wilde wonen. "Hier eigenlijk, maar misschien wil Leroy Stephen wel helpen, ik weet het niet zo goed." Gaf ze eerlijk aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum