Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/2/2015, 22:31

Fay Fuego

"Ik weet het wel, Nathan, maar Faith kan gevaarlijk zijn als mensen weten hoe ze met haar krachten om moeten gaan en dat wil ik echt niet hebben, echt niet, daarom mag ze nooit uit het oog verloren worden. Het is nu gelukkig goed gegaan..." Zei ze zacht tegen Nathan. "Bovendien ben ik haar al een keertje kwijt geraakt..." Fluisterde ze nu hees. Hij had Chayenne niet aangeraakt en hij zei dat het hem speet. Ze streek even over zijn wang heen.
"Ze zat waarschijnlijk vol met vragen..." Glimlachte Fay een beetje over Chayenne.


Kayton Erogate

Ineens zei hij dat hij niemand kon vertrouwen, dat hij zijn hulp toch niet nodig had en dat dit een vergissing was. Kayton liep achter hem aan en hielp de stalhulp overeind.
"Wil je me anders schrijven, Stephen?" Vroeg hij aan de man. Zijn paard werd behoorlijk wild, Kayton merkte helemaal dat er echt iets aan de hand was, misschien kon Stephen het beter omschrijven in een brief.


Layka Samira

Ze had 's nachts gewoon niet kunnen slapen, ze had de hele nacht dicht tegen Duke aangelegen en hem overal gestreeld en al zijn dingetjes in haar geheugen te prenten, ze was bang dat ze hem zou vergeten... vergeten hoe hij eruit zag en hoe hij was.. Tegen de ochtend maakte ze hem voorzichtig wakker. Myles was gisterenavond op de hoogte gebracht dat zijn vader die ochtend zou vertrekken, nu was het toch echt tijd...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/2/2015, 22:40

Nathan Gerono


'Ik begrijp het,' zei hij heel zacht. Ze zei dat Chayenne waarschijnlijk vol met vragen zat en hij knikte langzaam. 'Ik bedoelde het echt niet slecht, echt niet... Ik wilde haar gewoon wat dingen uitleggen, dat is alles...' Zei hij zacht. 'Ze wil zich duidelijk houden aan wat Stephen wilt, maar je merkt heel goed dat ze meer wil weten...' Zei hij tegen haar. 


Koning Stephen Lahero


'Ik wil helemaal niets...' Schreeuwde hij. Hij opende de stal, maar zijn paard was duidelijk niet van plan om zo weg te gaan, wat Stephen alleen maar nog meer woedend maakte. Hij haalde trillend adem en hij draaide zich weer naar Kayton, die de stalhulp overeind hielp. Stephen zag dat als iets wat hem beledigde, alsof Kayton hem minderwaardig behandelde, terwijl dat nergens op sloeg. Hij kwam langzaam dichterbij, zijn blik was ijzig en dreigend. 


Duke Samira


Hij werd langzaam wakker gemaakt en hij knipperde met zijn ogen. Hij zag Layka en hij glimlachte een beetje. 'Ik wil nog niet gaan...' Zei hij zacht, daarna zoende hij haar even. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/2/2015, 22:42

Kayton Erogate

Stephen schreeuwde tegen hem, maar Kayton zei niets meer, toen hij de stalhulp eenmaal overeind had, kwam Stephen op hem af, ijzig en dreigend. Kayton keek hem nog steeds vriendelijk aan, het was moeilijk, maar hij kon het wel.
"Ga maar gewoon, Stephen, ik vind het geen probleem." Sprak hij zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/2/2015, 22:51

Koning Stephen Lahero


'Denk je dat jij dat bepaald?' Vroeg hij vol woede. Hij greep Kayton vast bij zijn keel, maar daarna voelde hij meteen twee krachtige handen op zijn schouders. Het was Lucius, hij was hier al bang voor geweest en daarom was hij achter Stephen aangegaan, hij wilde niet dat hij Kayton helemaal verrot zou slaan, dat zou niet helpen. 'Niet doen. Dit wil je niet. Je wilt dat Kayton trots op je is, altijd. Daarom reageer je nu ook zo heftig...' Zei Lucius, Stephen trilde helemaal. Lucius trok Stephen weg bij Kayton, waarop Stephen echt volledig door het lint ging en zelfs Lucius hem amper vast kon houden. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2015, 11:29

Kayton Erogate

Er werd vol woede aan hem gevraagd of hij dat bepaalde, daarna voelde hij de sterke greep van Stephen op zijn keel. Hij gorgelde even, maar daarna werd hij al weer los gelaten, hij was met stomheid geslagen dat Lucius hier stond en zijn zoon in de gaten hield, zijn woorden verbaasden hem misschien nog wel meer... Stephen werd weggetrokken en ging compleet door het lint.
"Stephen, ik zal niet boos op je worden, of teleurgesteld in je zijn, echt niet. ik heb altijd Leroy en Jay geholpen en ik zou jou ook altijd helpen... dat is geen enkel probleem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 13/2/2015, 11:32

Devlyn Stratton
Hij had zelf ook amper een oog dicht kunnen doen vannacht. Gisteren was ook te langzaam voorbij gekropen, ondanks zijn enigszins drukke schema. Hij kon alles op z'n gemakje doen, maar dan had hij wel zijn hele dag vol staan. Nu het weer ochtend was, was hij eerst zenuwachtig wat door zijn kamer aan het lopen tijdens het wassen en aankleden. Hij bekeek papieren meerdere keren om zeker te weten dat hij niet iets achtergehouden had voor Duke. Toen hij er zelf bijna gek van werd hoe hij zich gedroeg in de kleine ruimte was hij naar buiten gegaan om zich even kort uit te leven op een dummy op het trainingsveld.

CassyKiara schreef:Verena Stratton
In een donkere en vochtige kelder hing ze tegen de muur aan. Haar handen zaten bij elkaar in de boeien die met een ketting boven haar door een ring gingen. Ze was in korte tijd veel afgevallen en zag er niet uit door slaapgebrek, gebrek aan mogelijkheden om zichzelf te wassen en door het weinige eten en drinken dat ze kreeg. Brood kreeg ze toegeworpen, alsof ze een wild beest was. Vaak kreeg ze het nog maar net te pakken als ze een hand omhoog deed, zodat ze met haar andere hand op de grond kon graaien.
Eigenlijk werd er niets met haar gedaan. Eerst dachten ze geld aan haar te verdienen, maar toen bleek dat ze zelf niks had en ook geen ouders, broers of zussen had die enorm rijk waren, werd ze maar in een hoekje weggestopt. Ze begon ziek te worden doordat ze zichzelf niet kon wassen, weinig eten en drinken kreeg en de rotzooi om haar heen. Ze kon nog net door een klein raampje schuin boven haar zien wanneer het licht en donker was.

Voor het idee hoe ze er bij zit straks.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2015, 11:38

Fay Fuego

Ze knikte even ernstig toen hij zei dat hij het begreep, ze vond het fijn. Hij gaf aan dat hij het met Chayenne niet kwaad bedoelde, hij wilde haar wat dingen uitleggen en ze hield zich wel aan wat Stephen wilde, maar hij merkte heel erg goed dat ze meer wilde weten.
“Dat kan ik begrijpen, maar wil je het houden bij het beantwoorden van haar vragen en geen extra informatie geven die haar niet echt iets aangaat?” Vroeg ze hem zacht.


Layka Samira

Duke wilde nog niet gaan en ze zoende hem daarna liefdevol terug. “Ik wil ook niet dat je gaat...” Fluisterde ze hem zachtjes toe en ze streek liefdevol langs zijn wang, daarna kwam ze voorzichtig uit bed, het bleef wat moeite kosten, maar het ging haar wel redelijk goed af allemaal.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2015, 11:48

Lucius Legos


Hij had echt heel erg veel moeite om Stephen vast te houden, hij hoorde de rustige stem van Kayton en hij keek even naar zijn zoon. Hij was vroeger net zo geweest, al was hij een stuk jonger dan dat Stephen nu was. Hij hoopte echt dat hij het voor elkaar kreeg om Stephen te helpen. Omdat hij wat in gedachten was had hij niet gemerkt dat Stephen los kwam, de klap tegen zijn kaak kwam dus ook onverwachts. Hij kwam hard tegen de staldeur aan en hij voelde zijn lichaam koud worden, maar daarna had Stephen zijn aandacht weer op Kayton gericht. 'Ik snap niet eens waarom ik eigenlijk naar je toe wilde komen. Ik heb toch ook niets meer met je te maken?' Vroeg Stephen, zijn stem trilde. Lucius kwam langzaam overeind en hij keek waarschuwend naar Kayton, want dit kon echt helemaal fout gaan. 


Nathan Gerono


'Hoe bedoel je?' Vroeg hij zacht. Dit waren dingen die voor hem lastig waren, hij had geen idee wat hij wel en niet mocht vertellen, of zelfs wat normaal was. 'Het moet wel met haar besproken worden, je wil toch niet dat ze zich voor alles zo erg schaamt als Stephen?' Vroeg hij zacht aan haar. Hij keek weer naar de grond, soms voelde hij zich echt heel anders dan iedereen hier, dit soort dingen begreep hij gewoon niet. 'Misschien is het beter als ik gewoon niet meer met haar praat...' Mompelde hij. 


Duke Samira


'Ik moet...' Zei hij zacht. Hij had gewoon geen keuze meer. Hij liet haar langzaam los en daarna pakte hij zijn spullen, hij nam de gegevens die hij gekregen had mee en hij pakte zijn wapens. 'Ik kom zo snel mogelijk weer terug...' Zei hij zacht. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2015, 11:59


Kayton Erogate

Lucius kreeg een klap tegen zijn kaak aan en liet Stephen los, hij zag zijn lichaam wat verstijven, kouder worden. Daarna keek Stephen hem weer aan. Hij snapte niet eens waarom hij naar hem toe wilde komen, hij had niets meer met hem te maken, Kayton ving een waarschuwende blik op van Lucius.
“Omdat ik je heel erg graag met alles wilt helpen en wanneer je ook maar problemen hebt, zal ik voor je klaarstaan om je te helpen, ik doe het graag. Je bent aardig en ontzettend goed voor het volk, je bent echt een hele goede koning, Stephen.” Vertelde hij.


Fay Fuego

“Dat je geen ideeën in haar hoofd praat, zoals wij met z’n drieën enzo, dat moet ze later pas zelf gaan ontdekken. Als ze eenmaal getrouwd is.” Legde Fay aan hem uit. Hij ovnd wel dat het met Chayenne besproken moest worden. “Dat klopt.” Knikte ze met een glimlach. Ze streek door zijn volgende woorden langs zijn gezicht. “Lieve, Nathan, natuurlijk mag je met haar praten, jullie vinden het allebei gezellig en vinden elkaar aardig, het is geen probleem.” Vertelde ze zacht.



Layka Samira

“Weet ik.” Zei ze zacht tegen hem terug. Ze trok haar jurk langzaam aan, met het handigheidje van Duke kon ze het zelf en daar was ze blij mee. Hij zei dat hij zo snel mogelijk weer terug kwam. “Dat weet ik, zeg je Myles ook nog even gedag, en Devlyn?” Vroeg ze met een glimlachje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2015, 12:11

Koning Stephen Lahero


Door wat Kayton zei bleef hij stil staan. 'Echt?' Vroeg hij zacht, oprecht verbaasd. Hij geloofde gewoon niet dat Kayton dat echt vond. Hij kon het bijna niet geloven. Hij ademde trillend in, hij probeerde rustig na te denken, maar dat ging maar een paar seconde, daarna raakte hij alweer in de war. 'Stephen, kom je met mij mee? Dan kan je daarna met Kayton praten. Dan kan je eerst nadenken... Of ga eerst een stukje wandelen, dan praat ik vast met Kayton...' Zei Lucius, waardoor Stephen hem weer strak aankeek. Hij knikte wel, daarna liep hij weg. Lucius zuchtte even opgelucht en hij wreef langs zijn kaak. De tijd van vechten had hij wel gehad. 


Nathan Gerono


'Ik weet gewoon niet zo goed wat ik wel en niet kan zeggen, Fay... Ik weet niet goed wat hier normaal is...' zei hij eerlijk. 'Ik doe altijd maar wat...' Voegde hij er met een grijnsje op zijn gezicht aan toe. 'Ik weet het niet, ik denk niet dat Stephen blij is als hij er achter komt dat ik dat soort dingen met haar bespreek, denk je niet?' Vroeg hij nu zacht aan haar. 


Duke Samira


'Ja, dat doe ik...' Zei hij zacht. Hij zou iedereen nog even gedag zeggen. Hij sloeg zijn armen om haar lichaam heen en hij knuffelde haar even, daarna zoende hij haar zacht. Hij ging haar enorm missen, hij was echt niet goed in alleen zijn. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2015, 12:15

Kayton Erogate

"Ja, ik meen het, Stephen, je bent geweldig en doet het uitstekend." Sprak Kayton eerlijk en oprecht tegen hem. Stephen raakte weer wat in de war en Lucius gaf aan dat hij even weg moest gaan om na te denken en even te wandelen.
Kayton haalde even diep adem toen Stephen eenmaal weg was en zette zijn paard weer terug de stal in, hij was toch meer geschrokken dan wat hij toe wilde geven.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2015, 12:22

Lucius Legos


Kayton zette het paard terug en Lucius rekte voorzichtig zijn spieren wat op, die kou was hij niet gewend. 'Ik zei al dat het niet verstandig was om nu naar jou toe te gaan, maar op de een of andere manier wil hij alles meteen zo eerlijk mogelijk met jou overleggen...' Zei hij tegen Kayton. Hij wreef nog eens langs zijn gezicht, die plek zou wel weer wegtrekken. 'Kunnen we even binnen praten?' Vroeg hij daarna. Dan zou Stephen tenminste niet zomaar voor hun staan. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2015, 12:26

Kayton Erogate

Hij zag Lucius zijn spieren rekken en hij zei ook dat hij tegen Stephen had gezegddat het niet verstandig was om naar Kayton toe te gaan, maar Stephen wilde het graag zo eerlijk mogelijk met haar overleggen.
"Ach, ik begrijp hem ook wel, we hebben altijd alles eerlijk en meteen met elkaar overlegd." Sprak Kayton zacht. Hij knikte toen Lucius binnen verder wilde praten en hij liep voor hem naar binnen toe en zocht een geschikte kamer. Carmen was nog niet komen kijken, maar die vermaakte zich vast wel.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2015, 12:31

Lucius Legos


Kayton zei dat hij het wel begreep, maar Lucius begreep het totaal niet. Hij zou zelf nooit verantwoording afleggen, of iets overleggen, maar Stephen deed dat wel. Het maakte ook niet echt uit. Hij liep met Kayton mee en hij dacht na over wat hij wilde gaan doen om Stephen te helpen. Hij had wel wat ideeën, maar niet iedereen zou het er mee eens zijn. 'Zoals je gezien hebt gaat het niet zo goed, Fay kwam bij ons omdat Stephen door het lint was gegaan, haar hele keel was rood en opgezet. Ze vertelde wat dingen die Stephen gezegd had en toen is Aurora met hem gaan praten...'noemde hij op. 'Hij kwam eigenlijk hier naartoe omdat hij wilde vragen of jij het van hem over wil nemen als hij zich niet goed voelt, zodat hij weg kan. Maar ik denk dat hij nog niet in staat is om te vertellen wat er in hem omgaat...' Zei hij tegen Kayton, allemaal heel eerlijk. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 13/2/2015, 12:34

Devlyn Stratton
Na het uitleven op de dummy was hij weer het kasteel binnen gelopen. Hij had zijn spullen opgeruimd en liep daarna de eetzaal. Hij had nog niet ontbeten, dus dat ging hij nu maar even doen. Hij pakte een leeg bord, liep langs het eten dat klaargezet was en deed daar wat van op zijn bord. Daarna liep hij naar een tafel toe om daar te gaan zitten en te gaan eten.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2015, 15:28

Kayton Erogate

Hij ging zitten in een soort huiskamer en luisterde naar Lucius, zo te zien ging het niet zo goed met Stephen, daardoor knikte hij. Hij vertelde verder dat Fay bij hun was geweest en Aurora was daarna met hem gaan praten. Hij knikte weer, zijn blik werd wat meer bedenkelijk.
“Hij moet even rust nemen, niet meteen alles in een keer willen doen in een adem. Ik begrijp wel dat hij dat graag wilt, hij wilt het graag in een keer geregeld hebben en die gedachte is best goed, maar het werkt gewoon niet voor hem.” Sprak Kayton nu zachtjes.
“Ik zou hem waarschijnlijk nooit echt begrijpen, maar ik wil hem wel helpen.” Zei hij nu met een knikje



Fay Fuego

“Haar vraag beantwoorden, zonder al te veel uitbereiding.” Zei ze met een grinnik tegen hem en ze keek hem even aan. Hij deed altijd maar wat en hij dacht ook niet dat Stephen blij was dat hij dit soort dingen met Chayenne besprak. “Ik weet het niet... ik vind wel dat ze het moet weten, dat het hoort bij haar ontwikkeling, ze moet sommige dingen gaan beseffen en inzien.” Legde Fay uit.



Layka Samira

Hij zei dat hij dat ging doen en daarna voelde ze zijn armen om haar heen, hij knuffelde haar en daarna werd ze gezoend. “Gelukkig hebben we mooie herinneringen om aan te denken als we elkaar missen.” Glimlachte ze Duke nu toe. Ze hadden het gisteren echt onwijs leuk en gezellig gehad samen en ze had ontzettend veel plezier met hem gemaakt.
“Ik loop wel met je mee.” Glimlachte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2015, 16:18

Lucius Legos


'Daar heb je gelijk in... Maar ik denk dat hij zich heel erg graag vast houdt aan zijn principes. Dat werkt nu gewoon niet, maar hij denkt dat hij daar rustig van wordt.. ' zei Lucius. Kayton dacht dat hij hem nooit helemaal zou begrijpen, maar hij wilde wel helpen. 'Dat is genoeg. Ik begrijp hem wel, maar ik zal hem nooit helemaal kunnen helpen. Ik kan hem wat dingen leren, maar niet meer dan dat... Want dan zou ik het erger maken,' zei hij zacht. 'Hij wil denk ik niet dat ik het zeg, maar we moeten hem wel in de gaten houden. Gisteren was hij echt van plan om dingen te doen... Hij moet niet vergeten wie hij is en wij moeten hem helpen herinneren...' Zei hij tegen hem. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2015, 17:27

Kayton Erogate

Lucius dacht dat hij zich heel erg graag vasthield aan zijn principes. "Ja, hij heeft moeite met het zichzelf aanpassen aan de situatie, als de situatie veranderd." Vertelde hij nu nadenkend aan Lucius. Volgens Lucius was het genoeg om hem te helpen, hij begreep hem wel, maar hij zou hem juist niet kunnen helpen. Hij kon hem dingen leren, maar dat was ook alles. Daardoor knikte Kayton even. Daarna zei hij dat ze Stephen echt in de gaten moesten houden.
"Hij was me nog nooit naar mijn keel gevlogen, ik ben wel wat gewend, maar niet van Stephen." Vertelde hij nu. "Ik zal hem helpen herinneren, ik merkte dat dat het meeste impact op hem had, hij is zo onzeker over zichzelf terwijl hij het echt wel goed doet."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2015, 17:55

Lucius Legos


'Zijn gedrag verbaasd mij ook...' Zei hij tegen Kayton. Hij had dit niet verwacht, helemaal niet. Daarom was het eigenlijk alleen maar lastiger. Als hij dit aan had zien komen had hij eerder maatregelen genomen. 'Ik denk dat je gelijk hebt... Hij mist heel erg veel bevestiging. Hij twijfelt enorm aan alles. Hij lijkt af en toe zo zelfverzekerd over te komen, maar ik denk dat hij dat eigenlijk nooit is...' Zei Lucius. Hij was blij dat hij er met Kayton over kon praten. 'Ik wil het je eigenlijk niet vragen, maar zie je het zitten om even een tijdje terug te gaan naar het kasteel? Jij hebt het meeste invloed op hem, samen met Aurora. Ik wil niet dat het nog erger escaleert en hij accepteert ons niet constant. Jou wel, dat weet ik zeker...' Zei hij tegen Kayton. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2015, 21:26

Kayton Erogate

Zelfs Lucius was verbaasd over zijn gedrag. "Maar hij wilt Fay dus ook pijn doen?" Vroeg hij nog een keertje voor de zekerheid. Volgens Lucius had hij gelijk, daardoor glimlachte Kayton lichtelijk. Hij had nog nooit zo goed met Lucius kunnen praten. stephen miste een hoop bevestiging en twijfelde aan alles en was eigenlijk nooit echt zelfverzekerd. Kayton knikte daardoor, dat dacht hij ook.
Lucius wilde van hem weten of hij terug wilde naar het kasteel, samen met Aurora had hij de meeste invloed op Stephen, "en Fay dan?" Wilde Kayton van hem weten. Hij begreep dat Lucius niet wilde dat het zou escaleren, Stephen zou hem constant accepteren.
"Ik wil het wel doen, maar vind je het goed als ik het eerst met mijn vrouw overleg? Ik wil graag weten of zij het ook niet erg vind." Sprak hij nu bedenkelijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2015, 21:49

Lucius Legos


'Hij wil iemand pijn doen, niet echt Fay. Juist niet Fay, geloof ik...' Zei hij zacht tegen Kayton. Hij wilde niet dat Stephen opeens binnen kwam en alles zou horen. 'Ik weet dat Fay ontzettend veel invloed op hem heeft, maar als hij mij een klap geeft overleef ik dat wel, bij Fay kan dat niet. Het is gevaarlijker bij haar...' Vertelde hij. 'Natuurlijk mag je het overleggen,' zei hij. Er werd op de deur geklopt en daarna kwam Stephen binnen. Hij leek nog niet echt rustiger te zijn. 'Gaat het?' Vroeg Lucius aan zijn zoon, die langzaam knikte. 'Wil je alleen met Kayton praten?' Vroeg hij daarna. 'Blijf er maar bij,' mompelde Stephen. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2015, 21:54

Kayton Erogate

Hij wilde iemand pijn doen, maar juist niet Fay. Daardoor knikte Kayton even, dat was wel goed om te horen. Fay had ontzettend veel invloed ook, maar het zou gevaarlijk zijn als Stephen haar sloeg, dat had vast wat meer met haar ideeën en normen en waarden te maken. Fay was toch wat anders. Hij mocht het overleggen van Lucius, daardoor knikte hij. Hij wilde eigenlijk al opstaan om naar Carmen te gaan, maar Stephen klopte op de deur en kwam binnen. Kayton glimlachte even naar de jongen. Lucius mocht erbij blijven.
"Ik ga met Carmen even overleggen straks en als ze het goed vindt, dan komen we weer eventjes op het kasteel wonen, vind je dat goed, Stephen?" Vroeg Kayton aan hem. "Dan kan ik je meteen helpen." Glimlachte hij.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2015, 21:58

Koning Stephen Lahero


Hij voelde zo ontzettend veel verwarrende gevoelens, maar hij wist dat hij zich in moest houden. Hij ging al veel te ver. Hij luisterde naar Kayton en hij knikte langzaam. 'Oké,' zei hij zacht tegen hem. Hij ademde trillend in en hij keek naar de grond, hij voelde zich verschrikkelijk. 'Moet ik nog iets vertellen?' Vroeg hij, ietwat kortaf, maar hij deed zo enorm zijn best om normaal te doen, hij kon er gewoon niet over praten. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2015, 22:03

Kayton Erogate

Stephen knikte even langzaam en zei zacht dat hij het oké vond, hij keek naar de grond en ademde wat trillend in en uit. Hij vroeg of hij nog wat moest vertellen.
"Als jij je goed genoeg voelt om het te vertellen, dan mag het, anders hoeft het niet, je moet het vanuit jezelf willen vertellen, dat vind ik het belangrijkste." Zei Kayton met een vertrouwende blik in zijn ogen en een lichte glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2015, 22:09

Koning Stephen Lahero


Hij keek langzaam op naar Kayton en hij dacht even na. 'Ik wil het wel...' Zei hij zacht. 'Maar het komt wel...' Mompelde hij daarna. Misschien was het beter om het gewoon te laten nu, ook al wilde hij liever eerlijk zijn. Dat ging gewoon niet nu. 'Ga je even met mij mee naar buiten, Stephen?' Vroeg Lucius aan hem. Eerst wilde hij woedend reageren, maar hij wist zich in te houden en hij knikte uiteindelijk langzaam. Lucius glimlachte even kort naar Kayton, daarna nam hij Stephen mee naar buiten. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum