Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/2/2015, 09:33

Koningin Esmeralda Fullbright

"Het is niet zo natuurlijk als je denkt hoor, Jay... het is heel bijzonder." Fluisterde ze nu en ze streek langs zijn gezicht toen hij dichterbij kwam en haar knuffelde. Ze glimlachte hem liefdevol toe, pakte zijn hand en nam hem mee naar buiten. Ze wilde zo snel mogelijk weg eigenlijk. Heel even keek ze nog naar Killian in zijn kamertje, maar die was heel erg rustig. Ze sprak een dienstmeisje aan dat ze even weg gingen en of ze op Killian wilde passen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/2/2015, 09:59

Koning Jay Fullbright

'Ik vind het wel heel normaal. Echt...' zei hij zacht tegen haar. Ze streek langs zijn gezicht en dit deed hem goed, hij ontspande en hij voelde zich daardoor direct beter. Het was ook veel beter als hij niet zo gespannen was, als hij rustig was, was het veel minder erg allemaal. Ze pakte zijn hand vast en hij werd mee naar buiten genomen, Killian lag nog heel rustig en Esmeralda regelde met een dienstmeisje dat ze op hem zou passen. Daarna nam hij Esmeralda mee naar buiten, hij had zijn arm om haar heen geslagen en hij genoot van de rust.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/2/2015, 10:34

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze voelde de arm van Jay om haar heen en zo liepen ze samen naar de boomhut toe, hij was gelukkig niet zo heel erg ver. Ze leunde tegen Jay aan en streek over zijn rug, de angst zakte. Langzaam een beetje weg doordat ze wat leuks deden samen.
Behendig klom ze de boomhut in, toen ze er eenmaal instond, huiverde ze even.
Ze herinnerde zich nog wat hier de vorige keer was gebeurd, op het feestje... ze sloot haar ogen even en slikte moeizaam
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/2/2015, 10:37

Koning Jay Fullbright

Hij voelde de zachte aanraking op zijn rug, wat er voor zorgde dat hij nog meer ontspande. Esmeralda klom de boomhut in en hij volgde snel, hij zag haar staan en meteen sloeg hij zijn armen om haar heen. 'Je moet er niet aan denken. Niet hier. Dit is ónze plek. We laten onze mooie herinneringen niet vertroebelen door iets stoms wat hier één keer gebeurd is. We gaan er voor zorgen dat er zo veel mooie nieuwe herinneringen zullen zijn en dat je er nooit meer aan hoeft te denken. Oké?' vroeg hij zacht, zijn stem klonk heel zacht en lief.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/2/2015, 12:04

Koningin Esmeralda Fullbright

Jay sloeg zijn armen om haar heen. Ze moest er niet aan denken, dit was hun plekje. Mooie herinneringen lieten ze niet vertroebelen doordat er een keertje iets gebeurd was. Ze knikte even.
"Dank je..." fluisterde ze zachtjes tegen hem.
"Zullen we anders onze oude herinneringen ophalen? Zoals de allereerste keer toen we samen in de boomhut waren? Toen waren we echt nog héél jong." Glimlachte ze, ze probeerde zich eroverheen te zetten. Ze ging zitten en trok Jay naast haar op de grond, de kussens waren nog even zacht als vroeger...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/2/2015, 16:28

Koning Jay Fullbright

Ze bedankte hem en ze vroeg of ze oude herinneringen op zouden halen. Zoals de eerste keer toen ze hier waren, ze waren nog heel jong. Ze trok hem naast haar op de grond en hij ging meteen weer met zijn armen om haar heen zitten. 'Dat weet ik nog. Ik weet dat ik al die tijd zo verliefd op jou ben geweest...' zei hij glimlachend tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/2/2015, 16:42

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze voelde zijn armen om haar heen en ze leunde tegen hem aan. Hij wist het nog. Hij was al die tijd al zo verliefd op haar geweest. Ze glimlachte daardoor.
"Zelfs dat is volgens mij alleen maar sterker geworden." Glimlachte ze hem nu toe. "Ik vond je wel altijd heel knap, maar je was natuurlijk wel een prins, ik geloofde het gewoon niet dat jij me leuk vond." Vertelde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/2/2015, 16:46

Koning Jay Fullbright

'Het maakt niets uit of je nou wel of niet een prins bent hoor, ik vind jou gewoon leuk en ik heb je altijd leuk gevonden, bovendien heb ik nooit iemand anders leuk gevonden dan jou,' zei hij tegen haar. Het was ook echt waar, hij vond Esmeralda echt geweldig en dat werd nog sterker dan het ooit al was geweest. 'Ik was zo bang dat je mij nooit leuk zou vinden. Dat ik gewoon niet boeiend en saai was...' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/2/2015, 16:59

Koningin Esmeralda Fullbright

"In het begin wel, we waren nog zo jong en jouw vader had zoveel macht... dat voelde gewoon raar, alsof het niet zo hoorde." Legde ze met een glimlach aan hem uit. Hij vond haar gewoon leuk en dat had hij altijd gevonden, hij had nooit iemand anders leuk gevonden dan haar.
"Bij mij was dat vroeger allemaal wel een beetje gecompliceerder... maar ik moet zeggen dat jij het allerleukste bent en dat ik meteen al een leven met je voor kon stellen." Glimlachte ze nu. Jay was de enige bij wie ze dat had gekund.
"Jij was hartstikke leuk, zo vreselijk knap... en ik ben nog steeds niet op je uitgekeken." Plaagde ze hem nu vrolijk.
"Jij vond me toch? Toen mijn ouders overleden waren>" Vroeg ze nu aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/2/2015, 17:12

Koning Jay Fullbright

'Daar ben ik mij nooit zo bewust van geweest. Het is voor mij allemaal zo normaal. Mijn vader was koning, mijn opa, het was echt totaal niet boeiend,' zei hij grijnzend tegen haar. Door wat ze daarna zei straalde hij wel een beetje, het deed hem goed om te weten dat ze hem het allerleukste had gevonden en ze al meteen een leven samen voorkon stellen. Dat deed hem gewoon goed. Ze vond hem vreselijk knap en ze was nog steeds niet op hem uitgekeken. 'Ik ook niet op jou. Nog lang niet,' zei hij lachend. 'Ja, ik vond je in het bos, dat is de eerste keer dat we elkaar zagen...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/2/2015, 18:45

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij was zich er nooit zo bewust an geweest, voor hem was het allemaal heel normaal, daardoor grinnikte ze even zachtjes. "Voor mij was het heel bijzonder." Glimlachte ze nu. Hij begon te stralen en daardoor drukte ze haar lippen lief op zijn wang. Hij zei lachend dat hij nog lang niet op haar was uitgekeken. Ze grinnikte daardoor. "Heel fijn.."
Hij gaf aan dat hij haar vond in het bos en dat was ook de eerste keer dat ze elkaar zagen... "En ik was veel te verdrietig om te zien hoe leuk je eigenlijk was." Grinnikte ze zachtjes tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/2/2015, 19:02

Koning Jay Fullbright


Ze vertelde dat ze veel te verdrietig was om te zien hoe leuk hij was. 'Dat maakte niets uit. Ik was toch alleen maar opzoek naar manieren om je te helpen. Nu trouwens nog steeds. Ik wil het allemaal zo graag goed doen voor jou, dat verdien je...' Zei hij zacht tegen haar. Hij drukte zijn lippen op haar wang en daarna liet hij zich achterover vallen, in de kussens. Het lag heerlijk hier. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/2/2015, 19:10


Fay Fuego

Stephen bleef even stil en ze keek hem daardoor nieuwsgierig aan, maar hij ging al gauw weer verder, hij ging mee in haar zoen en hij werd rustig, ze vond het fijn, het deed haar goed. Hij bleef heel zacht en lief voor haar en ze liet hem langzaam in haar glijden, ze deed heel langzaam en zachtjes, zodat hij er goed aan kon wennen.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij was alleen maar op zoek geweest naar manieren om haar te helpen, nu nog steeds. "Je bent zo lief... ik wil het ook goed doen voor jou, want jij verdient het net zo goed..." FLuisterde ze hem nu zachtjes toe.
Hij liet zich achterover vallen en ze ging tegen hem aanliggen. "Toen verloren we elkaar weer een tijdje uit het oog, gelukkig is alles goed gekomen en zijn we nu lekker getrouwd en hebben we een prachtige zoon." Haar ogen twinkelden daardoor.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/2/2015, 19:14

Koning Stephen Lahero


Ze deed alles rustig en voorzichtig, waardoor hij er gewoon aan kon wennen en hij zelf ook heel rustig bleef. Nu was het geen enkel probleem. Hij begreep het echt niet goed. Hij streek langs haar gezicht en hij kreunde zacht, hij vond het heerlijk, maar hij vond het vreselijk irritant dat hij zichzelf niet goed begreep. Daar kon hij gewoon helemaal niet tegen. Hij zoende haar weer, nu was het gewoon zacht en teder. 



Koning Jay Fullbright


'Soms verdien ik het niet en jij verdient het wel altijd, dat weet je zelf ook...' Zei hij zacht tegen haar. Door wat ze daarna zei grijnsde hij even. 'Gelukkig wel ja...' Zei hij. Hij was ontzettend blij dat ze samen waren en dat ze ook nog eens ongelooflijk gelukkig waren, hij had het wel gehoopt, maar het niet zo verwacht. Helemaal niet, hij had zo vaak gedacht dat alles fout zou gaan. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/2/2015, 19:24

Fay Fuego

Ze hoorde hem zachtjes kreunen en daardoor glimlachte ze breed. Hij streek ook zachtjes langs haar gezicht en ze vond het heel erg fijn, ze genoot er echt heel erg van wat hij deed en dat het zo rustig was, ze ontspande helemaal en ging zachtjes en liefdevol in zijn tempo mee. Ze wilde het graag zo houden en wat langer laten duren....


Koningin Esmerala Fullbright

Ze streek even over de borst van Jay heen en maakte een hartje op de plek waar zijn hart zat. "Jij bent goed in je hart, Jay, heel erg goed zelfs... daardoor verdien jij het ook.." Fluisterde ze. hem liefdevol toe. Ze nestelde zich nog dichter tegen hem aan en daarna was ze stil, ze genoot wel van de stilte en de rust... het was heel fijn eigenlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/2/2015, 19:34

Koning Jay Fullbright



Ze tekende een hartje op zijn borstkas en ze zei dat hij goed in zijn hart was. Heel goed zelfs. Daardoor glimlachte hij een beetje, ze was zo ontzettend lief voor hem. Het was stil, maar de rust was heerlijk en het deed hem goed. Hij was compleet ontspannen en daardoor kreeg hij meer vertrouwen, ze kwamen samen echt overal uit. 'Heb jij nog dromen, Esmeralda? Dingen die je echt wil doen in het leven?' Vroeg hij nu opeens. Hij was gewoon heel erg benieuwd.



Koning Stephen Lahero


Ze deed rustig en hij genoot er van, maar hoe erg hij zich ook in probeerde te houden, hij was al heel erg snel klaar. Alsof hij er niets meer aan kon doen, hij had totaal geen controle. Juist daarom vond hij het zo erg. Hij had zijn ogen gesloten en hij voelde zijn borstkas heftig op en neer gaan, langzaam werd het wat rustiger. Hij bleef zwijgen, hij had geen idee wat hij moest zeggen, hij baalde van zichzelf en hij schaamde zich eigenlijk ook. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/2/2015, 19:46

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij doorbrak de stilte en vroeg of ze nog dromen had, dingen die ze echt wilde doen in haar leven. Ze dacht daar een tijdje over na. "Eigenlijk ben ik wel heel erg gelukkig." Sprak ze zachtjes tegen hem. Ze had niet echt dromen verder, dit was alles waar ze ooit over durfde te dromen en die dromen waren uitgekomen...
"En jij?" Vroeg ze nu aan Jay.



Fay Fuego

Hij was al best gauw weer klaar, ze pakte zachtjes zijn gezicht vast en zoende hem vol liefde. Ze vond hem heerlijk, gewoon met alles.
"Ik hou van je..." Fluisterde ze hem zachtjes toe. "Maar ik vroeg me heel stiekem af..." Klonk haar stem ondeugend en ze streek over zijn borst heen. "Kun je nog een keertje?" haar ogen twinkelden en haar hand gleed langzaam naar beneden en streelde langs zijn onderbuik.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/2/2015, 19:52

Koning Stephen Lahero


Hij werd opeens vol door haar gezoend, ze zei dat ze van hem hield. Hij voelde haar hand al naar beneden glijden en ze zei dat ze zich stiekem afvroeg of hij nog een keertje kon. Hij ademde diep in toen haar vingers over zijn huid gleden. 'Als je zo doorgaat wel...' Zei hij zacht, zijn stem klonk schor. Hij pakte haar gezicht weer vast en hij zoende haar opnieuw, het was vol passie en liefde. Hij hield zo veel van haar, Fay kon zo makkelijk een hele hoop van zijn twijfels wegnemen en daar was hij haar enorm dankbaar voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/2/2015, 20:00

Fay Fuego

Als ze zo doorging kon hij wel nog een keertje, hij klonk schor en daardoor grijnsde ze breed. Haar gezicht werd vastgepakt door hem en ze werd opnieuw gezoend, vol passie en vol liefde. Het was echt weer heel erg fijn.
"Weet je, Stephen, je kunt wel elke keer denken dat je het fout doet, maar je kunt er ook meteen een oplossing voor bedenken, zoals nu. Zodat je je niet schuldig hoeft te voelen." Zei ze hem nu zacht. Daarna ging ze met haar gezicht naar beneden en begon ze zachtjes te zuigen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/2/2015, 20:04

Koning Stephen Lahero


Ze zei dat hij wel elke keer kon denken dat hij jets fout deed, maar hij kon ook een oplossing verzinnen. Hij wilde daar net antwoord op geven toen ze met haar hoofd naar beneden ging. Hij hapte naar adem en daarna kreunde hij diep. Fay wist gevoelens in hem naar boven te halen waarvan hij het bestaan nog niet eens wist. Na een tijdje pakte hij haar gezicht vast en hij drukte zijn lippen kort op die van haar, daarna legde hij haar neer. Hij boog over haar heen, zoende haar in haar hals en daarna drong hij bij haar naar binnen.  

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/2/2015, 20:13

Fay Fuego

Hij antwoordde er niet echt op haar, het enige wat ze hoorde was het gekreun van Stephen, al vond ze dat al helemaal niets erg. Hij pakte even later haar gezicht vast en zoende haar kort. Ze werd neergelegd door hem en hij boog zich over haar heen. Ze voelde zijn lippen in haar hals en hij drong weer bij haar naar binnen, ze kreunde zacht even en gleed met haar vingers over zijn rug heen. Ze sloot haar ogen en genoot ervan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/2/2015, 20:20

Koning Stephen Lahero

Hij wist dat ze wel gelijk had, maar hij vond het moeilijk om zich over het teleurgestelde gevoel heen te zetten als hij iets fout deed, of als hij het gevoel had dat hij iets fout deed. Het ging gewoon niet zo makkelijk, ook al wilde hij dat eigenlijk wel. Hij hoorde Fay kreunen, het deed hem goed, het gaf hem zelfvertrouwen. Fay vond het dus blijkbaar allemaal niet zo erg als hij het vond, wat misschien maar goed was ook.

Koning Jay Fullbright

Ze had geen dromen, ze was eigenlijk heel gelukkig. Daardoor glimlachte hij even. 'Ik weet het niet. Ik zou best het rijk willen uitbreiden. Volgens mij ben ik prima in staat om te regeren over een groter gebied en jij zeker. Samen kunnen we het echt wel, dat weet ik zeker.' zei hij. Zijn vader had vroeger al plannen gemaakt en Jay wist dat ze met wat aanpassingen en een hoop mankracht wel te realiseren waren. Hij hoefde er niet eens echt oorlog voor te voeren, gewoon nieuwe dorpen opbouwen, paden aanleggen, land bewerkbaar maken. Misschien deze zomer... Het leek hem wel wat.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/2/2015, 20:28

Fay Fuego

Ze vond het heerlijk wat hij met haar deed en ze ontspande zich helemaal. Ze liet hem verder zijn gang gaan en streek door zijn haren heen en over zijn rug. Ze was heel rustig en ze vond het zo lekker allemaal. De tweede keer was misschien nog wel beter dan de eerste keer.


Koningin Esmeralda Fullbright

Jay wilde het rijk uitbreiden. ze waren samen in staat om te regeren over een groter gebied. Ze glimlachte daardoor even. "Maar... moet er daarvoor gevochten worden? Ik neem aan dat je Stephen en White Castle met rust wilt laten?" Vroeg ze hem zachtjes en ze keek hem doordringend aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/2/2015, 20:32

Koning Stephen Lahero

Hij genoot er enorm van, juist omdat er nu minder druk op hem stond hield hij het ook langer vol. Het was nog steeds niet helemaal geweldig, maar toch. Hij wist dat hij er niet al te lang bij stil moest staan, dan maakte hij het zelf nog erger. Hij begreep gewoon niet goed waarom hij hier opeens last van had. Zodra hij klaar was kwam hij van haar af, hij zoende haar nog even en hij streek langs haar gezicht, hij vond het echt heerlijk allemaal. Misschien wel te lekker.

Koning Jay Fullbright

'Natuurlijk wil ik hem met rust laten, ik zit niet te wachten op oorlog en ik zou het niet eens kunnen,' zei hij tegen haar. Daar hoefde ze zich echt geen zorgen om te maken, hij zou niet zomaar iets doen. Dan moest hij wel een hele goede reden hebben. 'Er ligt een heel groot stuk land naast Black Castle, maar niemand heeft ooit de moeite gedaan om daar een dorp te bouwen, huizen te bouwen of het land bewerkbaar te maken. Er lopen geen paden naar toe, maar als ik daar mee aan de slag ga...' zei hij. 'Dan denk ik dat we zo best wel eens veel mogelijkheden kunnen creëren,'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/2/2015, 20:41

Fay Fuego

Ze knuffelde hem liefdevol. "Het was heel erg fijn, Stephen, echt waar." Zei ze hem nu met een glimlach. Ze lag dicht tegen hem aan en streek zacht over zijn borst heen. "Ik hou heel veel van je..." Mompelde ze zachtjes, daarna sloot ze haar ogen even.


Koningin esmeralda Fullbright

Hij zei dat hij Stephen natuurlijk met rust wilde laten, hij wilde geen oorlog en daardoor knikte ze hem glimlachend toe. Ze vond het fijn om dit te horen. Hij legde uit wat het was en daardoor werd ze steeds enthousiaster. "Het lijkt me een ongelooflijk goed plan, we gaan paden aanleggen en een mooi stuk land ervan maken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum