Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/1/2015, 23:32

Fay Fuego

Ze keken elkaar een tijdje aan en hij zei daarna dat hij zich ging omkleden, zodat ze konden gaan slapen.
"Is goed." Klonk haar stem schor en ze knikte even. Ze liepen naar het wiegje van Faith en keek met een glimlach naar hoe ze sliep, het gaf haar afleiding, zo kreeg ze haar hartslag langzaamaan weer een beetje omlaag en dat was hard nodig. Ze dekte haar dochtertje nog even extra goed toe. Daarna kleedde ze zich ook om en ging alvast in het bed liggen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/1/2015, 23:33

Koning Stephen Lahero

Toen hij weer iets tot rust was gekomen liep hij terug, Fay lag al in bed en hij glimlachte een beetje. Hij blies wat kaarsen uit en hij kwam bij haar liggen, eerst pakte hij alleen haar hand vast, maar daarna ging hij toch tegen haar aan liggen. Dat lag veel fijner en het gaf hem een bepaald gevoel van veiligheid en vertrouwen, wat nog sterker was geworden doordat hij zo ziek was geweest. Hij vond het gewoon heel erg fijn bij haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/1/2015, 23:43

Fay Fuego

Hij pakte haar hand en ze dacht eigenlijk dat dit alles zou zijn, totaal verbaasd was ze toen ze zijn lichaam tegen haar aanvoelde, ze sidderde even. Toch gaf dit haar een heel goed gevoel. Ze vond het echt heel erg fijn.
"Dank je, ik vind het fijn." Fluisterde ze, ze wilde wel aan hem laten merken dat ze het op prijs stelde.
"Welterusten, mijn bijna perfecte koning." Klonk haar stem lief. Ze sloot haar ogen en zakte langzaam in slaap, dicht tegen Stephen aan, alhoewel ze het dit keer zelf eigenlijk niet aankon...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/1/2015, 23:45

Koning Stephen Lahero

Ze bedankte hem, ze vond het fijn. Daardoor glimlachte hij even. 'Ik ook. Meer dan dat,' zei hij eerlijk tegen haar. Het deed hem goed, het gaf hem eigenlijk een geweldig gevoel. Ze wenste hem welterusten en door wat ze zei grijnsde hij even, haar stem klonk zo ontzettend lief dat hij er bijna van smolt. Ze zakte langzaam in slaap, heel dicht tegen hem aan. Hij lag nog een paar minuten wakker, maar daarna viel hij zelf ook langzaam in slaap. Hij bleef dicht tegen haar aanliggen en hij merkte dat hij weer een nogal heftige droom had. Hij had daar vroeger nooit last van gehad, maar nu droomde hij de raarste dingen, misschien omdat hij zo erg naar haar verlangde, hij wist het niet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2015, 08:48

Fay Fuego

Zelf sliep ze ook niet al te rustig, het leek erop alsof ze overkookte, haar lichaam zweette en ze was ongelooflijk heet, ze had zich aan Stephen vastgeklampt en trilde helemaal. Ze had dit nog nooit meegemaakt... het was zo heftig...
Ze werd nu ineens hijgend wakker, ze was echt hartstikke nat, ze kwam uit bed om wat af te koelen en ging bij het raam staan. Ze trilde enorm en verlangde zo erg naar Stephen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2015, 10:02

Koning Stephen Lahero

Hij merkte het pas toen Fay het bed uit ging, hij opende zijn ogen en even keek hij wat verbaasd om zich heen, daarna zag hij haar al bij het raam staan. Hij sloot zijn ogen even, hij wist echt niet wat hij moest doen. Hij wilde gewoon rustig zijn, hij wilde niet het risico nemen dat hij heel heftig zou doen, dat hij haar pijn zou doen. Hij wist dat hij zijn kracht ook niet onder controle had en hij was echt bang dat hij veel te ruw zou doen. Dat hij veel te veel de macht zou hebben. 'Gaat het?' vroeg hij zacht, zijn stem klonk schor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2015, 10:41

Fay Fuego

Ze legde haar hoofd tegen het glas aan en voelde de kou tot haar doordringen, dit was beter... ze hoorde de schorre stem van Stephen en ze slikte even.
"Nee.." fluisterde ze hees. Ze draaide zich naar hem om en hield zichzelf vast om het trillen te bedwingen.
"Ik verlang naar je... ik wil je zo graag..." klonk ze zacht en trillend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2015, 10:58

Koning Stephen Lahero


Ze draaide zich naar hem om en ze zei dat het niet ging. Ze verlangde zo erg naar hem. Daardoor ademde hij diep in, daarna kwam hij overeind. Hij pakte haar vast en hij gooide haar meteen op het bed. Als ze zo deed kon hij zich onmogelijk in houden, dan ging het gewoon niet. Hij drukte haar op het bed en hij drong eigenlijk meteen bij haar naar binnen. Hij trilde zelf ook en hij merkte aan alles dat hij heel erg ruw was en dat hij zich heel erg in moest houden. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2015, 12:54

Fay Fuego

Stephen kwam naar haar toe, ze werd vastgepakt en op het bed gegooid. Hij drong haast meteen bij haar naar binnen, ruw en wild. Ze hijgde en zette haar nagels in zijn rug, het was dan maar ruw en wild. Het kon haar niet schelen, ze wilde hem gewoon zo graag. Ze zoende hem wild en vurig, ze was ongelooflijk heet.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2015, 13:03

Koning Stephen Lahero


Hij voelde haar nagels in zijn rug en daardoor werd hij alleen maar heftiger. Hij wist niet waardoor het kwam, maar op deze manier hield hij het ook veel langer vol. Misschien omdat hij zelf alles in de hand had. Hij greep haar keel vast, maar niet te lang, hij ging al vrij snel mee in haar heftige zoen, hij vond het eigenlijk heerlijk zo. Te lekker, misschien wel. Fay leek het nu ook helemaal niet zo erg te vinden en daar was hij blij mee. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2015, 13:48

Fay Fuego

Ze vond dit alleen lekker omdat ze zo erg naar Stephen verlangde, omdat dit op dit moment alles was wat ze wilde en ze aan niets anders kon denken. Hij greep haar keel vast en ze stopte met haar nagels. Ze bleef wat stiller daardoor, gelukkig liet hij al heel erg snel los, ze moest toegeven dat ze dat niet zo heel prettig vond. Ze bleef hem zoenen, daardoor hield hij tenminste niet haar keel vast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2015, 13:54

Koning Stephen Lahero

Ze bleef hem zoenen, hij had niet door waarom ze dat deed en het maakte ook niet echt uit voor hem nu, hij kon toch niet zo goed nadenken. Hij had een aardig ruwe greep op haar lichaam en hij bereikte na een tijdje zijn hoogtepunt, hij had niet door dat hij haar bijna automatisch ijskoud maakte, hij merkte het gewoon niet eens. Hij had zo veel kracht in zijn lichaam en hij deed er verder niets mee, op de momenten dat hij zichzelf niet onder controle had kwam het er dan gewoon uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2015, 14:01

Fay Fuego

Ze merkte hoe hij tot zijn hoogtepunt kwam en daarna merkte ze eigenlijk niets meer... ze had het niet eens echt doorgehad, maar nu was ze compleet bevroren, er lag zelfs een ijslaagje op haar huid. Maar binnenin was ze nog zo warm, er zat nog zoveel kracht... ze brak eruit. Ze gloeide en haar ogen glommen vurig, ze leek even niet zichzelf te zijn..
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2015, 14:07

Koning Stephen Lahero

Hij had eerst helemaal niet door dat er iets aan de hand was, pas toen ze wel heel stil bleef liggen en daarna opeens begon te gloeien keek hij haar aan. Hij slikte even, hij tilde haar meteen op en hij legde haar bij het vuur neer, dat zou waarschijnlijk wel moeten helpen. Hij trok zijn broek aan en hij merkte hoe zijn spieren trilden door de kou in zijn lichaam, daardoor ging hij zelf ook bij het vuur zitten, hij keek wel heel bezorgd naar Fay en hij legde een deken over haar heen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2015, 14:11

Fay Fuego

Bij.het vuur ging ze alleen maar meer zweten, haar lichaam gloeide, ze was onwijs heet nu. Ze kon de kracht van Stephen dus wel tegenhouden als ze het de volgende keer aan zag komen.
Ze kwam weer wat bij en knipperde met haar ogen. Langzaam werd ze weer normaal en haalde ze diep adem. Ze pakte de handen van Stephen en legde die op haar wangen, ze moest weer afkoelen...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2015, 14:17

Koning Stephen Lahero

Ze had het nu duidelijk te warm, ze pakte zijn handen vast en hij sloeg helemaal zijn armen om haar heen en hij trok haar dicht tegen zich aan. 'Beter zo?' vroeg hij heel zacht aan haar. 'Het spijt mij...' mompelde hij. Hij wilde haar helemaal geen pijn doen, hij wilde niets doen. 'Dat is dus waarom we het dan beter niet kunnen doen. Ik vind dit zelf verschrikkelijk...' zei hij heel zacht. Hij streek langs haar gezicht en hij keek haar doordringend aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2015, 14:48

Fay Fuego

Hij sloeg zijn armen om haar heen en ze koelde langzaam weer wat af. Ze haalde even diep adem en lag nu heerlijk tegen hem aan, ze kon weer helemaal ontspannen.
"Het geeft niet, het is net zo goed mijn fout... we hadden het nodig, maar toch ook weer niet." Glimlachte ze. Ze voelde hoe hij langs haar gezicht streek.
"Ik vond het ook minder fijn, maar ik had het echt zo hard nodig." Sprak ze zachtjes. "Wil je me voortaan niet meer bij mijn keel pakken?" Vroeg ze zacht en voorzichtig
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2015, 14:50

Koning Stephen Lahero

Ze hadden het nodig, maar toch weer niet. Daardoor glimlachte hij een beetje, ze had er wel gelijk in, maar hij vond het niet echt geweldig. Het was net zo goed haar fout. Hij vond toch meer dat het zijn fout was, maar hij was blij dat ze het hem niet heel erg kwalijk nam. Ze vroeg of hij haar voortaan niet meer bij haar keel wilde plakken, hij slikte heel even. 'Ik zal mijn best doen,' zei hij zacht tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2015, 14:57

Fay Fuego

"Ik weet dat het lijkt alsof je het allemaal fout doet, maar dit is mijn verantwoordelijkheid, ik heb het in je los gelaten. We moeten het alleen schaven en bewerken tot iets wat voor ons allebei fijn is. Daarom zeg ik je ook wat ik niet fijn vond." Legde ze zachtjes uit. Ze drukte zachtjes haar lippen op de zijne.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2015, 15:49

Koning Stephen Lahero

Ze legde het uit en hij knikte langzaam. 'Heb je er spijt van?' vroeg hij zacht aan haar. 'Het is niet zo dat ik hier altijd naar verlang, ik vind het gewoon lastig, als ik heel gespannen ben of een zware dag heb gehad, dan lijkt dit het enige te zijn waar ik zin in heb. Het is echt niet zo dat ik het niet rustig of teder wil...' zei hij zacht tegen haar. Hij voelde haar lippen op die van hem en daardoor glimlachte hij even, hij zoende haar zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2015, 16:03

Fay Fuego

Hij vroeg of ze er spijt van had en ze schudde haar hoofd.
"Absoluut niet." Zei ze meteen en zonder te twijfelen.
Hij legde uit waar het vandaan kwam en daardoor knikte ze een beetje. "Ik begrijp het wel, we moeten ervoor kunnen zorgen dat we dit wel doen, maar op een cobtroleerbare manier, snap je?" Vroeg ze hem glimlachend. "Ik zou het rustige en tedere ook echt niet kunnen missen." Ze zoende hem vol liefde en daarna keek ze hem aan.
"Zullen we maar weer het bed inkrimpen? Want zo komt er weer niets van slapen." Sprak ze lief
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2015, 16:14

Koning Stephen Lahero

Ze had er geen spijt van, daar was hij blij mee. Anders zou hij zich helemaal schuldig voelen, nog meer dan nu al. Hij vond het nu al zo vervelend. Ze begreep het wel, ze moesten er voor zorgen dat ze dit konden doen, maar op een controleerbare manier. Hij dacht dat het bijna onmogelijk zou zijn, want als het controleerbaar was, dan was het voor hem niet meer zoals nu. Dan was het niet hetzelfde en niet zo lekker. Hij besloot dat maar niet hardop uit te spreken, hij vond het juist heel erg leuk op deze manier, maar aan de andere kant voelde hij zich dan schuldig. Ze zou het rustige ook niet kunnen missen, daardoor glimlachte hij. 'Ja, dat is goed,' zei hij grijnzend. Hij legde haar weer neer in het bed en hij trok de dekens over haar heen, daarna kwam hij bij haar liggen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2015, 16:35

Fay Fuego

Ze werd door hem opgetild en in het bed neer gelegd. Hij kwam bij haar liggen en ze kroop dicht tegen hem aan. Heerlijk vond ze het bij Stephen, ze bleef er elke keer weer van genieten.
"Nou, liefje, welterusten..." Fluisterde ze en ze drukte weer even zacht haar lippen op de zijne en glimlachte hem liefdevol toe, daarna legde ze haar hoofd tegen zijn borst aan en viel ze al gauw weer in slaap.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2015, 16:40

Koning Stephen Lahero

'Slaap lekker schatje...' zei hij zacht tegen haar. Ze legde haar hoofd tegen zijn borstkas aan en hij zag hoe ze in slaap viel, hij bleef nog een tijdje naar haar kijken, daarna zakte hij zelf ook in slaap. Het was nu een stuk rustiger, hij lag gewoon heerlijk rustig tegen haar aan en hij sliep heel goed. Dit was pas echt fijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2015, 17:14

Fay Fuego

Die ochtend werd ze heel erg rustig wakker. Ze had heerlijk geslapen, het was echt heel erg fijn geweest om zo rustig bij Stephen te kunnen slapen. Ze steunde met haar hoofd op haar hand terwijl ze met een glimlach naar hem keek. Ze streek zachtjes langs zijn gezicht en door zijn haren heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum