Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/1/2015, 12:56

Chayenne Lahero

Myles plofte naast haar neer en ze kroop wat tegen hem aan. Hij zei dat ze moest gaan slapen, als ze dan de volgende dag wakker werd, zou het beter gaan met haar vader en dan zou ze zich zelf ook beter voelen. Ze knikte daardoor even.
"Ik denk het ook." Sprak ze zachtjes. Ze kwam weer wat overeind en deed haar jurk uit, haar onderjurk hield ze aan om in te gaan slapen, zo kroop ze onder de dekens.


Fay Fuego

Ze zag zijn kleine glimlach en dat deed haar toch wel heel erg goed. Hij fluisterde dat hij liever met haar alleen was, daardoor glimlachte ze even. "Ik ook, veel liever." Glimlachte ze terug naar hem. Ze werd weer door hem gezoend, heel langzaam en zachtjes, ze ging erin mee, het was gewoon zo fijn. Ze streek tijdens de zoen langs zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/1/2015, 14:25

Myles Samira

Ze kroop wat tegen hem aan, waardoor hij even voorzichtig langs haar wang streek. Ze dacht dat hij wel gelijk had en daarna kwam ze overeind, ze trok haar jurk uit en met haar onderjurk nog aan kwam ze bij hem liggen. Hij kwam nu zelf overeind en hij trok zijn kleding uit, daarna kwam hij weer naast haar liggen.

Koning Stephen Lahero

Ze was ook veel liever met hem, daardoor glimlachte hij een beetje. Ze streek langs zijn wang en hij trok haar daarna bovenop zich. Zijn handen gleden over haar rug heen en hij keek haar doordringend aan. Hij wilde toch nog niet slapen, dus het maakte voor hem niet uit. Hij zoende haar heel zacht in haar hals, alles wat hij deed was heel rustig, voorzichtig en langzaam, gewoon omdat hij zo verzwakt was. Maar hij genoot er wel enorm van, ook al stelde het eigenlijk niet zo veel voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/1/2015, 14:33

Chayenne Lahero

Myles kwam bij haar liggen en ze kroop tegen hem aan, ze keek naar zijn gezicht met een kleine glimlach en streek zachtjes langs zijn wang. Ze was echt best wel gek op hem en dit was voor het eerst dat hij bij haar sliep, ze wist bijna wel zeker dat het fijn zou zijn... Ze legde daarna haar hoofd tegen hem aan en sloot haar ogen


Fay Fuego

ze werd bovenop hem getrokken, zijn handen gleden over haar rug en ze werd in haar hals gezoend, het deed zo ongelooflijk veel met haar..."Wat ben je van plan?" Klonk haar stem wat schor en ze keek hem doordringend aan. "Ik weet niet hoe lang ik dit volhoud." Fluisterde ze. Ze vroeg zich ergens ook wel af of Nathan nog steeds op het kasteel was... ze had hem al zo lang niet meer gezien..
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/1/2015, 14:37

Myles Samira

Ze kroop tegen hem aan, ze had een glimlachje op haar gezicht staan en ze streek langs zijn wang. Het liet hem zelf ook glimlachen, helemaal toen ze haar hoofd tegen hem aan legde. Het voelde gewoon heel goed. Heel vertrouwd. Hij wist dat het een goed teken was en hij hoopte dat het voor Chayenne ook zo goed voelde, want dan kon hij haar echt gerust stellen. Dan zou ze echt meer ontspannen zijn als hij in de buurt was.

Koning Stephen Lahero

Ze vroeg schor aan hem wat hij van plan was, daardoor slikte hij even. Haar blik was doordringend en hij wist eigenlijk al wat ze ging zeggen, ze zei fluisterend dat ze niet wist hoe lang ze dit volhield. Dat had hij al een beetje verwacht, het was misschien ook wel niet zo gek. 'Sorry,' zei hij zacht. Het was helemaal niet zijn bedoeling, hij vond het gewoon heel fijn, maar hij wist wel dat ze niets konden doen, dat zou te veel van zijn lichaam vragen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/1/2015, 14:43

Chayenne Lahero

Terwijl ze haar ogen gesloten hield, merkte ze dat ze steeds verder ontspande en voor ze het ook maar enigszins doorhad, was ze al in slaap gevallen, tegen Myles aan. Ze had hem niet eens een goedenacht gewenst, maar ze was helemaal doodop...


Fay Fuego

Hij bood zacht zijn excuses aan en ze kwam voorzichtig van hem af. "Maakt niet uit... ik wilde wel dat je het zou weten, want ik weet ook dat je het nu niet aankan." Fluisterde ze zachtjes tegen hem. Als ze hem zoveel aanraakte, zat het bij haar allemaal al vrij hoog, maar als hij dan ook nog eens haar bovenop zich trok, dan kon ze zichzelf helemaal niet meer houden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/1/2015, 14:47

Myles Samira

Ze werd steeds rustiger en uiteindelijk was ze in slaap gezakt. Hij vond het heerlijk, het liet hem zien dat ze hem echt vertrouwde, anders ging dat echt niet zo snel. Het deed hem goed. Hij bleef nog een tijdje naar haar kijken, maar daarna zakte hij zelf ook in slaap. Hij sliep heerlijk, maar hij had daar sowieso vrij weinig moeite mee, zeker niet met Chayenne.

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat het niet uitmaakte en ze kwam van hem af. Ze wilde dat hij het wist, want ze wist ook dat hij het nu niet aankan. Daar had ze gelijk in, maar hij vond het gewoon fijn om haar aan te kunnen raken. Voor hem was het waarschijnlijk makkelijk nu, want hij kon verder toch niets. Hij begreep wel dat het voor Fay anders was, vooral omdat ze al de hele tijd nogal close waren, anders werd hij gewoon te koud. 'Misschien moet ik dan toch wat proberen te slapen...' zei hij zacht. Als ze wakker naast elkaar zouden blijven liggen, ging het waarschijnlijk al helemaal niet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/1/2015, 14:51

Fay Fuego

"Ik vind het wel heel fijn, maar het is beter als ik je gewoon vast kan houden dan dat ik gek wordt van verlangen." Sprak ze zacht tegen hem en ze hield hem weer in haar armen. Hij zei zacht dat hij misschien toch moest proberen te slapen en daardoor knikte ze.
"Ja, probeer het maar, ik merk het meteen als het echt mis is." Glimlachte ze een beetje naar hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/1/2015, 14:52

Koning Stephen Lahero

'Ik begrijp het,' zei hij zacht tegen haar. Hij begreep het ook echt wel, ze had gelijk. Hij vond het alleen lastig, hij had de neiging om snel een stapje verder te gaan. Ze zei dat hij het moest proberen, ze merkte het meteen als er echt iets mis was. 'Oké,' zei hij zacht tegen haar. Hij drukte kort zijn lippen op die van haar, maar daarna legde hij zijn hoofd weer tegen haar aan en sloot hij zijn ogen. Zijn lichaam was helemaal gesloopt, dus hij zakte ook meteen weg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/1/2015, 15:43

Fay Fuego

Ze kuste hem zachtjes terug en voelde hoe hij daarna zijn hoofd weer tegen haar aanlegde en zijn ogen sloot, hij zakte heel erg snel in slaap en ze streek nog een tijdje door zijn haren heen, maar daarna viel ze zelf ook in slaap, ze was echt gesloopt.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/1/2015, 15:45

Koning Stephen Lahero

In eerste instantie sliep hij rustig, waarschijnlijk door het drankje van Aurora. Maar al vrij snel ging zijn ademhaling moeizamer, zijn huid werd klam en hij rilde helemaal, ondanks dat hij tegen Fay aan lag. Hij opende moeizaam zijn ogen, zijn blik was heel wazig en hij merkte meteen dat hij weer ontzettend misselijk was. Hij keek even naar het glas, maar het leek een onmogelijke opgave te zijn om die op te pakken en om te drinken, dus deed hij het niet. Hij bleef liggen en hij sloot zijn ogen weer langzaam.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/1/2015, 15:52

Fay Fuego

Ze opende meteen haar ogen toen ze merkte dat Stephen het zwaarder kreeg, ze kwam iets overeind en keek naar hem. "Gaat het?" Vroeg ze heel erg zacht aan hem. "Wil je het drankje van Aurora weer hebben?" vroeg ze daarna en ze streelde zachtjes langs zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/1/2015, 15:55

Koning Stephen Lahero

Ze vroeg of het ging, waardoor hij moeizaam een beetje knikte. Hij wilde gewoon niet dat ze zich zorgen maakte. Ze vroeg of hij het drankje wilde hebben, hij slikte even. 'Ja,' zei hij zacht, zijn stem klonk schor en trilde lichtjes. Hoewel hij al misselijk werd door de gedachte, wist hij dat het nodig was. Anders kwam hij hier misschien wel niet doorheen en dat wilde hij wel, niets liever dan dat.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/1/2015, 15:58

Fay Fuego

hij knikte wat moeizaam evn en zijn stem trilde toen hij zei dat hij het drankje weer wilde hebben. Ze pakte het glas van het kastje af en zette die voorzichtig aan zijn lippen. "Helpt het slapen wel?" Vroeg ze hem nu zacht en bezorgd, ze wilde doen wat het beste voor hem was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/1/2015, 16:00

Koning Stephen Lahero

Ze zette het glas aan zijn lippen en hij nam moeizaam een slokje, daarna vond hij het wel weer genoeg. Ze vroeg of het slapen hielp. 'Ik weet het niet zo goed...' zei hij zacht. De misselijkheid werd minder en hij haalde langzaam adem, hij werd weer iets rustiger. Hij hoopte echt dat hij zich snel wat beter zou voelen, dat dit nog niet dagen zou duren. 'Misschien moet ik even wakker blijven nu...' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/1/2015, 16:04

Fay Fuego

Hij nam met moeite een slokje en ze zette het glas daarna weer weg. Hij wist niet zo goed of het slapen hielp en misschien moest hij nu even wakker blijven, daardoor knikte ze een beetje met een kleine glimlach en streek ze langs zijn wang.
"Dan blijven we nu even wakker..." Fluisterde ze tegen hem en ze drukte haar lippen op zijn voorhoofd. Ze was nog steeds heel erg bezorgd over hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/1/2015, 16:12

Koning Stephen Lahero

Ze streek langs zijn wang en ze zei dat ze nu even wakker bleven. Ze was duidelijk heel erg bezorgd en hij wilde het zo graag wegnemen, maar dat zou nu niet lukken. Daarvoor was hij gewoon te ziek. Hij zoende haar even zacht, daarna legde hij zijn hoofd tegen haar aan. Hij lag echt helemaal tegen haar lichaam aan, maar toch rilde hij van de kou. 'Ik wil zo graag dat het beter gaat...' zei hij zacht tegen haar. Hij deed enorm zijn best, maar hij kon niet alles, hij kon niet in Ă©Ă©n keer beter zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/1/2015, 16:34

Fay Fuego

Hij zoende haar weer even zachtjes en daarna voelde ze zijn hoofd tegen haar aan. Hij zat echt helemaal tegen haar aangekropen en ze had haar armen stevig om hem heen geslagen om hem zo veel mogelijk warmte te geven. hij wilde graag dat het beter ging.
"Ik ook, Stephen, ik ook... maar ik ben al zo blij dat je nog leeft... dat je zo vreselijk sterk bent." Fluisterde ze terug.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/1/2015, 16:46

Koning Stephen Lahero

'Als ik alleen was geweest, was ik ook niet zo sterk...' mompelde hij zacht. Hij drukte zijn lippen in haar hals en daarna keek hij haar weer aan. 'Zullen we anders gewoon even bij het vuur gaan zitten? Ik ga mij niet echt beter voelen van hier liggen, geloof ik...' zei hij met een zwakke glimlach tegen haar. Hij kwam zelf al wat overeind, het ging nu wat beter. Het kwam door het drankje van Aurora en hij was haar dus ook echt enorm dankbaar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/1/2015, 16:51

Fay Fuego

"Komt je kracht echt van ons?" vroeg ze zachtjes, ze vond het nog steeds wat ongelooflijk eigenlijk. Hij vroeg of ze gewoon bij het vuur gingen zitten, hij ging zich zo niet beter voelen. Ze glimlachte daardoor even en knikte. "Doen we, Stephen." Zei ze met een glimlach en ze kwam overeind en sloeg haar arm om zijn middel heen om hem naar het vuur te ondersteunen. Ze hield hem stevig vast en bleef dichtbij hem, bij het vuur ging ze langzaam zitten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/1/2015, 16:54

Koning Stephen Lahero

'Waarom zou ik anders zo graag door willen gaan? Jullie zijn mijn leven,' zei hij zacht tegen haar. Ze sloeg haar arm om zijn middel heen en daarna zaten ze bij het vuur, hij leunde tegen haar aan en hij sloot zijn ogen even, daarna keek hij haar weer aan. 'Ik hou zo ontzettend veel van jou... en van Faith en Chayenne,' zei hij zacht tegen haar. Hij leunde tegen haar aan. 'Ik ben blij dat jij zo warm bent, anders zou het helemaal vreselijk zijn...' zei hij zacht. Hij zou waarschijnlijk niet genoeg hebben aan de warmte van het vuur, dus hij was blij dat hij Fay had.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/1/2015, 16:57

Fay Fuego

"Maar dat het zo sterk is, dat je het overwint, dat vind ik echt ongelooflijk... dat een wil zo sterk kan zijn." Fluisterde ze zacht tegen hem terug. Hij leunde tegen haar aan en keek in haar ogen. Hij hield ontzettend veel van haar en van de meiden. ze glimlachte, "ik hou ook onwijs veel van jou." Fluisterde ze terug tegen hem en ze streek langs zijn wang. Hij was blij dat ze zo warm was. Ze glimlachte daardoor.
"Ik kan je ook masseren anders? Met het vuur, dan wordt je helemaal warm." Stelde ze voor.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/1/2015, 17:12

Koning Stephen Lahero

Hij glimlachte door haar lieve woorden, voor hem was het helemaal niet zo bijzonder, hij zette gewoon door. Hij dacht dat Fay dat ook zou doen in deze situatie, maar nu vond ze het gewoon bijzonder omdat hij het deed. Zelf had ze het ook gedaan. Ze hield ook onwijs veel van hem en daarna stelde ze voor dat ze hem ook kon masseren. 'Dat lijkt mij heerlijk,' zei hij zacht tegen haar. Het leek hem echt fijn, maar hij wist niet of ze het wel kon nu. 'Kan je het wel hebben?' vroeg hij dus ook zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/1/2015, 17:19

Fay Fuego

De massage leek hem heerlijk, maar hij vroeg wel of ze het kon hebben. Ze knikte. "Ja, dat kan ik, ik doe het met de intentie om je te helpen, niet om je extra te verwennen, nou ja... wel een beetje." Sprak ze met een glimlach, ze dacht dat hij wel wist wat ze precies hiermee bedoelde. Het vuur kwam langzaam naar hem toe en streek warm over zijn rug heen, ze plaatste haar handen op zijn rug en samen met het vuur masseerde ze zijn lichaam. Haar ogen waren vurig rood, maar vreselijk geconcentreerd.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/1/2015, 17:22

Koning Stephen Lahero

Door wat ze zei grijnsde hij even. 'Een beetje? Op deze manier verwen je mij heel erg hoor, het is maar net hoe je het ziet...' zei hij plagend tegen haar. Zodra hij haar warme handen op zijn rug voelde sloot hij zijn ogen. De warmte drong tot hem door en nu pas realiseerde hij zich dat het binnen in hem echt ijskoud was. Dit voelde meteen beter, de pijn trok uit zijn spieren en hij kalmeerde ook direct, hij werd zo een stuk rustiger.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/1/2015, 17:26

Fay Fuego


Hij plaagde haar, op deze manier verwende ze hem heel erg, het was maar net hoe je het zag. Ze glimlachte even. "Je begrijpt me wel." Grijnsde ze en ze drukte een kus op zijn wang. Ze merkte dat hij kalmer werd en zijn lichaam werd soepeler. Ze drong met het vuur door tot elke spier in zijn lichaam, die ze dan compleet opwarmde, waarschijnlijk voelde dat wat raar, maar zou het wel fijn voor hem zijn. Ze was zo nog wel een tijdje bezig, maar dat vond ze helemaal niet erg.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum