Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

4 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/11/2014, 15:11

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze voelde hoe zijn warme handen over haar huid gleden, ze slaakte een zachte zucht en sloot haar ogen. Hij was niet hebberig of gretig, nee hij wilde gewoon haar spieren losmaken, het voelde heel erg fijn wat hij deed. Ze ontspande steeds wat meer en de gedachte dat hij haar zou bespringen, viel ook langzaam weg.


Fay Fuego

Ze had beneden met Layka en Chayenne gepraat. Chayenne liet meteen dolenthousiast haar hondje zien en Fay glimlachte daardoor. Gelukkig had haar val een goede afloop, maar ze zei nu wel tegen haar dat ze de volgende keer niet meer de hond moest tillen als ze de trap op en af ging, hij moest leren om dan rustig te zijn. De schrik zat er nog goed in bij het meisje en daardoor knikte ze ook gewoon begrijpend, dat zou ze inderdaad de volgende keer gewoon doen.
Daarna ging Fay naar Stephen toe, ze klopte aan op de deur van zijn werkkamer en wachtte even tot het moment dat ze binnen mocht komen van hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/11/2014, 15:16

Koning Jay Fullbright

Hij voelde haar ontspannen onder zijn aanraking en dat liet hem glimlachen. Hij merkte hoe fijn hij dit zelf vond, maar hij bleef heel erg rustig. Hij vond het gewoon heel erg fijn om haar nu te kunnen helpen, dat deed hem ook goed. Hij had het eigenlijk best wel nodig. Hij drukte heel zacht zijn lippen op haar schouder, daarna ging hij gewoon door. Hij masseerde haar hele lichaam, haar rug, bovenbeen en haar kuiten, alles kreeg net zo veel aandacht. Hij was al een flinke tijd bezig toen hij zelf last begon te krijgen van zijn vingers, daardoor hield hij op. Het bad zat ook vol, dus konden ze daar meteen in. Dan bleven haar spieren ook warm, het zou alleen maar fijner voelen voor haar. ‘Ko mee mee in bad?’ vroeg hij dus ook zacht.

Koning Stephen Lahero

Hij werkte flink door, maar ondertussen dacht hij ook na. Hij kon er gewoon niets aan doen, het gebeurde zonder dat hij het echt wilde of doorhad. Hij dacht na over Fay en over hem, over de dingen waar hij zich niet goed bij voelde en hij wist dat er wel wat moest veranderen, maar hij had eigenlijk geen idee wat dan precies. Hij wist het niet. Er werd op de deur geklopt, waardoor hij opkeek van het werk. ‘Binnen,’ zei hij direct.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/11/2014, 15:25

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze vond het echt heel erg fijn, zijn handen waren heerlijk en voelde perfect op haar huid, haar spieren werden er ook heerlijk soepel van. Hij gaf haar ook zoveel aandacht. Ze doezelde een beetje weg en toen hield hij ineens op. Hij vroeg haar of ze meekwam het bad in. Ze knikte.
"Dit was echt heerlijk..." Fluisterde ze tegen Jay, ze kwam overeind, het voelde echt al heel erg veel beter. Ze drukte een kus op zijn wang en stapte daarna het bad in. Ze sloot haar ogen weer, ook dit was heerlijk...


Fay Fuego

Ze mocht binnen komen en daardoor kwam ze naar hem toe, ze drukte een kusje op zijn wang.
"Wat lief dat je Chayenne een puppy hebt gegeven." Zei ze nu met een glimlach tegen hem. Ze streek even liefkozend door zijn haren heen. Daarna keek ze hem weer aan.
"Ik wilde je vertellen dat ik mijn verantwoordelijkheid zal nemen en duidelijk de grenzen aan zal geven die je nodig hebt. Je zult niet verslaafd raken, maar je zult je wel eindelijk jezelf kunnen voelen en ik hoop dat het binnen mijn regels ook nog best bevrijdend kan zijn voor je. Ik zal je nooit laten stikken want je bent mij alles waard, Stephen, ik zal je helpen, waar ik kan." Vertelde ze hem nu doordringend en eerlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/11/2014, 15:32

Koning Jay Fullbright

Ze fluisterde dat het echt heerlijk was, waardoor hij tevreden glimlachte. ‘Ik kreeg al het idee dat je het lekker vond,’ zei hij plagend tegen haar. Hij liep mee naar de badkamer, ze liet zich in het water zakken en hij trok langzaam zijn overhemd uit en daarna zijn broek, daarna kwam hij bij haar in het water zitten. Het voelde heerlijk en hij sloeg zijn arm om haar schouders heen, daarna leunde hij wat achterover. Hij merkte dat hij zich alweer veel beter voelde, misschien was dit wel genoeg. Misschien zorgde regelmaat er wel echt voor dat het beter ging, zolang ze tussendoor maar heel veel samen deden en niet alleen werken.

Koning Stephen Lahero

Ze vond het lief van hem dat hij Chayenne een puppy gegeven had, waardoor hij glimlachte. Ze streek door zijn haren heen en zijn blik was strak op haar gericht, hij wist dat ze iets belangrijks ging zeggen nu, ze straalde het gewoon uit. Haar woorden voelden gewoon als een verlichting, dit had hij nodig, heel erg hard. Hij had altijd grenzen gehad en om gelukkig maar toch vrij te kunnen zijn, had hij ook gewoon bepaalde grenzen nodig. Als hij die zichzelf niet op kon leggen, moest iemand anders het doen en Fay gaf heel duidelijk aan dat ze in staat was om dat te doen en dat was precies wat hij nodig had. Hij sloeg zijn armen om haar heen en hij trok haar dicht tegen zich aan. ‘Je bent geweldig,’ zei hij zacht tegen haar. ‘Meer dan dat. Je bent precies wat ik nodig heb,’
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/11/2014, 15:40

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze wist alleen dat deze liefheid uiteindelijk weer zou omslaan... ze wist gewoon dat het zou gebeuren, maar wanneer en hoe... dat was de grote vraag.
Hij kwam bij haar in het water zitten en sloeg een arm om haar schouders, ze leunde tegen hem aan en genoot.
"Ik ben zo blij met jou... ik ben zo blij dat we getrouwd zijn, dat we bij elkaar horen..." Fluisterde ze zacht tegen hem en ze keek even naar hem op.
"Heb je nu helemaal nergens last van?" Vroeg ze zacht, meestal had hij wel last van die frustraties.


Fay Fuego

Ineens was alle spanning weg, hij sloeg zijn armen om haar heen en trok haar naar zich toe. Ze was geweldig en precies wat hij nodig had.
"Serieus, kan dit echt opgelost worden met een paar simpele woorden? Dit had ik veel eerder moeten zeggen." Glimlachte ze naar hem.
"Ik zal je nooit laten vallen Stephen, ik zorg ervoor dat alles goedkomt met je, als je ergens onzeker over bent, moet je het tegen me zeggen en dan zal ik aangeven hoe ver je erin kan gaan." Ze drukte nu zacht haar lippen op die van hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/11/2014, 15:48

Koning Jay Fullbright

Ze was blij met hem, blij dat ze getrouwd waren en dat ze bij elkaar hoorden. ‘Ik ook, niets maakt mij gelukkiger dan dat,’ fluisterde hij. Esmeralda betekende alles voor hem en hij kon er niet eens aan denken dat hij ooit dit voor iemand anders zou voelen. Het was onmogelijk, ze hoorde bij hem en hij wilde niemand anders dan haar. Hij had nooit iets anders gewild, misschien was dat wel een belangrijk verschillen tussen hem en zijn vader. Hij ging echt alleen maar voor haar, hij had wel eens gedacht aan iemand anders, maar de stap zetten om dat ook echt te doen lag zo ver weg, daar zou heel wat voor nodig zijn, hij was zo erg gefocust op haar, dat het bijna onmogelijk was. Ze vroeg of hij nu nergens last van had en hij schudde langzaam zijn hoofd. ‘Ik merk dat ik de afgelopen dagen amper iets gedaan heb, niet getraind, helemaal niets… daardoor voel ik mij altijd iets opgefokt. Ik heb net constant naar jouw lichaam gekeken en dat merk ik ook wel, maar het stelt eigenlijk helemaal niets voor,’ zei hij eerlijk tegen haar.

Koning Stephen Lahero

‘Ik kon het niet vragen, anders was je er wel eerder mee gekomen. Maar ik wist zelf niet goed wat het probleem nou was…’ zei hij zacht tegen haar. Hij had haar amper duidelijk gemaakt hoe hij eigenlijk in elkaar zat en het was maar goed dat Fay hem heel snel doorhad, want hij sprak amper over zichzelf. Dat had hij nooit gedaan. Ze zou hem nooit laten vallen, als hij ergens onzeker over was moest hij het aangeven, dan zou ze hem laten zien hoe ver hij kon gaan. Hij voelde daarna haar zachte lippen op die van hem en hij zoende haar vol liefde en heel erg intens. Hij had dit gewoon nodig, hij had iemand nodig die duidelijk tegen hem was op momenten dat hij niet meer wist wat hij moest doen, hoe ver hij kon gaan. Als Fay dat kon, zouden er nooit echte problemen ontstaan, maar dan moest ze wel duidelijk zijn en op tijd ingrijpen. Hij kon tot op zekere hoogte aardig de macht uit handen geven en iemand anders de grenzen laten bepalen, maar als dat te laat gebeurde zou hij de macht overnemen en zelf bepalen wat hij deed, met alle gevolgen van dien. Maar hij dacht wel dat Fay in staat was om hem voldoende in te schatten. Hij liet zijn handen over haar rug glijden en hij ademde diep in. ‘Welke grenzen en regels had je in gedachten?’ vroeg hij nu aan haar. Ze had vanmiddag al wat dingen opgenoemd, maar hij was duidelijk opzoek naar wat wel en niet mocht en duidelijkheid.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/11/2014, 16:02


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vertelde aan haar hoe het precies zat, hij was sowieso wat opgefokt doordat hij de afgelopen dagen niets had gedaan, dat zou gelukkig vanaf morgen weer anders zijn. Dan kon hij weer in zijn ritme komen. Hij zei dat hij het wel merkte dat hij constant naar haar lichaam had gekeken, maar het stelde helemaal niets voor.
“Hé, dus mijn lichaam stelt niets voor, volgens jou?” Plaagde ze hem nu een beetje en ze sloeg haar armen liefdevol om hem heen.
“Ik snap het wel en ik ben blij dat het goed gaan.” Sprak ze nu oprecht tegen hem.


Fay Fuego

Hij wist zelf niet goed wat het probleem was, gelukkig hebben ze dat nu opgelost en duidelijk gemaakt, dat vond ze fijn. Nu wisten ze allebei wat hun te doen stond, hij zoende haar nu, het was vol liefde en intens, ze sloot haar ogen en genoot er even van, daarna haalde ze haar lippen weer van hem af. Hij vroeg haar wat ze in gedachten had.
“Je dagindeling bijvoorbeeld, die gaat heel wat stricter worden.” Plaagde ze hem nu. “Ik wil dat je vooral gaat oefenen met je kracht, ik vind dat je daar elke dag mee bezig moet zijn, ook moet je eigenlijk elke dag wel wat tijd doorbrengen met Chayenne en natuurlijk ook een beetje met mij. Bovendien moet je werken, maar ik weet dat je het kan halen allemaal, je bent veel te precies in je werk, de brieven worden maar één keer gelezen, Stephen, je hoeft ze echt niet perfect te schrijven.” Glimlachte ze hem nu toe.
“Misschien moet je een wat uitgebreidere raad naar de hand zetten.” Opperde ze nog.
“Én, maar één keer seks per dag, in de ochtend of in de avond, niet meer zomaar tussendoor, dat leid je veel te veel af, en mij ook trouwens.” Somde ze allemaal op.
“Genoeg?” Vroeg ze plagend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/11/2014, 16:12

Koning Jay Fullbright

‘Jouw lichaam stelt ontzettend veel voor en ik heb genoten van elke seconde dat ik naar je kon kijken,’ zei hij grijnzend tegen haar. ‘Maar de frustratie en opwinding viel gelukkig wel mee,’ voegde hij er aan toe. Ze begreep het wel zei ze, hij schudde grijnzend zijn hoofd. Hij trok haar dichter tegen zich aan en hij drukte kort zijn lippen op die van haar. ‘Ik ben helemaal gek op jou,’ fluisterde hij. Zijn blik was vol liefde en hij zoende haar nog eens, maar hij hield het bewust heel klein en niet al te uitgebreid.

Koning Stephen Lahero

Ze noemde heel erg duidelijk op wat de regels waren en hij knikte langzaam, hier kon hij zich allemaal wel in vinden. Hij vond het ook niet zo erg, dat was het probleem ook niet echt. Hij vond alleen zijn kracht niet echt belangrijk, maar Fay leek te denken dat hij daar echt beter mee om moest leren gaan en eigenlijk had ze ook wel gelijk, hij vond het alleen vervelend om daarin te trainen. Misschien ook wel omdat hij bang was dat het fout ging. Ze zouden niet zomaar tussendoor seks hebben, dat leidde hem te veel af. Daar had ze eigenlijk ook wel gelijk in, al gaf hij het liever niet toe aan zichzelf. Het leidde haar ook af en daardoor grijnsde hij weer. ‘Toch wel?’ plaagde hij haar even. Hij had een uitdagende blik in zijn ogen en hij keek haar doordringend aan. 'Maar het ligt er maar net aan wat jij specifiek seks vindt...' zei hij plagend. Daar waren heel veel verschillende interpretaties mogelijk. Ze vroeg of het regels genoeg waren, daardoor greep hij haar vast. ‘Ja, voor nu zeker. Als er iets is waar we tegenaan lopen kunnen we het altijd aanpassen,’ zei hij zacht. Hij drukte zijn lippen kort in haar hals en hij ademde diep in, daarna nam hij afstand. Vandaag zou er hoe dan ook niets meer gebeuren, dus was het beter dat hij zich daar maar meteen op instelde, ook al was hij nu verschrikkelijk opgelucht. ‘Zullen we samen wat gaan eten?’ vroeg hij nu aan haar, zijn blik stond vrolijk.

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/11/2014, 16:30

Fay Fuego

"Natuurlijk wel." Zei ze met een grijns tegen hem terug. "Je doet hartstikke veel met me." Vertelde ze aan hem. Hij keek haar uitdagend aan.
"Oké, en ook dat uitdagen moeten we beperken, alleen als we samen zijn. Niet in het openbaar. We zijn een net stelletje." Lachte ze hem nu toe. Ze rolde even met haar ogen over de opmerking wat ze precies seks vond.
"Seks en alles wat daaromheen zit." mannen... ze bleven allemaal hetzelfde. Ze werd door hem vastgegrepen en ze voelde zijn lippen in haar hals.
"Stephen... als je wilt dat ik nu de regels ga verbreken, dan moet je dit zeker blijven doen." Mompelde ze hem toe, al glimlachte ze wel plagend naar hem. Hij vroeg of ze samen wat gingen eten, zijn vrolijke blik deed haar meer dan goed, ze knikte en pakte zijn hand even vast.
"Dat doen we." Glimlachte ze breed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/11/2014, 16:33

Koning Stephen Lahero

Ze vond dat ze ook het uitdagen moesten beperken, dus niet zoals vanochtend, dat was duidelijk. Dat was zeker in het openbaar geweest, al had waarschijnlijk niemand er iets van doorgehad. Ze hadden wel gewoon in de eetzaal gezeten. Ze zei lachend dat ze een net stelletje waren, waardoor hij grijnsde. ‘Ik ben net, jij niet,’ plaagde hij haar meteen. Ze vond alles wat er omheen zat ook binnen de regel vallen en daardoor zuchtte hij overdreven. Ze zei dat als hij wilde dat ze de regels nu al verbrak hij dit vooral moest doen, daardoor grinnikte hij even. ‘Dat wil ik niet, ik vond het gewoon even lekker,’ zei hij tegen haar. Hij merkte dat hij nu al veranderde, maar nu vond hij het totaal niet erg. Ze braken geen regels dus was er geen probleem. Ze leek zijn idee goed te vinden en hij greep haar kort vast, hij zoende haar even heftig, maar nu mocht het nog, straks moesten ze zich gedragen en niet uitdagend. Hij stopte weer en hij keek haar glimlachend aan. ‘Laten we maar gaan dan,’ zei hij, nog steeds net zo opgewekt.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/11/2014, 16:42

Fay Fuego

Ze had eigenlijk verwacht dat hij zou mopperen door de regels die ze hem opstelde, maar eigenlijk vond hij ze prima en werd hij er vrolijk van, heel erg vrolijk.
"Ik doe mijn best om een beetje netjes te zijn." Grinnikte ze naar hem. Hij wilde niet dat ze de regels verbrak, hij vond het gewoon even lekker nu en daardoor glimlachte ze liefdevol naar hem. Ze werd vastgepakt en heftig gezoend, heel kort, maar wel heftig, ze voelde de vlinders oplaaien in haar buik.
"Dus... de sleutel tot jouw humeur is het opzetten van regels? ik heb nog nooit iemand gezien die zo vrolijk werd van regels." Vertelde ze hem lichtelijk plagend. Daarna opende ze de deur.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/11/2014, 16:45

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat ze haar best deed om een beetje netjes te zijn. ‘Een beetje netjes ben je ook wel…’ zei hij lachend tegen haar. Ze zei daarna dat ze nog nooit iemand had gezien die zo vrolijk werd van regels, waardoor hij grijnsde. ‘Ik heb een groot deel van mijn leven moeten leven met heel strenge regels. Daarna wat minder en toen ik koning werd en alleen was, had ik totaal geen regels meer en moest ik die mezelf opleggen. Daar sloeg ik een beetje in door. Nu jij er voor kan zorgen dat ik mij aan jou regels hou, voel ik mij geweldig,’ legde hij haar uit. Het voelde voor hem echt als een soort bevrijding, nu hoefde hij niet meer obsessief bezig te zijn met alles in zijn hoofd. Hij liep met haar mee, hij pakte haar hand vast en hij kneep er zacht in, hij had zo weer ontzettend veel vertrouwen in alles. Eenmaal in de eetzaal ging hij zitten, ze waren helemaal alleen deze keer, alleen de bediendes liepen rond, maar die waren er eigenlijk altijd wel. Het was verder rustig, waarschijnlijk waren er veel mensen naar huis.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/11/2014, 16:51

Fay Fuego

Hij legde uit hoe het een beetje zat allemaal. "Je sloeg er een beetje in door?" Vroeg ze hem nu met een grinnik, ze vond dat hij er behoorlijk in door was geslagen, gelukkig leek het nu allemaal veel beter te gaan, ze moest gewoon deze regels aanhouden, ze waren heel simpel en eigenlijk nog best flexibel.
Haar hand werd door hem vastgepakt en hij kneep er zacht in, ze keek hem daardoor met een brede glimlach aan.
"Eerst was ik bang dat je me gewoon niet vertrouwde, maar nu begrijp ik het wel, dit heb je allemaal aan Nathan te danken." Glimlachte ze hem nu toe. Ze ging zitten en keek om haar heen. Het was heel erg rustig, erg vond ze het niet, nu kon ze gewoon met Stephen praten over hun persoonlijke dingen in plaats van wat praatjes maken over het weer.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/11/2014, 16:58

Koning Stephen Lahero

Door wat ze zei grijnsde hij weer. ‘Ach, misschien iets meer dan een beetje,’ zei hij tegen haar. Nu kon hij er zelf ook wel om lachen, al wist hij dat het weer zo zou worden als ze zich niet hier aan zouden houden. Of het werd weer zo strikt, of het sloeg totaal los. Het kon twee kanten op gaan. Hij hoopte dat ze nu gewoon in het midden konden blijven door deze afspraken. Eerst was ze bang geweest dat hij haar gewoon niet vertrouwde, nu begreep ze het wel en hij had het aan Nathan te danken, daardoor keek hij haar doordringend aan. Hij begreep wel dat ze dit met Nathan besproken had en hij vond het ook totaal geen probleem. ‘Wist Nathan je te vertellen hoe je met mij om moest gaan?’ vroeg hij nu, lichtelijk verbaasd. Dan had de man meer mensenkennis dan hij ooit verwacht had. ‘Ik vertrouw je, ik vertrouw je blind, Fay. Anders zou je dit nooit met mij kunnen doen, anders zou ik mijn eigen regels maken en mij niets aantrekken van jou,’ zei hij nu duidelijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/11/2014, 17:02

Fay Fuego

"Nou, Nathan vertelde de problemen die we hadden op een andere manier en bracht me voorzichtig bij de oplossing, die ik uiteindelijk wel zelf bedacht heb hoor." Sprak ze vrolijk en plagend tegen hem. "Maar, Nathan is inderdaad erg slim..." Ineens sloeg ze haar hand voor haar mond.
"Nu ben ik hem alsnog vergeten om te vragen of hij hier wilt wonen." Ze zuchtte even, ze dacht natuurlijk weer alleen aan zichzelf, soms vond ze zichzelf ongelooflijk egoïstisch. Terwijl dat meestal best wel meeviel.
Hij vertelde dat hij haar blind vertrouwde, anders had ze dit nooit gekund. Daardoor glimlachte ze even oprecht naar hem, normaal zou ze hem zoenen, maar ze besloot het niet te doen, dit was misschien wel een van Stephens regels die ze moest leren te waarderen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/11/2014, 17:05

Koning Stephen Lahero

Hij grijnsde door haar hele verhaal. ‘Natuurlijk heb je die zelf verzonnen,’ zei hij plagend tegen haar. Soms kon het helpen om gewoon even met iemand er over te praten, iemand die de situatie wist maar er toch buiten stond. Nathan kon dat duidelijk goed met Fay, daar was hij blij om. Ze zei dat Nathan slim was en daarna leek ze te schrikken, ze vertelde dat ze alsnog niet gevraagd had of hij hier wilde wonen. ‘Ach, dat komt wel. Hij komt vast een keer langs en anders nodig je hem weer eens uit,’ zei hij tegen haar. Het had geen haast en Nathan vermaakte zich waarschijnlijk overal wel. Hij keek haar diep in haar ogen aan en zijn blik werd net waarschuwend omdat hij het idee kreeg dat ze hem wilde zoenen, maar ze deed het niet, waardoor hij weer naar haar glimlachte. Hij begon te eten zodra het eten opgediend werd, het zag er goed uit en hij had best wel trek.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/11/2014, 17:10

Fay Fuego

Hij plaagde haar een beetje en zei dat ze Nathan anders maar weer een keer moest uitnodigen, ze wilde een opmerking maken over de vorige keer, met z'n drieën, maar dat zou nog ongepaster zijn dan hem te zoenen.
Ze slaakte daardoor een diepe zucht, ze moest hier nog wel een beetje aan gaan wennen... het kwam wel, maar dit zou blijven waarschijnlijk.
Ze zag zijn waarschuwende blik. "Oh, kom op, Stephen, ik verbreek mijn eigen regels niet zomaar." Glimlachte ze hem toe, eigenlijk moest ze bekennen dat ze het best wel een sport vond. Het eten werd opgediend en ze begon met smaak te eten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/11/2014, 17:14

Koning Stephen Lahero

Hij hoorde haar zuchten, waarschijnlijk moest ze ergens nog een beetje aan wennen, het had vast te maken met dat hij niets vond kunnen in het bijzijn van anderen. Ze zei glimlachend dat ze haar eigen regels niet zomaar verbrak. ‘Die van jou niet misschien, maar die van mij iets makkelijker,’ zei hij plagend tegen haar. ‘Straks weer. Ik kan dit gewoon niet hebben hier en dat blijft waarschijnlijk ook,’ zei hij tegen haar. Dat was gewoon hoe hij was en dat zou niet weggaan, het was al minder geworden, ze kon zijn hand vastpakken en eigenlijk was dat al heel wat. Hij zag dat ze het eten duidelijk lekker vond en voor hem was dat ook zo. Hij liet een glas wijn inschenken en hij nam een paar slokken, het smaakte hem goed en het maakte zijn humeur nog wat beter. Dit beloofde nog een gezellig avond te worden en hij had weer enorm veel vertrouwen in alles. Fay was zijn droomvrouw en nu werd dat hem weer heel goed duidelijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/11/2014, 17:17

Fay Fuego

"Ach, ik heb er nu een beetje mijn regel van gemaakt, ik weet dat het beter is, maar jeetje, ik vind het wel moeilijk. Ach, gelukkig maar misschien.." Glimlachte ze Stephen toe. Ze kneep even zachtjes in zijn hand en at weer verder, er werd wijn geschonken en ze genoot van de avond. Het was eigenlijk heel erg ontspannen zo en na het eten leunde ze wat achterover met het glas wijn in haar handen, terwijl ze met een gelukkige en vrolijke glimlach naar Stephen keek.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/11/2014, 17:20

Koning Stephen Lahero

Hij grijnsde door wat ze zei, hij vond het niet heel erg. Zolang ze het niet echt deed dan, want dat zou hij niet leuk vinden en daar zou hij ook zeker niet om kunnen lachen. Nu was het geen probleem, want hij wist dat ze dit moeilijk vond. Het was ook wel logisch, daarom begreep hij het wel. Zodra ze klaar waren met eten dronken ze nog wat van de wijn en hij pakte haar hand weer vast, in zijn hoofd was het rustig en hij genoot daar ook van, normaal dacht hij na over duizend dingen. Zodra hij zijn glas leeg had keek hij opzij naar haar. ‘Wat dacht je ervan om een fles mee te nemen naar onze kamer?’ vroeg hij glimlachend. Ze hoefden allebei waarschijnlijk niets te doen en sowieso brachten ze vaak de avonden wel samen door. Chayenne was ook altijd welkom, maar die zou zich nu waarschijnlijk heel goed vermaken met Tornado.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/11/2014, 17:26

Fay Fuego

Toen hij voorstelde om de fles wijn mee te nemen naar hun kamer, werd haar glimlach nog gelukkiger en nog breder.
"Is goed." Zei ze zacht tegen hem terug. Ze moest toegeven dat ze zich nu net getrouwd voelde, het voelde zo goed dat hij nu zo ontspannen en rustig was.
Ze was er veel relaxter door en ze stond nu op om terug te gaan naar hun kamer. Eenmaal in de kamer kon ze haar mond echt niet meer dichthouden.
"Weet je nog... toen met z'n drieën?" Vroeg ze plagend aan hem. Het kwam gewoon in haar op door die fles wijn en doordat ze net over Nathan hadden gesproken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/11/2014, 17:30

Koning Stephen Lahero

Ze stonden in de kamer en hij had nog maar net de deur gesloten en ze vroeg of hij zich nog kon herinneren wat ze met z’n drieën gedaan hadden. ‘Ja, dat weet ik nog heel goed,’ zei hij met een glimlachje op zijn gezicht. Hij ging zitten op de kleden bij de openhaard en hij schonk twee glazen vol, daarna keek hij opzij naar haar. ‘Zou je dat nog een keer willen?’ vroeg hij nu. Ze vroeg het waarschijnlijk niet voor niets, er moest een reden achter zitten. Het kon best zijn dat ze het nog eens wilde en als dat zo was zou hij daar ook over nadenken. Het had hem heel erg meegevallen en hij moest toegeven dat hij liever op zo’n manier Fay tevreden hield dan dat ze ongelukkig was en uiteindelijk zelf dat zou gaan zoeken. Misschien was het ook gewoon wel goed voor hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/11/2014, 18:43

Fay Fuego

Ze kreeg een wat ondeugende glimlach rond haar lippen toen hij zei dat hij het nog wel wist. Ze kwam bij hem zitten en pakte het glas van hem aan. Hij wilde weten of ze het nog een keer zou willen. Ze haalde daardoor haar schouders op.
"Ik droom er niet van, of zoiets, maar het was best leuk." Vertelde ze aan hem.
"Ik wilde alleen van je weten of je er vaak aan terug dacht." Vroeg ze hem met een glimlach.
"Het kwam eigenlijk zomaar in mijn gedachten op doordat we het over Nathan hadden en de wijn meenamen naar onze kamer." Legde ze aan hem uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/11/2014, 18:47

Koning Stephen Lahero

Ze droomde er niet van, of zo iets. Ze had het wel leuk gevonden, ze vroeg zich af of hij er nog vaak aan dacht. ‘Af en toe,’ zei hij eerlijk tegen haar. ‘Ik vond het meevallen, misschien zelfs wel leuk,’ gaf hij toe. ‘Maar het is ook geen droom van mij, ik dacht gewoon… als jij het leuk vindt, ik vind het niet erg en Nathan duidelijk ook niet…’ begon hij, maar waarschijnlijk begreep ze hem wel. Hij nam een paar slokken van de wijn. ‘Ik vermaak mij ook meer dan prima met jou hoor,’ zei hij daarna glimlachend en hij drukte even zacht zijn lippen op die van haar. Hij had echt wel genoeg aan haar, maar het kon geen kwaad. ‘Als er andere dingen zijn moet je het gewoon tegen mij zeggen…’ zei hij daarna, misschien had ze wel meer dingen die ze graag wilde doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/11/2014, 18:55

Fay Fuego

Hij vond het misschien zelfs wel leuk, daardoor grinnikte ze even zachtjes. Het was geen droom van hem, hij dacht dat als zij het leuk vond en hij en Nathan vonden het niet erg...
"Nou, we kunnen het best wel weer een keer proberen, maar dat komt nog wel." Glimlachte ze Stephen toe. Ze leunde nu wat tegen hem aan. Hij vermaakte zich ook meer dan prima met haar. Daardoor glimlachte ze hem liefdevol toe.
"Er zijn genoeg andere dingen." Sprak ze ondeugend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum