Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

4 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/11/2014, 22:32

Koning Jay Fullbright

Hij mocht niet weglopen van haar, ook al wist ze niet wat ze moest zeggen, ze wilde dat hij bij haar kwam zitten. Hij aarzelde, maar uiteindelijk pakte hij zachtjes haar hand vast en liet hij zich naast haar op de grond zakken. Hij bleef haar hand vasthouden, hij trilde lichtjes. ‘Het spijt mij,’ fluisterde hij. Het zou niet goed genoeg zijn, maar hij wilde het wel zeggen. Het speet hem elke keer weer, maar elke keer weer gebeurde het opnieuw en zou hij hetzelfde zeggen. Hij wist gewoon niet meer wat hij moest doen. Hij staarde naar de grond, hij had het gevoel dat hij alles had gedaan om zichzelf tegen te houden, maar nog lukte het niet. Wat als hij dit nooit voor elkaar kreeg? Hoe vaak kon hij dit doen voor hij Esmeralda volledig kapot maakte, voor ze niet meer bij hem wilde zijn?
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/11/2014, 22:42

Koningin Esmeralda Fullbrighte

Hij kwam naast haar zitten en bleef haar hand vasthouden, ze kneep er zachtjes in toen hij zei dat het hem speet en ze legde haar hoofd voorzichtig tegen hem aan. Het had elke keer weer zoveel effect op haar en elke keer weer liet ze hem toe... elke keer weer liet ze het toe dat hij haar brak...
Ze begon echt op haar moeder te lijken...
"Ik zag aan je dat je het wel probeerde..." Fluisterde ze nu, niet dat het genoeg was, maar ze wist nu wel dat hij een poging deed om rustig te doen, hij hield wel rekening met haar, al slaagde die pogingen nooit..
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/11/2014, 22:51

Koning Jay Fullbright

Ze leunde tegen hem aan en hij sloeg zijn arm wat steviger om haar heen. Ze had gezien dat hij wel zijn best had gedaan. ‘Het is niet genoeg,’ was zijn reactie. Hij wist dat Esmeralda dat ook dacht. ‘Ik wil dit niet. Ik wil je geen pijn doen,’ zei hij duidelijk. ‘We doen het niet meer, tot jij zegt dat je mij vertrouwd. Tot die tijd verzinnen we een oplossing om hier mee om te gaan. Anders maar helemaal niets, ik wil dit niet. Jij verdient deze pijn niet en ik kan je niet zo veel pijn doen, daar ga jij aan onderdoor en ik ook,’ zei hij tegen haar. Hij glimlachte zwak, hij wilde haar gewoon geen pijn doen. Dan maar helemaal niets doen, dat was nog beter, dat vond ze zelf waarschijnlijk ook.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/11/2014, 22:57

Koningin Esmeralda Fullbright

"Je weet dat dat ook niet werkt, Jay... ik vertrouw je wel, daar niet van, maar ik wil gewoon dat lieve terug, het zachte en fijne gevoel... we kunnen tot die tijd niet niets doen... dat hou jij niet vol. Dat weet jij net zo goed als ik, we moeten er regelmaat in houden, dat ging het beste de vorige keer." Vertelde ze hem zachtjes. Ze kroop tegen hem aan toen hij best wel lief voor haar was en zei dat ze deze pijn niet verdiende.
"Het ergste vind ik nog dat ik precies weet wat er gaat gebeuren, ik weet precies wat me te wachten staat..." Mompelde ze nu tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/11/2014, 23:05

Koning Jay Fullbright

‘Dit werkt ook niet. Ik weet dat jij dat lieve terug wilt, dat wil ik ook. Maar dat gaat niet en ik kan je niet nog meer pijn doen. Ik wil het niet…’ zei hij zacht tegen haar. Ze moesten er regelmaat in houden, dat werkte de vorige keer ook. ‘Dat kunnen we niet volhouden. Er zal altijd iets tussenkomen en dan gaat het weer compleet fout. We moeten hier iets op vinden en anders doen we niets. Misschien is dat nog beter. Ik weet dat ik het zwaar zal krijgen, maar het is beter om mij dan vast te houden aan het niets doen, dan dit.’ Zei hij zacht. Ze vond het erg dat ze precies wist wat er ging gebeuren. ‘Oké, we proberen het eerst op jou manier, met regelmaat. Als dat niet lukt, doen we niets meer… wat vind je daar van?’ vroeg hij nu zacht aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/11/2014, 07:31

Fay Fuego

"Doe ik." Glimlachte ze, ze zou Nathan zeker de groeten van hem doen. Hij omhelsde haar even en zoende haar daarna, vervolgens werd ze losgelaten.
Ze keek hem even met een glimlach na en liep daarna naar het dorp toe. Bij de smederij van Nathan klopte ze even kort aan en stapte ze daarna meteen naar binnen toe.
"Hé!" Riep ze vrolijk tegen hem, ze deed meteen de dikke bontjas uit, het was heerlijk warm in zijn smederij.


Chayenne Lahero

Een paar wachters kwamen naar haar toe en daardoor keek ze even op van haar boek, ze zat in de bibliotheek, samen met Myles. De twee hadden allebei niets te doen en samen lezen kon nog best gezellig zijn. Er werd haar verteld dat haar vader haar zocht, daardoor sprong ze meteen overeind, ze zei Myles even snel gedag en liep daarna huppelend naar de werkkamer van haar vader toe, ze gooide de deur open en grijnsde even vrolijk naar hem. Ze deed wel weer de deur zorgvuldig achter haar dicht en knuffelde haar vader even.


Kayton Erogate

“Ik weet het, Carmen, maar soms moeten ze het zelf even uitzoeken en hun eigen weg vinden.” Glimlachte hij haar nu toe. “Ik zal ze helpen, natuurlijk zal ik ze helpen, maar pas als het fout is gegaan, vanaf hier kan ik ze niet sturen, Carmen. Ik ben wel wijs, maar niet helderziend.” Plaagde hij haar terug en hij gaf haar een kus op haar voorhoofd.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij wilde ook het lieve weer terug, maar het ging niet en hij kon haar niet nog meer pijn doen. Ze zuchtte even en knikte een beetje, hij leek haar idee ook niet te willen uitproberen. Maar uiteindelijk zei hij dat hij het wel wilde doen, als het niet werkte gingen ze naar gehele onthouding... ze knikte weer en sloeg haar armen om hem heen om hem te knuffelen.
“Ik hou wel heel erg veel van jou, Jay...” Fluisterde ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/11/2014, 08:51

Nathan Gerono

Hij was alweer keihard aan het werk gegaan, maar hij vond het niet zo erg. Het werken was eigenlijk wel lekker. De deur vloog open en daardoor keek hij op van zijn werk, hij zag dat het Fay was en daardoor verscheen er een glimlach op zijn gezicht, hij vond het altijd heel erg leuk om haar te zien. Hij werd vrolijk begroet en hij legde zijn werk neer, daarna liep hij naar haar toe. ‘Hey,’ zei hij grijnzend. ‘Wil je wat drinken?’ vroeg hij daarna. Storm ging meteen naar haar toe om haar te begroeten en hij liet het maar.

Koning Stephen Lahero

De deur ging uit het niets open, waardoor hij wist dat Chayenne binnenkwam en dat klopte ook. Ze had een vrolijke grijns op haar gezicht die hem meteen aanstak, daarna sloot ze de deur en kwam ze naar hem toe. Hij werd even flink geknuffeld, maar zodra hij weer losgelaten werd keek hij haar aan. ‘Ik heb iets voor jou,’ zei hij tegen haar. Hij bukte, pakte iets onder zijn bureau vandaan en daarna kwam hij weer omhoog met een puppy in zijn handen. Het diertje was heel erg pluizig en eigenlijk al best wel groot, hij zou waarschijnlijk net zo worden als de hond van Nathan, maar nu was hij nog iets schattiger.

Carmen Samira

Ze grijnsde door wat hij zei en ze schudde even haar hoofd. ‘Soms twijfel ik ook aan die wijsheid, maar helderziend ben je zeker niet,’ zei ze op plagende toon tegen hem. Het was gewoon te makkelijk om hem er mee te pesten. Hij wist wel dat ze er anders over dacht. ‘Ze redden het vast wel. Tenminste, dat hoop ik. Esmeralda kan hem wel aardig aan, gewoon niet altijd…’ zei ze daarna.

Koning Jay Fullbright

Hij werd door haar geknuffeld en daardoor pakte hij haar stevig vast. ‘Ik ook van jou, Esmeralda. Met heel mijn hart hou ik van jou….’fluisterde hij. Hij wilde wel dat het duidelijk was, ze mocht daar nooit over twijfelen. Hij bleef haar vasthouden en hij drukte heel zachtjes zijn lippen op haar wang, maar verder deed hij heel erg voorzichtig. Hij wilde zo graag dat het goed ging, dat alles goed ging. Maar elke keer weer ging het fout.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/11/2014, 10:54


Fay Fuego

Ze omhelsde Nathan even met een glimlach. Hij vroeg haar wat ze wilde drinken, maar ze was eerst even druk met Storm die haar vrolijk kwam begroeten. Ze lachte naar het dier en knuffelde hem ook even.
“Ja, lekker.” Knikte ze op de vraag van Nathan.


Chayenne Lahero

Haar vader had iets voor haar en hij haalde een puppy tevoorschijn. Ze straalde nu helemaal en keek hem met een grote glimlach aan, de vorige keer had hij namelijk tegen haar gezegd dat ze geen huisdier mocht en nu ineens had hij er eentje voor haar gekocht. Ze pakte het hondje voorzichtig van hem aan en aaide hem. De puppy was heel erg zwaar, maar ze vond hem ontzettend leuk. Hij likte haar gezicht en ze grinnikte daardoor even zachtjes.
“Dankjewel, papa... wat lief van je.” Zei ze nu zacht tegen hem.



Kayton Erogate

Ze zei dat ze soms ook wel eens aan zijn wijsheid twijfelde, hij keek haar daardoor hoofdschuddend aan.
“Hé, pas op met wat je zegt. Oké, deze was ook te makkelijk.” Zei hij nu lachend tegen haar. Hij sloeg zijn armen om haar heen en hield haar voorzichtig vast, hij was zo ontzettend graag bij haar...



Koningin Esmeralda Fullbright

“Ik weet het wel, Jay, ik zal het ook nooit vergeten.” Fluisterde ze naar hem terug. Ze voelde zijn lippen zacht op haar wang en ze leunde nog meer tegen hem aan daardoor.
“We moeten zo maar eens aan het werk gaan, anders doen we helemaal niets meer.” Glimlachte ze hem nu toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/11/2014, 11:02

Nathan Gerono

‘Ja, ja, geef hem maar weer meer aandacht dan mij,’ zei hij lachend omdat ze druk was met Storm. Hij pakte een kop thee voor haar en zette het op tafel neer, daarna ging hij zelf zitten, ze zou vanzelf ook komen zitten en hij vond het wel leuk om te zien hoe ze met Storm omging. De hond was gek op haar, al kwam dat misschien ook wel omdat ze hier gewoond had. Daardoor herkende hij haar gewoon heel goed. Hij nam een voorzichtige slok van de hete thee en daarna keek hij weer op naar haar. ‘Je bent hier toch niet omdat er iets aan de hand is?’ vroeg hij nu, lichtelijk bezorgd.

Koning Stephen Lahero

Ze leek hier heel erg blij mee te zijn en hij glimlachte daardoor. ‘Nu hoef je mij niet meer zo te missen als ik weg ben,’ zei hij plagend tegen haar, hij wist dat ze dat toch wel deed. ‘Ik kan best wel lief zijn hoor,’ zei hij daarna tegen haar. Hij ging in zijn stoel zitten en hij keek naar Chayenne, zijn blik was trots en vol liefde. ‘Ik heb jou ook gemist, misschien heb ik zelf ook wel een huisdier nodig,’ zei hij tegen haar, nog steeds met een grijnsje op zijn gezicht.

Carmen Samira

‘Ik pas heel erg op met wat ik zeg, het had nog veel erger kunnen zijn,’ zei ze plagend tegen hem. Kayton hield haar heel voorzichtig vast en ze legde haar hoofd tegen zijn schouder aan. ‘Je kan niet constant bij mij blijven, dat weet je zelf ook wel,’ zei ze nu zacht tegen hem. ‘Je moet ook even wat eten en drinken zo,’ zei ze daarna. Hij zei dat dan wel de hele tijd tegen haar, ze vond het net zo belangrijk bij hem.

Koning Jay Fullbright

Ze moesten zo wel aan het werk gaan, anders deden ze niets meer. Daardoor glimlachte hij zwakjes, dat wist hij ook wel, maar nu had hij er ook totaal geen zin meer in. ‘Laten we het maar meteen doen, dan hebben we het maar gehad,’ zei hij tegen haar. Hij liet haar los en hij kwam langzaam overeind, daarna pakte hij haar hand en trok hij haar voorzichtig tegen zijn lichaam aan. Hij keek haar wat bezorgd aan, hij wilde weten of ze veel pijn had of dat ze het wel kon hebben.

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/11/2014, 11:12

Fay Fuego

“Oh, oh, je bent wel heel erg, Nathan.” Plaagde ze hem. Hij zette de thee voor haar neer en ze ging zelf ook zitten, tegenover hem, hij vroeg bezorgd of ze hier was omdat er iets aan de hand was.
“Ik wil gewoon heel erg graag met je praten.” Zei ze zacht tegen hem. “Het gaat om Stephen... ik vind het zo moeilijk af en toe...” Zuchtte ze diep en ze nam een slokje van de thee.


Chayenne Lahero

“Natuurlijk wel.” Zei ze tegen haar vader toen hij aangaf dat ze hem nu niet meer zo hoefde te missen, dat zou ze blijven doen, sowieso. Maar een hond was wel leuk om zich minder eenzaam te voelen, want Myles zou op den duur ook weer terug gaan naar Black Castle waarschijnlijk...
“Dan moet je er nog eentje kopen, want deze heb je net aan mij gegeven.” Lachte ze haar vader toe, de puppy begon te spartelen en ze zette hem op de grond neer, hij rende heen en weer en zij trok haar strik uit haar haren en liet hem met het lintje spelen terwijl ze zelf op de grond zat.



Kayton Erogate

“Daar heb je gelijk in.” Glimlachte hij haar toe. Ze zei hem dat hij niet constant bij haar kon blijven. “Maar ik wil het wel.” Zei hij zacht mompelend tegen haar. Hij moest ook wat gaan eten en drinken zo.
“Alleen als jij dan ook wat wilt, ik moet toch nog wat met Duke overleggen, straks. Kan ik je wel alleen laten? Ik wil niet dat je bang wordt.” Sprak hij het laatste wat bezorgder uit.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij zei dat ze het maar meteen moesten doen, want dan hadden ze het weer gehad, ze knikte daardoor met een glimlach.
Hij trok haar voorzichtig overeind tegen zijn lichaam aan. Ze kwam wat stijfjes overeind. Het ging op zich wel, maar haar hele lichaam was stijf. Ze trok haar jurk nu weer aan en glimlachte een beetje. Hij moest niet zo bezorgd naar haar kijken, dat was niet nodig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/11/2014, 11:19

Nathan Gerono

‘NIet af en toe, ik ben altijd heel erg,’ zei hij plagend tegen haar. Ze kwam bij hem zitten en ze zei zacht dat ze gewoon even wilde praten, het ging om Stephen. Daardoor pakte hij haar hand vast en kneep hij er zachtjes in. Ze vond het zo moeilijk af en toe en dat kon hij goed begrijpen. ‘Wat is er aan de hand?’ vroeg hij zacht. Hij wilde graag dat ze alles vertelde, dat was goed voor haar, maar dan kon hij ook beter zijn mening geven over iets. Hij zag wel hoe veel Fay en Stephen van elkaar hielden, maar hij zag ook heel erg duidelijk de verschillen tussen hun en dat kon aardig in de weg zitten.

Koning Stephen Lahero

‘Ik zou wel willen, maar ik ben bang dat ik hem niet genoeg tijd en aandacht zou kunnen geven,’ zei hij tegen haar. Een hond was niet realistisch voor hem, het beest zou constant alleen zijn of te weinig aandacht krijgen en dat wilde hij zo’n dier niet aandoen voor zijn eigen plezier. Hij wist dat de puppy van Chayenne genoeg aandacht en verzorging zou krijgen en daarom gunde hij het haar ook heel erg, anders had hij het niet gedaan. ‘Hoe is het met je?’ vroeg hij nu zacht aan zijn dochter, terwijl hij toekeek hoe ze met de hond omging.

Carmen Samira

Hij was weer verschrikkelijk bezorgd en ze schudde haar hoofd even. ‘Kayton, ik ben langer alleen geweest hoor. Natuurlijk kan ik alleen blijven en nee ik ben niet bang. Maak je niet zo veel zorgen. Ga jij maar wat eten en met Duke overleggen, dan zie ik je straks weer,’ zei ze tegen hem. Ze keek hem glimlachend aan, ze wilde echt niet dat hij zich zo druk maakte om alles.

Koning Jay Fullbright

Het leek wel te gaan, gelukkig. Hij raapte zijn kleding ook op en hij knoopte zijn overhemd dicht. ‘Wat dacht je van een warm bad straks? Ik zal je masseren met olie, dan voel je je daarna vast beter..’ zei hij nu. Hoewel hij normaal wilde doen alsof er niets aan de hand was, koos hij nu voor een andere aanpak. Hij kon beter inzien dat dit een probleem was en zijn best doen om daar goed mee om te gaan, hij dacht dat Esmeralda daar ook gelukkiger van zou worden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/11/2014, 11:28


Fay Fuego

Hij pakte haar hand en wilde graag weten wat er aan de hand was. Ze haalde even diep adem.
“Ik verlang gewoon naar hem als we een tijdje niets hebben gedaan, hij is bang dat hij me pijn doet, dat hij me bevriest, zoals hij de vorige keer ook met jou deed. Hij heeft het wel vaker gedaan, maar ik zeg elke keer dat het niet erg is, dat hij juist van zijn fouten kan leren. Maar hij wilt er helemaal niets van weten... hij is ook bang dat het een verslaving voor hem wordt op de een of andere manier... Dus vandaag deden we het en vroeg hij aan me of ik me in wilde houden, het was afschuwelijk.. maar het ging voor hem wel beter. Daarna deden we het op mijn manier, ik vond het wel lekker, maar ik heb een gevoel dat ik iets miste...” Vertelde ze eerlijk en zacht aan Nathan. Ze wist dat ze hem gewoon alles kon vertellen.



Chayenne Lahero

Ze knikte, ze wist dat haar vader er gelijk in had. Ze bleef rustig doorspelen met de puppy en rolde af en toe met het diertje en al over de grond heen. Haar vader wilde weten hoe het met haar ging.
“Goed hoor, ik lees heel erg veel, met Myles in de bibliotheek. Hij vindt spelletjes spelen niet zo leuk, maar ik vind lezen op zich wel leuk. Dan wordt ik slimmer.” Zei ze met een grijnsje tegen haar vader.


Kayton Erogate

“Oké, oké...” Zuchtte hij nu plagend tegen Carmen en hij schudde zijn hoofd even. “Je bent super zelfstandig, ik weet het.” Hij drukte nu een kus op haar hoofd.
“Tot zo, dan.” Glimlachte hij haar toe. Daarna liet hij haar voorzichtig los en kwam hij van het bed af, hij keek nog even naar haar en daarna liep hij de deur uit om op zoek te gaan naar Duke, hij klopte even aan op de kamerdeur van zijn kamer.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vroeg haar wat ze dacht van een warm bad straks, dan ging hij haar masseren en voelde ze zich vast beter, ze keek hem daardoor wat verrast aan. “Echt? Dat lijkt me heel fijn...” Fluisterde ze hem nu glunderend toe. Ze kneep even zachtjes in zijn hand. Ze vond het heel erg fijn als hij het probeerde goed te maken, dan ging ze het al veel meer accepteren.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/11/2014, 11:47

Nathan Gerono

Ze vertelde alles heel eerlijk en hij knikte langzaam. ‘Voor jou is het spontane leuk, maar bij hem is het juist geforceerd… dat gaat gewoon niet zo goed samen,’ zei hij zacht tegen haar. Stephen was strikt, deed alles pas als hij er duizend keer over nagedacht had en hij dacht ook serieus over alles na. Bij Fay was dat niet zo, die hield daar volgens hem juist minder van. Ze had het gevoel dat ze iets mistte en hij knikte langzaam. ‘Heb je zelf al een idee hoe je dat kunt veranderen?’ vroeg hij zacht aan haar. ‘Valt er met hem over te praten, of heb je een andere oplossing?’ was zijn volgende vraag. Waarschijnlijk had ze hier al wel langer over nagedacht en had ze zelf al bepaalde conclusies getrokken.

Koning Stephen Lahero

‘Nog slimmer?’ vroeg hij plagend aan haar. ‘Je bent al hartstikke slim, straks wil het volk nog dat je nu al de boel overneemt, omdat ik te dom ben,’ voegde hij er grijnzend aan toe. Het zou niet gebeuren, hij zou Chayenne zo lang mogelijk de tijd geven om alles te leren, hij gunde het haar enorm. Er zou een moment komen waarbij ze hem meer zou helpen, waardoor ze nog meer zou leren, maar voor nu mocht ze nog lekker lezen en doen wat ze zelf wilde, al vond hij het wel belangrijk dat ze zich inzette en dat ze lessen volgde, maar Chayenne was daar nooit moeilijk in geweest.

Duke Samira

Hoewel Layka terug was, wilde hij zolang hij hier was dingen te doen hebben en dus lag er al weer overal hout door de kamer heen omdat hij bogen aan het maken was. Er lag al een hele stapel in de kamer, maar het maakte hem niet uit, hij ging gewoon door. Hij kon ze later wel weer verkopen of hij gaf ze weg, want het geld hadden ze niet echt nodig. Hij hoorde geklop op de deur waardoor hij opkeek. ‘Kom maar binnen hoor,’ zei hij meteen, al ging hij wel verder met waar hij mee bezig was.

Koning Jay Fullbright

Hij had duidelijk een goede keuze gemaakt, waardoor hij meteen veel meer ontspande en hij haar oprecht knuffelde. ‘Natuurlijk doe ik dat,’ zei hij zacht tegen haar. Hij gaf haar een heel klein en voorzichtig kusje, maar daarna nam hij haar mee de kamer uit, naar de werkkamer. Hij voelde zich meteen beter, hij was altijd ontzettend blij als hij iets goed deed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/11/2014, 11:57

Fay Fuego

“Ja, klopt en als het dan minder geforceerd is, denkt hij meteen dat hij verslaafd raakt...” Mompelde ze tegen Nathan.
“Ik weet het niet zo goed, het ging op zich altijd best goed, tot hij die krachten kreeg, hij moet er gewoon mee om leren gaan.” Vertelde ze aan Nathan. “Ik kan er wel over praten, maar dat zal niet helpen, denk ik zo maar eens...” Stiekem wilde ze gewoon dat de seks zo was als met Nathan. Ongeremd en passievol... maar dat zat er gewoon niet echt in. Ze zuchtte zacht.



Chayenne Lahero

Ze grinnikte een beetje door de woorden van haar vader en kwam bij hem op schoot zitten om hem even te knuffelen. “Jij bent hartstikke goed.” Zei ze nu tegen hem, het volk was vast blij met hem als koning.
“Papa, hoe moet ik hem nou noemen?” Vroeg ze aan haar vader en ze keek naar de puppy.


Kayton Erogate

Hij mocht binnen komen en daardoor stapte hij meteen een houtravage in.
“Ik vroeg me af of je je verveelde...” Mompelde Kayton even en hij schudde met een glimlach zijn hoofd.
“Ten eerste wil ik je echt ontzettend bedanken voor wat je voor Carmen hebt gedaan, echt waar, ik ben er heel erg blij mee.” Zei hij nu oprecht tegen de man.
“Ik had alleen een vraag, ik wilde iets voor haar maken, maar jij hebt daar veel meer verstand van, zou je me willen helpen?”


Koningin Esmeralda Fullbright

Als ze aangaf dat ze iets fijn vond, ontspande hij meteen, gelukkig maar. Ze werd nu door hem geknuffeld en hij zei dat hij het natuurlijk deed, daarna kreeg ze nog een klein kusje.
“Je bent lief..” Fluisterde ze tegen hem. Ze werd meegenomen naar de werkkamer en daar ging ze op haar plek zitten en pakte een stapeltje papieren van de grote stapel af.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/11/2014, 12:05

Nathan Gerono

Hij merkte gewoon aan haar dat het haar wel heel erg dwars zat, ook al wilde ze misschien over laten komen dat het wel meeviel. Volgens haar moest hij gewoon om leren gaan met die krachten, dan zou het beter worden. ‘Maar dit is wel een beetje hoe hij is, Fay. Hij heeft altijd volgens absurd strakke regels geleefd en als hij dat niet doet draait hij door of voelt hij zich compleet ongelukkig. Daarom gaat het ook de hele tijd fout tussen mij en hem. Ik ben totaal niet zo en ik probeer hem juist wat mee te krijgen daarin, zodra je iets te ver gaat kan hij het niet meer hebben,’ zei hij tegen haar. Waarschijnlijk wist ze dat ook wel, want ze probeerde het zelf ook. ‘Je weet dat je dit op moet lossen, anders hou je het nooit vol,’ zei hij zacht tegen haar.

Koning Stephen Lahero

Ze kwam bij hem op schoot zitten en hij werd door haar geknuffeld, ze zei dat hij hartstikke goed was, waardoor hij glimlachte. ‘Dankje,’ zei hij tegen haar. Ze wilde weten hoe ze de hond moest noemen en daardoor haalde hij zijn schouders op. ‘Ik heb geen idee, ik ben daar niet zo goed in. Verzin iets leuks, want je zal die naam waarschijnlijk nog wel vaak gaan gebruiken,’ zei hij grijnzend tegen haar. Hij had zo het idee dat ze de hond overal mee naar toe zou nemen.

Duke Samira

Kayton kwam binnen en hij keek naar de troep, daarna zei hij dat hij zich afvroeg of Duke zich verveelde, waardoor hij grijnsde. ‘Waar lijkt het op? Ik verveel me dood,’ zei hij tegen Kayton. Hij werd bedankt voor de hulp die hij Carmen had gegeven. ‘Geen probleem,’ zei hij simpel. Het was voor hem nu ook de normaalste zaak van de wereld, hoewel het ooit anders was geweest. Hij had een vraag, hij vroeg of Duke hem ergens mee wilde helpen. ‘Zeg het eens…’

Koning Jay Fullbright

Hij was lief, daardoor glimlachte hij. ‘Jij bent lief,’ zei hij plagend. Ze ging zitten en hij deed hetzelfde, hij staarde even naar de stapel papieren. Esmeralda pakte er een stapeltje af en hij deed zuchtend hetzelfde. Hij had nog steeds niet echt een voorkeur voor papierwerk, al ging het steeds beter. Hij kon steeds langer stilzitten, al ging hij alsnog regelmatig een uurtje trainen tussendoor. Dan was zijn concentratie gewoon veel beter. Nu begon hij wel aardig fanatiek te werken, hij wilde zo snel mogelijk dingen afhebben, zodat hij Esmeralda kon laten zien dat hij wel heel veel om haar gaf en alles voor haar wilde doen. Daarvoor moesten ze eerst klaar zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/11/2014, 12:15


Fay Fuego

Ze zuchtte diep en gefrustreerd door wat Nathan vertelde. Ze leunde wat achterover op de stoel.
“Misschien moet hij maar gewoon blijven zoals hij is, al trekt die kracht wel aan hem, alsof het hem ook wil veranderen.” Mompelde ze nu bedenkelijk. “Misschien is het beter als hij zonder leeft... misschien voelt hij zich dan gelukkiger.” Zuchtte ze zacht, ze kon het zich absoluut niet voorstellen.


Chayenne Lahero

Haar vader was er niet goed in om een naam te bedenken, ze moest iets leuks verzinnen, want de naam werd nog vaak gebruikt, ze knikte daardoor even.
“Tornado.” Grinnikte ze nu, de hond rende namelijk rondjes om zijn as heen om zijn staart te pakken te kunnen krijgen.
“Past ook wel mooi bij hem denk ik, hij lijkt ook op Storm, Storm en Tornado.” Grijnsde ze haar vader toe en ze keek even naar hem op om te zien wat hij ervan vond.


Kayton Erogate

Duke verveelde zich dood en vond het geen probleem om Carmen te helpen. Hij wilde wel graag weten wat Kayton te zeggen had.
“Ach, ze verveelt zich zo erg in dat bed. Ik dacht dat we misschien een soort kleine kar kunnen maken voor haar, zo groot als een stoel maar dan met wielen zodat ze overal naar toe kan als je haar duwt. Ik denk dat het haar wel een stuk gelukkiger zal maken. Al moet ze eerst zonder pijn rechtop kunnen zitten.” Vertelde hij aan Duke.



Koningin Esmeralda Fullbright

Ze ging zelf ook hard aan de slag, af en toe keek ze met een glimlach naar Jay, hij deed het zo goed, hij wilde zo erg zijn best doen, ze vond het leuk om te zien. Ineens schrok ze zich dood, in de werkkamer werd het ineens pikdonker en ze liet de veer uit haar handen vallen terwijl ze geschrokken omkeek naar het raam, het was Ash.
Ze haalde opgelucht adem en opende het raam om even over zijn grote kop te aaien.
“Je bent een pestkop, Ash!” Riep ze uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/11/2014, 12:23

Nathan Gerono

‘Als hij blijft zoals hij is, is dit probleem nog niet weg. Zonder die kracht is hij nog steeds iemand die hij eigenlijk niet hoort te zijn, door die krachten komt dat alleen duidelijker naar boven. Nu raakt hij in gevecht met zichzelf, waarschijnlijk wil die kracht hem een andere kant op duwen, omdat hij eigenlijk zo is. Maar Stephen weet niet beter, omdat hij van jongs af aan al moest leven met strenge regels, waardoor hij waarschijnlijk gewoon enorm veranderd is. Bij Felicia heeft hij al die jaren gewoon zo geleefd, waarschijnlijk was hij toen de persoon waar ze op viel. Misschien is dat ook de reden dat het niet goed ging, want eigenlijk is hij helemaal niet zo.’ Legde hij uit. Het klonk misschien wat ingewikkeld, maar hij dacht wel dat ze hem zou begrijpen.

Koning Stephen Lahero

Ze kwam met een naam en daardoor knikte hij tevreden, dat klonk heel erg goed. ‘Dat past wel goed bij hem,’ zei hij lachend, omdat de hond heel druk leek te zijn met het achterna zitten van zijn eigen staart. ‘Hij is net zo druk als jij kan zijn,’ zei hij plagend tegen zijn dochter en hij knuffelde nog even. Daarna leunde hij wat achterover en zakte hij iets weg in gedachten. Hij dacht aan alles van vandaag, van de afgelopen dagen. Het voelde niet lekker, hij voelde zich wat onrustig en hij kon niet goed verklaren of dat nou kwam omdat hij zich zo opgefokt had en het niet tot vechten was gekomen, of door iets anders. Misschien wel door Fay. Hij had haar verteld waar hij bang voor was als ze te ver zouden gaan en dat voelde niet goed.

Duke Samira

Kayton legde uit wat hij precies bedoelde en Duke knikte langzaam, duidelijk direct in gedachten over hoe hij dit het beste kon doen. Het idee van Kayton was duidelijk en het moest wel kunnen werken. ‘Ik denk dat ik wel wat voor je kan maken, maar het duurt wel even voor ik het af heb, denk ik…’ zei hij nu. Hij had verder niets te doen dus hij kon zich er wel constant mee bezig houden, maar toch zou het niet in een uurtje klaar zijn.

Koning Jay Fullbright

Toen het uit het niets pikkedonker was gleed zijn hand naar zijn zwaard, tot hij doorkeeg wie er voor zorgde dat het zo donker was en hij schudde zijn hoofd. Hij kwam overeind en hij liep achter Esmeralda aan naar het raam toe. ‘Je liet ons schrikken, etterbak,’ zei hij tegen de grote draak, die juist heel tevreden leek te zijn met zijn actie. Dat liet Jay glimlachen, hij vond Ash nog steeds geweldig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/11/2014, 13:30


Fay Fuego

Ze dacht goed na over de woorden van Nathan.
“Dus... eigenlijk moet hij zijn kracht omarmen en zijn regels langzaam loslaten? Dan is hij bang dat hij doordraaft.” Vertelde ze zacht aan Nathan. Ze dacht er nog even over na. “Maar dan moet ik er juist voor hem zijn om hem op te vangen.... ik denk dat hij meer vertrouwen in me moet krijgen op die manier, dat ik mezelf ook best aan de regels kan houden als het nodig is.” Ze hield haar hoofd iets schuin terwijl ze er wat over na bleef denken.



Chayenne Lahero

Haar vader vond het ook wel een mooie naam en zei dat het wel bij de puppy paste, Chayenne knikte daardoor, dat vond ze ook wel. Even plaagde haar vader haar nog. Ze prikte hem daardoor in zijn zij.
“Ik ben niet druk, ik ben energiek!” Plaagde ze haar vader, dat was een woord dat ze had opgedaan in een van de boeken. Ineens merkte ze iets aan haar vader, hij leunde achterover en leek in gedachten te zijn. Ze keek hem daardoor wat bezorgd aan.
“Gaat het wel?” Vroeg ze zachtjes aan hem.


Kayton Erogate

Duke leek alvast voor zich te zien hoe het er ongeveer uit moest zien. “Ik begrijp dat het wel even kan duren, maar Carmen kan toch nog niet zonder pijn rechtop zitten of heel erg lang, dus je hebt nog tijd genoeg.” Glimlachte hij Duke toe.
“Ik wil je ook wel helpen? Al kan ik het ook begrijpen als je het liever alleen doet, ik ben niet zo heel erg handig...” Glimlachte hij nu.


Koningin Esmeralda Fullbright

Jay zei dat hij ook geschrokken was en daardoor nam de draak wat afstand en maakte een salto in de lucht, hij was echt gigantisch, zijn hoofd zou niet eens door het raam heen passen. Esmeralda grinnikte even en schudde haar hoofd, daarna legde Ash zijn hoofd weer tegen het raam aan en aaide ze hem weer.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/11/2014, 13:38

Nathan Gerono

‘Dat is precies wat ik bedoel ja,’ zei hij zacht tegen haar. ‘Ik begrijp wel dat hij bang is dat het doorslaat, hij is niet anders gewend. Als hij geen regels heeft valt hij in een zwart gat waarin hij kan doen en laten wat hij wilt. Jij moet hem laten zien dat hij daarin op jou kan vertrouwen, dat jij dan grenzen voor hem kan stellen, want ik denk dat hij nu bang is dat je dat niet doet en dat het enorm uit de hand zou lopen als hij zich wel laat gaan,’ zei hij tegen haar. ‘Maar je kunt dat wel, dat weet ik zeker,’ zei hij daarna.

Koning Stephen Lahero

‘Je bent misschien energiek, maar wel op een hele extreme manier dan,’ zei hij lachend tegen haar, omdat ze expres dat woord koos. Zodra hij in gedachten was vroeg Chayenne of het ging, waardoor hij zwakjes glimlachte. ‘Ja, er niets ergs aan de hand hoor,’ zei hij meteen tegen haar. ‘Ik dacht gewoon na over Fay en mij,’ zei hij daarna eerlijk. Hij was altijd eerlijk tegen Chayenne en ze mocht dit soort dingen ook best weten. Hij dacht dat ze dan alleen maar meer van alles zou begrijpen en hij zou nooit dingen vertellen die haar schade aan konden doen.

Duke Samira

Hij had nog tijd genoeg, hij knikte langzaam, dat scheelde. Hij was in zijn hoofd al bezig met hoe hij het moest maken, maar hij luisterde ook nog naar Kayton. ‘Je bent wel handig, maar handig in andere dingen,’ zei hij met een glimlachje op zijn gezicht. ‘Ik zal het wel gewoon tegen je zeggen als ik hulp nodig heb, oké?’ vroeg hij daarna. Dan kon Kayton op dat moment helpen, als het nodig was.

Koning Jay Fullbright

Hij schudde zijn hoofd door wat Ash deed, de draak gedroeg zich nog altijd hetzelfde, maar daardoor was hij juist zo leuk. ‘Ik denk dat hij duidelijk probeert te maken dat we hem te weinig aandacht geven,’ zei hij grijnzend tegen Esmeralda. ‘Het is net een vrouw,’ voegde hij er met een uitdagende en vooral plagende grijns aan toe. Hij legde heel even zijn hand op haar rug en hij streek zacht met zijn vingers over de jurk heen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/11/2014, 14:11


Fay Fuego

Dat was wat hij bedoelde, ze glimlachte en omhelsde hem even, Nathan kon altijd alles op een rijtje zetten voor haar, dat vond ze fijn. Ze luisterde nog naar de rest wat hij vertelde.
“Wat ben je toch ook een wijs man.” Plaagde ze hem nu en ze knipoogde even naar hem.
“Ik zal dit met hem bespreken en hopelijk zal hij me dan genoeg vertrouwen.”


Chayenne Lahero

Ze was energiek op een hele extreme manier, hij lachte om haar en ze grinnikte zelf ook even hierdoor. Er was niets ergs aan de hand, er was dus wel iets aan de hand. Hij had het over Fay en hem.
“Jullie gaan toch niet uit elkaar hé?” Vroeg ze nu aan haar vader met een serieuze blik in haar ogen, dat zou ze echt absoluut niet leuk vinden als dat gebeurde.



Kayton Erogate

“Dat vind ik ook prima.” Knikte hij naar Duke. “Harstikke bedankt.” Zei hij nog oprecht tegen hem, daarna liep hij de deur weer uit en ging hij beneden iets eten en wat drinken, hij stond gewoon, hij kon echt niet zitten en hier uitgebreid gaan eten, dat vond hij helemaal niets. Daarom deed hij het veel liever zo. Hij nam wat kleine stukjes fruit mee in een bakje en ging zo weer naar Carmen toe.



Koningin Esmeralda Fullbright

“Ik denk het ook.” Grijnsde ze door de woorden van Jay, Ash kreeg inderdaad best wel weinig aandacht, maar als hij het nodig had, kwam hij er zelf wel om vragen. Ineens zei Jay dat het net een vrouw was. Ze porde hem daardoor in zijn zij.
“Helemaal niet!” Riep ze uit, daarna voelde ze zijn hand op haar rug en zijn vingers die zacht over haar jurk streken. Ze glimlachte daardoor liefdevol naar hem. Zo wilde ze het hebben met Jay, dit vond ze fijn en leuk.
Ash nam weer wat afstand en vloog weer weg, hij vond het gewoon leuk om Jay en Esmeralda af en toe even op te zoeken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/11/2014, 14:17

Nathan Gerono

Ze leek blij te zijn en hij werd door haar omhelsd, waardoor hij haar even glimlachend aankeek. ‘Jullie komen er wel uit hoor,’ zei hij positief tegen haar. Hij geloofde wel dat die twee echt bij elkaar hoorden, Fay had genoeg invloed om dit ook voor elkaar te krijgen, dus het moest wel goed komen. ‘Als jet uiteindelijk toch nog hetzelfde probleem hebt, ben je hier altijd welkom hoor,’ zei hij, hij gaf haar een knipoog en hij keek haar even uitdagend aan, al wist hij dat het niet goed zou zijn, het was gewoon leuk om zo met haar om te gaan.

Koning Stephen Lahero

Ze vroeg hem of ze uit elkaar gingen en hij schudde meteen zijn hoofd. ‘Nee, echt niet hoor,’ zei hij meteen. Daar moest hij helemaal niet aan denken, hij hield veel te veel van haar en hij wilde met haar oud worden, met Fay wilde hij altijd samen blijven. ‘Het is gewoon…’ begon hij, maar hij wist eigenlijk zelf ook niet goed wat het was. ‘Soms zijn we nogal verschillend,’ maakte hij er dus maar van, omdat hij dacht dat daar de grootste problemen van kwamen. Hij wist alleen niet zo goed wat hij daar nou aan kon veranderen.

Koning Jay Fullbright

Eerst was ze het met hem eens, maar door de opmerking die hij daarna maakte werd hij in zijn zij gepord. ‘Oh, echt wel,’ zei hij grijnzend tegen haar. Ash vertrok weer en hij sloeg zijn armen even om Esmeralda heen. ‘We zijn wel klaar voor vandaag…’ zei hij tegen haar. Hij vond het goed zo, ze hadden toch nog een aardige tijd zitten werken en nu wilde hij gewoon even ontspannen met haar samen kunnen zijn, hij had dat misschien wel net zo hard nodig als Esmeralda, al was hij zich er vaak niet bewust van.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/11/2014, 14:25



Fay Fuego

Volgens Nathan kwamen ze er wel uit, en als ze er niet uitkwamen, was ze altijd bij hem welkom. Ze schudde haar hoofd door zijn uitdagende blik. Hij moest eens nagaan dat ze het eerder die dag haast overwogen had.
“Jij kan mij toch nooit aan.” Zei ze plagend tegen hem terug, daarna stond ze op met een vastberaden blik in haar ogen, ze zou dit zo snel mogelijk met Stephen bespreken.



Chayenne Lahero

Hij zei met volle overtuiging dat hij en Fay niet uit elkaar gingen, daardoor glimlachte ze eventjes naar hem, gelukkig maar... want dat zou ze echt heel erg vinden.
Het was alleen dat ze wat verschillend waren, waarschijnlijk hadden ze daar dus problemen mee, ze knikte daardoor. “Maar ik weet zeker dat het wel goed komt, jullie horen bij elkaar.” Glimlachte ze.



Koningin Esmerlada Fullbright

Hij sloeg zijn armen om haar heen en zei dat ze klaar waren voor vandaag, daardoor knikte ze, ze vond dat hij gelijk had.
“Dus, nu krijg ik mijn massage?” Vroeg ze nieuwsgierig aan hem en ze keek hem met een glimlach aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/11/2014, 14:32

Nathan Gerono

‘Moet jij eens opletten,’ zei hij tegen haar, zijn stem nog net zo uitdagend. Ze stond op en hij deed hetzelfde, hij merkte aan zichzelf dat hij nu op moest houden. Hier wilde hij niet naar toe, totaal niet. Als Stephen er achter kwam… Daar wilde hij niet eens aan denken, bovendien wist hij ontzettend zeker dat ze heel erg goed bij Stephen paste en daar wilde hij hoe dan ook niet tussen komen, ook niet op die manier, ook al voelde hij niets voor haar en andersom ook niet. Het was gewoon wat ingewikkelder omdat ze nu goede vrienden waren en eerst wel anders met elkaar omgingen. ‘Ja, bespreek het maar met hem, jullie komen er samen wel uit,’ zei hij nu nog eens, vooral om zijn eigen gedachten kracht bij te zetten. Hij had een glimlachje op zijn gezicht staan en hij keek haar doordringend aan.

Koning Stephen Lahero

Chayenne vond dat ze bij elkaar hoorden, waardoor hij glimlachte. Zonder Chayenne was hij nooit aan iets begonnen en nu zei ze dit zelfs tegen hem. Hij was heel erg blij met haar. Hij knuffelde haar even stevig en daarna keek hij haar weer doordringend aan. ‘Je bent lief,’ zei hij zacht. ‘En ik ben echt heel erg gek op je,’ voegde hij er aan toe. ‘Nou, ga met die hond spelen, dan kan ik nog even snel wat werken.’ Zei hij daarna. Waarschijnlijk zou ze zich wel vermaken.

Koning Jay Fullbright

‘Ja, nu krijg jij je massage,’ zei hij lachend tegen haar. Hij drukte even zacht zijn lippen op die van haar, maar daarna sloeg hij zijn arm om haar heen en nam hij haar mee de kamer uit. Hij sloot de deur achter zich en zodra ze in hun slaapkamer stonden liet hij het bad vollopen, het zou wel even duren voor het vol was, maar dan stond het tenminste klaar zo. ‘Trek je kleren maar uit en ga maar liggen,’ zei hij, terwijl hij netjes een kleed op de grond neerlegde, zodat hij haar echt uitgebreid kon masseren. Waarschijnlijk kon ze het ook wel gebruiken, hij kon zich niet voorstellen dat ze nergens last van had.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/11/2014, 14:51


Fay Fuego

Ze haalde even diep adem door zijn woorden, ze wist dat ze het beide niet wilden en dat zorgde er dan ook voor dat ze alleen een beetje glimlachte.
“Bedankt voor alles, Nathan.” Zei ze zacht, daarna ging ze zijn smederij uit en wandelde ze weer terug naar White Castle. Er stond een tevreden glimlach op haar gezicht, Nathan kon haar altijd zo fijn helpen met alles, hij had ontzettend veel mensenkennis. Het was maar goed dat ze zijn uitdagende woorden elke keer maar weer kon weerstaan, daardoor wist ze ook dat Stephen gewoon de ware voor haar was, hij was alles voor haar en ze zou hem nooit pijn willen doen.
Terwijl ze liep, blies ze wolkjes voor haar uit, waarschijnlijk zou het binnenkort gaan sneeuwen... dan zou de kracht van Stephen toenemen waarschijnlijk, omdat er dan overal water om hun heen te vinden was...


Chayenne Lahero

Haar vader zei dat ze lief was en daardoor knuffelde ze hem weer. “Ik hou ook van jou, papa... en ik ben heel erg blij met Tornado.” Zei ze hem nu met een glimlach. Hij vond dat ze nu maar weer met haar hondje moest gaan spelen, dan kon hij nog even werken. Ze drukte een kusje op haar wang en kwam daarna van zijn schoot af.
“Succes.” Glimlachte ze haar vader toe, daarna pakte ze het lintje van de grond af en liep ze zo met haar puppy de deur uit, hij sprong elke keer half tegen haar op om het lintje te pakken te kunnen krijgen, daardoor glimlachte ze breed. Ze sloot de deur achter zich weer en droeg de puppy daarna de trap weer af, ze was bang dat hij anders zou vallen, alleen was de puppy heel erg zwaar, ze zette elke keer voorzichtige pasjes, maar op een gegeven moment gleed haar voet weg en tuimelde ze richting de grond. Ineens was daar een bel lucht om haar en de puppy heen, die ze veilig naar de grond bracht, het was Layka. Chayenne haalde even opgelucht adem en bedankte haar uitvoerig. Layka was net op tijd op de juiste plek geweest...


Koningin Esmeralda Fullbright

In de slaapkamer liet Jay het bad vollopen, ze moest van hem haar kleding uittrekken en op het kleed gaan liggen dat hij had klaargelegd voor haar.
“Oké.” Glimlachte ze, ze voelde hoe stijf haar spieren waren toen ze de ritssluiting opzocht en naar beneden ritste. Daarna stapte ze ook wat stijfjes uit de jurk en ging ze op haar buik op het kleed liggen, gelukkig was die niet zo koud als de vloer.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/11/2014, 14:58

Nathan Gerono

‘Graag gedaan,’ zei hij zacht tegen haar. Hij deed alles echt graag voor haar, heel graag zelfs. Fay was belangrijk voor hem en hij zou haar met alles willen helpen en hij wist ook wel dat ze naar hem toe zou komen als ze hulp nodig had, net als ze nu gedaan had. Storm keek hem even aan, de blik van de hond was doordringend, alsof Storm duidelijk wilde maken dat wat hij zei soms niet kon. ‘Ach, ik plaag toch maar een beetje,’ zei hij tegen het dier, die hem waarschijnlijk niet eens begreep. Hij liep weer terug naar zijn werkplaats en hij ging eigenlijk meteen weer aan het werk.

Koning Jay Fullbright

Hij kon aan haar bewegingen alleen al zien dat ze echt stijf was, maar dat vond hij ook niet zo raar. Ze stapte uit de jurk en ze ging op het kleed liggen, hij pakte wat olie en hij kwam naast haar zitten, meteen gleden zijn warme handen over haar huid heen. Heel voorzichtig maar toch met de nodige kracht gleden zijn vingers over haar spieren heen. Esmeralda had een perfecte huid en een heel mooi lichaam, elke keer weer kon hij haar enorm bewonderen en dat deed hij dan ook. Maar nu was hij vooral heel bewust bezig met het losmaken van haar spieren, zodat ze zich straks wat beter zou voelen. Dit was wel het minste dat hij kon doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum