Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

4 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/11/2014, 16:39

Fay Fuego

Hij zei dat hij helemaal kapot was, daardoor sloeg ze haar armen om hem heen, bij haar viel het op zich nog best wel mee. Daarna zei hij dat het elke keer heftiger leek te worden.
"Dat was alleen nu, Stephen, omdat we zo lang niets gedaan hebben en omdat ik me eindelijk kon laten gaan." Zei ze hem nu zachtjes en met een glimlach.


Kayton Erogate

Hij had haar best wakker mogen maken, dat vond ze niet erg.
"Weet ik, maar ik was nog druk bezig met het bewonderen van je schoonheid." Plaagde hij haar lichtelijk. Hij legde zijn hand zachtjes op haar gezicht en streelde haar wang.
"Bovendien genees je het beste in je slaap."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/11/2014, 16:50

Koning Stephen Lahero

Ze sloeg haar armen om hem heen en hij leunde wat tegen haar aan. Het zat heel erg fijn zo. Ze zei dat het alleen nu was, omdat ze zo lang niets gedaan hadden en ze zich eindelijk kon laten gaan. ‘Het maakt mij ook niet uit,’ mompelde hij. Het maakte hem ook niet echt uit, al wilde hij wel voorzichtig zijn hiermee. ‘Ik wil niet dat we hieraan verslaafd raken, Fay. Ik wil niet dat het uit de hand loopt,’ zei hij nu duidelijk tegen haar. Waarschijnlijk wist ze dat ook wel, maar dit was voor hem misschien wat anders dan het voor haar was. Hij kwam langzaam overeind en hij trok zijn kleding weer aan.

Carmen Samira

Hij werd door haar geplaagd, waardoor ze even grijnsde. ‘Je bent een grote slijmbal, Kayton,’ was haar reactie daarop. Ze voelde zijn zachte aanraking en ze bleef naar hem glimlachen. ‘Ach, dat zal echt niet zo veel uitmaken, het duurt wel even voor het genezen is en het zo niet zo veel verschillen, ik lig toch maar niets te doen,’ zei ze plagend tegen hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/11/2014, 17:42

Fay Fuego

"Verslaafd? Kom nou, Stephen, we raken niet zomaar ergens verslaafd aan. Ik vind het alleen heel erg lekker." Zei ze nu met een grijns tegen hem. Hij stond op om zijn kleren aan te trekken, daardoor kwam ze zelf ook weer overeind om haar jurk van de grond te vissen en weer aan te trekken. Ze ritste het ding weer terug en zorgde ervoor dat haar haren netjes zaten.


Kayton Erogate

Hij was een grote slijmbal. "Ik heb je gewoon gemist." Sprak hij plagend tegen haar terug.
"Hé, ik meen het hoor, slapend genees je gewoon veel beter, dan kom je veel meer tot rust." Zei hij en hij drukte zijn lippen zachtjes op die van haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/11/2014, 18:25

Koning Stephen Lahero

‘Ja, dat weet ik ook wel, maar het is gewoon een waarschuwing van te voren…’ zei hij tegen haar met een grijnsje op zijn gezicht. ‘Ik wil gewoon niet dat het zo ver komt, niet eens in de buurt van dat. Voor jou is het misschien minder heftig dan het voor mij is….’ Zei hij nu tegen haar. Hij vond het niet leuk om hier over te praten, maar hij wist dat hij dit gewoon gezegd moest hebben. Hij zag hoe ze haar kleding weer aantrok en hij deed hetzelfde, hij trok zijn overhemd recht en hij haalde een hand door zijn haren heen.

Carmen Samira

‘Ik heb jou ook heel erg gemist.’ Zei ze zacht tegen hem. Ze had hem meer dan ooit gemist. ‘Ja, het is vast zo. Maar ik ben veel liever gewoon wakker, zodat ik met je kan praten en weer wat meer kan bewegen. Anders gaat het nooit beter….’ Zei ze tegen hem. Haar spieren moesten ook weer sterker worden zodat ze weer wat meer kon.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/11/2014, 18:31

Fay Fuego

"Weet ik, maak je maar geen zorgen, Stephen, het zal niet zover komen, bovendien is het voor mij echt wel net zo heftig als voor jou." Vertelde ze hem nu met een glimlach. "Ik kan alleen mijn krachten iets beter onder controle houden, dat is alles." Glimlachte ze hem toe.
"Kom eens." Ze trok hem naar haar toe en deed zijn haar even goed, het zat vreselijk wild op deze manier.



Kayton Erogate

Ze was liever gewoon wakker zodat ze met hem kon praten en wat meer kon bewegen.
"Eigenwijsje." Sprak hij liefkozend tegen haar. "Alles zal beter gaan op zijn eigen tijd, Carmen, als je het overhaast, heb je er alleen maar langer last van." Zei hij nu, hij kwam iets overeind, wel voorzichtig, zodat hij haar geen pijn deed.
"Heb je honger of dorst?" Wilde hij nu van haar weten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/11/2014, 18:38

Koning Stephen Lahero

‘Gelukkig maar,’ zei hij glimlachend tegen haar. Het was voor haar wel net zo heftig, ze had alleen haar krachten iets beter onder controle. ‘Ik hoop dat het nog komt, maar soms gaat het gewoon nog niet zo goed…’zei hij tegen haar. Hij werd naar haar toegetrokken en ze haalde haar handen door zijn haar heen. ‘Zie ik er nu weer normaal uit?’ vroeg hij plagend. Hij liet zijn handen langzaam naar haar heupen glijden en hij drukte heel zacht zijn lippen op die van haar. ‘Vanavond nog een keer?’ vroeg hij nu plagend aan haar, met een fonkeling in zijn ogen.

Carmen Samira

‘Zo eigenwijs ben ik helemaal niet!’ zei ze grijnzend tegen hem. ‘Ik overhaast echt helemaal niets, ik heb hier al zo lang gelegen…’ ging ze daarna nog eens tegen hem in. Hij wilde weten of ze honger of dorst had en ze schudde langzaam haar hoofd. Ze kon echt niet aan eten of drinken denken, nog steeds niet. Normaal zou ze wel iets nemen omdat ze wist dat het goed was, nu zuchtte ze zacht. ‘Doe maar een beetje water dan…’ zei ze zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/11/2014, 18:45

Fay Fuego

"Het maakt niet uit, lieverd." Fluisterde ze lief tegen hem toen hij zei dat het af en toe niet zo goed ging. Wanneer ze zijn haren goed had gedaan, vroeg hij of hij er nu wel weer normaal uitzag. Ze knikte.
"Onweerstaanbaar." Fluisterde ze in zijn oor en ze drukte een kus op zijn wang. Hij vroeg haar nu plagend of ze het vanavond nog een keer zouden doen.
"En dan waarschuw je mij voor een verslaving?" Vroeg ze hem plagend terug en ze trok een van haar wenkbrauwen op.


Kayton Erogate

"Oh, echt wel." Hij legde heel erg kort zijn wijsvinger even op haar neus. Volgens haar overhaastte ze niets, maar hij dacht van wel. Ze leek niets te willen eten of drinken en uiteindelijk gaf ze aan dat ze wel een beetje water wilde.
"Carmen, nog even en je gaat op Leroy lijken." Zei hij zacht. Hij stond nu voorzichtig op en pakte van de tafel een kan met water, hij schonk een klein beetje in een glas en kwam daarna weer naar haar toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/11/2014, 18:56

Koning Stephen Lahero

Het maakte niet uit voor haar, daardoor glimlachte hij even. ‘Gelukkig. Ik vind het zelf niet zo leuk,’ zei hij tegen haar. Ze fluisterde in zijn oor dat hij er onweerstaanbaar uitzag, waardoor hij diep inademde, ze was nu alweer bezig om hem gek te maken. Ze vroeg nu plagend aan hem of hij haar waarschuwde voor een verslaving. ‘Ik waarschuwde jou voor een verslaving bij mij,’ was zijn reactie op haar. Zijn woorden klonken serieus en hij ademde nog eens langzaam in. ‘Ik heb altijd heel strikt geleefd, Fay. Ik weet dat ik er enorm gevoelig voor ben om ergens compleet in door te slaan nu…’ zei hij eerlijk tegen haar.

Carmen Samira

‘Ik overhaast niets, ik kan het gewoon niet meer aan om langer stil te liggen…’ zei ze zacht tegen hem. Door de woorden die hij daarna uitsprak schudde ze haar hoofd. ‘Ik ben neergestoken, Kayton. Dit is niet echt een bewuste keuze, mijn lichaam heeft het gewoon al moeilijk genoeg,’ zei ze zacht. ‘Je kan je beter druk maken om iemand anders, om Jay bijvoorbeeld. Ik weet dat het nu goed gaat, maar toen jij weg was met Felicia…’ begon ze zacht. Waarschijnlijk had hij er nog niets over gehoord.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/11/2014, 19:40

Fay Fuego

Ze haalde even diep adem door zijn woorden, zo had ze er nog helemaal niet over nagedacht dat het zo voor hem was.
"Ach, lieverd..." Zei ze nu en ze omhelsde hem stevig.
"Ik zal je helpen, het komt wel goed... dat weet ik zeker." Sprak ze nu vol vertrouwen tegen hem.
"Geld het aanbod nog steeds om samen te gaan wandelen?" Vroeg ze nu vrolijk aan hem.


Kayton Erogate

Hij zweeg over de rest en keek haar aan toen ze het had over Jay. "Wat, Carmen? Wat is er gebeurd met Jay?" Wilde hij van haar weten, hij keek haar doordringend aan. Werd dit voor hem geheim gehouden? Dan moest het wel heel ernstig zijn...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/11/2014, 19:44

Koning Stephen Lahero

Ze leek zich nu te realiseren hoe hij het eigenlijk bedoeld had, daardoor glimlachte hij zwak. Hij werd stevig door haar omhelsd en ze sprak vol vertrouwen tegen hem. Ze zou hem helpen, het kwam wel goed. Hij vroeg zich alleen enorm af hoe ze hem hierbij zou kunnen helpen. ‘Wat wil je doen om te helpen?’ vroeg hij dus ook zacht aan haar. Ze vond dit allemaal veel te leuk, waarschijnlijk zouden ze het niet eens doorhebben als het erger werd, of wat dan ook. Je kwam er altijd pas achter als het te laat was. Ze vroeg of het aanbod van de wandeling nog gold, waardoor er een glimlachje op zijn gezicht kwam te staan. ‘Natuurlijk!’ zei hij meteen.

Carmen Samira

Hij wilde direct weten wat er gebeurd was, ze staarde even voor zich uit. Ze vertelde dit liever niet, Jay zou het haar kwalijk nemen en hij zou het niet leuk vinden, maar Kayton ook niet. ‘Hij ging compleet door het lint. Echt helemaal. Tegen Esmeralda, mij, maar ook tegen Duke. Zelfs Fay en Stephen kregen hem niet kalm,’ zei ze nu tegen Kayton. ‘Hij heeft Duke echt helemaal verrot geslagen en Esmeralda was enorm van slag,’ voegde ze er aan toe, ze was er gewoon eerlijk over, zoals ze altijd zou zijn. ‘Het was eigenlijk om helemaal niets. Ik weet niet precies wat er gebeurd was, het kwam uit het niets,’ zei ze zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/11/2014, 19:52

Fay Fuego

“Ik zal me inhouden en je er strikt aanhouden dat we het maximaal een keer per dag doen.” Vertelde ze hem met een glimlach toen hij vroeg wat ze wilde doen om hem te helpen.
“Mijn eigen belang weegt niets op tegen jouw belang, Stephen... ik zal je helpen, waar ik kan, dan zou ik niet zo reageren als vandaag, je niet uitdagen, gepaste kleding dragen en noem zo maar op.” Zei ze hem zacht en doordringend om te laten zien dat ze dit werkelijk meende.
Hij wilde nog wel met haar wandelen. “Fijn.” Glimlachte ze en ze pakte zijn hand om vervolgens de deur uit te lopen.


Kayton Erogate

Ze vertelde dat Jay compleet door het lint ging, Esmeralda kon hem niet stoppen en Duke was helemaal verrot geslagen. Het was om niets geweest, ze wist niet precies wat er gebeurd was, het kwam echt uit het niets... Hij zuchtte zacht even en gaf haar voorzichtig een slokje water.
“Dit is eigenlijk nog ernstiger dan ik dacht... ik dacht dat zolang Esmeralda hem kon stoppen, er geen probleem zou zijn... maar als ze dat al niet meer kan...” Zuchtte hij.


Koningin Esmeralda Fullbright

Inmiddels waren ze weer op het kasteel aangekomen, hun tweespan pinto paarden was goed verzorgd en ze liep na lange tijd het kasteel weer binnen samen met Jay, ze werden vriendelijk begroet door iedereen.
“Je moet nu zeker meteen aan het werk?” Vroeg ze zacht aan Jay, ze wilde eigenlijk nog wel gewoon wat met hem samen doen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/11/2014, 19:58

Koning Stephen Lahero

Ze vertelde wat ze zou doen, waardoor hij er uiteindelijk wel vertrouwen in had dat ze hem misschien echt wel kon helpen, maar alleen als ze zich er zelf aan kon houden. Als dat voor hem moeilijker werd, zou zij degene moeten zijn om zich aan die regels te houden. Normaal deed hij dat zelf heel erg, maar hij merkte gewoon dat het nu minder werd en dan had hij haar nodig. Hij was blij dat ze hem het vertrouwen gaf dat het zou lukken. Hij reageerde er niet meer op, het was wel goed zo, hij wilde er verder niet over praten en er niet bij stilstaan. Ze wist het nu en dat was genoeg. Ze pakte zijn hand vast en hij keek haar glimlachend aan, daarna liep hij met haar mee.

Carmen Samira

Het was nog erger dan hij gedacht had, hij had gedacht dat het nog wel meeviel als Esmeralda hem tegen kon houden, maar dat lukte niet. ‘Het was al niet goed gegaan tussen hun, ik wist helemaal nergens van en opeens greep hij mij bij mijn keel omdat ik naar hem keek. Ik had hem nog nooit zo meegemaakt.’ Zei ze zacht tegen hem. ‘Uiteindelijk viel de schade nog mee, alleen Duke heeft aardig wat klappen gehad. Jay heeft aan iedereen zijn excuses moeten aanbieden van Esmeralda en dat heeft hij ook gedaan,’ zei ze tegen hem, zodat hij zo veel mogelijk op de hoogte was.

Koning Jay Fullbright

Hij liep naast Esmeralda het kasteel in en ze vroeg of hij nu meteen aan het werk moest, waardoor hij langzaam knikte. ‘Eigenlijk wel. Was je iets van plan dan?’ vroeg hij nu aan haar. Hij moest gewoon veel doen en dat deed hij het liefste meteen ,dan had je het maar gehad. Hij vond het ook niet zo erg om te werken, hij vond het erger als het zich opstapelde, dan ging hij er veel meer tegenop zien.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/11/2014, 20:07

Fay Fuego

Hij zei helemaal niets meer, maar ze merkte gewoon aan hem dat hij opgelucht was door wat ze hem vertelde. Ze kneep even zacht in zijn hand en liep met hem naar buiten toe, het was fris, maar de zon scheen en dat maakte het heerlijk om buiten te zijn, Ze kroop wat tegen Stephen aan, zelf was ze niet zo van de kou. Daarom had ze ook een dikke bontjas aan.


Kayton Erogate

“Hij had je kunnen vermoorden...” Fluisterde hij nu heel erg zacht tegen Carmen en hij streek langs haar gezicht, Jay had op dat moment iedereen kunnen vermoorden en daardoor was hij er ook zo van geschrokken.
“Duke is gelukkig behoorlijk opgeknap. Gelukkig moest hij zijn excuses aanbieden, Esmeralda is wat dat betreft echt iemand die bij hem past en die op hem let.”



Koningin Esmeralda Fullbright

Hij moest eigenlijk wel meteen aan het werk. Hij vroeg haar wat ze van plan was, daardoor streek ze met haar vinger over zijn borst heen.
“Wat denk je zelf?” vroeg ze zacht aan hem. Ze wilde het wel weer een keer proberen met hem, hopelijk ging het goed, anders wist ze het echt niet meer. Nu was haar vader of Carmen niet in de buurt om te helpen.
Ze drukte haar lippen zacht op die van Jay.

- Jay moet weer een keer ontsporen Razz
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/11/2014, 20:13

Koning Stephen Lahero

Ze leunde wat tegen hem aan en hij sloeg zijn arm stevig om haar lichaam heen. Hij vond het heerlijk om even samen te zijn, buiten. De frisse lucht deed hem goed en het zorgde ervoor dat hij zijn hoofd leeg werd. ‘Ik hou van je,’ zei hij zacht tegen haar. Hij hield verschrikkelijk veel van haar en hij was zo ontzettend blij dat hij de stap had genomen om een relatie met haar aan te gaan. Het deed hem goed, hij voelde zich eigenlijk altijd heel goed bij haar en ze vulde hem enorm aan. ‘Wil je ergens naar toe lopen, of wil je gewoon een stukje lopen?’ vroeg hij nu.

Carmen Samira

‘Ja, hij had mij kunnen vermoorden. Maar dat heeft hij niet gedaan, dus het maakt niet uit,’ zei ze tegen hem. ‘Ja, Esmeralda deed het verschrikkelijk goed, maar ze was wel heel erg van slag, Kayton. Ik vond het vreselijk sneu om te zien, ze wist gewoon niet meer wat ze moest doen en het heeft volgens mij wel even geduurd voor het weer goed was tussen hun,’ zei ze tegen hem.

Koning Jay Fullbright

Hij voelde haar vinger over zijn borstkas glijden en ze vroeg wat hij zelf dacht wat ze van plan was. Hij werd zacht door haar gezoend en hij ademde diep in. Hij ging er meteen in mee, het was gretig, maar hij deed zijn best het wel lief te houden. Hij trok haar dichter naar zich toe en daarna onderbrak hij de zoen om haar even aan te kijken. Hij pakte haar hand vast en hij nam haar nu mee naar hun slaapkamer en hij sloot de deur achter zich. Hij greep haar meteen vast en hij zoende haar weer, het werd met de seconde heftiger.

Geen probleem haha
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/11/2014, 20:22



Fay Fuego

Hij zei zacht dat hij van haar hield, daardoor keek ze even met een warme glimlach naar hem omhoog. “Ik ook van jou...” Fluisterde ze naar hem terug. Stephen was alles waarna ze op zoek was geweest, liefde op het eerste gezicht...
“We kijken wel waar we uitkomen.” Glimlachte ze nu naar hem toen hij wilde weten of ze ergens naartoe wilde gaan.


Kayton Erogate

“Ik weet het... ik visualiseerde het alleen.” Vertelde hij zacht. “Natuurlijk was ze van slag en ik begrijp ook dat het een tijdje duurde voor het weer goed ging, maar het is nu weer goed, dat is het belangrijkste... ik hoop gewoon dat ze volwassen genoeg zijn om al hun problemen samen op te lossen. Dat ik niet constant een hand boven het hoofd van Jay hoeft te houden, zoals ik bij Leroy heb gedaan.” Vertelde hij haar zacht en doordringend.



Koningin Esmeralda Fullbright

Hij ging meteen gretig op haar zoen in, daarna nam hij haar mee naar hun slaapkamer en zoende haar weer heftig. Ze werd tegen de muur geduwd en was hier wat door overrompelt.
“Rustig, Jay, alsjeblieft... ik weet niet of ik het al kan, meteen zo heftig.” Zei ze zacht tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/11/2014, 20:27

Koning Stephen Lahero

Ze hield ook van hem, hij pakte haar vast en hij drukte zacht en vol liefde zijn lippen op die van haar. Ze had op een bepaalde manier met heel veel liefde in haar ogen naar hem gekeken en daardoor werd hij eigenlijk meteen helemaal warm van binnen. Ze zagen wel waar ze uitkwamen en daardoor glimlachte hij weer naar haar. Hij vond haar zo leuk. ‘Is goed,’ zei hij dus ook zacht tegen haar. Hij sloeg zijn arm weer om haar lichaam heen en zo liepen ze verder. De zon maakte het aangenaam, maar het was anders wel heel erg koud geweest.

Carmen Samira

‘Ik hoop het ook, Kayton. Maar ze zijn nog jong. Het kan geen kwaad om ze hier en daar in de goede richting te sturen.’ Zei ze tegen hem. Ze wist niet of ze het alleen aan konden, maar anders zou ze altijd willen helpen. Dit was alleen niet iets waarin ze veel kon doen, Kayton was dan meer van waarde, maar waarschijnlijk was Esmeralda degene die het beste tot Jay door kon dringen. ‘Jij zou toch niet helemaal niets kunnen doen, je zou altijd willen helpen,’ plaagde ze hem nu.

Koning Jay Fullbright

Ze zei dat hij rustig moest doen, ze wist niet of ze het meteen kon, zo heftig. Hij keek haar even aan en hij ademde langzaam in. Hij wist niet of hij het rustig aan kon doen nu. Waarschijnlijk niet. Als ze nog langer zouden wachten werd het alleen maar erger. Hij voelde meteen dat hij enorm gefrustreerd raakte, omdat het nu al niet meer goed ging. Toch zei hij nog steeds niets tegen Esmeralda, hij zei nooit echt heel veel, maar zeker niet over wat hij voelde. Hij liet zijn handen weer over haar lichaam glijden en hij zoende haar in haar hals.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/11/2014, 20:35

Fay Fuego

Ze werd warm van binnen toen hij haar vol liefde even zoende. Ze straalde helemaal terwijl ze naast hem liep, Stephen was zo perfect voor haar... hij werd ook al steeds losser en deed steeds meer. Desondanks zal ze altijd van hem houden.
“Misschien ga ik straks nog even bij Nathan langs.” Zei ze nu tegen hem.



Koningin Esmeralda Fullbright

Hij zei helemaal niets en ging in feite gewoon door, zijn handen gleden over haar lichaam en hij zoende haar in haar hals.
“Jay, praat tegen me, alsjeblieft, zeg het me of je het er wel of niet mee eens bent, zeg het gewoon, wees duidelijk voor me, want hier kan ik niet tegen...” Zei ze zacht, haast smekend tegen hem. Ze keek hem doordringend aan in zijn ogen, het ging waarschijnlijk nu al fout... ze kon nu verwachten dat hij ging schreeuwen waarschijnlijk. Dat ze dit zo goed wist, zorgde voor een schok, het werd echt ernstig dat ze dit patroon uit haar hoofd wist...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/11/2014, 20:40

Koning Stephen Lahero

Ze ging misschien straks even bij Nathan langs en hij knikte daardoor. ‘Hij kan ook bij ons komen werken, als hij wilt. Van mij hoeft hij geen smid te blijven…’ zei hij tegen haar. Hij wist niet precies wat Nathan zelf wilde, maar als hij liever ander werk deed, wilde Stephen daar best met hem over praten. De man had waarschijnlijk veel meer kwaliteiten dan alleen het maken van zwaarden, al was hij daar eigenlijk ook wel goed in. ‘Dan ga ik nog wel even werken, of misschien ga ik wel even wat met Chayenne doen…’ zei hij tegen haar.

Koning Jay Fullbright

Ze onderbrak het weer door te zeggen dat hij tegen haar moest praten, hij moest gewoon zeggen wat hij dacht. Hij klemde zijn kaken even op elkaar, maar hij merkte heel goed dat het niets hielp. ‘Ik kan er niet tegen dat jij degene bent die dit wilt en mij dan gaat kwalijk nemen dat ik gretig ben,’ siste hij tegen haar. Elke spier in zijn lichaam was gespannen en dat zorgde ervoor dat hij er nogal imposant uitzag. Waarom begreep ze niet dat het niet hielp om constant te zeggen dat hij iets niet goed deed? Hij wist ook wel dat hij heel gretig was, maar ze kon hem maar beter zijn gang laten gaan, hij kon zich toch niet inhouden. Hij had veel te lang moeten wachten en Esmeralda wist dat toch ook? Hij zoende haar weer, zijn handen gleden over haar jurk en hij deed duidelijk wel heel veel moeite om rustig te doen, het lukte alleen niet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/11/2014, 20:52


Fay Fuego

Hij had het over Nathan, dat hij ook voor hun kon werken, van Stephen hoefde hij geen smid te blijven. Ze haalde haar schouders op. “Ik zal wel vragen aan hem wat hij het liefste wil.” Glimlachte ze nu naar hem. Hij ging dan nog wel even werken of naar Chayenne.
“Ik zou voor het laatste kiezen, ze heeft je gemist.” Zei Fay nu tegen hem en ze kneep even in zijn hand. Familie was belangrijker dan werk, vond ze, daarom wilde ze ook dat zijn dochter altijd voor ging.



Koningin Esmeralda Fullbright

“Het enige wat ik van je vraag, is dat ik wil dat je rekening met me houdt.” Zei ze wat harder tegen hem terug toen hij tegen haar begon te sissen. Er bestond een kans dat hij haar nu zou slaan, weer schrok ze hiervan... dit was niet normaal... maar ze wist niet hoe ze het kon stoppen....
Ze werd opnieuw door Jay gezoend en zijn handen gleden over haar jurk heen. Ze zag wel dat hij zijn best deed aan de uitdrukking op zijn gezicht, maar ze zag ook dat het hem niet lukte... Voorzichtig zoende ze hem terug.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/11/2014, 20:56

Koning Stephen Lahero

‘Doe dat maar.’ Zei hij glimlachend tegen haar. Nathan moest het natuurlijk zelf weten, maar het kon wel, hij wilde wel dat de man wist dat de mogelijkheid er was. Het kon heel goed zijn dat hij het niet wilde, maar dan was het hem in ieder geval aangeboden. Fay vond dat hij voor Chayenne moest kiezen, ze had hem gemist. Hij glimlachte daardoor, Chayenne was nog steeds alles voor hem. ‘Ik haar ook. Ik zal zo meteen naar haar toe gaan,’ zei hij zacht. Hij was zo lang alleen met Chayenne geweest en in die periode was het zijn dochter geweest die er voor had gezorgd dat hij niet totaal vereenzaamde. Daar was hij haar nog steeds dankbaar voor.

Koning Jay Fullbright

Ze ging tegen hem in, waardoor hij zacht vloekte. ‘Dat doe ik! Jezus, Esmeralda heb je nou echt niet door hoe hard ik mijn best doe?’ vroeg hij vol frustratie. Zijn hand gleed naar haar keel, maar hij deed het niet, met elke vezel in zijn lichaam vocht hij tegen zichzelf. Ze zoende hem heel voorzichtig terug, hij deed alleen maar harder zijn best om zichzelf in te houden, maar het was een hopeloos gevecht wat hem enorm veel energie koste. Hij trok de jurk van haar lichaam en hij zette haar daarna meteen weer tegen de muur aan. Hij maakte zijn riem los, zijn zwaard kletterde op de grond en direct begon hij zijn broek los te maken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/11/2014, 21:04

Fay Fuego

"Dus... vanaf hier scheiden onze wegen elkaar?" Vroeg ze met een kleine glimlach aan hem. Dan kon hij nog zo veel mogelijk tijd doorbrengen met zijn dochter samen.
Het dorp was nog maar een klein stukje lopen. Ze ging tegenover Stephen staan en streek even over zijn armen heen.
"Ik zie je dan vanavond wel weer." Ze zou hem en Chayenne niet storen als ze samen waren.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vloekte, dat betekende dat ze echt op moest gaan passen. "Ik zei het alleen maar voor de zekerheid." Zei ze nu met een klein stemmetje tegen hem. Ze voelde zijn hand naar haar keel glijden en ze sloot haar ogen daardoor even en haalde trillend adem, toch deed hij het niet, hij trok de jurk van haar lichaam en hield haar op haar plek tegen de muur terwijl hij zijn broek los begon te maken, ze kneep haar ogen even samen door het geluid van zijn zwaard dat op de grond viel
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/11/2014, 21:08

Koning Stephen Lahero

‘Helaas,’ zei hij met een glimlachje op zijn gezicht tegen haar. ‘Doe Nathan de groeten van mij,’ zei hij daarna. Ze streek over zijn armen heen en daardoor sloeg hij even zijn armen om haar heen. ‘Ja, tot vanavond,’ zei hij zacht. Hij zoende haar nog even, daarna liet hij haar los. Hij keek haar glimlachend aan, maar daarna draaide hij zich om en liep hij terug richting het kasteel. Hij had zijn handen in zijn zakken gestoken, zijn handen werden anders wel heel erg koud en dat was niet echt lekker.

Koning Jay Fullbright

Ze sprak heel zacht tegen hem en hij gromde alleen maar wat, verder reageerde hij amper nog op haar. Hij nam niet eens de tijd om zijn overhemd uit te trekken, hij drukte haar nog harder tegen de muur en hij drong eigenlijk meteen bij haar naar binnen, heel gretig en heel erg wild. Zijn bewegingen waren ongecontroleerd en ontzettend heftig, hij wilde duidelijk geen seconde langer wachten en dat deed hij dus ook niet, al deed hij nog steeds heel erg veel moeite om zich te beheersen, het was alleen echt hopeloos.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/11/2014, 21:13

Fay Fuego

"Doe ik." Glimlachte ze, ze zou Nathan zeker de groeten van hem doen. Hij omhelsde haar even en zoende haar daarna, vervolgens werd ze losgelaten.
Ze keek hem even met een glimlach na en liep daarna naar het dorp toe. Bij de smederij van Nathan klopte ze even kort aan en stapte ze daarna meteen naar binnen toe.
"Hé!" Riep ze vrolijk tegen hem, ze deed meteen de dikke bontjas uit, het was heerlijk warm in zijn smederij.

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij drong bij haar binnen en ze klemde haar kaken op elkaar. Waar was de lieve Jay gebleven? Ze had echt een gevoel dat ze hem kwijt was... voorgoed...
"Je doet me pijn..." Fluisterde ze heel erg zacht. Alles wat hij deed voelde totaal niet fijn... overal waar hij haar aanraakte, kreeg ze striemen of plekken op haar huid.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/11/2014, 21:48

Koning Stephen Lahero

Hij liep meteen het kasteel binnen en hij keek even rond of hij Chayenne zag, maar daarna zei hij maar tegen de wachters dat ze haar moesten zoeken. Hij had namelijk een verassing voor haar en hij was even een tijdje bezig geweest om het te regelen, maar nu was het hem gelukt en wilde hij niets liever dan het meteen aan haar laten zien. Hij kon er zelf eigenlijk niet langer mee wachten, dus wilde hij het nu maar meteen doen ook. Hij bleef in zijn werkkamer wachten tot Chayenne zou verschijnen, het zou waarschijnlijk niet al te lang meer duren.

Koning Jay Fullbright

Haar zachte fluistering drong totaal niet tot hem door. Zijn hele gezicht was vertrokken omdat hij bezig was om zichzelf in te houden, terwijl het toch al niet lukte. Hij wilde dit zelf ook niet, hij wilde lief voor haar zijn, hij wilde doen wat ze fijn vond en hij wilde dat ze trots op hem was. Maar niets van dat alles kon hij waarmaken en voor zijn gevoel was hij hopeloos aan het vechten tegen iets waarvan hij altijd zou verliezen. Hij realiseerde zich wel hoe veel pijn hij haar nu deed, hoe erg ze dit vond en hoe veel verdriet hij veroorzaakte, maar hij kon gewoon niet stoppen. Uiteindelijk was het zo erg dat er zelfs tranen over zijn gezicht liepen van pure frustratie. Hij bereikte zijn hoogtepunt en hij nam meteen afstand van haar, hij was bang dat ze bang voor hem was en niet dichtbij hem wilde staan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/11/2014, 22:26

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze zag de tranen over zijn wangen lopen en besefte nu dat dit ook niet was wat hij wilde... hij wilde haar helemaal niet zo behandelen. Na een tijdje was hij klaar en nam hij afstand van haar, omdat ze nu niet meer tegen hem aanleunde, gleed ze langzaam op de grond. Met tranen in haar ogen keek ze hem aan.
"Niet weglopen, Jay, ook al weet ik niet wat ik moet zeggen, niet weglopen." Zei ze allereerst fluisterend tegen hem, ze vond het altijd afschuwelijk als hij van haar wegliep en ze wist dat hij het zou doen als ze haar mond dicht zou houden.
Ze stak haar hand naar hem uit, ze wilde graag dat hij naast haar kwam zitten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum