Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

4 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van XxAuroraxX 14/7/2014, 21:15

Felicia Erogate

Ze merkte dat het bij Stephen voor opluchting zorgde. Iets wat ze heel goed kon begrijpen. Pas toen hij zijn armen om haar heen sloot en haar vasthield werd haar ademhaling weer wat rustiger. Ze wilde zelf helemaal niet zou gespannen zijn, maar alles leek in een waas te gaan. Hij vertelde dat hij bij haar zou blijven en ze knikte even. "Zelfs als ik je het zou vragen moet je bij me blijven. Dan meen ik het absoluut niet, of dan ben ik ontzettend in de war." Zei ze nu. Stephen streelde langs haar gezicht en ze zuchtte even diep. Het was een nutteloze poging van haar om weer wat rustiger te worden. Toen hij zei dat ze moesten praten knikte ze even. "Je hebt gelijk.." Stemde ze in. "Ik ben gewoon in de war, al zijn er twee dingen die ik zeker weet. Ik ontzettend veel van jou, Chayenne en pap... En ik ben ontzettend blij om hier terug te zijn." Zei ze eerlijk op een zachte toon.

XxAuroraxX

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 24-10-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/7/2014, 21:19

Koning Stephen Lahero

Door wat ze zei kwam er weer een glimlach op zijn gezicht te staan, dit hoorde hij graag. ‘Oké, ik zal gewoon altijd blijven, geen enkel probleem,’ zei hij tegen haar. Ze gaf aan dat ze gewoon in de war was, dat begreep hij ook wel. ‘Ik vind het helemaal niet erg dat je in de war bent, ik vind het gewoon lastig om daar goed mee om te gaan. Ik wil alles goed doen voor je, maar ik heb geen idee wat je van mij verwacht…’ zei hij zacht. De tijd dat ze weg was geweest was heel zwaar geweest, maar misschien was het nog wel erger nu ze weer terug was. ‘Ik hou zo verschrikkelijk veel van je, Felicia. Ik zou nooit iemand anders willen, maar ik vind het lastig om nu te doen alsof er niets is, want er is wel iets. Ik kan gewoon amper hoogte van jou krijgen en ik heb het gevoel dat jij dat ook bij mij hebt…’ fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 14/7/2014, 21:21

Verena Stratton
Haar gebaar met haar hand dat ze vriendelijk en steunend bedoeld had, werd afgewezen. Tenminste, zo voelde het voor haar. Ze nam haar hand terug door die naast haar te laten hangen. 'Waarom niet?' vroeg ze enkel nog maar. Ze kon natuurlijk geen gedachten lezen, hoe graag ze dat af en toe ook wilde doen. Ze wist dat Gallïus geen prater was, maar ze had ergens toch gehoopt dat hij zijn ei wel kwijt wilde bij haar. Ze had gehoopt dat hij haar zou vertrouwen met het verhaal. Misschien deed hij dat ook wel, maar dat wist ze natuurlijk niet. Ze bleef altijd vol vragen zitten als ze Gallïus weer tegen kwam.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van XxAuroraxX 14/7/2014, 21:31

Felicia Erogate

Ze luisterde aandachtig naar Stephen en af en toe knikte ze even. "Ik weet hoeveel je voor me probeert te doen, maar echt, je doet het prima. En fouten horen ook in een relatie en dat weet ik." Zei ze tegen hem. Hij legde haar uit dat ze niet echt hoogte van elkaar konden krijgen en dat dat lastig was. Hij had op dat punt helemaal gelijk. 'Ik maak me zorgen om je, ik wil het je helemaal niet lastig maken. Ik weet op het moment gewoon niet hoe ik hier uit kom. Hij lijkt een eindeloos lange weg. Ik merk dat je het er moeilijk mee hebt. Ik doe ontzettend mijn best om dat weg te nemen, maar tegelijkertijd wil ik niet continu de schijn op houden." Probeerde ze hem duidelijk te maken. Ze dacht aan het voorval van een jaar geleden maar het leek op dit moment geen meerwaarde te hebben om dat te vertellen. Ze dacht dat dat de situatie alleen maar moeilijker zou maken.

Gallïus

Verena vroeg waarom hij er niet over wilde praten. Hij wilde het absoluut niet over zichzelf hebben en al helemaal niet over dit onderwerp. "Verena!" Zei hij dan nu ook op een duidelijk geërgde toon. 'Nee, is nee. Dat is één van de eerste dingen die mijn ouders me hebben geleerd. Het is mijn leven en ik wil het er niet over hebben." Kapte hij het gesprek op een botte toon af. "Het betekent niet at als ik je meeneem naar deze plaats dat ik heel mijn leven met jou hoef te bespreken." Voegde hij er op een barse toon aan toe. Hij versnelde zijn pas en met een stug tempo vervolgde hij zijn weg richting het dorp.

XxAuroraxX

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 24-10-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/7/2014, 21:35

Koningin Lolita Fullbright

Leroy was blij dat hij wilde praten, maar nu kon hij dat even niet. “Dat weet ik liefje, en dat weet Jay ook wel denk ik... Hij blijft ook nog een paar dagen weg, ik hoop gewoon dat hij met Duke wilt praten en dat hij zich iets opent tegenover hem. Daarbij weet ik dat hij bij Duke gewoon veilig is.” Vertelde ze aan Leroy. Ze gaapte heel even vermoeid. Ze legde haar armen op de bank neer over elkaar heen en haar hoofd erbovenop terwijl ze Leroy aankeek.
“Ik hou van je.” Fluisterde ze zacht tegen hem.

Kayton Erogate

Eenmaal terug op het kasteel ging hij op zoek naar een bekende. Hij zocht naar wat gezelligheid om die narigheid een beetje van zich af te schudden. Hij kwam allereerst Chayenne tegen, hij had een bijzondere vriendschap met zijn kleindochter ontwikkelt, misschien kwam dat ook wel omdat ze zoveel van Carmen hield en daardoor hem ook meer accepteerde.
“Kom eens opa, kijk eens wat ik heb gemaakt!” Klonk haar stem enthousiast. Ze zag er vies uit, onder de takjes en blaadjes en haar handen waren pikzwart. Ze pakte zijn hand en trok hem mee de tuinen in. Kayton lachte en was meteen een stuk vrolijker.
“Laat maar zien dan.” Zei hij zacht tegen haar. Een van de wilde struiken had ze prachtig gesnoeid met een mesje in de vorm van een groot hart. Hij glimlachte breed en sloeg haar armen om haar heen, hij drukte een dikke kus op haar wang.
“Dat heb je heel erg mooi gedaan, echt waar.” Zei hij zacht tegen haar. Chayenne was behoorlijk creatief aangelegd.
“Weet je waar Carmen is?” Vroeg hij nu. “Heeft zij het ook al gezien?”
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 14/7/2014, 21:38

Verena Stratton
Ietwat geschrokken om de uitbarsting tegen haar vertraagde ze haar pas om wat afstand te nemen. Toen hij over ouders begon die hem dingen geleerd had, kreeg ze zelf ook een norsere uitdrukking op haar gezicht. 'Het spijt mij.' begon ze. 'Het spijt mij dat mijn ouders mij dat niet geleerd hebben, omdat die al onder de grond lagen voordat ik kon praten. Het spijt mij dat ik geleerd heb om om anderen te geven en ze te helpen, voordat je ze uit je oog verliest en zelfs zichzelf verliezen.' zei ze terug, haar stem steeds iets luider omdat Gallïus sneller doorliep. 'Ik hoef je hele leven niet eens te weten. Ik wil alleen maar helpen.' voegde ze er nog aan toe. Ze wilde eigenlijk blijven staan, maar ze wist ook ondertussen wel hoe eigenwijs Gallïus was en die zou vast en zeker door lopen. Dus liep ze zelf ook door om hem niet kwijt te raken, voordat ze in bekender gebied was en zelf de weg weer wist. Al bleef ze wel op afstand.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/7/2014, 21:43

Koning Stephen Lahero

‘Felicia, ik heb liever dat je altijd eerlijk bent. Dan weet ik veel beter waar ik aan toe ben,’ zei hij zacht. ‘Ik kan dan ook veel beter rekening met je houden, ik wil dat zo graag. Ik ben echt gek op je, maar ik vind het heel moeilijk om in onze relatie te blijven geloven als het zo gaat. Als we gewoon volledig langs elkaar heen leven, zoals het nu gaat. Toen je weg was, deed ik alles alleen. Maar nu je er weer bent, voelt het eigenlijk niet eens anders. Ik ben zo verschrikkelijk blij dat je terug bent, maar nog steeds voelt het alsof we zo ver uit elkaar staan. Dat wil ik niet…’ zei hij heel zacht. ‘Ik wil gewoon hele gelukkig zijn, met jou. Samen, zoals het ooit geweest is.’ Fluisterde hij. Het liep wel vaker niet lekker tussen hem en Felicia, maar nu ging het wel heel erg slecht.

Koning Leroy Fullbright

‘Gelukkig,’ zei hij zacht tegen haar. Ze legde haar hoofd neer, heel moeizaam bewoog hij naar haar toe en drukte hij zijn lippen op die van haar. ‘Je kan wel bij mij komen liggen hoor…’ zei hij zacht. Hij schoof opzij, het deed hem vreselijk veel pijn, maar hij had liever Lolita in de buurt, hij wilde haar vasthouden. Hij zei niet dat het kwam omdat hij verschrikkelijk bang was, dat deed er niet toe. Hij wilde haar gewoon dichtbij hebben, altijd. Nu werd dat eigenlijk alleen maar meer, hij voelde zich een stuk veiliger met Lolita bij zich.

Carmen Samira

Ze liep door de tuinen heen toen ze van een wachter hoorde dat Kayton er net weer was, toen ze haar naam hoorde keek ze op, een stukje verderop zag ze Kayton en Chayenne. ‘Nu zie ik het,’ zei ze grijnzend tegen de twee, terwijl ze dichterbij kwam. Chayenne had hard haar best gedaan, maar het zag er wel heel leuk uit. ‘Dit zou je met elke struik moeten doen, het staat een stuk leuker,’ zei ze tegen haar, met een glimlachje op haar gezicht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/7/2014, 21:55



Koningin Lolita Fullbright

Ze kon wel bij Leroy komen liggen zei hij en hij schoof iets opzij. Ze besloot het maar gewoon te doen, ze wist dat hij het fijn vond als ze het deed. Voorzichtig ging ze naast hem liggen en ze pakte hem voorzichtig vast.
“Hoe gaat het nu met je?” Wilde ze graag van hem weten, haar stem klonk vermoeid, maar ze wilde het wel heel graag van hem weten.


Kayton Erogate

Carmen kwam er al aan en hij glimlachte breed toen hij haar weer zag. Hij pakte haar hand vast en trok haar nog een stukje dichterbij om haar een kus te geven.
Volgens Carmen moest Chayenne dit met elke struik doen.
“Nou... ik wilde eerst een paardenhoofd maken van die struik...” Ze wees naar een andere struik die er totaal verwoest uit zag. “Ik verloor een beetje mijn geduld...” Zei ze nu onschuldig tegen Kayton en Carmen, Kayton moest erdoor grinniken en wreef door de haren van Chayenne heen. “Dat willen de tuinmannen vast wel weer herstellen.”
“Ik hoop het maar, ze waren er niet zo heel erg blij mee.” Klonk de stem van Chayenne ondeugend. Soms had ze wat in haar hoofd en dat moest ze dan uitvoeren, want ze wilde alles uitproberen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/7/2014, 22:02

Koning Leroy Fullbright

Gelukkig kwam ze wel bij hem liggen, hij sloeg heel voorzichtig zijn arm om haar heen. Hij wilde tegen haar aan liggen, maar dat kon niet, het deed echt veel te veel pijn. Lolita pakte hem wel vast, hij klemde zijn kaken op elkaar, hij wilde zo graag haar lichaam tegen zich aan voelen, dus zei hij maar niet hoe veel pijn het deed. Ze vroeg hoe het ging, waardoor hij heel zwak glimlachte. ‘Het gaat wel…’ fluisterde hij. Hij had echt heel erg veel pijn, maar het ging wel. Het kon eigenlijk veel erger, dus het ging wel, hij wilde niet dat ze nog bezorgder was dan ze nu al was. ‘Hoe gaat het met jou?’ vroeg hij heel zacht.

Carmen Samira

Ze keek even naar de andere struik en ze schudde langzaam haar hoofd. Ze werd door Kayton vastgepakt en dichterbij getrokken, ze kreeg een kus van hem. ‘Ach, anders groeit het vanzelf wel weer aan, dan kan je het daarna nog eens een keertje proberen,’ zei ze grijnzend. ‘Als je vaak genoeg oefent kan je vast geweldige dingen maken,’ plaagde ze Chayenne een beetje. ‘Ook een paardenhoofd…’ voegde ze er aan toe. Ze keek heel even naar Kayton, ze wilde graag weten hoe het allemaal gegaan was, maar dat kwam zo wel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/7/2014, 22:20


Koningin Lolita Fullbright

Ze legde haar hand op zijn wang en keek hem doordringend aan, hij had heel veel pijn, ze zag het aan hem. Ze wilde niet weten wat er was gebeurd, maar het kwam door Kenzo, dat was zeker. Hij zei dat het wel ging en ze schudde haar hoofd.
“Je hebt heel veel pijn.” Fluisterde ze bezorgd tegen hem. Hij wilde ook weten hoe het met haar ging.
“Ik ben alleen heel erg moe.” Zei ze zacht. “Heel moe...” mompelde ze en ze viel niet zo heel erg veel later in slaap, dicht tegen Leroy aan, maar wel heel voorzichtig.


Kayton Erogate

“Ja precies, en er zijn nog genoeg struiken hier.” Hij was het met Carmen eens, zijn hand verplaatste hij langzaam naar haar rug. Hij moest toegeven dat hij echt heel erg veel van haar hield en ontzettend blij met haar was.
“Ik ga ook echt oefenen hoor, ik mocht alleen niet aan de bloemen zitten, gek he?” Zei het meisje gekscherend tegen de twee. Ze grinnikte even zachtjes en schudde het mesje even heen en weer.
“Ik oefen weer verder hoor.” Ze ging daarna weer op zoek naar een goede struik die ze kon gebruiken.
Kayton keek Carmen even aan en knipoogde naar haar. “Het is echt een heerlijk kind.” Zei hij tegen haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/7/2014, 22:27

Koning Leroy Fullbright

Ze zei dat hij heel veel pijn had, hij reageerde er niet echt op. Hij kon het moeilijk ontkennen, maar hij wilde gewoon niet zeggen dat hij echt zo veel pijn had, dat maakte hem toch niet beter. Ze zei dat ze alleen maar heel erg moe was, daarna zakte ze al in slaap. Hij legde zijn hoofd heel voorzichtig tegen haar aan, hij was kapot, doodmoe, maar eigenlijk veel te bang om te slapen. Hij viel uiteindelijk wel half in slaap, maar hij had constant nachtmerries en zijn hele lichaam trilde en was nat van het zweet. Hij vond dit verschrikkelijk, dit was nog veel erger dan de pijn.

Carmen Samira

Ze grijnsde door Chayenne, dit was wat ze zo leuk vond aan het meisje. Ze kon zo vreselijk ondeugend en vrolijk zijn, het was geweldig om te zien. ‘Ja, ze is heel leuk…’ zei ze zacht tegen Kayton, omdat Chayenne weer verder ging. Ze sloeg haar armen om hem heen en daarna keek ze hem even doordringend aan. ‘Hoe was het? Is alles goed gegaan?’ vroeg ze meteen, omdat ze nu toch echt wel wilde weten hoe het allemaal was en wat er aan de hand was. Ze was wel blij dat Kayton weer terug was, waarschijnlijk had Felicia zijn hulp ook hard nodig. Ze dacht daardoor even na. Zou Stephen alles al verteld hebben ? Ze wist dat ze het er met Felicia over moest hebben, alleen wist ze niet zeker of ze het eerst met Kayton moest bespreken of niet. Ze kon het gewoon niet voor hem achterhouden. ‘Ik moet je iets vertellen,’ mompelde ze dus ook.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/7/2014, 22:38


Kayton Erogate

Hij voelde de armen van Carmen om hem heen en daardoor trok hij haar tegen zijn lichaam aan, hij streek door haar haren heen. Ze vond Chayenne ook leuk, hij was ook blij dat het meisje zo gek op hun was, dat het haar niet kon schelen dat haar opa en haar moeders vriendin iets samen hadden.
Ze wilde weten hoe het was, daardoor sloot hij zijn ogen even en legde hij zijn hoofd tegen de hare aan.
“Het is verschrikkelijk, ik was precies op tijd, of eigenlijk net te laat, Leroy werd finaal in elkaar geslagen. Hij blijkt nog een zoon te hebben die wraak wil nemen. Lolita was Jay aan het halen, die zoon bleek wel zo slim te zijn om Jay in te palmen.” De stem van Kayton klonk wat nors, maar het maakte hem gewoon verdrietig, waarom zat de wereld toch zo in elkaar? “Ik ben ze uiteindelijk gaan zoeken, Lolita had Jay ondergebracht bij Duke omdat hij even niet in het kasteel wilde zijn, ook wel begrijpelijk... Lolita had weer een aanval en ik heb haar terug gedragen naar Leroy en toen ben ik weer gegaan... Het is een puinhoop, maar dat is het hier net zo goed.” Zei hij met een diepe zucht. Carmen zei dat ze iets moest vertellen aan hem en daardoor keek hij haar aandachtig aan. Het was iets wat ze niet graag vertelde en daardoor hield hij zijn adem in en knikte hij. Ze moest het maar vertellen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/7/2014, 22:48

Carmen Samira

Kayton gaf een uitleg over alles wat er aan de hand was en daardoor zuchtte ze zacht. Ze vond het zo vervelend voor hem. Het was af en toe niet te geloven wat er allemaal gebeurde, maar ze hadden geen keuze dan er in mee gaan. Kayton wilde weten wat ze wilde vertellen, daardoor keek ze even naar hem op. ‘Kom, we gaan even een stukje lopen, niemand hoeft het verder te weten,’ zei ze zacht tegen hem. Ze pakte zijn hand vast, ze konden nog best even een rondje lopen, dus nam ze hem mee de tuinen uit, richting het bos. ‘Ik heb het er verder nog met niemand over gehad, maar ik wil het wel met Felicia bespreken. Ik heb Stephen gezien, met een vrouw. Ik weet niet hoe veel het voorstelde, maar hij leek nogal in paniek te zijn omdat ik hem betrapte…’ zei ze tegen hem, nadat ze een stukje verder waren gelopen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/7/2014, 22:58

Kayton Erogate

Hij moest zeggen dat hij nerveus werd van de toon waarop Carmen sprak. Hij beet op zijn lip, hij kon hier echt niet tegen.
“Carmen, je maakt me gek zo.” Zijn stem sloeg haast over. Zijn hand werd gepakt en ze nam hem mee naar het bos. Ze vertelde wat ze had gezien, ze had het nog met niemand besproken, maar ze had Stephen betrapt met een andere vrouw. Daardoor haalde hij een paar keer trillend adem.
“Jezus, Carmen, ik dacht dat je zelf vreemd was gegaan.” Zijn stem klonk wel ontzettend opgelucht, al werd hij daarna weer wat serieuzer. Hij wreef even over zijn gezicht heen en keek haar aan. “Wat deden ze samen?” Wilde hij eigenlijk toch wel weten, als Stephen gewoon samen met een vrouw was en er verder niets gebeurde, was er in zijn ogen niets aan de hand.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/7/2014, 23:02

Carmen Samira

Door wat hij zei keek ze hem verbaasd aan. ‘Ik? Jeetje, Kayton wat denk je wel niet van mij?’ zei ze hoofdschuddend, al was het wel met een glimlachje op haar gezicht. ‘Zoiets zou ik écht nooit van mijn leven doen, echt niet…’ mompelde ze daarna, hij moest zich daar niet zo veel zorgen om maken. Hij vroeg naar wat ze gezien had, wat ze aan het doen waren. ‘Ze stonden te zoenen en volgens mij waren ze elkaar al aardig aan het uitkleden. Stephen raakte enorm in paniek en die vrouw was natuurlijk meteen verdwenen. Hij smeekte mij bijna om te geloven dat er verder nooit iets gebeurd was, maar ik kon niet anders dan het jou vertellen,’ zei ze tegen hem, omdat ze zo eerlijk mogelijk tegen hem wilde zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/7/2014, 23:09

Kayton Erogate

“Je deed ineens zo geheimzinnig.” Zei hij hoofdschuddend tegen haar. Ze zei dat ze zoiets echt nooit van haar leven zou doen en daar was hij toch blij om, heel erg blij om.
Ze had Stephen met haar zien zoenen en ze waren elkaar aan het uitkleden, Stephen raakte in paniek en zei dat er verder nooit iets gebeurd was, er ontstond een frons in zijn voorhoofd en hij liep met haar verder het bos in.
“Ik geloof ook niet dat hij dit regelmatig doet, daar is hij het type helemaal niet voor.” Mompelde hij. “Er is in ieder geval verder niets gebeurd, als jij hem betrapt hebt. Heb je die vrouw ooit eerder gezien?” Hij wilde weten wie die vrouw was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/7/2014, 23:14

Carmen Samira

‘Oh, mag ik niet zo geheimzinnig doen?’ vroeg ze plagend aan hem. Kayton geloofde niet dat hij dit vaker deed, daar was hij het type niet voor. ‘Ik heb echt geen idee, Kayton. Ik weet dat hij heel veel van haar houdt, ik had in eerste instantie al niet verwacht dat ik dat zou zien. Ik zou niet weten wat hij nog meer heeft gedaan toen Felicia er niet was. Ik vind dat het hun eigen verantwoording is, maar ik kan het niet maken tegenover Felicia om er niets over te zeggen. Ik hoop gewoon dat hij het al gedaan heeft en ik vond dat jij het ook moest weten,’zei ze zacht. Volgens Kayton was er verder niets gebeurd, omdat zij binnen gekomen was. Daarna vroeg hij of ze de vrouw vaker had gezien. ‘Hm, nee, ik geloof het niet. Dat had ik mij wel herinnerd. Het is een bloedmooie vrouw,’ zei ze tegen Kayton. ‘Stephen noemde haar Noélla, dat is het enige dat ik weet,’ voegde ze er aan toe. ‘Wat ga je nu doen?’ vroeg ze daarna aan hem, waarschijnlijk ging hij dit niet helemaal negeren.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/7/2014, 23:20

Kayton Erogate

Carmen wilde weten wat hij hiermee ging doen, nadat ze alles verteld had. Hij keek haar even aan met een schuine grijns. “Ik ga haar even een bezoekje brengen, eens zien wat ze allemaal te vertellen heeft.” Zei hij. Daarna pakte hij Carmen vast en draaide hij haar een rondje in de lucht, daarna liet hij haar tegen zich aanzakken.
“Maar eerst...” Hij drukte zijn lippen kort op die van haar. “... ga ik een bijzondere en mooie vrouw eens verwennen omdat ze dat verdient.” Zei hij haar grinnikend. Hij sloeg zijn armen heel stevig om haar heen. “Wat dacht je van een massage?” Vroeg hij aan haar, zijn ogen stonden weer vrolijk. Hij vond het heerlijk om haar te verwennen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/7/2014, 23:32

Carmen Samira

Hij wilde haar een bezoekje brengen om te horen wat ze te vertellen had, Carmen schudde daardoor even haar hoofd. ‘Misschien bespringt ze je wel,’ plaagde ze hem. Ze werd een rondje in de lucht gedraaid en daarna voelde ze zijn lippen op die van haar, waardoor ze glimlachte. Hij zou haar eerst eens geven wat ze verdiende. Hij vroeg wat ze dacht van een massage. ‘Krijg ik dat zomaar omdat ik niet vreemd ben gegaan?’ vroeg ze plagend aan hem. ‘Jij was degene die aan het begin zei dat we geen verplichtingen hadden tegenover elkaar, weet je nog? Toen wilde je onze relatie nog luchtig houden, of niet?’ plaagde ze hem daarna. ‘Maar ja, een massage klinkt geweldig, daar zeg ik geen nee tegen,’ voegde ze er aan toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/7/2014, 23:49

Kayton Erogate

"Straks durf ik niet meer." Plaagde hij Carmen terug toen ze zei dat de vrouw hem misschien wel zou bespringen. Ze vroeg of ze die massage zomaar kreeg omdat ze niet was vreemd gegaan, hij grinnikte en schudde zijn hoofd.
"Nee, gewoon omdat ik me besef hoeveel je me waard bent." Klonk zijn stem zacht. Daarna vertelde ze dat hij degene was die een open relatie wilde aan het begin. Dat ze geen verplichtingen aan elkaar hadden.
"Ik weet het, ik weet het..." zei hij mompelend. "Maar Carmen, ik hou zo ongelooflijk veel van je... misschien wel meer dan dat ik ooit van.mijn vrouw heb gedaan. Je zou mijn hart echt breken als je vreemd ging. Echt waar. Zonder jou voel ik me diep ongelukkig en ik zou niet weten wat ik dan zou moeten. Ik hou van je, echt onwijs veel." Zijn stem klonk breekbaar en oprecht, hij meende dit serieus, hij had nooit verwacht dat het zo goed zou gaan tussen hun. Dat hij zo erg aan haar gehecht raakte...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/7/2014, 23:53

Carmen Samira

Hij plaagde haar net zo hard terug door te zeggen dat hij straks misschien niet meer durfde. ‘Ja, jij moet echt ontzettend bang zijn voor zo’n vrouw. Terecht dat je niet meer durft,’ ging ze er op in. Hij zei daarna heel zacht maar serieus dat het was omdat hij zich besefte hoe veel ze waard was, meteen ging hij verder op de volgende opmerkingen. Hij hield ongelofelijk veel van haar, misschien wel meer dan hij van zijn vrouw gehouden had. Daardoor slikte ze, het liet haar inzien dat hij het écht meende, zoiets zou hij echt niet zomaar zeggen. ‘Ik zou nooit vreemdgaan, Kayton. Nooit. Echt niet. Ik heb daar totaal geen behoefte aan en zelfs al had ik het wel, dan zou ik het bespreken. Ik zou het niet kunnen, ik zou je nooit zo veel pijn kunnen doen. Als jij het ook niet bij mij doet, is er geen enkel probleem,’ zei ze zacht tegen hem. 'Ik hou ook vreselijk veel van jou en ik zou dit nooit kapot maken, echt niet...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 15/7/2014, 00:02

Kayton Erogate

Ze zei dat ze nooit vreemd zou gaan omdat ze die behoefte niet had, hij knikte. "Dat weet ik ook, maak je maar geen zorgen, als ik er gewoon over nadenk, weet ik dat jij zoiets nooit zou doen. Ik zou het ook niet kunnen en ik heb het nog nooit gedaan." Zei hij zacht tegen haar. Ze hield ook van hem en op de een of andere manier kreeg hij tranen in zijn ogen, tranen van geluk. "Je bent zo speciaal, zo bijzonder." Vertelde hij haar. Hij voelde zich echt gelukkig. Dit was zijn thuis, hier kon hij alles even van zich afschudden en zichzelf zijn. De tranen gleden langzaam over zijn wangen en hij omhelsde Carmen weer en hield haar stevig vast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 15/7/2014, 00:06

Carmen Samira

Gelukkig wist hij het ook, ze zou niet willen dat hij zich daar echt zorgen om maakte. Hij zei dat hij het ook niet wilde en dat hij het ook nooit gedaan had. ‘Heb je ook nooit de behoefte gehad?’ vroeg ze aan hem, puur omdat ze daar eigenlijk wel benieuwd naar was. Ze had het zelf ook nog nooit gedaan en ze was het zeker met hem niet van plan, het ging eigenlijk allemaal heel erg goed tussen hun, dat wilde ze graag zo houden. Hij kreeg tranen in zijn ogen, daardoor pakte ze zijn gezicht vast en drukte ze haar lippen zacht op die van hem. ‘Ik hou echt heel veel van je en ik kan het je niet vaak genoeg zeggen, lieve Kayton. Je bent een geweldige man en ik heb het super met jou, echt. Ik ben blij dat ik jou gelukkiger kan maken en dat is andersom ook echt zo…’ zei ze zacht tegen hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 15/7/2014, 00:16

Kayton Erogate

"Nee, ik heb nooit de behoefte eraan gehad, ik vind het een vorm van zwakte en ontzettend respectloos." Zei hij duidelijk. Dit was gewoon zijn standpunt en dat veranderde ook niet zomaar.
Door haar woorden kreeg hij een grote glimlach op zijn gezicht. "Je maakt me echt zielsgelukkig, je zorgt ervoor dat ik alle ellende even vergeet en dat ik me weer wat meer mezelf voel. Bij jou voel ik me op mijn gemak en ben ik nergens bang meer voor. Ik weet dat je alles wat je zegt ook echt meent en daarbij kan ik ook nog ontzettend goed met je lachen." Vertelde hij haar. "Ik zou het haast bijna overwegen om opnieuw te gaan trouwen." Plaagde hij haar nu weer. Hij pakte haar hand stevig vast en liep weer terug naar het kasteel voor de beloofde massage.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 15/7/2014, 00:19

Carmen Samira

Zijn mening was zo duidelijk dat ze grijnsde. ‘Misschien zou je dat Leroy eens moeten leren,’ plaagde ze hem, al wist ze heel goed dat het nooit zo zou werken. Misschien als Kayton er vanaf het begin voor hem geweest was, misschien was alles dan wat anders geweest. Hij was zo vreselijk positief over haar dat ze niet zo goed wist hoe ze moest reageren, dat was wel duidelijk. Ze kon sowieso al niet goed tegen complimentjes, maar Kayton zei het ook nog eens vol overtuiging. Toen hij zei dat hij zou overwegen om opnieuw te trouwen glimlachte ze naar hem. ‘Ik zou het zo doen,’ was haar antwoord. Haar hand werd stevig door hem vastgepakt en hij liep terug naar het kasteel, ze liep naast hem en leunde een beetje tegen hem aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum