Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 26 van 28 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/3/2017, 10:44

Nathan Gerono

Hij had het vreselijk heet en zijn hoofd zag er ook nogal oververhit uit. Hij zat niet echt heel stil meer en zodra hij de blik van Elvira zag kreunde hij weer zachtjes. Ze wilde weten hoe hij zich voelde. 'Ik... Kom alsjeblieft op schoot zitten... Ik ben in staat om het met een kussen te doen nu.' smeekte hij haar. Als hij iets voelde zou het makkelijker vol te houden zijn, nu was het amper te doen. Hij kon ook echt niets doen om wat te voelen, alleen zijn benen een beetje bewegen. Het leek zo te zijn dat ze dit leuk vond, dat hoopte hij echt heel erg. 'Elvira... Ik... Het gevoel is echt heel sterk.' Wist hij moeizaam uit te brengen. Hij dacht alleen maar aan wat ze zelf gezegd had. Met een vrouw.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/3/2017, 10:52




Elvira Solore

“Nee.” Zei ze tegen hem toen hij smeekte dat ze op zijn schoot kwam zitten want hij was in staat om het met een kussen te doen. “Ik wil dat je blijft zitten.” Klonk haar stem streng tegen hem en ze keek hem doordringend aan. “Ik ben benieuwd of je kan komen zonder dat ik of dat je zelf iets doet, alleen maar door woorden… ik denk dat het wel kan.” Zei ze tegen hem terwijl ze hem bestudeerde.
“Zal het je voldoening geven, denk je?” Vroeg ze aan hem. “Waar denk je nu eigenlijk aan?” Klonk haar stem nieuwsgierig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/3/2017, 10:57

Nathan Gerono

Ze zei meteen dat het niet ging gebeuren. ze wilde kijken of hij kon komen door woorden, zonder dat hij aangeraakt werd. Daardoor hapte hij even naar adem. Ze bestudeerde hem en zei dat ze dacht dat het wel kon. Op dit moment dacht hij het ook wel, hij was er zo dichtbij, maar zonder aanraking was het lastig. Hij bewoog onrustig en hij keek haar weer aan toen ze vroeg of het hem voldoening zou geven. 'Ik... Maakt mij niet uit... Ik wil nu gewoon... Ik...' stamelde hij wat. Hij kwam niet echt goed meer uit zijn woorden en hij moest moeite doen om echt te blijven zitten. Het zou in ieder geval een hele nieuwe ervaring worden en misschien beviel het hem wel echt heel erg. Niemand had dit ooit nog voor elkaar gekregen bij hem. Ze vroeg waar hij aan dacht en hij slikte even.'Aan jou met een vrouw... Hoe jullie elkaar aanraken, zoenen...' Zei hij. 'Vertel mij meer over wat je wilt doen...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/3/2017, 11:12

Elvira Solore

Hij dacht dat het hem niet uitmaakte of het hem wel of geen voldoening zou geven, hij wilde het gewoon. Hij begon zelfs te stamelen en kon haast niet blijven zitten. Haar ogen twinkelden. Misschien vond ze dit soort dingen eigenlijk wel leuker dan zou moeten, maar bij Nathan was het gelukkig niet zo heel erg. Hij vertelde waar hij aan dacht en ze grinnikte toen hij precies vertelde wat zij al dacht waar hij aan zat te denken. “Hmm… dat staat je wel aan he?” Vroeg ze hem. “Ik heb daarvoor wel eerst wat aanmoediging van jou nodig.” Legde ze aan hem uit met een scheve grijns. “Maar de vrouw in mijn gedachten heeft zwart krullend haar en ze is ongelooflijk mooi. Haar ogen zijn doordringend groen. Ze is niet bang, ze raakt mijn wang aan en daardoor kijk ik naar haar. Haar vingers glijden onder mijn kin en opeens zoenen we…” Klonk haar stem wat hees.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/3/2017, 11:16

Nathan Gerono

Ze begon te vertellen en hij kreunde diep. Dit was zo enorm heftig voor hem. Hij voelde zo veel dingen nu, hij kon niet rustig blijven zitten door de gevoelens in zijn onrustige lichaam. Hij zag het ook echt voor zich. Elvira met die vrouw, die gedachte zou hem voorlopig niet meer los laten. Hij bewoog zijn heupen een beetje, maar het enige wat hij voelde was de wrijving van de stof van zijn broek. 'Ga door, alsjeblieft... Vertel meer.' smeekte hij. Hij was er echt bijna en hij had nog nooit zo veel verlangen gevoeld. Hoe wel dit enorm heftig voor hem was, wist hij nu al dat hij dit veel vaker wilde. 'Ik ben er echt bijna.' bracht hij nu moeizaam uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/3/2017, 11:20


Elvira Solore

Ze grijnsde, het maakte hem duidelijk echt helemaal gek, hij smeekte ook om meer en hij was er bijna. Het kon wel, ze dacht het al wel. Met twinkelende ogen ging ze hees door.
“Het verbaast me dat ik het lekker vind, ik kijk heel even naar je op, maar door jouw blik weet ik dat je het goed vind en er graag naar kijkt. Ik zoen door met de vrouw en voel hoe ze mijn kleding begint uit te trekken. Haar aanrakingen zijn zacht. Zodra jij mee wilt helpen, duwt ze je op afstand. Jij mag alleen nog maar kijken. Ze wilt niet dat je meedoet met ons.” Ging ze verder.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/3/2017, 11:26

Nathan Gerono

Ze vertelde verder en hij luisterde naar elk woord. Hij zag het bijna voor zijn ogen gebeuren. Toen ze vertelde dat hij niet mee mocht doen en alleen toe mocht kijken, merkte hij tot zijn verbazing hoe opwindend hij dat vond. Een vlaag van opwinding trok door zijn lichaam en hij merkte nu dat het genoeg was, hij hield het niet meer vol. Hij klemde zijn kaken op elkaar, maar het dempte zijn gekreun maar een heel klein beetje. Zijn hoogtepunt was echt enorm heftig, het duurde ook heel erg lang en hij trilde over zijn hele lichaam. Zoiets als dit had hij nog nooit gevoeld en dat was ook wel aan hem te zien. Het duurde echt even voor het over was en hij was bijna van de wereld door het gevoel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/3/2017, 11:30

Elvira Solore

Hij kreunde en ze zag hoe hij ontzettend heftig tot zijn hoogtepunt kwam, het liet haar ogen twinkelen en ze keek naar hem met een grijns. Ze wachtte heel even tot hij een beetje tot zichzelf was gekomen en maakte daarna zachtjes zijn handen los en keek naar hem met een twinkeling in haar ogen. “Zo kan het dus ook als ik geen zin heb.” Plaagde ze hem nu en ze gaf hem even een knipoog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/3/2017, 11:35

Nathan Gerono

Door wat ze zei ademde hij diep in om weer een beetje op adem te komen. Ze maakte hem los en zijn spieren kregen daardoor ook weer wat meer rust. 'Ik kan niet geloven dat dit zo intens is... Ik... Heb nog nooit zoiets meegemaakt. Het gevoel is echt heel erg heftig.' zei hij zacht en wat schor. Heel even liet hij zijn vingers over zijn broek glijden, hij merkte heel goed dat alles extra gevoelig was nu en het was alsof hij hard bleef daardoor. Het was echt een hele nieuwe ervaring. 'Vond je het leuk?' Vroeg hij zacht. Hij wilde weten wat ze er van vond. Of dit misschien iets was wat ze konden blijven doen. Hij was gefascineerd door de gevoelens die dit los maakte, zelfs nu nog.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/3/2017, 11:39

Elvira Solore

Hij had nog nooit zietis meegemaakt, het was heel heftig. Ze glimlachte daardoor en ze ging bij hem zitten. Haar lippen drukte ze lief op zijn wang en hij vroeg of ze het leuk vond. “Ja, veel te leuk.” Klonk haar stem en ze werd een beetje rood. “Ik genoot ervan om je zo te zien worstelen met al je gevoelens.” Sprak ze hem zachtjes toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/3/2017, 11:46

Nathan Gerono

Hij zag haar reactie en daardoor grijnsde hij. 'Ik zou het heerlijk vinden om hier mee te experimenteren.' gaf hij toe. Waarschijnlijk was er echt enorm veel uitdaging nodig om hem zo ver te krijgen, maar hij wilde dit heel graag heel vaak voelen. 'Het was zo vreselijk opwindend om naar je te luisteren.' Gaf hij nu. Hij streek langs haar wang en daarna pakte hij haar hand. Hij legde die heel zachtjes op zijn broek neer. Het was echt heel gevoelig, maar hij wilde vooral laten zien dat hij nog steeds heel hard was. 'Het zijn echt hele rare gevoelens...' Fluisterde hij. Zijn hoogtepunt was zo heftig geweest, maar toch bleef zijn lichaam zo. Het voelde heel apart, maar hij vond het niet vervelend. Hij had het zo vaak en hij schaamde zich er niet echt voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/3/2017, 11:49

Elvira Solore

Hij vond het heelrijk om hiermee te experimenteren en daar was ze eigenlijk best wel heel erg blij mee. Hij vond het ook opwindend om naar haar te luisteren. “Ik vond het ook heel leuk om te beschrijven.” Glimlachte ze. Hij pakte haar hand en legde die op zijn broek neer. “Hoe kan dat nou.” Klonk haar stem een beetje plagend. Hij vertelde dat het hele rare gevoelens waren. “Echt raar? Of gewoon anders?” Vroeg ze hem zachtjes. Ze wilde weten wat hij bedoelde met raar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/3/2017, 11:56

Nathan Gerono

Haar hand daar was extreem gevoelig en hij zag haar reactie, ze vroeg plagend hoe het kon. 'Of ik vind dit alles zo opwindend dat het niet weg gaat of het is omdat het allemaal echt heel erg gevoelig is nu... Ik hoef maar iets te bewegen en ik voel het heel erg intens.' zei hij zacht. Ze wilde weten wat hij bedoelde en hij dacht er even over na. 'Het is anders... Maar het is... Ik voel mij geweldig nu, mijn lichaam is heel alert en gevoelig, dat is heel raar. Normaal heb ik dat niet zo, maar nu... Een simpele aanraking is al heel erg intens en gevoelig.' Fluisterde hij. Vooral haar vingers daar, dat deed veel met hem omdat het daar toch vooral heel gevoelig was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/3/2017, 12:45



Elvira Solore

Hij voelde zich gelukkig wel goed, zijn lichaam was alert en gevoelig en dat had hij normaal nooit, een simpele aanraking was al heel erg intens en gevoelig. Ze glimlachte. “Dat klinkt wel goed.” Zei ze hem zachtjes. Ze streek met haar vingers heel zacht over zijn broek heen met een glimlach rond haar lippen. Ze keek hem doordringend even aan, ze voelde zich al wel een stuk beter nu, minder verdrietig en minder in de war.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/3/2017, 13:18

Nathan Gerono

Ze zei dat het goed klonk en ze streek heel zacht over zijn broek heen. Hij keek in haar doordringende blik, ze leek zich beter te voelen, net als hij. Hij had niet gedacht ooit zoiets te voelen en nu met Elvira liet het hem inzien dat hij haar misschien echt meer een kans moest geven. Misschien ging hij er te snel vanuit dat dingen niet met haar konden, dat hij met haar geen spanning kon voelen. Dat was niet helemaal waar. 'Ik hou van je.' fluisterde hij. Hij drukte zijn lippen in haar hals en hij keek haar daarna weer aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/3/2017, 13:23

Elvira Solore

Hij keek terug in haar ogen terwijl ze hem zacht bleef strelen en daarna fluisterde hij dat hij van haar hield. Het liet haar heel lief glimlachen. “Ik houd ook van jou.” Fluisterde ze tegen hem terug en ze voelde hoe hij haar even een kusje in haar hals gaf.
“Ga je met me mee? Dan kunnen we gaan slapen, ik ben heel moe.” Klonk haar stem heel zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/3/2017, 13:25

Nathan Gerono

Ze zei dat ze ook van hem hield en ze vroeg daarna of hij mee kwam, ze konden gaan slapen, Elvira was heel moe. 'Graag.' zei hij zacht. HIj kwam overeind en nu tilde hij haar op. Hij hield haar in zijn armen, dicht tegen zijn lichaam aan en zo nam hij haar mee naar hun kamer. Hij trapte de deur open en daarna legde hij haar in bed. Hij boog over haar heen en hij trok langzaam al haar kleding uit om haar daarna te zoenen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/3/2017, 13:28


Elvira Solore

Hij ging graag met haar mee en tilde haar op. Het was zo vertederd hoe hij met haar omging, het zorgde er echt voor dat ze zich goed voelde, veel zekerder van hun relatie, nu was het weer de man waarmee ze ging trouwen… Ze hield hem vast en voelde hoe hij haar op het bed neerlegde. Hij trok haar kleding langzaam uit en zoende haar vervolgens. Liefdevol zoende ze hem terug en ze streelde langs zijn hals.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/3/2017, 13:32

Nathan Gerono

Ze ging mee in de zoen en hij voelde haar hand langs zijn hals glijden. 'Ik ga mezelf even een beetje opfrissen en dan kom ik bij je liggen.' fluisterde hij. Hij gaf haar nog een kusje, maar daarna kwam hij overeind en liep hij de badkamer in. Hij was al vrij snel weer terug en hij kroop bij haar in bed, meteen sloeg hij zijn armen stevig om haar heen en keek hij haar weer vol liefde aan. 'het spijt mij dat ik er niet voor je kon zijn toen je het nodig had.' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/3/2017, 13:37

Elvira Solore

Hij ging zichzelf een beetje opfrissen en kwam daarna bij haar liggen. Ze knikte eventjes en wachtte tot hij weer terug kwam. Hij sloeg zijn armen om haar heen en ze kroop stevig tegen hem aan. Hij fluisterde dat het hem speet dat hij er niet kon zijn toen ze het zo hard nodig had. “Ik vergeef het je… dit maakt heel veel goed.” Fluisterde ze tegen hem en ze legde haar hand zacht op zijn wang en keek doordringend in zijn ogen. “Ik ben hartstikke gek op je… “ Mompelde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/3/2017, 13:39

Nathan Gerono

Ze zei dat ze het hem vergaf, dit maakte heel veel goed. Daar was hij enorm blij mee, want hij wist dat hij er eigenlijk echt voor haar had moeten zijn, maar hij kon het niet. Hij wilde het graag goed maken. Ze legde haar hand op zijn wang en ze zei dat ze hartstikke gek op hem was. 'ik ook op jou.' fluisterde hij. Hij gaf haar nog een kusje en daarna legde hij zijn hoofd tegen haar aan. Hij streek langzaam over haar rug heen en zo viel hij eigenlijk al heel snel in slaap. Hij had ook elke keer slecht geslapen doordat hij zo onrustig was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/3/2017, 13:42



Elvira Solore

Hij was net zo gek op haar, het liet haar even glimlachen. Ze kreeg nog een kusje van hem en daarna voelde ze zijn hoofd tegen haar aan. Ze sloot haar ogen, dit voelde heel fijn. Hij streelde rustig over haar rug heen en zo viel ze langzaam ook in slaap. Maar dat duurde alleen niet lang. De nachtmerries begonnen, ze mocht dan misschien wel genezen zijn, ze had alles nog lang niet verwerkt. De gekke dingen die in haar hoofd rondspookten toen, ze werden in haar droom werkelijkheid. Onrustig rolde ze heen en weer in het bed en er klonken wat angstige kreten uit haar mond.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/3/2017, 13:45

Nathan Gerono

Hij werd wakker doordat hij iets voelde, toen hij zijn ogen opende zag hij dat het Elvira was. Ze was heel onrustig en hij pakte haar zachtjes vast. 'Rustig maar, het is maar een droom.' zei hij. Hij hield haar tegen zich aan en hij sloot zijn ogen, hij merkte dat hij echt uitgeput was, maar hij wilde niet dat ze bang was, hij wilde laten zien dat hij haar echt wel kon helpen, dat hij niet altijd weg zou lopen voor problemen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/3/2017, 13:56


Elvira Solore

Langzaam werd ze wakker toen ze wat voelde en zodra ze zag dat het Nathan was, trok ze hem dicht tegen haar aan en sloot ze haar ogen. Ze hield hem stevig vast en probeerde haar ademhaling weer in orde te krijgen, die was namelijk wel heel wat versneld. Ze vond het echt verschrikkelijk dat deze nachtmerrie haar nu achtervolgde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/3/2017, 13:58

Nathan Gerono

Ze werd wakker en hij hoorde dat ze probeerde wat rustiger te worden. Hij bleef haar stevig vasthouden en hij streelde over haar rug heen. 'Het is een droom, het wordt vanzelf beter.' fluisterde hij. Hij gaf haar een kusje en daarna pakte hij haar kin vast en keek hij haar aan, vol liefde. 'Ik laat jou echt niets overkomen hoor. Ik zou je beschermen tegen alles, echt.' zei hij. Hij meende het ook. Hij zou niet willen dat haar iets overkwam.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 26 van 28 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum