Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/2/2017, 20:57

Nathan Gerono

Hij glimlachte even naar Elvira om haar te laten weten dat het wel ging, het had zat slechter kunnen gaan met hem en hij wilde niet dat ze zich daar zorgen om zou maken. De vrouw bekeek alle spullen even en hij liet haar ook maar, ze moest zelf maar kijken wat ze wilde hebben en of er iets was wat haar aansprak. Hij zag wat Elvira deed en hij bekeek zelf wat zwaarden die nog niet verkocht waren.

Koning Stephen Lahero

Fay zag natuurlijk meteen dat hij moe was en ze wilde weten wat er aan de hand was. 'Niets ernstigs. Abbygail was hier, ze was nogal lastig gevallen door een man en ze had lelijke plekken op haar lichaam. Ik bood hulp aan en ze vroeg of ik het kon genezen. Dat lukte ook goed, maar het kost mij toch meer energie dan ik zou willen... Het ging wel goed.' zei hij zachtjes tegen haar. Hij legde zijn hoofd tegen haar aan en hij sloot zijn ogen. Hij was wel kapot nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/2/2017, 21:01

Koningin Fay Lahero

Ze kwam bij hem op schoot zittenen ze glimlachte lichtelijk door wat hij vertelde aan haar. "Wat ben je toch ook goed en lief..." Fluisterde ze tegen hem. Ze trok hem dicht tegen haar lichaam aan en begon langzaam wat te gloeien zodat hij wat meer energie zou krijgen. "Ik houd zoveel van je... en ik ben ongelooflijk trots op je." Klonk haar stem zacht en lief. "Ik heb net even met Nathan gesproken." Begon ze zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/2/2017, 21:12

Koning Stephen Lahero

Ze kwam bij hem op schoot zitten en ze zei dat hij goed en lief was, waardoor hij even glimlachte. Hij werd dicht tegen haar aan getrokken en hij genoot van haar lichaamswarmte, hij had het zelf koud. Normaal had hij daar geen last van, alleen als hij echt heel moe was kreeg hij dat. Hij voelde dat ze hem wat meer energie gaf en daardoor werd het weer wat minder. 'Je bent lief.' fluisterde hij, omdat ze zei dat ze trots op hem was. 'Ze had het nodig, ze was echt overstuur.' fluisterde hij daarna. Ze gaf aan dat ze net even met Nathan gesproken had en hij keek haar direct vragend aan. 'Hoe ging het?'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/2/2017, 21:28

Koningin Fay Lahero

Hij vond haar lief en daardoor gaf ze hem een kusje op zijn voorhoofd. Hij gaf aan dat Abbygail het nodig had, ze was overstuur. "Maar je had het niet gedaan als je je niet zeker genoeg had gevoeld, daar ben ik zo trots op." Legde ze hem heel zachtjes uit en ze streelde door zijn haren heen met haar vingers. Hij wilde weten hoe het was gegaan met Nathan.
"We hebben een afspraak gemaakt, ik hoop dat jij het daar ook mee eens bent, het lijkt mij het meest schappelijke en zodat iedereen zich er wel een beetje in kan vinden..." Sprak ze zacht. "Ik wil hem blijven zien en hem zoenen, maar verder gaat er niets gebeuren." Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/2/2017, 21:32

Koning Stephen Lahero

'Dat is waar, daar heb je gelijk in.' zei hij zachtjes tegen haar. Ze streelde door zijn haren heen en ze vertelde over Nathan, over wat ze afgesproken hadden. Hij knikte langzaam. 'Ik kan mij daar wel in vinden. Ik vind dat jij moet doen wat jij denkt dat goed is, dan sta ik daar ook achter.' zei hij zachtjes tegen haar. Hij pakte haar kin vast en hij zoende haar langzaam, maar eigenlijk was hij zelfs daar te moe voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/2/2017, 21:36

Koningin Fay Lahero

Hij vond dat ze daar wel gelijk in had en dat liet haar even glimlachen.Hij knikte door wat ze zei en gaf aan dat hij zich daar wel in kon vinden. Hij vond wel dat zij moest doen wat ze dacht dat goed was, dan stond hij daar ook achter. Het liet haar glimlachen en ze zoende hem langzaam terug, maar ze merkte wel dat hij heel moe was.
"Kom, laten we lekker naar bed gaan, dan zal ik je nog even masseren zodat je morgen geen last van je spieren hebt." Fluisterde ze lief en ze streek langs zijn wang. Langzaam kwam ze overeind en trok ze hem ook met zich mee.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/2/2017, 21:56

Koning Stephen Lahero

Ze stelde voor om lekker naar bed te gaan, dan zou ze hem nog even masseren zodat hij morgen geen last van zijn spieren had. 'Dat zou heel erg fijn zijn.' zei hij zachtjes tegen haar. Ze kwam overeind en trok hem met zich mee. Hij liep met haar mee naar de slaapkamer en hij liet zich daar langzaam op het bed zakken. 'Even slapen zal mij wel goed doen, denk ik.' zei hij met een glimlachje op zijn gezicht tegen haar. Hij pakte haar vast en hij streek langs haar wang.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 12/2/2017, 21:58

Kenna Merchant

Uiteindelijk nam ze een handig, klein mesje en nam die mee naar de toonbank om te betalen. Er had duidelijk genoeg werk in de details gezeten en het was zeker een uniek mesje. Ze voegde het graag aan haar collectie toe die ze verstopt in haar koffer had bij haar ouders in het gastenverblijf waar ze nu verbleven.
Toch keek ze nog even om naar het grotere geschut. Ze zou graag met een zwaard aan de slag willen gaan. Of een pijl willen afschieten met een boog. Maar dat kan ze nooit verborgen houden voor haar ouders die haar maar al te graag kwijt willen. Ze zuchtte even om die gedachte. Ze zou graag vrij zijn van dat masker wat ze normaal altijd moest dragen als ze bij haar familie is.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2017, 08:30

Koningin Fay Lahero

Het leek hem heel erg fijn om gemasseerd te worden en daardoor glimlachte ze hem eventjes toe. Ze ging met hem naar de slaapkamer toe en hij dacht ook wel dat even slapen hem goed zou doen. “Dat denk ik inderdaad ook.” Glimlachte ze hem breed toe en ze gaf hem een knipoog.Ze werd door hem vastgepakt en ze ging naast hem zitten.
“Trek je kleding maar uit, dan masseer ik je lekker, lieverd.” Sprak ze zachtjes tegen hem en ze gaf hem een kusje.


Elvira Solore

Nathan glimlachte haar een beetje toe en ze wist daardoor dat het wel met hem ging, of in ieder geval wel redelijk. Wanneer ze alles achter in een andere kamer had neergelegd, kwam ze weer bij Nathan staan en ze gaf hem even een kusje op zijn wang. Ze was gek op hem, dat wilde ze graag laten merken aan hem. Daarna ging haar blik weer naar de vrouw toe.

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2017, 08:43

Koning Stephen Lahero

Langzaam trok hij zijn kleding uit en liet hij zich op het bed zakken. Hij merkte wel dat hij wat last had van zijn spieren, het was gevoelig en het zorgde ervoor dat hij niet helemaal kon ontspannen. Hij had daar vaker last van als hij heel erg koud was, dan had zijn lichaam daar moeite mee. Hij keek naar Fay, met een glimlachje op zijn gezicht. Hij was zo enorm blij met haar, ze maakte hem heel gelukkig. Hij wist dat ze nog genoeg hadden waar ze aan konden werken, maar het liep wel goed tussen hun.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2017, 08:48

Koningin Fay Lahero

Hij deed wat ze van hem vroeg en ze zag aan hem dat hij er toch wel echt wat last van had. Hij keek haar aan en ze glimlachte haast automatisch naar hem terug. Zachtjes gebood ze hem om te gaan liggen en ze maakte haar handen warm met haar kracht. Ze gleed daarna zacht met haar warme handen over zijn schouders heen en drong diep door tot zijn spieren om zijn lichaam helemaal los te maken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2017, 08:57

Koning Stephen Lahero

Het voelde ontzettend fijn, de kou en de pijn trok weg uit zijn spieren en zo kwam hij een heel stuk tot rust. Na een tijdje draaide hij zich om en trok hij Fay bovenop zich. Hij zoende haar langzaam en vol liefde. Eigenlijk was het totaal niet bedoeld om haar uit te dagen, hij vond het gewoon fijn om te doen en hij wilde haar laten zien hoe veel hij eigenlijk van haar hield. Hij kon niet eens onder woorden brengen hoe belangrijk ze soms voor hem was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2017, 08:59

Koningin Fay Lahero

Hij werd langzaam rustiger en daardoor glimlachte ze naar hem. Ze ging zacht door tot hij zich omdraaide en haar bovenop zich trok. Ze sloeg haar armen om hem heen en zoende hem liefdevol terug. Ze was stapelgek op hem. Na de zoen legde ze zacht haar hoofd op zijn borst en bleef hem vasthouden. “Ik houd van je, Stephen… zo ongelooflijk veel…” Sprak ze heel zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2017, 09:04

Koning Stephen Lahero

Ze legde haar hoofd tegen hem aan en hij genoot van het moment. Dit was heel erg fijn. Hij streek langs haar hals en hij bleef naar haar kijken, vol liefde. ' Je bent zo'n geweldige vrouw... Zo prachtig.' zei hij zacht. Hij was er nog elke keer van onder de indruk. 'Vind je... Vind je dat we het weinig met elkaar doen?' Vroeg hij nu opeens zacht aan haar. Hij had geen idee hoe ze er over dacht en hij schaamde zich al nu hij het vroeg, maar hij wilde wel weten wat ze dacht. Hij had geen idee of het raar was als hij het juist meer of minder zou willen doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2017, 09:18

Koningin Fay Lahero

Ze keek in zijn ogen en luisterde naar hem. “Ik ben stapelgek op je, je bent ook echt geweldig…” Klonk haar stem zachtjes tegen hem. Daarna vroeg hij ineens aan haar of ze vond dat ze het weinig met elkaar deden. “Nee, dat vind ik eigenlijk helemaal niet… bijna elke dag doen we toch nog? Dit vind ik ook wel heel erg fijn, zo lekker bij je liggen.” Sprak ze zacht en lief tegen hem. Ze nestelde zich weer wat tegen hem aan en keek hem met een grijnsje aan. Haar ogen twinkelden liefdevol.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2017, 09:25

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat ze het helemaal niet vond en daardoor leek er echt een last van hem af te vallen. Hij had zich er onbewust toch heel druk om gemaakt. Ze vond dit ook heel fijn en hij knikte langzaam. 'Ik ook, heel erg.' Fluisterde hij. Nu ontspande hij wel helemaal, hij hoefde dus niet meer te doen, ze vond dit ook goed. Dat was een geruststelling. Hij gaf haar een kusje en daarna keek hij haar weer aan. 'Als we gaan slapen is het misschien beter als jij ook je kleren uit doet.' zei hij nu wel plagend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2017, 09:39


Koningin Fay Lahero

Hij vertelde dat hij het dit ook heel erg fijn vond en dat liet haar liefdevol even naar hem glimlachen. Ze streelde door zijn haren heen en voelde hem helemaal ontspannen. “Maar als jij het meer of minder wilt doen, dan kan dat natuurlijk ook, ik wil niet dat jij je ergens verplicht toe voelt.” Sprak ze hem lief en zacht toe.
Ineens begon hij haar te plagen en ze grijnsde hem even toe. “Oké, oké.” Lachte ze en ze kwam langzaam overeind en begon haar jurk rustig uit te trekken.

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2017, 09:45

Koning Stephen Lahero

'Maar ik wil juist ook heel erg graag dat jij je er goed bij voelt... Dat het niet te weinig is...' Fluisterde hij. Omdat hij heel veel dingen best wel spannend vond, had hij heel snel de neiging om het dan maar niet te doen. De dingen die hij graag zou willen proberen durfde hij amper voor te stellen omdat hij zich zo erg schaamde. Het was niet echt makkelijk voor hem. Hij grijnsde door haar reactie en hij keek toe hoe ze haar jurk uit trok. Hij liet zijn ogen over haar lichaam glijden en hij ademde langzaam in. Ze was echt mooi. Maar van heel veel uitdagen tussen hun was geen sprake, omdat hij het niet kon hebben. Hij was bang dat het dan fout ging, dat hij het niet meer vol hield en weer veel te snel klaar zou zijn. Toch wilde hij het wel. Hij wilde die uitdaging voelen. Hij wilde weten hoe het was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2017, 09:51

Koningin Fay Lahero

“Ik voel me er tot nu toe ook onwijs goed bij, wees maar niet bang hoor, echt niet.” Klonk haar stem vrolijk tegen hem en ze gaf hem een knipoog. Hij keek naar haar hoe ze zich uitkleedde en daardoor deed ze het net iets langzamer en uitdagender dan daarvoor. Langzaam kroop ze naast hem in het bed en nestelde ze zich tegen hem aan. Met haar vingers streelde ze over zijn borst heen.
“Zeg maar wat je denkt hoor, je maakt me nieuwsgierig als je zo ligt na te denken.” Plaagde ze een beetje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2017, 09:54

Koning Stephen Lahero

Ze deed duidelijk iets meer moeite voor hem en hij ademde langzaam in. Ze kwam bij hem liggen en hij voelde haar warme vinger over zijn borstkas heen glijden. Ze wilde weten waar hij aan dacht en hij slikte even. Hij wist echt niet hoe hij dit moest vertellen. 'Ik... Euhm.... Ik zou wel wat meer uitdaging tussen ons willen... Wat meer dingen proberen, denk ik...' zei hij zacht tegen haar. 'Maar misschien is dat allemaal wel heftig voor mij en ik weet niet of het altijd goed gaat...' Zei hij, met een volledig rood hoofd.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2017, 09:59

Koningin Fay Lahero

Hij begon te vertellen. Hij zou wel wat meer uitdaging willen tussen hun. Wat meer proberen en dat liet haar knikken. Hij dacht dat het misschien te heftig was en of het altijd goed ging.
“Als we het niet proberen dan weten we het nooit, Stephen.” Sprak ze met een glimlachje tegen hem en ze streek even langs zijn gezicht. “Zal ik je een beetje meer uitdagen? Kijken hoe je daarop reageert?” Vroeg ze en ze drukte zachtjes haar lippen in zijn hals.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2017, 10:02

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat ze het nooit zouden weten als ze het niet zouden uit proberen. Dat was waar. Als hij het wilde leren, zouden ze het toch gewoon moeten doen. Anders wisten ze het nooit. Hij was er alleen echt wel onzeker over. Ze vroeg of ze hem wat meer zou uitdagen en dan zouden ze kijken hoe hij er op reageerde. ' Ja, graag.' Fluisterde hij. Hij voelde nu haar lippen in zijn hals en daardoor kreunde hij zachtjes. Hij vond het fijn, het was een aangenaam gevoel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2017, 10:06

Koningin Fay Lahero

Hij wilde graag dat ze het zou proberen en hij kreunde zachtjes toen ze hem in zijn hals zoende. “Dan is het wel belangrijk dat je tegen me blijft praten, Stephen, dat je me blijft vertellen hoe het gaat, want ik wil niet te ver gaan.” Zei ze nu zacht en ze keek hem even doordringend aan met een lieve blik in haar ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2017, 10:11

Koning Stephen Lahero

Ze vond het wel heel erg belangrijk dat hij met haar bleef praten. Ze wilde weten of ze niet te ver ging bij hem en dat kon alleen door te praten. Hij moest zijn gevoel aangeven. Hij knikte langzaam, hij wist wel dat ze gelijk had, maar hij vond het wel heel erg lastig, dit zou heel erg wennen zijn voor hem. ' ik vind het heel moeilijk om toe te geven dat het iets met mij doet. Soms dan ben ik aan het werk en dan doe je iets wat mij uitdaagt, maar dan schaam ik mij daar eigenlijk voor. Ik vind het lastig om toe te geven dat het iets met mij doet als we niet in de avond samen in bed liggen.' Zei hij heel eerlijk tegen haar. Hij wilde dan bijna automatisch juist alles verbergen en dat moest juist niet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2017, 10:16



Koningin Fay Lahero

Ze luisterde naar hem, dit soort dingen waren ontzettend belangrijk voor hun beide. Hij zei ook dat hij het heel moeilijk vond om toe te geven dat het wat met hem deed. Soms dan was hij aan het werk en dan deed ze iets wat hem uitdaagde en daar schaamde hij zich dan eigenlijk voor. Het was lastig voor hem om toe te geven dat het iets met hem deed als ze niet ’s avonds in bed lagen.
“Dit is juist wat ik wil bereiken bij je, Stephen, dat het je uitdaagt, ook al ben je aan het werk. Ik vind het heerlijk om te weten dat je aan me denkt. Dat je gedachten vaak bij mij zijn. Je hoeft het niet te verbergen want het doet mij juist goed om dat te merken.” Glimlachte ze nu naar hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum