Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/1/2017, 16:00

Diablo Naresh

Hij luisterde opnieuw naar haar en hij knikte langzaam. Ze vertelde hoe ze haar rol voor zich zag en wat hij aan haar kon hebben. Ze was nuttig, dat was duidelijk. Dat wist ze zelf ook. Ze had contacten in het kasteel, ze had een goed uiterlijk en hij wist dat je daar ook ver mee kon komen. Heel erg ver als het nodig was. Ze was dus van waarde. 'Ik wil wel een poging wagen. Heb je al een plan of moeten we dat nog helemaal verzinnen?' vroeg hij haar nu. Dat kon hij zelf wel, maar hij wilde kijken wat voor inzichten ze al had en hoe ze dit aan wilde pakken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/1/2017, 16:09

Abbygail Ladell

Hij knikte en leek wel het nut van haar in te zien. Ze vond het wel leuk en heel interessant. Hij wilde een poging wagen en vroeg of ze al een plan had.
"Het leek me verstandig als je hem leert kennen en de weg in het kasteel. Er valt ook veel te leren voor je, misschien kun je een plek bemachtigen in het kasteel." Legde ze aan hem uit. "Vanuit daar kunnen we verder kijken." Gaf ze aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/1/2017, 16:11

Diablo Naresh

Ze zei dat het haar verstandig leek als hij hem leerde kennen en de weg in het kasteel leerde, er viel sowieso veel te leren voor hem. Daar was hij het mee eens. Daar zou hij waarschijnlijk vooral mee bezig zijn en als hij vertrouwen kon winnen, kon hij flink wat invloed uitoefenen, de druk opvoeren en misschien uiteindelijk alles overnemen. Eerst maar eens kleine stapjes nemen. 'Ik denk dat het een goede aanpak is. Wat voor info heb je allemaal voor mij? Wat kan ik gebruiken als ik daar naar toe ga?' vroeg hij nu. Hij wilde alle zwakke plekken van iedereen weten, alles wat invloed had. Hij schonk voor hun allebei wat te drinken in en hij keek haar weer aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/1/2017, 16:19

Abbygail Ladell

HIj dacht wel dat het een goede aanpak was en vroeg wat voor informatie ze voor hem had, wat hij kon gebruiken.
"Stephen is een watje." Zei ze als eerste met een grijns. "Zijn vrouw is wat pittiger, bovendien heb ik gehoord dat ze beide een soort van buitenhuwelijkse relatie hebben gehad. Het systeem is ook wat zwak. Je kunt aangeven dat je een strateeg bent en dat je hebt gezien wat een gaten er zitten in de manier waarop er getraind wordt en wat hij wilt uitstralen vanuit het kasteel. Als je meteen al laat zien hoe zeker je van je zaak bent, zullen ze je snel vertrouwen." Legde ze aan hem uit met een grijns.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/1/2017, 16:21

Diablo Naresh

Ze zei grijnzend dat Stephen een watje was, zijn vrouw was iets pittiger en ze had gehoord dat ze allebei een buitenhuwelijkse relatie hadden gehad. Dat was interessant. 'Is die vrouw een beetje aantrekkelijk?' vroeg hij nu met een grijnsje op zijn gezicht en een fonkeling in zijn ogen. Misschien was het wel het proberen waard, je wist het nooit. Hij hield wel van wat pittigs en het zou een mooie manier zijn om die Stephen aan de kant te zetten. Het systeem was wat zwak, hij had opties om daar binnen te komen door te zeggen dat hij een strateeg was. 'Oke, dat klinkt heel goed...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/1/2017, 16:24

Abbygail Ladell

HIj vroeg hoe het zat met de vrouw van Stephen. "Zij is echt bloedmooi. Je moet alleen wel oppassen met haar, ze heeft bepaalde krachten, trouwens Stephen ook dacht ik." Zei ze tegen hem. Hij vond het verder goed klinken en daardoor knikte.
"Geef onder geen enkele omstandigheid aan dat je familie bent van Kayton. Dat ligt allemaal behoorlijk gevoelig daar." Vertelde ze doordringend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/1/2017, 16:29

Diablo Neshra

Ze vertelde over de vrouw. Het klonk bijzonder interessant. 'Als ze al eerder een ander heeft gehad, waarom dan niet nog eens?' vroeg hij grijnzend. Diablo wist heel goed wat voor invloed hij had op vrouwen, de meeste vielen als een blok voor hem en hij vond een uitdaging altijd wel leuk. Misschien kreeg hij het wel voor elkaar. 'Denk je dat ik een kans maak?' vroeg hij nu dus ook, nog steeds met een grijnsje op zijn gezicht. Ze vertelde ook nog over krachten en dat liet hem knikken. Daarom moesten ze het dus voorzichtig aanpakken. Dat was belangrijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/1/2017, 16:34

Abbygail Ladell

Hij vroeg grijnzend waarom het niet nog een keer zou gebeuren. Ze haalde haar schouders even op. "Dat was een oude vriend van haar, geloof ik, misschien daarom." Zei ze met een schuine grijns tegen hem. Hij vroeg of ze echt dacht dat hij kans maakte. "Dat weet ik niet, als het slecht gaat tussen die twee misschien wel. Ze is er dan wat gevoeliger voor." Ze vond het leuk om hierover plannen te maken, ze leefde daardoor wat op.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/1/2017, 16:36

Diablo Neshra

'Hm, we moeten er vast en zeker voor kunnen zorgen dat het slecht gaat, dat moet wel lukken.' zei hij grijnzend tegen haar. Het was duidelijk dat ze zich hiermee ook echt vermaakte en dat vond hij heel leuk om te zien, het zorgde ervoor dat hij er iets enthousiaster over werd. 'Dus, wanneer wil je vertrekken?' vroeg hij nu. Als ze het zo leuk vond allemaal, wilde ze vast ook snel die kant op gaan. Hij vond het allemaal wel prima, het was weer wat actie in zijn leven en dat was altijd goed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/1/2017, 16:56

Abbygail Ladell

Hij vond dat ze er wel voor konden zorgen dat het slecht ging, dat moest wel lukken. Ze grijnsde eventjes naar hem. Ze zag gewoon graag Stephen van de troon en met dit idee moest het wel lukken. Hij wilde weten wanneer ze wilde vertrekken.
"Kan nu meteen?" Stelde ze grinnikend voor. Toch gek dat ze zo snel iemand wel kon vertrouwen, misschien kwam het door zijn enthousiasme, hij leek het leuk te vinden en dat zorgde er wel voor dat ze kans van slagen zag.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/1/2017, 17:00

Diablo Neshra

Ze grijnsde en zei dat ze meteen wilde vertrekken, waardoor hij een hand door zijn haar heen haalde. 'Ja, dat kan wel denk ik. Laten we dat maar gewoon doen dan.' zei hij nu zelf ook. Het was helemaal niet zo'n slecht idee om nu meteen weg te gaan, hoe eerder ze daar waren, hoe eerder ze konden beginnen met hun plan. Hij had er nu ook wel zin in. Hij kwam overeind en hij ruimde hun spullen op, daarna gaf hij wat orders aan zijn bediendes, die alles hier op orde moesten houden, zodat hij weg kon.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/1/2017, 17:05

Abbygail Ladell

Hij dacht dat het wel kon om meteen te vertrekken en ze knikte eventjes. Hij gaf wat orders aan zijn bedienden en zelf steeg Abbygail al op haar paard dat klaar stond voor haar. Ze liet het dier stilstaan en wachtte rustig op Diablo. Ze was een tijdje op vakantie geweest en had nagedacht over haar plan. Nu zou ze gewoon terug gaan en vragen aan Stephen of ze haar oude baantje terug mocht en dat ze een interessant persoon ontmoet had die hem misschien kon helpen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/1/2017, 17:31

Diablo Neshra

Zodra alles geregeld was ging hij naar Abbygail toe en sprong hij zelf ook op zijn paard. Hij reed met haar mee en hij keek even opzij naar haar. Hij was heel benieuwd hoe alles ging verlopen nu. 'Wat ben ik van jou als we daar komen? Gewoon een goede vriend?' vroeg hij haar nu. Er lag een lichte fonkeling in zijn donkere ogen, hij vond het steeds leuker nu hij over alles nadacht. Dit kon allemaal heel erg interessant worden en dat stond hem wel aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/1/2017, 19:27

Abbygail Ladell

Hij wilde van haar weten wat hij van haar was. "Je bent een interessante aanwinst voor Stephen." Lachte ze hem toe. "Maar tijdens mijn reis ben ik je tegengekomen en je zocht werk, ik stelde voor om je mee te nemen naar het kasteel en zolang we met elkaar optrokken, zijn we vrienden geworden." Zei ze tegen hem. "Mee eens?" Vroeg ze nog even vrolijk aan hem en ze keek hem aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/1/2017, 19:30

Diablo Neshra

Ze zei dat hij een interessante aanwinst was voor Stephen, tijden haar reis was ze hem tegengekomen en hij zocht werk, ze stelde voor hem mee te nemen naar het kasteel en ze waren vrienden geworden. Daarna vroeg ze of hij het met haar eens was. 'Klinkt als een prima verhaal.' stemde hij in. Ze was nogal vrolijk, hij vond het grappig om te zien, het was leuk dat ze zo enthousiast was hierover. Hij liet dat niet zo heel duidelijk merken, maar alles was interessant en dat was genoeg voor hem. 'Redden we het om er in één keer naar toe te rijden?' vroeg hij haar nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/1/2017, 19:42

Abbygail Ladell

Hij vond het een prima verhaal en daardoor knikte ze met een glimlach eventjes, ze vond het fijn dat hij het met haar eens was, dat was goed. Als ze nu al onenigheid zouden krijgen, dan zag ze de rest van de samenwerking ook niet echt zitten. Hij wilde weten of ze het redden om in één keer te rijden.
"Als we doorrijden, dan redden we het makkelijk." Zei ze tegen hem met een grijns en ze spoorde haar paard aan waarna ze wegschoot.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/1/2017, 19:45

Diablo Neshra

Ze zei dat ze het makkelijk zouden redden als ze nu doorreden. Meteen daarna spoorde ze haar paard aan, waardoor zijn paard er meteen achter aan ging. Hij vond het allemaal geen probleem, hoe eerder ze er waren, hoe beter. Dan konden ze meteen beginnen en hij was nu ook wel nieuwsgierig geworden naar alles. Als ze daar wat voor elkaar zouden kunnen krijgen, was dat voor hem ook alleen maar mooi meegenomen. Niet dat hij het geld of de kastelen echt nodig had, hij had zelf genoeg. Hij vond het alleen leuk om zich bezig te houden met dit soort dingen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/1/2017, 19:55

Abbygail Ladell

Tegen de avond kwamen ze aan op het kasteel. Met een glimlach stapte ze af. Ze was al heel erg lang niet meer hier geweest en het was wel interessant om weer hier te zijn. Ze was benieuwd hoe het ging met hun plan, met hoe ze dit voor elkaar zouden krijgen. Het was spannend en ze vond het leuk om eventjes wat sensatie te verzorgen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/1/2017, 19:58

Diablo Naresh

Het werd al donker toen ze bij het kasteel aankwamen. Hij keek rond, hij wilde alles zo goed mogelijk in zich opnemen, je wist nooit wanneer het handig was. Abbygail leek het leuk te vinden dat ze terug was. Het was handig dat ze het hier al goed kende, dat konden ze nu ook goed gebruiken. Zodra de paarden in de stal stonden keek hij weer naar Abbygail. 'Ik ben heel benieuwd.' zei hij tegen haar. Hij was heel nieuwsgierig hoe alles zou verlopen en hij wilde die Stephen en zijn vrouw graag leren kennen.

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/1/2017, 20:02

Abbygail Ladell

Diablo zei wanneer ze klaar waren met de paarden dat hij heel erg benieuwd was. Ze gaf hem daardoor even een knipoog en vroeg aan een wachter of ze Stephen en Fay wilde halen omdat ze een vraag aan ze had. De wachter knikte eventjes en liep weg. Ze nam Diablo mee naar binnen toe met een glimlach en wachtte rustig af tot ze kwamen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/1/2017, 20:08

Koning Stephen Lahero

Hij zat eigenlijk gewoon samen met Fay wat te drinken omdat het al wat later op de avond was, toen een wachter hun kwam halen omdat er mensen voor hun waren. Hij liep met Fay naar de mensen toe. Toen hij dichterbij kwam zag hij twee mensen staan, waarvan hij de vrouw kende. Ze had hier gewerkt, maar was een tijdje weggeweest en hij was verrast haar hier te zien. Dat had hij niet verwacht, hij had eigenlijk niet gedacht dat ze nog terug zou komen. Hij stak zijn hand naar haar uit om haar te begroetten en hij keek ook even naar de man, die had hij niet eerder gezien.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/1/2017, 20:18

Abbygail Ladell

Na een tijdje kwamen Stephen en Fay binnen ze knikte ze eventjes toe en glimlachte. "Dag Stephen, Fay." Zei ze tegen de twee en ze schudde hun handen.
"Excuses dat ik zo laat nog aankom, maar we zijn in één keer doorgereden. Ik ben Diablo tegengekomen op mijn reis en ik geloof dat hij van grote waarde kan zijn voor u." Sprak ze glimlachend tegen Stephen. Fay schudde ook handen en stelde zichzelf even voor. Ze keek even naar de aantrekkelijke man met een kleine grijns, maar vervolgens pakte ze de arm van Stephen zachtjes vast en bleef ze naast hem staan terwijl ze met een liefdevolle blik naar hem opkeek.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/1/2017, 20:22

Koning Stephen Lahero

Abbygail bood meteen haar excuses aan dat ze hier nog zo laat waren en hij knikte even, hij vond het wel goed allemaal, het maakte niet zo heel erg veel uit. Ze vertelde dat ze meteen doorgereden waren en dat ze Diablo was tegengekomen, ze dacht dat hij van grote waarde kon zijn voor hem. 'Oh, waarom zou dat zo zijn?' vroeg hij nu nieuwsgierig. Hij bekeek de man weer even, hij had doordringende donkere ogen, maar hij keek redelijk vriendelijk. 'Ik heb een groot strategisch inzicht en ik denk dat ik u daarmee kan helpen.' sprak de man nu, waardoor Stephen even knikte. 'Mensen die kunnen helpen, zijn altijd welkom.' zei hij tegen de twee. Fay kwam bij hem staan en pakte zijn arm vast, waardoor hij even naar haar glimlachte. 'Willen jullie nog even wat drinken met ons? Dan zal ik jullie daarna een kamer wijzen en praten we morgen verder.' stelde hij voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 26/1/2017, 21:47

Abbygail Ladell

Stephen was duidelijk nieuwsgierig en Diablo gaf een correct antwoord. Hij gaf aan dat mensen die konden helpen, altijd welkom waren. Zo makkelijk ging dat nu, ze waren veel te goed van vertrouwen. Waarschijnlijk werd Diablo niet eens nagescand.
Stephen vroeg of ze nog iets wilden drinken met hun samen. Fay gaf ook aan dat het haar gezellig leek. Abbygail keek even naar Diablo. "Mij lijkt het in ieder geval heel erg gezellig." Glimlachte ze naar Stephen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 26/1/2017, 21:55

Diablo Naresh

Het leek allemaal bijzonder makkelijk te gaan, die Stephen leek er niet echt kwaad in te zoeken. Dat was maar goed ook, dan konden ze steeds iets verder gaan, dan konden ze steeds meer invloed gaan uitoefenen. Fay leek het gezellig om iets te drinken, het was inderdaad echt een prachtige vrouw. Stephen zelf was ook niet lelijk, maar misschien kon hij wel ergens komen met die vrouw. Abbygail zei dat ze het gezellig vond om ook wat te drinken en hij knikte goedkeurend. 'Natuurlijk, waarom niet?' vroeg hij. Stephen nam hun mee naar een kamer en schonk direct glazen met wijn in. Hij ging zitten en hij pakte het glas aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum