Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/1/2017, 12:38

Sean Mylano

Het ging eigenlijk bijzonder goed tussen hem en Selina, dat had hij nooit verwacht, maar het maakte hem wel gelukkig. Als hij hier kon blijven, zag hij ook zeker een toekomst samen, dus daarom ging hij er ook echt voor. Ze hadden het heel erg leuk samen, het ging veel beter dan hij ooit had kunnen denken. Hij keek op toen ze hem opeens bij zijn arm pakte, ze had een brief in haar hand en die pakte hij van haar aan. Hij keek er even naar, zijn blik ging over de regels heen en daarna keek hij op naar haar. ‘Wat vind je hier van? Als het je wat lijkt, kunnen we altijd met ze gaan praten…’ zei hij tegen haar.

Carmen Samira

Ze was eigenlijk echt ontzettend gelukkig met Kayton, maar ze merkte wel dat hij echt ouder begon te worden. Ze probeerden nog zo veel mogelijk leuke dingen te doen en ze genoot ook echt van alles, maar ze wist dat het een keertje klaar was. Ze keek op toen er een bediende naar haar toe kwam en daardoor kwam ze overeind en liep ze mee naar Kayton toe. Ze ging naar hem toe en pakte zijn hand vast, vragend keek ze hem aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/1/2017, 12:50

Lolita Fullbright

Ze luisterde naar zijn grijnzende woorden en knikte langzaam eventjes. “Ja, het mag wel heftiger, dat vind ik ook wel, zolang je maar wel een beetje op mij blijft letten.” Glimlachte ze. Maar ze geloofde wel dat hij dat deed.
Hij keek haar uitdagend aan en zei dat ze het vanzelf zou zien. “Hmm…” Mompelde ze, ze was nieuwsgierig, ze wilde het liever gewoon van hem weten. Zijn lippen gleden af naar beneden en ze kreunde genietend.


Selina Foxy

Sean las de brief eventjes door die ze hem had gegeven en hij vroeg wat zij ervan vond. Ze konden altijd gaan praten. “Ik weet het niet, ik heb er niet echt ervaring mee ofzo… Al heb jij me wel veel geleerd.” Zei ze zachtjes tegen hem. Hij leerde haar zwaardvechten en dat pakte ze wel hartstikke goed op, dat wel. “We gaan wel met ze praten… dat lijkt me inderdaad wel een goed idee.


Kayton Erogate

Carmen kwam bij hem en pakte zijn hand. Hij glimlachte lichtelijk maar moeizaam naar haar en legde zijn hand zacht op haar wang. “Het spijt me, Carmen, het is klaar…” Klonk zijn stem heel rauw en niet van zichzelf. Hij kwam moeizaam een klein beetje overeind en knikte langzaam naar de brieven.
“Wil jij ze geven?” Vroeg hij aan haar. Hij hoestte even moeizaam en greep naar zijn hart.


Faith Lahero

Ze stapte van haar paard af wanneer ze op het kasteel was aangekomen en liet die door iemand verzorgen. Glimlachend keek ze even rond op de binnenplaats van het kasteel. Voor haar voelde dit net zo goed als haar thuis als op White Castle. Ze had gelezen dat er vroeger altijd veel oorlog was geweest tussen de twee kastelen, maar dankzij Kayton was er vrede gekomen en rust en nu leek iedereen het wel goed met elkaar te kunnen vinden.
Ze liep naar binnen toe en ging op zoek naar Killian om hem te verrassen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/1/2017, 13:03

Leroy Fullbright

‘Ik denk altijd aan jou, veel te veel. Elk moment van de dag.’ plaagde hij haar nu nog even. Het was veel te leuk om haar een beetje te plagen, hij genoot er ook echt van dat ze zo met elkaar om konden gaan. Hij merkte wel dat ze echt nieuwsgierig was, maar hij wilde het haar liever laten zien als het weer wat ruwer kon, nu wilde hij voorlopig nog even voorzichtig blijven. Ze genoot duidelijk van wat hij deed en daarom ging hij nog even door, hij had er het geduld voor, al had hij er zelf ook echt wel heel erg veel zin in.

Sean Mylano

Hij luisterde naar haar en hij knikte bedenkelijk, maar het klonk wel als een goed idee. ‘We kunnen altijd kijken hoe het is, je leert snel, je kan er zo in mee komen. Misschien is het wel leuk, misschien is het een goede bezigheid voor ons, dan hebben we tenminste wat te doen.’ zei hij. Hier zaten ze ook maar een beetje niets te doen, dan hadden ze weer echt werk, dat zou hij wel heel leuk vinden. Ze zouden maar eens moeten gaan kijken, dan werd het allemaal wat meer duidelijk.

Carmen Samira

Zodra ze bij hem kwam zitten wist ze eigenlijk al wel dat het klaar was. Hij zei dat zelf ook en ze pakte zijn hand stevig vast. ‘Gewoon rustig blijven, probeer niet aan te spannen. Dan hoeft het geen pijn te doen.’ fluisterde ze nu. Ze streek met haar vingers over zijn hand en ze keek hem rustig en vol liefde aan. ‘Ja, ik geef ze, ik zorg ervoor dat ze de brieven krijgen.’ fluisterde ze. Ze drukte een kus op zijn voorhoofd en daarna keek ze hem weer aan. ‘Maak je geen zorgen, het komt allemaal goed.’ zei ze zacht.

Killian Fullbright

Hij had het goed naar zijn zin, hij trainde veel en deed zijn best om ook veel te leren, hij vermaakte zich eigenlijk wel met alles, maar hij mistte Faith wel enorm. Hij had het altijd heel goed naar zijn zin met haar, maar als ze weg was vond hij het heel lastig, want hij was echt gehecht aan haar. Nu kwam hij eigenlijk net uit bad en trok hij zijn broek aan, hij haalde een hand door zijn haren heen en hij liep naar de kast om een overhemd te zoeken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/1/2017, 13:17

Lolita Fullbright

“Hmm… aan mij of aan mijn lichaam?” Vroeg ze hem net zo plagend terug met een grijns. Hij wilde er echt nog niets over vertellen, dat vond ze ergens wel jammer. Hij ging door en kreunend drukte ze haar onderlichaam tegen hem aan. Ze vond het heerlijk dat hij doorging, dat hij haar zo liet genieten. “Ik houd van je…” Kreunde ze nu.


Selina Foxy

Hij knikte bedenkelijk door haar woorden en zei dat ze altijd konden kijken hoe het was. Ze leerde snel en kon er zo in mee dacht hij. Het was wel een bezigheid en hij dacht ook wel een goede, dan hadden ze wat te doen. “Ja, dat lijkt me ook wel heel prettig, gewoon aan het werk. Maar als dit het niet is, dan gaan we op zoek naar wat anders. Dat is ook geen probleem.” Zei ze met een glimlach.


Kayton Erogate

Ze pakte zijn hand en was ontzettend lief voor hem. Hij was zo stapelgek op haar… ze was echt zijn beste maatje en grootste liefde… Hij knikte langzaam wanneer ze zei dat iedereen de brieven van haar zou krijgen. Hij kreeg van haar een kus op zijn voorhoofd. Hij moest zich geen zorgen maken, het kwam allemaal goed. Hij pakte haar hand stevig vast. “Ik houd van je… “ Fluisterde hij nog. Daarna begon hij te ontspannen en zakte hij heel langzaam weg. Zijn greep verslapte en na een paar seconden was het gebeurd. Hij was dood.


Faith Lahero

Ze besloot eerst maar gewoon in zijn slaapkamer te kijken, misschien was hij daar wel. Ze klopte kort aan op de deur en opende die daarna. Grijnzend keek ze naar hem. “Hé knapperd.” Zei ze met twinkelende ogen. Ze sloot de deur achter zich en knuffelde hem vervolgens stevig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/1/2017, 13:22

Leroy Fullbright

‘Allebei wel.’ zei hij grijnzend tegen haar. Hij vond het heerlijk om te zien dat hij haar zo kon laten genieten, dat deed hem echt goed. Daardoor lukte het ook steeds beter, terwijl dit vroeger voor hem echt ondenkbaar was geweest. Hij merkte nu wel dat hij aardig ongeduldig begon te worden en daarna kwam hij iets meer overeind en zoende hij haar zachtjes. Hij drong langzaam maar krachtig bij haar naar binnen en hij keek in haar ogen. ‘Ik hou ook van jou.’ fluisterde hij. Hij zoende haar langzaam terwijl hij krachtig bewoog. Hij hield het wel redelijk rustig, het hoefde niet al te heftig te zijn nu, dat kwam wel weer.

Carmen Samira

Ze bleef nog een tijdje bij hem zitten en ze liet zijn hand langzaam los. Ondanks dat ze wist dat dit er wel aan zat te komen, voelde het nu wel heel erg eenzaam. Ze wist ook niet zo goed wat ze nu moest doen, ze haalde wat bediendes die hem netjes konden opbaren en daarna schreef ze een brief naar Leroy en Lolita, zodat ze op de hoogte waren. Ze liep zelf naar buiten toe, het was prachtig weer en ze ging in de tuin zitten, ze wist dat ze nu nog even alleen was, maar waarschijnlijk zouden er snel genoeg mensen komen om afscheid van hem te nemen.

Killian Fullbright

Hij keek op toen hij opeens een stem hoorde, hij voelde armen om zijn lichaam heen en hij keek verbaasd naar Faith. Wat deed die nou hier? Hij wist helemaal niet dat ze terug zou komen. Hij hield haar heel erg stevig vast en daarna keek hij haar weer aan. ‘Dat is nog eens een leuke verassing.’ zei hij zacht. Hij streek langs haar wang en hij keek in haar mooie ogen. ‘Ik had niet verwacht dat je terug zou zijn, blijf je nu hier?’ vroeg hij zacht aan haar. Hij had haar echt enorm gemist.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/1/2017, 13:33

Lolita Fullbright

Ze grijnsde toen hij zei dat hij beide miste. Ze kwam bijna tot haar hoogtepunt, maar hij kwam alweer omhoog en zoende haar. Ze trok hem dicht tegen haar aan toen hij krachtig bij haar naar binnen drong. Hij hield ook van haar. Ze glimlachte en bewoog mee in zijn tempo. Haar nagels gleden over zijn rug heen en met gesloten ogen genoot ze van hem. Hij was heerlijk.


Faith Lahero

Ze werd stevig door Killian vastgehouden. Hij vond het een leuke verrassing en had haar niet verwacht. Hij vroeg of ze nu hier bleef. “Ik wilde je verrassen.” Grijnsde ze. “Ik blijf weer een paar dagen hier, als dat mag van jou.” Lachte ze hem vrolijk toe. Ze zoende hem nu zachtjes en lief even. Het was zo onwijs fijn om hem weer te zien.


Koningin Esmeralda Fullbright

Er kwam een bediende aan de deur die aangaf dat hij een brief voor Leroy had, maar die kon nu niet gestoord worden. Ze rolde even met haar ogen, over het algemeen wist ze wat er dan aan de hand was. Ze zei dat de brief wel aan haar mocht worden gegeven. Hij was van Carmen. Carmen stuurde nooit zomaar bericht naar Leroy… eerder naar haar of misschien naar haar moeder. Even beet ze op haar lip en keek ze naar Jay die nog in bed lag. Daarna maakte ze langzaam de brief open.
Ze was geschrokken door wat ze las… Kayton was dood… Iedereen wist dat het eraan zat te komen, maar het voelde toch als een schok… een behoorlijke schok.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/1/2017, 13:57

Leroy Fullbright

Hij genoot hier ook enorm van, al was het misschien niet helemaal zijn ding. Hij vond het echt steeds lekkerder en dat was ook wel te merken. Hij zoende haar weer en hij liet zijn hand over haar lichaam glijden terwijl hij even door bleef gaan, daarna liet hij zich op zijn rug zakken en trok hij Lolita bovenop zijn lichaam. Hij keek haar uitdagend aan, hij vond het leuk als ze ook een beetje haar gang ging met hem, dat vond hij heerlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/1/2017, 14:01

Lolita Fullbright

Hij ging heerlijk door en ze genoot er echt van. Het was zo fijn dat hij het ook lekker leek te vinden. Daar was ze heel erg blij mee. Genietend ging ze door en na een tijdje trok hij haar bovenop zich. Ze keek uitdagend terug in zijn ogen en begon steeds iets heftiger te bewegen. Haar nagels gleden over zijn borst en zelf vond ze het heerlijk. Ze kreunde zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/1/2017, 14:08

Leroy Fullbright

Ze werd steeds heftiger en hij voelde haar vingers over zijn borstkas heen glijden, waardoor hij diep kreunde. Dit vond hij heel lekker, het was heerlijk met haar, hij was hier ook best wel aan toe geweest. Vroeger deden ze het echt een paar keer per dag, maar met Enzo zat dat er totaal niet in. Hij was blij dat het nu even kon. Na een tijdje bereikte hij zijn hoogtepunt, het was heftig, maar heerlijk. Hij sloot Lolita in zijn armen en hij trok haar dicht tegen zijn lichaam aan.

Killian Fullbright

'Natuurlijk mag je hier blijven, dat zou ik alleen maar heel erg fijn vinden.' fluisterde hij. Hij werd door haar gezoend en daar ging hij langzaam in mee. 'Ik heb je zo enorm gemist, dat is echt niet meer normaal.' fluisterde hij. 'Hoe gaat het nu met je? Blijf je wel in de buurt de komende tijd?' vroeg hij aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/1/2017, 14:14

Lolita FUllbright

Hij bereikte na een tijdje zijn hoogtepunt, het was echt heftig, maar ze vond het eigenlijk wel weer lekker nu. Ze voelde zijn armen om haar heen en ze kroop tegen hem aan. Ze sloot haar ogen, maar die schoten weer open toen er op de deur geklopt werd.
"Leroy? Mama?" Klonk er aan de andere kant. De stem van Esmeralda trilde lichtelijk. Lolita kwam daardoor meteen overeind en ze trok zo snel mogelijk haar jurk weer aan.


Faith Lahero

"Hmm... gelukkig maar." Zei ze zacht toen hij aangaf dat hij het alleen maar fijn zou vinden als ze bij hem bleef. Hij ging langzaam mee in de zoen en zei fluisterend dat hij haar enorm gemist had. "Ik jou ook... ik vind het heel fijn om weer bij je te zijn..." Fluisterde ze tegen hem terug.
"Het gaat hartstikke goed, ook thuis dus ik kan hier een tijdje blijven." Grijnsde ze. "Hoe gaat het met jou?" Vroeg ze nu met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/1/2017, 14:21

Leroy Fullbright

Ze kroop tegen hem aan en hij streek met zijn vingers over haar lichaam heen, hij kon nog wel even verder gaan bij haar, dat vond hij geen enkel probleem. Hij drukte zijn lippen in haar hals en daarna keek hij haar aan. 'Nog een keer?' vroeg hij grijnzend, maar het moment werd meteen onderbroken door de stem van Esmeralda. Ze riep hun en het klonk niet echt goed. Lolita kwam meteen overeind en trok haar kleren aan, hij deed dat ook zo snel mogelijk. Hij stond zijn overhemd nog dicht te knopen toen hij de deur al open trok, als er iets aan de hand was hoorde hij dat graag zo snel mogelijk. 'Wat is er aan de hand?' vroeg hij dus ook meteen.

Killian Fullbright

Ze had hem ook gemist en ze vond het heel erg fijn om bij hem te zijn. 'Gelukkig maar.' plaagde hij haar nu met dezelfde woorden. Het ging heel erg goed, ook thuis. Ze kon hier een tijde blijven. 'Met mij is het wel goed, maar mijn vader is heel erg ziek en er zijn meer mensen ziek, dus ik hoop dat hij snel beter is.' zei hij zachtjes. Hij hield haar dicht tegen zich aan, het voelde heel erg fijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/1/2017, 14:42

Lolita Fullbright

Ze nam niet eens echt de tijd om op Leroy te reageren. Ze keek naar haar dochter die daar wat bedremmeld stond in de deuropening. Ze had tranen in haar ogen en een brief in haar handen. Ze gaf de brief aan Leroy en daarna pakte Lolita haar zachtjes vast. Esmeralda had nooit heel erg veel contact met Kayton gehad, maar hij was dierbaar voor iedereen, dat wist ze heel erg goed. Ze hield haar moeder stevig vast en keek naar Leroy.


Faith Lahero

Het ging met hem gleukkig ook goed, maar hij zei dat zijn vader heel ziek was, net als meerdere mensen. “Oh? Wat vervelend zeg…” Sprak ze hem zacht toe. “Ik kan hem denk ik wel helpen.” Zei ze daarna wat triomfantelijk en ze keek hem met twinkelende ogen aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/1/2017, 15:28

Leroy Fullbright

Esmeralda moest zelfs huilen en ze had een brief in haar handen, die ze aan hem gaf. Was het voor hem? Hij kreeg bijzonder weinig post, het meeste ging direct naar Jay, alleen de echt moeilijke dingen werden met hem besproken, maar gingen nooit echt direct naar hem toe. Niet meer tenminste. Hij pakte de brief iets steviger vast en daarna las hij het door. Meteen ademde hij trillend in. HIj gaf de brief af aan Lolita en hij liep naar het raam toe, eigenlijk zonder iets te zeggen. Hij staarde gewoon naar buiten.

Killian Fullbright

'Ja, heel vervelend. Hij is echt heel erg ziek.' zei hij zachtjes tegen haar. Daarna zei ze dat ze dacht dat ze hem wel kon helpen. Hij was daardoor wat verbaasd. 'Weet je het zeker? Hij is echt heel erg ziek en het mag niet per ongeluk erger worden.' zei hij zacht tegen haar, zodat ze dat wel wist. Dat wilde hij echt niet, zijn vader mocht niets overkomen, daar was hij veel te bezorgd over.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/1/2017, 15:34

Lolita Fullbright

Het deed Leroy ook veel, ze zag het meteen aan hem. Hij gaf haar de brief aan zonder ook maar iets te zeggen en liep naar het raam toe. Ze las het door en slikte even moeizaam. Ze begreep dat dit heel erg lastig moest zijn voor Leroy... Ze keek weer naar Esmeralda en suste haar zachtjes terwijl ze naar Leroy keek. Ze kon nog even niets voor hem doen, ze wilde eerst dat haar dochter wat rustiger werd. Esmeralda vroeg haar wat ze Jay moest vertellen. "Je kan het pas vertellen als hij zich iets beter voelt, Esmeralda... nu zal hij er toch weinig van begrijpen." Sprak Lolita haar zacht toe. Het meisje knikte een klein beetje.


Faith Lahero

Het was heel erg vervelend en hij zei dat zijn vader heel erg ziek was. Hij vroeg ook of ze het zeker wist dat ze hem wilde helpen. Het mocht niet per ongeluk erger worden. Ze knikte eventjes.
"Ik kan het wel, denk ik." Zei ze nu. Ze had zoveel geoefend, het kon haast niet fout gaan en ze wist wat ze allemaal kon...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/1/2017, 15:39

Leroy Fullbright

Hij keek heel even naar Lolita, maar daarna ging zijn blik weer naar buiten toe. Hij dacht aan hoe vaak hij hier gestaan had met Kayton, om dingen te overleggen of om gezellig samen iets te drinken. Echt ontzettend vaak, ze waren zo vaak bij elkaar geweest en vanaf nu was dat nooit meer. Nu was hij er echt niet meer. Dat was amper te geloven en hij vond het ook heel moeilijk om zich daar bij neer te leggen. Het frustreerde hem en hij had het er moeilijk mee, maar hij deed zijn best om zich een beetje in te houden.

Killian Fullbright

Ze knikte en zei dat ze dacht dat ze het wel kon. 'Misschien kan je het dan proberen, het zou wel heel erg fijn zijn, want hij heeft er heel veel last van. Maar dat moeten we wel even overleggen, denk ik.' zei hij zacht tegen haar. Ze konden dat niet zomaar proberen, waarschijnlijk zou zijn moeder dat sowieso niet heel erg leuk vinden. Hij gaf haar weer een kusje en daarna keek hij haar aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/1/2017, 15:45

Lolita Fullbright

Ze vroeg Esmeralda of het weer een beetje ging en die knikte langzaam, ze wilde weer terug naar Jay en Lolita liet haar gaan. Daarna liep ze langzaam naar Leroy toe en legde haar hand op zijn schouder.
"Wil je er naartoe?" Vroeg ze hem zacht en ze streelde zachtjes over zijn rug heen terwijl ze naar buiten keek.


Faith Lahero

Killian vroeg aan of ze het misschien kon proberen. Het leek hem fijn want zijn vader had er heel veel last van. Ze moesten het wel overleggen dacht hij. "Ja, dat begrijp ik." Knikte ze daardoor meteen. Ze kreeg weer een kusje van hem en met een grijns knuffelde ze hem nu even.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/1/2017, 15:48

Leroy Fullbright

Hij hoorde Esmeralda vertrekken en Lolita kwam weer naar hem toe, ze vroeg of hij er naar toe wilde en hij voelde haar hand op zijn schouder. Hij leunde een beetje tegen haar aan toen ze over zijn rug streelde, zo werd hij weer een beetje rustiger, het voelde wel fijn dat ze dit deed. 'Ik wil er wel heen.' zei hij uiteindelijk zacht. Hij vond dat soort dingen afschuwelijk, maar hij wilde wel fatsoenlijk afscheid nemen van Kayton, dat verdiende hij echt.

Killian Fullbright

Ze begreep het en hij werd weer geknuffeld, daardoor hield hij haar heel stevig vast. 'Je bent echt heel erg leuk.' zei hij plagend tegen haar. 'We kunnen wel naar mijn vader lopen, waarschijnlijk is mijn moeder daar ook wel, dan kunnen we het meteen met haar overleggen.' stelde hij nu voor. Hij wilde zijn vader het liefst zo snel mogelijk weer beter hebben, dat leek hem het beste.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/1/2017, 15:52

Lolita Fullbright

Hij leunde tegen haar aan en ze glimlachte een beetje naar hem. Ze drukte een kus tegen zijn slaap en uiteindelijk zei hij dat hij er wel heen wilde. "Is goed, dan gaan we dat doen..." Fluisterde ze tegen hem. Carmen kon waarschijnlijk ook wel wat ondersteuning gebruiken... ze woonden daar helemaal alleen, met alleen maar een paar bediendes.
"We wisten allebei dat dit eraan zat te komen." Fluisterde ze tegen Leroy.


Faith Lahero

Hij zei plagend dat ze heel erg leuk was en dat liet haar even grijnzen. Hij zei dat ze er wel naartoe konden gaan om met haar moeder te overleggen.
"Ja, is goed. Laten we dat doen." Knikte ze meteen en ze pakte nu zijn hand vast met een grote glimlach rond haar lippen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/1/2017, 15:56

Leroy Fullbright

Ze zei dat ze dat dan zouden doen en ze zei daarna dat ze allebei wisten dat dit er aan zat te komen. 'Weet ik, maar toch. Het is nooit een goed moment.' zei hij zachtjes tegen haar. Hij vond het nog steeds echt vreselijk. Hij wilde zo graag dat Kayton het oneindige leven had, maar dat was niet zo. Dat ging gewoon niet en hij wist dat hij dankbaar moest zijn voor alles wat ze samen hadden kunnen doen, maar het voelde alsnog echt vreselijk. 'Ik kom er wel weer overheen, ik vind het gewoon even moeilijk.' zei hij zacht.

Killian fullbright

Hij nam haar eigenlijk meteen mee naar de kamer van zijn ouders, hij klopte even aan en ging naar binnen. Hij zag zijn vader in bed liggen, zijn hoofd nat van het zweet. Hij was heel onrustig en hij lag in dekens gewikkeld, het leek echt niet goed met hem te gaan. Hij zag ook zijn moeder en hij haalde langzaam adem. 'Faith is hier en ze denkt dat ze hem misschien wel kan helpen.' zei hij nu zacht tegen zijn moeder.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/1/2017, 16:20

Lolita Fullbright

Hij wist het, maar het was nooit een goed moment. "Nee, het is inderdaad nooit een goed moment... daar heb je gelijk in... maar het gaat nu goed met ons, dat scheelt al een hele hoop... het is verschrikkelijk en onvermijdelijk, maar we kunnen hierna wel weer door." Fluisterde ze hem heel zachtjes toe. Ze knuffelde hem nu eventjes en kroop dicht tegen hem aan.


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze wist dat haar moeder ook Leroy moest troosten en zij was zelf liever hier bij Jay, om hem in de gaten te houden. Ze keek op en zag Killian samen met Faith. Ze glimlachte wat voorzichtig naar ze. Hij gaf aan dat Faith misschien wel kon helpen. Ze ademde daardoor eventjes diep in en keek weer naar Jay, hij was er echt slecht aan toe, dat zag ze echt wel en ze was bang dat hij het niet zou halen.
"Weet je het zeker, Faith? Ik zou het wel fijn vinden als je hem kan helpen..." Fluisterde ze haar toe. Faith knikte eventjes. "Ik denk het wel." Glimlachte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/1/2017, 16:24

Leroy Fullbright

'Nee, dat is ook zo. Het is nooit goed. Maar het gaat goed met ons. Dat is het belangrijkste. Het gaat heel erg goed met ons.' fluisterde hij. Ze knuffelde hem en hij hield haar even stevig in zijn armen, dit voelde heel erg fijn. Zo kwam hij heel erg tot rust en hij merkte heel erg goed dat dat hem goed deed. 'Zullen we zo onze spullen pakken en gaan? Ik wil heel graag dat ik het gehad heb.' fluisterde hij.

Killian Fullbright

Ze leek er over na te denken, ze keek naar Jay en ze zei uiteindelijk dat ze het fijn zou vinden als Faith kon helpen. Die gaf aan dat ze echt dacht dat ze dat kon doen en daardoor glimlachte hij zelf ook heel even. Hij hootpe dat het goed ging, maar op dit moment ging het met zijn vader echt slecht, het zou al fijn zijn als ze iets voor hem kon betekenen, al kon ze hem misschien niet helemaal beter maken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/1/2017, 16:30

Lolita Fullbright

HIj gaf aan dat het inderdaad goed ging met hun en dat was het belangrijkste. Het ging heel erg goed. Hij hield haar stevigt vast en na een tijdje vroeg hij of ze hun spullen gingen pakken. "Ja, is goed, laten we dat maar doen." Knikte ze hem toe en ze streek even door zijn haren heen.


Faith Lahero

Ze mocht van Esmeralda wat proberen en daardoor pakte ze de hand van Jay vast en legde ze haar hand op zijn voorhoofd. Ze sloot haar ogen en voelde hoe warm hij was, hoe heet... maar verder leek hij te rillen van de kou. Ze bracht deze twee dingen dichter naar elkaar toe zodat hij zich beter zou voelen en daarna zocht ze in zijn lichaam naar het virus dat ze stukje voor stukje uit kon schakelen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/1/2017, 17:08

Leroy Fullbright

Hij deed zijn best om dit niet al te veel zijn humeur te laten beinvloeden, maar dat was nog best wel lastig. Hij vond het echt vreselijk, Kayton was zijn grote vriend geweest, het was lastig dat hij er nooit meer zou zijn. Alleen al die gedachte maakte hem onrustig. Ze streek door zijn haren en daarna maakte hij hun klaar om te gaan. Hij liet een koets klaar staan, hij had geen zin om zelf te gaan rijden, dus dat leek hem slimmer.

Killian Fullbright

Faith ging bij zijn vader zitten en pakte zijn hand vast, waardoor Killian ook iets dichterbij kwam en de hand van zijn moeder vastpakte om haar wat te steunen, hij kon zien dat ze zich zorgen maakte om alles en dat vond hij ook niet zo heel erg gek. 'Het komt allemaal goed met hem, hij is echt heel erg sterk, geen zorgen.' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/1/2017, 19:42

Lolita Fullbright

Ze pakte wat dingen en deed die in een grote koffer. Ze had nog wel laten weten aan Esmeralda dat ze naar Kayton gingen en dat vond ze goed. Ze had ook gezegd dat Faith probeerde om Jay te helpen en dat was een uitstekend idee. Lolita vertrouwde het meisje. Daarna stapte ze met Leroy de koets in en ging ze langzaam zitten. Ze pakte zijn hand stevig vast en keek hem aan.


Koningin Esmeralda Fullbright

Killian pakte haar hand en zei dat het allemaal goed was, hij was sterk, ze moest zich geen zorgen maken. Ze pakte haar zoon vast in haar armen en knuffelde hem stevig. "Ik maak me niet alleen zorgen om je vader, Killian, er zijn meer dingen.. maar jij hoeft je geen zorgen te maken. Faith is gezellig hier voor jou." Sprak ze hem zacht toe en ze gaf hem een kusje op zijn voorhoofd. Faith was klaar met Jay en haalde even diep adem. Ze was helemaal rood en ze had het bloedheet, maar dat kwam omdat ze een deel van zijn griep over had genomen.
"Hij heeft nog even één dagje nodig om uit te rusten, maar het gaat goed met hem nu." Zei ze zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/1/2017, 19:45

Leroy Fullbright

Er werd van alles geregeld en hij liet het maar een beetje zo, uiteindelijk zaten ze in de koets en pakte Lolita zijn hand stevig vast. Hij leunde een beetje tegen haar aan en hij haalde langzaam en diep adem, hij had het moeilijk met alles, maar Lolita was er voor hem en dat deed hem goed, dat maakte hem dan wel weer heel gelukkig. Na een tijd reizen kwamen ze aan bij het landgoed en daar stapte hij uit en hielp hij Lolita ook uit de koets.

Kilian Fullbright

Ze pakte hem vast en knuffelde hem, daarna zei ze dat ze zich niet alleen zorgen maakte om zijn vader, er waren nog meer dingen. Maar hij hoefde zich geen zorgen te maken, Faith was er voor hem. 'Ja, dat is waar.' zei hij zacht. Hij kreeg een kusje en daarna leek Faith klaar te zijn, waardoor hij naar zijn vader keek. Hij was een stuk rustiger, maar hij lag nog wel te slapen. Faith vertelde ook dat hij nog een dagje nodig had om uit te rusten, maar het ging nu goed met hem. Hij pakte haar zachtjes vast. 'Kom, dan ga jij even lekker in bad en kan je ook uitrusten.' zei hij zacht en zorgzaam.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum