Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2016, 14:53

Leroy Fullbright

Jay en Esmeralda gingen voor, dat vond hij fijn, want zo was hij wat minder gespannen. Esmeralda vroeg hoe het met Lolita ging. Ze zei dat het gelukkig wel goed ging. Hij vond dat ook wel fijn om te horen, maar hij wist het ook al wel een beetje. 'Tje gaat het met jullie?' Vroeg Leroy nu. Hij was minder bang buiten, hier had hij nog een beetje het gevoel dat hij wel weg zou kunnen komen als het nodig was, dat was wel fijn. Hij keek even glimlachend naar Lolita.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2016, 15:01

Koningin Esmeralda Fullbright

Buiten ging ze op een bankje zitten en keek met een glimlach naar Leroy die vroeg hoe het met hun ging. "Goed, heel erg goed eigenlijk. We hebben het heel erg goed samen." Ze keek even met een grijns naar Jay. Wanneer Leroy naar Lolita glimlachte, drukte ze spontaan haar lippen op zijn wang. Ze was heel erg trots op hem, hij deed het onwijs goed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2016, 15:10

Leroy Fullbright

Het ging goed, ze hadden het heel erg goed samen en hij zag dat Jay daar hetzelfde over dag, hij was blij om het te zien. hij was oprecht blij dat het echt goed met hun ging en dat ze zo leken te stralen. Hij voelde de lippen van Lolita opeens op zijn wang en hij keek haar vol liefde aan. Hij pakte haar hand heel stevig vast, hij was heel gelukkig nu. Het was allemaal nog eng, maar het voelde wel steeds beter en hij werd hier echt dolblij van.

Killian Fullbright

Hij werd langzaam wakker, duidelijk niet in zijn eigen bed en ook niet bij Sean. Na een paar seconde realiseerde hij zich dat ze op het kasteel waren. Hij draaide zich naar Faith en hij glimlachte een beetje, ze had gewoon haar vader gered. Hij kon het nog amper geloven en hij was enorm trots op haar. Hij vond het geweldig dat ze dit kon. Hij kwam langzaam overeind en even later kwam hij terug met wat lekker eten voor haar, dat verdiende ze wel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2016, 15:57

Lolita Fullbright

Ze glimlachte door zijn liefdevolle blik, hij leek echt wel blij te zijn en dat vond ze heel erg leuk om te zien bij hem. "Leroy en ik zaten eraan te denken om nog een keer te proberen om een kindje te krijgen." Meldde ze ineens zachtjes en ze keek naar Jay en Esmeralda om te kijken wat ze daarvan vonden.
"Echt waar? Is dat niet een beetje raar, dan zijn onze kinderen bijna even oud..." Klonk de stem van Esmeralda zacht, ze vond het gewoon een gek idee.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2016, 16:02

Leroy Fullbright

Door wat Lolita opeens zei staarde hij haar even aan, hij wist niet of dit zo goed was om te zeggen, hij vond het lastig. Esmeralda vond het raar en hij slikte even, hij wilde hier eigenlijk niet echt over praten, hij kon zijn gevoel niet zo uitleggen, maar nu voelde hij zich bijna verplicht. 'Het is gewoon... ik zou het heel graag willen, omdat het nu allemaal zo goed gaat,' zei hij zacht. 'Ik heb dat nooit zo gehad. Natuurlijk hou ik vreselijk veel van Jay, maar dat was voor mij toen echt anders...' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2016, 16:09

Lolita Fullbright

Leroy legde uit dat hij het echt graag wilde omdat het nu allemaal zo goed ging, dat had hij nog nooit gehad. Esmeralda glimlachte even toen hij aangaf dat hij wel vreselijk veel van Jay hield.
"Ik begrijp het denk ik wel, ik snap wel dat jullie dat willen." Nu Leroy het eenmaal uitgelegd had, begreep ze het wel een beetje.
"Maar het zou wel waarschijnlijker zijn dat het fout gaat nu, dat weten jullie ook toch?" Vroeg Esmeralda voorzichtig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2016, 16:12

Leroy Fullbright

Ze zei dat ze het wel begreep, door de opmerking die daarna kwam slikte hij even. Dit wilde hij helemaal niet horen. Dit was niet waarvoor hij mee was gegaan. Hij merkte dat hij er bijna emotioneel van werd en daarom stond hij op. Zonder iets te zeggen liep hij weg, hij wilde het hier echt niet over hebben. Dit vond hij helemaal niet leuk. Hij liep zijn slaapkamer in en hij gooide de deur achter zich dicht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2016, 16:30

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze staarde Leroy aan toen hij wegliep en haar moeder leek haar opmerking ook niet te waarderen, die kwam ook al overeind.
"Nee, wacht, ik zal wel gaan. Het spijt me, ik wilde alleen dat jullie eraan zouden denken." Zei ze tegen haar moeder. Daarna kwam ze overeind en liep ze achter Leroy aan. Ze klopte op de kamerdeur aan.
"Het spijt me, Leroy... ik wilde je niet verdrietig maken, echt niet." Sprak ze zachtjes tegen de dichte kamerdeur.


Lolita Fullbright

Ze zat met tranen in haar ogen op het bankje en ze keek naar Jay. "Ik weet wel dat Esmeralda gelijk heeft... maar je vader heeft dit nooit zo graag gewild en het lijkt me zo leuk samen... aangezien we ons kindje toen ook in die brand zijn verloren." Vertelde ze hem met een trillende stem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2016, 16:33

Leroy Fullbright

Hij ademde diep in, hij leunde tegen de muur en hij sloot zijn ogen, dit vond hij echt niet leuk. Er werd op de deur geklopt en hij hoorde de stem van Esmeralda. 'Laat maar... laat mij maar met rust, het is ook niet slim,' zei hij tegen haar. Hij was hier echt verdrietig door, hij vond dit heel erg moeilijk. Hij wilde juist heel erg graag gelukkig zijn en hij merkte dat het hem hielp om aan een kindje te denken, maar nu niet meer.

Koning Jay Fullbright

'Ik snap het wel, als jullie het willen moeten jullie het gewoon doen.' zei hij zacht. 'Het maakt mij niet zo veel uit, aan het begin is het misschien wat raar, maar jullie verdienen het wel om samen een kindje te hebben,' fluisterde hij. Ze waren er vast nog niet te oud voor, dat viel wel mee. Al die tijd dat ze dood waren geweest, waren ze niet ouder geworden, dus misschien maakte het niet zo veel uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2016, 16:40

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze moest hem met rust laten, het was ook niet slim. "Misschien wel... voor jullie is het misschien heel goed, als dat jullie gelukkig maakt..." Sprak ze zachtjes tegen hem. Ze opende de deur even.
"Ik voel me heel erg schuldig, jullie zagen er zo gelukkig uit en mama's ogen straalden helemaal toen ze over een kindje begon." Vertelde ze zachtjes.


Lolita Fullbright

Jay snapte het wel. Het maakte hem ook niet zo heel erg veel uit en misschien was het aan het begin een beetje raar, maar ze verdienden het wel. "Dankjewel... je bent heel erg lief, jongen." Ze slikte eventjes en glimlachte een beetje naar hem. De tranen veegde ze van haar wangen af.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2016, 16:44

Leroy Fullbright

Ze zei dat het misschien wel goed was, als het hun gelukkig zou maken. Hij ademde diep in, hij vond dit echt moeilijk. Ze kwam binnen, ze zei dat ze zich schuldig voelde, ze zagen er zo gelukkig uit en haar moeder had gestraald toen ze over het kindje was begonnen. 'Ik zou het ook echt heel erg leuk vinden,' fluisterde hij. Hij zou het echt geweldig vinden als het kon, maar hij wist het nu niet meer.

Koning Jay Fullbright

'Natuurlijk,' zei hij grijnzend tegen haar, toen ze zei dat hij heel erg lief was. Hij gaf haar een knuffel en daarna glimlachte hij. 'Ik gun het jullie ook heel erg, jullie verdienen dit en ik hoop dat het gaat lukken,' zei hij. Hij hoopte dat Esmeralda dat nu toch ook wel zo zag.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2016, 16:49

Koningin Esmeralda Fullbright

Leroy fluisterde haar toe dat hij het ook echt heel erg leuk zou vinden en daardoor glimlachte ze even naar hem. "Misschien moeten jullie dan maar gewoon niet naar mij luisteren en het gewoon doen." Zei ze tegen hem. Ze kwam voorzichtig dichter naar hem toe.
"Ga je nog even mee naar buiten?" Vroeg ze vervolgens. "Voor ik het verpestte was het net zo gezellig." Grijnsde ze hem toe.
"Ik ben wel echt heel erg trots op jullie, jullie doen het heel erg goed."


Lolita Fullbright

Hij grijnsde en gaf haar een knuffel, ze vond het prettig en ze keek hem weer aan. Zijn woorden lieten haar weer stralen. "Dat hoop ik ook echt." Knikte ze meteen naar hem. "Ik weet ook dat Esmeralda het alleen maar zegt omdat ze bang is dat we heel erg teleurgesteld zijn als het niets word." Haar dochter dacht vaak langer over dingen na dan de rest.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2016, 16:55

Leroy Fullbright

'Meestal luister ik heel erg graag naar jou,' zei hij glimlachend tegen haar. Ze wilde weten of hij mee kwam naar buiten, het was gezellig en ze was trots op hun. 'Ik wil wel even mee, het kwam niet alleen door jou, ik vind het allemaal nog heel erg eng,' zei hij zacht tegen haar, daarna kwam hij overeind. Hij knuffelde haar even, hij had een glimlachje op zijn gezicht staan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2016, 17:00

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze glimlachte door zijn woorden. "Ik moet er denk ik gewoon nog een beetje aan wennen en ik denk dat ik stiekem ook wel een beetje jaloers ben... ik kan het namelijk niet meer." Zei ze zacht tegen Leroy. "Al ben ik nog steeds heel erg blij met Ivan." Hij wilde gelukkig nog wel even mee, het kwam ook niet alleen door haar, hij vond het ook allemaal heel erg eng.
Ze knuffelde hem eventjes terug. "Je doet Jay hier wel echt een heel erg groot plezier mee, hij vindt het echt heel leuk dat hij je eindelijk weer kan zien." Zei ze hem zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2016, 19:16

Leroy Fullbright

' Je moet niet jaloers zijn, dat is nergens voor nodig, echt niet..' Fluisterde hij. 'Kan Faith niet iets voor je betekenen? Ik hoor dat ze zo veel kan... Als jullie het nog zouden willen, natuurlijk.' zei hij zacht. 'Anders kan je bij ons altijd oppassen hoor. Ik zal het vast en zeker niet altijd leuk vinden om er constant mee bezig te zijn.' zei hij glimlachend. Hij was toch wel heel erg blij dat ze zo lief voor hem was nu. 'Ik wil ook graag steeds meer proberen, maar ik vind het lastig bij Jay.' zei hij eerlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2016, 20:11

Koningin Esmeralda Fullbright

"Nee dat is niet nodig, ik ben blij met Killian en Ivan. Dat is genoeg voor mij en voor Jay denk ik ook." Zei ze zacht tegen Leroy. Ze schudde lachend haar hoofd toen hij over oppassen sprak. "Ga er eerst maar lekker zelf voor zorgen, het is goed met je!" Plaagde ze hem. Ze nam hem mee naar buiten en hij sprak over Jay. "Ik weet dat het lastig is voor je. Maar dit is al heel erg goed, we kunnen anders wel.proberen om met z'n allen te eten?" Vroeg ze. Met een glimlach ging ze weer naast Jay zitten en pakte zijn hand zacht vast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2016, 20:13

Leroy Fullbright

'Gelukkig, ik vind het fijn om jullie zo gelukkig te zien, echt.' zei hij zacht. Hij meende het ook echt, doordat iedereen om hem heen zo positief was, bleef hij dat zelf ook een stuk makkelijker. Hij vond het veel belangrijker dan hij het vroeger ooit gevonden had. Door wat ze daarna zei grinnikte hij. 'Jammer zeg, ik had er wel een beetje op gerekend hoor,' plaagde hij haar. 'Jij bent geweldig met kinderen,' voegde hij er complimenterend aan toe. Ze ging weer bij Jay zitten en hij knikte op haar vraag, hij wilde het wel proberen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2016, 20:40

Koningin Esmeralda Fullbright

"Hetzelfde geld voor mij." Knikte ze hem nu met een glimlach toe. Zij vond het ook fijn als haar moeder en Leroy gelukkig waren. Hij had er wel een beetje op gerekend dat ze zou oppassen. Daarna gaf hij aan dat ze geweldig was met kinderen. Ze keek hem even dankbaar aan. Ze vond het fijn om dat te horen.
"Hoorde je dat, Jay? We zijn nu al gebombardeerd tot oppas." Plaagde ze hem even. Ze wilde laten zien aan iedereen dat ze het accepteerde nu en ze glimlachte naar haar moeder die meteen verrast opkeek.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2016, 20:42

Koning Jay Fullbright

Hij vond het fijn dat hij iets voor Lolita kon betekenen, al was het eigenlijk niet echt veel. 'Jij ja, ik niet, ik moet helaas belangrijk werk doen,' zei hij grijnzend tegen haar. Ze leek nu wel een stuk positiever te zijn over alles, dat vond hij wel fijn. Lolita en zijn vader leken hier gelukkig van te worden en dat hield hij heel erg graag zo. Hij drukte zijn lippen kort op die van Esmeralda, hij was blij dat het allemaal goed ging.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2016, 21:02

Koningin Esmeralda Fullbright

Jay zei dat zij dat ging doen wat hij had belangrijk werk te doen. "Tss..." Ze keek hem plagend aan. Ze kreeg een klein kusje van hem en daarna kneep ze zachtjes even in zijn hand. Ze vond hem echt heel erg lief en leuk zo. Lolita pakte de hand van Leroy vast en ze legde haar hoofd even tegen hem aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2016, 21:16

Faith Lahero

Ze werd wakker door een heerlijke geur, ze opende langzaam haar ogen even en keek met een glimlach naar Killian en het eten dat hij klaar had gezet. Ze voelde even aan haar hoofd en wanneer ze overeind kwam, voelde ze zich wat vermoeid en had ze wat pijn in haar hoofd. Ze wist dat het kwam omdat ze haar vader had geholpen, dan deed alles gewoon een beetje pijn bij haar. “Goedemorgen, wat lief van je…” Sprak ze zachtjes tegen hem en ze kwam een beetje meer naar hem toe en drukte haar lippen zachtjes op die van hem.


Kayton Erogate

Hij hoorde haar kreunen en zijn handen gleden over haar lichaam heen. Ze waren wat hebberig en na een tijdje gleden ze onder haar jurk om haar daar te strelen. Hij bleef doorzoenen in haar hals en alles wat hij deed, deed hij steeds heftiger, hij hield haar ook klem tussen zichzelf en de muur, hij wilde wat proberen, maar hij wilde nog heel even wachten om het intenser te maken.


Koningin Fay Lahero

“Ik wilde het niet zelf doen… ik had er niet eens zin in eigenlijk.” Zei ze hem zacht terug en ze streelde eventjes langs zijn wang met een glimlach. Ze werd door hem gezoend en zijn hand gleed ook over haar huid heen, ze genoot er echt van, het was zo heerlijk en ze was zo blij dat hij weer beter was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2016, 21:32

Killian Fullbright

Ze werd wakker en kwam naar hem toe met de woorden dat het lief van hem was, daarna werd hij zachtjes gezoend. Hij streek langs haar gezicht en hij bleef haar even zoenen, dit was heel erg fijn. Hij genoot er enorm van om dit te kunnen doen en langzaam streek hij met zijn vingers langs haar hals en schouder. Het voelde echt al heel erg goed tussen hun.

Carmen Samira

Zijn handen gleden over haar lichaam heen, daarna voelde ze ook zijn vingers op haar huid. Het was een vreselijk fijn gevoel, dit vond ze lekker. HIj werd wel enorm heftig, maar dat maakte niet uit nu, ze vond het alleen maar leuk en ze was heel erg benieuwd wat hij allemaal van plan was en wat hij allemaal fijn vond.

Koning Stephen Lahero

'Hm, dat is moeilijk te begrijpen voor een man, geloof ik,' zei hij plagend tegen haar. Ze streek langs zijn wang en hij keek haar even kort maar diep in haar ogen aan, ze was echt geweldig. Hij kon hier enorm van genieten. Hij was vooral echt opgewekt door alles, het ging zo veel beter met hem, terwijl hij echt had gedacht niet eens meer een paar uur vol te kunnen houden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2016, 21:49

Faith Lahero

Hij streelde met zijn vinger langs haar hals en haar schouder en ze glimlachte een beetje naar hem. Ze kroop tegen hem aan en legde haar hoofd op zijn borst. "Ik blijf vandaag een dagje in bed... ik voel me niet zo heel lekker." Zei ze hem zachtjes en ze wreef weer even over haar hoofd heen.


Kayton Erogate

Ze vond het gelukkig lekker en daardoor vond hij het ook veel en veel leuker. Hij trok zijn riem nu los en trok zijn broek uit, daarna pakte hij haar benen vast en tilde haar op, hij drukte haar nog steviger tegen de muur aan en drong bij haar naar binnen. Hij kreunde genietend en hij was vol passie en behoorlijk heftig. Zijn lippen drukte hij weer in haar hals, hij bleef kreunen, dit vond hij echt lekker.


Koningin Fay Lahero

"Dat maakt ook niet uit." Grijnsde ze hem nu toe. Hij was zo vrolijk en dat maakte haar humeur nog veel en veel beter. Ze trok hem dicht tegen haar aan in het bad en drukte haar lippen zachtjes in zijn hals. Haar handen gingen liefdevol over zijn lichaam.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2016, 21:53

Killian Fullbright

Ze legde haar hoofd tegen hem aan en hij sloeg zijn armen om haar heen. 'Dat is goed. Wil je liever alleen zijn of vind je het fijn als ik bij je blijf?' vroeg hij zacht aan haar. Hij streek met zijn vingers langs haar wang en daarna drukte hij heel zachtjes zijn lippen op haar voorhoofd. 'Misschien moet je even iets eten en daarna wat tot rust komen, misschien nog even slapen.' stelde hij voor.

Carmen Samira

Hij trok zijn broek uit en daarna werd ze opgetild, door wat hij deed kreunde ze zacht. Dit had ze niet verwacht, maar het was wel heel erg leuk. Ze klemde haar benen stevig om hem heen en ze kreunde nog eens door zijn lippen in haar hals, dit was echt heel erg leuk en het maakte het nog leuker dat hij dit zo leuk vond.

Koning Stephen Lahero

'Gelukkig, al had ik er de afgelopen tijd ook niet zo bijzonder veel zin in,' zei hij zacht tegen haar. Hij werd dicht tegen haar aangetrokken en hij genoot van haar handen op zijn huid. 'Als je dit doet en je wilt zo nog meer moet je oppassen hoor,' mompelde hij. Het was allemaal zo fijn en hij had dit gemist, hij zou zo echt snel klaar zijn. Hij zoende haar nog even zachtjes.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2016, 22:13

Faith Lahero

Hij vond het goed en vroeg of ze het fijn vond als hij bij haar bleef. "Ik vind het heel erg fijn als je blijft, maar zodra je negatieve gevoelens krijgt, moet je wel weggaan. Dan kan ik het even niet meer aan." Legde ze zacht aan hem uit. Ze voelde zijn lippen op haar voorhoofd en hij gaf aan dat ze misschien iets moest eten en daarna misschien nog even moest gaan slapen. "Ja, dat is wel verstandig." Knikte ze met een lichte glimlach. Ze pakte wat van het bord af en at er langzaam van.


Kayton Erogate

Ze kreunde ook door wat hij deed. Hij grijnsde even en met een hand ging hij over haar lichaam heen terwijl zijn andere haar nog ondersteunde. "Je bent zo heerlijk..." Mompelde hij terwijl hij haar in haar hals bleef zoenen. Hij was ook blij dat zij het ook leuk leek te vinden. Hij was vol kracht en passie en hij had zich nog nooit zo geweldig gevoeld.


Koningin Fay Lahero

Hij had er de afgelopen tijd ook niet heel erg veel zin in. Ze knikte hierdoor even. Hij zei dat als ze dit deed en ze meer wilde, ze op moesten passen. "Hmm... maar jij kan toch oneindig achter elkaar door?" Vroeg ze hem lichtelijk plagend. Ze liet hem wel wat meer los en bleef hem alleen nog zacht zoenen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum