Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 8 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 8/5/2015, 11:54

Koning Jay Fullbright

Hij voelde wat ze deed, heel erg zachtjes. Daarna bood ze haar excuses aan, hij zag haar gekwelde blik en ze kreeg zelfs tranen in haar ogen. Hij klemde kort zijn kaken op elkaar, dit hield hij echt niet vol. Hij kon het gewoon niet hebben. Maar Esmeralda kon er niets aan doen. Hij zou haar geen pijn doen. 'Het maakt niet uit. Ik overleed het wel. Echt wel...' Zei hij zacht tegen haar. Zijn stem trilde enorm, net als de rest van zijn lichaam. Hij deed verder niets, hij hield zich in, maar hij had geen idee hoe lang hij dit nog kon. Hij werd er helemaal gek van. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 30

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van xAnouk 9/5/2015, 00:01

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij zei dat het niet uitmaakte en dat hij het wel volhield. Er liep een traan over haar wang heen. "Het is gewoon... je bent zo lief en je doet dit ontzettend goed en geweldig, maar ik kan je er nu niet ervoor geven wat je eigenlijk wilt en ook al wil ik het heel graag, het gaat niet en het frustreert me heel erg." Vertelde ze hem nu. "Ik kan helemaal niets meer hebben, ik vind dit echt niet leuk. Ik wil gewoon weer meZelf kunnen zijn." Vertelde ze hem nu zuchtend. Ze gleed met haar handen nog langzaam eroverheen om hem toch iets te geven.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Leeftijd : 29

Bericht van Nikkay 9/5/2015, 00:04

Koning Jay Fullbright

Hij zag de traan over haar wang glijden en hij haalde die voorzichtig weg. Ze vond dat hij zo lief was, hij deed dit goed en geweldig, maar ze kon hem niet geven wat ze wilde. Het ging gewoon niet. 'Ik weet dat het heel moeilijk is en dat jij het mij wel wilt geven, ik neem jou echt niets kwalijk. Het komt wel weer, het heeft tijd nodig en ik ben vreselijk dankbaar dat jij nog bij mij bent. Dat is het belangrijkste voor mij, want ik kan niet zonder je,' zei hij zacht. Hij had haar ook kunnen verliezen. Hij voelde haar zachte aanraking en daardoor sloot hij zijn ogen, hij kreunde zachtjes. Hij wilde dichter tegen haar aan gaan liggen, hij wilde zijn broek los maken, hij wilde haar aanraken, maar hij deed niets van dat alles. Hij wist dat hij moest leren om niet te ver te gaan, hij moest hier constant mee om kunnen gaan en dat ging nu eigenlijk heel erg goed.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 9/5/2015, 00:13

Hij veegde zachtjes haar traan weg en zei daarna dat hij al dankbaar was dat ze nog bij hem was en hij nam het haar ook echt niet kwalijk. Hij kon ook gewoon niet zonder haar. Ze glimlachte hierdoor lichtelijk weer.
"Ik blijf voor altijd bij je." Fluisterde ze zachtjes tegen hem. "Ik hou heel veel van je en kan ook echt niet zonder je... je bent zo lief." Gaf ze nog aan. Ze slikte even en keek hem aan, daarna probeerde ze voorZichtig zijn broek open te maken, maar het viel haar echt niet mee. Ze was echt zwak nu..
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 9/5/2015, 00:16

Koning Jay Fullbright

Ze zei dat ze voor altijd bij hem bleef, daardoor glimlachte hij weer. 'Ik ook bij jou,' zei hij zacht. Hij was er heel erg zeker van. Vroeger had hij wel eens getwijfeld, maar dat deed hij nu niet echt meer. Hij wist zeker dat hij Esmeralda nooit kon verlaten, echt nooit. Hij zag dat ze slikte en naar hem keek, ze probeerde zijn broek open te maken. Hij wist dat ze zwak was en hij wilde eigenlijk zeggen dat het goed was, dat ze moest rusten. Hij kon het alleen niet. Hij kon niet zeggen dat het wel goed was. Hij maakte nu toch langzaam zijn broek los en hij ademde diep in. Het schuldgevoel kwam al meteen. 'Niet doen als het niet gaat,' fluisterde hij. 'Je moet aan jezelf denken, niet te veel aan mij,' voegde hij er aan toe.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 9/5/2015, 00:22

Hij hielp haar en maakte zijn eigen broek nu los. Ze moest aan zichzelf denken en niet teveel aan hem, ze keek hem daardoor even aan en glimlachte liefdevol. "Ik denk graag aan jou, je bent zo leuk..." vertelde ze. Daarna begon ze weer zacht te strelen, even probeerde ze of het lukte om te zuigen, maar dat ging echt niet, ze kon het gewoon niet. Ze zuchtte diep en bleef strelen, ze merkte dat ze heel moe was, haar ogen zakten de hele tijd bijna weg.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 9/5/2015, 00:25

Koning Jay Fullbright

Door wat ze zei brak er even kort een grijns door op zijn gezicht, ze was echt heel erg lief voor hem, het gaf hem een goed gevoel en dat had hij eigenlijk ook wel een beetje nodig. Ze ging weer verder met strelen en hij sloot zijn ogen, het was allemaal heel zachtjes en hij merkte ontzettend goed dat ze heel erg moe was. Hij vond het heel erg dat hij niet zei dat ze moest stoppen, maar hij kon het niet meer. Hij wilde veel te graag en dit kon hij gewoon niet stoppen. Hij zag dat haar ogen wegzakten en daardoor ademde hij trillend in. 'Ga maar slapen... ik begrijp het wel. Morgen is er weer een dag,' fluisterde hij. 'Ik zal mij omkleden en dan kom ik weer bij je liggen, oké?'
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 10/5/2015, 10:07

Na een tijdje zei Jay dat ze moest gaan slapen, daardoor keek ze even naar hem op. Hij begreep het wel en er was morgen weer een dag. Hierdoor knikte ze even. Ze ging voorzichtig liggen. Hij zou zijn kleding uittrekken en bij haar komen liggen. "Fijn..." glimlachte ze. Ze probeerde wakker te blijven tot Jay naast haar lag, maar haar ogen vielen de hele tijd dicht. Toch bleef ze het proberen.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 10/5/2015, 11:04

Koning Jay Fullbright

Ze leek er heel blij mee te zijn, maar hij vond het wel heel erg moeilijk. Hij kwam uit het bed en trok zijn kleding uit, daarna ging hij weer naast haar liggen. Hij ademde diep in en hij sloeg daarna voorzichtig zijn armen om haar heen. Hij wilde haar alle steun geven die ze nodig had, hij wilde bewijzen dat hij heel goed voor haar kon zorgen en dat hij niet egoïstisch was, dat hij alles in het belang van Esmeralda deed. Hij sloot zijn ogen, maar de kans was niet groot dat hij zo echt in slaap zou vallen.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 10/5/2015, 11:12

Ze voelde zijn armen om haar heen en ze besefte zich dat hij dit echt speciaal voor haar deed. Hij was er omdat zij hem zo hard nodig had... normaal zou hij een paar meter van haar af liggen, aan de andere kant van het bed. Ze legde haar hoofd op zijn borst.
"Je bent echt een schatje, echt... je bent zo lief voor me en geeft me precies wat ik nodig heb, maar offer jezelf niet teveel op, lieve Jay..." fluisterde ze zachtjes, ze kwam iets omhoog en gaf hem een kusje op zijn wang. "Welterusten..." klonk haar stem haast onverstaanbaar.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 10/5/2015, 11:15

Koning Jay Fullbright

Hij voelde haar hoofd op zijn borstkas en daardoor glimlachte hij een beetje. Ze zei dat hij een schatje was, dat hij heel lief was en haar precies gaf wat ze nodig had. De glimlach werd wat groter. 'Dat doe ik niet, ik wil dit gewoon graag, voor jou,' fluisterde hij. Het maakte hem niet uit hoe hij zich zelf voelde, hij wilde dat Esmeralda het goed had, dat ze blij was met hem. Hij kreeg een kusje op zijn wang. 'Slaap lekker, ik hou van je,' fluisterde hij. Hij staarde naar haar gezicht, ze was heel erg mooi, maar toch kon hij op de een of andere manier goed zien hoe zwak ze eigenlijk was. Dat deed hem pijn.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 10/5/2015, 11:20

Voorzichtig nestelde ze zich weer tegen hem aan en ze glimlachte zwakjes door wat hij haar vertelde. "Ik voel me echt een koningin." Fluisterde ze nog. Ze sloot haar ogen en hoorde nog dat hij zei dat hij van haar hield, maar haar lippen bewogen alleen maar toen ze de woorden terug wilde zeggen tegen hem, daarna viel ze in een diepe slaap.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 10/5/2015, 11:22

Koning Jay Fullbright

Hij had verwacht helemaal niet te slapen, maar diep in de nacht viel hij dan toch ook in slaap, hij was wel wat tot rust gekomen, al wist hij wel dat dit een gevecht zou blijven, hij vond het gewoon moeilijk en hij kon zijn gevoelens slecht in bedwang houden. Dat zou altijd moeilijk blijven, maar hij wist dat hij Esmeralda wel blij maakte door zich zo te gedragen. Hoewel hij het zelf zwaar vond, deed hij het graag.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 10/5/2015, 11:33

In de ochtend werd ze behoorlijk uitgeslapen wakker. Ze had echt fantastisch geslapen en voelde zich ook goed. Ze ging voorzichtif wat meer rechtop zitten en keek met een glimlach naar Jay, lieve, lieve Jay. Ja, ze begon er steeds meer vertrouwen in te krijgen dat hij het aankon en dat hij haar geen pijn zou doen. Daarom had ze waarschijnlijk ook zo heerlijk geslapen. Ze streelde heel zachtjes langs zijn gezicht en glimlachte teder. Hij was zo knap en zo ontzettend leuk...
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 10/5/2015, 11:34

Koning Jay Fullbright

Hij werd wakker door een zachte aanraking op zijn gezicht. Hij opende zijn ogen en hij keek glimlachend naar Esmeralda. 'Goedemorgen,' zei hij zacht, hij kwam iets overeind en hij drukte zijn lippen kort op die van haar. 'Heb je een beetje goed kunnen slapen?' vroeg hij. Hij streek langzaam met zijn vingers over haar arm heen, hij hoopte dat ze zich nu goed voelde, dat het wat geholpen had en dat de rust haar ook echt goed deed.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 10/5/2015, 11:41

Jay werd wakker van haar en wenste haar een goedemorgen. Ze glimlachte. "Goedemorgen liefje." Zei ze lief. Ze kreeg een kus van hem. Hij wilde weten hoe ze geslapen had. "Wat denk je zelf? In de armen van zo'n ontzettende knappe man die zoveel van me houdt." Glimlachte ze liefdevol. Ze was vrolijk en straalde gewoon weer. Ze had nu ook nog nergens last van. Nu ging het nog goed.
"Je maakt me zo gelukkig." Fluisterde ze nu, daarna zoende ze hem zachtjes en heel voorzichtig.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 10/5/2015, 11:44

Koning Jay Fullbright

Door wat ze zei wist hij even niet hoe hij moest reageren, ze bracht hem van zijn stuk. Hij vond het wel echt ontzettend lief en hij keek haar alleen maar heel erg dankbaar aan. Ze zag er zo goed uit nu. Ze fluisterde dat hij haar zo gelukkig maakte en daarna werd hij zacht en voorzichtig door haar gezoend. Hij legde zijn hand in haar hals en hij ging er maar al te graag in mee, hij deed zijn best om niet te gretig te zijn en dat ging wel. Hij leerde het wel, maar echt geweldig voelde het allemaal niet. Hij moest zichzelf constant in de gaten houden, maar dit was wel heerlijk.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 10/5/2015, 11:49

Na een tijdje beëindigde ze de zoen weer en keek ze diep in zijn ogen. Ze legde haar hand zacht op zijn wang. "Ik meen het wel echt hoor." Vertelde ze aan hem met een grijns. "Jij zorgt ervoor dat ik me elke dag weer beter voel, dat ik ook echt beter wil worden en nooit op wil geven. Jij geeft me kracht en je verdient deze woorden allemaal heel erg, want je zorgt zo goed voor me." Vertelde ze hem vol liefde.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 10/5/2015, 11:55

Koning Jay Fullbright

Ze zei dat ze het meende, ze had een grijnsje op haar gezicht. Hij zorgde ervoor dat ze zich elke dag beter voelde, dat ze echt beter wilde worden en nooit op wilde geven. Door wat ze daarna zei ademde hij diep in. 'Ik weet het, maar jij verdient niet anders. Jij zou hetzelfde voor mij doen, ik wil je gewoon heel erg gelukkig maken,' zei hij zacht tegen haar. Hij wilde gewoon niets anders dan dat. Hij streek langs haar wang en daarna zoende hij haar weer.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 10/5/2015, 12:59

"Natuurlijk zou ik hetzelfde voor jou doen, jij verdient ook het allerbeste." Glimlachte ze hem liefdevol toe. Hij zoende haar weer en ze genoot er echt van, hij was zo lief voor haar. Daarna keek ze even naar hem. "Gaan we wat doen samen?" Wilde ze van hem weten met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 10/5/2015, 13:09

Koning Jay Fullbright

Ze wilde wat doen samen, daardoor glimlachte hij weer. 'Wat had je in gedachten?' Vroeg hij. Hij kon het niet echt laten, het klonk wat uitdagend. Hij vond het gewoon veel te leuk. Hij zoende haar weer zacht en hij legde zijn hand opnieuw in haar hals. 'Sorry, wat wil je doen? Natuurlijk wil ik wel iets samen doen, ik wil ook wel wat werken vandaag...' zei hij eerlijk tegen haar. Hij had nog zo veel te regelen en hij wist dat een paar uur alleen zijn nodig was, anders werd hij helemaal gek. Nog meer dan dit.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 10/5/2015, 16:58

"Niet zo uitdagend, dat bedoel ik helemaal niet." Zei ze lichtelijk plagend tegen hem. Hij zoende weer en bood daarna zijn excuses aan. Ze glimlachte nu eventjes. Hij vroeg wat ze wilde gaan doen en zei daarna dat hij ook wilde werken. "Ja natuurlijk, dat snap ik, hoeft maar heel eventjes ik ben toch snel moe." Vertelde ze zacht tegen hem. "Gewoon buiten een rondje wandelen? Ik wil gewoon heel even kijken hoe alles er nu uit ziet, nu het gemaakt word." Glimlachte ze,
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 10/5/2015, 17:00

Koning Jay Fullbright

'Dat weet ik, maar ik bedoel het wel zo,' zei hij grijnzend. Ze wilde maar heel eventjes iets doen, ze was toch snel moe. Gewoon een rondje wandelen. 'Weet je het zeker?' vroeg hij wat bezorgd. Hij wilde niet dat ze haar energie te veel verspilde omdat ze graag iets met hem deed, of omdat ze naar buiten wilde. Ze moest echt voorzichtig aan doen. Hij streek kort langs haar wang, in zijn hoofd was hij alweer met werk bezig. Dat gaf hem ook wat afleiding, dan hoefde hij niet te veel aan zijn gevoel te denken.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 10/5/2015, 19:13

Elvira Solore

Nathan legde aan haar uit dat hij kon voelen dat er mensen stonden, maar hij kon niet voelen wie er stonden. Ze knikte daardoor eventjes. Hij sprak zacht over iemand die dichtbij stond, ongeveer tien meter van haar af, waarschijnlijk achter een muurtje. Ze gaf Nathan even een knipoog, daarna sloop ze die richting op. Ze had hem in het vizier, hij keek wat nerveus, waarschijnlijk wist hij al dat ze in de buurt waren, maar ineens werd ze vast gepakt, een hand werd op haar mond gelegd en ze werd ruw meegesleurd. Ze beet in zijn vingers en stampte op zijn teen. Ze gromde lichtelijk en draaide zich daarna om zodat ze hem een flinke stoot met haar vuist kon geven.

Koningin Fay Lahero

Ze was echt compleet afgepeigerd, de slapeloze nachten braken haar echt op, ze was zo moe en ze kon zo slecht slapen... het was echt een ramp en ze vond het afschuwelijk. Maar ze kon er niets aan doen, ze was elke dag bij Stephen in de buurt en vreesde nu al voor de dag dat hij weg moest. Ze was er echt heel erg bang voor...

Ze schudde met haar hoofd door zijn woorden, want hij bedoelde het wel zo. Ze glimlachte eventjes. Hij vroeg haar bezorgd of ze het zeker wist.
"Nee, niet echt, maar ik wil gewoon wat leuks doen met jou samen, weet jij soms iets?" Wilde ze nu van hem weten.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 10/5/2015, 19:44

Nathan Gerono

Hij glimlachte even kort naar haar, daarna liep hij langzaam verder. Ze redde zichzelf, daar was hij vrij zeker van. Hij hoorde Storm diep en laag grommen en daardoor ging Nathan naar die plek toe, nog voor hij zelf iets kon doen sprong er iemand naar hem toe. Storm was sneller en de hond greep direct de man vast, die naar de grond getrokken werd. Hij grijnsde even en daarna dook hij op de man. Hij sneed direct zijn keel door en hij keek even op, Storm leek ook weer aandacht voor iets anders te hebben.

Koning Stephen Lahero

Hij zat te werken, hij werkte keihard door, want nu had hij de kans. Voor hij het wist zou hij weer moeten vertrekken en daarom wilde hij nu zo goed mogelijk alles op orde hebben en omdat hij vreselijk perfectionistisch was duurde dat wel even. Hij bleef maar doorgaan. Hij sliep toch slecht, dus het maakte niet zo veel uit. Dan kon hij ook in de nacht nog wel wat doen.

Koning Jay Fullbright

'Wij kunnen ook samen in bad, of gewoon wat bij het vuur zitten en lekkere hapjes eten, wij hoeven echt niet zo nodig naar buiten en veel lopen. Ik heb liever dat je voorzichtig doet,' zei hij zacht. Hij streek langs haar wang en daarna zoende hij haar weer, het was iets heftig en gretig. Hij kon het niet elk moment goed inhouden.
Nikkay
Nikkay

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven