Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

4 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/10/2014, 17:20

Koning Stephen Lahero

Ze trok zijn shirt uit en hij voelde haar hand over zijn spieren heen glijden, waardoor hij zijn ogen sloot. Zo leek het bijna alsof ze samen waren, zonder Nathan. Al wist hij heel goed dat de man erbij was. Hij zoende Fay, het was intens en duidelijk vol verlangen. Hoewel zijn geduld enorm was, merkte hij bij haar steeds vaker dat hij ongeduldig begon te worden. Ergens was dat ook wel leuk. Hij stopte de zoen weer en hij keek even opzij naar Nathan, die glimlachend naar hem keek. ‘Gaat het nog?’ vroeg de man aan hem, waardoor Stephen knikte. Het was toch wel heel aardig van Nathan dat hij het steeds in de gaten bleef houden, dat gaf Stephen het gevoel dat hij het allemaal wel onder controle had. Dat had hij nu heel hard nodig. Hij leunde iets achterover om Nathan wat meer ruimte te geven en hij zag hoe hij daar meteen gebruik van maakte door Fay te zoenen. Stephen glimlachte zwakjes en hij nam nog wat meer afstand en hij dronk wat van zijn wijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 30

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van XxAuroraxX 3/10/2014, 17:24

Felicia Erogate

Ze zat bij de openhaard in een comfortabele stoel te lezen in een geschiedenis boek. Het ging over het koninkrijk in het Noorden en de koningen die er al op de troon hadden gezeten. Dit soort boeken boeide haar in het algemeen wel, maar ze wilde zich ook wat beter voorbereiden. Ze dronk zo nu en dan wat slokken water. Wijn dronk ze allang niet meer, ze wist ontzettend goed dat ze zichzelf daarmee kon verliezen. Wat verbaasd keek ze op toen er een wachter met een brief binnenkwam. Haar ogen gleden over de regels heen en ze wist heel goed dat hij het meende. Ze legde de brief op het zicht op het bureau zodat Stephen hem vanzelf tegen zou komen. Het liet haar min of meer koud, bij zijn vorige brieven was ze er ook al van bewust geweest dat dit geen spelletje was. Misschien moest Stephen het een keer lezen, zodat hij de situatie wat beter zou begrijpen.

Damian Redner

Hij was al een aantal dagen op weg, het was tenslotte ook een hele afstand die hij moest afleggen en zeker met zo'n grote groep. 's Nachts reisde ze niet, hij wilde zijn mannen natuurlijk wel op volle kracht hebben mocht het op een gevecht aankomen. Al een aantal dagen stonden ze aan de rand van het koninkrijk. Het stuk land wat voor hen lag had hij nodig. Geduldig wachtte hij af. Eten en vrouwen hadden ze hier in overvloed en dat hield zijn mannen al snel tevreden. Hij nam plaats aan een wat primitieve tafel, waaraan hij de zoveelste brief naar Felicia schreef. Hij wreef even in zijn handen. Als hij die vrouw ooit nog eens in zijn handen zou krijgen...

Lieve Felicia,

Volgens mij heb ik je met een voorwaarde laten gaan. Je weet dat je een kostbaar bezit van me was. Ik mis je, voornamelijk tijdens je gevechten en in bed. Een kostbaar bezit laat ik nooit zomaar gaan, daar wil ik iets voor terug. Volgens mij was mijn boodschap duidelijk, maar nog steeds lopen hier jullie manschappen rond.

Je speelt met je leven en met dat van je vriendinnetje, Fay. Ook met haar heb ik nog een hartig woordje te spreken. Ik waarschuw je nog één keer. Binnen een week loopt er niemand van jullie meer in dat stuk land of jij en je vriendinnetje zullen niet meer alleen rond kunnen lopen in het kasteel. Ik ben overal. Ook al denk je nu misschien veilig te zijn, je vijanden leven om je heen.

Damian

XxAuroraxX

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 24-10-13

Bericht van xAnouk 3/10/2014, 17:33

Kayton Erogate

Hij had al zijn spullen gepakt en tegen Jay en Esmeralda gezegd dat hij even wegging met Felicia omdat zijn dochter het nodig had, daarna ging hij weer naar zijn dochter op zoek, toevallig kwam hij haar tegen op de gang.
"Ben je er al klaar voor, meisje?" Vroeg hij aan haar met een glimlach.

Fay Fuego

Ze had zich zeer goed vermaakt met de twee mannen, er zijn veel flessen wijn doorheen gegaan. Heerlijk had ze al die aandacht gevonden, ze genoot van zoveel aandacht. Nu lag ze doodmoe op het bed, ze giechelde meisjesachtig, was het toch gelukt, kon ze weer wat van haar lijstje afstrepen wat ze gedaan had.
"Kijk, dit is nou een zon ding dat ik ook nog nooit eerder heb gedaan." Sprak ze plagend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Leeftijd : 29

Bericht van Nikkay 3/10/2014, 17:36

Koning Stephen Lahero

Hij had zijn ogen gesloten en hij keek pas weer opzij toen Fay iets tegen hem zei. ‘Ik ook niet,’ zei hij grijnzend. ‘Maar volgens mij is er veel meer dat ik nog niet eerder gedaan heb…’ zei hij zacht tegen haar. Hij trok haar simpel bovenop hem en hij hield zijn armen om haar lichaam heen, zodat hij haar heel stevig vasthad. Hij had veel gedronken, zeker voor zijn doen, maar eigenlijk voelde hij zich geweldig. Het kon wel een keertje, dacht hij zo. Hij zoende haar kort in haar hals, daarna keek hij haar weer aan. ‘Ik ben wel nog steeds het leukste, toch?’ vroeg hij aan haar, een glimlachje stond op zijn gezicht, maar hij vond het fijn om het wel nog even te horen. Ze waren voor hem enorm ver gegaan, al viel het misschien eigenlijk nog wel mee. Hij had heel wat grenzen verlegd vandaag.
Nikkay
Nikkay

Bericht van XxAuroraxX 3/10/2014, 17:42

Felicia Erogate

Toen ze terug liep richting haar stoel kwam ze haar vader tegen. Ze had hem expres nog even alleen gelaten met Carmen. Hij vroeg of ze klaar was en ze knikte. Mijn spullen zijn al in de stallen en Pride is er klaar voor." Zei ze tegen hem. Eigenlijk had ze niet verwacht dat ze vandaag nog zouden gaan. Natuurlijk ze wilde wel weg, maar ze had verwacht dat ze het even uit stelde door dat wat er was voor gevallen. "Ik heb zin om er even tussen uit te gaan, echt.. Maar als we nu weg gaan reizen we in het donker. Kunnen we niet beter overdag gaan?" Vroeg ze hem nu. Eigenlijk zag ze het totaal niet zitten om 's nachts te reizen. Zeker niet met de dreiging die haar boven het hoofd hing. "En nogmaals het is niet dat ik niet wil, want ik heb het nodig.." Voegde ze er wat zachter aan toe. Het lezen van net had haar weer wat gerust gesteld en dat was goed aan haar te merken. Het kon zo weer om slaan en daarom was ze het wel helemaal met zijn plan eens om even weg te gaan.

XxAuroraxX

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 24-10-13

Bericht van xAnouk 3/10/2014, 17:45

Fay Fuego

Ze giechelde nogmaals door zijn woorden. Ze werd bovenop hem getrokken en zwaar lag ze op zijn lichaam.
"Pff... het was wel vermoeiend." Gaf ze met een gaap aan. Ze voelde hoe hij haar zoende en ze sloot haar ogen om ervan te genieten.
"Ja, jij bent de leukste, de allerleukste. Ik hou van je, Stephen en ik ben toch blij dat je grenzen voor me wil verleggen, dat ik dat voor jou ook waard ben. Maar... het is wel duidelijk te merken dat Nathan meer ervaring heeft." Grinnikte ze er plagend achteraan.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 3/10/2014, 17:49

Koning Stephen Lahero

Ze zei gapend dat het wel vermoeiend was, daardoor schudde hij zijn hoofd. ‘Voor jou misschien wel ja,’ zei hij daarna plagend. Hij was de leukste, de allerleukste. Ze was blij dat hij grenzen wilde verleggen, dat ze het waard was. Zonder haar had hij dit echt nooit gedaan, waarschijnlijk niet eens bedacht. Ze zei alleen wel dat duidelijk te merken was dat Nathan meer ervaring had, waardoor hij grinnikte. ‘Ja, dat merk ik ook,’ zei hij daarna. ‘Maar jij gaat mij alles leren toch?’ vroeg hij plagend. Hij had op dit gebied gewoon heel erg veel gemist, waarschijnlijk. Daar kwam hij nu pas achter. Het was niet erg, want hij wist ook niet goed wat hij mistte, maar Fay was daarin toch anders dan dat hij was. Zijn handen gleden over haar rug heen en hij streelde heel gevoelig over haar huid. ‘Ik kan het beter met Nathan vinden dat ik verwacht had. Hij is echt aardig… ik kan nu wel begrijpen waarom je bij hem bleef,’ zei hij tegen haar. ‘En omdat hij veel ervaring heeft, natuurlijk…’ voegde hij er plagend aan toe.
Nikkay
Nikkay

Bericht van Nikkay 3/10/2014, 20:42

Koning Jay Fullbright

Kayton zou met Felicia vertrekken, wat hij toch wel jammer vond, maar hij begreep het eigenlijk ook wel. Hij zag Kayton wel genoeg, misschien moest hij als hij terug was maar voorstellen om samen wat te doen. Maar nu was hij in zijn hoofd meer bezig met Fay en Stephen. Daarom had hij ook maar besloten om hier te blijven slapen, al was dat sowieso wel handig, heen en terug reizen op één dag was iets te veel van het goede. Nog steeds had hij Fay niet gesproken, dus blijven slapen was sowieso wel handig. Nu stond hij zich uit te kleden in de badkamer, hij merkte dat hij moe was, maar hij was eigenlijk in zijn hoofd nog bezig met wat er voorgevallen was buiten.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 3/10/2014, 21:44

Fay Fuego

Hij vroeg aan haar of ze hem alles ging leren en ze knikte. “Natuurlijk, dat weet je toch. Ik wil je alles leren en als je zelf wat wil proberen, moet je het zeggen. Dan gaan we dat gewoon samen doen.” Zei ze tegen hem. Ze voelde zijn handen over haar rug strelen en ze vond het heerlijk. Hij kon het beter met Nathan vinden dan hij ooit had verwacht. Hij begreep nu ook waarom ze bij hem was gebleven.
“Ja, het is echt een fijne man. Hij verdient een hele leuke vrouw, al weet ik nog steeds niet of hij daar juist vrolijk van wordt of niet.” Glimlachte ze. Hij plaagde haar weer en ze gleed weer van hem af en kwam naast hem te liggen.

Koningin Esmeralda Fullbright

Zij lag zelf al in bed en wachtte op Jay. Ze lag op haar rug met haar ogen naar het plafond. Ze staarde wat en dacht na. Ze begreep vrij weinig van wat er allemaal was gebeurd net. Het was moeilijk te beseffen en ze wilde er meer van weten, maar toch vroeg ze zich ook af of het geen gevaar was, als Stephen zo kon reageren.... ze was in slaap gevallen inmiddels. Het liefste was ze wakker gebleven, maar ze was zo moe dat ze gewoon graag wilde slapen.

Kayton Erogate

Ze was er helemaal klaar voor, zelfs haar paard was er klaar voor, hij grijnsde hierdoor even. Ze had er wel echt zin in, maar ze zouden gaan reizen in het donker.
“Ik heb wat dingetjes voorbereid, we slapen ergens anders vannacht, ik wilde een goede start maken met onze reis.” Glimlachte hij zijn dochter toe, hij had daardoor niet de hele dag met Carmen kunnen doorbrengen, maar hij hoopte positief met zijn dochter te starten op deze manier.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 3/10/2014, 21:49

Koning Stephen Lahero

‘Ik vraag mij af of ik zelf snel met een idee zal komen, maar wie weet,’ zei hij lachend tegen haar. Het kon natuurlijk wel, al verwachtte hij het niet echt. Ze vond Nathan echt een fijne man, hij verdiende een leuke vrouw, al wist ze niet of dat hem vrolijker zou maken of juist niet. ‘Hij lijkt zich aardig te kunnen redden alleen…’ zei hij daarop. Nathan leek wel van het leven te genieten op deze manier, al kon het best zijn dat hij toch meer wilde. Dat was altijd lastig in te schatten. Ze ging weer naast hem liggen en hij drukte nog zacht zijn lippen op die van haar, daarna trok hij de dekens iets omhoog. ‘We slapen veel te weinig…’ zei hij plagend tegen haar. Ze gingen steeds later slapen, al kwam dat waarschijnlijk omdat ze het gezellig hadden.

Koning Jay Fullbright

Hij liep naar het bed toe, hij zag dat Esmeralda al sliep en hij glimlachte daardoor een beetje. De reis was ook wel vermoeiend geweest, dat vond hij zelf ook wel. Maar hij had minder getraind doordat ze hiernaartoe waren gegaan en daardoor was hij zelf minder moe dan normaal. Hij sloeg voorzichtig zijn arm wat om haar heen en hij nam zichzelf voor om morgen zodra hij de kans had met Stephen en Fay te gaan praten. Het leek hem het beste om daar niet nog langer mee te wachten. Het duurde even voor hij zelf ook in slaap viel, maar zodra hij sliep, sliep hij ook aardig vast.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 3/10/2014, 22:09

Fay Fuego

De volgende ochtend werd ze met een vreselijke hoofdpijn wakker. Ze kreunde en kreeg niet eens haar ogen open. Ze sloeg de dekens over haar gezicht heen en bromde behoorlijk. Ze kropte zich op tot een balletje en hield haar ogen gesloten en haar handen bij haar hoofd.

Die ochtend was ze vrolijk wakker geworden. Ze liet Jay maar slapen en ging naar de badkamer, ze stapte in bad en genoot van het warme water. Ze liet een verlichtende zucht horen en sloot haar ogen even. Zo kon ze best nog even wachten tot Jay wakker werd, ze begon zacht wat te neuriën.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 3/10/2014, 22:12

Koning Stephen Lahero

Hij werd wakker omdat hij iets voelde bewegen, maar zodra hij zijn ogen opende merkte hij al dat hij veel te veel gedronken had gisterenavond. Hij was ook nog eens misselijk. Dit was niet echt een goed begin van de dag. Hij kwam wel wat overeind en hij schudde voorzichtig zijn hoofd toen hij Fay zag liggen. ‘Dit is jouw schuld,’ zei hij daarna tegen haar, op plagende toon, dat wel. Hij haalde een hand door zijn haren heen en hij zuchtte zacht, hoewel hij op moest staan, had hij er echt totaal geen zin in en liet hij zich weer terugzakken in bed. Zeker als Fay ook nog hier lag, motiveerde het niet echt om op te staan.

Koning Jay Fullbright

Omdat hij later in slaap was gevallen, sliep hij eigenlijk ook wat langer door. Misschien ook omdat hij wist dat hij hier niet wilde gaan trainen, dus vroeg opstaan maakte niet echt uit. Uiteindelijk werd hij wel wakker en kwam hij meteen overeind, hij was wel snel helemaal wakker, zoals nu. Hij hoorde zachte geluiden uit de badkamer en daarom kwam hij overeind. Hij trok een badjas aan om daarna naar de badkamer te lopen, in de deuropening bleef hij staan en keek hij naar Esmeralda die in het bad zat. ‘Wat een geluk heb ik toch…’
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 3/10/2014, 22:32

Fay Fuego

Hij zei dat het haar schuld was en ze bromde wat chagrijnig naar hem. Ze bleef met haar hoofd onder de dekens liggen.
“Verwacht maar niet dat ik vandaag lief voor je bent.” Gromde ze hem toe. Aangezien ze hem de vorige keer zo lief had toegesproken toen hij wakker was geworden. Dat ging ze nu echt niet doen, ze wurmde zich naar Stephen toe en sloeg haar armen om hem heen.
“Kunnen we niet de hele dag in bed blijven liggen?” Vroeg ze nu mompelend.

Ze had een spons gepakt en streek die zacht over haar lichaam heen, ze zag dat Jay binnen kwam, hij bleef bij de deuropening staan en hij zei dat hij zoveel geluk had, haar ogen twinkelden daardoor.
“Oh, en waarom dan?” Vroeg ze plagend aan hem. Ze keek hem lichtelijk uitdagend aan.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 3/10/2014, 22:36

Koning Stephen Lahero

Hij kreeg een chagrijnige reactie terug, waardoor hij grijnsde. Hij moest niet verwachten dat ze lief tegen hem ging doen vandaag. ‘Ach, dat overleef ik wel,’ zei hij daarop. Hij voelde haar naar hem toe kruipen, dicht tegen zijn lichaam aan. Ze vroeg of ze niet de hele dag in bed konden blijven. ‘Hm, er zijn een paar dingen die je kunt doen om mij langer in bed te houden. Maar de hele dag gaat je niet lukken en ik geloof niet dat jij zo veel zin hebt in de dingen die ik dan wil,’ zei hij plagend tegen haar. Hij sloeg wel zijn armen om haar heen en hij hield haar stevig vast. Hij sloot zijn ogen ook weer, zolang hij stil lag, viel de misselijkheid wel mee. Hij wist dat ze gewoon veel water moesten drinken en dan ging het wel weer. ‘Ik durf te wedden dat Nathan nergens last van heeft…’ mompelde hij zacht.

Koning Jay Fullbright

Hij bleef haar bewegingen met zijn ogen volgen, een glimlachje stond op zijn gezicht. Ze vroeg waarom het was, waardoor de glimlach een grijns werd. ‘Je bent lekker,’ zei hij tegen haar, op plagende toon, omdat dat soort taalgebruik eigenlijk niet echt kon. Maar het was Esmeralda, met haar kon alles en maakte het niet uit. Bij haar kon hij compleet zichzelf zijn. ‘Nou, ga maar door hoor, ik kijk wel,’ zei hij daarna. Hij bleef op dezelfde plek staan en hij leunde wat tegen de muur aan.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 3/10/2014, 22:43

Hij zei dat ze lekker was, ze trok daardoor een wenkbrauw op. “Nou ja zeg... ik had op zijn minst wel een opmerking over mijn intelligentie verwacht.” Zei ze plagend tegen hem terug, maar ook lichtelijk beledigd. Ze moest gewoon doorgaan waar ze mee bezig was. Daardoor liet ze de spons vollopen en kneep die over haar lichaam uit terwijl ze hem uitdagend aankeek.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 3/10/2014, 22:46

Koning Jay Fullbright

‘Oh, ik wil het ook wel over je intelligentie hebben als jij daar gelukkig van wordt, maar wel op een ander moment. Als je niet naakt voor mijn neus in bad zit…’ zei hij tegen haar. Hij had een vrolijke grijns op zijn gezicht staan, al veranderde zijn blik wel wat doordat ze doorging met waar ze mee bezig was. Hij haalde diep adem, Esmeralda was zich altijd zo goed bewust van wat ze deed en dat vond hij vreselijk aantrekkelijk. Toch realiseerde hij zich al heel erg snel dat dit niet was wat hij nu wilde. Hij wilde éérst met Fay en Stephen praten, voor er nog iets tussenkwam en hij begon eigenlijk met het uur zich meer af te vragen wat het inhield. Hij wilde ook niet al te lang hier blijven, dat voelde gewoon niet echt goed. ‘Eigenlijk wil ik eerst met Fay en Stephen gaan praten, want we weten allebei heel goed wat hier van gaat komen,’ mompelde hij tegen haar, omdat hij het duidelijk zelf ook niet echt leuk vond, maar het was niet anders.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 3/10/2014, 23:14

Fay Fuego

"Nou, nou, meneer krijgt praatjes." Klonk haar stem nu tegen hem, ze haalde de dekens langzaam van haar hoofd om hem aan te kijken, haar ogen hield ze nog wat dichtgeknepen tegen het zonlicht. Ze kreunde nu weer zacht. Zij had waarschijnlijk geen zin in de dingen waar hij wel zin in had. Vandaar ook haar opmerking.
"Wilde je me vastbinden ofzo?" Langzaam kreeg ze haar ogen steeds beter open.ze waren wat bloeddoorlopend, maar dat kwam door wat ze gisteren mrt Stephens woede had gedaan. Hij dacht ook dat Nathan nergens last van had.
"Die heeft ook minimaal twee glazen minder gedronken dan wij hoor, vergis je daar niet in." Zei ze.

"Maar je weet dat ik het niet leuk vind om alleen maar 'lekker' te zijn." Wilde ze toch even tegen hem melden, de laatste tijd was ze alleen maar mooi en lekker, ze wilde ook gewoon graag van hem horen dat hij haar slim vond of lief. Of zou ze dat niet zo erg voor hem zijn? Het maakte haar aan het twijfelen..
Ze liet de spons weer in het water vallen.
"Ga je alleen of niet? Ik wil best met je mee, maar ik vind het ook niet erg als ik niet mee hoef." Zei ze.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 3/10/2014, 23:19

Koning Stephen Lahero

‘Ja, na wat ik gisteren heb meegemaakt wel ja,’ zei hij tegen haar. Nu hij weer helder was leek het nog eens erger te zijn ook, maar hij wist dat hij hier even doorheen zou moeten. Ze vroeg of hij haar vast wilde binden, waardoor hij haar raar aankeek en zijn hoofd schudde. ‘Nee, natuurlijk niet…’ zei hij daarop, met een grijnsje op zijn gezicht. Hij moest zich er niet in vergissen dat Nathan minder gedronken had, daardoor glimlachte hij een beetje. ‘Dan is hij een stuk verstandiger dan dat wij zijn,’ was zijn reactie. Hij pakte haar gezicht vast en hij zoende haar, eerst rustig, maar steeds intenser. ‘Nou, kom uit bed, het is al laat genoeg en volgens mij moeten we nog aardig trainen voor we iets kunnen betekenen…’

Koning Jay Fullbright

Door haar opmerking zuchtte hij zacht. ‘Esmeralda, je weet dat ik dat niet vind. Ik vind je hartstikke slim, maar daar ben ik gewoon niet constant zo mee bezig en je bent wel constant zo aantrekkelijk dus dat valt gewoon meer op,’ zei hij tegen haar. Ze vroeg of hij alleen ging of niet, ze wilde ook best mee, maar ze vond het niet zo erg als ze niet mee hoefde. ‘Ik ga wel alleen, geen probleem. Ik zie je straks wel weer dan,’ zei hij tegen haar. Hij zou zich toch eerst nog aan moeten kleden, dus weg was hij nog niet. Hij draaide zich om en hij pakte wat kleding, die hij daarna ook meteen aantrok.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 3/10/2014, 23:34

Fay Fuego

"Wat nou! Het kon toch een fantasie van je zijn!" Klonk haar stem brutaal. Het was onmogelijk om lang chagrijnig te zijn bij Stephen en dat was alleen maar een goed teken.
"Ja, het lijkt misschien niet zo, maar Nathan is echt best wel verstandig." Grinnikte ze naar Stephen. Ze moest uit bed van hem, ze moesten nog trainen. Weer kreunde ze.
"Jullie moeten trainen, ik kijk toe." Plaagde ze. Ze kwam overeind en stapte uit bed. Ze bekeek zichzelf in de spiegel.
"Ik lijk wel een freak" mopperde ze, terwijl ze haar ogen bekeek. Daarna trok ze maar een jurk aan.

Esmralda Fullbright

"Maar dat is uiterlijk." Bracht ze er nog even mopperend tegenin. Hij ging alleen met ze praten, daardoor knikte ze een beetje. Ze mompelde nog een tot zo en bleef in bad liggen weken, ze vond het heerlijk en bleef gewoon nog maar even liggen.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 3/10/2014, 23:39

Koning Stephen Lahero

‘Ik heb geloof ik niet zoiets als een fantasie…’ mompelde hij tegen haar. Waarschijnlijk waren al zijn fantasieën op jonge leeftijd uit zijn lichaam geslagen. Hij wist echt niets. ‘Wat voor jou normaal is, is voor mij al heftig genoeg,’ zei hij daarna glimlachend. Ze zei ook dat het niet zo leek, maar Nathan was best wel verstandig. ‘Volgens mij wist hij gisterenavond heel goed waar hij mee bezig was.’ Zei hij daarop. Hij had inderdaad het idee dat Nathan slim en verstandig was. ‘Misschien ziet hij het zitten om na dit alles wel op het kasteel te blijven wonen…’ stelde hij voor, om te peilen wat Fay daar van vond. Ze zei dat zij moesten trainen en ze zou zelf wel toekijken, daardoor schudde hij zijn hoofd. ‘Dag, zo werkt het niet hé,’ zei hij plagend tegen haar. Ze stapte uit bed en bekeek haar ogen, waardoor hij langzaam dichterbij kwam. ‘Komt dat door mij?’ vroeg hij zacht aan haar. Hij pakte haar vast en hij trok haar tegen zijn lichaam aan. Hij wist nog goed wat ze gisteren voor hem gedaan had, hij hoopte niet dat zoiets nog eens ging gebeuren, al had hij zo het gevoel van wel.

Koning Jay Fullbright

Ze maakte nog een opmerking waar hij niet op reageerde, hij had hier echt geen zin in. Misschien kwam het doordat hij nu al minder trainde, doordat ze hier waren of omdat hij niet kon doen wat hij wilde, maar op dit moment voelde hij zich een stuk chagrijniger dan toen hij net wakker was. Zodra hij zijn kleding aanhad besloot hij eerst maar wat te gaan eten om daarna opzoek te gaan naar Stephen en Fay, want het was nog vroeg genoeg.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 4/10/2014, 17:55

Fay Fuego

“Ach, misschien kom je er ooit wel weer op.” Gaf ze met een glimlach aan toen hij zei dat hij niet zoiets als een fantasie had. Wat voor haar normaal was, was voor hem al heftig genoeg. Ze glimlachte naar hem.
“Nathan is echt iemand die je niet moet onderschatten nee.” Knikte ze nu, maar daar hield ze snel mee op omdat ze zo’n hoofdpijn nog had.
“Ik kom wel wat later op gang vandaag...” Mopperde ze. Hij kwam later dichterbij en vroeg of het door hem kwam. Ze werd tegen hem aangetrokken en ze sloeg haar armen ook om hem heen.
“Nee, dat is mijn eigen schuld. Meestal laat ik de woede die ik van iemand afneem, meteen weer los. Bij jou slikte ik het in weze door, dat was niet zo slim, nu moet al dat gif nog uit mijn lichaam.” Zei ze, het was niet zijn schuld, zij had het gewoon verkeerd aangepakt. Ze liet hem los en besloot om in plaats van een jurk, maar weer haar oude kleren aan te trekken. Ze kende nu iedereen, iedereen van hun vier was nu voor haar te doorgronden, dat vond ze fijn, dan konden ze eraan gaan werken en zou het vechten beter gaan.
.

Esmeralda zakt nog wat verder in haar bad weg en staart chagrijnig voor zich uit Razz

Layka Samira

Ze klopte aan op de slaapkamer deur van Nathan. “Goedemorgen, Nathan, het is weer tijd om te gaan trainen!” Klonk haar stem vrolijk, ze vond het leuk dat ze nu ergens mee aan de slag kon en dat was ook duidelijk te zien aan haar enthousiasme. Ze wachtte geduldig af tot ze antwoord zou krijgen van Nathan.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 4/10/2014, 18:00

Koning Stephen Lahero

Misschien kwam hij er ooit wel weer op, hij haalde zijn schouders op. ‘Misschien wel. We zullen het vanzelf wel merken,’ zei hij tegen haar. Het maakte voor hem toch niets uit, hij genoot al enorm van alles wat ze nu deden. Nathan was echt iemand die je niet moest onderschatten, daardoor glimlachte hij. ‘Ik heb hem zien trainen met een zwaard, het ziet eruit alsof hij heel erg goed weet wat hij er mee moet,’ zei hij tegen haar. Ze zei dat ze wat later op gang kwam, waardoor hij grijnsde. ‘Kan ik daar iets aan veranderen?’ vroeg hij zacht. Ze legde uit wat er gebeurd was en hij knikte, zo begreep hij het wel. Ze trok andere kleding aan en hij knoopte zijn overhemd dicht, daarna pakte hij haar vast en zoende hij haar, tot hij geklop op de deur hoorde. ‘Stephen, ik ben het. Ik wil even met jullie praten…’ hoorde hij een bekende stem. Het was Jay. Stephen slikte even, Jay had natuurlijk net zo goed gezien wat er gisteren gebeurd was.

Nathan Gerono

Hij was al wakker, maar hij zat een boek te lezen. Dat deed hij niet vaak, maar nu had hij toch even niets te doen en het was wel leerzaam. Hij hoorde geklop op de deur waardoor hij opkeek, een glimlach verscheen op zijn gezicht. ‘Ik kom er aan!’ riep hij. Hij legde het boek weg, pakte zijn zwaard op en daarna opende hij de deur. Hij keek in het vrolijke gezicht van Layka, waardoor hij glimlachte. ‘Heb je een leuke nacht gehad ofzo?’ vroeg hij plagend aan haar. Hij wist dat ze een man had, maar dit was gewoon het soort grapjes dat hij vaak maakte.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 4/10/2014, 21:24

Fay Fuego

“Ach, als je erop komt, meteen melden.” Sprak ze met twinkelende ogen tegen hem. Stephen had Nathan zien trainen met een zwaard en het zag eruit alsof hij heel erg goed wist wat hij ermee moest doen.
“Hij is ook echt niet altijd smid geweest.” Vertelde ze hem, nu ze even nadacht, wist ze wel wat het zwaard van Nathan nog miste, hij had het aan haar laten zien, maar het was volgens hem nog niet af. Nu wist ze waar het aan lag, hij miste nog een vleugje van zijn eigen kracht.
“Nee, lieverd, daar kan jij niets aan veranderen, al vind ik het wel heel leuk als je zo lief voor me bent.” Glimlachte ze nu naar hem. Haar humeur werd met de minuut beter. Er werd op de deur geklopt, iemand wilde met hen praten.
“Kom maar binnen.” Zei ze, aangezien Stephen niets zei. “Hé, wat er gisteren gebeurde was een ongelukje, dat mag.” Fluisterde ze haar vriend nu toe.

Layka Samira

Hij zei dat hij eraan kwam en zodra de deur open ging, glimlachte hij, hij vroeg of ze een leuke nacht had gehad. Ze werd lichtelijk rood, maar klapte niet helemaal dicht.
“Nee, maar ik hoorde dat jij je wel prima vermaakt hebt.” Plaagde ze hem terug. “Het wijn ging als water, of niet soms?” Het enige wat ze had gehoord was dat er veel wijn bijgevuld moest worden in de kamer van Stephen en Fay. Niet zo heel erg veel meer. Ze liep samen met Nathan naar het trainingsterrein.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 4/10/2014, 21:30

Koning Stephen Lahero

Fay zei tegen Jay dat hij binnen mocht komen, waardoor hij haar even aankeek. Ze zei dat dat van gisteren een ongelukje was, dat mocht. Voor hem voelde het niet zo. Het mocht helemaal niet en iedereen had het ook nog eens kunnen zien. Jay kwam binnen, de jongen keek hem doordringend aan. Het verbaasde Stephen dat hij in zo’n korte tijd opeens zo oud leek te zijn geworden. Jay stak zijn hand uit naar Fay, nu was zijn blik strak op haar gericht. ‘Ik heb nu zo veel dingen gehoord dat ik het toch echt tijd vond om je zelf te ontmoeten,’ zei hij tegen haar. ‘Jay Fullbright,’ stelde hij zichzelf voor. Zodra hij zich voorgesteld had keek hij weer naar Stephen. De man leek gespannen te zijn, maar Jay wist wel hoe Stephen was, waarschijnlijk kwam het door dat voorvalletje van gisteren. ‘Relax, er is niets aan de hand. Ik kom hier niet om je de oorlog te verklaren, ik kom hier omdat ik nieuwsgierig ben,’ zei hij, waardoor Stephen even glimlachte, maar meer dan dat deed hij eigenlijk niet. Stephen wist ook wel dat Jay hier eigenlijk meer voor Fay was dan voor hem zelf.

Nathan Gerono

Layka werd rood, waardoor de grijns op zijn gezicht groter werd. ‘Je kan mij alles vertellen hoor,’ plaagde hij haar nog even. Hij werd teruggeplaagd en daardoor grinnikte hij. ‘Ik heb een geweldige avond gehad ja, ik heb mij heel erg goed vermaakt, al was de nacht verder eenzaam,’ zei hij lachend. Ze had het over de hoeveelheid wijn, waardoor hij zijn hoofd schudde. ‘Ik ben wel wat gewend. Ik denk dat de andere helft van ons team er meer moeite mee heeft,’ zei hij tegen haar. ‘Misschien mag je de volgende keer met ons meedoen…’ zei hij daarna, een uitdagende grijns lag op zijn gezicht en hij knipoogde plagend naar haar.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 4/10/2014, 21:48

Fay Fuego

Ze werd doordringend aangekeken door de jongen en hij stak zijn hand naar haar uit. Hij had nu al zoveel dingen gehoord, dat hij het toch echt tijd vond om haar te ontmoeten.
“Alleen maar goede dingen, hoop ik?” Vroeg ze hem vrolijk en lichtelijk nieuwsgierig. “Fay Fuego.” Zei ze tegen hem terug toen hij zich ook voorstelde, daarna liet ze zijn hand los. Jay stelde Stephen met rust en ze pakte de hand van Stephen even vast en kneep er zachtjes in.
“Vertel, wat wil je graag weten?” Vroeg ze geïnteresseerd en ze wees hem naar de stoelen. Hij kon gaan zitten.

Layka Samira

Ze kon hem alles vertellen, zei hij. Ze schudde haar hoofd een beetje, nee, zij had die nacht niets meegemaakt. Hij zei dat hij een geweldige avond had gehad en zich goed had vermaakt, alleen de nacht was eenzaam.
“Agossie...” Klonk haar stem lichtelijk sarcastisch. Ze voelde zich op zich best op haar gemak bij hem. Hij was wel wat gewend en hij dacht dat de andere helft er meer moeite mee had.
“Dus... eigenlijk ben je gewoon een alcoholist?” Lachte ze hem toe. Ze mocht misschien de volgende keer met hun meedoen, daardoor keek ze hem wat raar aan. Wat hadden ze in godsnaam gedaan? Ze wilde het eigenlijk niet vragen.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven