Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

4 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/10/2014, 21:57

Koning Jay Fullbright

Fay stelde zichzelf voor, voor het eerst. Hij keek haar doordringend en onderzoekend aan. Het was een mooie vrouw, ze had een bepaalde uitstraling over zich. Hij was nieuwsgierig, dat was duidelijk. Misschien ook wel door wat Kayton met hem besproken had. Ze scheen een uitgesproken karakter te hebben en of dat hem lag was nog maar de vraag, maar hij was bereid haar te leren kennen. Ze knikte naar de stoelen met de vraag wat hij wilde weten, waardoor hij ging zitten. Stephen ging ook zitten, de man was nogsteeds nogal zwijgzaam, al was Jay dat wel van hem gewend. ‘Eigenlijk wil ik alles weten. Kan je niet gewoon wat over jezelf vertellen? Over de krachten die jullie nu hebben?’ vroeg hij aan haar. De toon van zijn stem was beleefd en hij had een glimlachje op zijn gezicht staan.

Nathan Gerono

‘Nou, het valt mij best zwaar hoor,’ zei hij tegen haar, op haar reactie. Ze zei lachend dat hij dus eigenlijk een alcoholist was. ‘Nou, zo zou ik het dan weer niet willen noemen, maar ik drink wel eens wat ja,’ zei hij plagend tegen haar. Ze keek wat raar naar hem, waardoor hij even grijnsde. ‘Heb je echt geen idee wat we gedaan hebben? Volgens mij weet je het heel goed.’ Zei hij lachend. ‘Ik zal je de details besparen. Maar mocht je ooit interesse hebben, laat het mij dan maar weten.’ Plaagde hij haar weer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 30

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van xAnouk 4/10/2014, 22:12

Fay Fuego

Ze ging zelf ook zitten en sloeg haar ene been over het andere. Hij wilde eigenlijk alles weten, kon ze niet gewoon wat vertellen.
“Oké, ik zal dan maar meteen vertellen wat er verder allemaal aan de hand is, Stephen heeft daar ook nog geen uitleg over gehad en het lijkt me goed om dat ook met jou te bespreken, Jay.” Zei ze nu doordringend.
“Ik kom uit het noorden, uit een gebied waar streng getraind werd. Iedereen leek daar haast wel gehersenspoeld, maar we kenden de manier van werken en vermoorden iedereen die te dichtbij kwam of die gevaarlijk was. Het was streng, maar ik dacht tot voorheen altijd dat het rechtvaardig was. Tot ik Felicia ontmoette, ze vertelde me hoe het kon zijn, ik wilde haar helpen, maar op een gegeven moment werd ik gesnapt en wilden ze me vermoorden. Ik kon net op tijd wegkomen, maar Felicia zat daar nog. Ze willen me terug of vermoorden, dat weet ik zeker. Nu wil het toeval dat dezelfde man die daar heerst, de vier elementen in zijn macht wilde hebben. Drie had hij er al bemachtigd. Water van Stephen, lucht van Layka en aarde van Nathan. Hij moest er nog een, maar omdat er niemand uit zijn rijk ooit vrijwillig weg ging, want alleen dan kan de kracht weggehaald worden, had hij het eigen element nog niet. Dat wilde hij van mij bemachtigen. Gelukkig zijn nu alle elementen weer terug bij de goede personen, alleen moeten ze er nog wat beter mee gaan samenwerken. Met z’n vieren kunnen we koning Damian verslaan, alleen dan zijn we sterk genoeg. Al moet natuurlijk wel de nodige versterking klaar staan om ons te helpen.” Legde ze helder en duidelijk aan de twee mannen uit.

Layka Samira

Het viel hem best zwaar, dat alleen slapen. Hij was ook geen alcoholist volgens zijn eigen woorden, hij dronk alleen wel eens. Ze grinnikte daardoor. Hij ging daarna nog even verder op wat ze hadden gedaan, ineens viel haar mond open.
“Serieus?” Vroeg ze verbaasd. Ze had nu een blik vol afschuw in haar ogen. “Nee, zoiets zou ik echt nooit doen. Dat is helemaal niets voor mij.” Ze werd er zelfs een beetje angstig van en nam wat afstand van Nathan. Ze sloeg haar armen om haar eigen lichaam heen en werd ineens weer een stuk stiller.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Leeftijd : 29

Bericht van Nikkay 4/10/2014, 22:19

Koning Jay Fullbright

Hij luisterde naar haar verhaal en hij knikte uiteindelijk langzaam, hij zag Stephen naar Fay kijken, maar Jay kon niet echt opmaken wat voor emoties hij in de ogen van Stephen zag. Niet echt al te veel eigenlijk. ‘Jullie kunnen vanzelfsprekend op mijn steun rekenen,’ zei hij, nu keek Stephen weer naar hem en knikte hij, duidelijk dankbaar. Hij verwachtte dat hij in elke andere situatie ook op Stephen zou kunnen rekenen, dus leek dit hem logisch. Zijn blik ging weer naar Fay, zijn ogen doordringend. ‘Ik vind het bewonderenswaardig dat je het hart van Stephen veroverd hebt, maar hoe kun je mij er van overtuigen dat je te vertrouwen bent? Dat je geen spion bent, dat je hier niet bent in opdracht van die vent of van iemand anders?’ vroeg hij nu heel direct. Hij wilde gewoon haar reactie weten en hij wilde kunnen inschatten hoe alles zat.

Nathan Gerono

Ze was duidelijk totaal verbaasd en ze leek zelfs wat angstig te worden, de afschuw was in haar stem te horen. ‘Hey, Layka,’ zei hij daarom ,meteen. Ze zou zoiets nooit doen, het was niets voor haar. Hij pakte voorzichtig haar hand vast en hij keek haar met een rustig glimlachje op zijn gezicht aan. ‘Er is niets aan de hand om je druk om te maken of bang voor te zijn… we kiezen er allemaal vrijwillig voor, echt. We vonden het allemaal leuk, er is dan toch geen reden om bang te worden? Alsof we zomaar iemand zouden dwingen… denk je echt dat wij daar toe in staat zouden kunnen zijn? Misschien moet je ons wat meer vertrouwen, als je met ons samen wilt werken. Of mij in ieder geval. Ik zou nooit iemand pijn doen of bang maken. Maar mijn eigen seksuele voorkeur is toch mijn keuze?’ vroeg hij zacht aan haar. ‘Ik zou het jammer vinden als je mij daardoor veroordeeld. Ik ben gewoon wat vrij in dat soort dingen en ik kan van een hele hoop genieten. Ik weet dat niet iedereen zo is, Stephen is ook niet zo. Er zijn geen heftige dingen gebeurd en we hebben het heel gezellig gehad, niets verkeerds toch?’ probeerde hij haar nu uit te leggen. Hoe meer ze mee zou krijgen, hoe meer ze zou ontspannen en het zou begrijpen, dat was ook beter voor haar eigen ontwikkeling. Hij vroeg zich alleen af of Stephen het wel zou waarderen dat hij dit besprak.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 4/10/2014, 22:35

Fay Fuego

Ze streek zacht over de hand van Stephen heen om hem gerust te stellen. Ze konden op de steun van Jay rekenen, ze knike dankbaar met een glimlach. Hij keek haar weer doordringend aan en zei dat hij het bewonderingswaardig vond dat ze het hart van Stephen had veroverd, ze keek Stephen even aan met een liefdevolle blik in haar ogen. Jay wilde dat ze hem ervan zou overtuigen dat ze te vertrouwen was.
“Jay, anders zou ik dat sowieso niet gezegd hebben. Dan had ik, zodra ik de kans had, alle krachten voor mezelf gehouden en had ik over de wereld geheersd. Zo ben ik niet, ik ben iemand die je op zijn woord kan vertrouwen. Ik kan niet tegen mensen die liegen en zelf zal ik altijd eerlijk en rechtvaardig zijn. Bovendien heb ik helemaal geen contact meer met dat daar, ik ben eigenlijk continu bij Stephen in de buurt en hij heeft me niet een keer een brief zien schrijven, toch?” Vroeg ze aan Stephen.

Layka Samira

Ze trok meteen haar hand van hem los en begon sneller adem te halen. Ze kozen er allemaal vrijwillig voor en vonden het allemaal leuk, ze kreeg rillingen over haar rug. “Ik wil er niet over praten.” Sprak ze nu heftig tegen Nathan. Al die woorden over seks, het maakte haar gek en bang. Ze trilde over haar hele lichaam en sloot zich wat van Nathan af, ze wilde er echt niet over praten. Het doen met Duke tot daaraan toe, maar het echt uitgebreid bespreken?Nee, daar kon ze nog helemaal niet tegen.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 4/10/2014, 22:40

Koning Jay Fullbright

Fay legde het uit en hij knikte langzaam, Stephen bevestigde inderdaad dat Fay geen contact had gehad met iemand anders. ‘Maar dat zegt nog niet dat je geen gevaar bent. Ik ken Stephen al even en zoals gisteren heb ik hem nog nooit gezien. Dat moet dus met die krachten te maken hebben. In hoeverre kan zo’n kracht iemand beïnvloeden? Hoe fout kan het gaan?’ vroeg hij nu. Zijn blik ging naar Stephen, die strak terug naar hem keek. Hij kon opnieuw aan de man zien dat hij gespannen was, maar daar deinsde Jay echt niet voor terug. Het deed hem niet zo veel, hij was er totaal niet bang voor, bovendien schatte hij de kans klein in dat Stephen hem ook werkelijk iets aan zou doen.

Nathan Gerono

Door hoe ze deed zette hij zelf nog een paar passen naar achteren. Ze behandelde hem alsof hij haar iets vreselijks aan had gedaan en daarna voelde hij zich gekwetst en dat had hij eigenlijk niet zo heel erg snel. ‘Ik zal uit je buurt blijven, ik ben niet de juiste persoon om een vriendschap mee op de bouwen voor jou,’ zei hij tegen haar. Daarna draaide hij zich om en liep hij weg, het terrein af. Hij zou wel even naar huis gaan, kijken of alles op orde was of wat dan ook. Hij had ook geen zin om hier nutteloos rond te hangen, Stephen en Fay waren ook nog niet te bekennen en hij ging niet alleen bij Layka blijven als ze zo deed, daar had hij totaal geen zin in.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 4/10/2014, 22:55

Fay Fuego

Ze kneep weer even in de hand van Stephen door de woorden van Jay.
“ik begrijp je vraag. De krachten zijn een deel van ons en reageren dus ook op onze gevoelens. De kracht beïnvloed je niet, hij versterkt alleen je gevoelens. Dat kan fout gaan, natuurlijk kan dat fout gaan. Maar tot nu toe heeft iedereen bewezen dat ze een goed hart hebben. Wat dat betreft kan het niet echt fout gaan, ja, die kleine foutjes als gisteren, maar daarom moeten we ook oefenen en trainen op de effectiviteit en efficiëntie van de kracht.” Legde ze uit aan Jay.

Layka Samira

Ze knipperde even met haar ogen toen hij weg ging, ze haalde even diep en trillend adem. Ze had hem weggejaagd, gekwetst door haar gedrag. Ze slikte even. Het liefste zou ze nu aan Duke vragen wat ze moest doen, maar dat kon nu niet, ze moest het direct goedmaken. Ze verplaatste zich door de lucht en zag al gauw Nathan, voor hem landde ze op de grond.
“Het spijt me.” Zei ze eerst zacht tegen hem. “Ik vind je aardig en een leuke vent, maar het maakt me bang als je om wat voor reden dan ook op zo’n manier aan me denkt.” Legde ze aan hem uit.
“Het komt gewoon door wat er met me gebeurd is, het is al heel wat dat ik het kan met Duke, maar erover praten? Nee... dat kan ik echt niet, dat maakt me bang...” Vertelde ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 4/10/2014, 23:02

Koning Stephen Lahero

Hij was blij dat Fay in zijn hand kneep, het voelde alsof hij het keihard nodig had om zichzelf rustig te houden. Hij begreep aan de ene kant wel dat Jay dit deed, dat hij dit allemaal wilde weten, maar het voelde voor Stephen direct alsof iemand kritiek had op hem zelf. Het was een bevestiging van de dingen die hij fout deed, daar kon hij niet tegen. Het fokte hem enorm op en de druk die hij zichzelf oplegde door geen fouten te mogen maken, maakte dat alleen nog maar erger. Hij kon er niet goed mee omgaan, helemaal niet zelfs. Waarschijnlijk kwam het inderdaad door wat Fay zei, zijn gevoelens waren erger door de kracht, maar ook erger door alles wat er met hem gebeurde. Hij was een enorm stabiel en getraind leven gewend. Nu dat allemaal losgelaten werd, voelde hij zich net een stuurloos object. ‘Ik begrijp het,’zei Jay kort maar duidelijk. ‘Ik hoop alleen dat jullie in staat zijn dit goed onder controle te krijgen. Ik begrijp dat dat van gisteren een foutje was en dat iedereen het kan overkomen, ik neem je zulk soort dingen ook echt niet kwalijk. Dat is ook niet aan mij. Maar je bent gespannen, Stephen. Zoals ik je gisteren zag, ken ik je niet. Zoals ik je nu zie, eigenlijk ook niet. Ik snap dat het veel bij elkaar is, maar ik denk ook dat het belangrijk is dat je bij jezelf blijft, om grote incidenten te voorkomen,’ sprak Jay tegen hem. Stephen was eigenlijk lichtelijk verbaasd door de zo enorm verstandige woorden van Jay, maar hij glimlachte wel zwak. ‘Ik doe mijn best,’ mompelde hij kort.

Nathan Gerono

Opeens stond ze voor hem en bood ze haar excuses aan, waardoor hij zwak glimlachte. Ze vond hem aardig en een leuke vent, maar het maakte haar bang als hij op zo’n manier aan haar dacht. Het kwam door wat er gebeurd was, het was al heel wat dat ze het kon met Duke, maar er over praten met anderen lukte niet. ‘Daar moet je aan werken, Layka. Niet met mij, maar met Fay bijvoorbeeld,’ zei hij zacht. ‘Het betekend niets dat ik op die manier aan je denk, echt niet. Ik denk op die manier aan vrijwel iedereen en dat zegt niet meteen dat ik het ook echt wil. Zo werkt het niet…’ zei hij zacht tegen haar. ‘Dit is hoe ik ben, hoe ik geworden ben door de mensen waarmee ik opgegroeid ben en ik maak misschien een hoop grapjes, dat zegt nog niet dat ik dat ook echt zo zou doen.’ Zei hij, omdat hij dat wel duidelijk wilde hebben.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 4/10/2014, 23:14

Fay Fuego

Jay gaf aan dat hij het begreep. Hij hoopte alleen dat ze ertoe in staat waren om het goed onder controle te krijgen. Ze knikte daardoor. “Ik weet het, het komt ook een beetje door mij dat Stephen zo gespannen is, hij is zo vreselijk aan het veranderen in positieve zin, hij heeft er alleen moeite mee. Er ligt zoveel druk op hem. Hij wilt alles goed doen, het wordt tijd dat hij inziet dat het niet nodig was.” Ze gaf Stephen een zacht en wat plagend duwtje. “Bovendien moet hij wat losser worden.” Glimlachte ze. Ze keek hem vrolijk en liefdevol aan. Ze bedoelde dit allemaal heel erg goed.
“Ik mag je wel, Jay.” Zei ze nu eerlijk en vriendelijk tegen de jongen.

Layka Samira

“Ik denk ook niet echt dat jij daar geschikt voor bent.” Er brak weer een voorzichtig glimlachje door op haar lippen. “Met Fay gaat het eigenlijk wel, geen details, maar wel wat er gebeurd is. Ze heeft me al genoeg geholpen, ik wil haar niet om nog meer hulp vragen. Dat is niet nodig.” Vertelde ze nu tegen Nathan.
“Ja, ik weet het, maar je ging er zo vrij over praten, dan raak ik in paniek... sorry.” Zei ze nogmaals tegen hem, ze was op zichzelf best trots dat ze achter Nathan aan was gegaan en hem haar excuses aanbood.
“Ik weet ook wel dat je het niet zou doen, nu ik helder nadenk, maar net vergat ik dat gewoon.” Ze glimlachte weer een beetje.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 4/10/2014, 23:21

Koning Stephen Lahero

Door wat Fay allemaal over hem zei voelde hij zich duidelijk wat ongemakkelijk, maar Jay grijnsde er alleen maar om. Ze zei dat hij ook wat losser moest worden en hij kreeg een duwtje van haar. ‘Daar wens ik je veel succes mee. Volgens mij gaat dat niet echt lukken,’ zei Jay plagend, hij knipoogde daarbij even naar Stephen, die glimlachte naar de jongen. Hij kon het van Jay wel hebben. Fay zei eerlijk tegen Jay dat ze hem wel mocht, Jay leek daar oprecht blij mee te zijn. Waarschijnlijk wilde de jonge koning ook wel een goede band met iedereen opbouwen en dat sierde hem. Hij was daarin toch heel anders dan Leroy. Stephen wist dat Jay waarschijnlijk absurd veel op Leroy leek, maar toch waren dit soort kleine karaktereigenschappen positief beïnvloed door zowel Kayton als Esmeralda, dat was goed te merken. ‘Ik mag jou ook wel, geloof ik,’ zei Jay lachend. ‘Ik zal jullie weer alleen laten, is het een probleem als ik straks kom kijken bij jullie training? Ik ben wel benieuwd hoe het er nou eigenlijk uitziet allemaal…’ vroeg hij. Als het een probleem was, zou hij wegblijven, hij moest ook nog wat met Esmeralda uitpraten. Stephen schudde zijn hoofd, hij vond het eigenlijk geen enkel probleem als de jongen erbij was.

Nathan Gerono

Met Fay ging het wel, geen details, maar de vrouw had haar al genoeg geholpen. Ze wist het wel, maar doordat hij er zo vrij over sprak raakte ze in paniek. Hij knikte langzaam, met een glimlachje op zijn gezicht. Ze wist ook eigenlijk wel dat hij niets zou doen. ‘Gelukkig maar, ik wil echt niet dat je bang voor mij bent. Als je voor iemand niet bang hoeft te zijn is het wel voor mij,’ zei hij. Hij sloeg voorzichtig zijn armen om haar heen en hij gaf haar een knuffel, daarna keek hij haar weer glimlachend aan. ‘Ik kan alleen niet beloven dat ik niet zulke grappen meer maak, het gaat gewoon automatisch. Ik zal mijn best doen om er rekening mee te houden, oké?’ vroeg hij nu zacht aan haar. Hij realiseerde zich eerder al wel dat Layka een beschadigde vrouw was, maar ze was toch gelukkig getrouwd. Dat verbaasde hem een beetje. Ze leek zo bang te zijn, hoe kon haar man daar mee omgaan? Hij zou het niet kunnen. Hij kon iemand wel helpen, geruststellen en hij kon heel lief en zacht doen, maar hij had amper geduld en hij wilde ontzettend veel uitproberen. Hij zag overal een uitdaging in en hij dacht toch wel dat heel veel mannen zo waren, al bewees Stephen ook een beetje het tegendeel. Misschien was hij echt heel ander opgegroeid.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 4/10/2014, 23:33

Fay Fuego

“Ik bedoel het alleen maar lief.” Zei ze nu fluisterend tegen Stephen aangezien hij er wat ongemakkelijk van werd.
“Oh jawel, het gaat al zoveel beter...” Ze keek Stephen daarbij weer even aan. Jay leek blij te zijn met haar woorden, dat terwijl ze alleen maar eerlijk was.
“Fijn.” Knikte ze toen hij aangaf dat hij haar ook wel mocht.
“Natuurlijk mag je straks komen kijken, ik kan je zelfs laten voelen hoe het is om het te kunnen, je zult het nooit echt kunnen natuurlijk, maar ik kan je wel het gevoel geven.” Legde ze aan hem uit, misschien begreep hij het dan beter.

Layka Samira

Hij wilde ook niet dat ze bang voor hem was, want dat hoefde helemaal niet voor hem, ze kreeg een knuffel van hem waardoor ze glimlachte.
“Ik zou het heel erg fijn vinden als je dat voor me wilt doen. Het geeft niet als het niet lukt, als je maar probeert er rekening mee te houden.” Knikte ze nu, daar was ze echt blij mee.
“Zullen we dan maar weer terug gaan? Dan kunnen we tenminste écht aan de training beginnen.” Zei ze nu met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 4/10/2014, 23:38

Koning Stephen Lahero

Ze fluisterde dat ze het alleen maar lief bedoelde. ‘Weet ik,’ zei hij zacht. Hij wist het heel goed, maar hij voelde zich dan nog net zo ongemakkelijk, daar kon hij eigenlijk gewoon niets aan doen. Ze zei dat Jay mocht komen kijken, ze kon hem zelfs laten voelen hoe het was. Hij bleef naar de jongen kijken, die glimlachte maar niet direct reageerde. ‘Ik weet niet of dat nou zo verstandig is. Ik denk dat kijken genoeg voor mij is,’ zei hij daarna, nog net zo vriendelijk. Hij had over het algemeen al genoeg met zijn eigen gevoelens, hij hoefde daar niets extra’s bij, ook al was het tijdelijk. Het leek hem beter als ze dat gewoon niet deden, al was hij wel benieuwd. Hij kwam overeind en hij keek eerst nog even naar Stephen, daarna naar Fay. ‘Bedankt voor jullie tijd en tot straks,’ zei hij, daarna vertrok hij en liep hij terug naar Esmeralda. Stephen keek opzij naar Fay en hij glimlachte naar haar. ‘Dat viel mee,’ zei hij, omdat het echt alle kanten op had kunnen gaan met Jay. ‘Wat vind je van hem?’ vroeg hij daarna.

Nathan Gerono

‘Natuurlijk wil ik dat, ik wil je graag helpen en als ik je daardoor help, doe ik dat natuurlijk,’ zei hij tegen haar. Ze vroeg daarna of hij mee kwam zodat ze konden trainen en hij schudde langzaam zijn hoofd. ‘Ik heb niet zo veel zin, ik sla denk ik over vandaag,’ mompelde hij zacht tegen haar. Hij wist niet precies waar het vandaan kwam, het was helemaal niets voor hem. Hij was een echte doorzetter en hij zou eigenlijk altijd doorgaan, maar nu had hij het gevoel dat er iets was wat hem ervan weerhield. Misschien hetzelfde dat er voor zorgde dat het met die krachten niet echt lekker liep. Het feit dat hij er niet over wilde praten hielp er ook aan mee. Hij was meestal alleen en nu opeens was hij constant met mensen die overal over wilden praten, daar had hij eigenlijk gewoon geen zin in.

Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 4/10/2014, 23:49

Fay Fuego

Hij wist het en daardoor glimlachte ze naar hem, dan maakte het niet uit dat hij zich ongemakkelijk voelde, als hij het maar wist.
“Geen probleem, Jay, wat jij wil.” Zei ze met een glimlach tegen hem terug. Hij ging weg en bedankte hen. Ze knikte hem toe, Stephen keek naar haar en zei dat het meeviel, hij vroeg haar wat ze van hem vond. Ze kwam naar hem toe en sloeg haar armen om zijn nek heen.
“Het is denk ik een lieve jongen, maar je moet geen kwaad met hem willen. Hij is nu heel erg positief en vrolijk, maar ik weet haast zeker dat hij misschien zelfs een overheersende donkere kant heeft. Ik denk dat het zeker voor mij belangrijk is om rustig en voorzichtig met hem te zijn.” Vertelde ze eerlijk aan Stephen wat ze dacht.

Layka Samira

Hij had niet zoveel zin om te trainen, hij sloeg dit keer over. “Hoezo? Wat is er aan de hand?” Vroeg ze meteen bezorgd aan hem. Hij mompelde het maar en leek wat lusteloos erover te zijn.
“Ik zou je vandaag gaan helpen. Of wil je soms liever zwaardvechten? Dat kan ook hoor, geen enkel probleem." Zei ze met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 4/10/2014, 23:54

Koning Stephen Lahero

Ze vertelde wat ze dacht over Jay en hij knikte langzaam. ‘Dat denk ik ook…’ zei hij zacht tegen haar. ‘Ik heb gelukkig nooit echt problemen met hem gehad, maar ik heb wel dingen gezien van hoe hij kan zijn.’ Zei hij tegen haar. Het scheelde dat Stephen van nature nooit iemand uit zou lokken of uit zou dagen, wat dan ook. Hij had dat ook gewoon niet over zich, zo was zijn karakter niet. Daarom had hij nooit echt problemen met de jongen, bij Fay kon dat anders liggen. Als je niet voorzichtig met hem was, kon het waarschijnlijk ook compleet de andere kant op gaan. ‘Hij heeft heel veel aan Kayton en aan Esmeralda, daarom is hij nu zo. Er zijn periodes geweest dat het echt totaal anders was…’ legde hij haar uit. Hij pakte haar daarna vast en hij trok haar iets naar zich toe, hij sloeg zijn armen om haar heen. ‘Ik ben trots op je Fay,’ zei hij zacht.

Nathan Gerono

Ze vroeg meteen wat er aan de hand was en hij haalde zijn schouders op, hij wist het zelf ook niet precies. Hij had er gewoon geen zin in. Ze zou hem vandaag helpen, maar ze wilde ook zwaardvechten, als hij dat liever had. ‘Ik heb eigenlijk helemaal nergens zin in, sorry,’ zei hij tegen haar. ‘Misschien vanmiddag ofzo, ik weet niet wat het is…’ zei hij. Het was niet eens dat hij geen zin had, hij zag er tegenop, zo voelde het meer. Hij had slecht geslapen, wat zeldzaam was en hij voelde zich gewoon een beetje raar vandaag, hij keek echt met tegenzin naar het trainen en dat was niet goed.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 5/10/2014, 00:03

Fay Fuego

Stephen dacht hetzelfde. De jongen had heel erg veel aan Kayton en Esmeralda en daarom was hij nu zo, er waren periodes dat hij echt totaal anders was. Ze knikte daardoor even. Ze had wel wat dingen opgevangen en wat over de vader van Jay gelezen, ze wist het dus wel ongeveer. Ineens zei Stephen dat hij trots op haar was.
“Waarom?” Vroeg ze zacht en wat onwetend.

Esmeralda Fullbright

Ze had zich inmiddels maar aangekleed en was op het bed gaan lezen, ze had geen zin om ook maar iets te gaan doen. Ze baalde gewoon wat van Jay. Waarom kon hij niet gewoon ook wat op die andere dingen letten dan alleen haar uiterlijk. Ze had veel liever dat hij haar lief vond en slim. Aan de andere kant dacht ze ook waarom ze hier zo’n probleem van maakte...

Layka Samira

“Zeker weten? Voel je je verder wel goed? Niet dat ik je achterlaat en je buiten bewustzijn raak ofzo.” Zei ze nu tegen hem. Als hij echt niet wilde, kon ze hem moeilijk dwingen. “Ik hoop dat je vanmiddag wel weer zin hebt om te trainen.” Gaf ze met een glimlach aan, ze keek een beetje bezorgd.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 5/10/2014, 00:10

Koning Stephen Lahero

Ze vroeg waarom hij trots was, waardoor hij glimlachte. ‘Je doet het allemaal zo ontzettend goed…’ fluisterde hij. ‘Alsof je hier al jaren bent. Ik ben echt heel erg trots op je om de manier waarop je met alles omgaan… hoe je met mij omgaat…’ zei hij eerlijk tegen haar en op lieve toon. Ze maakte hem gewoon zo vreselijk gelukkig en daar was hij blij mee. Zijn handen gleden langzaam over haar rug en hij zorgde ervoor dat ze bij hem op schoot kwam te zitten, zijn armen sloot hij om haar heen en hij legde zijn hoofd tegen haar aan. ‘Ik heb mij zo lang zo ontzettend alleen gevoeld, terwijl ik getrouwd was. Dat is nu zo anders. Ik moet dan wel enorm wennen aan alles, maar dit is duizend keer beter dan de eenzaamheid waar ik vandaan kom…’

Koning Jay Fullbright

Het viel hem eigenlijk alles mee, hoewel Stephen wat anders leek te zijn was het niets ergs waar hij zich zorgen over hoefde te maken, Fay had netjes zijn vragen beantwoord en hij had wel vertrouwen in een goede afloop. Hij stapte nu de kamer weer binnen, hij kon Esmeralda wel ontlopen, maar dat werkte ook niet. Ze lag op het bed en hij sloot de deur achter zich, langzaam keek hij op. ‘Wat wil je nu, Esmeralda? Moet ik mijn excuses aanbieden? Moet ik zeggen dat ik je ook ontzettend slim vind?’ vroeg hij doordringend aan haar. Hij vond het belachelijk, dat was wel duidelijk. Waarom was het niet goed genoeg dat hij zei dat hij haar mooi vond?

Nathan Gerono

Ze vroeg of hij zich verder wel goed voelde en hij ademde langzaam in. ‘Ik weet het niet zo goed…’ was zijn antwoord. Hij wist het echt niet. Hij voelde zich niet slecht, maar ook niet goed. Niet echt ziek, maar wat het dan wel was wist hij niet. ‘Je kan mij wel alleen laten, geloof ik,’ zei hij met een waterig glimlachje op zijn gezicht. Hij had geen reden om te denken dat het niet zo was. Ze hoopte dat hij er vanmiddag wel zin in had. ‘Dat hoop ik ook,’ zei hij zacht. Hij hoopte het echt, want dit voelde niet echt goed.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 5/10/2014, 00:55

Koningin Esmeralda Fullbright

Jay kwam binnen met wat harde woorden. Ze slikte en keek eerst van hem weg, daarna keek ze hem weer aan.
"Ik weet het zelf ook niet..." fluisterde ze hem toe, ze vouwde een hoekje van de bladzijde om en legde het boek weg.
"Je weet dat ik heel onzeker kan zijn en ik heb af en toe gewoon het gevoel dat ik niet gewaardeerd word. Ik zeg niet dat het echt zo is, het is gewoon een gevoel." Ze haalde haar schouders even op en het was aan haar te merken dat ze zich wat ellendig voelde.
xAnouk
xAnouk

Bericht van xAnouk 5/10/2014, 01:02

Fay Fuego

Stephen vertelde aan haar waarom hij zo trots was op haar. Haar blik werd liefdevol en dromerig, het was zo fijn als dit tegen je gezegd werd. Zo voelde ze zich geweldig, echt geweldig. Haar hart gaf weer wit licht en ze ging bij hem op schoot zitten.
"Ik hou van je, zie je dat het echt niet zo moeilijk is om iets van je gevoel te laten zien?" Ze glimlachte liefjes naar Stephen. Nadenkend en zacht streelde ze door zijn haren heen.
"Ik vind het fijn dat je er zo over denkt en ik ben dolblij dat ik je zo gelukkig kan maken..."
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 5/10/2014, 01:06

Koning Jay Fullbright

Hij schudde langzaam zijn hoofd, hij vond dit echt heel frustrerend. ‘Ik begrijp het gewoon niet. Je weet toch dat ik je slim vind? Moet ik dat dan net zo vaak gaan zeggen als dat je mooi bent? Wat als ik vanaf nu alleen nog maar zeg dat ik je ontzettend slim vind en niet mooi. Dan word je daar weer onzeker over…’ zei hij tegen haar. Zo kon hij het toch onmogelijk goed doen? ‘Je zou juist niet onzeker moeten zijn doordat ik zo vaak zeg dat je mooi bent, dat je slim bent, lijkt mij vanzelfsprekend te zijn…’ mompelde hij. ‘Wat moet ik er aan veranderen, Esmeralda?’ vroeg hij dus ook aan haar, want hij wilde niet dat ze zich onzeker voelde, maar hij wist ook niet goed wat hij nu dan anders moest doen.

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat ze van hem hield en vroeg of hij zag dat het niet zo moeilijk was om zijn gevoel te laten zien. ‘Nee, mijn gevoelens voor jou zijn niet moeilijk te laten zien,’ zei hij plagend tegen haar, want hij wist heel erg goed wat ze bedoelde. ‘Ik doe mijn best, Fay. Ik wil je duidelijk maken hoe veel je eigenlijk voor mij betekend,’ zei hij zacht. Ze streelde door zijn haren heen, waardoor hij zijn ogen sloot en hij steeds meer ontspande. Dit voelde heerlijk. Ze vond het fijn dat hij er zo over dacht en dat ze hem gelukkig kon maken. ‘Ik hoop dat het andersom ook zo is en dat ik jou ook steeds gelukkiger kan maken…’ zei hij zacht. Hij had alleen het gevoel dat hij het meer nodig had dan Fay. Hij trok haar nog dichter naar zich toe en zijn handen gleden langzaam over haar rug heen. Hij zoende haar op een intense manier en zijn lippen gleden af naar haar hals, maar hij stopte vrij snel weer. ‘We zijn echt heel erg laat…’ mompelde hij. Ze moesten echt gaan trainen, hoe jammer hij het op dit moment ook eigenlijk vond.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 5/10/2014, 01:18

Hij vertelde dingen en ze wist dat hij gelijk had. Ze had tranen in haar ogen.
"Ik voel me gewoon ellendig, laat maar Jay, ik weet dat je je best voor me doet. Maar ik voel me op de een of andere manier toch ellendig. Het is denk ik niet eens jouw schuld." Ze zuchtte even diep en keek hem aan.
"Mag ik misschien gewoon een knuffel van je?" Vroeg ze nu kleintjes aan hem,ze was wel echt gek op Jay. Dat zou nooit veranderen
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 5/10/2014, 01:20

Koning Jay Fullbright

Door wat ze zei kwam hij langzaam dichterbij. ‘Als jij je zo voelt wil ik je graag helpen…’ zei hij zacht tegen haar. Hij kwam bij haar zitten en hij sloeg zijn armen zorgzaam om haar heen, daarna trok hij haar iets tegen zijn lichaam aan. ‘Ik reageer ook niet echt aardig, ik ben gewoon wat opgefokt omdat ik teveel energie heb, denk ik,’ zei hij tegen haar. Het lag echt niet aan haar alleen, dat vond hij niet. Het was altijd iets tussen hun samen. ‘Ik vind je heel slim, Esmeralda. Echt ontzettend slim.’ Zei hij zacht, met een glimlachje op zijn gezicht. ‘Maar minstens net zo mooi…’ voegde hij er daarna plagend aan toe.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 5/10/2014, 16:31

Koningin Esmeralda Samira

Als zij zich zo voelde, wilde hij haar graag helpen. Dat vond ze lief en ze glimlachte een beetje. Ze voelde zijn armen om haar heen en ze kroop tegen hem aan. Ze waren lief voor elkaar, dit was hoe het hoorde, ruzie maken, maar het ook weer haast meteen goed kunnen maken. Ze had het gevoel dat ze steeds beter met elkaar om konden gaan en elkaar meer begrepen.
“Dankjewel, je bent lief, ik vind het fijn dat we dit kunnen samen, dat we zo sterk zijn.” Glimlachte ze nu wat breder naar hem

Fay Fuego

Haar gevoelens voor hem waren een stuk makkelijker om te laten zien. Ze glimlachte hierdoor.
“Ik weet ook dat je het moeilijk vind, maar ik vind het wel eens lastig als ik die woorden niet van je krijg te horen. Ik zal sowieso voor altijd voor je strijden, altijd. Maar dat zal ik met veel meer kracht en passie kunnen doen als je op deze manier laat zien dat ik net zoveel voor jou beteken.” Vertelde ze hem zacht. Hij moest ook inzien dat zij deze lieve woorden net zo nodig had als hij.
“Oh, Stephen, je maakt me intens gelukkig... echt. Jij maakt me compleet.” Vertelde ze en ze keek hem even doordringend aan. Ze werd intens door hem gezoend, hij zei dat ze laat waren en ze knikte alleen, ze wilde nog helemaal niet van zijn schoot af.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 5/10/2014, 16:50

Koning Stephen Lahero

‘Ik zal mijn best doen om het meer te laten merken,’ zei hij tegen haar. Hij wilde dat zelf ook wel, want ze betekende echt veel voor hem en hij voelde zo veel als hij alleen al naar haar keek. Ze knikte alleen maar op wat hij zei en daardoor glimlachte hij. Hij liet zijn handen langzaam over haar lichaam glijden en hij zoende haar weer zachtjes in haar hals, zijn lippen gleden over haar perfecte warme huid. Het voelde heerlijk. Hij pakte haar gezicht vast om haar even intens te zoenen en hij merkte hoe zijn gedachten langzaam afdwaalden naar haar, het gevoel dat hij moest werken, dat ze moesten trainen of wat dan ook leek weg te vagen.

Koning Jay Fullbright

‘Wij zijn zeker super sterk, ik geloof ook echt dat we alles aankunnen, zolang we maar heel eerlijk zijn tegen elkaar, dat is belangrijk,’ zei hij tegen haar, omdat hij daar echt in geloofde. Als ze eerlijk waren konden ze alles overwinnen, zo simpel was het. Dan wisten ze waar ze aan moesten denken en waar ze rekening mee moesten houden. ‘Jij bent heel lief en slim,’ zei hij lachend tegen haar. ‘Ik wilde zo gaan kijken bij Fay en Stephen, ga je met mij mee?’ vroeg hij.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 5/10/2014, 18:13

Fay Fuego

Hij zal zijn best doen om het meer te laten merken, daardoor glimlachte ze liefdevol aan hem. Ze voelde zijn handen over haar lichaam gaan en ze kreunde zacht door wat hij allemaal met haar deed, ze streelde door zijn haren en over zijn rug, daarna werd haar gezicht gepakt en werd ze intens door hem gezoend, ze ging dichter tegen hem aanzitten en zoende hem vol passie terug, ze duwde hem achterover en ging helemaal in hem op.

Ze hield Jay nog veel steviger vast door zijn woorden. “Ja, klopt, dat is het belangrijkste.” Knikte ze hem toe. Zacht drukte ze haar lippen op die van hem en zoende hem even liefdevol. Ze was heel erg lief en slim. “Jij ook, lieve Jay...” Ze streek even langs zijn wang. Hij wilde zo gaan kijken bij Fay en Stephen en vroeg of ze mee wilde.
“Ja, is goed, gezellig.” Glimlachte ze.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Nikkay 5/10/2014, 18:18

Koning Stephen Lahero

Hij hoorde haar kreunen en hij voelde hoe haar handen afgleden van zijn haar naar zijn rug toe. Ze kwam nog dichter tegen hem aan zitten en hij werd naar achteren geduwd. Hij bleef haar zoenen, hoewel hij wist dat ze eigenlijk echt moesten trainen, had hij het gevoel dat hij zich toch niet kon concentreren nu. Daarom gleden zijn handen onder haar shirt over haar huid heen. Hij hield haar dicht tegen zijn lichaam aan en hij zoende haar steeds gretiger en intenser, Fay was gewoon heerlijk.

Ik ben even eten.
Nikkay
Nikkay

Bericht van xAnouk 5/10/2014, 18:32

Fay Fuego

Hij bleef haar zoenen en ze ging er net zo liefdevol en vol passie in mee. Zijn handen gleden onder haar shirt over haar huid heen. Het was zo onwijs fijn met hem samen, ze hield echt van hem. Na een tijdje stopte ze en keek ze hem doordringend aan.
“We moeten écht gaan trainen nu, anders lijkt het net alsof we overal met de pet naar gooien.” Plaagde ze hem nu.
xAnouk
xAnouk

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven