Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Middeleeuwen

2 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 3 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 9/11/2021, 15:41

Prins Brandon Lamoyne

'Ik vind het ook echt niet erg, Elissa. Ik vind het heerlijk om jou aan te raken en het geeft mij zelfvertrouwen dat ik kan zien dat je er van geniet.' zei hij zachtjes tegen haar. Ze haalde diep adem en ze knikte door zijn woorden, ze vroeg of ze dan nu maar gewoon zou ontspannen. 'Dat lijkt mij een heel goed idee ja.' zei hij glimlachend tegen haar. Ze sloot haar ogen en hij hoorde haar zachtjes kreunen. Ze raakte hem verder niet meer aan, maar dat vond hij ook helemaal niet erg. Het was voor hun allebei misschien ook wat veel om echt met elkaar bezig te zijn, misschien was het makkelijker om nu nog te focussen op één ding. Hij zoog op haar huid en hij plaatste zijn lippen constant op andere plekjes in haar hals. Hij liet zijn vingers langzaam over de stof van haar jurk glijden. Hij was heel benieuwd hoe het zou voelen als ze geen kleding aan had. Hij was ontzettend benieuwd hoe ze er uit zag zonder jurk aan, maar dat kwam wel, alles op zijn tijd, waarschijnlijk. Hij liet zijn lippen nu via haar hals weer naar beneden glijden, richting haar borsten, maar hij stopte waar de rand van haar kleding zich bevond. Daar zoog hij weer op haar huid, terwijl hij haar ondertussen bleef strelen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 3 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 9/11/2021, 15:47

Koningin Elissa Beaufort

Hij vond het ook echt niet erg, hij vond het heerlijk om haar aan te raken en het gaf hem meer zelfvertrouwen dat hij zag dat ze ervan genoot. Ze luisterde naar zijn woorden en besefte zich dat dit inderdaad echt wel zo voor hem zou zijn, dat hij zich zelfverzekerder zou voelen wanneer hij wist wat hij bij haar moest doen, wanneer hij wist wat ze lekker vond. Wanneer ze vroeg of ze maar gewoon moest ontspannen, leek dat hem een goed idee. Ze glimlachte liefdevol naar hem. "Vooruit." Plaagde ze hem nu weer een beetje. Ze voelde hoe hij weer op haar huid zoog en ze kreeg het weer helemaal warm. Zijn vingers gleden over haar nachtkleding heen naar beneden en hij streelde haar. Kreunend hield ze haar ogen gesloten en drukte ze haar lichaam wat meer tegen hem aan. Ze legde haar armen om hem heen en streelde over zijn rug heen. "Oh, Brandon..." Fluisterde ze hees. Ze kreeg het zo warm en alles wat hij deed, leek zich op te bouwen in haar lichaam. Ze wist dat hij het al bijna weer voor elkaar had, het ging zo snel, maar het was ook zo lekker.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 3 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 9/11/2021, 16:18

Prins Brandon Lamoyne

Ze plaagde hem weer een beetje, waardoor hij grijnsde. Het liet hem wel ontspannen, dat was goed. Het was goed dat ze dat voor elkaar kreeg nu, maar hij vond het ook fijn om te merken dat het voor Elissa ook allemaal goed leek te voelen en dat ze er samen wel uit kwamen door te praten. Hij merkte dat ze zachtjes kreunde. Ze sloot haar ogen en ze drukte haar lichaam wat meer tegen hem aan. Ze legde haar armen om hem heen en hij voelde dat ze over zijn rug heen streelde. Het voelde heel erg fijn. Hij kon hier alleen al gigantisch van genieten. Het was goed voor hem om aan haar te merken dat hij het goed deed, dat hij dit bij haar voor elkaar kon krijgen. Dat hielp hem, het maakte hem zelfverzekerder en dat kon hij goed gebruiken. Voor hem was het niet zo verkeerd om zich volledig op haar te focussen eventjes. Ze kreunde nu zijn naam, wat hij gigantisch opwindend vond. Het warme gevoel trok door zijn lichaam en hij voelde zijn huid tintelen. Hij liet zijn lippen weer langzaam naar boven glijden, naar haar hals toe, terwijl hij iets fanatieker werd in zijn aanrakingen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 3 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 9/11/2021, 16:30

Koningin Elissa Beaufort

Hij deed het echt heel erg fijn allemaal, hij leek toch echt wel te weten wat hij deed bij haar want ze genoot heel erg. Zacht kreunend bleef ze haar lichaam dicht tegen hem aanhouden, haar ogen gesloten en ze voelde hoe hij haar verwende. Zijn lippen gingen op een gegeven moment naar haar hals en zijn aanrakingen werden fanatieker. Ze hapte naar adem en kwam zo kreunend tot haar hoogtepunt. Ze trok hem dicht tegen haar aan en hijgde lichtelijk. "Oh dat was zo fijn." Fluisterde ze hees tegen hem. Ze begon zich er al wel minder voor te schamen, dat was wel prettig. Ze liet hem daarna weer wat los en ging weer ontspannen op bed liggen terwijl ze hem nu dankbaar aankeek. "Je bent geweldig." Klonk haar stem zacht tegen hem. Haar ogen twinkelden en ze voelde zich echt heel fijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 3 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 9/11/2021, 17:04

Prins Brandon Lamoyne

Hij werd dichter tegen haar aangetrokken en ze kreunde flink, waardoor hij merkte dat ze haar hoogtepunt bereikte. Daar was geen twijfel over mogelijk. Hij zag haar lichtjes hijgen en hij haalde zijn hand langzaam van haar lichaam af, om daarna zachtjes met zijn vingers over haar arm heen te strelen en weer naast haar te gaan liggen. Ze zei dat het heel fijn was, haar stem klonk hees en eigenlijk vond hij dat heel erg aantrekkelijk. Ze ging weer ontspannen op het bed liggen en ze keek hem dankbaar aan, ze zei zachtjes dat hij geweldig was en ze had een twinkeling in haar ogen. 'Jij bent ook geweldig.' zei hij glimlachend tegen haar. 'En ontzettend aantrekkelijk.' voegde hij er aan toe. Hij boog naar haar toe en hij gaf haar zachtjes een kusje, om daarna weer te gaan liggen en alleen nog naar haar te staren. Hij voelde de tintelingen nog steeds door zijn lichaam heen trekken, maar hij gokte dat Elissa nu liever zou gaan slapen, dus deed hij er verder niets mee.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 3 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 9/11/2021, 17:40

Koningin Elissa Beaufort

Hij stopte met wat hij deed en streelde langs haar arm en kwam naast haar liggen. Ze legde haar hoofd tegen hem aan en kwam langzaam wat meer bij. Toen ze aangaf dat ze hem geweldig vond, zei hij hetzelfde tegen haar en hij vond haar ook nog eens ontzettend aantrekkelijk. "Hmm, ook zo?" Vroeg ze wat plagend aan hem. Hij gaf haar een kusje en ze merkte dat hij naar haar keek. Ze wendde haar hoofd naar hem toe en streelde langs zijn gezicht en zijn hals. Haar vingers gleden langzaam over zijn borst naar beneden toe richting zijn broek weer. Ze was nu echt wat meer ontspannen en voelde zich beter. Zacht streelde ze over zijn broek heen en keek ze hem aan. "Jij verdient nu ook zo'n fijn gevoel en dat geef ik je maar al te graag." Fluisterde ze zachtjes en wat blozend tegen hem. Ze besloot haar onzekerheid weer wat meer aan de kant te zetten. Het ging makkelijker zo, zo hoefde ze zich niet op alles tegelijk te concentreren, dat vond ze moeilijk. Nu kon ze hem haar volledige aandacht geven, als hij dat ook wilde natuurlijk. "Als je dat wilt natuurlijk." Voegde ze er zacht aan toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 3 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 9/11/2021, 17:45

Prins Brandon Lamoyne

Ze vroeg plagend aan hem of hij haar zo ook aantrekkelijk vond, waardoor hij kort grijnsde. 'Het klinkt misschien een beetje raar, maar als ik heel eerlijk ben vind ik dit echt ontzettend aantrekkelijk ja.' gaf hij nu toe. Ze draaide haar hoofd naar hem toe toen ze doorhad dat hij naar haar keek en ze streelde met haar vingers langs zijn gezicht en langs zijn hals. Het voelde heel erg fijn. Haar vingers gleden over zijn borstkas naar beneden toe, richting zijn broek en daarna ook langzaam over zijn broek heen. Hij ademde diep in daardoor, omdat het heel gevoelig was nu en hij genoot van haar aanrakingen. Ze keek hem aan en ze zei tegen hem dat hij nu ook zo'n fijn gevoel verdiende en dat gaf ze hem maar al te graag. Haar wangen waren lichtelijk gekleurd en ze zag er echt gigantisch aantrekkelijk uit. Ze voegde er meteen zacht aan toe dat ze het alleen zou doen als hij het ook wilde. Daardoor knikte hij direct. 'Heel graag.' zei hij zachtjes. 'Ik vind het alleen maar ontzettend fijn.' voegde hij er aan toe. Het voelde heerlijk en zijn lichaam begon ook wel aan te geven dat hij er ook aan toe was nu, maar als Elissa het niet fijn had gevonden zou het niet nodig zijn, dan zou hij niet willen dat ze het deed. Gelukkig was dat niet aan de orde en leek ze het ook leuk te vinden om te doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 3 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 9/11/2021, 17:56

Koningin Elissa Beaufort

Hij gaf toe dat hij haar juist aantrekkelijk vond zo. "Echt waar?" Vroeg ze wel lichtelijk verbaasd. Ze voelde zich lichtelijk verhit, maar haar ogen twinkelden en ze vond het allemaal echt heel erg leuk. Wanneer ze naar beneden ging met haar vingers over zijn broek heen, zag ze dat hij diep inademde daardoor en ze glimlachte. Hij knikte ook meteen dat hij heel graag wilde en dat hij het alleen maar ontzettend fijn vond. "Mooi, ik ook." Zei ze zacht tegen hem terug. Ze wilde het echt graag doen, ook om het gewoon allemaal wat beter te leren kennen. Ze pakte daarom ook de handdoek er bij en legde die bij hem neer. "Kan ik.." Klonk haar stem aarzelend. Ze wilde zijn broek een stukje naar beneden doen om het makkelijker te maken om hem vast te pakken en zo wat meer te bewegen zoals ze ook in de koets had gedaan. Ze keek even diep in zijn ogen en glimlachte lichtelijk. Het begin was even een beetje moeilijk, maar daarna redde ze zich wel.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 3 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 9/11/2021, 18:02

Prins Brandon Lamoyne

Ze vroeg verbaasd aan hem of hij haar zo echt aantrekkelijk vond, waardoor hij wat rood werd, maar alsnog grijnsde. 'Ja, echt waar.... ik... eh.... ik weet niet of dat heel raar is, maar ik vind het echt heel aantrekkelijk om je zo te zien.' gaf hij eerlijk toe. Ze leek het wel leuk te vinden dat hij dat vond, wat hem weer wat gerust stelde. Hij genoot enorm van haar vingers die hem zachtjes aanraakten en ze zei dat ze het zelf ook fijn vond. Daarna zag hij dat ze de handdoek er bij pakte en ze keek hem weer aan, ze wilde iets aan hem vragen, maar ze stopte midden in haar zin, waardoor hij haar vragend aankeek. Ze keek diep in zijn ogen en ze glimlachte naar hem. 'Jij mag alles, Elissa.' zei hij zachtjes. 'Is het handiger als ik mijn kleding allemaal uittrek?' stelde hij nu voor. Hij vond dat geen probleem, ze mocht zijn lichaam zien, ze had bij hem toch al een hoop gezien en misschien was het wat makkelijker als hij alles uitdeed. Hij schaamde zich er nog steeds lichtjes voor, maar hij wilde er wel graag aan wennen en hij vond het echt niet erg om te doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 3 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 9/11/2021, 18:07

Koningin Elissa Beaufort

Hij werd rood, maar grijnsde alsnog. Hij gaf aan dat het echt zo was en hij wist niet of dat heel raar was, maar hij vond het echt heel aantrekkelijk om haar zo te zien. Ze dacht er heel even over na en knikte vervolgens. "Ja, ik vind het eigenlijk ook heel aantrekkelijk om jou zo te zien. Ik verlang daardoor naar je." Gaf ze zacht en eerlijk aan. Nu ze er zo over nadacht, begreep ze het wel. Wanneer ze het aan hem wilde vragen, leek hij haar niet helemaal te begrijpen, maar hij zei dat ze alles mocht. Hij vroeg of het handiger was als hij zijn kleding helemaal uittrok. "Vind je dat niet erg?" Vroeg ze hem zacht. "Ik kijk graag naar je." Zei ze weer met een blos op haar wangen. Ze keek heel even weg uit zijn ogen, maar daarna keek ze hem weer aan. "Wil je dan dat ik ook mijn kleding uittrek?" Vroeg ze zacht aan hem. Dat wilde ze eigenlijk nog niet, maar ze wilde wel gelijk met hem blijven staan, ze wilde hem geen dingen opdringen en alles met hem blijven overleggen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 3 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 9/11/2021, 18:24

Prins Brandon Lamoyne

Ze dacht eventjes na over zijn woorden en daarna gaf ze aan dat ze het eigenlijk ook heel aantrekkelijk vond om hem zo te zien, ze verlangde daardoor naar hem. Hij knikte daardoor. 'Ik ben blij dat je het gevoel herkent.' zei hij daardoor. Hij vond het sowieso fijn als ze hem begreep. Toen hij aangaf dat ze alles mocht en hij daarna voorstelde om zijn kleding uit te trekken vroeg ze of hij dat niet erg vond. Ze zei dat ze graag naar hem keek en daardoor glimlachte hij. Nog voor hij op haar kon reageren vroeg ze of hij dan ook wilde dat ze haar kleding uit zou trekken. Daar dacht hij eventjes over na, maar hij schudde langzaam zijn hoofd. 'Nee, dat hoeft van mij niet.' zei hij zachtjes. 'Begrijp mij niet verkeerd, ik wil je ontzettend graag zonder kleding zien en ik denk geregeld aan hoe mooi je zult zijn, maar ik vind het niet nodig dat jij je kleren uittrekt omdat ik het doe.' zei hij. 'Bovendien denk ik dat we het echt beter stapje voor stapje kunnen doen, voor ons allebei.' zei hij daarna. 'Vind je dat oké? Als jij liever ook je kleding uit wilt doen vind ik dat natuurlijk helemaal niet erg, maar het is helemaal niet nodig.' zei hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 3 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 9/11/2021, 18:32

Koningin Elissa Beaufort

"Ik denk dat we hierin best wel hetzelfde voelen." Gaf ze zacht aan. Misschien moesten ze soms wat minder onzeker zijn allebei, ze herkenden veel in elkaar en dat was alleen maar fijn, daardoor kregen ze alleen maar een betere band. Hij glimlachte toen ze aangaf dat ze graag naar hem keek en wanneer ze vroeg of ze ook haar kleding moest uittrekken, schudde hij zijn hoofd langzaam. Het hoefde niet van hem, eigenlijk haalde ze daardoor even opgelucht adem. Hij gaf ook aan dat ze het niet verkeerd moest begrijpen want hij wilde haar ontzettend graag zonder kleding zien en hij dacht geregeld aan hoe mooi ze zou zijn, maar hij vond het niet nodig dat zij haar kleding uitdeed omdat hij het deed. Ze bloosde weer toen hij dat zei. Zij dacht ook geregeld aan zijn lichaam, vooral toen ze zijn bovenlichaam heel even had gezien, was hij steeds in haar gedachten, maar hij dacht dus op dezelfde manier aan haar. Dat vond ze ergens ook wel mooi. Hij vroeg of ze het oké vond, als ze haar kleding uit wilde doen, dan vond hij dat helemaal niet erg, maar het was niet nodig. "Nee, ik wil het liever niet." Zei ze zacht en eerlijk tegen hem. Ze schraapte even zachtjes haar keel en keek van hem weg. Het voelde voor haar nog niet oké om haar kleding uit te trekken. Dat was voor haar nog een stap te ver. Haar vingers streelden nog zachtjes over zijn lichaam heen en ze keek hem weer aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 3 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 9/11/2021, 18:43

Prins Brandon Lamoyne

Ze gaf aan dat ze dacht dat ze heren best wel hetzelfde voelden. Hij knikte daardoor. 'Ja, dat idee heb ik ook wel. Dat vind ik fijn.' zei hij tegen haar. Het was fijn dat ze elkaar goed begrepen. Hij kon al zien dat ze opgelucht was toen hij aangaf dat ze van hem zijn kleding niet uit hoefde te doen. Ze gaf dat ook aan, ze zei dat ze het liever niet wilde. 'Het is echt niet nodig. Echt niet. We doen gewoon rustig aan, met alles. Op ons eigen tempo, wat voor ons goed voelt.' zei hij nu zachtjes tegen haar. Hij legde zijn hand in haar gezicht en hij staarde in haar ogen. 'Ik vind het helemaal niet erg.' zei hij, omdat hij wel wilde dat ze dat wist. Hij wilde niet dat ze daar zorgen over had of dat ze dacht dat ze het moest doen voor hem. 'Ik... eh... ik begin met mijn shirt uitrekken, oké?' vroeg hij nu zachtjes. Voor hem was het ook echt wel spannend, maar hij wilde het wel. Ze had zijn broek dan al wel los gehad, het voelde toch anders als hij alles uit zou doen en dat deed hij zelf graag ook stapje voor stapje. Hij trok zijn shirt nu uit en hij legde die aan de kant. Zijn afgetrainde lichaam werd zichtbaar, inclusief alle littekens door het vechten. De ene groter dan de andere, maar hij had duidelijk wel wat meegemaakt in zijn leven.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 3 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 9/11/2021, 18:54

Koningin Elissa Beaufort

Hij vond het duidelijk ook fijn dat ze hierin hetzelfde voelden en daardoor glimlachte ze weer en knikte even. Het voelde goed. Hij vond het gelukkig ook niet erg dat ze haar kleding aan wilde houden. Hij vond het niet nodig en ze zouden alles op hun eigen tempo doen. "Echt heel lief dat je dat zegt en ik ben er heel blij mee day je er zo duidelijk in bent." Zei ze zachtjes tegen hem. Ze voelde zijn hand even in haar gezicht en ze legde de hare erop en keek even diep in zijn lieve en mooie ogen. Hij vond het helemaal niet erg en ze knikte daardoor. Hij begreep het en dat vond ze heel fijn. Vervolgens zei hij zacht dat hij begon met zijn shirt uittrekken. Ze liet hem zachtjes los en knikte. "Je hoeft niet bang te zijn, ik vind je mooi." Fluisterde ze. Hij trok hem uit en ze keek naar zijn prachtige maar gehavende lichaam. "Vind je het oke als ik je aanraak?" Vroeg ze zacht aan hem terwijl ze hem weer aankeek. Dit was ook voor hem spannend en daarom wilde ze het rustig aan doen. "Wil je er iets over vertellen of liever niet?" Vroeg ze vervolgens aan hem. Ze zpcht naar de juiste aanpak hierin.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 3 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 9/11/2021, 19:41

Prins Brandon Lamoyne

Ze zei dat het lief was dat hij dat zei en ze was er blij mee dat hij er zo duidelijk in was. Dat liet hem glimlachen. 'Ik maak jou heel graag blij.' zei hij tegen haar. Ze legde haar hand op die van hem en ze staarde in zijn ogen, haar blik was heel lief en het gaf hem een heel warm gevoel. Hij voelde zich sowieso echt heel goed bij haar, het begon steeds wat meer te wennen. Toen hij aangaf dat hij zou beginnen met zijn shirt uitrekken zei ze dat hij niet bang hoefde te zijn, ze vond hem mooi. Daardoor glimlachte hij wat gespannen naar haar, maar haar woorden deden hem wel goed. Hij vond het fijn om te horen. Toen hij zijn shirt uit had getrokken keek ze even naar zijn lichaam, daarna vroeg ze aan hem of hij het oké vond als ze hem zou aanraken. Hij knikte daardoor. 'Ja, natuurlijk, jij mag dat zeker.' zei hij. Ze wilde weten of hij er iets over wilde vertellen of liever niet. Daardoor staarde hij in haar ogen. 'Over de littekens?' vroeg hij zachtjes. 'Het is gewoon allemaal gebeurd tijdens veldslagen.' zei hij daarna. 'Vind je het niet lelijk?' vroeg hij daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 3 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 9/11/2021, 19:47

Koningin Elissa Beaufort

Hij maakte haar heel graag blij. "Ik jou ook." Zei ze liefdevol tegen hem. Ze vond het heerlijk om hem gelukkig te zien. Hij glimlachte haar even gespannen toe toen ze aangaf dat hij niet bang hoefde te zijn en dat ze hem mooi vond. Ze mocht hem aanraken van haar en ze glimlachte daardoor weer. Ze streelde over zijn lichaam heen langs randen van verschillende littekens, heel lief en voorzichtig. Wanneer ze vroeg of hij er wat over wilde vertellen zei hij dat het allemaal gebeurd was tijdens veldslagen. "Ik kan me niet voorstellen wat je hebt meegemaakt." Zei ze hem zacht. "Hoeveel pijn..." Fluisterde ze en ze slikte even. Hij vroeg of ze het niet lelijk vond. "Nee, ik vind je prachtig." Zei ze. Ze keek even diep in zijn ogen, daarna boog ze zich over hem heen en drukte zacht haar lippen op zijn borst en streelde met haar vingers langs de littekens terwijl ze die met haar lippen zacht en liefdevol volgde. Ze vond hem mooi, die littekens maakten haar niets uit, maar achter die littekens school vast nog heel veel pijn en herinneringen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 3 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 9/11/2021, 20:03

Prins Brandon Lamoyne

Ze streelde zachtjes over zijn lichaam heen en hij genoot van die zachte aanraking. Het deed hem goed, op deze manier begon hij er ook steeds meer aan te wennen en dat kon hij ook wel gebruiken. Toen hij verteld had dat de littekens allemaal kwamen door de veldslagen zei ze dat ze zich niet kon voorstellen wat hij had meegemaakt. Hoeveel pijn. Daardoor ademde hij diep in. 'Ik soms ook niet, geloof ik.' zei hij zachtjes tegen haar. Hij probeerde er altijd maar zo min mogelijk over na te denken. Dat leek het beste te werken, ook omdat hij niet zo goed wist hoe hij met alles om moest gaan. Ze zei meteen dat ze hem prachtig vond en ze staarde diep in zijn ogen. Daarna boog ze over hem heen en drukte ze haar lippen op zijn borst. Haar vingers streelden langs de littekens en hij vond het fijn dat ze het geen probleem vond. Dat ze dat duidelijk echt meende. Ze liet haar lippen over zijn huid heen glijden en hij sloot zijn ogen. 'Ik vind dit heel fijn.' zei hij zachtjes, lichtelijk schor. Hij genoot er enorm van.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 3 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 9/11/2021, 20:15

Koningin Elissa Beaufort

Hij leek er niet al te veel over kwijt te willen verder, hij zei alleen dat hij soms ook niet kon voorstellen dat hij zoveel had meegemaakt. Ze wilde hem zeggen dat het vanaf nu niet meer hoefde, dat het oké was, dat hij nooit meer naar een veldslag hoefde, maar die belofte kon ze nog niet maken, helaas. "Ik wil je zoveel mogelijk beschermen van de pijn." Fluisterde ze daarom maar zachtjes tegen hem. Dat was iets wat ze wel kon doen voor hem. Ze vond het heerlijk om zo hem te strelen en met haar lippen zacht over zijn huid te glijden, zelfs over de onregelmatigheden. Hij zei zacht en wat schor dat hij het fijn vond. "Ik ook. Ik vind dit heerlijk." Zei ze zacht tegen hem. Ze vond het echt heel erg fijn om hem zo te laten genieten. Dat voelde echt heel goed. Haar handen gleden weer naar zijn onderbuik toe en ze keek weer even naar hem op en keek hem met een liefdevolle blik aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 3 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 9/11/2021, 20:32

Prins Brandon Lamoyne

Ze staarde naar hem en hij zag aan haar dat ze nadacht over van alles, maar ze bleef een tijdje stil. Uiteindelijk zei ze tegen hem dat ze hem zoveel mogelijk wilde beschermen van de pijn. Hij glimlachte daardoor. 'Dat doe je al, Elissa. Je doet al zo veel. Je hebt geen idee hoe veel invloed je al op mij hebt, hoe veel je mij al beschermd tegen de pijn. Het voelt zo fijn dat ik weet dat jij altijd voor mij klaarstaat.' zei hij zachtjes tegen haar. 'Echt, je doet al genoeg.' voegde hij er zachtejs aan toe. Toen hij zijn lippen over haar huid heen voelde glijden gaf hij zachtjes aan dat hij dit fijn vond. Ze zei meteen dat ze dat ook vond, ze vond het heerlijk. 'Daar ben ik blij mee.' zei hij zachtjes. Hij voelde haar handen naar zijn onderbuik glijden en ze staarde op naar hem, een liefdevolle blik lag in haar ogen. Hij keek zo graag naar haar. 'Je mag mijn broek losmaken, als je wilt...' zei hij zachtjes tegen haar. Hij vond het oké, maar als ze wilde dat hij het zelf deed, dan vond hij dat ook goed. Als ze wilde dat het helemaal niet gebeurde dan vond hij dat ook prima. 'Maar we hoeven niet verder te gaan...' zei hij dus ook meteen tegen haar, zodat ze dat wel wist. Het was geen verplichting.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 3 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 9/11/2021, 20:43

Koningin Elissa Beaufort

Hij glimlachte door wat ze zei tegen hem en zei dat ze dat al deed, ze deed al zoveel en ze had geen idee hoeveel invloed dat al op hem had, hoeveel ze hem al beschermde. Het voelde fijn dat hij wist dat ze altijd voor hem klaarstond. Ze deed echt genoeg. "Ik ben heel blij dat ik dat voor je al beteken, ik vind dat echt heel fijn om te weten. Ik wil je overal tegen beschermen." Zei ze liefdevol tegen hem. Ze wilde natuurlijk nog veel meer voor hem betekenen, hij was echt het belangrijkste in haar leven. Hij was er blij mee dat ze het ook heerlijk vond. Ze glimlachte hem weer liefdevol toe en wanneer ze zo naar hem keek gaf hij aan dat ze zijn broek los mocht maken als ze dat wilde, maar ze hoefden ook niet verder te gaan. "Ik wil dit graag doen." Zei ze zachtjes tegen hem. Ze pakte langzaam zijn broek vast en trok die naar beneden toe. Ze deed het heel zacht en lief en wanneer zijn broek eenmaal uit was, kwam ze weer wat naar boven en drukte ze haar lippen liefdevol op de zijne en zoende hem zacht. Haar hand gleed langs zijn onderbuik heen en daarna begon ze hem zachtjes te strelen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 3 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 9/11/2021, 20:55

Prins Brandon Lamoyne

'Ik vind het ontzettend lief van je, maar echt, je doet al zo veel. Misschien doe je het niet eens bewust, maar alleen al het feit dat ik weet dat ik altijd bij je terecht kan, dat doet veel met mij. Ik heb dat nog nooit echt meegemaakt.' zei hij zachtjes. Hij stond er altijd zo'n beetje alleen voor en het was voor hem al heel bijzonder dat dat nu anders was. Dat hij iemand had om naar toe te gaan. Iemand die het niet erg vond. Iemand die altijd voor hem klaarstond. Alleen al die gedachte was rustgevend voor hem en het betekende veel voor hem. Toen hij aangaf dat ze zijn broek los mocht maken als ze dat wilde, maar dat het niet hoefde, zei ze meteen dat ze dit graag wilde doen. Hij knikte langzaam. Het maakte hem lichtelijk zenuwachtig, maar hij wilde dit wel heel graag. Ze pakte zin broek los en ze trok die naar beneden toe. Ze deed het heel erg rustig, maar alsnog was hij flink zenuwachtig. Gelukkig kwam ze meteen omhoog en werd hij zachtjes gezoend. Hij ging daar liefdevol in mee, het liet hem direct weer ontspannen. Hij voelde haar hand nu via zijn onderbuik naar beneden glijden en toen ze hem streelde kreunde hij meteen diep, het was allemaal heel gevoelig nu, het voelde ontzettend fijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 3 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 9/11/2021, 21:05

Koningin Elissa Beaufort

Hij vond het ontzettend lief van haar, maar ze deed al zoveel, misschien niet eens bewust. Nee, het was inderdaad niet eens echt bewust. Hij had nog nooit meegemaakt dat hij wist dat hij altijd bij haar terecht kon en ze knikte daardoor langzaam. Ze vond het vervelend dat hij dat gevoel nog nooit had gehad, maar het was ook wel weer heel fijn dat hij dit wist. Dat hij wist dat hij altijd bij haar terecht kon. "Ik ben blij dat je dat weet en ik hoop ook dat je altijd naar me toe zal komen." Zei ze nu zachtjes tegen hem. Wanneer ze zijn broek langzaam uittrok, zag ze dat hij wel zenuwachtig was, maar zodra ze hem zoende, leek het weer een beetje over te zijn. Wanneer ze hem streelde, kreunde hij diep en ze glimlachte daardoor met twinkelende ogen. Dit vond ze heel erg leuk. Ze stopte langzaam met de zoen en daarna drukte ze langzaam haar lippen via zijn wang naar beneden naar zijn hals en zoende hem daar zachtjes. Haar vingers omhulde hem nu zachtjes en ze begon langzaam bewegingen te maken. Eerst heel langzaam weer. Het handdoekje had ze dichtbij gelegd, zodat ze die altijd kon gebruiken wanneer nodig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 3 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 9/11/2021, 21:17

Prins Brandon Lamoyne

Ze zei dat ze blij was dat hij wist dat hij altijd bij haar terecht kon en ze hoopte ook echt dat hij naar haar toe zou komen. Hij knikte daardoor. 'Op het moment dat ik het echt moeilijk heb vind ik dat heel lastig en heb ik waarschijnlijk juist de neiging om mij terug te trekken, maar ik zal proberen om jou op te zoeken.' zei hij nu zachtjes. Hij wist dat het lastig zou zijn en dat hij daar aan zou moeten wennen, maar waarschijnlijk was het eigenlijk wel beter om het met haar te delen en niet in zijn eentje ergens te zijn. Dat maakte het eigenlijk alleen maar erger, maar het was wel wat hij gewend was en het was moeilijk om dat los te laten. Toen ze hem zoende voelde hij zijn lichaam weer wat ontspannen en haar strelingen waren heerlijk. Hij voelde haar lippen via zijn wang naar zijn hals glijden en ze zoende hem zachtjes. Dat alleen al was heel erg gevoelig. Ondertussen pakte ze hem ook nog eens volledig in haar hand en begon ze hem wat heftiger te strelen. Het ging heel erg langzaam, maar het was wel meteen gigantisch intens zo. Hij kreunde diep en hij sloot zijn ogen. Het gevoel was zo veel intenser wanneer Elissa het voor hem deed. Als hij het zelf deed was het ook wel lekker, maar dan had hij veel meer nodig om bij een hoogtepunt in de buurt te komen. Als Elissa het deed leek het elke keer heel snel al omhoog te komen. Hij probeerde al zijn spanning een beetje los te laten en volledig te genieten van wat ze deed. Hij hield zijn ogen gesloten en zijn ademhaling schoot al flink omhoog. Hij kreunde nog eens diep en nog voor hij iets kon zeggen gebeurde het al en bereikte hij zijn hoogtepunt, wat nog een stuk heftiger was dan het de vorige keer was. Blijkbaar omdat hij zich nu al iets meer durfde te laten gaan bij haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 3 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 9/11/2021, 21:23

Koningin Elissa Beaufort

Hij knikte door wat ze tegen hem zei en gaf aan dat hij als hij het echt moeilijk had, hij het lastig vond en de neiging had om zich juist terug te trekken, hij zou proberen om haar op te zoeken. "Ik weet dat je je best doet en ik hoop gewoon dat ik het aan je zie wanneer je het nodig hebt, zodat ik naar jou kan komen." Zei ze zacht tegen hem. Ze was zo bang dat ze een keer wat over het hoofd zou zien en dat hij dan verdrietig was in zijn eentje, dat wilde ze echt niet. Ze ging zachtjes bij hem door en ze hoorde hem diep kreunen. Het liet haar glimlachen en ze zoog af en toe zachtjes op zijn huid. Ze bleef verder met haar hand rustig bewegen, het leek al heftig genoeg voor hem te zijn, dat zag ze aan alles. Zijn ademhaling schoot omhoog en daardoor legde ze snel de handdoek op zijn buik neer en wanneer hij nog eens diep kreunde, zag ze dat er wat veranderde. Ze was er toch nog handig genoeg in om alles op te vangen en ze keek hem vervolgens met een glimlach aan en streelde met haar vrije hand langs zijn wang terwijl ze met haar andere hand zachtjes alles schoonmaakte. Ze moest toegeven dat ze nu best wel moe was, maar ze vond dit wel heel leuk om te doen, ze genoot echt van hem. "Je bent heerlijk." Zei ze zacht tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 3 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 9/11/2021, 21:34

Prins Brandon Lamoyne

'Ik denk wel dat je het doorhebt, Elissa. Je hebt tot nu toe elke keer alles door. Je bent goed voor mij. Heel goed.' zei hij zachtjes tegen haar, maar hij meende het uit de grond van zijn hart. Het deed hem goed om samen met haar te zijn en hij vertrouwde haar ook echt heel erg, het voelde ontzettend fijn samen en ze maakte hem echt gelukkig. Ze had blijkbaar ook vrij goed door wanneer zijn hoogtepunt er aan kwam, want ze wist alles heel netjes op te vangen in de handdoek. Hij moest aardig bijkomen, het was deze keer nog heftiger geweest dan de vorige keer en hij vroeg zich af hoe heftig het wel niet zou zijn als ze nog wat verder gingen. Toen ze langs zijn wang streelde staarde opende hij zijn ogen en staarde hij in die van haar. Ze maakte ondertussen alles schoon. Ze zei zachtjes dat hij heerlijk was, waardoor hij naar haar toe boog en hij vol liefde zijn lippen op die van haar drukte. Hij hield het bij een simpel kusje. 'Jij bent heerlijk, Elissa.' fluisterde hij. 'En ik vond het ontzettend fijn, nog meer dan de vorige keer... wat je doet met mij is heel bijzonder. Je bent hier heel goed in.' zei hij zachtjes, nu weer met een knalrood hoofd, maar hij wilde haar wel vertellen hoe lekker hij het vond.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 3 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum