Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Middeleeuwen

2 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 2 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 8/11/2021, 20:52

Koningin Elissa Beaufort

Hij glimlachte waterig door wat ze zei en vond het heel lief van haar. "Ik doe alles voor je." Zei ze zacht tegen hem terug. Wanneer ze haar excuses aanbood, zei hij dat het niet door haar kwam, het kwam door hem. "Nee, zeg dat alsjeblieft niet, ik wil niet dat je ook maar iets van schuldgevoel op je neemt, dat is nergens voor nodig." Zei ze hem zachtjes. KLeine stapjes leken hem gelukkig ook een goed idee en daardoor knikte ze nog even. Hij zei zacht dat hij ook van haar hield en hij ging mee in haar zoen, ze voelde zijn hand in haar hals en zijn vingertoppen over haar huid terwijl hij liefdevol meezoende met haar. Ze vond het heerlijk, ze voelde zijn vingers over haar huid glijden en genoot echt van alles. Haar vingers gleden langzaam naar beneden toe en ze raakte zachtjes de rand van zijn broek aan en streelde daar rustig en zachtjes langs.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 2 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 8/11/2021, 20:55

Prins Brandon Lamoyne

Ze zei dat ze alles voor hem deed, wat hij ook steeds meer in begon te zien. Het voelde fijn. Hij zou ook echt alles voor haar doen. Toen hij zei dat het door hem kwam zei ze eigenlijk meteen dat hij dat niet mocht zeggen, ze wilde niet dat hij ook maar iets van schuld op zich nam. Het was nergens voor nodig. Daardoor knikte hij. Hij zou proberen om het dan ook niet te doen, maar dat was best wel lastig voor hem. 'Ik zal het proberen, maar dan mag jij ook geen schuld op je nemen.' zei hij nu glimlachend tegen haar. Hij wilde ook niet dat Elissa zich schuldig voelde ergens door, want dat was ook echt niet nodig. Ze leek zijn aanrakingen fijn te vinden en ze bleef hem een tijdje zoenen, waar hij ook echt heel erg van genoot. Het liet hem duidelijk ontspannen, zijn lichaam kwam weer wat tot rust. Hij voelde haar vingers heel zachtjes naar beneden glijden over zijn lichaam heen, tot aan de rand van zijn broek. Ze gleed daar langs, waardoor hij voelde dat zijn lichaam er meteen heel heftig op reageerde. Hij hield ook kort zijn adem in, het gevoel kon hem flink overvallen. Meestal voelde hij het wel aankomen, maar als Elissa hem aanraakte kon het blijkbaar ook heel spontaan gebeuren.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 2 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 8/11/2021, 21:04

Koningin Elissa Beaufort

Hij zou het proberen, maar dan mocht zij ook geen schuld op haar nemen. Ze glimlachte daardoor naar hem en zag dat hij ook glimlachte nu. "Je hebt gelijk, dat is veel te moeilijk eigenlijk. We gaan beide ons best doen. Maar ik geloof niet dat we dat meteen kunnen." Grinnikte ze zachtjes tegen hem. Hij ontspande en zelf ontspande ze ook steeds meer, ze vond het heerlijk en het begon ook steeds meer te wennen. Wanneer haar vingers naar beneden gleden, merkte ze meteen dat zijn lichaam op haar reageerde. Hij hield ook zijn adem even in en ze keek hem even met twinkelende ogen aan. "Ik vind dit stiekem heel erg leuk." Fluisterde ze tegen hem. "Dat je zo op mij reageert." Gaf ze aan. Zacht streelde ze nu met haar vingers over zijn broek heen en volgde langzaam de vorm.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 2 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 8/11/2021, 21:07

Prins Brandon Lamoyne

Toen hij zei dat ze dan allebei geen schuld op hun mochten nemen, zei Elissa dat hij gelijk had, dat het veel te moeilijk was, maar dat ze allebei hun best gingen doen. Ze geloofde niet dat ze het meteen zouden kunnen. Hij glimlachte daardoor opnieuw. 'Als we ons best doen is dat goed genoeg.' stemde hij in. Hij kon de twinkeling in haar ogen zien toen ze doorhad dat hij heftig reageerde op haar aanrakingen, ze zei dat ze het stiekem heel erg leuk vond dat hij zo op haar reageerde. Dat liet hem kort grijnzen. 'Ik ook.' zei hij zachtjes. 'En ik ben blij dat je het niet erg vindt.' voegde hij er aan toe. Het begon duidelijk voor hun allebei steeds wat normaler te worden en dat was een goed teken. Ze streelde met haar vingers over zijn broek heen, waardoor hij diep inademde en hij zijn ogen sloot om van die zachte aanraking te genieten. Het voelde allemaal zo bijzonder en hij genoot er enorm van. Elissa had een hele sterke aantrekkingskracht op hem en al haar aanrakingen voelden geweldig, maar als ze hem daar aanraakte was dat toch echt ontzettend lekker.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 2 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 8/11/2021, 21:21

Koningin Elissa Beaufort

Hij glimlachte door haar woorden en vond dat als ze hun best deden, dat het genoeg was. "Ja, je hebt gelijk." Dat is het belangrijkste. Ze moesten inderdaad gewoon hun best doen, de rest kwam allemaal wel. Ze konden elkaar er zoveel mogelijk in steunen en dat voelde al goed. Hij grijnsde toen ze aangaf dat ze het leuk vond dat hij zo op haar reageerde. Hij vond dat ook en hij was blij dat ze het niet erg vond. "Nee, juist niet. Ik merk eraan dat je blij met mij bent." Zei ze tegen hem met een glimlach. Hij ademde diep in toen ze over zijn broek heen streelde. Ze zag ook dat hij zijn ogen sloot daardoor. Ze glimlachte erdoor op een liefdevolle manier en bleef hem zachtjes aanraken. "Je mag mij ook aanraken, als je wilt?" Vroeg ze hem nu zacht. Ze wist dat hij dat een stukje moeilijker vond, maar zoals hij van haar aanrakingen genoot, genoot ze ook van de zijne. "Of zullen we ons omkleden en verder in bed?" Vroeg ze zacht. Nachtkleding zat wel gewoon wat gemakkelijker en haar jurk begon toch wel wat te steken. Ze wist ook nog niet hoe ver ze wilde gaan, maar ze wilde graag ontspannen samen met hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 2 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 8/11/2021, 21:35

Prins Brandon Lamoyne

Ze zei dat ze het juist niet erg vond, ze merkte eraan dat hij blij met haar was. 'Ik ben gigantisch blij met je en ik vind je ontzettend aantrekkelijk.' zei hij daarop. 'En ik geniet enorm van jouw aanrakingen.' voegde hij er aan toe. Hij vond het echt heerlijk. Ze bleef hem zachtjes aanraken, waardoor hij voelde dat zijn lichaam nog meer reageerde en het nu volledig tegen zijn broek aandrukte. Ze zei nu zachtjes dat hij haar ook mocht aanraken, als hij dat wilde. Hij knikte daardoor langzaam. Hij vond het elke keer heel spannend omdat hij bang was dat hij iets deed wat ze niet wilde hebben of wat ze niet fijn vond, maar hij wilde haar wel graag aanraken. Ze gaf nu aan dat ze ook konden omkleden en dan verder gaan in bed. Dat was misschien een beter idee. 'Ja, laten we dat doen.' zei hij dus ook zachtjes tegen haar. Nachtkleding zat een stuk fijner en hij kon zich voorstellen dat ze ook graag die jurk uit wilde hebben nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 2 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 8/11/2021, 21:44

Koningin Elissa Beaufort

Hij zei dat hij gigantisch blij met haar was en hij vond haar ontzettend aantrekkelijk. "Jij ook... ik ken geen knappere en mooiere man als jij, Brandon." Zei ze liefdevol tegen hem. Hij genoot ook enorm van haar aanrakingen. Ze glimlachte weer. "Dat vind ik fijn, ik wil graag dat je je een beetje ontspant." Zei ze met een grijns. Hij knikte toen ze vroeg of hij haar ook wilde aanraken en ze glimlachte hem toe, ze had de goede beslissing genomen om dat tegen hem te zeggen, gelukkig maar. Hij wilde inderdaad verder gaan in bed. Ze drukte haar lippen even zacht op die van hem. "Dan ga ik deze jurk uittrekken." Glimlachte ze naar hem. Ze kwam langzaam overeind en keek nog even met een glimlach naar hem. Ze liep rustig naar de badkamer toe en trok daar haar jurk uit en haar nachtkleding aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 2 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 8/11/2021, 21:49

Prins Brandon Lamoyne

Ze zei dat ze hem ook aantrekkelijk vond, ze kende geen knappere en mooiere man dan hem. Dat liet hem weer oprecht naar haar glimlachen, want hij vond het heel erg fijn om dat te horen. Ze vond het ook fijn dat hij genoot van de aanrakingen, want ze wilde graag dat hij een beetje zou ontspannen. 'Dit werkt zeker.' zei hij zachtjes. Het gaf hem genoeg afleiding. Toen hij aangaf dat hij inderdaad wel verder wilde gaan in bed, drukte ze haar lippen zacht op die van hem en zei ze daarna dat ze deze jurk zou uittrekken. Ze kwam overeind en ze glimlachte naar hem, daarna vertrok ze naar de badkamer. Hij goot zijn wijn achterover en daarna kwam hij overeind. Hij pakte het setje nachtkleding en hij legde dat op het bed, om daarna zijn kleding uit te trekken. Toen hij dat deed werd hij zich opeens heel bewust van zijn lichaam en van het feit dat hij nogal hard was, waardoor hij zich direct wat ongemakkelijk voelde worden. Hij trok heel snel de nachtkleding aan en daarna kroop hij op het bed en onder de dekens, omdat hij zich ergens toch weer wat schaamde. Het zou allemaal nog flink moeten wennen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 2 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 8/11/2021, 22:06

Koningin Elissa Beaufort

Ze kwam weer de badkamer uit, naast dat ze haar nachtkleding had aangetrokken, had ze voor de zekerheid ook een handdoekje meegenomen. Ze zag dat hij al onder de dekens lag. Ze voelde zich een beetje onzeker omdat ze die handdoek mee had genomen, maar stel voor dat ze straks ergens mee bezig waren en dat ze dan niet konden stoppen. Ze wilde haar bed niet vies maken eigenlijk. Ze kroop naast hem in bed en legde het handdoekje naast haar neer. "Ik dacht..." Begon ze zacht, maar ze wist even niet zo heel erg goed wat ze moest zeggen. Ze pakte zacht zijn hand vast en keek hem met een rood hoofd aan. Soms kon ze ineens zo onzeker zijn.

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 2 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 8/11/2021, 22:09

Prins Brandon Lamoyne

Toen Elissa terugkwam kroop ze naast hem in bed en legde ze een handdoekje naast haar neer. Ze begon zachtjes dat ze iets dacht, maar daarna viel ze stil en pakte ze met een rood hoofd zijn hand vast. Hij legde zijn andere hand in haar hals en hij streek over haar huid heen. 'Je dacht dat je goed voorbereid wilde zijn.' zei hij glimlachend tegen haar. 'En ik vind het fijn om te merken dat ik niet de enige ben die nog onzeker kan worden'. voegde hij er zachtjes aan toe. Hij boog naar haar toe en hij drukte zijn lippen op die van haar, om haar zo zachtjes en vol liefde te zoenen. Na de zoen keek hij haar weer aan. 'Maar je hoeft niet onzeker te zijn, je kunt bij mij niets verkeerd doen, echt niet.' fluisterde hij. Hij gleed met zijn vingers langs haar wang en daarna boog hij naar haar toe en drukte hij heel zachtjes zijn lippen in haar hals. Hij vond het elke keer lastig om uit zichzelf iets te doen bij haar, maar hij wilde het wel. Hij wilde hier wat meer aan wennen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 2 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 8/11/2021, 22:35

Koningin Elissa Beaufort

Ze voelde zijn andere hand in haar hals en ze kneep even zacht in de hand die ze vast had. Hij zei precies wat ze dacht en daardoor knikte ze. De roodheid verdween langzaam weer een beetje. Hij vond het fijn on te merken dat hij niet de enige was die onzeker kon worden. "Ik ben hartstikke onzeker soms Brandon." Fluisterde ze hem toe. "Net overviel het me gewoon." Ze klonk wel lichtelijk beschaamd. Hij zoende haar weer vol liefde waardoor ze langzaam aan weer ontspande en ze glimlachte hem een beetje toe na de zoen. Ze hoefde niet onzeker te zijn want ze kon bij hem niets verkeerds doen. "Dat vind jij misschien, maar ik ben toch wel een beetje een perfectionist." Fluisterde ze tegen hem. "Ik wil ook dat voor jou alles perfect is. Want dat verdien je." Klonk haar stem liefdevol. Lang gaf hij haar niet de tijd om er verder over na te denken, zijn vingers gleden lamgs haar wang en ze voelde zijn lippen in haar hals. Ze ontspande daardoor nog meer en zuchtte genietend. Ze liet zijn hand die ze zo stevig vast had gepakt langzaam los en streelde over zijn borstkas heen met haar vingers. Ze voelde zijn spieren onder haar hand en genoot ervan om hem aan te raken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 2 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 8/11/2021, 22:45

Prins Brandon lamoyne

Ze zei dat ze soms hartstikke onzeker was, het overviel haar net gewoon. Daardoor glimlachte hij zwakjes. 'Mij ook.' gaf hij toe. 'Toen ik mij aan het omkleden was gebeurde het opeens.' gaf hij eerlijk toe. Dan zag ze dat het niet alleen bij haar zo was, maar dat hij er ook last van had. Best wel erg af en toe. Ze ging mee in de zoen en het leek haar ook weer wat te ontspannen, wat hij fijn vond. Het hielp hem ook. Ze zei dat hij misschien vond dat ze niets verkeerd kon doen, maar ze was wel een beetje een perfectionist en ze wilde dat alles voor hem perfect was, want dat verdiende hij. 'Jij bent perfect, echt. Maak je er geen zorgen om, want ik vind je geweldig.' zei hij zachtjes. In zijn ogen kon ze echt niets verkeerd doen en ze hoefde daar ook echt niet onzeker over te zijn. Hij begreep het wel, maar hij hoopte dat het minder zou worden als ze langer samen waren. Ze zuchtte zachtjes toen hij zijn lippen in haar hals drukte en ze leek nog wat meer te ontspannen, waar hij blij mee was. Dat deed hij graag, hij vond het fijn om dat te merken. Hij voelde dat ze zijn hand los liet en ze streelde over zijn borstkas heen. Hij genoot zo erg van al haar aanrakingen, dat was echt niet normaal. Zijn hand gleed heel langzaam via haar hals naar beneden, hij voelde de stof bewegen onder zijn vingers. Hij legde heel voorzichtig zijn hand op haar borst neer, nog wat aarzelend. Ze had zelf aangegeven dat hij haar mocht aanraken, maar toch was hij er nog heel voorzichtig mee.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 2 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 9/11/2021, 10:35

Koningin Elissa Beaufort

Hij glimlachte zwakjes toen ze aangaf dat het haar net overviel en gaf aan dat het bij hem ook gebeurde, toen hij zich aan het omkleden was. "Oh, hoezo lieverd?" Vroeg ze hem zachtjes. Ze wilde het graag zo fijn mogelijk voor hem maken. Hij vond dat ze perfect was, daar moest ze zich geen zorgen over maken. Hij vond haar geweldig. Ze glimlachte hem liefdevol toe daardoor, het was lief van hem en ze waardeerde het heel erg. "Dankjewel lieve Brandon, ik vind jou ook geweldig." Zei ze hem zacht. Ze voelde hoe zijn hand langzaam via haar hals naar beneden gleed en hoe hij wat aarzelend haar borst aanraakte. Ze keek hem daardoor even aan. "Het is oké." Zei ze zachtjes tegen hem om ook echt aan te geven dat ze het niet erg vond. Haar vingers gleden weer langzaam wat meer naar beneden toe, naar zijn broek, waar ze hem zachtjes aanraakte. Ze kroop wat dichter tegen hem aan omdat ze het fijn vond om zijn warmte te voelen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 2 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 9/11/2021, 11:14

Prins Brandon Lamoyne

'Ik werd mij opeens heel erg bewust van mijn lichaam en ik weet niet, het voelde opeens zo ongemakkelijk en dat maakt mij meteen heel onzeker.' zei hij eerlijk tegen haar, vooral om haar aan te geven dat het niet zo gek was om onzeker te zijn, dat het niet erg was. Ze bedankte hem en. ze zei dat hij ook geweldig was, waardoor hij weer liefdevol naar haar glimlachte. Hij vond het zo fijn om te horen, ze kon hem met een paar woorden zo gigantisch gelukkig maken. Ze merkte ook duidelijk zijn aarzeling toen hij haar aanraakte, want ze zei zachtjes dat het oké was. Hij keek daardoor even op naar haar, maar ze leek het echt totaal geen probleem te vinden. Daardoor werd zijn aanraking iets zelfverzekerder. Hij vond het ook echt wel fijn om haar aan te raken, hij was gewoon nog heel bang dat ze het toch niet wilde hebben. Haar hand gleed weer naar zijn broek toe en ze kroop wat dichter tegen hem aan. Hij boog daardoor naar haar toe en hij drukte zachtjes zijn lippen op die van haar, om haar vol liefde te zoenen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 2 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 9/11/2021, 11:22

Koningin Elissa Beaufort

Hij vertelde haar wat er aan de hand was en ze knikte. "Dat heb ik ook wel eens." Zei ze zacht tegen hem terug. "Maar ik vind jouw lichaam heel mooi." Glimlachte ze nu naar hem. Ze begreep het wel, ze herkende het gevoel. Wanneer ze aangaf dat het oké was om haar aan te raken, zag ze dat hij weer naar haar opkeek. Ze glimlachte liefdevol naar hem, ze vond het echt heel prettig. Ze werd warm van binnen door zijn aanrakingen en dat voelde ontzettend prettig. Ze streelde zachtjes over zijn broek heen en volgde weer met haar vingers de vorm. Wanneer ze dichter tegen hem aan kroop, drukte hij zijn lippen op de hare. Ze zoende hem liefdevol en genietend terug. Alles voelde zo zacht en zo rustig, het zorgde ervoor dat ze zich ontspande en zich fijn voelde bij hem. Langzaam stopte ze de zoen. "Ik geniet zo erg van je, ik voel me echt heel prettig bij je op deze manier." Fluisterde ze hem toe en ze keek diep in zijn ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 2 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 9/11/2021, 11:55

Prins Brandon Lamoyne

Ze gaf aan dat ze het ook wel eens had, maar dat ze zijn lichaam heel mooi vond. Dat liet hem glimlachen. 'Daar ben ik heel blij mee.' zei hij zachtjes tegen haar. Hij vond het fijn om te horen. Ze leek te genieten van zijn aanrakingen en hij bleef dat heel goed in de gaten houden, als hij ook maar een seconde het idee zou hebben dat ze iets niet fijn vond, zou hij er waarschijnlijk direct mee ophouden. Gelukkig was dat nu totaal nog niet aan de orde. Ze ging liefdevol mee in de zoen en uiteindelijk stopte ze het langzaam. Ze zei dat ze heel erg geniet van hem, ze voelde zich heel prettig bij hem op deze manier. 'Dat vind ik heel fijn om te horen, ik heb dat ook bij jou.' zei hij. Ze staarde diep in zijn ogen en hij boog meer naar haar toe. Hij legde zijn hand in haar hals en hij zoende haar nu, meer deze keer was het iets heftiger. Met iets meer verlangen er in. Zijn hand gleed over haar lichaam naar beneden, tussen haar borsten door en naar haar onderbuik. Daarna liet hij zijn hand weer naar boven glijden en raakte hij haar borsten zachtjes aan. Ze had zo'n geweldig lichaam, ze was echt heel erg mooi.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 2 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 9/11/2021, 12:35

Koningin Elissa Beaufort

Hij was er heel blij mee dat ze zijn lichaam mooi vond en ze knikte even, ze meende het. Het voelde wel wat vreemd zo, maar ze wilde dat hij het wist. Wanneer ze aangaf dat ze ervan genoot en ze zich prettig bij hem voelde, gaf hij aan dat hij het fijn vond om te horen, hij had dat ook bij haar. Ze glimlachte liefdevol daardoor naar hem. Wanneer ze hem zo diep in zijn ogen aankeek, voelde ze zijn hand in haar hals en boog hij meer naar haar toe. Hij zoende haar, anders dan hij daarvoor had gedaan, ze ging mee in deze zoen en greep zich met één hand wat aan hem vast omdat hij haar er wat mee overviel. Zijn hand gleed ook over haar lichaam heen naar onderen en eigenlijk heel gauw weer naar boven. Ze hapte naar adem doordat het wat meer verlangen in haar losmaakte en haar andere hand ging weer over zijn broek heen. Haar hand bewoog iets steviger. Ze voelde het verlangen echt wel. Haar hart klopte harder en ze genoot van zijn aanrakingen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 2 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 9/11/2021, 12:53

Prins Brandon Lamoyne

Heel even twijfelde hij of hij dit wel moest doen, of ze niet vond dat het daardoor te snel ging en te heftig werd, maar ze leek het niet erg te vinden. Ze leek het juist wel fijn te vinden, al probeerde hij daar nog steeds heel erg goed op te letten, omdat hij niets fout wilde doen. Ze hapte naar adem en hij voelde dat haar hand met wat meer kracht over zijn broek heen gleed. Dat liet hem eigenlijk al voldoende zien dat ze het niet erg vond dat hij dit deed. Hij stopte de zoen en hij drukte zijn lippen nu in haar hals, waar hij zachtjes zoog. Langzaam gleden zijn lippen naar beneden toe over haar lichaam, tot hij de rand van haar kleding bereikte. Hij volgde de rand over haar huid heen, om daarna zijn lippen weer naar boven te laten glijden tot hij weer in haar hals kwam. Zijn hand gleed weer via haar hals naar beneden en hij bleef zachtjes haar borsten aanraken. Langzaam gleed zijn hand nog iets meer naar beneden toe, waardoor zijn vingertoppen over haar buik streelden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 2 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 9/11/2021, 13:35

Koningin Elissa Beaufort

Ze besloot zich mee te laten voeren in wat Brandon allemaal deed bij haar, het voelde heerlijk en ze merkte dat ze steeds meer verlangen voelde. Haar hand bleef zacht kneden en haar andere hand streek over zijn borst heen terwijl ze voelde wat hij allemaal bij haar deed. Hij stopte de zoen en drukte nu zijn lippen in haar hals. Hij zoog zachtjes en ze voelde hoe zijn lippen steeds verder gingen. Haar ademhaling werd hierdoor wat onregelmatig. Brandon deed iets met haar wat ze zelf niet eens echt begreep. Ze werd helemaal warm van binnen door hem. Ze kreunde zachtjes door zijn lippen op haar huid en verder wist ze zelf eigenlijk niet eens echt wat ze moest doen, ze bleef zachtjes haar hand bewegen. Ze voelde hoe hij haar verder ook aanraakte en dat zijn vingers op een gegeven moment over haar buik streelden. Ze genoot echt van alles wat ze voelde. "Oh.. Brandon, wat doe je met me.." Klonk haar stem nu zacht en hees omdat ze haar gevoelens op deze manier nog niet helemaal begreep, maar ze vond het heel prettig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 2 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 9/11/2021, 13:40

Prins Brandon Lamoyne

Hij merkte dat haar ademhaling wat onregelmatiger werd, wat waarschijnlijk kwam omdat ze het fijn vond. Dat vond hij heel erg leuk om te merken, het gaf hem wat meer zelfvertrouwen. Ze vond dit fijn, dus dan kon hij door blijven gaan. Misschien zelfs wat nieuwe dingen proberen. Toen hij zijn lippen over haar huid liet glijden kreunde ze zelfs zachtjes. Dat vond hij echt gigantisch opwindend. Ze bleef hem constant aanraken en het leek steeds wat gevoeliger te worden allemaal. Het drukte flink tegen zijn broek aan en hij was echt volledig opgewonden nu. Elissa was zo'n prachtige vrouw en hij merkte dat dit ook elke keer iets meer vertrouwd begon te voelen. Ze sprak nu hees tegen hem, ze vroeg wat hij met haar deed. 'Wat jij ook met mij doet, hoop ik.' zei hij zachtjes tegen haar, lichtelijk schor. Heel langzaam liet hij zijn hand via haar buik nog wat naar beneden glijden. Het was nog steeds over de stof heen, maar hij wist dat ze dat de vorige keer ook heel erg fijn had gevonden. 'Is dit oké?' vroeg hij zachtjes, net voor hij zijn hand tussen haar benen zou laten verdwijnen. Hij wilde het alsnog even checken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 2 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 9/11/2021, 13:50

Koningin Elissa Beaufort

Ze merkte dat het hem ook zeker niet koud liet allemaal. Hij leek het ook fijn te vinden, toch hoorde ze het niet. Hij kreunde niet zoals zij deed en het maakte haar lichtelijk onzeker weer. Wanneer ze hem hees vroeg wat hij met haar deed, zei hij zachtjes dat ze met hem hetzelfde deed. Zijn stem klonk ook lichtelijk schor. Dat was goed, waarschijnlijk vond hij het fijn. Zijn hand gleed over haar kleding heen naar beneden toe en ze wist waar zijn hand heenging. Hij vroeg of het oké was. Ze keek hem daardoor even aan. "Ik heb het gevoel dat jij meer doet voor mij, dan ik voor jou..." Zei ze zacht mompelend. Ze vond het lastig, ze wilde ook graag zoveel voor hem betekenen. Ze wist dat ze nu al heel dichtbij haar hoogtepunt zat doordat hij alles zo fijn deed en dat hij extra verlangen liet merken, zorgde daar al helemaal voor. Hij raakte haar ook op zo'n manier aan dat ze helemaal gek leek te worden en dan had hij haar nog niet eens daar gestreeld. Het maakte haar ook een beetje in de war. "Doe ik echt hetzelfde met jou als jij met mij?" Vroeg ze hem nu. Ze wilde het gewoon graag zeker weten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 2 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 9/11/2021, 14:28

Prins Brandon Lamoyne

Hij merkte dat ze genoot van wat hij deed, tot hij verder wilde gaan maar hij nog even aan haar vroeg of het oké was. Blijkbaar was het dat toch niet. Hij staarde in haar ogen en ze zei zachtjes dat ze het gevoel had dat hij meer deed voor haar dan dat ze voor hem deed. Daardoor staarde hij haar verbaasd aan. 'Hoe bedoel je?' vroeg hij zachtjes. Hij raakte in de war hierdoor. Hij had helemaal niet het gevoel dat hij meer deed. Juist niet. Elissa had hem zelfs al aangeraakt met zijn broek los. Nu dan niet, maar in de koets wel. Ze vroeg nu zachtjes aan hem of ze echt hetzelfde met hem deed als hij met haar. Hij haalde nu langzaam zijn hand weg, het voelde nu niet meer goed om het te doen. Hij merkte dat hij hier wat onzeker van werd. Hij had echt wel de neiging om meer initiatief te nemen, zoals nu ook wel bleek, maar dat was heel erg snel weg als hij ook maar iets onzeker werd. 'Ik... eh... ik heb het gevoel dat jij meer dan genoeg voor mij doet... laat ik dat niet genoeg merken?' vroeg hij nu zachtjes. 'Jij hebt al meer voor mij gedaan dan ik bij jou.' voegde er aan toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 2 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 9/11/2021, 14:42

Koningin Elissa Beaufort

Hij staarde haar verbaasd aan en wist niet hoe ze het bedoelde, ze zag dat ze hem hierdoor ook in de war maakte. "Nou nu... je zorgt ervoor dat ik helemaal warm word en echt geniet van je. Ik vind het zo heerlijk en dan weet ik gewoon niet of wat ik doe, genoeg is.." Zei ze zachtjes tegen hem. Hij haalde zijn hand weg en ze pakte die zachtjes vast en keek hem diep in zijn ogen aan. Hij had het gevoel dat zij meer dan genoeg deed en of hij dat niet genoeg liet merken. Ze had al meer voor hem gedaan dan hij voor haar. "Oh, ik snap het denk ik al. We willen allebei zo erg ons best doen voor elkaar en allebei meten we of we wel allebei hetzelfde al hebben gedaan." Zei ze nu zacht tegen hem en ze glimlachte hem toe. "We zijn allebei onzeker." Zei ze zacht. "Je doet het fantastisch... echt, maar op dat moment dacht ik dat als je me daar beneden zou strelen, dat ik weer tot een hoogtepunt zou komen en dan wil ik datzelfde ook voor jou betekenen. Snap je?" Vroeg ze aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 2 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 9/11/2021, 15:10

Prins Brandon Lamoyne

Ze zei dat hij er voor zorgde dat ze helemaal warm werd en ze vond het zo heerlijk, dan wist ze gewoon niet of wat ze deed goed genoeg was. Hij bleef haar aanstaren, hij vond dit soort situaties altijd nogal lastig. Hij wilde het zo graag goed doen, hij wilde ook niet dat Elissa twijfelde. Dat vond hij moeilijk. Ze zei dat ze het al begreep, ze wilden allebei hun best doen voor elkaar, ze waren allebei onzeker. Hij knikte daardoor langzaam. Waarschijnlijk waren ze allebei bij de ander bang niet genoeg te doen, terwijl ze dat allebei niet zo zagen. Ze zei dat hij het fantastisch deed, maar op dat moment dacht ze dat hij voor een hoogtepunt zou zorgen als hij haar daar zou strelen en ze wilde datzelfde ook voor hem betekenen. Hij knikte langzaam. 'Ik begrijp het.' zei hij zachtjes. 'Maar dat ik dat bij jou doe zegt nog niet meteen dat ik op dat moment ook al verwacht dat ik zo ver ben.' zei hij nu. 'De vorige keer heb jij het toch ook voor mij gedaan, toen deed ik niets voor jou terug...' zei hij nu zachtjes. 'We hebben alle tijd, als jij nu al zo ver bent, dan is dat helemaal niet erg, misschien ben ik daar straks al wel. Ik vind het alleen maar fijn om dit bij jou voor elkaar te krijgen, ik heb graag dat je je laat gaan zonder je druk te maken om de rest.' legde hij uit. Daarna boog hij naar haar toe en drukte hij zijn lippen in haar hals. Hij zoog zachtjes op haar huid terwijl hij zijn hand nu wel verder liet glijden, om haar tussen haar benen te strelen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 2 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 9/11/2021, 15:19

Koningin Elissa Beaufort

Hij staarde haar aan en knikte uiteindelijk langzaam toen ze aangaf dat ze allebei hun best wilden doen en dat ze allebei onzeker waren. Hij gaf aan dat hij het wel begreep. Hij gaf aan dat als hij het bij haar deed, dat het niet meteen zei dat hij ook al zo ver was. De vorige keer had ze het ook voor hem gedaan en toen deed hij niets voor haar terug. "Maar dat vond ik echt niet erg. Echt niet." Zei ze zachtjes tegen hem. Hij gaf aan dat ze alle tijd hadden en als zij al zo ver was, dan was dat helemaal niet erg. Misschien was hij dat straks wel. Hij vond het fijn om bij haar voor elkaar te krijgen. Hij had graag dat ze zich liet gaan zonder dat ze zich druk zou maken om de rest. Ze haalde diep adem en knikte langzaam. "Dus ik zal nu gewoon maar ontspannen?" Vroeg ze zacht. Hij leek het graag voor haar te willen doen. Ze voelde zijn lippen in haar hals en hij zoog weer op haar huid. Zijn hand gleed verder naar beneden tussen haar benen. Ze sloot haar ogen en kreunde zachtjes en genietend. Ze deed nu niets bij hem eigenlijk, ze genoot van wat hij deed en liet het maar even zo.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 2 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum