Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Middeleeuwen

2 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 21 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 28/10/2021, 16:03

Koningin Elissa Beaufort

Hij plaagde haar en ze glimlachte daardoor naar hem. "Ik ben gewoon zo blij om dit met iemand te kunnen delen." Zei ze met een grote grijns. Hij wilde ergens anders naartoe gaan en stelde het meertje voor. Haar ogen twinkelden daardoor. "Ja, daar zat ik zelf ook aan te denken." Zei ze tegen hem en ze drukte een kus op zijn wang. Ze was daar ook graag, het was een mooie plek om te ontspannen en het meertje was prachtig. Het zou wel wat langer duren voor de zon daar doorkwam, maar dat maakte niet uit. Ze reed met hem mee in een rustig tempo naar het meertje toe. Af en toe keek ze opzij naar hem met een grote glimlach. Ze vond het zo leuk met hem samen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 21 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 28/10/2021, 16:06

Prins Brandon Lamoyne

'Ik ben heel erg blij dat ik de persoon ben waar jij het mee deelt.' zei hij glimlachend tegen haar. Ze gaf aan dat ze zelf ook zat te denken aan het meertje in het bos. Ze drukte een kus op zijn wang en daarna reden ze op een rustig tempo naar het meertje toe. Het was prachtig hier. Toen ze er eenmaal aankwamen stapte hij van Aswan af en kriebelde hij het dier nog even over zijn hals, om hem daarna vast te zetten. Hij keek even rond, het was zo mooi hier. Haar hele rijk was gigantisch mooi, het was heel anders dan bij hem thuis. Dat was veel drukker, veel meer bebouwd, veel minder natuur in de directe omgeving. Dit sprak hem veel meer aan. Hij pakte Elissa vast zodra ze op de grond stond en hij drukte zachtjes zijn lippen op haar wang.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 21 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 28/10/2021, 16:12

Koningin Elissa Beaufort

Hij was heel blij dat hij de persoon was waar ze het mee deelde. "Ik ben ook heel blij dat jij die persoon bent." Glimlachte ze naar hem terug. Zo konden ze nog wel een tijdje doorgaan, maar ze vond het gewoon leuk om dit soort dingen te zeggen tegen hem. Eenmaal bij het meertje, stapte hij als eerste af. Ze keek zelf even rond nog op de rug van Pride. Het was hier ook zo mooi, ze genoot van de natuur, van de omgeving. Wanneer Aswan eenmaal vast stond, pakte hij haar vast en tilde haar van haar paard. Ze grijnsde daardoor naar hem en voelde een kus op wang. Ze omhelsde hem even en keek hem met een stralende blik aan. "Oké, laten we maar meteen alles klaarzetten, want anders blijf ik hier zo bij je staan." Plaagde ze hem en ze gaf hem een zachte kus op zijn lippen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 21 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 28/10/2021, 16:23

Prins Brandon Lamoyne

Ze omhelsde hem en ze keek hem met een stralende blik in haar ogen aan. Ze zei dat ze maar meteen alles moesten gaan klaarzetten, want anders bleef ze hier zo bij hem staan. Voor hij kon reageren gaf ze hem al een kusje, waardoor hij zijn handen naar haar heupen liet glijden en hij haar nog even vasthield. 'Dan moet je dit niet doen natuurlijk.' plaagde hij haar, al liet hij haar nu wel los. Hij begon haar meteen te helpen met het uitpakken van het eten en hij legde het kleed op de grond neer. Het rook allemaal geweldig en hij had ook best wel wat trek. Hij liet zich op het kleed zakken en hij trok Elissa voorzichtig naast zich. Meteen sloeg hij zijn arm om haar heen, zodat ze dicht tegen hem aan kon komen zitten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 21 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 28/10/2021, 18:30

Koningin Elissa Beaufort

Hij hield haar nog heel even vast en plaagde haar. "Ik vond het gewoon te leuk om niet te doen." Zei ze tegen hem met een brede glimlach. Hij hielp haar met alles klaarzetten en ze werd naast hem neergezet voorzichtig en hij sloeg zijn arm om haar heen. Ze kroop dicht tegen hem aan. "Heerlijk." Zei ze zachtjes. Ze zaten dichtbij het water en ze zag de vissen bewegen in het meer. Rustig begon ze weer de broodjes te smeren en ze gaf er eentje aan Brandon. "Dit is toch het fijnste begin van de dag, even rust en genieten, dit is inderdaad wel een soort vakantie." Zei ze zacht tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 21 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 28/10/2021, 18:40

Prins Brandon Lamoyne

Ze vond het gewoon te leuk om niet te doen, waardoor hij ook weer grijnsde. 'Ik vind het eigenlijk ook alleen maar fijn, dus het maakt mij niet uit.' zei hij tegen haar. Ze kroop dicht tegen hem aan en ze zei zachtjes dat het heerlijk was zo, daarna begon ze de broodjes te smeren. Op dit moment voelde het allemaal zo zorgeloos. Gewoon samen. Als twee normale mensen. De rest deed er allemaal niet toe. Status en titels waren opeens niet meer belangrijk. Het voelde fijn. Hij pakte het broodje aan en ze zei dat dit toch wel het fijnste begin van de dag was, even rust en genieten. Het was inderdaad een soort vakantie. 'Dat vind ik ook.' zei hij. Hij drukte zijn lippen kort op die van haar, om daarna een hap te nemen van zijn broodje. Het smaakte ontzettend goed. Het eten hier leek serieus meer smaak te hebben. Hij staarde weer naar het meer en hij merkte nu dat hij toch wel een klein beetje wat slaap tekort had. Nu hij zo dicht tegen haar aanzat en hij helemaal rustig was voelde hij zich opeens toch vrij slaperig. Het zou straks wel beter worden, als hij wat ging doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 21 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 28/10/2021, 19:00

Koningin Elissa Beaufort

Het voelde goed, het voelde normaal en rustgevend. Dit moesten ze er toch echt inhouden, het liefste iedere ochtend. Het was voor beide goed. Hij pakte het broodje van haar aan en vond ook dat het een fijn begin van de dag was. Ze kreeg een kus van hem en daarna keek ze hem aan met twinkelende ogen. Hij at van zijn broodje en het leek hem goed te smaken. Ze at ook en bleef een beetje naar hem kijken. "Ik denk dat je straks even voor jezelf moet zorgen." Zei ze zacht tegen hem. "Rust even wat uit als we terug zijn. Dan zie ik je na de lunch gewoon weer. Die plannen die ik met de generaal heb gemaakt, kunnen ook nog wel even wachten." Klonk haar stem zorgzaam tegen hem en ze streelde even zachtjes over zijn been heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 21 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 28/10/2021, 19:03

Prins Brandon Lamoyne

Hij had het gevoel dat hij bijna wegzakte in slaap toen Elissa opeens tegen hem sprak. Ze dacht dat hij straks even voor zichzelf moest zorgen. Hij moest wat uitrusten als ze terug waren, dan zou ze hem na de lunch gewoon weer zien. De plannen die ze met de generaal gemaakt had konden nog wel even wachten. 'Ik wil je niet het gevoel geven dat ik lui ben en dat ik niets wil doen.' zei hij zachtjes. Dat zou hij heel erg vinden. Toch had ze ook niets aan hem als hij de hele tijd doodmoe was. Hij wilde zo graag bewijzen dat hij ook nuttig kon zijn, dat hij niet alleen maar hier was om van de omgeving te genieten, maar dat hij ook echt wilde helpen. Hij voelde haar hand zachtjes over zijn been heen glijden, het voelde fijn. Hij legde zijn hoofd voorzichtig tegen haar aan en hij sloot zijn ogen even, een nacht goed doorslapen zou wel heel welkom zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 21 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 28/10/2021, 19:12

Koningin Elissa Beaufort

Hij wilde niet het gevoel geven dat hij lui was en niets wilde doen. "Lieve Brandon, je bent niet lui, je hebt de hele nacht voor mij gezorgd en ik denk dat je amper geslapen hebt." Fluisterde ze tegen hem. Ze trok hem zachtjes tegen haar aan en drukte haar lippen tegen zijn slaap. "Je bent zo lief voor me en je doet alles geweldig, je werkt bijna net zo hard als ik." Klonk haar stem zacht en liefdevol. Hij had de afgelopen paar dagen echt wel laten zien aan haar dat hij alles behalve lui was. "Als je vanavond echt mee wilt naar mijn spionnen, dan wil ik dat alleen als je uitgerust en fris bent. Dat is heel erg belangrijk." Klonk haar stem zacht. Daar was het belangrijk dat hij scherp was, anders was het beter als hij thuisbleef, want dan werd het een gevaarlijke situatie. "En jij bent heel belangrijk voor me, dus ik wil echt dat je voldoende rust neemt." Fluisterde ze. "Je hebt je tegenover mij al voldoende bewezen, wees daar alsjeblieft niet bang voor."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 21 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 28/10/2021, 19:22

Prins Brandon Lamoyne

Ze zei dat hij niet lui was, hij had de hele nacht voor haar gezorgd en ze dacht dat hij amper geslapen had. 'Niet heel veel.' gaf hij toe. Ze trok hem tegen haar aan en ze drukte haar lippen op zijn slaap. Ze zei dat hij zo lief voor haar was, hij deed alles geweldig en hij werkte bijna net zo hard als Elissa zelf. Dat vond hij echt niet, maar hij vond het wel lief dat ze het zei. Ze zei dat hij uitgerust moest zijn als hij vanavond meewilde, hij mocht dat alleen als hij uitgerust en fris was. Dat was heel belangrijk. Hij knikte daardoor direct. 'Ik zal uitgerust zijn. Echt waar. Ik wil mee.' zei hij meteen tegen haar. Hij wilde het haar niet alleen laten doen. Echt niet. Ze zei dat hij heel belangrijk voor haar was, dus hij moest voldoende rust nemen. 'Ik doe mijn best.' zei hij. Ze zei dat hij tegenover haar al genoeg bewezen had, dus daar moest hij niet bang voor zijn. 'Oké, dan zal ik zo wel even wat uitrusten.' Gaf hij nu toe, omdat hij echt vanavond met haar mee wilde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 21 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 28/10/2021, 20:03

Koningin Elissa Beaufort

Hij gaf toe dat hij niet heel veel geslapen had en ze glimlachte daardoor naar hem. "Laat me ook een beetje voor jou zorgen." Zei ze lief tegen hem. Hij wilde die avond ook echt heel graag mee en zou uitgerust zijn. Ze glimlachte weer naar hem. "Dat vind ik fijn, ik vind het heel fijn als je met me meegaat." Zei ze zachtjes. Dat vond ze echt, het was toch elke keer best wel weer spannend helemaal in het donker. Hij ging zijn best doen om rust te nemen en ze glimlachte daardoor naar hem en gaf hem een kusje. Hij zou zo uitrusten. "Braaf." Plaagde ze hem nu met een grijns en ze drukte hem zachtjes achterover op het kleed en zoende hem zachtjes en vol liefde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 21 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 28/10/2021, 20:06

Prins Brandon Lamoyne

Ze glimlachte en ze zei dat hij haar ook een beetje voor hem moest laten zorgen. Dat liet hem ook weer glimlachen. 'Ik zal mijn best doen om dat toe te laten.' zei hij glimlachend tegen haar. Hij merkte wel dat hij eigenlijk het beste tot rust kwam als hij bij haar in de buurt was, maar dat was praktisch gezien nogal lastig vandaag, omdat ze moest werken. Ze vond het heel fijn dat hij vanavond mee wilde. 'Ik doe het graag voor je en ik beloof je dat ik fit genoeg ga zijn, echt.' zei hij, vol overtuiging. Hij ging er voor zorgen, hij ging haar niet alleen daar naar toe laten gaan. Echt niet. Toen hij zei dat hij zou gaan uitrusten zei ze dat hij braaf was. Ze drukte hem achterover op het kleed en hij werd vol liefde gezoend. Hij legde zijn hand in haar hals en hij trok haar langzaam nog iets meer naar zich toe. Hij onderbrak de zoen om in haar ogen te staren en hij ademde diep in, om daarna wat omhoog te komen en haar nog eens te zoenen, deze keer iets fanatieker.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 21 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 28/10/2021, 20:16

Koningin Elissa Beaufort

Hij zou zijn best doen om het toe te laten dat ze ook een beetje voor hem kon zorgen. Ze glimlachte naar hem terug, ze vond het ook gewoon fijn om te doen. Hij wilde graag mee die avond en beloofde haar dat hij fit genoeg was. Hij klonk vol overtuiging en ze glimlachte daardoor eventjes naar hem met een lieve blik in haar ogen. "Ik weet het, je doet zo je best." Zei ze zachtjes tegen hem. Wanneer ze hem achterover drukte op het kleed, trok hij haar dichter naar zich toe en ze voelde zijn hand in haar hals. Even keek hij haar aan en ze keek doordringend terug in zijn ogen, daarna zoende hij haar nogmaals. Dit keer een stuk fanatieker. Ze vond het leuk. Het gaf haar nog meer energie en haar hart begon nog harder te kloppen hierdoor. Maar al te graag ging ze erin mee.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 21 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 28/10/2021, 20:22

Prins Brandon Lamoyne

Ze vond dat hij zo zijn best deed, hij vond het lief dat ze het tegen hem zei. Het voelde zo goed tussen hun, hij was daar echt blij mee. Het voelde bijzonder. Het voelde heel oprecht. Zeker op dit soort momenten, als ze konden vergeten wie ze waren en de wereld kort alleen maar om hun leek te draaien. Ze leek de zoen alleen maar fijn te vinden, want ze ging er direct in mee. Hij trok haar daardoor nog iets dichter naar zich toe, waardoor hij haar lichaamswarmte kon voelen. Hij bleef haar een tijdje zoenen en daarna staarde hij in haar ogen. 'Ik vind dit heel fijn.' fluisterde hij. Hij boog weer iets naar haar toe en hij plaatste heel zachtjes zijn lippen in haar hals, waar hij voorzichtig op haar huid zoog. Hij wilde zeker geen plek achter laten, dus deed hij extra voorzichtig met alles. Daarna keek hij weer in haar ogen. 'Moeten we nog iets regelen voor morgen, als we naar dat feest gaan? Moet je vanavond tot later door werken?' vroeg hij nu zachtjes. Dan wilde hij alles doen om haar te helpen. Dan zou hij liever ook niet al te lang gaan rusten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 21 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 28/10/2021, 20:35

Koningin Elissa Beaufort

Hij trok haar nog dichter tegen zich aan en ze voelde hoe hij dichtbij haar was. Ze streek over zijn arm heen en na de zoen staarde hij in haar ogen. Hij vond het heel fijn. "Ik ook... ongelooflijk fijn." Fluisterde ze hem toe. Daarna zoende hij haar in haar hals. Hij verraste haar daarmee, ze had het de vorige keer bij hem gedaan, maar ze wist niet dat het zo fijn voelde. Ze liet een zachte genietende zucht horen en liet hem zijn gang gaan. Hij stopte al veel te snel en ging meteen door over haar werk. "Oh, had je niet even door kunnen gaan." Zei ze met een grijns. Hij wilde weten of ze nog iets moesten regelen voor morgen, als ze naar het feest gingen. "Ik zou graag met je samen in de koets reizen, maar ik denk niet dat het slim is... ik wil graag wat eerder zijn om nog wat mensen daar te spreken. Mijn vriendinnen en de hertogen komen wanneer het feest start. Wat was jouw plan hoe je daarheen wilde gaan?" Vroeg ze zacht. Hij wilde weten of ze vanavond tot laat door moest met werken. "Nee, na het avondeten doe ik even niets en dan moeten we naar de spionnen toe wanneer het donker is." Vertelde ze aan hem. "We zijn dus wel tot laat weg." Gaf ze aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 21 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 28/10/2021, 20:41

Prins Brandon Lamoyne

Ze zuchtte zachtjes toen hij in haar hals zoog en toen hij begon over haar werk vroeg ze grijnzend of hij niet even door had kunnen gaan. 'Hm, met alle liefde hoor.' plaagde hij haar. Ze gaf aan dat ze samen met hem in de koets wilde reizen, maar ze dacht niet dat het slim was. Ze wilde graag wat eerder zijn om nog wat mensen te spreken en haar vriendinnen en de hertogen zouden komen als het feest zou beginnen. Ze wilde weten wat zijn plan was. 'Ik ga het liefste ook samen met jou.' zei hij zachtjes. Hij wist niet of dat slim was, maar het zou veel fijner zijn. Hij wilde het liefst zo veel mogelijk tijd met elkaar doorbrengen. 'Misschien kan het wel als ik wat eerder uitstap, of we verzinnen een goede reden. De meeste mensen zullen nu wel doorhebben dat ik vrij lang bij je op bezoek blijf, maar zolang we aangeven dat het voor zaken is, kunnen we daar nog wel een tijdje mee weg komen, denk ik.' zei hij. Ze zei dat ze na het avondeten niets zou doen en ze moesten naar de spionnen als het donker was, ze zouden tot laat weg. 'Ja, dat begrijp ik. En we moeten in de ochtend waarschijnlijk op tijd weg.' zei hij. Dat betekende dat hij zijn best moest doen om dus toch wel wat te rusten. Hij boog nu weer naar haar toe en hij drukte nog eens heel zachtjes zijn lippen in haar hals, om daarna weer te zuigen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 21 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 28/10/2021, 20:58

Koningin Elissa Beaufort

Hij ging met alle liefde door. Ze grijnsde daardoor naar hem. Hij gaf aan dat hij het liefste ook samen met haar naar het feest ging. Hij dacht dat het misschien kon als hij eerder uitstapte of ze verzonnen een goede reden. Ze kwamen natuurlijk wel van hetzelfde kasteel af en het was ook onbeleefd om niet samen te reizen. "Ja, zolang we allebei hetzelfde verhaal vertellen, dat het voor zaken is. Dan kan het denk ik wel." Zei ze uiteindelijk met een kleine aarzeling. "Het is ook onbeleefd om niet met hetzelfde rijtuig te gaan. Ik weet dat ik iedere prins die hier zou zijn en naar hetzelfde feest zou gaan, zou aanbieden om met me mee te reizen." Gaf ze eerlijk aan. "Laten we dat gewoon doen en dan zorgen we eenmaal daar dat we beide een andere weg gaan." Knikte ze nu. Hij begreep dat ze met de spionnen nog tot laat weg zouden zijn en in de ochtend moesten ze weer op tijd vertrekken. Ze knikte daardoor. "Je mag ook in de koets rusten hoor." Zei ze wat plagend, daarna boog hij zich weer naar haar toe en voelde ze zijn lippen weer in haar hals. Zachtjes kreunde ze terwijl ze ontspande in zijn armen. Het voelde fijn, echt fijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 21 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 28/10/2021, 21:07

Prins Brandon Lamoyne

Ze zei dat het wel kon als ze allebei hetzelfde verhaal zouden vertellen. Het was ook onbeleefd om niet met hetzelfde rijtuig te gaan, waardoor hij knikte. 'Ja, je hebt gelijk. Het is niet zo heel raar, als we er op die manier mee om gaan en daarna gewoon zo veel mogelijk afstand van elkaar houden.' zei hij. Dat ging even lastig worden, maar hij wist dat hij dat wel kon, omdat hij het toch echt nog geheim wilde houden. Ze zei dat hij ook in de koets mocht rusten. 'Hm, dan wil ik er voor jou zijn, ik wil elke minuut met jou goed benutten. Daarom slaap ik ook niet, omdat ik naar je wil kijken.' plaagde hij haar. Ze kreunde toen hij zijn lippen weer in haar hals drukte en hij trok haar nog iets meer naar zich toe, om daarna weer achterover op het kleed te zakken, zodat ze half bovenop hem kwam te liggen. Hij stopte even en hij drukte zijn lippen op die van haar, om haar even uitgebreid te zoenen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 21 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 28/10/2021, 21:22

Koningin Elissa Beaufort

Hij gaf aan dat ze gelijk had, het was niet zo heel raar en als ze er op deze manier mee om gingen en daarna zoveel mogelijk afstand zouden houden, dan was dat goed. "Maar ik wil wel die dans van je." Plaagde ze hem nog met een knipoog. Dat wilde ze zeker. Hij wilde in de koets er voor haar zijn, hij wilde elke minuut met haar goed benutten, daarom sliep hij ook niet, omdat hij naar haar wilde kijken. "Je bent heel erg." Plaagde ze hem. "Maar als jij nou slaapt, dan kan ik naar jou kijken. Vind ik ook leuk." Lachte ze hem toe. Hij trok haar nog meer naar zich toe zodat ze half bovenop hem lag. Ze streelde door zijn haren heen en ging uitgebreid mee in zijn zoen. Daarna keek ze hem liefdevol aan. "Misschien moeten we ook nog even wat eten." Zei ze nu met een plagende blik in haar ogen. Ze vond het heerlijk met hem, maar ze voelde de zon al zachtjes tussen de bomen doorschijnen. Het werd alweer licht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 21 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 28/10/2021, 21:30

Prins Brandon Lamoyne

Ze zei dat ze wel die dans van hem wilde, waardoor hij grijnsde. 'Ja, dat komt goed, maak je maar geen zorgen. Die kans wil ik ook niet missen.' plaagde hij haar. Ze zei dat ze naar hem kon kijken als hij sliep, dat vond ze ook leuk. Daardoor grijnsde hij. 'Dan moet je zorgen dat je heel lang wakker blijft om dat zeldzame moment mee te maken, of je moet mij heel dronken voeren.' zei hij grijnzend tegen haar. Anders maakte ze weinig kans om hem te zien slapen, waarschijnlijk. Ze streelde door zijn haren heen en na de zoen zei ze dat ze misschien ook nog wat moesten eten. Hij knikte langzaam. 'Eigenlijk heb ik genoeg gehad, ik heb veel meer interesse in jou dan in eten.' zei hij glimlachend tegen haar. Toch liet hij haar nu wel los, zodat hij haar wel de kans gaf om nog een hapje te eten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 21 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 28/10/2021, 21:36

Koningin Elissa Beaufort

Hij gaf aan dat de dans wel goed zou komen. Die kans wilde hij ook niet missen. "Ik kijk er nu al naar uit." Zei ze met twinkelende ogen. Hij gaf aan dat ze moest zorgen dat ze heel lang wakker moest blijven of hem heel dronken moest voeren om mee te maken dat hij sliep. "Of je een hersenschudding slaan." Plaagde ze hem met een grijns. Die nacht had ze naar hem gekeken terwijl hij sliep. Wanneer ze na de zoen zei dat ze misschien nog wat moesten eten, knikte hij. Hij had wel genoeg gehad, hij had meer interesse in haar dan in het eten. Hij liet haar wel los en ze nam nog wat te drinken, daarna keek ze naar hem. "Ach, ik heb ook wel genoeg gehad." Zei ze nu tegen hem en ze trok hem weer zachtjes tegen haar aan en zoende hem weer. Waarschijnlijk zouden ze vandaag deze tijd toch niet echt voor elkaar hebben, dus dan konden ze er maar beter gebruik van maken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 21 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 28/10/2021, 22:03

Prins Brandon Lamoyne

'Ik kijk er ook naar uit, heel erg. Ik vind het fijn om met jou te dansen.' zei hij zachtjes. Toen hij de opties noemde om hem te laten slapen zei ze dat ze hem ook een hersenschudding kon slaan. 'Ja, dat werkt ook buitengewoon goed, dat kan je ook nog proberen.' zei hij grijnzend tegen haar. Ze pakte wat te drinken en ze keek naar hem, om daarna te zeggen dat ze ook wel genoeg had gehad. Ze trok hem weer tegen haar aan en hij werd meteen gezoend. Hij legde zijn hand in haar hals en hij drukte haar nu zachtjes op haar rug, om daarna wat over haar heen te buigen. Hij stopte de zoen om in haar ogen te kijken. Ze was prachtig. 'Ik vind jou heel leuk.' zei hij glimlachend tegen haar. Hij liet zijn lippen zachtjes naar haar hals glijden en hij zoog op haar huid, om daarna haar lippen iets naar beneden te verplaatsen, naar haar sleutelbeen. Hij ademde diep in. Het maakte nu toch wel flink wat in hem los. Dat was vrij nieuw voor hem, hij was dat allemaal niet zo heel erg gewend. Verliefdheid was sowieso heel nieuw voor hem, maar alles wat er bij kwam kijken ook. De lichamelijke aantrekkingskracht die er bij hoorde was al helemaal nieuw. Hij haalde zijn lippen weer weg en hij keek weer op naar haar. De zon begon nu echt op te komen en hij realiseerde zich dat ze waarschijnlijk terug moest zo, maar hij vond het veel te fijn samen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 21 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 29/10/2021, 10:50

Koningin Elissa Beaufort

Hij keek er ook heel erg naar uit en vond het fijn om met haar te dansen. Ze glimlachte lief naar hem daardoor. Hij gaf aan dat het ook buitengewoon goed werkte om hem een hersenschudding te geven. Ze grinnikte daardoor zachtjes. Wanneer ze hem weer zoende, voelde ze zijn hand in haar hals en drukte hij haar zacht op haar rug. Zijn lichaam kwam dichterbij haar en ze streelde over zijn rug heen. Na de zoen keek hij haar aan. Hij vond haar heel leuk. Ze glimlachte daardoor blozend naar hem. "Ik jou ook, onwijs leuk." Fluisterde ze terug tegen hem. Zijn lippen plaatste hij in haar hals en ze kreunde zacht door wat hij bij haar deed. Het zorgde voor een warm gevoel in haar lichaam en ze bleef over zijn rug strelen. Het was heel erg fijn en ze genoot van alles wat hij deed. Ze wist nog niet goed hoe ze met dit alles om moest gaan, maar het voelde zo fijn. Het was heerlijk wat hij deed. Wanneer hij weer naar haar keek, keek ze terug in zijn ogen. "We moeten eigenlijk gewoon terug denk ik." Fluisterde ze en ze streelde langs zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 21 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Nikkay 29/10/2021, 13:12

Prins Brandon Lamoyne

Ze zei tegen hem dat ze hem ook onwijs leuk vond, waardoor hij liefdevol naar haar glimlachte. Ze kreunde nu zelfs door zijn lippen in haar hals, ze leek het echt heel erg fijn te vinden. Toen hij weer naar haar keek zei ze dat ze eigenlijk gewoon terug moesten. Hij knikte daardoor. 'Je hebt gelijk.' zei hij zachtjes tegen haar. 'Anders kunnen we hier de hele dag blijven liggen, dat is niet de bedoeling.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij kwam nu iets meer van haar af en hij drukte nog kort zijn lippen op haar wang, daarna begon hij vast de spulletjes op te ruimen, zodat Elissa niet alles in haar eentje hoefde te doen. Hij stopte alles netjes in de zadeltassen en daarna maakte hij Aswan los en sprak hij tegen het paard. Hij begon aardig gek te worden op de hengst, hij was heel blij dat hij hem mocht gebruiken van Elissa. Het was aardig van haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 21 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van xAnouk 29/10/2021, 14:00

Koningin Elissa Beaufort

Hij zei haar dat ze gelijk had dat ze terug moesten. ANders konden ze hier wel de hele dag blijven liggen en dat was niet de bedoeling. "Dat kunnen we natuurlijk wel altijd een dagje plannen." Zei ze met een grijns tegen hem en ze gaf hem even een knipoog. Hij kwam van haar af en ze voelde zijn lippen even op haar wang. Samen ruimden ze alles op en ze keek even wat vertederd toe hoe hij tegen Aswan sprak. Ze was blij dat de twee het konden vinden met elkaar. Ze keek even naar het meertje, naar de plek, het was heerlijk om hier met Brandon te zijn. Alsof de tijd even stil had gestaan, maar nu moesten ze weer terug naar de realiteit. Ze had nog genoeg te doen die dag en ze wilde dat Brandon zou rusten. Ze steeg op Pride en aaide hem even over zijn hals heen, daarna ging haar blik naar Brandon. Ze legde haar hand op zijn schouder en glimlachte hem toe. "Laten we maar weer gaan dan." Zei ze met een grijnsje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Middeleeuwen - Pagina 21 Empty Re: De Middeleeuwen

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum