Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 13 van 28 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 20 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 13 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/3/2017, 10:16

Diablo Naresh

Hij ademde diep in door wat ze zei. Het zou hem niet zo heel veel moeite kosten om te laten zien hoe boos hij was op haar. Hij voelde het nog steeds. Ze trok zijn kleding al uit en hij zoende haar heel erg heftig en intens. Hij maakte nu haar kleding los en hij ging op het bed zitten, hij trok haar naar zich toe en hij legde haar over zijn benen heen, meteen gaf hij haar een klap op haar kont. Hij legde er aardig wat kracht in, maar ze zou het waarschijnlijk niet heel erg vinden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 13 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/3/2017, 10:34


Abbygail Ladell

Ze hoorde hem helemaal inademen door haar woorden en daardoor twinkelden haar ogen ondeugend. Dit vond ze leuk. Hij zoende haar heftig en intens en maakte haar kleding los. Daarna werd ze weer naar hem toe getrokken en legde hij haar over zijn benen neer. Ze schrok eerst wel even door wat hij deed, maar daarna begon ze er het genot van in te zien, ze kreunde even zachtjes en sloot genietend haar ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 13 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/3/2017, 13:42

Diablo Naresh

Hij bleef zo een paar keer doorgaan, hij vond het wel fijn om zich ook een soort van kon afreageren. Na een tijdje vond hij het wel goed, haar huid was rood en hij wilde niet dat het open zou gaan. Hij legde haar op het bed neer en hij boog over haar heen, hij zoende haar even heftig en daarna liet hij zijn lippen naar haar hals glijden en beet hij zachtjes. Hij zoog ook, waarschijnlijk zou het wel plekken achterlaten. Zijn handen gleden over haar lichaam heen en hij raakte haar overal aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 13 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/3/2017, 13:46

Abbygail Ladell

Na een tijdje begon haar huid echtte brandden, ze vond het zo eigenlijk wel weer goed geweest, maar toch liet ze Diablo doorgaan. Wanneer hij het klaar vond, werd ze op het bed neergelegd. Hij boog zich over haar heen en zoende haar even heftig. Ze zoende hem heftig terug en kreunde wanneer hij in haar hals zoog en ook nog eens zachtjes beet. Het was echt heerlijk. Ze werd overal door hem aangeraakt en met gesloten ogen genoot ze ervan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 13 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/3/2017, 14:39

Diablo Naresh

Hij merkte dat ze er ook echt van genoot en dat vond hij heel erg fijn om te merken, dat het niet allemaal verschrikkelijk voor haar was. Het was leuk om zich af te kunnen reageren en er van te kunnen genieten, maar hij wilde niet dat ze het echt afschuwelijk vond. Hij drong bij haar naar binnen, hij was best wel krachtig, maar waarschijnlijk was dit voor haar ook nog wel fijn. Na een tijdje liet hij zich op zijn rug zakken en trok hij haar bovenop zich.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 13 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/3/2017, 14:41


Abbygail Ladell

Haar nagels gleden over zijn borstkas heen en ze vond het heerlijk om zo met hem bezig te zijn. Met gesloten ogen liet ze hem zijn gang gaan. Af en toe kreunde ze genietend en ze pakte hem steviger beet. Wanneer hij zich op zijn rug liet zakken, ging ze bovenop hem zitten en bepaalde zij het tempo, ze ging snel en kreunde genietend terwijl haar handen over zijn borst bleven glijden en af en toe zette ze haar nagels erin.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 13 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/3/2017, 16:40

Diablo Naresh

Het ging echt een hele tijd zo door en hij genoot er echt enorm van, dat was duidelijk. Het was heerlijk om nu toch even alles hier in kwijt te kunnen en toen hij uiteindelijk zijn hoogtepunt bereikt had voelde hij zich ook een heel stuk rustiger. Hij nam even de tijd om bij te komen en daarna keek hij naar haar. Hij streek even langs de plekken in haar hals. 'Merk je nu hoe boos ik op je was?' Vroeg hij aan haar, met een grijnsje op zijn gezicht. Daarna kwam hij langzaam overeind. Hij wilde nog wel een glas wijn drinken samen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 13 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/3/2017, 08:18

Abbygail Ladell

Ze moest er wel echt eventjes van bijkomen. Ze sloot haar ogen en voelde haar ademhaling langzaam weer vertragen. Daarna keek ze opzij naar Diablo met een grijns. Hij streek langs haar hals en vroeg of ze nu merkte hoe boos hij op haar was. "Hmm. ja echt wel... ik ga er vaker voor zorgen dat je boos wordt op me." Fluisterde ze hees tegen hem. Hij kwam overeind en ze volgde zijn bewegingen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 13 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/3/2017, 09:07

Diablo Naresh

Hij keek haar onderzoekend aan, hij wilde weten wat ze er nou echt van vond allemaal. Ze leek het oprecht lekker te vinden en ze wilde er zelfs voor zorgen dat hij vaker boos werd op haar. Hij wist niet of hij dat nou echt een geweldig idee was. Als ze het bewust ging doen zou het echt heel erg heftig worden, nu had ze niet door gehad wat het met hem had gedaan. Ze had er in de herberg echt voor gezorgd dat hij enorm kwaad en in de war was, maar hij zei er niets over. Hij trok zijn ondergoed aan en daarna schonk hij twee glazen wijn vol en ging hij op de bank zitten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 13 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/3/2017, 09:10

Abbygail Ladell

Hij zei er niets over. "Of komt er geen volgende keer?" Vroeg ze nu aan hem terwijl ze op haar buik rolde en hem nieuwsgierig even aankeek over wat hij nu precies leek te denken. Ze had wel het idee dat ze dit vaker zouden gaan doen namelijk.
Hij schonk twee glazen vol en ging op de bank zitten. Ze kwam langzaam overeind en ging naakt bij hem zitten op de bank en pakte de glas wijn van de tafel.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 13 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/3/2017, 09:18

Diablo Naresh

Ze vroeg nu of er geen volgende keer kwam. Ze had dus door dat hij er niet echt op reageerde. Hij nam even een slok van zijn wijn en daarna keek hij haar weer aan. 'Ik denk niet dat je het moet gaan forceren. Net in de herberg was ik zo intens kwaad op je, ik kan het gevoel niet eens omschrijven. Ik weet niet hoe het komt dat je dat voor elkaar krijgt en misschien komt het wel door alles bij elkaar, maar ik wil niet dat we ruzie krijgen om zoiets.' zei hij tegen haar. Hij was echt intens woedend op haar geweest door die opmerking.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 13 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/3/2017, 09:28

Abbygail Ladell

Eindelijk begon hij tegen haar te praten, hij dacht dat ze het niet moest gaan forceren. In de herberg was hij echt intens kwaad op haar geweest, maar hij wilde niet dat ze ruzie zouden krijgen. "Nee, dat wil ik ook echt niet, daarom kwam ik hier ook mijn verontschuldigingen aanbieden." Zei ze zacht tegen hem. Ze dronk langzaam van de wijn en keek daarna weer naar Diablo.
"Ik zal het niet expres doen." Glimlachte ze een beetje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 13 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/3/2017, 09:40

Diablo Naresh

Ze zei dat ze het ook niet wilde, daarom was ze ook haar excuses aan komen bieden. Hij knikte even langzaam, dat was zo. 'Zolang je het niet expres doet is alles oké, denk ik.' stemde hij nu in. Hij dronk zijn wijn leeg en hij schonk de glazen weer bij. 'Het komt ook gewoon door de situatie. Als ik elke keer alleen maar alleen zit en alleen maar aan het lezen hen, word ik blijkbaar niet vrolijker.' zei hij zacht tegen haar. Het kwam niet alleen door Abbygail waarschijnlijk. Hij liet heel even zijn blik over haar heen glijden en hij glimlachte daardoor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 13 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/3/2017, 10:07

Abbygail Ladell

Hij dacht dat het oké was wanneer ze het niet expres deed. Ze knikte daardoor een beetje. Hij gaf aan dat hij alleen maar aan het lezen was en dat maakte hem ook niet vrolijker. "Dat begrijp ik ook wel. Maar morgen ga je voor mij op zoek naar de spullen die ik nodig heb, dan ben je weer even ertussenuit." Zei ze hem nu met een glimlach en ze gaf hem een knipoog wanneer hij zijn blik over haar heen liet glijden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 13 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/3/2017, 10:11

Diablo Naresh

'Ja, je hebt gelijk, dat zal mij wel goed doen waarschijnlijk.' stemde hij nu in. Ze gaf hem een knipoog en daardoor greep hij haar vast en trok hij haar bovenop zich. Hij liet zijn handen naar haar heupen glijden en hij drukte even kort zijn lippen in haar hals. 'Dus, je hebt hier nog geen leuke vent gevonden waarmee je het wel ziet zitten?' vroeg hij nu. Hij had allemaal niet echt door wat er om zich heen gebeurde doordat hij elke keer zo hard aan het leren was, maar ze zou waarschijnlijk niet zo met hem omgaan als ze iemand had.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 13 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/3/2017, 10:15

Abbygail Ladell

Hij dacht dat het hem wel goed zou doen. Door haar knipoog werd ze ineens door hem vastgegrepen. Hij trok haar bovenop zich en zijn handen gleden over haar lichaam heen. Ze sloeg haar armen om zijn hals heen en grijnsde hem toe. Dit vond ze wel heel erg leuk eigenlijk. Hij was verrassend, verfrissend. Ze kende niemand zoals Diablo. Hij vroeg of ze hier nog geen leuke vent gevonden had waarmee ze het wel zag zitten. "Nee, voldoende uitgelokt, maar hun reacties bevielen me niet echt." Vertelde ze hem eerlijk en ze streek langs zijn rug.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 13 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/3/2017, 10:18

Diablo Naresh

Ze sloeg haar armen om zijn nek heen en hij zag de grijns op haar gezicht. Ze zei daarna dat ze er voldoende uitgelokt had, maar hun reacties bevielen haar niet echt. Hij voelde haar vingers langs zijn rug glijden en hij bleef naar haar kijken. 'Wat is dan de reactie waar je op gehoopt had?' vroeg hij nu. Hij was er wel benieuwd naar, benieuwd naar wat voor idee ze daar over had.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 13 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/3/2017, 10:32

Abbygail Ladell

Hij bleef naar haar kijken en ze keek diep in zijn ogen terug. Hij wilde weten op welke reactie ze gehoopt had. "Fel, avontuurlijk, gevaarlijk, onverwachts." Fluisterde ze te gen hem met een doordringende blik in haar ogen. Ze waren allemaal zo voorspelbaar, dat wilde ze niet meer. Ze wilde iets anders.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 13 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/3/2017, 10:47

Diablo Naresh

Hij grinnikte door wat ze vertelde, maar hij vond het duidelijk wel leuk om te horen. 'Ik weet niet of er wel iemand bestaat die aan jouw eisen kan voldoen.' zei hij grijnzend en plagend tegen haar. ' Ze mogen dus vooral niet saai en normaal zijn? daar komt het op neer?' Vroeg hij daarna. Hij drukte zacht zijn lippen in haar hals en hij zoog weer even, hij vond het zelf ook echt leuk om te doen en de afleiding beviel hem ook goed. Het was beter dan hele avonden alleen zitten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 13 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/3/2017, 10:49

Abbygail Ladell

Ze hoorde hem grinniken. Hij dacht niet dat er ook maar iemand was die aan haar eisen kon voldoen. Ze trok daardoor een pruillipje en keek hem aan. "Hij bestaat vast wel." Zei ze eigenwijs tegen hem terug. Hij vroeg daarna waar het op neer kwam en ze knikte eventjes. "Ja, klopt, dat is wat ik wil." Zei ze tegen hem met een grijns. Hij drukte zijn lippen weer in haar hals en ze sloot haar ogen daardoor eventjes. Het was heel fijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 13 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/3/2017, 10:53

Diablo Naresh

' We zullen zien. Ik denk dat je te veel eisend bent.' Plaagde hij haar nu. Ze leek wel te genieten van wat hij deed en hij liet zijn handen nu zachtjes over haar lichaam glijden. 'Je kan hier blijven slapen, als je wilt.' zei hij zacht tegen haar. Het ging nog steeds een beetje tegen zijn principes in, maar voor Abbygail maakte hij wel een uitzondering. Dat vond hij veel minder erg, als ze geen ruzie hadden klikte het gewoon goed tussen hun.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 13 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/3/2017, 11:14

Abbygail Ladell

Hij dacht dat ze te veeleisend was. Ze haalde haar schouders een beetje op. "Misschien, maar beter veeleisend dan dat ik overal genoegen mee neem." Sprak ze tegen hem in en ze gaf hem even een knipoog. Hij gleed met zijn handen over haar lichaam heen, ze vond het heel prettig. Daarna stelde hij voor dat ze wel bij hem mocht blijven slapen. Haar ogen twinkelden daardoor. "Lekker." Zei ze met een grijns. Zij sliep graag naast iemand, dan kon ze beter slapen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 13 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/3/2017, 12:21

Diablo Naresh

Ze zei dat het misschien zo was, maar beter veeleisend dan dat ze overal genoegen mee zou nemen. 'ja, daar heb je misschien wel gelijk in.' gaf hij toe. Het was beter om een beetje kritisch te zijn, waarschijnlijk. Dat was niet zo'n gek idee. Ze had een twinkeling in haar ogen staan en ze zei dat ze het lekker vond, waardoor hij zelf ook grijnsde. Hij zoende haar langzaam en daarna kwam hij overeind. Hij tilde haar heel simpel op en hij legde haar op het bed neer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 13 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/3/2017, 12:45

Abbygail Ladell

Hij dacht dat ze er misschien wel gelijk in had. "Wat zoek jij dan?" Vroeg ze nu aan hem met een glimlach aan hem en een doordringende blik in haar ogen. Ze werd langzaam door hem gezoend en daarna tilde hij haar op alsof ze niets woog en werd ze op het bed neergelegd door hem. Ze keek hem met twinkelende ogen aan en sloeg de dekens om haar lichaam neer.
"Je bent toch nog verdomd sterk voor iemand die alleen maar in de boeken zit." Lachte ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 13 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/3/2017, 13:14

Diablo Naresh

Ze vroeg nu wat hij zocht en daardoor grijnsde hij even. 'Zeker niet iemand die saai is. Iemand die mij durft tegen te spreken, maar mij ook respecteert om hoe ik ben.' zei hij tegen haar. Hij wilde niet een of ander grietje dat doodsbang voor hem was, maar hij wilde ook niet dat iemand van hem walgde, hij wist niet eens of hij wel opzoek was naar iemand. ze sloeg de dekens om haar lichaam heen en door wat ze zei grijnsde hij. 'Gelukkig maar.' plaagde hij haar. Hij trok de dekens aan de kant met een krachtige beweging en hij boog over haar heen. 'Wie zei dat we al gingen slapen?'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 13 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 28 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 20 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum