Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 12 van 28 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 20 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/3/2017, 11:16

Abbygail Ladell

Hij zat hele dagen alleen maar te leren, natuurlijk was hij enthousiast. “Hmm…” Mompelde ze en ze keek hem even uitdagend aan toen zijn hand iets naar boven gleed. “Het was eenmalig, zei je toch?” Vroeg ze hem nu met een twinkeling in haar ogen, aangezien hij er wel voor zorgde dat ze er zin in kreeg. Het eten werd op tafel gezet en Diablo stopte. Hij vond het idee van haar goed.
“Dus, dat is ook het eerste wat jij wilt doen?” Plaagde ze hem.



Lolita Fullbright

“Dat snap ik, dat snap ik heel erg goed, lieve Leroy, maar ik heb dit wel even nodig om dat weer te beseffen. Het is goed als we vaker er even samen op uit gaan en Esmeralda heeft natuurlijk gelijk, zij kan ook voor ons zoontje zorgen.” Glimlachte ze hem toe. Hij ging mee in haar zoen en vroeg daarna zacht of ze het nog wel zag zitten met hem.
“Natuurlijk! Je bent fantastisch, ik ben stapelgek op je.” Zei ze meteen enthousiast en ze drukte weer haar lippen op die van hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/3/2017, 11:24

Diablo Naresh

Ze zei nu dat het eenmalig was, dat was inderdaad wat hij gezegd had. 'Twee keer kan ook geen kwaad... Het is meer, ik heb er echt nogal veel zin in.' Gaf hij nu heel erg eerlijk toe. 'Ik wil afstand houden van iedereen in het kasteel, ik wil geen enorm risico nemen dat iemand ergens achter komt. Maar straks lukt het mij niet meer...' zei hij zacht. De vorige keer met haar was het heerlijk geweest en hij betrapte zich er op dat hij daar steeds meer aan moest denken. Hij kon er niks aan doen. ' Je bent gewoon heel aantrekkelijk.' gaf hij uiteindelijk toe.

Leroy Fullbright

Hij luisterde naar haar en nu kreeg hij iets meer zelfvertrouwen terug. 'Ik ben blij dat je dit zegt.' zei hij zacht. Hij kreeg bijna het gevoel dat ze genoeg had aan het kindje en dat hij nu een beetje overbodig werd. dat ze hem ook niet echt meer aantrekkelijk vond. Daar had hij het moeilijk mee, want andere vrouwen gaven wel aan dat ze interesse hadden. Hij ging weer mee in de zoen en hij trok haar dicht tegen zijn lichaam aan, hij sloeg zijn armen helemaal om haar heen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/3/2017, 11:30


Abbygail Ladell

Door wat hij vertelde, begon ze te grinniken en haar ogen twinkelden vrolijk. Hij wilde afstand houden van iedereen en geen risico nemen dat iemand ergens achter kwam. Hij vond haar ook gewoon heel aantrekkelijk. “Heel fijn om te horen.” Zei ze met twinkelende ogen tegen hem. Ze pakte zijn kin vast en keek hem doordringend aan. Daarna drukte ze haar lippen op die van hem en zoende hem genietend.



Lolita Fullbright

Hij was blij dat ze dit zei tegen hem en hij ging weer mee in haar zoen. Ze werd dicht tegen hem aangetrokken en zijn armen voelde ze helemaal om haar heen. Ze genoot hier echt van. Het was heerlijk, zo dichtbij hem. “Natuurlijk Leroy… je bent nu eindelijk de persoon die ik hoopte dat je kon zijn… je bent leuker dan ooit. Ik ben verliefder dan ooit…” Fluisterde ze liefdevol tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/3/2017, 11:36

Diablo Naresh

Ze leek het allemaal wel leuk te vinden en opeens werd hij door haar gezoend. Hij ging er heel erg graag in mee, het verlangen was nogal sterk en hij ging dichter bij haar zitten. Langzaam en onopvallend gleed zijn hand over haar lichaam heen, hij voelde hoe heftig zijn lichaam hier op reageerde. Hij wilde dit echt heel erg graag. Hij bleef haar zoenen, maar hij wist dat ze ook nog moesten eten. Daarom hield hij met wat moeite weer langzaam op. Hij bleef wel over haar been heen strelen, dat viel toch niemand op.

Leroy Fullbright

Door wat ze zei viel alle spanning van zich af. Dit voelde een heel erg druk beter zo, hij was veel minder ongerust over alles. Het was een goed gevoel dat alles nog goed zat. 'Misschien kunnen we dan af en toe even kijken of er een moment is dat we samen kunnen zijn.' Zei hij nu. Dat zou hem een heel stuk gelukkiger maken, want hij voelde zich nu al meteen veel beter. Hij gaf haar weer een kusje en hij keek haar aan. 'Wat dacht je er van om vanavond in de herberg te slapen?' Stelde hij voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/3/2017, 11:58

Abbygail Ladell

Hij ging mee in haar zoen en ging dichterbij zitten. Ze voelde hoe zijn hand over haar lichaam ging en ze kreunde gesmoord eventjes. Het was heerlijk, ze merkte dat hij dat ook vond, want hij kon maar met moeite stoppen. Ze voelde wel dat hij over haar been bleef strelen, iets dat heerlijk voelde. “Eet smakelijk.” Zei ze tegen hem met een knipoog en daarna begon ze te eten.


Lolita Fullbright

Ze zag hem in een stuk ontspannen en hij vroeg of ze misschien af en toe een moment echt samen konden zijn. “Dat lijkt me heel fijn. Dat kunnen we vast wel regelen.” Zei ze zachtjes met een glimlach tegen hem. Ze kreeg weer een kusje van hem en daarna stelde hij voor om vanavond in de herberg te slapen.
“Vooruit, omdat het samen met jou is.” Plaagde ze een beetje. “En jij? Houd jij nog steeds wel een beetje van mij?” Vroeg ze plagend aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/3/2017, 12:04

Diablo Naresh

Hij wist maar met heel veel moeite hier stil te zitten. Het was duidelijk zwaar voor hem, maar het maakte niet uit, Abbygail was toch de enige die het zou kunnen doorhebben. Hij at wel van zijn eten, het smaakte hem namelijk echt heel erg goed, maar zijn aandacht lag vooral bij haar en het duurde dan ook niet lang voor hij zijn hand helemaal naar boven liet glijden en haar zo aanraakte. Hij had zijn eten toch al bijna op. Hij keek af en toe naar haar om te zien hoe ze er op reageerde.

Leroy Fullbright

'Het lijkt mij echt heel erg fijn om weer een nachtje samen te zijn.' Zei hij tegen haar. Hij keek er nu al naar uit. Het was lang geleden. Ze vroeg hoe het voor hem was, of hij nog wel een beetje van haar hield. 'Echt zielsveel... Jij bent alles voor mij en ik vind je echt helemaal geweldig. Daarom doet het mij ook goed om samen wat tijd door te brengen.' Fluisterde hij. Hij streek langs haar wang en zijn vingers gleden naar haar hals. Daarna drukte hij zijn lippen daar en zoog hij zachtjes. Hij miste dat allemaal enorm.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/3/2017, 12:38

Abbygail Ladell

Hij kon echt niet zo goed stil zitten, dat vond ze eigenlijk wel heel erg leuk, hoe verder hij gedreven werd, hoe meer hij haar zou laten genieten. Zijn hand gleed naar boven toe en ze hapte even naar adem, ze vond het heerlijk. Hij wist ook gewoon heel erg goed wat hij deed.



Lolita Fullbright

Ze knikte even. Haar leek het ook echt prettig om een nacht samen door te brengen. Ze was alles voor hem, hij hield zielsveel van haar en ze was geweldig, daarom deed dit hem ook zo goed. Ze glimlachte daardoor liefdevol, blij om dit te horen van hem. Zijn lippen drukte hij in haar hals en hij zoog zacht. Ze sloot haar ogen en bleef dicht tegen hem aan staan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/3/2017, 12:50

Diablo Naresh

Hij kon heel goed aan haar zien dat ze dit leuk vond en dat ze hier van genoot. Ze hapte naar adem en hij grijnsde daardoor. Hij ging door en uiteindelijk zoende hij haar weer, maar daarna nam hij een beetje afstand en keek hij haar aan. 'Dansen?' vroeg hij. Misschien kon hij dan een beetje van zijn energie kwijt, bovendien was het heel erg leuk om te doen. Hij hield er van, zeker met een mooie vrouw.

Leroy Fullbright

'ik hou zo enorm veel van jou.' fluisterde hij nu, vol gevoel. Ze bleef dicht tegen hem aanstaan en accepteerde gewoon wat hij deed, maar al vrij snel hield hij op en pakte hij haar hand weer vast. 'Laten we maar verder lopen, het is echt heerlijk weer.' zei hij zachtjes. Hij was wel wat onder de indruk van alles, haar woorden deden veel met hem, vooral omdat hij zelf echt wel getwijfeld had. Hij kon er niets aan doen, zo was hij gewoon.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/3/2017, 13:02

Abbygail Ladell

Hij grijnsde door haar reactie, ze zag aan hem dat hij het heel erg leuk vond allemaal. Vervolgens vroeg hij haar om samen te dansen en daardoor pakte ze zijn hand. “Daar zeg ik geen nee tegen.” Grijnsde ze breed en ze kwam overeind en trok hem met haar mee de dansvloer op met twinkelende ogen.



Lolita Fullbright

Hij zei haar dat hij enorm veel van haar hield en ze streek daardoor eventjes door zijn haren heen. “Ik ook van jou…” Fluisterde ze hem toe. Hij pakte haar hand en gaf aan dat ze maar eens verder moesten gaan lopen, het was heerlijk weer. “Dat is het zeker.” Glimlachte ze en ze kneep even in zijn hand en liep vrolijk met hem mee.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/3/2017, 13:07

Diablo Naresh

Ze zei er geen nee tegen en hij werd al overeind getrokken. Hij ging meteen met haar mee en eenmaal in het midden van de groep mensen pakte hij haar vast. Hij hield haar dicht tegen zich aan en hij keek in haar mooie ogen. Het was duidelijk dat het verlangen echt enorm sterk was, maar hij kon zich alsnog meestal redelijk goed inhouden. Hij ging zich niet helemaal als een idioot gedragen, dat was wel fijn.

Leroy Fullbright

Ze streek door zijn haren en ze zei dat ze ook van hem hield. Ze was vrolijk en dat deed hem goed, daar stak ze hem meteen mee aan. Het was echt prachtig in dit deel van het bos en opeens bedacht hij zich. 'We kunnen ook doorlopen naar het strand en dan daarna rustig naar de herberg gaan...' zei hij. Het strand bleef een bijzondere plek voor hem en hij was er al heel erg lang niet meer geweest.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/3/2017, 13:25

Abbygail Ladell

Hij pakte haar vast en hield haar dicht tegen zich aan. Ze keek doordringend in zijn ogen en merkte hoe ze helemaal opging in de opzwepende muziek. Het was heerlijk en ze genoot ook echt met Diablo, misschien ook wel omdat ze hem steeds beter leerde kennen. Ze begon hem meer te waarderen voor wie hij was en hoe hi jwas.



Lolita Fullbright

Hi jstelde voor om door te lopen naar het strand. Ze werd daardoor stil en dacht aan het strand. De plek waar ze altijd naartoe gingen wanneer het moeilijk was, die plek, daar lagen hun mooiste herinneringen. De fijne tijden tussen de donkere tijden door… Ze pakte zijn hand steviger vast en keek hem aan.
“Dat lijkt me heel fijn.” Fluisterde ze wat schor, het betekende gewoon veel voor haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/3/2017, 13:32

Diablo Naresh

Na een tijd had hij het best wel warm gekregen en hij nam Abbygail met zich mee naar de rand van de herberg. Hij drukte haar tegen de muur aan en daarna zoende hij haar meteen. 'ik vond het heerlijk.' fluisterde hij. Hij liet zijn lippen naar haar hals glijden en zijn handen gleden tegelijkertijd over haar lichaam heen. Het maakte hem niet zo veel uit, hij had er zin in, niemand zou echt op hun letten en het was toch druk, iedereen was met zichzelf bezig.

Leroy Fullbright

Ze zei schor dat het haar fijn leek. Dat had hij al gedacht, die plek had voor hun heel erg veel waarde en daarom vond hij het zelf ook fijn. Al deed het hem zichtbaar goed om even wat tijd met haar door te brengen. Dan had hij minder zorgen over alles, dan hoefde hij alleen maar aan haar te denken, aan hun geluk. Eenmaal bij de zee ademde hij diep in, het gaf hem altijd een heel fijn gevoel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/3/2017, 13:36


Abbygail Ladell

Ze werd door hem meegenomen en tegen de muur gedrukt terwijl ze nog in de herberg stonden. Hij zoende haar en fluisterde dat hij het heerlijk vond. Zijn lippen gingen naar haar hals en zijn handen gleden over haar lichaam heen.
“Ik vind het heerlijk, maar ik ben niet ordinair, Diablo.” Sprak ze hem hees toe en ze duwde hem zacht iets van haar af. Dit deden de hoeren op deze manier, dat was ze niet. Absoluut niet.



Lolita Fullbright

Hij nam haar met zich mee en ze sloot haar ogen bij de zee en liet alle herinneringen weer langzaam terug komen. Ze glimlachte en leunde tegen Leroy aan. Het was prachtig. De zon kwam hen tegemoet over het water en het was er heel erg rustig. Geen mens te bekennen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/3/2017, 13:40

Diablo Naresh

Ze zei dat ze het heerlijk vond, daar wilde hij op reageren, maar het werd gevolgd met de woorden dat ze niet ordinair was. Hij werd weggeduwd en nu werd zijn blik donker. 'Probeer je te suggereren dat ik wel ordinair ben?' vroeg hij direct. Dit vond hij niet leuk. Dat was een echte belediging en daar kon hij niet tegen. Hij stapte naar achteren en hij probeerde dit niet te zwaar op te nemen, maar dit was hoe hij was. Ze mocht wel wat beter op haar woorden letten. 'Zoek dan maar iemand die niet ordinair is.' beet hij haar toe, daarna draaide hij zich om en liep hij weg. Hij ging wel meteen de herberg uit, het was beter als hij even alleen was en gewoon terug ging naar het kasteel.

Leroy Fullbright

Ze leunde tegen hem aan en hij sloeg meteen zijn arm om haar middel heen. Zachtjes streek hij met zijn vingers over haar rug heen. Hij had nooit gedacht dat het tussen hun zo geweldig zou voelen, maar nu was hun band zo sterk dat ze overal uit leken te komen, al had hij het soms nog steeds moeilijk met zijn gevoelens. Dat zou waarschijnlijk nooit echt veranderen, het was gewoon hoe hij was .
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/3/2017, 13:46

Abbygail Ladell

Zijn blik was donker en hij dacht dat ze suggereerde dat hij wel ordinair was. “Nee, dat bedoel ik helemaal niet.” Ging ze meteen tegen hem in. Hij stapte naar achteren en beet haar iets toe, daarna ging hij weg. Ze trok haar jurk weer wat recht en zuchtte even diep. Hij stelde zich vreselijk aan. Ze bedoelde helemaal niet dat ze hem ordinair vond, dat was hij namelijk ook echt niet. Maar zo in de herberg… dat vond ze niet prettig, het voelde ordinair. Ze liep zelf ook maar weer gewoon terug naar het kasteel terwijl ze even diep zuchtte.


Lolita Fullbright

Het was heerlijk dat hij zacht over haar rug streelde. Ze kroop daardoor dichter tegen hem aan en gaf hem een klein en lief kusje op zijn wang met een glimlach. Daarna keek ze weer voor zich uit. “Had je dit ooit verwacht Leroy? Dat we zover konden komen samen?” Vroeg ze zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/3/2017, 13:54

Diablo Naresh

Hij wist niet hoe het kwam dat hij zo ontzettend heftig op haar reageerde. Misschien was het echt omdat hij zich kapot verveelde. Omdat hij niets te doen had en alleen maar moest lezen en leren en alleen in een kamer zat. Misschien deed dat hem echt niet zo goed en wilde hij op dat soort momenten wel wat meer actie, maar hij moest geduld hebben. Hij zuchtte en eenmaal in zijn kamer liet hij zich op het bed zakken. Nu was hij al helemaal gespannen. Hij trok zijn shirt uit en hij wreef langs zijn voorhoofd, hij baalde hier echt van.

Leroy Fullbright

ze kroop tegen hem aan en hij kreeg een klein kusje van haar, het liet hem glimlachen. 'Nee, eigenlijk niet. Ik dacht dat het uit zou lopen op allemaal ellende en dat ik je vooral heel erg ongelukkig zou maken.' gaf hij toe. Het was eigenlijk echt het tegenovergestelde van dat. Ze waren gelukkig nu, het was allemaal veel beter dan hij ooit verwacht had en dat deed hem goed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/3/2017, 14:02

Abbygail Ladell

Wanneer ze weer op het kasteel was, besloot ze toch maar om even langs te gaan bij Diablo. Ze klopte zacht aan op zijn slaapkamer deur. Het was niet de bedoeling dat ze ruzie met hem kreeg, dat wilde ze niet en het was nergens voor nodig. Ze wilde hem geen pijn doen of wat dan ook. Daar was haar opmerking ook helemaal niet op gebaseerd.


Lolita Fullbright

Hij gaf aan dat hi jdacht dat hij haar vooral heel erg ongelukkig zou maken. “Gekkerd.” Zei ze hem lief en zacht en ze kroop nog wat dichter tegen hem aan. “Natuurlijk niet… gelukkig had ik er zoveel vertrouwen in.” Glimlachte ze hem toe en ze keek weer eventjes naar hem op. Ze was echt stapelgek op hem. Hij betekende heel erg veel voor haar en hij was de belangrijkste persoon uit haar leven.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/3/2017, 14:06

Diablo Naresh

Er werd op de deur geklopt en daardoor kwam hij langzaam overeind. Zijn haar zat nogal door de war en hij had alleen nog maar zijn broek aan, maar hij wist dat het waarschijnlijk toch Abbygail was. Dat liet hem ook even twijfelen, hij wist niet of hij wel open wilde doen. Hij baalde echt enorm van haar opmerking. Toch opende hij de deur wel en hij zag haar staan, waardoor hij diep inademde, maar helemaal niets tegen haar zei. Hij moest duidelijk opletten dat hij niet weer opnieuw boos werd.

Leroy Fullbright

"daar ben ik ook heel erg blij om, anders was het nooit goed gekomen tussen ons.' fluisterde hij. Ze keek naar hem op en hij gaf haar nog een kusje, daarna keek hij weer voor zich uit. 'We kunnen wel over het strand richting het dorp lopen, dat is misschien nog wel wat leuker dan via het bos. Dan lopen we alleen het laatste stukje door het bos.' stelde hij voor. Ze genoten duidelijk allebei van het strand.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/3/2017, 14:12

Abbygail Ladell

Ze staarde naar hem toen hij alleen in zijn broek de deur open deed. Ze hapte naar adem en voelde het verlangen in haar branden. “Het was niet mijn intentie om je te beledigen of pijn te doen, Diablo, echt niet. Het spijt me. Ik bedoelde niets met mijn woorden, alleen dat ik het niet op die manier wilde in de herberg.” Legde ze aan hem uit met een schorre stem.


Lolita Fullbright

“Nee… dat denk ik ook.” Fluisterde ze tegen hem terug. Hij wilde over het strand terug lopen naar het dorp, dat was misschien ook wel leuker dan via het bos. Ze zouden dan alleen het laatste stukje door het bos lopen.
“Dat klinkt als een heel goed plan, Leroy.” Zei ze lief tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/3/2017, 14:14

Diablo Naresh

Ze zei dat het niet haar intentie was om hem te beledigen of pijn te doen, dat speet haar. Ze bedoelde niets met haar woorden, alleen dat ze het niet op die manier wilde. 'Je geeft mij daar nogal gemengde gevoelens over. Ik kan totaal niet inschatten wat je wel of niet wilt en dan opeens maak je zo'n opmerking. Ik doe ook mijn best, Abbygail. Ik werk keihard voor wat we willen bereiken en er is één avond waarop we samen zijn en je leek het prima te vinden.' zei hij nu. Zijn stem klonk nog steeds wat donker.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/3/2017, 14:31

Abbygail Ladell

Hij gaf aan dat ze hem daarover gemengde gevoelens gaf. Hij kon haar niet inschatten en op eens maakte ze zo'n opmerking. Hij deed ook zijn best en hij werkte keihard voor alles wat ze wilden bereikten. ze waren één avond samen en ze leek het prima te vinden.
"Misschien komt dat omdat ik er vreselijk naar verlang..." Fluisterde ze hees. "Daar komen die gemengde gevoelens vandaan. Ik wilde het daar niet, maar ik wil het wel heel graag." Zei ze hem nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/3/2017, 15:00

Diablo Naresh

' Misschien interpreteerde ik het verkeerd. Ik dacht dat je het juist wel heel erg leuk vond, maar misschien komt dat ook wel omdat ik dat zo heel erg graag wil.' gaf hij toe aan haar. Hij pakte haar vast en hij trok haar bij zich in de kamer. Misschien kwam het ook wel omdat hij het zich zo erg aantrok. Haar mening leek er opeens heel erg toe te doen en dat snapte hij zelf ook niet zo goed. Hij schonk een glas wijn voor hun in en hij ging op de bank zitten. Hij wilde niet meteen op haar duiken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/3/2017, 15:06

Abbygail Ladell

Hij dacht dat hij het zich misschien verkeerd interpreteerde, hij dacht namelijk dat ze het juist heel erg leuk vond, maar dat kon ook komen omdat hij het zelf zo graag wilde en daarna werd ze door hem vastgepakt en in de kamer getrokken. Ze grinnikte hierdoor eventjes. "Het is wel heerlijk met je." Zei ze hem nu. Hij schonk een glas wijn in en ging op de bank zitten. Ze boog zich naar hem toe en pakte zacht zijn kin, ze zoende hem vurig nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/3/2017, 17:11

Diablo Naresh

Ze grinnikte en zei dat het wel heerlijk met hem was. Normaal had hij het nooit nodig om bevestiging te krijgen van iemand, maar nu deed het hem ergens wel goed en dat verbaasde hem wel een beetje. Kwam dat door haar of kwam dat doordat hij zo veel alleen was? Misschien deed dat hem toch niet zo heel erg veel goeds. Hij vond alles daardoor saai worden en de verveling was best een probleem. Eenmaal op de bank boog ze naar hem toe en hij werd vurig gezoend. Hij ging er langzaam in mee en hij zette zijn glas aan de kant. Hij stopte de zoen wel om haar aan te kijken. 'Het zal niet zachtjes gaan zo.' zei hij nu tegen haar. Hij was ergens nog steeds boos om de opmerking en dat ging hij haar laten voelen als ze door gingen, bovendien zou hij heftig worden als ze zelf zo gretig was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/3/2017, 08:45


Abbygail Ladell

Hij ging mee in haar zoen en zette zijn glas ook aan de kant. Daarna gaf hij aan dat het niet zachtjes zou gaan als ze zo doorgingen. “Wilde ik dat dan?” Vroeg ze hem nu schor en hees en ze keek hem doordringend even aan. Ze begon zijn shirt los te maken en hem uit te kleden. “Laat maar eens zien hoe boos je net op me was.” Fluisterde ze hees in zijn oor. Ze had zoveel zin in hem, ze wilde dit heel graag. Het leek haar heerlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 28 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 20 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum