Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/12/2016, 20:27

Joy

Ze haalde opgelucht adem door zijn woorden en daardoor legde ze haar hoofd tegen de muur en veegde haar tranen weg. "Dankjewel." Zei ze heel erg zachtjes. Hij zei dat het hem speet dat hij haar pijn had gedaan.
"Het is oké, je vond het zelf ook moeilijk..." Mompelde ze hem toe.
"Kom maar binnen." Zei ze vervolgens zachtjes tegen hem terwijl ze wel bleef zitten met haar knieën opgetrokken en haar rug tegen de muur.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/12/2016, 20:29

David Hiddon

Ze bedankte hem en zei daarna dat het oke was, hij vond het zelf ook moeilijk. Dat was waar, hij vond dit allemaal heel erg moeilijk. Hij mocht binnenkomen en hij deed de deur langzaam open en weer dicht. Hij bleef staan, dit soort situaties vond hij echt enorm lastig, hij wist niet wat hij nu moest doen. 'ik wil er graag over praten, maar dat vind ik echt heel erg moeilijk.' zei hij nu heel eerlijk tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/12/2016, 20:32

Joy

Hij kwam binnen en ze glimlachte zwakjes naar hem. Hij wilde erover praten, maar dat vond hij heel erg moeilijk. "Ik ook... kom je naast me zitten?" Vroeg ze nu aan hem en ze klopte eventjes op de grond naast haar.
"Ik wil gewoon al die dingen die jij wilt, die wil ik nog niet.." Zei ze zachtjes en wat spijtig tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/12/2016, 20:34

David Hiddon

Ze vond het ook moeilijk en ze vroeg of hij naast haar kwam zitten. Hij knikte langzaam en hij ging naast haar zitten, heel voorzichtig pakte hij haar hand vast. Ze zei dat ze alle dingen die hij wilde, nog niet wilde. 'Weet ik.' fluisterde hij. Hij vond het wel heel moeilijk. 'Soms heb ik opeens dat ik het wel heel erg graag wil en dat gevoel is zo heftig, dat ik niet weet wat ik er mee moet.' zei hij zachtjes. 'Ik wil je geen pijn doen, echt niet.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/12/2016, 20:43

Joy

Hij kwam naast haar zitten en pakte haar hand vast. Ze legde haar hoofd tegen hem aan en merkte dat het beter voelde voor haar. Hij wist wel dat ze het nog niet wilde. Soms wilde hij het ineens heel graag en dat was een heftig gevoel, hij wist niet wat hij ermee aanmoest, maar hij wilde haar geen pijn doen.
"Ik herken dat gevoel helemaal niet... wat kan ik dan het beste doen?" Vroeg ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/12/2016, 20:47

David Hiddon

Ze legde haar hoofd tegen hem aan, hij sloeg nu langzaam zijn arm om haar schouders heen. Ze herkende het gevoel niet en ze wilde weten wat ze het beste kon doen. 'Dat weet ik ook niet zo heel erg goed.' gaf hij toe. 'Ik vind het moeilijk.' zei hij daarna zachtjes. 'Wat zijn dan dingen die jij wel fijn vindt? Wat zou jij graag willen doen, of wil jij helemaal niets?' vroeg hij zachtjes en hij keek haar aan, hij was hier duidelijk ook echt onzeker over.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/12/2016, 20:51

Joy

Hij wist het ook niet zo heel erg goed wat ze dan moesten doen. Hij vond het moeilijk, ze knikte daardoor eventjes, dat vond ze ook heel erg. Hij vroeg wat ze wel fijn vond om te doen en wat ze wilde.
"Ik vind het heel erg fijn om met je te knuffelen en bij je te zijn, ik wil ook wel voorzichtig wat dingen proberen, maar wel echt voorzichtig, ik vind het spannend." Legde ze aan hem uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/12/2016, 20:52

David Hiddon

Ze vond het heel erg fijn om bij hem te zijn, ze wilde hem knuffelen en ze wilde ook voorzichtig wat dingen proberen, maar wel echt heel erg voorzichtig, ze vond het spannend. Daardoor knikte hij langzaam. 'Dat snap ik.' zei hij daarna. Hij begreep goed dat ze het spannend vond. 'ik vind het ook wel spannend hoor, ook al lijkt het misschien niet zo.' zei hij daarna met een zwakke glimlach op zijn gezicht. 'Wat wil je proberen?' vroeg hij daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/12/2016, 20:57

Joy

Hij snapte het en dat liet haar glimlachen. Hij vond het ook wel spannend, ook al leek dat niet zo. Ze grinnikte. "Echt? Vind je het ook spannend?" Vroeg ze nu aan hem, dat had ze helemaal niet gemerkt aan hem.
"Ik wil proberen wat meer met zoenen denk ik, tot nu toe waren het alleen maar kleine kusjes." Sprak ze zacht tegen hem.
"Wat wil jij?" Vroeg ze nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/12/2016, 21:00

David Hiddon

'Ja, ik vind het heel spannend,' gaf hij toe. Ze wilde wat meer proberen met zoenen, tot nu toe waren het alleen maar kleine kusjes. Ze vroeg wat hij wilde en daar dacht hij even over na. 'Weet ik eigenlijk niet zo goed... ik... ik weet niet echt wat normaal is.' zei hij zachtjes tegen haar. Hij wilde wel graag iets doen, maar wat allemaal mogelijk was wist hij niet. Hij had echt geen idee, hij kon het ook moeilijk inschatten, want hij wilde alleen maar heel snel van het gevoel af.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/12/2016, 21:04

Joy

Hij gaf nogmaals toe dat hij het heel erg spannend vond en dat liet haar weer glimlachen naar hem. Hij gaf aan dat hij het niet zo goed wist, hij wist niet wat normaal was. "Dat hoeft niet, zeg maar gewoon wat je wilt. We hoeven niet normaal te zijn." Ze streelde over zijn hand heen met haar vingers.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/12/2016, 21:06

David Hiddon

Ze zei dat het niet hoefde, hij moest zeggen wat hij wilde, ze hoefden niet normaal te zijn. Ze streelde over zijn hand heen en hij ademde langzaam in. 'Ik vind het fijn om elkaar aan te raken...' zei hij zachtjes. Hij wist het allemaal echt niet zo goed, hij wilde van het gevoel af, maar hoe het allemaal werkte, dat wist hij echt niet. De vorige keer met het andere meisje, had hij in een waas gehandeld, hij wist niet precies wat hij allemaal gedaan had, maar het gevoel was toen wel weggeweest, daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/12/2016, 21:13

Joy

Hij zei dat hij het fijn vond om elkaar aan te raken. Ze knikte daardoor eventjes en dacht er eventjes over na. "Hoe bedoel je dat precies?" Vroeg ze vervolgens aan hem en ze keek hem aan. Ze begreep hem namelijk niet zo heel erg goed en ze vond het lastig, want ze kende dit allemaal helemaal niet goed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/12/2016, 21:15

David Hiddon

Ze wilde weten hoe hij het precies bedoelde en daardoor viel hij even stil. Hij wist het ook allemaal niet zo goed. 'Gewoon.' fluisterde hij uiteindelijk moeizaam. Hij legde voorzichtig zijn hand op haar been, maar hij wist echt niet wat hij moest doen, hij was zo bang om het fout te doen en haar bang te maken. 'Ik weet het niet.' stamelde hij uiteindelijk en direct nam hij helemaal afstand van haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/12/2016, 21:24

Joy

Hij zei dat het 'gewoon' zou zijn en daardoor keek ze hem nogmaals vragend aan, dit begreep ze echt niet helemaal bij hem. Hij legde zijn hand op haar been en daarna begon hij te stamelen en nam hij afstand.
"Hé... het is oké, ik vond dit niet erg." Fluisterde ze en ze pakte zijn hand weer vast en legde die op haar been neer en ze kroop weer dicht tegen hem aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/12/2016, 21:26

David Hiddon

Ze zei dat het oke was, dit vond ze niet erg, ze pakte zelfs zijn hand weer vast en legde die op haar been neer, ze kroop tegen hem aan. Hij probeerde weer wat te ontspannen, maar met dit soort dingen had hij het echt heel erg moeilijk. Hij wilde het totaal niet fout doen, maar het gevoel dat hij had was sterk en hij kon echt niet inschatten wat goed was en wat niet. Hij liet heel langzaam zijn vingers over haar been heen glijden, heel rustig en voorzichtig. Ze wilde het voorzichtig, dus daar kon hij zich aan vast houden. Hij pakte nu zachtjes haar hand vast en legde die op zijn been neer, hij keek even op om te zien of ze dat wel wilde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/12/2016, 21:32

Joy

Ze glimlachte eventjes naar hem en hij streelde over haar been heen, ze vond het niet erg, zolang hij maar niet te hoog ging met zijn hand. Dat vond ze raar en dat gaf haar een apart gevoel. Hij pakte nu ook haar hand en legde die op zijn neer, daarna keek hij naar haar, ze gaf hem een kusje op zijn wang.
"Dit doe je heel erg goed, dit is heel erg fijn, David, dankjewel... ik vind dit echt niet erg. Ik zou het heel erg prettig vinden als je het altijd op deze manier aanpakt, dat je naar me kijkt om te zien of het goed is." Zei ze hem nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/12/2016, 21:34

David Hiddon

Hij kreeg een kusje op zijn wang en ze zei dat hij het heel erg goed deed, dit vond ze fijn en ze bedankte hem zelfs, ze zou het heel fijn vinden als hij het altijd op deze manier aanpakte, naar haar kijken om te zien of het goed was. 'Dat wil ik wel proberen, maar ik vind het heel erg lastig.' fluisterde hij. Het gevoel was zo enorm sterk en hij vond het moeilijk om zijn aandacht er dan bij te houden. Zijn lichaam verlangde duidelijk al heel lang naar meer dan dit. Hij liet zijn vingers weer heel zachtjes over haar been glijden en nu zoende hij haar heel voorzichtig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/12/2016, 21:40

Joy

Hij wilde het wel proberen en ze glimlachte breed daardoor. "Het is ook lastig... maar we hebben hier allebei gekozen, toch? Dus ondanks dat het moeilijk is, kunnen we het wel, want we willen het allebei." Zei ze hem zachtjes en vol vertrouwen. Zijn vingers gleden over haar been en ze werd heel voorzichtig gezoend. Aarzelend zoende ze hem terug, ze vond het nog wel wat vreemd.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/12/2016, 21:41

David Hiddon

Het was ook lastig, maar ze hadden hier allebei voor gekozen, dus ondanks dat het moeilijk was, konden ze het wel, want ze wilden het allebei. 'Ja, dat is zo.' stemde hij zachtjes in. Ze zoende hem wat aarzelend terug, waardoor hij heel voorzichtig bleef en hij merkte dat hij de neiging kreeg om haar nog veel meer aan te raken, maar hij deed het niet. Het gevoel dat hij had werd nog veel erger en uiteindelijk stopte hij de zoen weer en keek hij haar aan, hij had het echt moeilijk hiermee.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/12/2016, 21:48

Joy

Hij gaf toe dat ze er inderdaad allebei voor hadden gekozen. Hij bleef haar heel voorzichtig zoenen en het voelde heel prettig zo met hem samen. Het was echt wel fijn. Na een tijdje stopte hij en ze keek hem met een glimlach aan.
"Ik vond het leuk." Zei ze hem zacht en ze pakte zijn hand vast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/12/2016, 21:50

David Hiddon

Ze keek in zijn ogen en zei dat ze het leuk vond, ze pakte zijn hand vast en hij ademde heel diep in. 'Ik vind het ook leuk, maar het gevoel wordt alleen maar veel erger.' zei hij zachtjes. Hij wilde zo graag meer dan dit, hij wilde van het gevoel af en hij wist dat hij daarin veel te ver kon gaan, maar dat het niet mocht, dat het haar pijn zou doen. Hij wist ook niet hoe hij het moest zeggen, dus staarde hij maar wat voor zich uit, terwijl hij alles probeerde te negeren.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/12/2016, 21:58

Joy

Hij vond het ook leuk, maar het gevoel werd alleen maar erger. Ze knikte eventjes en nam iets afstand van hem. "Wat nu?" Vroeg ze aan hem, ze vond het heel erg moeilijk om nu te beslissen wat ze moesten doen, moest ze afstand van hem nemen of moest ze iets doen? Ze keek hem vragend aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/12/2016, 21:59

David Hiddon

Ze vroeg wat ze nu moest doen en hij ademde langzaam in. 'Ik weet het niet zo heel erg goed, wil je mij misschien nog wat meer aanraken? Dat vind ik heel erg fijn.' zei hij heel voorzichtig. Hij hoopte dat ze het wilde, dat ze het niet erg vond. Het was voor hem ook enorm onwennig, maar hij hoopte dat ze het wel wilde, want hij had het idee dat dat hem misschien zou helpen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/12/2016, 22:04

Joy

Hij wist het niet goed en vroeg of ze hem nog meer wilde aanraken, dat vond hij fijn. "Oké..." Zei ze zachtjes. Dat wilde ze wel doen want misschien was dat wel een oplossing. Ze streek met haar vingers over zijn been heen, heel lief en zachtjes en ze keek naar zijn gezicht om te zien of hij het fijn vond zo.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum