Skyrim RPG

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay op vr dec 09, 2016 9:45 pm

David Hiddon

Hij zat in zijn kamer en hij merkte dat hij het weer een beetje moeilijk kreeg met zichzelf en met zijn gevoel, vooral wat er tussen hem en Joy was. Hij deed zijn best om alles op een rijtje te krijgen voor zichzelf, maar hij vond het wel echt heel moeilijk. Toen hij Joy zag keek hij op en hij ademde langzaam in, daarna glimlachte hij wel naar haar. Hij kwam overeind en hij sloeg zijn armen om haar heen, maar daarna gleed zijn hand naar haar hals en zoende hij haar, best wel onverwachts, al was het in zijn hoofd wel heel erg logisch.

Nikkay

Aantal berichten : 19915
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 22

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op vr dec 09, 2016 9:49 pm

Joy

Ze opende de deur en glimlachte breed naar hem. Hij kwam overeind en ze voelde zijn armen om haar heen, ze wilde hem knuffelen, maar hij zoende haar ineens. Ze stopte hem meteen. Dat deden ze nooit, ze gaven elkaar af en toe een klein kusje, maar verder niet.
Ze keek hem wat verbaasd aan. "David... rustig aan..." Zei ze zacht met een glimlach.

xAnouk

Aantal berichten : 19701

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op vr dec 09, 2016 10:00 pm

David Hiddon

Hij werd vrij snel gestopt en ze zei dat hij rustig aan moest doen. 'Ik wil het heel erg graag proberen.' Zei hij alleen maar tegen haar. Hij streek met zijn vingers langs haar hals en daarna zoende hij haar opnieuw. Hij deed zijn best om het rustig te houden, maar het was duidelijk dat hij geen goede dag had. Hij lette veel minder op haar en in zijn hoofd was alles een grote chaos, waardoor hij ook niet in kon zien dat hij dit niet zomaar kon doen, het gevoel was zo enorm heftig voor hem en hij kon het niet anders uiten.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op vr dec 09, 2016 10:04 pm

Joy

Hij wilde het heel graag proberen. "Ik niet." Zei ze hem meteen. Hij streek met zijn vingers langs haar hals en zoende haar weer. Ze stopte hem opnieuw en greep zijn handen stevig vast. "Haal even diep adem, David, Rustig... Adem diep in en uit. Je wilt me niet dwingen, je wilt me geen pijn doen." Sprak ze hem zachtjes toe.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op vr dec 09, 2016 10:11 pm

David Hiddon

Hij hoorde niet eens echt dat ze het niet wilde, maar opeens pakte ze zijn handen vast en zei ze dat hij rustig moest ademen. Hij wilde haar geen pijn doen. 'Nee, wil ik ook niet... Maar... Waarom wil je niet? Je vindt mij toch ook leuk? Ik snap het niet.' zei hij. Hij begreep er ook echt helemaal niets van. Hij wilde zo graag, het gevoel was zo sterk en hij voelde het in zijn hele lichaam, hij vond haar echt enorm mooi. Waarom wilde ze het niet met hem? Ergens deed dat hem pijn omdat hij het totaal niet snapte, maar dat begreep hij niet en het zorgde voor meer frustratie en verwarring. 'Ik wil het heel graag...' zei hij, zijn stem schor.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op vr dec 09, 2016 10:15 pm

Joy

Hij wilde haar ook geen pijn doen en hij leek het echt niet te begrijpen. "Ik vind je heel leuk, maar je doet dit nu niet omdat je me zo leuk vind, dit doe je omdat je een gevoel in je lichaam hebt waar je vanaf wilt en waar je mij voor wilt gebruiken. Dat wil ik niet. Ik ben geen object." Vertelde ze hem doordringend. Ze leek behoorlijk stevig in haar schoenen te staan nu en ze was heel zeker van haar zaak.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op vr dec 09, 2016 10:20 pm

David Hiddon

Hij kon haar echt niet goed begrijpen, de woorden leken maar half tot hem door te dringen. 'Maar... Ik wil het toch met jou? Dat komt omdat ik jou leuk vind... Wat moet ik dan? dit voelt vreselijk... Ik wil het echt, maar ik wil niet dat jij het niet wilt... Je mag geen pijn hebben. Alsjeblieft.' zei hij nu zelfs wat wanhopig. Het gevoel was vreselijk en hij kon er duidelijk totaal niet mee omgaan, het maakte hem zo onrustig dat hij niet wist wat hij met zichzelf aan moest. Hij haalde zijn handen los en hij liet die nu over haar lichaam glijden, hij had totaal geen controle over zijn gevoel. Hij voelde constant al zo veel en dat hield hij standaard in, maar soms was het heel heftig en ging het gewoon niet meer, zoals nu.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op vr dec 09, 2016 10:25 pm

Joy

"Ja, je wilt het wel met mij, maar je wilt alleen dat ene. Ik wil het gewoon niet. Ik wil het echt niet, David. Echt niet." Vertelde ze hem doordringend en ze voelde de tranen in haar ogen branden. "Echt niet." Fluisterde ze nog tegen hem. ZIjn handen gleden over haar lichaam heen en ze duwde hem weg en liep de kamer uit. Ze rende weg van hem. Het zou fout gaan als ze langer bleef, hij zou haar pijn doen.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op vr dec 09, 2016 10:33 pm

David Hiddon

Ze wilde het echt niet, daarna rende ze opeens bij hem weg, waardoor hij totaal verward achter bleef. Hij snapte er echt totaal niets van en hij reageerde zich flink af op de meubels om zich heen, maar daarna schoot hij zijn kamer uit. De spanning in zijn lichaam was enorm, de frustratie en verwarring was in zijn ogen te zien en zijn spieren stonden strak. Hij kon totaal niet met zijn eigen gevoelens om gaan en iedereen in de gang ging hem uit de weg. Hij wist niet eens echt wat hij wilde, maar hij wilde Joy wel vinden. Hij wilde niet dat ze weg ging.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op vr dec 09, 2016 10:43 pm

Joy

Ze kon maar een plek bedenken en dat was haar eigen kamer. Ze stormde Nasr binnen toe en.ging in een hoekje zitten. Zacht snikte ze, straks was David boos omdat ze dit niet wilde... dan moest ze het kasteel uit en op straat gaan leven... Ze wilde dat niet meer, ze wilde dat echt niet meer...

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op za dec 10, 2016 10:22 am

Koning Thobias Hiddon

Hij liep door de gang heen, op weg naar Dany, hij wilde graag nog heel even met haar praten, maar opeens zag hij David nogal woest voorbij komen. Thobias zag meteen dat de jongen nogal in de war was en daarom ging hij achter zijn zoon aan en greep hij David krachtig vast. 'Rustig aan, wat is er allemaal aan de hand? Waar komt dit toch vandaan?' Vroeg hij David, die alleen maar heel gefrustreerd op hem reageerde en zich daarna los probeerde te maken, op een wilde manier. Hij keek wat hulpeloos om zich heen, hij wilde niet met David vechten, maar hij kon hier niet mee omgaan.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op za dec 10, 2016 3:19 pm

Sterre Hiddon

Vrolijk liep ze door de gangen heen tot ze wat voelde. Het was een soort wrijving, ze liep daarom de richting uit waarvan ze het voelde en kwam zo bij David en haar vader uit. Ze zag dat hij boos was, de jongen leek kwaad te zijn.
"David." Zei ze alleen en ze keek hem doordringend aan, met haar kracht hield ze zijn blik gevangen en ze ademde diep in en uit, als het goed is zou hij dat overnemen van haar.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op za dec 10, 2016 3:27 pm

David Hiddon

Zijn vader hield hem heel erg stevig vast, en hij had het gevoel dat hij anders helemaal door het lint zou gaan, tot Sterre opeens voor hem stond. Ze noemde zijn naam en hij keek naar haar, langzaam werd hij iets rustiger en hij merkte dat de greep van zijn vader ook iets losser werd. nog steeds was hij in de war, maar nu was hij niet meer zo enorm gespannen, dat was wel iets beter. Hij keek naar zijn vader, die gelukkig bezorgd leek te zijn en niet boos. 'Ik... Sorry.' zei hij alleen maar.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op za dec 10, 2016 3:29 pm

Sterre Hiddon

Ze glimlachte toen het hielp en ze leunde een beetje tegen haar vader aan. "Het is niet erg." Zei ze tegen David met een rustige blik in haar ogen.
"Je kunt Joy nergens toe dwingen, David." Klonk haar stem ineens doordringend. Hoe ze soms dingen wist, dat wist ze zelf eigenlijk ook niet, ze had geen flauw idee, maar ze wist het gewoon en ze was ook blij dat ze weer zichzelf was, heel blij.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op za dec 10, 2016 4:09 pm

David Hiddon

Sterre zei dat het niet erg was, maar hij kon Joy nergens toe dwingen. Daardoor was hij even verbaasd en hij ademde langzaam in. 'Wil ik ook niet.' fluisterde hij. Hij wilde het echt niet, hij wilde Joy geen pijn doen. 'Ik voel het allemaal alleen zo erg, maar ik wil haar geen pijn doen. Ik snap niet waarom ze het niet wilt.' fluisterde hij, heel eerlijk, maar nog steeds een beetje van slag en in de war.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op za dec 10, 2016 4:20 pm

Sterre Hiddon

Hij wilde het ook niet, maar hij voelde het heel erg en hij snapte niet waarom ze het niet wilde. "En zij snapt niet waarom je het wel wilt... Als je het voelt, David, zoek dan afleiding. Ga trainen of iets anders doen zodat je er niet aan denkt." Klonk haar intelligente stem. Ze keek even op naar haar vader om te zien of ze het zo goed deed.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op za dec 10, 2016 4:24 pm

David Hiddon

Zijn vader liet hem nu helemaal los en nam wat afstand, maar hij bleef wel in de buurt. Joy snapte niet waarom hij het wel wilde, dat wasa lastig voor hem te begrijpen. Het gevoel was zo sterk. 'Dat probeerde ik al, ik had al getraind en ik dacht wel dat het beter ging, tot ze bij mij was.' fluisterde hij. Hij zag zijn vader even knikken en nadenken. 'Ik wil het hier graag straks nog even met je over hebben, of morgen. Ik had je graag oplossingen willen geven, maar nu je met Joy bent, is het belangrijk dat je aan haar denkt.' zei zijn vader nu en David knikte langzaam. 'Dat is goed, ik wil haar geen pijn doen.' fluisterde hij.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op za dec 10, 2016 4:26 pm

Sterre Hiddon

Hij probeerde het al en dat liet haar glimlachen. "Ik vind dat wel heel goed en knap van je." Klonk haar stem lief tegen hem. Haar vader zei wat dingen en ze knikte even met een glimlachje. Hij wilde Joy echt geen pijn doen.
"Dan moet je zoveel mogelijk het gevoel aan de kant zetten, want zij is heel anders dan jij, David." Vertelde ze aan hem.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op za dec 10, 2016 6:52 pm

David Hiddon

'Maar... ik...' begon hij, maar hij kwam totaal niet meer uit zijn woorden. Hij wist niet wat hij moest doen, hij wist niet hoe hij het gevoel kwijt kon, hij wist helemaal niet meer hoe hij hier mee om moest gaan. Sterre was gelukkig wel heel lief voor hem en hij knikte langzaam. Zijn vader vertrok, hij hoopte echt dat hij niet alsnog boos zou worden op hem. 'Moet ik het met haar bespreken? Zeggen dat ik het niet verkeerd bedoel?' vroeg hij zacht aan Sterre.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op za dec 10, 2016 6:58 pm

Sterre Hiddon

Ze gaf haar vader een kus op zijn wang en gaf hem daarmee wat meer vertrouwen, ze merkte dat haar vader het ergens moeilijk mee had en dat kon hij wel gebruiken dacht ze. Ze keek David weer aan en hij vroeg of hij het moest bespreken met Joy. "Ja, dat denk ik wel. Vooral als je met haar samen wilt blijven." Glimlachte ze hem toe.
"Misschien is het makkelijker voor je om zo te denken: Wanneer je iets wilt, moet je voor het minst extreme gaan. Joy wilt iets en jij wilt iets anders. Joy haar keuze is minder extreem, dan moet je voor die keuze gaan, stel dat het een keer voorkomt dat zij iets extreems wilt en jij niet, dan moeten jullie voor jouw keuze gaan." Legde ze aan hem uit.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op za dec 10, 2016 7:01 pm

David Hiddon

'Ik wil samen met haar blijven, ik vind haar heel erg leuk.' zei hij zachtjes tegen Sterre. Hij was echt gek op Joy. Daardoor leek het gevoel alleen maar heftiger te worden. Daarna vertelde ze over hoe hij moest denken en hij knikte langzaam. 'Maar ze wilt dus niets.' zei hij zachtjes. Dat maakte het moeilijk, hij wilde zo graag iets doen, van het gevoel af, maar misschien hielp het als hij het zou bespreken, dan kon ze hem beter begrijpen.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op za dec 10, 2016 7:07 pm

Sterre Hiddon

Ze glimlachte toen hij tegen haar zei dat hij Joy heel erg leuk vond. "Dat is heel goed." Zei ze lief tegen hem. Hij zei dat Joy nies wilde.
"Dat is niet waar, ze wilt vast wel iets, maar niet wat jij wilt." Legde ze aan hem uit.
"Bespreek het maar, je moet hier zelf uitkomen, daar kan niemand je verder bij helpen."

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op za dec 10, 2016 7:09 pm

David Hiddon

Het was niet waar, ze wilde vast wel iets, maar niet wat hij wilde. Hij moest het bespreken, ze moesten er zelf uitkomen, daar kon niemand hem verder bij helpen. 'Oke, bedankt Sterre. Ik ga kijken of ik het met haar kan bespreken.' zei hij zachtjes tegen haar. Hij gaf haar zelfs even een knuffel en daarna liep hij door de gangen heen, opzoek naar Joy. Hij hoorde van een wachter waar ze was en hij klopte kort aan, wat aarzelend. 'Joy? Wil je met mij praten?' vroeg hij zachtjes.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op za dec 10, 2016 7:16 pm

Sterre Hiddon

Hij bedankte haar en hij ging kijken of het hem zou lukken. "GOed zo, ik ben trots op je, David." Zei ze lief tegen hem en ze knuffelde hem terug. Daarna liep ze weer rustig weg terwijl ze zachtjes neuriede.

Joy

Ze zat nnog steeds in een hoekje en ze keek met betraande ogen op toen David aanklopte en vroeg of ze met hem wilde praten.
"Ben je niet boos?" Vroeg ze met een trillende stem aan hem en ze keek eventjes naar de dichte deur. "Mag ik ook blijven? Of moet ik nu weg?" Wilde ze van hem weten.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op za dec 10, 2016 7:18 pm

David Hiddon

Ze vroeg of hij niet boos was, of dat ze nu weg moest. 'Nee, natuurlijk niet. Ik dacht dat jij boos zou zijn... ik wil helemaal niet dat je weg gaat, echt niet.' fluisterde hij. Hij bleef naar de deur kijken en hij ademde diep. Hij vond het altijd nogal moeilijk om zijn excuses aan te bieden, omdat hij meestal niet begreep wat hij fout had gedaan. 'Het spijt mij dat ik je pijn heb gedaan.' fluisterde hij daarna, omdat hij dat wel in kon zien, dat was al heel wat.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud Vandaag om 12:40 pm

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven