Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/1/2017, 22:49

Jason Hiddon

Ze zei dat hij dat op zo'n moment echt wel kon doen, het was dan zo fijn, alleen het begin vond ze wennen, dat was moeilijk. Verder ging het wel. Ze was zo enorm lief voor hem. Hij zoende haar nu weer zachtjes en hij legde wat aarzelend zijn handen op haar heupen, daarna gleden ze heel erg zachtjes en enorm voorzichtig naar boven. Hij merkte wel dat hij het fijn vond om haar aan te raken, hij was alleen nog wel heel erg gespannen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 8/1/2017, 20:46

Dany

Ze werd weer zacht door Jason gezoend nadat ze hem wat toegesproken had en hij legde zijn handen nu op haar heupen neer. Ze glimlachte hem eventjes toe en sloot genietend haar ogen door wat hij met haar deed. Het was prettig. Ze zoende hem zacht en langzaam terug en legde haar handen voorzichtig op zijn schouders neer.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 8/1/2017, 20:58

Jason HIddon

Ze leek het echt niet erg te vinden, ze zoende hem terug en hij voelde haar handen op zijn schouders. Hij bleef haar een tijdje zo zoenen en daarna keek hij haar aan. Het was zo enorm verwarrend voor hem dat hij naar haar verlangde, maar aan de andere kant enorm bang was. Hij wist dat hij er over moest praten, maar hij vond het echt lastig. Hij liet zijn handen weer van haar lichaam glijden en hij ademde diep in. Hij kon hier echt niet zo goed mee omgaan, hij was zo bang door alles en het was zo moeilijk om te praten over zijn gevoel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 8/1/2017, 21:38

Dany

Ze keek Jason bemoedigend aan toen hij stopte. "Het voelde hartstikke fijn lieverd, echt waar, dankjewel, dit voelde heel erg goed met jou samen en ik houd van je." Klonk haar stem vol liefde tegen hem. Ze pakte nu zachtjes zijn hand vast en kneep er eventjes bemoedigend in met een glimlach rond haar lippen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/1/2017, 06:57

Jason Hiddon

Ze was enorm lief voor hem en daardoor glimlachte hij een beetje. 'Ik ben blij dat je het fijn vond.' was eigenlijk het enige dat hij heel erg zachtjes tegen haar zei. Hij was er ook echt blij mee, maar het was voor hem nog steeds lastig. Hij ging op de bank zitten en hij keek weer naar haar. Ze was zo ontzettend mooi. 'Ben je er al klaar voor om te trouwen?' Vroeg hij zacht, wel met een glimlachje op zijn gezicht. Hij keek er echt enorm naar uit. Hij hoopte dat daarna alles beter zou gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/1/2017, 08:37

Dany

Hij was blij dat ze het fijn vond, ze zag het ook aan hem, hij straalde het uit. Ze glimlachte eventjes en kwam naast hem zitten op de bank. Hij wilde weten of ze er klaar voor was om te trouwen. “Ja, nu wel, ik kan niet wachten, alles is kant en klaar en we gaan er echt een onvergetelijke dag van maken.” Sprak ze vrolijk en lief tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/1/2017, 10:15

Jason HIddon

'Dat is heel erg zeker, het wordt geweldig.' zei hij zachtjes. Hij sloeg zijn armen mo haar heen en daarna keek hij weer naar haar. 'Zullen we samen in bad of heb je daar niet echt zin in?' vroeg hij zacht aan haar. Hij streek langs haar wang en hij zoende haar daarna weer zachtjes, hij wilde heel erg graag bij haar zijn en tijd met haar doorbrengen, altijd. 'Als je het niet wilt snap ik dat ook hoor...' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/1/2017, 10:18


Dany

Hij zei zacht dat het geweldig zou worden en dat liet haar glimlachen. Ze was blij dat hij daar ook zoveel vertrouwen in leek te hebben. Ze kroop heel voorzichtig tegen hem aan toen hij zijn armen om haar heen sloeg en glimlachte hem toe. Hij vroeg of ze samen in bad zouden gaan, of ze daar zin in had. “Is het wel slim om te doen? Wil je het echt?” Vroeg ze aan hem. Ze twijfelde een beetje, ze wist niet of ze dat kon. Naakt was ze toch heel kwetsbaar, tenminste, zo voelde ze zich dan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/1/2017, 12:59

Jason Hiddon

Hij staarde naar haat door haar reactie en hij ademde heel diep in. Hij had meteen spijt van zijn voorstel, nu had hij haar bang gemaakt, dat wilde hij juist echt niet. 'Sorry, laat maar zitten. Het was echt een heel erg bang meteen. Hij had spijt van zijn hele opmerking. Hij moest gewoon afwachten tot ze iets zei, niet zelf iets gaan zeggen. 'Sorry.' zei hij nog eens, wat angstig. Daarna ging hij zelf de badkamer in, hij wilde haar liever alleen laten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/1/2017, 13:08

Dany

Hij zei dat ze het moest laten zitten en bood zijn excuses aan. Zijn stem klonk angstig. Ze beet op haar lip en keek toe hoe hij de badkamer in liep. Dit vond ze zo verschrikkelijk moeilijk… ze bedoelde het niet slecht, helemaal niet. Ze wilde alleen weten of hij het wel zeker wist dat hij dit wilde…
Ze klopte zacht aan op de badkamer deur. “Jason, lieverd… het is niet erg, niet bang zijn, ik wilde alleen weten of je echt zeker weten samen in bad wilde, ik twijfel een beetje. Ik ben gewoon bang dat we het nog niet aankunnen allebei.” Klonk haar stem heel erg zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/1/2017, 16:14

Jason Hiddon

Hij was op de rand van het bad gaan zitten en de tranen liepen over zijn bleke huid heen. Hij ademde trillend in en opeens was de mooie stem van Dany weer te horen. 'Ik had er nooit over moeten beginnen.' zei hij zachtjes. Hij voelde dat hij lichtjes trilde, hij was enorm snel van slag, dat merkte hij vooral heel erg goed. Het voelde vreselijk. Hij had haar helemaal niet het gevoel willen geven dat ze iets moest doen en waarschijnlijk deed hij dat nu wel. Dat was waarom hij zijn mond dicht moest houden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/1/2017, 16:19

Dany

Hij zei haar zacht dat hij er nooit over moest beginnen, ze kon horen dat hij huilde en het deed haar zoveel pijn, het was zoiets kleins, zo onbenullig eigenlijk… maar voor hen was het al verschrikkelijk moeizaam. Langzaam kwam ze nu naar binnen en kwam ze bij hem zitten.
“Jawel, Dat is juist de bedoeling, dat we hier samen over praten, dat we laten merken aan elkaar wat we willen. Het is juist goed dat je erover begon.” Sprak ze hem liefdevol toe.
“Kan ik je een knuffel geven?” Vroeg ze hem nu voorzichtig. Ze vond het zo naar dat het zoveel effect op hem had.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/1/2017, 21:27

Jason Hiddon

Ze kwam binnen en ze ging bij hem zitten. Hij keek even op naar haar en daarna staarde hij voor zich uit. 'Ik weet dat je dat wilt, maar ik merk dat ik je dan in een moeilijke positie zet en dat wil ik echt niet. Juist niet. daarom denk ik dat ik beter stil kan blijven.' zei hij zacht tegen haar. Ze wilde hem een knuffel geven en daardoor keek hij weer op naar haar. ' Ja, tuurlijk.' zei hij zachtjes. Hij pakte haar nu zelf voorzichtig vast. 'Ik vind het zo moeilijk dat ik weer zo veel dingen voel, maar alsnog bang ben...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/1/2017, 21:33

Dany

"Ik heb het nodig dat je me in een moeilijke positie zet, Jason, want daardoor gaat het beter met me. Elke keer weer leer ik wat bij en dat is prettig. Ik moet een beetje uitgedaagd worden en dingen doen die ik eng vind, anders word het bij mij nooit beter." Fluisterde ze hem toe met een glimlach. Hij keek naar haar en zei dat ze hem wel een knuffel mocht geven. Ze werd al door hem vastgepakt enze kroop dicht tegen hem aan.
"Je kunt het wel weer zelf proberen, Jason, Dat helpt in ieder geval iets." Sprak ze hem zachtjes toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/1/2017, 21:52

Jason Hiddon

'Maar ik durf dat niet zo goed. Ik ben zo bang dat je echt bang wordt door alles en dat vind ik zo erg. Dat wil ik nooit. Echt nooit.' Fluisterde hij. Door wat ze daarna zei ademde hij weer diep in. 'Ik weet het niet... In wil het met jou, maar dat gaat niet echt werken de komende tijd. Als ik het alleen doe word ik bang door het gevoel. Dan kan jij mij niet afleiden en dan denk ik alleen maar aan alle slechte dingen. Dat heb ik niet als jij bij mij bent. Jij helpt mij...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/1/2017, 21:56

Dany

"Nee, ik zal niet echt bang worden, dat denk ik echt niet... jij staat altijd voor me klaar, je bent hartstikke lief en ik houd ongelooflijk veel van je." Klonk haar stem heel erg zacht en liefdevol tegen hem. Hij wist het niet of hij het zelf wilde doen, hij wilde het met haar, maar dat ging nog even niet werken. Hij was als hij het alleen deed bang. Ze kon hem dan niet afleiden en dan dacht hij alleen maar aan slechte dingen.
"Je bent lief..." Klonk haar stem heel erg zacht tegen hem. "Ga anders lekker in bad zitten, dan blijf naast je zitten en leid ik je af, dan kan je het zelf wel doen." FLuisterde ze.

-------

https://justrpgforum.actieforum.com/viewtopic.forum?t=60
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum