Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/11/2016, 21:35

Dany

Hij zag er dan niet lelijk uit naast haar. "Jason, jij bent alles behalve lelijk naast mij, wij zijn toch gewoon het perfecte koppel?" Plaagde ze hem een beetje. Hij zei haar zacht dat hij hoopte in hetzelfde level te zitten.
"Ja, altijd..." Fluisterde ze liefdevol. Ze werd vol liefde door hem gezoend en ze trok hem dicht tegen haar aan.
"Het is alleen wel dat als we een dochter krijgen, ze hetzelfde zal zijn als ik... ze zal ook als ze oud genoeg is mensen moeten helpen zoals ik dat mijn hele leven heb gedaan..." Fluisterde ze. Nu herinnerde ze zich weer hoe het allemaal precies zat.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/11/2016, 21:38

Jason Hiddon

'Hm, ja, we zijn in ieder geval echt perfect voor elkaar, toch?' vroeg hij grijnzend aan har. Hij werd dicht tegen haar aan getrokken en door wat ze zei haalde hij zijn schouders op. 'Dat is niet zo erg toch? Misschien kunnen we helpen, misschien kan ze hier wel in de buurt blijven. We vinden er vast iets op.' zei hij tegen haar. Hij streek langs haar wang en hij zoende haar weer. De tintelingen trokken door zijn lichaam. 'Zullen we gaan? ik heb zin om met je te dansen.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/11/2016, 21:46

Dany

"Wij zijn zeker perfect voor elkaar." Sprak ze lief tegen hem. Hij vond het niet zo erg, misschien konden ze wel helpen. Misschien kon ze hier in de buurt blijven. Het werkte niet zo, maar tegen die tijd zouden ze er wel wat op vinden. "Ja, daar vinden we wel wat op." Sprak ze zachtjes met een knikje. Ze wist nog niet eens of het wel echt mogelijk was dat ze zwanger raakte en ook nog niet of ze een meisje of een jongen zou krijgen. Ze werd weer door hem gezoend en daarna vroeg hij of ze zouden gaan want hij had zin om met haar te dansen.
"Ja. Laten we gauw gaan." Grijnsde ze. Ze pakte zijn hand en nam hem met haar mee naar de feestzaal.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/11/2016, 21:52

Jason Hiddon

Ze waren echt perfect voor elkaar en ze zei dat ze er wel wat op zouden vinden. Het was ook wel heel vroeg om daar zorgen over te hebben, ze moesten het eerst allemaal nog maar eens zien, misschien kon het alsnog allemaal wel niet, ze hadden eigenlijk geen idee. Ze wilde ook gaan en hij liep met haar mee, het was aardig druk, maar niet te erg. Hij zag Thobias en Destiney ook, ze zagen er geweldig uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/11/2016, 21:55

Dany

Ze kneep in zijn hand toen ze de zaal binnen liepen en ze zwaaide eventjes naar Thobias en Destiney. Ze kwam wat dichter naar ze toe.
"Wauw, wat zien jullie er geweldig uit, jullie zijn echt de koning en koningin van dit bal." Sprak ze bewonderend tegen de twee met een brede glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/11/2016, 21:58

Koning Thobias Hiddon

Hij had het enorm goed naar zijn zin en na een tijdje kwamen Dany en Jason ook naar hun toe. Jason leek gelukkig niet zo heel erg bang te zijn, waarschijnlijk had het hem allemaal toch goed gedaan en hij was blij om dat te zien, want hij gunde het hem echt enorm. 'Jullie zien er ook heel erg goed uit, heel gelukkig ook. Daar ben ik blij mee.' zei hij oprecht. Hij was er ook echt blij mee, want hij vond het geweldig om Dany zo gelukkig te zien en vooral gezond.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/11/2016, 22:02

Dany

Ze grijnsde breed naar Thobias. Zij zagen er ook heel erg goed uit vond hij, ook heel erg gelukkig. Ze Ging daardoor dichter tegen Jason aanstaan. "Dat zijn we ook echt. Ik ben ook blij om jullie zo vrolijk te zien." Klonk haar stem vrolijk. "Maar ik heb beloofd om te dansen met Jason, dat gaan we eerst even doen." Grijnsde ze en ze pakte de hand van Jason en nam hem mee naar de dansvloer.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/11/2016, 22:05

Jason Hiddon

Hij grijnsde door wat Dany zei en daarna werd hij al meteen meegenomen, hij zag dat Thobias hoofdschuddend stond te lachen, maar hij leek het echt goed naar zijn zin te hebben. Hij pakte Dany vast en hij hield haar dicht tegen zich aan, hij vond het echt geweldig om met haar te dansen. De sfeer was goed en de muziek ook. 'Gaan we dan vanavond samen dronken worden of wil je het weer alleen?' plaagde hij haar nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/11/2016, 22:09

Dany

Ze werd dicht tegen Jason aangehouden en het dansen was geweldig. Het leek wel alsof ze zweefde en ze vond het zo heerlijk met hem. Ze streek met haar vingers zachtjes langs zijn hals. Hij vroeg of ze die avond samen dronken gingen worden of dat ze het weer alleen ging doen.
"Dat lijkt me geweldig, dat hebben we nog nooit samen gedaan, maar ik wil heel erg graag dronken worden met jou samen. Dat lijkt me een heel erg goed plan." Grijnsde ze breed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/11/2016, 23:02

Jason Hiddon

Hij had het zo enorm naar zijn zin op dit moment, dit was echt heerlijk en hij was enorm gek op haar. Hij zoende haar langzaam en daarna vertelde ze dat ze het nog nooit gedaan hadden, maar dat ze het wilde. Dat vond hij leuk. Hij pakte voor hun allebei een flink glas wijn, hij dronk een paar grote slokken en hij keek daarna weer grijnzend naar haar. 'Ik vermaak mij echt enorm goed met jou.' zei hij tegen haar, heel erg vrolijk. Hij zoende haar nog eens kort.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/11/2016, 23:07

Dany

Ze pakte het glas van Jason aan en ze dronk er genietend van. Ze bleef dicht tegen hem aan staan en hij zei vrolijk dat hij zich enorm goed vermaakte met haar. "Ik vermaak me ook met jou, heel erg goed, want je bent echt geweldig." Grijnsde ze breed. Ze zoende hem even terug en keek hem daarna weer stralend aan.
"Ik hou echt zoveel van jou." Klonk haar stem lief.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/11/2016, 23:20

Jason Hiddon

Hij had het echt enorm goed naar zijn zin, het dansen was heerlijk en na een tijdje had hij wat meer gedronken en trok hij haar langzaam tegen zijn lichaam aan. Hij merkte dat hij alweer zin in haar kreeg. 'Toen je onder de tafel met je voet langs mijn been gleed wilde ik eigenlijk al veel meer... Ondanks de angst.' zei hij zachtjes tegen haar. Hij drukte zijn lippen heel kort achter haar oor en hij gleed met zijn vingers langs haar hals, het tintelde helemaal.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/11/2016, 23:24

Dany

Ze vond het heerlijk dat Jason losser werd wanneer hij meer dronk. Ze ging maar al te graag erin mee. Hij begon zachtjes te praten over wat ze deed onder de tafel en daardoor keek ze met een grijns aan hem. "Dus... ik kan er daardoor heel makkelijk voor zorgen dat je opgewonden raakt?" Klonk haar stem uitdagend tegen hem. Ze voelde zijn lippen achter haar oor en daardoor kreunde ze eventjes genietend, dit was zo heerlijk. Ze vond het zo fijn wat hij deed.
"Je daagt mij nu ook uit... Dit is zo heerlijk." Grijnsde ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/11/2016, 23:31

Jason Hiddon

Door wat ze vroeg knikte hij langzaam, want ze kreeg het op die manier echt heel erg snel voor elkaar, hij kreeg er dan zo veel zin in. 'Als ik er alleen al aan denk... Het is heel erg.' zei hij zacht. Hij voelde die opwinding nu al. Hij was dat nog steeds helemaal niet gewend. Door wat ze zei grijnsde hij, hij vond het wel heel leuk om te merken dat hij het ook bij haar kon. Hij streek langs haar oor en hij zoende haar weer zachtjes. 'Wil je nog dansen of gaan we even ergens zitten?' Vroeg hij zacht, wat schor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/11/2016, 23:34

Dany

Hij knikte en hij zei dat hij er al opgewonden van raakte als hij er alleen al aan dacht. "Dat klinkt goed." Fluisterde ze hees tegen hem en ze trok hem dicht tegen haar lichaam aan. Ze zoende hem liefdevol terug en knuffelde hem daarna eventjes met een grijns.
"Laten we maar even gaan zitten, mijn benen beginnen moe te worden van dat gedans met jou." Lachte ze hem toe en ze streelde eventjes langs zijn wang.
"Je bent zo leuk." Klonk haar stem lief.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/11/2016, 09:23

Jason Hiddon

Ze vond dat het goed klonk en daardoor ademde hij langzaam in, hij vond het leuk dat ze het zei, het betekende dat ze het niet vervelend of raar vond en daar was hij altijd bang voor, maar nu was dat dus totaal niet nodig. Hij knikte even en daarna ging hij zitten, er werd meteen nieuwe wijn voor hun ingeschonken en hij nam er een paar slokken van. Een stuk verderop zag hij Destiney en Thobias, maar het was zo donker dat hij ze bijna niet kon Ze waren aan het dansen, heel dicht tegen elkaar aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/11/2016, 10:35

Dany

Ze ging naast Jason zitten, ze schoof haar stoel iets dichter tegen de zijne aan en ze pakte het glas wijn weer aan. Haar voet gleed langzaam langs zijn been heen en ze zag hem kijken naar Destiney en Thobias. "Ik ben zo blij dat iedereen weer gelukkig is." Fluisterde ze tegen Jason.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/11/2016, 11:34

Jason Hiddon

Ze kwam iets dichterbij en daarna voelde hij haar voet langs zijn been glijden, waardoor hij langzaam inademde. ' Je bent zo opwindend.' Fluisterde hij. Het was een wonder dat hij dit uitsprak, maar langzaam maar zeker kwam hij echt los en durfde hij veel meer. Dat was voor hem zelf soms wel een beetje wennen, maar het was wel fijn. 'Ik ben er ook blij mee, maar jij bent gewoon heel erg belangrijk voor iedereen.' zei hij zacht tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/11/2016, 16:54

Dany

Hij fluisterde haar toe dat ze opwindend was. Ze gleed daardoor met haar vingers langs zijn arm heen en keek hem aan. "Ik vind jou ook heerlijk opwindend." Fluisterde ze schor tegen hem terug. Hij gaf aan dat zij gewoon heel erg belangrijk was voor iedereen. "Echt waar?" Vroeg ze zacht aan hem met een kleine glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/11/2016, 18:15

Jason Hiddon

'Toch ben jij een heel stuk opwindender, dat weet ik zeker.'plaagde hij haar nu een beetje. Ze wilde weten of ze echt zo belangrijk was en daardoor knikte hij even. 'Ja, dat ben je echt. Thobias en Destiney maakten zich ook echt zorgen om jou, heel erg veel. Iedereen is gek op je en ik al helemaal. Ik hou van je, zo ontzettend veel.' Fluisterde hij vol liefde. Daarna boog hij naar haar toe en zoende hij haar langzaam, maar heel erg intens.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/11/2016, 18:42

Dany

Ze grijnsde door zijn geplaagd en ze gaf hem een knipoog. Hij zei ook dat ze echt zo belangrijk was voor iedereen, ze maakten zich allemaal heel erg veel zorgen en iedereen was gek op haar, hij al helemaal. Ze grijnsde daardoor. "Je bent ongelooflijk lief, ok ben ook gewoon gek op iedereen en al helemaal op jou." Ze pakte zijn kin vast toen hij haar zoende en ze zoende hem genietend terug. "Je bent echt lekker." Grijnsde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/11/2016, 18:48

Jason Hiddon

Ze vertelde dat ze ook gek was op iedereen en al helemaal op hem, daarna zei ze dat hij echt lekker was. 'Hm, dat hoor ik graag.' fluisterde hij. Hij streek langs haar oor en hij drukte zijn lippen zachtjes in haar hals, daarna zoende hij haar weer. 'Zullen we weer dansen?' vroeg hij zacht, lichtelijk schor. Hij merkte dat ze elke keer meer met hem leek te doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/11/2016, 18:54

Dany

Hij hoorde dat graag, ze keek hem daardoor met twinkelende ogen aan. Ze vond het heerlijk wat hij alle.aal bij haar deed en ze sloot haar ogen. Daarna vroeg hij of ze weer gingen dansen. "Hmm, ja, laten we dat maar doen voor je me helemaal gek maakt." Grijnsde ze. Ze dronk haar glas wijn leeg en ze trok Jason weer overeind, dicht tegen haar aan. Even keek ze diep in zijn ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/11/2016, 19:02

Jason Hiddon

Ze zei dat ze maar weer moesten gaan dansen, anders maakte hij haar helemaal gek. 'Dat is toch niet erg?' vroeg hij grijnzend aan haar. Hij dronk zijn wijn ook op en daarna werd hij al overeind getrokken, dicht tegen haar aan. Hij streek langs haar wang toen hij in haar prachtige ogen keek en daarna zoende hij haar weer. 'Ik kan mezelf gewoon niet meer inhouden, maar het fijnste is nog dat ik niet meer bang ben.' zei hij zachtjes.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/11/2016, 21:59

Dany

"Ik wil niet te wild voor jou zijn." Fluisterde ze eerlijk tegen hem toen hij vroeg of het niet erg was dat hij haar gek maakte. Ze wilde niet haar controle verliezen en hem bang maken. Ze danste dicht tegen hem aan en ze werd door hem gezoend. Hij kon zichzelf niet meer inhouden en hij was ook niet meer bang. Daardoor keek ze bewonderend naar hem. "Echt niet?" Vroeg ze, dat vond ze wel echt super fijn om te horen van hem, ze wilde echt niet dat hij bang was, dat verdiende hij ook gewoon niet. Ze zoende hem weer vol passie.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 35 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum