Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 34 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/11/2016, 15:39

Jason Hiddon

Hij voelde dat ze door bleef gaan met haar voet en hij sloot zijn ogen om van het gevoel te genieten, hij kon nu ook een klein beetje ontspannen, maar hij merkte wel dat het aardig heftig was. Hij schrok een beetje door wat Dany nu zei en hij ademde diep in, daarna kwam hij langzaam overeind. Hij bedankte Thobias en Destiney zachtjes, maar daarna liep hij met Dany mee naar hun kamer.

Koning Thobias Hiddon

Het was echt duidelijk te voelen hoe gespannen Jason was, maar het leek nu ietsjes beter met hem te gaan. Hij kwam overeind en vertrok met Dany, hij keek opzij naar Destiney. 'Best groot hé?' vroeg hij nu grijnzend, omdat Jason er duidelijk nogal zin in had gehad, het was te zien toen hij opstond. Hij kon het nu ook niet laten om haar er een beetje mee te plagen. 'Je had gewoon je voeten moeten laten zien, dan was hij meteen gekomen...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 34 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/11/2016, 15:43

Dany

Hij schrok een beetje door haar, maar hij kwam wel overeind. Ze knipoogde even dankbaar naar Thobias en liep vervolgens met Jason naar hun slaapkamer toe. “Vond je het wel fijn om er even over te praten?” Vroeg ze zachtjes aan hem en ze streek liefdevol langs zijn wang en kwam wat dichter tegen hem aan staan.



Koningin Destiney Hiddon

Toen ze uit het zicht waren, plaagde Thobias haar. “Shit, ik heb weer niet gekeken.” Zei ze nu met een grijns en een ondeugende twinkeling tegen hem terug. Ze grinnikte zachtjes door zijn volgende woorden.
“Ik houd niet zo van een voeten fetish… ik kan er zelf echt niet opgewonden van worden.” Grijnsde ze hem hoofdschuddend toe.

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 34 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/11/2016, 15:52

Jason Hiddon

'Ja, ik vond het fijn, ik vind het heel lief van ze dat ze er zo over willen praten en het verbaasd mij dat ze het ook helemaal niet zo erg vinden.' zei hij zachtjes tegen haar. Ze kwam dichter tegen hem aan staan en hij zoende haar nu langzaam. 'Ik denk dat ik er gewoon doorheen moet. Ik wil het proberen, met jou, ik wil het gewoon met je doen.' fluisterde hij nu.

Koning Thobias Hiddon

'Nou, waar kijk jij dan naar?' vroeg hij lachend aan haar. DOor wat ze daarna zei grinnikte hij. 'Ik vind elk deel van jou lichaam mooi, maar ik heb persoonlijk ook wat andere voorkeuren dan voeten. Maar ach, als hij er gelukkig van wordt en Dany het niet erg vindt, er zijn gekkere dingen.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij pakte haar vast en hij zoende haar, daarna nam hij haar mee. 'Ik ben benieuwd naar je jurk.' zei hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 34 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/11/2016, 16:02

Dany

Het verbaasde hem dat ze het helemaal niet erg vonden. “Ze willen je ook heel graag helpen, Jason, net zoals ik.” Klonk haar stem liefdevol tegen hem. Hij zoende haar langzaam en daarna zei hij dat hij dacht dat hij er gewoon doorheen moet, hij wilde het met haar doen. “Zeker weten?” Vroeg ze hem zacht. Ze gleed met haar vingers over zijn rug heen, zelf wilde ze het ook heel erg graag.



Koningin Destiney Hiddon

“Net was ik heel even afgeleid doordat ik keek naar mijn mooie man.” Sprak ze hem nu wat plagend toe. Hij vond elk deel van haar lichaam mooi, maar hij had ook wel andere voorkeuren.
“Ja, je hebt gelijk, er zijn veel gekkere dingen en als zij het allebei leuk vinden, dan houd ik ze echt niet tegen.” Sprak ze met een glimlach. Hij nam haar met zich mee met de woorden dat hij benieuwd was naar haar jurk.
“Ik zelf ook wel, ik had een leuk ideetje.” Plaagde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 34 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/11/2016, 17:10

Jason HIddon

'Ja, dat blijkt, maar ik vind het toch nog wel een heel erg klein beetje raar.' zei hij met een zwakke grijns op zijn gezicht tegen haar. 'Ja, ik wil het heel graag, als jij het zelf ook wilt, natuurlijk. Maar ik denk dat ik er gewoon weer even doorheen moet en dat het dan weer beter gaat, want dit is ook niets, ik wil niet bang zijn, ik wil merkten dat ik geen reden heb om bang te zijn.' zei hij zachtjes.

Koning Thobias Hiddon

'Dat mag, dat vind ik alleen maar leuk.' zei hij tegen haar, met een grijnsje op zijn gezicht. 'Nee, precies, volgens mij vind dany het in ieder geval echt niet erg.' zei hij tegen haar. Ze zei dat ze zelf ook benieuwd was, ze had een leuk ideetje. 'Hm, ik wil het heel graag zien, al zie ik jou net zo graag heerlijk naakt.' plaagde hij haar nu een beetje.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 34 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/11/2016, 20:36

Dany

"Dat verdwijnt vanzelf wel." Grijnsde ze naar hem terug. Hij wilde het heel erg graag en hij dacht dat hij er gewoon eventjes doorheen moest en dan zou het weer beter zijn. Dit was niets en hij wilde merken dat hij geen reden had om bang te zijn. Ze glimlachte liefdevol naar hem.
"Ik wil het heel erg graag doen, vertel maar hoe je het het liefste wilt, dan doen we dat. Ik wil echt niet dat je bang bent." Sprak ze hem zacht toe. Haar handen gleden langzaam over zijn lichaam heen.


Koningin Destiney Hiddon

Hij vond het alleen maar leuk dat ze naar hem keek. Ze zoende hem daardoor eventjes. Hij dacht dat Dany het echt niet erg vond. "Volgens mij vind ze het stiekem ook wel heel erg leuk." Grinnikte ze. ij wilde de jurk heel erg graag zien, maar hij zag haar net zo graag naakt.
"Hmm... spaar je krachten maar voor vanavond in de zaal." Sprak ze hem uitdagend toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 34 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/11/2016, 21:03

Jason HIddon

Ze zei dat het vanzelf verdween,daar hoopte hij ook echt op, maar het kwam vast goed. Ze wilde weten wat hij wilde, ze wilde niet dat hij bang was. 'Dat wil ik ook niet, ik denk dat jij alles moet bepalen, maar raak mij niet al te veel aan, alsjeblieft.' zei hij zacht en wat voorzichtig tegen haar, want hij vond het best wel lastig allemaal. Hij wilde dit wel graag, maar hij wist dat het intens zou worden.

Koning Thobias Hiddon

'Dat vind ik voor Jason wel leuk, hij twijfelt zo erg en het is helemaal niet nodig, het is echt niet nodig, het is een hartstikke vrolijke gast en hij is niet lelijk, hartstikke netjes, het is echt niet nodig.' zei hij tegen haar. Hij moest zijn krachten sparen voor vanavond en daardoor grijnsde hij even. 'Dat komt goed, krachten genoeg.' zei hij lachend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 34 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/11/2016, 21:17

Dany

Hij zei dat zij alles moest bepalen, ze moest hem alleen niet teveel aanraken. "Oké, zullen we dan maar eerst onze eigen kleding uittrekken?" Vroeg ze aan hem met een glimlach en ze gaf hem een klein kusje.Ze wilde het wel rustig aanpakken zodat hij goed voorbereid was.


KOningin Destiney Hiddon

Hij vond het voor Jason heel erg leuk. HIj vond hem heel erg goed en een leuke kerel. "Ik ben vooral ook zo trots op jou, je kon hem echt een beetje gerust stellen." Sprak ze hem nu liefdevol toe, ze vond het echt heel erg mooi hoe hij het had gedaan. Hij had krachten genoeg dacht hij en ze grinnikte eventjes.
In hun slaapkamer zag ze de prachtige jurk op het bed liggen. Het was echt geweldig gelukt... De kleuren liepen uiteen van donkerblauw, zwart en paars en er zaten kleine glimmertjes op. De jurk had afhangende schouderbandjes en een wijde rok, ze vond hem echt prachtig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 34 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/11/2016, 21:27

Jason Hiddon

'Ja, dat is misschien wel een idee.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij trok zijn kleding langzaam uit en daarna keek hij weer naar haar, hij was blij dat Dany echt rust uitstraalde, dat vond hij fijn. 'Ik wil het ook gewoon graag proberen, misschien kan je nu wel echt zwanger raken en dat zou ik best wel geweldig vinden om mee te maken.' zei hij zachtjes tegen haar en hij zoende haar langzaam.

Koning Thobias Hiddon

'Dat vind ik fijn, want dat wil ik ook echt graag. Ik weet zeker dat ik raarder ben dan hij is, dat kan niet anders.' zei hij tegen haar. Hij keek vol bewondering naar haar jurk, het pak lag er ook en hij trok het aan, het zat strak om zijn spieren, maar het stond hem eigenlijk echt geweldig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 34 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/11/2016, 21:39

Dany

Ze trok tegelijkertijd met hem haar kleding langzaam uit en daarna keek ze naar hem met een glimlach. Hij wilde het graag proberen en dan zou hij het helemaal geweldig vinden als ze ook echt zwanger kon raken.
"Ik ook." Sprak ze zachtjes tegen hem. "Daar ben ik zelfs een beetje zenuwachtig voor." Grijnsde ze hem toe. Ze zoende hem zachtjes terug en raakte hem niet aan. Dat vond ze best moeilijk, maar ze wilde wel naar hem luisteren.


Koningin Destiney Hiddon

Ze grinnikte. "Ja, jij bent raarder, maar daarom vind ik je ook echt veel leuker. Kwestie van smaak denk ik." Plaagde ze hem nu. Hij trok zijn pak aan en ze keek hem bewonderend aan. "Je bent zo sexy..." Klonk haar stem hees en ze zoende hem eventjes vol passie. Daarna trok ze ook haar jurk aan. Haar haren kamde ze netjes naar achteren en ze deed een zwarte ketting om die strak om haar hals zat met een pikzwarte steen. Haar make-up deed ze wat dramatischer dan normaal zodat ze er ook daadwerkelijk wat mysterieus uitzag.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 34 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/11/2016, 22:03

Jason HIddon

'Dat snap ik wel, dat ben ik ook, maar het komt vast helemaal goed.' zei hij zacht tegen haar. 'Ik wil het heel graag, ik hoop echt dat het gebeurt, maar we kunnen er toch niets aan doen, gewoon alleen hopen.' fluisterde hij. Ze deed niets en hij streek langs haar wang, daarna ging hij op het bed zitten. HIj trok haar voorzichtig iets naar zich toe en hij zoende haar nog een keertje.

Koning Thobias Hiddon

'Gelukkig vind je mij leuker.' zei hij lachend tegen haar. Ze vond hem sexy en hij werd vol passie gezoend, ze trok haar jurk aan en hij keek naar hoe ze er uit zag, ze was echt heel erg mooi zo. Het had wel wat, het was weer eens wat anders en hij hield van andere dingen, nu dus ook. Dit was echt leuk. Hij had er enorm veel zin in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 34 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/11/2016, 22:11

Dany

Hij snapte het wel, hij was het ook, het kwam vast helemaal goed. "Ja, we gaan erop hopen dat het gebeurd, ik ben heel benieuwd." Sprak ze zacht tegen hem. Hij ging op het bed zitten en ze ging voorzichtig op zijn schoot zitten. Ze wachtte rustig af tot hij zich helemaal goed voelde.


Koningin Destiney Hiddon

"Natuurlijk vind ik jou leuker, jij bent geweldig." Sprak ze hem zachtjes en met een glimlach toe. Hij keek naar haar en ze grijnsde eventjes. "Is het wat zo? Niet te heftig?" Vroeg ze hem plagend. Ze sloeg haar armen even om zijn nek heen en glimlachte lief naar hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 34 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/11/2016, 22:34

Jason Hiddon

'Je zou een geweldige moeder zijn, dat weet ik heel erg zeker. Je bent echt zo lief, zo geweldig. Het kindje zou het zo goed hebben.' fluisterde hij, vol liefde. Ze kwam op schoot zitten en hij moest even bij komen, maar daarna zoende hij haar weer en streek hij langs haar wang. 'Het gaat wel, ik vind het heel fijn met je, maar het is nog wel wat spannend.' zei hij eerlijk.

Koning Thobias Hiddon

Ze vond hem natuurlijk leuker, hij was geweldig. 'nee, niet te heftig, heerlijk. Echt heerlijk. Je ziet er zo goed uit.' zei hij zachtjes. Hij zoende haar en hij trok haar dicht tegen zich aan. 'Als we zo doorgaan hou ik het niet vol en wil ik je nu. Ik kan echt niet genoeg van je krijgen zo.' zei hij zachtjes tegen haar, zijn stem klonk wat zwaar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 34 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/11/2016, 22:39

Dany

Hij was zo lief voor haar, ze werd er helemaal warm van en met haar vingers streelde ze heel voorzichtig langs zijn wang. "Als jij ons kindje net zo op handen draagt als je met mij doet, dan komt het helemaal goed... je bent zo lief... de beste vader voor mijn kinderen die ik kan wensen." Sprak ze lief tegen hem. Na een tijdje zoende hij haar weer en zei hij dat het wel ging, hij vond het fijn met haar, nog wel een beetje spannend.
"Gelukkig maar... spannend is niet zo erg. Ben je er klaar voor?" Vroeg ze hem zachtjes en ze keek hem doordringend aan.



Koningin Destiney Hiddon

Hij vond haar heerlijk, ze zag er heel goed uit zo. Hij zoende haar en ze werd dicht tegen hem aangetrokken. Als ze zo doorgingen dan hield hij het niet vol en dan wilde hij haar nu, hij kon nu al geen genoeg van haar krijgen. "Hmm... en toch moet je nog even geduld hebben." FLuisterde ze en ze pakte nu alleen zijn hand vast en nam hem met haar mee naar de feestzaal.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 34 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/11/2016, 23:04

Jason Hiddon

'Natuurlijk wil ik dat. Ik zou het geweldig vinden.' fluisterde hij. Hij vond het wel heel erg lief dat ze dit zei en ze vroeg of hij er klaar voor was. 'Ja, ik ben er enorm klaar voor, ik wil het graag proberen.' zei hij zachtjes. Hij zoende haar langzaam en best wel intens nu, want het was zo lang geleden, hij wilde het ook echt graag, ondanks de angst die hij nu voelde. Hij vond het zo heerlijk met haar, maar hij wist dat hij niet aan de rest moest denken, hij moest het los laten.

Koning Thobias Hiddon

'Ja, ik weet het, maar ik heb gewoon te veel zin in jou en ik vind het heel erg leuk om elkaar uit te dagen, maar eigenlijk wil ik jou gewoon nu.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij zoende haar kort en daarna liep hij met haar mee naar de feestzaal, want dit vond hij ook echt heel erg leuk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 34 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/11/2016, 18:57

Dany

Hij zou het geweldig vinden en dat vond ze super fijn om te horen. Hij was er enorm klaar voor, hij wilde het proberen. Ze werd intens door hem gezoend en langzaam liet ze hem in haar glijden en kreunde ze zachtjes even. Ze keek diep in zijn ogen en bewoog heel erg langzaam en rustig.



Koningin Destiney Hiddon

"Je bent gewoon een ongeduldje." Plaagde ze Thobias met een grijns. Ze gaf hem een knipoog en liep daarna met hem de donkere feestzaal binnen. Het zag er geweldig uit allemaal en ze was er onwijs blij mee.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 34 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/11/2016, 20:25

Jason Hiddon

Het was toch wel heftig en even verstijfde hij totaal en dacht hij dat dit nooit meer ging werken, maar zodra ze diep in zijn ogen keek en rustig en langzaam bewoog, ging het langzaam iets beter en kwam hij weer wat bij. Hij ontspande en hij keek naar haar, zo was het toch wel heel erg fijn. Hij was echt enorm snel klaar, maar hij wist dat het nou eenmaal zo was als hij gespannen was, misschien kon het straks nog wel een keertje, de angst was er nu tenminste af.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 34 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/11/2016, 20:32

Dany

Ze was bang dat het niet ging, maar uiteindelijk ontspande hij zelfs een beetje. Ze glimlachte daardoor naar hem. "Ik ben zo trots... je bent geweldig." Fluisterde ze zachtjes tegen hem. Hij was heel erg snel klaar, maar ze vond het helemaal niet erg. ze knuffelde hem nu liefdevol en met een grijns. "Ik hou van je."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 34 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/11/2016, 20:35

Jason Hiddon

Ze zei dat ze trots op hem was, hij was geweldig. Daardoor glimlachte hij een beetje, het was toch echt altijd fijn om van haar te horen, ze was zo lief. Hij sloeg zijn armen om haar heen en hij hield haar even stevig tegen zich aan. 'Het viel wel mee, alleen het begin vind ik eng.' zei hij zacht tegen haar, maar toch ook wel wat trots op zichzelf. Misschien kon hij het de volgende keer wel totaal zonder angst.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 34 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/11/2016, 20:42

Dany

Ze voelde zijn armen stevig om haar heen en hij zei zelfs dat het meeviel, alleen het begin vond hij eng. "Gelukkig maar, ik ben blij dat je er ook van kon genieten." Glimlachte ze liefdevol. "Zullen we ons klaarmaken voor het feestje?" Wilde ze van hem weten en ze streek zachtjes langs zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 34 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/11/2016, 20:43

Jason Hiddon

'Natuurlijk kon ik er van genieten, ik hoop dat het voor jou toch ook een beetje fijn was, maar ik maak het snel echt goed met je.' zei hij tegen haar. 'Ja, dat lijkt mij een goed plan, ik heb er zin in, nu helemaal.' zei hij tegen haar. Hij kwam overeind en hij zoende haar nog even.' Wat moet ik eigenlijk aan doen?' vroeg hij daarna aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 34 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/11/2016, 20:50

Dany

"Je hebt me vanmiddag al verwend." Glimlachte ze hem toe en ze gaf hem een knipoog. "Ik ben gewoon blij dat ik je het vertrouwen kan geven en dat het samen goed gaat." Klonk haar stem lief tegen hem. Hij had duidelijk nu wel zin in het feestje, daar was ze blij mee. Het zou nu ook voor hem veel fijner zijn. Hij vroeg vervolgens wat hij aan moest doen.
"Eens even kijken..." Sprak ze. Ze pakte een zwarte blouse en een zwarte broek uit de kast. "Ik denk gewoon dit? Of misschien nog met een donkerblauwe strik?" Vroeg ze aan hem met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 34 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/11/2016, 21:05

Jason Hiddon

'Maar dat kan niet vaak genoeg, toch?' vroeg hij grijnzend aan haar. Ze was blij dat ze hem het vertrouwen kon geven, daar was hij zelf ook heel erg blij mee. Ze wilde kijken en ze pakte wat kleding, hij knikte langzaam. 'Ja, prima, dat doe ik wel aan.' zei hij.Hij pakte de kleding aan en hij trok het aan, hij hoopte dat ze het een beetje leuk vond zo, het stond hem wel goed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 34 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/11/2016, 21:21

Dany

"Ik Krijg er inderdaad niet snel genoeg van." Plaagde ze hem met een grijns Hij trok zijn kleding aan en ze trok hem naar haar toe en zoende hem liefdevol. "Je bent heerlijk knap." Klonk haar stem zacht en lief tegen hem. Ze gaf hem een kusje. Daarna keek ze ook in de kast en trok ze een zwarte jurk aan, eentje die ze nog niet eerder aan had gedaan omdat ze hem zo donker en somber vond. Hij stond haar wel goed. Hij zat strak om haar lichaam heen met een hoge split. Verder zaten er aan de bovenkant wat glimmertjes en was hij heel erg hoog gesloten. Ze pakte een kettinkje dat ze al haar hele leven bezat en deed die om haar nek heen, het was een prachtige paarse steen. Zodra ze hem om deed, voelde ze zichzelf even wat wazig worden. Daarna herinnerde ze ineens haar jeugd weer, alles wat er in het dorp was geweest, alle informatie, alles wat ze vroeger had geleerd. Ze haalde even diep adem, het leek wel alsof het altijd achter een gesloten deur had gezeten, misschien was dit onderdeel van de vernieuwde Dany... Wanneer ze haar ogen openden, waren ze net zo paars als die van haar grootmoeder. Het ging niet meer weg, het bleef zo. De ketting gaf ook wat paarsachtig licht af.
"Net alsof ik een level verder ben met mijn leven." Sprak ze met een grinnikje tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 34 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/11/2016, 21:23

Jason Hiddon

Ze zei dat het inderdaad zo was, dat ze er niet snel genoeg van kreeg en ze vond hem heerlijk knap. 'Gelukkig, dan zie ik er niet zo lelijk uit naast jou.' plaagde hij haar nu. Ze trok echt een geweldige jurk aan en ze deed een ketting om, het leek alles te veranderen, zelfs haar ogen, maar ze zag er echt perfect uit. 'Ik hoop dat ik in hetzelfde level zit.' zei hij daarna zacht en hij zoende haar langzaam en intens, vol liefde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 34 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum