Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/11/2016, 22:09

Jason Hiddon

'Dat is lief, maar ik kan een hoop hebben nu.' zei hij zachtejs tegen haar. Ze vroeg of het echt niet zo was en daardoor grijnsde hij een beetje. 'Nee, op dit moment voel ik echt niets, maar ik vind het eigenlijk heel fijn. Ik wil nog een klein beetje voorzichtig doen, maar ik denk dat het wel goed zit, ik heb gewoon echt heel erg veel zin in jou.' fluisterde hij. Hij liet zijn handen naar haar heupen glijden en hij trok haar dichter tegen zich aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/11/2016, 22:11

Dany

Ze was zo blij met hem en ze voelde dat de opwinding alleen maar groter werd zo door hem. Hij kon het echt hebben en hij vond het fijn allemaal. Hij wilde nog wel wat voorzichtig doen, maar hij had wel heel erg veel zin in haar. Daardoor kreunde ze zachtjes.
"Dat klinkt echt geweldig." Fluisterde ze hees tegen hem. Ze voelde zijn handen over haar heupen glijden en nu drukte ze zacht haar lippen even in zijn hals.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/11/2016, 22:24

Jason Hiddon

Ze kreunde zelfs en zei dat het geweldig klonk, daarna voelde hij haar warme lippen in zijn hals, waardoor hij zachtjes kreunde. Hij hield haar heel dicht tegen zich aan en zijn handen gleden nu over haar rug heen, op deze manier kon hij zich echt amper inhouden bij haar, ze deed zo veel met hem. 'Ik wil je, heel graag.' zei hij schor tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/11/2016, 22:30

Dany

Hij kreunde zacht en zei schor dat hij haar heel graag wilde. "Laten we naar onze kamer gaan." Fluisterde ze in zijn oor. Ze wilde het ook zo graag, hij had haar echt helemaal gek gemaakt. Ze had zo'n zin in hem, het was echt niet normaal. Ze verlangde zo erg... Haar nagels gleden zachtjes over zijn rug heen en ze keek hem doordringend en diep in zijn ogen aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/11/2016, 22:36

Jason Hiddon

Ze fluisterde dat ze naar hun kamer moesten gaan en hij knikte langzaam, dat was waarschijnlijk wat verstandiger nu, want hij vond het echt wel lastig om dit in te houden zo, het was best wel heftig allemaal. Hij voelde haar nagels over zijn rug glijden en hij kreunde daardoor diep, daarna nam hij haar al meteen mee. Op de gang zette hij haar tegen de muur en zoende hij haar al uitgebreid.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/11/2016, 22:38

Dany

Hij kreunde diep door wat ze deed, hij was echt niet meer bang, ze merkte het aan alles. Hij pakte haar vast en nam haar mee. Ze werd op de gang al door hem tegen de muur gezet en flink gezoend. Ze vond dit zo fijn, het was zo goed om te merken dat het beter ging met Jason, hij was haar alles, haar grote liefde en ze was stapelgek op hem en dolblij dat hij niet meer bang was. Dat ze gewoon in de gang tegen de muur werd gezet en door hem werd gezoend. Ze ging er heftig in mee en trok hem dicht tegen haar aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/11/2016, 22:45

Jason Hiddon

Ze ging heel erg heftig met hem mee in de zoen en daardoor kreunde hij nog eens zachtjes, zijn handen gleden nu ook over haar lichaam heen. Er was hier toch niemand en hij wilde haar zo graag voelen, maar na een tijdje pakte hij haar toch vast en nam hij haar met zich mee hun kamer in. Hij sloot de deur en hij keek haar met een uitdagende blik in zijn ogen aan. 'Je vindt dit leuk hé?' vroeg hij plagend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/11/2016, 22:56

Dany

Zijn handen gleden over haar lichaam heen en na een tijdje werd ze door hem vastgepakt. Hij nam haar met zich mee de kamer in en ze keek in zijn leuke uitdagende ogen.
"Ik vind dit geweldig en ik voel me zo ongelooflijk verliefd." Klonk haar stem zacht en liefdevol tegen hem. Ze pakte hem weer vast en zoende hem in zijn nek, zachtjes zoog ze even en ze gleed met haar handen over zijn rug heen en door zijn haren.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/11/2016, 23:02

Jason HIddon

Ze vond het inderdaad geweldig en ze voelde zich ook nog verliefd. 'Ik ook, tot over mijn oren.' zei hij zachtjes. Hij werd vastgepakt en in zijn nek gezoend, toen ze zoog kreunde hij diep en voelde hij zijn spieren trillen, het was zo intens allemaal, hij had er zo ongelofelijk veel zin in nu. 'Ik kan zo echt niet meer wachten hoor.' zei hij wat schor tegen haar, daarna zoende hij haar direct alweer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/11/2016, 23:08

Dany

Hij zei dat hij ook tot over zijn oren verliefd was, dat liet haar grijnzen. Ze vond het ook zo leuk dat ze allebei hetzelfde leken te voelen, daar genoot ze echt van. door wat ze deed, zei hij tegen haar dat hij niet meer kon wachten zo en ze werd weer gezoend.
"Mag ik je kleren uitdoen?" Vroeg ze hees aan hem, ze wilde het nu absoluut niet verpesten allemaal, dan kon ze he t maar beter allemaal vragen wat hij wilde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/11/2016, 23:21

Jason Hiddon

Ze vroeg of ze zijn kleren uit mocht doen en hij knikte langzaam. 'Dat mag, dat vind ik niet erg. Als we straks aan het begin een klein beetje rustig aan doen gaat het allemaal wel denk ik, je moet doen wat je wilt, zodra ik ook maar een beetje angst voel, zal ik het echt direct tegen je zeggen, dat beloof ik je.' zei hij tegen haar. Hij streek langs haar wang en hij zoende haar daarna alweer, hij kon zelf ook echt niet wachten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/11/2016, 23:24

Dany

Hij knikte bij haar vraag en zei dat hij het niet erg vond. Ze moesten alleen in het begin een beetje rustig aan doen en daarna ging het wel weer. hij zou het haar direct zeggen wanneer hij ook maar een klein beetje angst voelde, dat beloofde hij. "Dat vind ik heel erg fijn." Sprak ze zachtjes tegen hem. Ze deed haar best om zo langzaam mogelijk zijn kleding uit te trekken en ze streelde over zijn geweldige lichaam heen. Hij was zo vreselijk knap... ze was zo verliefd op deze man, echt ongelooflijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/11/2016, 23:27

Jason Hiddon

Ze vond het fijn en ze trok zijn kleding zo langzaam mogelijk uit, waardoor hij ook echt heel erg rustig bleef, het was niet vervelend, maar hij had er dan ook echt enorm veel zin in. Hij voelde haar handen over zijn lichaam glijden, ze keek bewonderend naar hem en daardoor straalde hij helemaal. 'Je bent zo lief.' fluisterde hij. Hij streek langs haar lip met zijn vinger en daarna beet hij er zachtjes op, hij kwam echt helemaal los nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/11/2016, 23:31

Dany

Hij fluisterde dat ze lief was en ze keek in zijn stralende ogen. "En jij... jij bent gewoon goddelijk." Klonk haar stem schor en verlangend. Ze keek ondeugend in zijn ogen wanneer hij met zijn vinger langs haar lip streelde en wanneer hij er vervolgens zacht op beet, kon ze het niet laten om genietend te kreunen. Haar knieën leken zelfs week te worden van hem, hij deed echt iets met haar...


Koningin Destiney Hiddon

Door wat ze gedaan hadden, voelde ze zich echt onwijs ondeugend en ze voelde de adrenaline, ze vond het echt wel spannend om te doen waar iedereen bij was, niemand had hen betrapt, maar ze had één iemand vaak naar hen zien kijken, het was Reagan, maar dat wist ze niet.
Wanneer ze klaar waren, trok ze haar jurk weer langzaam recht en zoende ze Thobias even genietend. "Dit was echt geweldig." Klonk haar stem hees.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/11/2016, 23:45

Jason Hiddon

'Jij meer hoor, ik ben veel menselijker.' zei hij lachend tegen haar. Ze kreunde nog meer en hij hield haar dicht tegen zich aan, daarna legde hij haar op het bed neer. Hij maakte behendig haar jurk los en zijn vingers gleden over haar huid heen, daarna zoog hij zachtjes in haar hals. Hij genoot zelf ook echt, de angst was totaal niet aanwezig nu, echt helemaal niet.

Koning Thobias Hiddon

Het was zo ontzettend lekker om dit te doen, eigenlijk wilde hij dit veel vaker, maar die mogelijkheid was er gewoon niet, dit voelde beter dan al het andere, zo bijzonder was het voor hem. Ze trok haar jurk recht en hij werd gezoend, waardoor hij glimlachte. 'Ik vond het ook heerlijk, ik zou dit veel vaker willen.' zei hij zachtjes, nog ietwat schor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 7/11/2016, 09:45

Dany

Ze grinnikte toen hij aangaf dat hij veel menselijker was. “Dat is niet waar. Je moest eens weten hoe alle vrouwen naar je kijken.” Klonk haar stem uitdagend tegen hem. Ze werd op het bed neergelegd door hem en hij trok haar jurk behendig uit. Ze voelde zijn lippen in haar hals en hij begon te zuigen. Kreunend drukte ze haar lichaam tegen hem aan en ze zette zachtjes haar nagels in zijn rug.


Koningin Destiney Hiddon

Hij zei zacht en wat schor dat hij het ook heerlijk vond en dat hij het wel vaker zou willen. “Hmm.. Dan moeten we dus elke maand zo’n feest organiseren.” Plaagde ze hem en ze gaf hem een knipoog. Ze trok hem met haar mee de dansvloer op en begon dicht tegen hem aan te dansen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 7/11/2016, 11:04

Koning Thobias Hiddon

'Ik zat eigenlijk meer te denken aan elke week een keer, maar anders doen we het wel op leuke andere momenten en plekken. Dat is ook goed.' zei hij grijnzend tegen haar. Ze danste heel dicht tegen hem aan en hij genoot er ook echt van, zijn handen lagen op haar lichaam en hij rook haar vertrouwde geur, hij voelde zich echt intens gelukkig zo. 'Ik hou van je en je bent een heerlijke vrouw.' zei hij zacht tegen haar, zijn stem wat schor.

Jason Hiddon

'Ik ben echt niet zo prachtig als jij en die vrouwen interesseren mij helemaal niets, ik heb jou. Ik hoef niet eens naar iemand anders te kijken, want ik weet dat er niemand zo leuk zal zijn als jij, zo mooi...' Grijnsde hij haar toe. hij zoende haar weer heftig en daarna drong hij eigenlijk al bij haar naar binnen, hij had er ook echt heel erg veel zin in nu, hij wilde niet wachten, geen seconde meer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 7/11/2016, 11:12


Koningin Destiney Hiddon

Ze grinnikte door zijn grijns en zijn woorden. “We kijken wel, als er een situatie voordoet dan kunnen we er het beste natuurlijk gewoon gebruik van maken.” Plaagde ze hem. Ze voelde zijn stevige handen op haar lichaam en daarna zei hij schor en zacht dat hij van haar hield, dat ze een heerlijke vrouw was. Zacht legde ze haar hoofd tegen zijn borst aan. “Ik hou ook onwijs veel van jou…” Fluisterde ze.



Dany

Hij was helemaal niet zo prachtig als zij was en de vrouwen interesseerden hem zelfs helemaal niets. Het was zo leuk dat hij hier zo vol passie en open over sprak. Ze werd zelfs een beetje rood omdat hij zo lief was voor haar.
“Toch zou je voor de gein eens moeten kijken, iedere vrouw wil jou, jij bent de perfecte man.” Fluisterde ze glimlachend. Ze werd heftig gezoend door hem en daarna kreunde ze, hij drong al bij haar naar binnen en ze pakte hem stevig vast. Haar lippen drukte ze in zijn hals.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 7/11/2016, 11:19

Jason Hiddon

Dit ging ook wel, het voelde niet verkeerd en hij was niet bang, na een tijdje viel de spanning ook helemaal weg. Dany was zo lief voor hem dat hij gewoon rustig bleef en zich niet druk hoefde te maken over alles. Hij vertrouwde haar echt blind, zo belangrijk was ze. Hij zoende haar intens terwijl hij door bleef gaan, doordat hij niet zo gespannen was en wat gedronken had hield hij het ook meteen een heel stuk langer vol, dat was voor zijn zelfvertrouwen goed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 7/11/2016, 11:22

Dany

Het was zo fijn, eindelijk kon ze een beetje haar energie erin kwijt en dat voelde heerlijk. Ze vond het ook echt niet erg om geduldig te zijn met Jason, maar dit was toch wel heel erg fijn. Ze zoende hem intens terug en op een gegeven moment draaide ze hem op zijn rug en zat ze bovenop hem. Kreunend ging ze iets sneller en ze bleef hem genietend zoenen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 7/11/2016, 11:28

Jason Hiddon

Het voelde voor hem zelf ook echt heel erg goed dat hij dit nu zonder angst kon en dat het goed voelde, dat hij het wat langer dan normaal volhield. daar was hij echt blij mee, hij genoot enorm nu. Hij werd opeens omgedraaid en ze zich nu zelf haar gang, dit vond hij ook heerlijk. Hij liet zijn handen over haar lichaam heen glijden en hij keek wat bewonderend naar haar. Ze was zo ontzettend mooi. Nu bereikte hij na een tijdje wel zijn hoogtepunt en hij sloeg zijn armen dicht om haar heen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 7/11/2016, 11:32

Dany

Zijn handen gleden over haar lichaam heen en ze smolt gewoon van zijn blik vol bewondering, hij was zo lief en leuk en ze vond het fijn dat hij aan alles liet merken dat hij van haar hield en dat ze echt alles voor hem was. Wanneer hij klaar was, kroop ze in zijn armen.
“Oh Jason, wat ben ik toch blij met je en zo ongelooflijk trots… zijn we nu niet te ver gegaan?” Het laatste vroeg ze wat bezorgd aan hem en ze streelde met haar vingers over zijn borst heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 7/11/2016, 12:03

Jason Hiddon

'Ik denk het niet, volgens mij is het allemaal goed zo en kunnen we nu wel ver gaan. Het voelt goed, meestal merk ik het anders wel van te voren, dat ik een soort van onzeker en zenuwachtig ben. Maar dat had ik nu helemaal niet. Ik ben totaal niet zenuwachtig en ik voel mij echt heel erg goed nu.' zei hij eerlijk tegen haar. Hij zoende haar langzaam en intens en daarna keek hij haar weer aan. 'Ik vind het heel erg leuk zo.' zei hij grijnzend tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 7/11/2016, 12:37

Dany

Hij legde uit dat hij dacht dat het allemaal goed ging zo en dat ze vanaf nu wel ver konden gaan. Het voelde ook goed. Het liet haar breed glimlachen en ze knuffelde hem door zijn woorden. “Ik ben zo ongelooflijk blij om dit allemaal te horen van je.” Sprak ze lief tegen hem. Hij zoende haar erg intens en ze keek hem daarna aan.
“Ik vind het ook geweldig zo.” Sprak ze vrolijk tegen hem. Ze was nog wel heel erg benieuwd wanneer het moment zou komen dat hij haar ten huwelijk zou vragen, ze wachtte daar echt met smart op, iedereen was nu eindelijk echt gelukkig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 7/11/2016, 12:45

Jason Hiddon

'Het komt vooral door jou, jij helpt mij echt, je geeft mij een geweldig gevoel en ik hoop ook dat ik dat bij jou doe.' Zei hij zacht tegen haar. Hij kwam naast haar liggen en daarna trok hij de dekens over hun lichamen heen. Hij was zo gek op haar. 'Ik hou van je, ik hoop dat je een beetje lekker kunt slapen, ik waarschijnlijk wel.' zei hij zacht tegen haar. Hij was echt helemaal kapot nu, hij was best wel moe en hij was totaal rustig, dan sliep hij meestal ook een stuk beter.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum