Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 18 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 26/10/2016, 14:07

Jason Hiddon

Hij mocht echt alles vragen, hoe gek hij de vraag zelf ook vond. Hij zou het onthouden, hij wist dat ze het ook echt meende, ze leek het allemaal totaal niet erg te vinden. Ze vroeg of ze nog even zouden dansen en ze leek wat hij deed heel fijn te vinden. 'Ja, graag.' zei hij zacht. Hij trok haar dichter naar zich toe en hij hield haar ook dicht tegen zich aan. Het was heerlijk om met haar te dansen en hij hield zijn hand tegen haar hoofd aan, zodat hij gewoon door kon gaan met haar aanraken, want dat vond hij ook fijn.

Koning Thobias Hiddon

Ze ging nog veel verder en ze kneep, waardoor hij diep kreunde. Ze zei dat hij nog kon lachen en hij smeekte niet eens, waardoor ze hetzelfde nog een keer deed en zijn ademhaling versnelde direct. Hij sloot zijn ogen en hij slikte moeizaam. 'Destiney.' fluisterde hij. 'Ik kom bijna, serieus. Als je...' zei hij, maar hij maakte zijn zin niet eens af en hij greep haar hand weer vast. 'Ik meen het.' voegde hij er zachtjes aan toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 18 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 26/10/2016, 17:52

Dany

Hij wilde graag met haar gaan dansen. Ze werd dicht tegen hem aangehouden en ze begonnen samen te dansen. Ze genoot er echt van, het was super fijn om met hem te dansen en met zijn vingers bleef hij langs haar plekje strelen. Ze kreunde af en toe zacht, zodat niemand het kon horen en het leek wel alsof ze in een soort trance terecht kwam door Jason.


Koningin Destiney Hiddon

Hij kreunde even diep en daarna merkte ze dat zijn ademhaling versnelde. Hij fluisterde haar naam en zei dat hij bijna kwam, ze moest stoppen en hij pakte haar hand. Daardoor stopte ze ineens en drukte ze haar lippen zacht op die van hem.
"Sorry..." FLuisterde ze heel erg zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 18 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 26/10/2016, 17:55

Jason Hiddon

Hij vond dit heel erg leuk, het deed hem ook echt goed om te merken dat hij dus niet zo gek was doordat hij het leuk vond, Dany genoot er net zo van. Hij bleef haar dicht tegen zich aan houden en na een tijdje drukte hij zijn lippen op die van haar en zoende hij haar langzaam en intens. Hij wilde haar zo veel mogelijk laten genieten, maar hij vond dit zelf ook echt heel erg leuk om te doen.

Koning Thobias Hiddon

Ze hield nu wel op en hij voelde haar lippen op die van hem, waardoor hij opnieuw naar adem hapte. 'Het is oke.' fluisterde hij daarna, al pakte hij meteen haar hand vast en nam hij haar mee. Hij liep de gang in en hij duwde haar een willekeurige kamer in, hij sloot de deur en hij drukte haar tegen de muur, alles was vol passie, maar wel wat gehaast. Hij hield het echt geen seconde meer uit zo, daarom maakte hij ook direct zijn broek los.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 18 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 26/10/2016, 18:26

Dany

Hij bleef heel langzaam en dicht tegen haar aan dansen. Ze genoot zo erg hiervan, het was echt heerlijk. Met gesloten ogen zoende ze hem zacht en langzaam terug. Genietend van hem bleef ze met hem meebewegen, het was zo fijn... ze vond alles leuk hieraan.


Koningin Destiney Hiddon

Hij fluisterde dat het goed was, daarna werd ze door hem meegenomen de gang in. Hij duwde haar een kamer in en drukte haar tegen de muur Kreunend ging ze mee in wat hij deed en ze trok haar jurk omhoog en trok hem aan zijn billen tegen haar aan. Ze kreunde genietend en sloot haar ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 18 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 26/10/2016, 18:32

Jason Hiddon

'Vind je het zo fijn?' vroeg hij nu zacht aan haar. Hij drukte zijn lippen even kort bij haar oor en daarna keek hij haar weer aan. Hij vond het in ieder geval echt geweldig met haar, hij voelde zich geweldig, dit soort dingen waren heel nieuw, hij kon zich niet herinneren dat hij ooit op een feestje geweest was, maar nu was hij er, met de vrouw uit zijn dromen. Dat voelde gewoon geweldig, beter dan hij ooit had durven denken.

Koning Thobias Hiddon

Ze trok haar jurk omhoog en hij werd tegen haar aan getrokken, hij dronk eigenlijk al direct bij haar naar binnen. Hij zette haar klem tegen de muur en hij schraapte zacht met zijn tanden langs haar hals. 'Als je dat doet, doe het de volgende keer dan op een plek waar we iets verder kunnen gaan of zorg dat je het afmaakt zonder dat iemand het ziet.' zei hij schor tegen haar. Hij was aardig heftig, hij was ook veel sneller dan normaal klaar, maar als ze hem zo uitdaagde was het zelfs voor hem niet vol te houden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 18 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 26/10/2016, 18:42

Dany

Jason vroeg haar zacht of ze het zo fijn vond en ze knikte langzaam. "Ik geniet hier zo erg van... alsof je me in trance brengt." Fluisterde ze hees. Ze kreunde wanneer hij zijn lippen in haar hals drukte, het was zo genieten... Ze sloeg haar armen om zijn hals heen en drukte haar lichaam nog wat meer tegen hem aan.



Koningin destiney Hiddon

Hij drong meteen bij haar naar binnen en ze kreunde toen ze zijn tanden voelde in haar hals. Het was heerlijk en uitdagend. Ze moest het de volgende keer doen op een plek waar ze verder konden gaan of ze moest het afmaken. "Jij kan er dus helemaal niet tegen om uitgedaagd te worden dat er daarna niets mee gebeurd." Sprak ze uitdagend tegen hem en ze trok hem dicht tegen haar aan.
"Jij daagde me zelf uit, daarom deed ik het." Zei ze nog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 18 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 26/10/2016, 18:46

Jason Hiddon

'In trance? Is het zo fijn?' vroeg hij zacht. Hij was wel echt heel erg blij om te horen dat ze het zo intens lekker vond, dat hij dit voor elkaar kon krijgen bij haar. Ze sloeg haar armen om zijn hals heen en hij voelde haar lichaam dichter tegen zich aan. 'We kunnen hier blijven... er is misschien nog wel een kamer vrij.' fluisterde hij. Zijn handen gleden naar haar heupen toe, hij merkte dat hij bijna het gevoel had dat hij de hele wereld aankon, zoals Dany gezegd had.

Koning Thobias Hiddon

'Ik wil dat er daarna iets gebeurd omdat het nog lekkerder is. Als je mij zo aanraakt, met al die mensen er bij, wil ik niets liever dan je op tafel leggen en je keihard nemen terwijl iedereen staat te kijken. Ik wil dat je doorgaat, ik wil er van genieten, ik wil het gevoel voelen, maar het kan niet, omdat ik mezelf ten schande zou maken.' zei hij tegen haar. 'Maar ik zou het wel willen, ik had gewild dat je je hand in mijn broek zou laten glijden en gewoon verder was gegaan.' zei hij tegen haar. Hij streek langs haar lippen en daarna trok hij zijn kleding weer aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 18 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 26/10/2016, 18:58

Dany

"Ja..." Zuchtte ze genietend toen hij vroeg of het echt zo fijn was. Hij stelde voor om hier te blijven, er was misschien nog wel een kamer vrij en zijn handen gleden naar haar heupen toe. Ze knikte eventjes. "Ja... dat lijkt me heerlijk." Fluisterde ze tegen hem terug.


Koningin Destiney Hiddon

Thobias legde het allemaal aan haar uit en ze grijnsde daardoor eventjes. "Dat had wel heel spannend en uitdagend geweest." Grijnsde ze hem met twinkelende ogen toe. Hij zei wat hij eigenlijk had gewild en ze knikte eventjes.
"Goed om te weten voor de volgende keer." Sprak ze hem toe. Ze voelde zijn vingers langs haar lippen en ze beet eventjes plagend op zijn vinger. Daarna trok ze haar jurk weer helemaal recht en netjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 18 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 26/10/2016, 19:04

Jason Hiddon

Het leek haar heerlijk en daardoor grijnsde hij weer, hij vond het heel erg leuk om dat te horen. 'Mij ook, dan doen we dat. Ik weet niet waar Thobias en Destiney rondhangen, maar misschien zijn ze al naar huis.' zei hij tegen haar. Hij zag ze nergens. Hij streek langs haar gezicht en hij zoende haar nu weer, hij was zo verliefd op deze vrouw, hij kon er nog steeds niet echt tegen, hij kon zich niet beseffen dat hij echt zo veel van haar hield.

Koning Thobias Hiddon

'Het had niet gekund. Niet hier.' fluisterde hij. Er waren wel andere mogelijkheden, maar het mocht niet echt te veel opvallen. Hier waren te veel mensen die het konden zien, niet zijn eigen personeel, het was te gevaarlijk. Reagan zou hem afmaken en het zou zijn reputatie niet ten goede komen, waarschijnlijk. Het was goed om te weten voor de volgende keer en daardoor keek hij haar wel weer even uitdagend aan. 'Pas op jij, deze kans krijg jij niet zo snel nog een keer.' zei hij grijnzend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 18 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 26/10/2016, 19:24

Dany

Hij grijnsde weer en zei dat ze het zouden doen. Hij vroeg zich af waar Thobias en Destiney gebleven waren, misschien waren ze al weg. Ze keek eventjes om haar heen, ze had helemaal niet in de gaten gehad dat ze weg waren gegaan. "Die redden zich wel." Glimlachte ze Jason toe. Hij zoende haar weer en genietend ging ze erin mee. Het was zo fijn...


Koningin Destiney Hiddon

Het had hier niet gekund. "Nee, je hebt gelijk." Zei ze en ze streek even over zijn wang heen met een glimlach. Hij kon zich toch nog best goed beheersen als hij dit soort dingen eigenlijk wilde. Hij vond dat ze op moest passen want deze kans kreeg ze niet zo snel meer. "Niet? Ik hoef alleen maar een beetje over je buik te strelen." Plaagde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 18 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 26/10/2016, 19:27

Jason Hiddon

Ze zei dat ze zich wel zouden redden en hij knikte even, dat kwam waarschijnlijk inderdaad wel goed, daar maakte hij zich ook niet echt zorgen over. Het was niet nodig. Hij zoende haar weer en hij bleef nog een tijdje zo doorgaan, tot hij haar weer aankeek. 'Ik begin best wel moe te worden. Zullen we anders een kamer opzoeken?' stelde hij nu voor. Hij hoopte dat ze het niet zo heel erg vond dat hij nu wel genoeg gedanst had.

Koning Thobias Hiddon

Hij had gelijk en ze streek over zijn wang heen, hij keek in haar mooie ogen en door wat ze zei grijnsde hij weer. 'Ja, maar ik vind wel een manier om er mee om te gaan en anders maar niet. Ik vind het ook heel erg leuk.' gaf hij toe. Hij genoot er van als ze zo spontaan met dingen om ging, als ze hem zo aanraakte, uitdaagde, zeker in gezelschap. Dat vond hij eigenlijk echt geweldig. Hij zoende haar nu opnieuw, hij voelde zich echt bijzonder, dit gevoel was zo lang weg geweest.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 18 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 26/10/2016, 19:42

Dany

Ze werd weer door Jason gezoend en daarna zei hij dat hij moe begon te worden. Ze zouden hun kamer gaan opzoeken en ze knikte daardoor. "Ja, dat vind ik een heel erg goed idee van jou. Laten we dat lekker gaan doen." Glimlachte ze. Ze pakte zijn hand vast en vroeg aan de herbergier welke kamer er nog vrij was voor hun. Hij ging hen voor en ze keek eventjes met een glimlach op naar Jason en kneep in zijn hand.


Koningin Destiney Hiddon

Hij grijnsde naar haar door wat ze zei en hij dacht dat hij wel een manier vond om ermee om te gaan en anders maar niet want hij vond het ook wel heel erg leuk. Ze zoende hem daardoor eventjes en keek hem met twinkelende ogen aan. "Gelukkig maar, ik vind het heerlijk." Klonk haar stem vrolijk tegen hem. "Wat zullen we doen? Gaan we naar huis?" Vroeg ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 18 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 26/10/2016, 19:47

Jason Hiddon

Ze vond het gelukkig wel een goed idee en hij liep met haar mee achter de herbergier aan. Hij stapte de kamer in en hij sloeg zijn armen meteen om Dany heen. 'Ik hou van je, zo ongelofelijk veel. Je bent echt geweldig, ik heb nog nooit zo'n leuke avond gehad, ik heb dit allemaal nog nooit meegemaakt.' zei hij zacht, hij meende het duidelijk. Zijn leven was zo klein en gesloten geweest, dit was totaal anders.

Koning Thobias Hiddon

Ze vond het heerlijk en daarna vroeg ze wat ze zouden doen, naar huis gaan. 'Ik weet het niet, we kunnen ook wel hier blijven, wat wil jij? Naar huis gaan vind ik ook prima, het is echt hartstikke laat ondertussen, maar het maakt mij niet uit.' zei hij. Hij drukte zijn lippen weer in haar hals en hij zoog zachtjes, op dit moment kon hij geen genoeg van haar krijgen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 18 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 26/10/2016, 20:00

Dany

Hij liep met haar mee en toen ze eenmaal in de kamer alleen waren. Sloeg hij zijn armen om haar heen. Ze knuffelde hem liefdevol. Hij hield van haar, ongelooflijk veel en ze was geweldig. Hij had nog nooit zo'n leuke avond gehad, hij had dit nog nooit meegemaakt.
"Oh lieverd, ik vind het zo fijn om bij je te zijn en ik heb het ook echt heerlijk gehad vandaag." Zei ze vrolijk tegen hem .


Koningin Destiney Hiddon

Hij wist het niet en zei dat ze ook hier konden blijven. Het was hartstikke laat al. Ze knikte even langzaam. "Ja, als we hier kunnen blijven dan vind ik het ook prima." Gaf ze aan. Hij drukte zijn lippen in haar hals en ze sloot genietend haar ogen. Ze kroop dicht tegen hem aan, dit was zo fijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 18 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 26/10/2016, 20:05

Koning Thobias Hiddon

Ze konden ook wel hier blijven, dat vond hij ook goed. 'Moeten we nog even kijken waar Jason en Dany zijn? Ik wil niet dat ze zich zorgen gaan maken omdat wij opeens verdwenen zijn, dat zou ik heel erg vervelend vinden.' zei hij zacht tegen haar. Hij zou niet willen dat Dany zich misschien zorgen maakte omdat ze niet wist waar ze waren. 'Dan kunnen we meteen een fles wijn halen voor ons samen.' zei hij met een grijnsje op zijn gezicht tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 18 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 26/10/2016, 20:11

Koningin Destiney Hiddon

"Als jij dat nu eens gaat doen, dan ga ik alvast lekker in bed liggen." Zei ze hem plagend en ze gaf hem een klein kusje. Ze had geen zin eigenlijk om nog een keer de kamer uit te gaan, maar als Thobias graag wijn wilde hebben en Dany wilde laten weten waar ze waren, dan kon hij lekker wat gaan halen. Ze keek hem even liefdevol aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 18 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 26/10/2016, 20:47

Koning Thobias Hiddon

Ze vond het een goed idee, maar hij moest dat dan alvast even gaan doen. 'Natuurlijk.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij liep de kamer uit en hij hoorde van de herbergier waar Jason en Dany waren. Die bleven blijkbaar ook hier. Hij pakte een fles wijn mee en hij klopte even op de deur, daarna ging hij naar binnen. Ze waren niet eens bezig samen. 'Nou, als jullie toch niets doen en hier ook blijven, kunnen jullie ook wel bij ons komen zitten.' zei hij grijnzend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 18 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 26/10/2016, 20:52

Dany

Ze liet Jason los toen ze geklop op de deur hoorde en ze keek naar Thobias. Hij had een fles wijn in zijn handen en als ze toch niets aan het doen waren, konden ze wel bij hen gaan zitten.
"Dat lijkt me gezellig, Thobias, maar ik ben hartstikke moe, ik ga liever gewoon slapen, of wil jij wel graag, Jason?" Vroeg ze en ze keek even naar Jason.


Koningin Destiney Hiddon

Ze begon langzaam alvast haar kleding uit te trekken en liet haar onderkleding aan, het was wel heel erg sexy, ze bekeek zichzelf even in de spiegel en ging daarna wat uitdagend op de bank zitten terwijl ze rustig op Thobias wachtte. Na een paar minuten merkte ze dat ze moe werd en haar ogen gleden langzaam dicht, ze kon er niets aan doen, ze deed echt haar best.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 18 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 26/10/2016, 21:10

Koning Thobias Hiddon

Dany zei dat het haar wel gezellig leek, maar ze was hartstikke moe en ze ging liever gewoon slapen, ze vroeg wel of Jason graag wilde. 'Alleen als jij ook wilt, maar dat kan morgen ook wel. Misschien kunnen we nu beter gaan slapen,' zei Jason, waardoor Thobias even knikte. 'Dat is goed, dan zie ik jullie morgen wel weer. Slaap lekker.' zei hij glimlachend. Toen hij weg liep zag hij nog wel hoe Jason haar weer vastpakte en hij schudde zijn hoofd even, hij ging zelf de kamer weer in. Destiney lag alleen maar in haar onderkleding op de bank en ze sliep, waardoor hij even glimlachte, ze lag er best wel heel erg leuk bij zo.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 18 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 26/10/2016, 21:15

Dany

Thobias vond het gelukkig niet erg dat ze liever gingen slapen, hij zou ze morgen wel weer zien. "Welterusten." Glimlachte ze hem toe en ze gaf hem even een knipoog. Daarna werd ze door Jason weer vastgepakt en ze hield hem vast. Ze zoende hem even zachtjes en liep daarna met hem naar het bed toe.


Koningin Destiney Hiddon

Ze was echt in slaap gevallen op de bank, ze lag half onderuit gezakt met het kussen in haar armen, ze was toch te moe geweest om wakker te kunnen blijven tot Thobias weer terug was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 18 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 26/10/2016, 21:18

Jason Hiddon

'Hij is echt heel vrolijk zeg, ik vind het heel fijn om hem zo te zien, het moet jou ook goed doen, of niet soms?' vroeg hij nu aan Dany. Thobias had ook hele donkere periodes gekend, had hij duidelijk gehoord, dus dan moest dit een hele opluchting zijn voor iedereen. Hij werd gezoend en meegenomen naar het bed, daar begon hij langzaam haar kleding los te maken.

Koning Thobias Hiddon

Hij zette de fles wijn op tafel en hij boog over Destiney heen, hij pakte haar zachtjes vast en daarna tilde hij haar op, net zo voorzichtig legde hij haar in het bed. Hij trok zijn kleding uit en hij ging naast haar liggen, hij drukte heel zacht zijn lippen op die van haar en daarna streek hij een pluk haar uit haar gezicht. Ze was zo mooi, zo zorgeloos. Het stond haar goed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 18 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 26/10/2016, 21:22

Dany

Jason vond Thobias echt heel vrolijk en hij vond het fijn om hem zo te zien. "Ja, ik vind het echt super fijn om hem zo te zien, hij is echt leuk zo en het doet iedereen goed." glimlachte ze. Jason trok langzaam haar kleding uit, ze stapte uit haar jurk en begon aan zijn kleding terwijl ze met haar vingers liefdevol over zijn lichaam streelde.



Koningin Destiney Hiddon

Ze werd een klein beetje wakker wanneer Thobias haar in bed legde en naast haar kwam liggen. Ze kroop tegen hem aan en sloeg zijn armen om hem heen.
"Sorry, ik was te moe." Mompelde ze heel erg zachtjes tegen hem en daarna sliep ze al heel gauw weer verder.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 18 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 26/10/2016, 21:25

Jason Hiddon

Hij had gelijk, ze vond het fijn om te zien en het deed iedereen goed, daardoor knikte hij, dat was zo. Iedereen leek zich nu heel goed te voelen. Ze stapte uit haar jurk en begon zijn kleding los te maken, terwijl ze ook nog eens de tijd nam om zijn lichaam aan te raken. 'Heb je dat nog niet genoeg kunnen voelen?' vroeg hij nu plagend aan haar. Hij vond het eigenlijk wel leuk allemaal.

Koning Thobias Hiddon

'Maakt niet uit, slaap maar lekker.' fluisterde hij. Hij sloeg zijn armen nu ook om haar heen en hij bleef een tijdje naar haar mooie gezicht kijken, daarna zakte hij zelf ook in slaap. Het was toch wel een drukke dag geweest en het lag heerlijk zo bij Destiney, dit vond hij heel erg fijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 18 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 26/10/2016, 21:35

Dany

Hij vroeg haar of ze nog niet genoeg van hem had kunnen voelen. "Dat kan ik nooit genoeg doen... moet je toch eens kijken... je bent echt een lekker ding." Fluisterde ze tegen hem en ze hielp hem helemaal uit zijn kleding. Daarna sloeg ze de dekens terug en kroop ze in het bed met een glimlach.


Koningin Destiney Hiddon

Het maakte Thobias gelukkig niet uit. De hele nacht sliep ze ongelooflijk fijn, dat was ook aan haar te zien, er lag een glimlach rond haar lippen en af en toe zei ze een zacht woordje of kroop ze dichter tegen Thobias aan. Het was duidelijk dat ze een hele fijne droom had.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 18 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 26/10/2016, 21:54

Jason Hiddon

'Is dat zo? Ik heb het idee dat jij de enige bent die dat zo ziet, al vind ik het totaal niet erg. Als jij het maar vindt, jij bent het belangrijkste dat er is voor mij.' zei hij zacht tegen haar. Ze trok al zijn kleding uit en hij kroop dicht tegen haar aan, daarna zoende hij haar langzaam en intens. Het was elke keer lekkerder, elke keer ging hij zich beter en vrijer voelen en voelde dit ook fijner.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 18 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum