Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/10/2016, 23:07

Koning Thobias Hiddon

Door wat ze allemaal vertelde staarde hij haar aan. Ze wist hoe hij was. Ze wist dat ze toen dacht dat ze hem wel aankon, dat dacht ze nu nog steeds. Ze trok opeens zijn hoofd naar achteren en hij voelde haar lippen in zijn hals, waardoor hij naar adem hapte en zacht kreunde. Dat vond hij zo leuk aan haar, dat ze er in mee ging, dat ze gek was op zijn spelletjes, zolang hij haar maar niet te veel pijn deed. Hij ademde diep in, hij wist niet eens hoe hij moest reageren.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/10/2016, 08:40

Koningin Destiney Hiddon

Hij staarde haar aan en ze grijnsde hem toe. Ze had het net niet willen zeggen tegen hem. Maar het was echt zo, ze wist al wel een gedeelte, een heel leuk gedeelte moest ze toegeven. Hij hapte naar adem en kreunde, dat iet haar grijnzen. Ze trok al zijn kleding nu uit en drukte haar lippen o zijn lichaam.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/10/2016, 22:03

Koning Thobias Hiddon

Hij had dit echt helemaal nog niet verwacht en het was ook wat raar om dit nu zo intens te voelen, maar ergens vond hij het vooral helemaal geweldig. Dit had hij niet durven hopen. Ze trok zijn kleding heel erg snel uit en hij zoende haar heftig, hij maakte haar kleding nu ook aardig snel en gretig los en daarna keek hij haar aan. 'Wat wil je? Volgens mij heb jij wel wat plannen voor wat je zo willen en ik ben daar heel erg benieuwd naar...' zei hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/10/2016, 22:07

Koningin Destiney Hiddon

Thobias trok net zo snel haar kleding uit en vroeg vervolgens wat ze wilde, want hij dacht dat ze wel plannen had en hij wilde weten wat.
"Nou... ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet goed herinner hoe alles moet, dus ik wil wel dat jij de leiding neemt en dan leer ik het snel genoeg weer." Sprak ze met een grijns tegen hem en twinkelende ogen. Haar vingers gleden over zijn borst heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/10/2016, 22:57

Koning Thobias Hiddon

Ze wist eigenlijk niet meer hoe alles moest, maar ze zou er snel genoeg achter komen als hij iets deed. Hij knikte daardoor even, hij begreep het wel. Zodra hij al haar kleding uit had tilde hij haar op en legde hij haar op het bed neer. Hij zoende haar heftig en zijn handen gleden over haar lichaam heen. Hij was redelijk ruw, maar dat kwam ook door dat hij zo lang had moeten wachten en ze nogal veel gevoelens losmaakte bij hem. Hij kon er niet zo veel aan doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/10/2016, 23:08

Koningin Destiney Hiddon

Ze werd door hem opgetild en op het bed neergelegd, ze keek hem met ondeugende ogen aan. Dit was echt heel erg leuk. Ze zoende hem heftiger en kreunde genietend door wat hij deed, ze trok hem dichter tegen haar aan en beet zacht in zijn oor. Ze vond het ruwe helemaal niet erg, alleen maar spannend en uitdagend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 22/10/2016, 00:15

Koning Thobias Hiddon

Ze leek het echt heel erg leuk te vinden en hij voelde hoe ze in zijn oor beet, waardoor hij diep kreunde. Dit was zo lekker en intens. Hij drong bij haar naar binnen en hij drukte zijn lippen in haar hals, hij kon het niet laten om even flink te zuigen. Hij was krachtig en heftig, maar ze leek dat op dit moment echt totaal geen probleem te vinden en daar was hij heel erg blij mee, want nu kon hij zich eindelijk even flink laten gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 22/10/2016, 21:43

Koningin Destiney Hiddon

Hij drong bij haar naar binnen en ze kreunde genietend. Het was allemaal zo krachtig en heftig en ze vond het geweldig om hem zo sterk en zo machtig te zien, dit was het beeld dat ze van hem had als koning. Zo maakte hij het waar. Wanneer hij te hard zoog in haar hals, trok ze hem aan zijn haren naar achteren en zoende ze hem heftig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 22/10/2016, 21:53

Koning Thobias Hiddon

Hij werd hard aan zijn haren getrokken en hij werd ook meteen heftig gezoend, waar hij maar al te graag in mee ging. Zijn handen gleden over haar geweldige lichaam heen en hij bleef haar zoenen, dit was het gevoel dat hij al zo lang kwijt was. Nu was het er weer, het was volledig terug en hij begreep het nog niet echt, maar hij wist dat dit was wat hij al die tijd gemist had en Destiney leek het net zo geweldig te vinden. Hij greep haar vast en hij keek diep in haar ogen, daarna bereikte hij zijn hoogtepunt. Het zweet liep over zijn huid heen, maar eigenlijk voelde hij zich geweldig. Hij liet zich naast haar neerzakken en hij ademde diep in. 'Jezus.' zei hij daarna zacht. Hij was onder de indruk van alles.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 22/10/2016, 21:58

Koningin Destiney Hiddon

Hij had het blijkbaar ook echt geweldig en dat vond ze leuk, dat vond ze heel erg leuk. Haar ogen twinkelden en ze ging met zijn hevigheid mee. Hij greep haar vast en bereikte zijn hoogtepunt na een tijdje. Ze kreunde genietend en hij liet zich naast haar neerzakken. Ze keek naar hem met een grijns.
"Ik vond het heerlijk..." Fluisterde ze schor tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 22/10/2016, 22:01

Koning Thobias Hiddon

Hij keek opzij toen ze zei dat ze het heerlijk vond en daardoor glimlachte hij zwakjes. 'Ik ook.' fluisterde hij. Hij sloeg zijn armen om haar heen en hij trok zich dichter naar hem toe. 'Dit heb ik enorm gemist... het is zo veranderd tussen ons, maar nu is het alsof alles langzaam terug komt. Dit heb ik jaren niet gevoeld.' fluisterde hij. Hij streek langs haar gezicht en daarna gleden zijn vingers langs de plek in haar hals en grijnsde hij een beetje.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 22/10/2016, 22:14

Koningin Destiney Hiddon

Hij vond het ook heerlijk en ze werd dicht tegen hem aangetrokken. Ze legde haar hoofd tegen hem aan en sloot haar ogen. Hij had het enorm gemist. Het was zo erg veranderd tussen hun en nu leek het terug te komen, dit had hij in jaren niet meer gevoeld. Ze glimlachte daardoor een beetje.
"Misschien dat ik nu gewoon precies genoeg van mijn geheugen terug heb... ik vind het heerlijk en ik denk dat het door de tijd wat is gesleten tussen ons, het vuur..." Fluisterde ze tegen hem. Zijn vingers gleden langs de plek die hij gemaakt had in haar hals, het was wat gevoelig, maar ze glimlachte wel naar hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 22/10/2016, 22:18

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat ze nu misschien precies genoeg wist, ze had genoeg van haar geheugen terug en ze vond het heerlijk. Misschien was het door de tijd wat gesleten tussen hun, het vuur was weg. 'Ja, misschien heb je gelijk.' fluisterde hij. Hij zoende haar langzaam en daarna sloeg hij de dekens om hun heen. 'Ik wil dat het zo blijft.' fluisterde hij. Hij streek langzaam langs haar gezicht, hij hield zo veel van deze vrouw, hij wilde het gevoel tussen hun nooit meer kwijtraken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 22/10/2016, 22:26

Koningin Destiney Hiddon

Net was hij nog zo machtig en vol passie en nu was het een liefdevolle zachtaardige man. Het was echt amper te geloven. Hij dacht dat ze wel gelijk had en daarna werd ze zacht en lief gezoend door hem. Hij wilde dat het zo bleef. "Ik ook... daar moeten we samen voor zorgen." Fluisterde ze hem toe en ze voelde hoe hij langs haar gezicht streek. Ze sloot even haar ogen en daarna kroop ze dicht tegen hem aan onder de dekens.
"Je bent zo ongelooflijk lief." Klonk haar stem zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 22/10/2016, 22:29

Koning Thobias Hiddon

Ze wilde het ook en ze moesten er samen voor zorgen. Hij knikte langzaam. Toch vond hij het nog steeds moeilijk, hij wist dat ze nog niet alles wist. Ze wist nog niets over Gwynn. Het was alsof hij tegen haar loog. Wat als ze er uiteindelijk achter kwam dat hij alles achter had gehouden? Ze zei dat hij zo ongelofelijk lief was en hij glimlachte zwakjes, daar zou ze wel anders over denken als ze er echt achter kwam hoe hij was. 'Ga maar lekker slapen.' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 22/10/2016, 22:34

Koningin Destiney Hiddon

Uiteindelijk zei hij tegen haar dat ze lekker moest gaan slapen. Ze keek nog even naar hem en streek door zijn haren heen. "Welterusten Thobias." Fluisterde ze daardoor. Ze ging weer liggen en viel langzaam in slaap dicht tegen hem aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 22/10/2016, 22:40

Koning Thobias Hiddon

Hij lag toch nog een tijdje wakker, maar op dit moment voelde alles wel goed, dus viel hij uiteindelijk wel in slaap en sliep hij ook heel erg goed. Hij werd vroeg in de ochtend wakker, Destiney lag nog steeds in zijn armen. Hij wilde dit vandaag het liefste allemaal even met Dany bespreken, misschien had die wat advies voor hem. Hij kwam overeind en hij trok zijn kleding aan, hij keek nog even naar Destiney, ze lag er wel heel erg lief bij zo.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 22/10/2016, 22:44

Koningin Destiney Hiddon

De volgende morgen werd ze langzaam wakker, ze rekte zich wat lui uit en keek op naar Thobias na een tijdje. "Hé... Ga je al weg?" Vroeg ze zachtjes aan hem en ze kwam een beetje overeind. Ze wreef slaperig in haar ogen, ze was nog niet heel erg wakker.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 22/10/2016, 22:47

Koning Thobias Hiddon

Ze werd wakker en hij glimlachte daardoor, ze was echt heel mooi en heel schattig zo. Ze vroeg of hij al weg ging en hij knikte langzaam. 'Ik wilde even wat gaan werken en met Dany praten. Ik ontbijt meestal niet, vaak ga ik meteen aan het werk zodat jij nog even lekker kunt slapen. Heb je liever dat ik blijf?' vroeg hij nu aan haar, omdat hij niet wist of ze het vervelend vond of niet dat hij weg ging.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 22/10/2016, 22:51

Koningin Destiney Hiddon

Hij wilde gaan werken en met Dany praten, hij ontbeet eigenlijk meestal niet en hij ging aan het werk zodat zij nog lekker kon slapen. Nu vroeg hij of ze liever had dat hij bleef.
"Nee, als je dat toch normaal doet, dan moet je dat lekker blijven doen." Glimlachte ze. "Maar krijg ik niet eens een kusje van je, dat je weggaat?" Ze trok even wat plagend een pruillipje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 22/10/2016, 23:05

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat hij het lekker moest blijven doen als hij het normaal ook deed en door wat ze daarna zei grijnsde hij. 'Zoals u wenst.' plaagde hij haar daarna. Hij liep naar haar toe, pakte haar kin vast en zoende haar daarna langzaam en intens. 'Ik hou van je. Als er iets is weet je mij te vinden.' zei hij daarna. Met die woorden vertrok hij naar de werkkamer, hij liet een wachter opzoek gaan naar Dany, die was waarschijnlijk ook wel wakker nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 22/10/2016, 23:10

Koningin Destiney Hiddon

Ze grijnsde door zijn geplaag. Hij kwam naar haar toe en zoende haar langzaam en intens. Ze genoot met volle teugen van deze heerlijke zoen. Hij hield van haar en als er iets was, dan wist ze waar ze hem kon vinden.
"Komt goed." Fluisterde ze en daarna kroop ze weer onder de dekens en sliep ze heerlijk verder.


Dany

Die ochtend was ze al best vroeg wakker. Ze keek eventjes naar Jason met een glimlach en ze gaf hem een klein kusje. Daarna verliet ze de slaapkamer waar ze op de gang al te horen kreeg dat Thobias haar zocht. Ze liep naar zijn werkkamer toe en klopte kort aan, daarna ging ze naar binnen toe.
"Goedemorgen." Glimlachte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 22/10/2016, 23:12

Koning Thobias Hiddon

Hij begon te werken, vrij snel was Dany bij hem. 'Goedemorgen, schoonheid.' plaagde hij haar een beetje. Hij leunde achterover en hij keek haar aan, hij zocht naar woorden om te vertellen hoe hij zich voelde, maar het was lastig omdat het zo gemengd was. 'Ik weet niet wat ik met deze situatie aan moet. Destiney begint zich dingen te herinneren, het voelt geweldig tussen ons, net zoals vroeger...' zei hij. 'Maar wat als ze er achter komt dat ik al die tijd van alles heb achtergehouden voor haar?'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 22/10/2016, 23:17

Dany

"Nou, nou, nou." Lachte ze toen hij haar schoonheid noemde. Hij bleef een tijdje stil en ze keek naar hem terwijl ze wachtte op wat hij wilde vertellen aan haar. Ze ging rustig zitten. Hij wist niet wat hij ermee aan moest, het voelde geweldig tussen hun, maar wat als ze erachter kwam dat hij al die tijd van alles had achtergehouden.
"Dan moet je het aan haar vertellen, Thobias... ik weet zeker dat het geweldig zal blijven, misschien nog wel beter omdat je je beter voelt als ze alles weet." Zei ze hem zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 22/10/2016, 23:19

Koning Thobias Hiddon

'Wat? Mag ik je tegenwoordig niet eens meer plagen met een complimentje?' plaagde hij haar even. Daarna zei ze dat hij het aan haar moest vertellen. Ze wist zeker dat het geweldig zou blijven, misschien beter omdat hij zich beter zou voelde als ze alles wist. 'Dat kan... maar... wat als het juist niet zo is? Wat als ze het niet kan begrijpen en mij walgelijk vindt?' vroeg hij zacht aan haar. Hij was doodsbang om het te vertellen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum