Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/9/2016, 14:59

Jason HIddon

'Nee, natuurlijk vind ik het niet erg, ga maar lekker slapen.' zei hij zacht tegen haar. HIj streek langs haar wang en daarna sloeg hij zijn armen om haar heen en sloeg hij de deken weer over hun lichamen heen, hij was echt heel erg blij met haar, daarom wilde hij haar ook het gevoel geven dat hij er voor haar was.

Koning Thobias Hiddon

Ze wilde het ook, ze wilde beginnen met het opbouwen van vertrouwen. 'Ja, graag... hoe wil je dat gaan doen?' vroeg hij nu zachtjes aan haar. Hij genoot van het samenzijn en hij was blij dat ze dichtbij hem stond, hij vond het echt heel erg fijn. 'Ik ben super gek op je,' zei hij zacht tegen haar. 'Zullen we vandaag samen iets doen?'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/9/2016, 15:08

Dany

Hij vond het niet erg, ze moest lekker gaan slapen. Dat liet haar toch wel even glimlachen. `Ik hou echt heel veel van je.." Fluisterde ze lief tegen hem. Ze sloot haar ogen en viel langzaam tegen hem aan in slaap, ze was wel echt heel erg moe nu, dus dat was ook wel fijn.


Koningin Destiney Hiddon

Hij wilde het graag doen en dat liet haar glimlachen. "Samen dingen doen." Zei ze zacht toen hij vroeg hoe ze het gingen doen. Hij zei vervolgens dat hij super gek op haar was. Dat liet haar glimlachen en ze gaf hem weer een klein kusje. "ik ook op jou..." Fluisterde ze tegen hem terug.
"Ja, ik wil graag wat met je doen samen, vertel me wat je wilt doen, ik vind alles leuk momenteel." Glimlachte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/9/2016, 15:12

Jason Hiddon

Ze hield heel veel van hem, het was elke keer heel erg fijn om dat te horen. Hij bleef naar haar kijken, ze was echt heel erg mooi, hij vond het heel erg fijn om naar haar te kijken en na een tijdje zakte hij zelf ook weer in slaap, omdat hij het ook wel kon gebruiken en hij vond het wel lekker om bij haar te liggen.

Koning Thobias Hiddon

Ze wilde dingen samen doen en ze was ook gek op hem, daarna moest hij zeggen wat hij wilde doen. 'Hm, ik wil je meenemen naar het dorp, over de markt wandelen en daarna samen wat eten in de herberg. Wat vind jij daar van?' vroeg hij haar en hij streek langs haar wang. Hij vond het fijn om iets te doen, zeker omdat hij haar echt heel erg gemist had de laatste tijd.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/9/2016, 15:21

Koningin Destiney Hiddon

Hij vertelde wat hij wilde en ze glimlachte daardoor. "Ja, dat lijkt me een heel erg fijn idee. Dat heb je wel goed bedacht." Sprak ze met zelf een lichte twinkeling in haar ogen tegen hem. "Gaan we meteen?" Vroeg ze vervolgens. Ze kwam overeind en trok haar kleding aan. Ze droeg een fijn zittende jurk die niet al teveel aandacht trok, daar had ze helemaal geen trek in.


Dany

Veel later werd ze weer wakker. Ze knipperde met haar ogen en keek naar Jason die naast haar lag, hij was zelf ook weer gaan slapen, wat was hij lief zo... Ze kwam langzaam overeind en trok haar kleren aan, ze wilde hem nu niet onverwachts aanraken, het zou hem bang maken en ze was liever gewoon wat voorzichtig met hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/9/2016, 15:27

Koning Thobias Hiddon

'Ja, we gaan meteen, ik heb er echt zin in,' zei hij heel enthousiast. Hij vond het leuk om weer iets samen te doen en het zou voor het volk goed zijn om te zien dat ze samen buiten kwamen, hij wilde niet voor al te veel onrust zorgen en hij wist dat het wel gebeurde omdat hij weg was gegaan, hij wilde niet dat ze dachten dat het helemaal over was, echt niet. Hij pakte haar hand en hij liep met haar naar buiten, het was best wel mooi weer.

Jason Hiddon

Hij werd heel langzaam wakker en hij zag dat Dany zich aan het aankleden was. 'Heb je goed geslapen?' vroeg hij aan haar, zijn stem klonk wat schor doordat hij net wakker was. Hij ging op de rand van het bed zitten en hij keek naar haar, daarna kwam hij overeind en trok hij zelf ook zijn kleding aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/9/2016, 15:34

Koningin Destiney Hiddon

Het voelde goed om hem zo enthousiast te zien, ze glimlachte lief naar hem. Zelf was ze nog wel wat ingetogen, maar dat kwam ook doordat ze zo'n gigantische klap had gehad door wat hij had gedaan. Ze kneep zacht in zijn hand en liep naast hem mee. Ze liep dichtbij hem en keek af en toe even met een kleine glimlach naar hem op. Ze was stapelgek op hem, dat was zeker.


Dany

Jason was ook wakker geworden en wanneer ze haar kleding aanhad, drukte ze een kus op zijn wang en kwam ze naast hem zitten. "Ik heb heel fijn geslapen, jij ook?" Vroeg ze glimlachend aan hem en ze knuffelde hem vervolgens even.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/9/2016, 15:47

Koning Thobias Hiddon

Ze liepen naar het dorp toe, het was niet gigantisch druk en daar was hij blij mee. Hij kneep zachtjes in de hand van Destiney en daarna keek hij haar aan. 'Ik ben heel blij dat je het nog wilt proberen met mij, Destiney. Echt heel erg blij.' fluisterde hij. 'Ik was zo bang dat je het niet meer zou willen als ik terug kwam en ik had het ook begrepen als het zo was, maar ik kan niet zonder je...' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/9/2016, 15:51

Koningin Destiney Hiddon

Hij gaf aan dat hij wel heel erg blij was dat ze het nog wilde proberen, hij was heel erg bang geweest dat ze het niet meer wilde en dat zou hij ook begrijpen, hij kon alleen niet zonder haar. Ze streek daardoor even zachtjes over zijn arm heen en glimlachte naar hem. "Natuurlijk, je weet toch dat ik ook niet zonder jou kan? Echt Thobias, ik moet er niet aan denken... ik ben zo afhankelijk van je geworden." Fluisterde ze tegen hem terug.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/9/2016, 15:56

Koning Thobias Hiddon

'Ik weet niet of het goed is dat je zo afhankelijk bent geworden, maar ik vind het wel heel fijn dat je mij nog een kans geeft.' zei hij zacht tegen haar. 'Misschien moeten we er voor zorgen dat je niet meer zo afhankelijk bent, ik niet van jou en andersom. Toen wij elkaar leerden kennen waren we totaal zelfstandig, we waren niet afhankelijk van elkaar, helemaal niet.' fluisterde hij. Hij wist niet of het zo helpen, maar misschien wel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/9/2016, 15:59

Koningin Destiney Hiddon

"Nee, eigenlijk niet... daarom ben ik ook elke keer zo bang." Fluisterde ze zachtjes. Ze moesten ervoor gaan zorgen dat ze niet meer zo afhankelijk van elkaar waren en ze knikte daardoor. "Ja, je hebt wel gelijk... ik weet niet zo goed hoe we dat moeten doen eigenlijk." Klonk haar stem wat onzeker tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/9/2016, 16:06

Koning Thobias Hiddon

'Ik weet het ook niet. Misschien wat dingen afzonderlijk van elkaar doen. Gewoon, een avondje uit. Vroeger deed jij dat ook met jouw vriendinnen, misschien is dat al een goede stap, misschien kunnen we dan langzaam verder komen en niet meer zo enorm afhankelijk van elkaar zijn.' zei hij zacht tegen haar. 'Ik weet niet of het werkt, maar het is het proberen waard... Of met Jason, je mag hem wel, toch?' stelde hij voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/9/2016, 16:13

Koningin Destiney Hiddon

Hij wist het ook niet, maar daarna kwam hij wel met een goed idee. "Ja, dat lijkt me wel goed." Knikte ze glimlachend. "Dan kan jij af en toe wat leuks doen met Dany of Jason beter leren kennen, want het is toch je broer." Zei ze hem nu en ze gaf hem een knipoog. "Ja, ik mag Jason graag, hij is ontzettend lief, maar we moeten wat voor hem doen. Er is hier een vrouw die heel goed stemmingen kan veranderen en ze draagt Jason dingen op, hij kan er niet tegenin gaan, maar hij is bang voor haar. We moeten ervoor zorgen dat ze hier nooit meer komt, Thobias. Hij verdient het om niet zo bang te zijn." Sprak ze tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/9/2016, 16:15

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat het haar wel goed leek, hij kon dan af en toe iets met Dany of Jason doen, want het was toch zijn broer. Ze vertelde dat ze hem graag mocht, hij was heel lief, maar ze moesten wat voor hem doen. Daarna begon ze te vertellen over een vrouw en hij knikte langzaam. 'Ik zal wel met hem overleggen, dat moet te regelen zijn. Zo moeilijk is het niet om een vrouw weg te krijgen.' zei hij tegen haar. 'IK ben blij dat je het goed met hem kunt vinden, ik vind het ook heel fijn voor Dany.' zei hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/9/2016, 16:21

Koningin Destiney Hiddon

Hij zou het met Jason overleggen. "Ik denk niet dat het slim is om dat te doen... hij wilde niet dat ik het er ook maar met iemand over had... Ik wil zijn vertrouwen niet schaden." Legde ze zacht aan Thobias uit. "Ze is heel gemeen, ze heeft zo'n beetje dezelfde dingen met hem gedaan die Reagan zijn overkomen en ze dwingt hem tot dingen die hij niet wilt." Legde ze aan hem uit. Daarna zei hij dat hij blij was dat ze het goed met Jason kon vinden en hij vond het ook heel fijn voor Dany.
"Ja, zeker, ik denk ook echt dat jij het wel met hem kan vinden." Glimlachte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/9/2016, 19:40

Koning Thobias Hiddon

'Hm, misschien kan ik het dan beter eerst met Dany overleggen, of jij, omdat hij het jou al verteld heeft. Dan kunnen we daarna kijken of hij mij er bij durft te betrekken, want zonder zijn toestemming durf ik het niet aan om har iets aan te doen, dat is te gevaarlijk,' zei hij tegen haar. Hij vond het risico te groot. Ze vertelde over die vrouw en hij knikte langzaam, het klonk best heftig. 'Wat vervelend voor hem, ik snap wel dat hij daar van af wilt.' zei hij daarna .
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/9/2016, 21:05

Koningin Destiney Hiddon

Ze knikte door de woorden van Thobias. "Ja, je hebt gelijk..." Zei ze bedachtzaam tegen hem. "Mag ik het doen? Dan ben ik ook weer een beetje bezig." Dat had ze waarschijnlijk ook wel nodig, ze had een hele lange tijd niets gedaan, ook met haar ziekte.
"Ja, het is echt sneu..." Fluisterde ze. Ze keek even rond over de markt en liet haar vingers langs een paar mooie spulletjes glijden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/9/2016, 21:12

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat hij gelijk had en daarna vroeg ze of ze het mocht doen. 'Ja, natuurlijk, ga je gang.' zei hij tegen haar. Hij hoopte gewoon dat het goed opgelost werd, dat was het belangrijkste. Hij keek over haar schouder mee naar de spullen en hij legde zijn hand zachtjes op haar rug neer. 'Als je iets wilt hebben mag je dat gerust zeggen hoor.' zei hij daarna plagend tegen haar. Hij vond het wel leuk om iets voor haar te kopen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/9/2016, 21:18

Koningin Destiney Hiddon

Ze mocht haar gang gaan van Thobias en daardoor drukte ze een kusje op zijn wang. "Fijn." Sprak ze liefdevol tegen hem. Hij keek met haar mee over haar schouder en ze voelde zijn hand op haar rug. Glimlachend keek ze naar hem. Hij zei plagend dat als ze iets wilde hebben, ze het mocht zeggen.
"Wil jij me niet verrassen?" Vroeg ze nu aan hem, wat plagend. "Wat vind jij bij mij passen?" Wilde ze van hem weten, ze wilde zien hoe goed hij haar nu eigenlijk kende.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/9/2016, 21:24

Koning Thobias Hiddon

'Ik vind het alleen maar leuk om te zien dat jij wilt helpen en ergens graag mee bezig bent,' zei hij tegen haar. Dat vond hij juist fijn.Daarna vroeg ze of hij haar niet wilde verrassen en ze wilde weten wat hij bij haar vond passen. Dit vond hij altijd lastig, maar hij wierp even een blik op alles, na een tijdje viel zijn oog op een subtiele ketting, met een hele mooie lichtblauwe heldere steen. Het leek wel te sprankelen en hij pakte de ketting voorzichtig op. 'Dit vind ik bij je passen.' zei hij zacht, bang dat ze het misschien helemaal niets vond.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/9/2016, 21:28

Koningin Destiney Hiddon

"Ja, ik moet nog meer dingen zoeken om mee bezig te zijn, dan gaat het vast beter." Zei ze met een glimlach tegen hem. Hij leek het dit keer wel te willen doen, als ze hem normaal dat soort dingen vroeg, dan wilde hij het niet, maar hij zocht een heel mooi en lief kettinkje uit. Dit vond hij bij haar passen.
"Ben je bang dat ik het niet mooi vind? Je kent me nu zo goed, Thobias, je weet wat ik mooi vind en deze vind ik prachtig. Ik keek er al de hele tijd naar." Sprak ze lief en ze pakte zijn gezicht zachtjes vast en zoende hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/9/2016, 21:30

Koning Thobias Hiddon

'Dat komt wel goed, er komt waarschijnlijk van alles op je pad,' zei hij tegen haar. Daarna vroeg ze of hij bang was dat ze het niet mooi vond, maar ze zei meteen dat hij haar nu zo goed kende en dat hij wist wat ze mooi vond, ze vond deze ketting prachtig. Daarna werd hij vastgepakt en gezoend, waar hij langzaam in mee ging. 'Ik was heel bang dat je vond dat het je totaal niet zou passen en dat je het gevoel zou krijgen dat ik je dus ook helemaal niet ken,' fluisterde hij eerlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/9/2016, 21:37

Koningin Destiney Hiddon

Hij dacht dat er vanzelf van alles op haar pad zou komen en dat liet haar glimlachen. "Vast wel." Knikte ze hem toe. Hij ging langzaam mee in haar zoen en hij gaf aan dat hij bang was dat zij vond dat het niet zou passen, dat ze het gevoel zou hebben dat hij haar helemaal niet kende.
"Vind je dat? Dat je me helemaal niet ken?" vroeg ze hem voorzichtig. "Ik denk dat ik jou wel aardig ken." Zei ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/9/2016, 21:40

Koning Thobias Hiddon

'Ik denk dat ik je best wel ken, maar ik ben gewoon bang dat ik het alsnog fout zeg en dat jij teleurgesteld in mij bent. Dan begin ik weer aan alles te twijfelen,' zei hij zacht. Hij vond het moeilijk om te bespreken, maar dat was wel zo'n beetje wat hem nu dwars zat. 'Ik denk ook dat jij mij wel aardig kent,' fluisterde hij daarna. 'Zal ik de ketting voor je kopen?' vroeg hij nog wat zachter. Hij vond het echt lastig om hier over te praten en hij hield er liever meteen over op.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/9/2016, 21:43

Koningin Destiney Hiddon

Hij dacht dat hij haar best wel kende, hij was gewoon bang dat hij het alsnog fout zou zeggen en dat ze dan teleurgesteld in hem was, dan begon hij weer aan alles te twijfelen.
"En ik weet dat je zal twijfelen aan alles dus wat je ook had gekozen, ik had altijd gezegd dat ik het mooi vond, want ik wil niet die teleurstelling in jouw ogen zien als je aan mij zou zien dat het niet mijn smaak was. Maar deze, echt Thobias, ik vind hem prachtig." Zei ze lief tegen hem. Daar zaten wel hun problemen en daarom wilde ze er ook zo open over zijn. Hij vroeg of hij de ketting voor haar zou kopen.
"Ja, ik vind hem prachtig." Zei ze uit de grond van haar hart.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/9/2016, 21:45

Koning Thobias Hiddon

'Maar dan weet ik het ook nooit of ik het wel echt goed doe... of je het wel echt meent,' zei hij zachtjes. Hij wist dat er wel nog een hele hoop werk in hun relatie zat, maar misschien kwamen ze er op deze manier wel. Hij hoopte het wel. Hij wilde dat het goed ging. Ze wilde deze echt, ze vond hem prachtig. Hij gaf de koopman het geld en daarna deed hij heel voorzichtig de ketting bij haar om. 'Zullen we maar wat gaan eten?' vroeg hij daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum