Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/9/2016, 22:38

Dany

"Ik begrijp het wel dat het dan allemaal zo lastig voor je is... maar straks word het heel normaal en dan proberen we steeds weer meer nieuwe dingen uit." Zei ze lief tegen hem en ze drukte haar lippen op die van hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/9/2016, 22:40

Jason Hiddon

'ik vind het heel erg fijn dat je er zo voor open staat, dat je zo lief voor mij bent. Ik wil heel graag allemaal nieuwe dingen proberen met jou,' zei hij zachtjes. Hij zoende haar zachtjes en hij hield haar heel dicht bij zich, hij vond dit echt enorm fijn, hij genoot enorm met haar samen. 'Ik hou echt van je,' zei hij daarna, hij meende het heel erg duidelijk. 'Zullen we maar lekker gaan slapen?' vroeg hij daarna zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/9/2016, 22:44

Dany

"Natuurlijk ben ik dat voor je... iets wat zo goed voelt, daar kan ik echt niet van weglopen." Fluisterde ze tegen hem terug. Ze werd dicht tegen hem aangehouden en ze keek glimlachend naar hem. Daarna zei hij ineens dat hij van haar hield. Ze staarde hem eventjes aan, dit was voor het eerst dat hij dat zei en ze merkte aan alles dat hij het ook nog eens echt meende. "Ik... ik hou ook van jou, heel erg veel zelfs..." Klonk haar stem zachtjes. Hij vroeg of ze zouden gaan slapen en daardoor knikte ze. "Klinkt als een goed idee.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/9/2016, 22:46

Jason Hiddon

Natuurlijk was ze zo lief voor hem, iets wat zo goed voelde, daar kon ze echt niet van weglopen. Ze staarde hem aan na wat hij gezegd had en even was hij bang dat ze er juist niet blij mee was, maar ze zei dat ze ook van hem hield, heel erg veel zelfs. Daardoor glimlachte hij naar haar, het deed hem goed om dat te horen. Het voelde zo bijzonder allemaal. Ze vond het een goed idee om te gaan slapen en hij trok de dekens over hun heen, hij bleef haar in zijn armen houden en zo zakte hij langzaam weg in slaap.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/9/2016, 22:48

Dany

Ze kroop tegen hem aan en viel in zijn armen al heel erg gauw in slaap, ze voelde zich zo ontzettend fijn samen met Jason, ze baalde alleen dat Diana hier in de buurt was... dat ze het zo probeerde te verzieken voor hen... Verder was het perfect en genoot ze van Jason.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/9/2016, 22:50

Jason Hiddon

Hij werd vroeg in de ochtend wakker, maar hij had wel enorm goed geslapen, dus dat was wel heel fijn. Dany lag nog rustig, daarom kwam hij voorzichtig overeind. Hij trok wat kleding aan en daarna vertrok hij naar de eetzaal, even later kwam hij terug met een dienblad vol met broodjes, hij zette het op het nachtkastje neer, hij wilde haar heel graag verassen en laten merken dat hij echt blij met haar was. Hij waardeerde haar enorm.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/9/2016, 22:56

Dany

Langzaam werd ze wakker en ze keek op naar Jason. Hij zette net een dienblad neer met eten. Wat slaperig zei ze hem goedemorgen en ze wreef even in haar ogen. Ze had echt heerlijk geslapen die nacht, het leek wel elke keer beter te worden.


Koning Reagan Tridon

De vorige avond met Gwynn was echt perfect geweest... nu zat hij rechtop in zijn bed, vandaag zou ze naar Thobias en Destiney gaan, hij zat er best wel tegenop... hij wilde haar niet missen, ze was hem zo dierbaar en hij wist dat er van alles zou gebeuren daar... hij moest er maar gewoon niet teveel over nadenken. Hij keek naar Gwynn en streelde langs haar wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/9/2016, 23:01

Jason Hiddon

'Je bent echt enorm schattig zo.' zei hij grijnzend tegen haar. Het was duidelijk dat ze nog half sliep, maar ze zag er wel heel erg leuk uit op deze manier, dus dat was helemaal niet erg. Hij zoende haar zachtjes en daarna keek hij haar weer aan. 'Ik heb heerlijk geslapen en ik dacht dat wij de dag goed konden beginnen met ontbijt op bed,' zei hij vrolijk.

Gwynn Hiddon

Ze werd langzaam wakker door een zachte aanraking op haar gezicht en ze keek naar Reagan op, ze gaf hem zachtjes een kusje. 'Ben je al lang wakker?' vroeg ze daarna aan hem terwijl ze wat meer overeind kwam. Ze had het echt geweldig met hem gehad, maar vandaag zou ze naar Thobias en Destiney gaan, dat zou heel anders zijn en ze wist dat het lastig was, want de gevoelens voor Thobias zouden enorm oplaaien, maar ze kon het ook niet negeren.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/9/2016, 23:04

Koning Reagan Tridon

Hij kreeg een klein kusje van haar en hij glimlachte. Ze wilde weten of hij al lang wakker was. "Al wel eventjes, maar je lag nog zo lief te slapen." Klonk zijn stem zachtjes. "Het is alleen tijd om je spullen te pakken, anders ben je er straks niet voor het donker." Zei hij tegen haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/9/2016, 23:09

Gwynn Hiddon

Hij zei dat het tijd was om haar spullen te pakken, want anders was ze daar niet voor het donker. Hij had gelijk, ze zou flink door moeten rijden, want Thobias en Destiney waren niet in de buurt. 'Doe ik,' zei ze zacht tegen hem. Ze streek langs zijn wang en ze zoende hem nog even kort, daarna kwam ze uit bed en pakte ze haar spullen bij elkaar. Ze wist dat dit moeilijk voor hem was, maar ze had het echt nodig, anders zou het alleen maar fout gaan elke keer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/9/2016, 23:13

Koning Reagan Tridon

Ze zei dat ze haar spullen zou pakken en hij werd nog even door haar gezoend. Daarna kwam hij overeind en hielp hij haar even.
"Wil je Thobias vertellen dat het mijn idee was?" Vroeg hij aan Gwynn. "Zodat hij weet dat ik het begrijp. Dat ook al zijn we getrouwd, dit wel mogelijk blijft voor jullie." Zei hij zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/9/2016, 23:23

Gwynn Hiddon

Hij vroeg of ze wilde vertellen dat het idee van hem kwam, dat hij wist dat hij het begreep, ook al waren ze getrouwd, het bleef mogelijk. 'Dat zal ik doen. Het zal een enorme opluchting voor hem zijn, Reagan. Ik weet zeker dat hij je enorm dankbaar is,' zei ze zacht. 'Dat ben ik ook, je bent geweldig,' fluisterde ze. Ze had al haar spullen bij elkaar, het was tijd om weg te gaan, daarom gaf ze hem nog een kusje.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 14/9/2016, 07:54

Koning Reagan Tridon

Ze zou het vertellen en ze gaf aan dat het een enorme opluchting zou zijn voor Thobias. Hij knikte eventjes daardoor en glimlachte. Zij was hem ook dankbaar want hij was geweldig. Het liet hem weer even glimlachen, maar verder bleef hij stil. Wanneer ze klaar was om weg te gaan, kreeg hij alleen maar een klein kusje.
"Is dat alles?" Vroeg hij schor. "Ik ga je missen, Gwynn... ik vind het echt moeilijk." Mompelde hij en hij pakte haar stevig vast en knuffelde haar alsof het de laatste keer zou zijn dat hij haar zou zien.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 14/9/2016, 10:04

Gwynn Hiddon

Hij vroeg of het alles was, hij ging haar missen, hij vond het echt moeilijk. Daarna werd ze stevig vastgepakt en ze sloeg haar armen om hem heen. 'Het is maar een paar dagen, Reagan. Voor je het weet ben ik weer terug,' fluisterde ze. Ze snapte wel dat het lastig voor hem was, maar hij moest zich niet te druk maken, het was ook weer niet zo erg en ze vond het moeilijk dat hij hier zo veel moeite mee had.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 14/9/2016, 10:07

Koning Reagan Tridon

Het was maar voor een paar dagen en voor hij het wist, was ze alweer terug. Hij knikte even en haalde diep adem. Hij zoende haar nog even zachtjes en liet haar daarna los.
"Veel plezier daar... doe ze de groeten van mij." Zei hij tegen haar en hij streek even langs haar wang en liet haar daarna helemaal gaan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 14/9/2016, 10:10

Gwynn HIddon

Ze werd nog even door hem gezoend en ze streek langs zijn wang om hem wat gerust te stellen, hij wenste haar veel plezier en ze moest ze de groeten doen. 'Dat doe ik zeker, tot snel Reagan,' zei ze tegen hem, daarna vertrok ze ook. Elke seconde dat ze langer bleef zou het moeilijker worden voor hem, dat wilde ze niet, ze wilde dat hij inzag dat het allemaal wel meeviel, maar ze wist niet of dat ging werken. Het was een flinke tijd rijden, maar ze vond het wel leuk, de omgeving was mooi en het was heerlijk weer. Tegen de avond kwam ze aan bij het huisje waar Thobias en Destiney zouden moeten zitten. Ze sprong van haar paard en klopte daarna aan, ze was wel benieuwd, ze hadden geen idee dat ze kwam.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 14/9/2016, 10:14

Koningin Destiney Hiddon

Ze had wat kaarsen aangestoken en zat gezellig samen met Thobias. Dit was ook gewoon heerlijk, tegen elkaar aan zitten en even genieten van alle rust en stilte... na een tijdje werd er op de deur geklopt en ze keek Thobias even aan. "Zou er iemand langskomen?" Vroeg ze aan hem. Ze kwam wel overeind en opende de deur.
"Gwynn!" Sprak ze vrolijk en ze omhelsde de vrouw even. "Wat leuk!" Klonk haar stem enthousiast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 14/9/2016, 10:16

Gwynn Hiddon

De deur werd al snel open gedaan door Destiney, die enthousiast was, dat vond ze wel heel leuk om te merken. Ze hield Destiney even vast en keek daarna naar Thobias, die ook dichterbij kwam. 'Reagan stelde voor dat ik wel een paar dagen naar jullie toe kon gaan en dat leek mij een heel goed idee,' zei ze glimlachend tegen de twee. Ze zag Thobias even naar haar staren alsof hij het nog niet echt kon geloven, maar hij leek er wel heel blij mee te zijn. Nu moest ze nog een goed moment vinden om te vertellen dat ze ging trouwen, want misschien vond hij dat niet zo leuk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 14/9/2016, 10:24

Koningin Destiney Hiddon

Gwynn gaf aan dat het een voorstel van Reagan was om een paar dagen naar hen toe te komen. "Wat lief van hem, Thobias ik zei toch dat Reagan je wel zou begrijpen." Zei ze tegen haar man en ze nam Gwynn mee naar binnen toe. Daarna pakte ze ineens haar hand.
"Wat een prachtige ring heb je." Zei ze en ze bekeek de ring om de vinger van Gwynn eventjes. Die had ze nog niet Werder gezien.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 14/9/2016, 10:26

Gwynn Hiddon

Destiney vond het lief en zei tegen Thobias dat ze het gezegd had, waarschijnlijk hadden ze het er dus over gehad. opeens pakte Destiney haar hand en ze zei dat ze een prachtige ring had, waardoor ze glimlachte. 'Van Reagan... we gaan trouwen,' zei ze zachtjes. Ze keek langzaam op naar Thobias, die haar doordringend aankeek. 'Het verandert niets, Thobias. Hij laat mij ook hier naar toe gaan, hij wil het gewoon heel graag en ik vind het ook fijn,' zei ze zachtjes. Ze vertelde maar niet hoe moeilijk Reagan het er mee had. 'Het is zo definitief,' zei hij nu alleen maar zachtjes.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 14/9/2016, 10:32

Koningin Destiney Hiddon

Ze gaf aan dat de ring van Reagan was en dat ze gingen trouwen. "Wat fijn! Gefeliciteerd,Gwynn." Glimlachte ze haar toe. Thobias had het er moeilijker mee, ze zei wel dat Reagan haar toch gewoon hierheen liet gaan en dat hij het alleen heel erg graag wilde. Thobias zei alleen maar dat het daardoor zo definitief werd.
"Juist niet, lieverd... hij heeft haar al een ring gegeven en toch laat hij haar hierheen gaan, dat is zijn manier om hem te laten zien dat hij het oké vind, Thobias...." Ze legde zachtjes haar hand op zijn schouder en keek naar hem met een lichte glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 14/9/2016, 10:35

Koning Thobias Hiddon

Destiney was heel enthousiast, maar hij kon dat niet zo zijn. Hij vond het heel moeilijk, vooral omdat hij ergens diep van binnen altijd het idee had gehad dat hij misschien wel met Gwynn zou eindigen. Vroeger zeker, dat was zijn grootste wens geweest. Nu was hij zelf ook gelukkig getrouwd met Destiney, maar toch deed het hem ergens wel pijn. 'We zien wel hoe het loopt.' zei hij uiteindelijk zacht, hij moest gewoon even wennen aan het idee. Gwynn zette haar spullen neer en kwam daarna naar hem toe, hij hield haar vast en hij sloot zijn ogen even.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 14/9/2016, 10:48

Koningin Destiney Hiddon

Thobias kon echt niet enthousiast erover zijn... hij zei alleen maar dat ze zouden zien hoe het loopt en daardoor haalde ze zelf haar schouders even op. Ze glimlachte toen de twee elkaar stevig vasthielden en liet ze maar eventjes.
"Wijn?" Vroeg ze met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 14/9/2016, 10:50

Koning Thobias Hiddon

Hij liet Gwynn nu maar langzaam los, hij vond het best wel lastig, maar hij wilde wel rekening houden met Destiney. Hij keek op toen ze wat vroeg en hij glimlachte. 'Heel graag,' zei Thobias, Gwynn grijnsde en gaf aan dat ze ook wel wat lustte nu. Hij pakte even kort de hand van Gwynn vast, maar daarna liep hij naar Destiney toe en ging hij dicht tegen haar aan staan. Gwynn bracht ondertussen haar spullen weg. 'Je weet dat ik hartstikke gek op je ben, toch?' vroeg hij zacht aan zijn vrouw. 'Je moet niet gaan twijfelen aan wat er tussen ons is, door alles...' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 14/9/2016, 11:29

Koningin Destiney Hiddon

Ze pakte wijn voor de twee en pakte zelf een glaasje water. Ze bracht het naar een kamer toe en zette de glazen op tafel neer. Thobias kwam bij haar staan en zei dat hij hartstikke gek op haar was. Ze glimlachte door wat hij haar zei, hij was echt heel erg lief voor haar. "Ja, dat weet ik... Maar je bent ook hartstikke gek op Gwynn." Vertelde ze aan hem. Ze sloeg haar armen om hem heen en keek hem doordringend aan. "Ik wil er wel graag bij zijn, Thobias, als jullie iets doen." Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum