Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/9/2016, 20:47

Jason Hiddon

Hij vond het echt heel erg fijn om haar aan te raken, hier voelde hij zichzelf ook wat beter bij, want dit was hij wel gewend, hierbij wist hij wat de ander meestal wel fijn vond. Tenminste, wat Diana fijn vond. Ze had nooit zo veel gedaan omdat het altijd gevaarlijk was, daardoor knikte hij even, hij snapte het wel. Ze had wel ideeën, doordat ze dat zei keek hij haar nieuwsgierig aan. 'Vertel eens wat...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/9/2016, 20:55

Dany

Hij knikte een beetje en hij was nieuwsgierig naar haar ideeën waardoor ze even grinnikte. "Het lijkt me heerlijk als jij bovenop komt zitten en bepaalt wat er gebeurd. Hoe snel, hoe heftig... alles... dat je me polsen vasthoud zodat ik verder niet kan bewegen." Fluisterde ze en ze keek hem ondeugend aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/9/2016, 20:58

Jason Hiddon

Ze grinnikte, maar vertelde daarna wat haar heerlijk leek. Dat hij alles bepaalde en haar polsen vasthield, zodat ze verder niet kon bewegen. 'Echt?' vroeg hij zacht. Dat had Diana helemaal niet lekker gevonden, juist niet. Blijkbaar was Dany daar dan toch wat anders in. 'Nog meer?' vroeg hij daarna wat schor, omdat hij het wel heel erg leuk vond om van haar te horen, hij leerde er ook van.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/9/2016, 21:03

Dany

Hij vroeg zacht of ze het meende en ze knikte daardoor eventjes met een grijns. "Ja, dat vind ik echt heerlijk." Fluisterde ze. Hij vroeg haar schor wat ze nog meer leuk vond.
"Veel... ik hou van dat heftige, wild en onbehouden. Elkaars kleren van het lijf scheuren." Sprak ze hem met een grijns toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/9/2016, 21:06

Jason Hiddon

Ze vond het echt heerlijk, daarna zei ze dat ze veel leuk vond. Ze hield van het heftige, het wilde en onbehouden. De kleren van elkaars lichaam scheuren. 'Jemig,' fluisterde hij. Het deed heel veel met hem, hij vond het zeker wel leuk, maar hij zou het wel moeten leren. 'Het lijkt mij ook leuk, maar ik heb zoiets nog nooit gedaan. Dat soort dingen mocht ik nooit,' fluisterde hij. Hij had zelf amper iets gevoeld. Van Diana mocht hij zichzelf niet aanraken, hij moest zich alleen maar bezig houden met haar, het ging totaal niet om hem en vaak hadden ze niet eens echt seks gehad. Met Dany zou het dus totaal anders gaan. 'Kan je het mij leren?' vroeg hij nu met een grijnsje aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/9/2016, 21:09

Dany

Hij fluisterde wat en ze grinnikte zachtjes. Het leek hem ook wel leuk, hij had het alleen nooit gedaan, hij mocht dat soort dingen nooit. "Ik wil het ook alleen als jij het leuk vind hoor... je moet gewoon een beetje je fantasie gebruiken. Een beetje wild zijn." Plaagde ze hem nu. Hij wilde het leren.
"Nee, je moet het niet uit je hoofd leren hoor, je moet jezelf gewoon laten gaan." Ze drukte haar lippen vol passie op de zijne en trok hem bovenop haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/9/2016, 21:12

Jason Hiddon

'Ik vind het wel leuk, denk ik,' zei hij zacht tegen haar. 'Ik mocht nooit mijn fantasie gebruiken en wild zijn...' zei hij daarna voorzichtig. Dat was hem al heel erg snel afgeleerd eigenlijk, daarom vond hij dit ook allemaal best wel spannend. Hij was het echt totaal niet gewend allemaal, dit was het tegenovergestelde van wat hij geleerd had. Hij moest het niet uit zijn hoofd leren, hij moest zichzelf laten gaan. Hij werd vol passie gezoend en bovenop haar getrokken, zijn hand gleed weer voorzichtig over haar lichaam heen, dit was heel erg wennen voor hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/9/2016, 21:18

Dany

Hij dacht dat hij het wel leuk vond en daardoor glimlachte ze breed naar hem. Hij mocht ook nooit zijn fantasie gebruiken en wild zijn. "Dat komt wel weer.. je gaat het vanzelf weer meer uitproberen, want van mij mag je alles proberen wat je wilt." Sprak ze hem zacht toe. Zijn hand gleed over haar lichaam heen, het was heel voorzichtig en zelf pakte ze hem stevig vast en gleed ze met haar nagels over zijn rug heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/9/2016, 21:20

Jason Hiddon

Ze zei dat het wel weer kwam, hij ging vanzelf meer uitproberen, want van haar mocht hij echt alles proberen wat hij wilde. 'Ook als het helemaal niet fijn is of raar is?' vroeg hij nu zacht aan haar. Hij wist niet zo goed wat hij er allemaal van moest vinden. Het was raar dat hij alles mocht, hij moest eerst nog maar eens gaan bedenken wat hij allemaal fijn vond en zou willen. Ze pakte hem opeens stevig vast en hij voelde haar nagels over zijn rug glijden, daardoor kreunde hij diep, maar meteen keek hij haar onderzoekend aan, deed hij het niet goed? Het deed hem geen pijn, maar misschien wilde ze hem wel laten weten dat hij het fout deed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/9/2016, 21:30

Dany

"Ja, dan ook, want ik wil het eerst uitproberen en dan pas zien we wel of het niet fijn is of raar." Zei ze hem lief en met een glimlach. Hij kreunde diep door wat ze deed en daarna keek hij haar aan. Ze gaf hem een kusje.
"Vond je dat lekker?" Vroeg ze zachtjes aan hem en ze deed het nog een keer bij hem. "Ik vind het wel heerlijk als je dat bij mij probeert." Fluisterde ze schor in zijn oor.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/9/2016, 21:32

Jason Hiddon

Dan was het ook goed, want ze wilde het eerst uitproberen en dan zouden ze wel zien of het niet fijn was of raar. Ze gaf hem een kusje en vroeg of hij het lekker vond. Ze deed het nog eens en hij kreunde zacht, al helemaal toen ze fluisterde dat ze het heerlijk vond als hij dat bij haar probeerde. 'Ik vind het lekker, maar ik ben elke keer bang dat ik iets fout doe.' zei hij zachtjes. Hij liet zijn handen nu iets dwingender over haar lichaam glijden, hij probeerde het allemaal iets meer los te laten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/9/2016, 21:39

Dany

Hij kreunde zacht en zei daarna dat hij het wel lekker vond, hij was alleen bang om iets fout te doen. "Dat is echt nergens voor nodig, want al doe je wat fout, ik zal je nooit pijn doen wanneer dat gebeurd. Ik zal het zeggen dat ik het niet zo prettig vind, maar ik vind veel wel lekker, Jason, meer dan jij denkt." Sprak ze hem lief toe en ze kreunde genietend toen zijn handen wat dwingender over haar lichaam heen gingen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/9/2016, 21:42

Jason Hiddon

Het was nergens voor nodig, want al deed hij iets fout, ze zou hem nooit pijn doen wanneer het gebeurde, ze zou het gewoon zeggen. Hij knikte langzaam, hij vond het wel heel fijn om dat te horen. Ze vond ook nog eens heel erg veel lekker, meer dan hij dacht. 'Hm, ik ben heel benieuwd naar alles.' fluisterde hij. Daarna drong hij toch langzaam bij haar naar binnen, al was dit nieuw voor hem. Hij kreunde zachtjes en hij begon heel rustig en voorzichtig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/9/2016, 21:45

Dany

Hij was wel heel benieuwd naar alles. "we kunnen het alleen maar uitproberen wanneer jij het aandurft, Jason." Fluisterede ze hem toe met een glimlach. Alleen dan konden ze meer uit gaan proberen. Hij drong bij haar naar binnen en ze genoot van hem. Zacht zoende ze hem en bewoog ze mee in zijn voorzichtige ritme. "Wanneer je je zekerder voelt, kan je proberen om het wat heftiger te maken." Klonk haar stem zacht tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/9/2016, 21:48

Jason Hiddon

Ze konden het alleen maar uitproberen wanneer hij het aandurfde. Dat was zo, maar hij had wel echt even tijd en vertrouwen nodig. Ze bewoog voorzichtig mee en ze zei dat wanneer hij zich zekerder voelde, hij kon proberen om het wat heftiger te maken. Hij knikte langzaam, hij drukte zachtjes zijn lippen in haar hals. Even kwam het idee in hem op om zijn tanden over haar huid te laten glijden, maar dat durfde hij nog niet goed. Hij bewoog wel langzaam iets krachtiger, maar het was ook nogal intens voor hem, zo was hij echt heel erg snel klaar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/9/2016, 21:53

Dany

Hij knikte door wat ze zei en ze glimlachte daardoor naar hem. Ze voelde zijn lippen in haar hals en ze trok hem dicht tegen haar aan. "Zolang je dingen niet probeert, weet je ook niet ofi k het fijn vind of niet." Fluisterde zeh me nog zachtjes toe. Daarna begon hij krachtiger te bewegen en ze vond het heerlijk, ze genoot hierdoor echt en ging mee in zijn tempo. "Dit is heerlijk..." Fluisterde ze hees.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/9/2016, 21:56

Jason Hiddon

Hij werd dichter tegen haar aangetrokken en ze zei dat hij niet wist of ze het fijn vond als hij het niet probeerde. Ze leek er wel echt van te genieten en daarna zei ze dat het heerlijk was. 'Vind ik ook,' fluisterde hij. Het was wel echt wennen, maar hij vond het wel lekker. Hij liet zijn tanden nu ook over haar huid glijden en daardoor werd hij ook wat rustiger, hij hield het echt niet vol, hij moest zichzelf al enorm in houden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/9/2016, 21:59

Dany

Gelukkig vond hij het zelf ook lekker, dat vond ze toch wel heel erg fijn om te horen want ze had het niet leuk gevonden als hij het niets vond. Zijn tanden schraapten nu over haar huid en ze drukte haar lichaam daardoor stevig tegen hem aan omdat ze het echt heel erg lekker vond. Haar vingers gleden stevig over zijn huid heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/9/2016, 22:02

Jason Hiddon

Ze drukte haar lichaam dicht tegen hem aan en daardoor kreunde hij zachtjes, haar handen gleden over zijn huid en hoewel hij zelf niets meer deed, bereikte hij toch zijn hoogtepunt. Hij kon het echt niet meer inhouden, hoe hard hij ook zijn best deed. Hij slikte even en hij keek haar kort aan, daarna ging hij naast haar liggen. 'Ik vind het moeilijk om het in te houden als het allemaal zo nieuw is.' fluisterde hij nu. Hij hoopte dat ze het niet al te erg vond.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/9/2016, 22:09

Dany

Hij bereikte al gauw zijn hoogtepunt en kwam van haar af, hij keek haar even aan en ze knuffelde hem stevig. "Ik vond het heerlijk en het maakt niet uit dat je je niet in kan houden, dat is juist een goed teken, toch?" Vroeg ze aan hem en ze gaf hem een kusje op zijn wang. "Ik ben trots op je, dat je dit toch durfde en deed." Sprak ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/9/2016, 22:13

Jason Hiddon

Ze knuffelde hem en zei dat ze het heerlijk vond en dat het niet uitmaakte dat hij zich niet in kon houden, het was een goed teken. 'Ja, ik vind het heel erg lekker,' zei hij grijnzend tegen haar. Ze was trots op hem, dat hij het toch gedaan had. 'Ik vond het ook echt wel fijn,' gaf hij toe. Hij vond het echt lekker, maar hij wilde er wel graag wat langer van genieten, hij moest gewoon meer oefenen, waarschijnlijk. 'Hoe kan ik er voor zorgen dat ik het beter volhou?' vroeg hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/9/2016, 22:18

Dany

Hij zei grijnzend dat hij het heel erg lekker vond. "Fijn." Zei ze oprecht tegen hem. Ze legde haar hoofd zacht tegen hem aan, hij vroeg hoe hij ervoor kon zorgen dat hij het beter volhield.
"Je zei dat jij niet zo heel vaak verwend werd, dat het soms niet eens tot seks kwam... ik denk dat het misschien wel daaraan ligt, dat je gewoon moet wennen, dan komt het allemaal vanzelf." Gaf ze aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/9/2016, 22:24

Jason Hiddon

Ze vond het fijn en legde haar hoofd tegen hem aan, hij streelde zachtjes met zijn vingers door haar haren heen, dit lag wel heel erg fijn. Ze vertelde hoe ze er over dacht, hij moest gewoon wennen, dan kwam het vanzelf. 'Oke, dan moeten we gewoon vaak oefenen,' zei hij grijnzend tegen haar. 'Meestal kwam het niet echt zo ver, ik heb het helemaal niet zo vaak gedaan eigenlijk. Het ging vooral om haar... ik mocht mezelf niet aanraken, ik mocht eigenlijk niets voor mezelf doen.' zei hij zachtjes.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/9/2016, 22:30

Dany

"We gaan zeker vaak oefenen." Lachte ze hem toe en ze gaf hem een knipoog. Hij legde aan haar uit dat het meestal ook gewoon niet zover kwam, het ging om haar en hij mocht niet eens zichzelf aanraken. "Ik vind dat echt ongelooflijk gemeen." Zei ze heel eerlijk tegen hem, dat meende ze ook echt. Dat kon je toch niet maken bij iemand?
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/9/2016, 22:32

Jason Hiddon

Ze gingen het zeker vaak oefenen, dat vond hij leuk om te horen. Daarna zei ze dat ze het echt ongelooflijk gemeen vond. 'Ik wist niet echt beter, ik was zo jong toen het begon, ik was al blij dat er iets gebeurde en soms kwam ik toevallig tot een hoogtepunt, omdat ik het niet uithield. Dat was het wel zo'n beetje, verder deed ik vooral dingen bij haar.' zei hij zachtjes. 'Daarom is dit ook allemaal zo nieuw voor mij,'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum