Skyrim RPG

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay op 10/9/2016, 22:06

Jason Hiddon

Als het zo goed bleef gaan, was hij zeker de laatste. Hij hoopte echt dat het goed bleef gaan. Er zouden ook vast veel mindere dagen tussen zitten, maar dat maakte niet uit, als ze er samen maar uit kwamen en daar had hij wel vertrouwen in. Wat hij voelde voor haar was echt bijzonder, dat wilde hij niet kwijtraken. Ze deed het graag, daardoor keek hij haar nu met een blik vol liefde aan. Hij zakte ook al langzaam in slaap, zijn lichaam was uitgeput en hij was helemaal kapot.
Nikkay

Aantal berichten : 20617
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/9/2016, 22:09

Dany

Zodra ze eerlijk tegen elkaar bleven, wist Dany dat ze dit echt wel samen konden doen. Het idee om voor altijd bij hem te zijn, maakte haar warm van binnen. Ze keek in zijn liefdevolle ogen en daarna zakte hij al gauw in slaap. Ze bleef nog even langs zijn arm strelen tot ze zelf ook echt doodmoe was en dicht tegen hem aan in slaap viel.
xAnouk

Aantal berichten : 20282

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/9/2016, 22:12

Jason Hiddon

Hij sliep eigenlijk best wel goed, soms werd hij wat onrustig of opende hij zijn ogen even, maar dan zag hij Dany en wist hij dat het goed zat. Met haar was hij veilig, dat wist hij nu zeker. Ze had al zo veel kansen gehad om hem pijn te doen of te zeggen dat hij iets niet goed deed, maar ze was alleen maar lief en wilde hem helpen. Hij vertrouwde haar daardoor nu al enorm. In de ochtend werd hij helemaal wakker en hij keek naar haar mooie gezicht, hij had nooit verwacht dat hij ooit dit soort geluk zou kunnen vinden, maar toch was hij nog steeds wel bang voor alles.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/9/2016, 22:19

Dany

Ze sliep wel heel erg licht en af en toe werd ze wakker om Jason in de gaten te houden. Het ging redelijk goed eigenlijk en daar was ze heel erg blij om. De volgende ochtend werd ze langzaam wakker en rekte ze zich lui uit. Ze keek meteen in de ogen van Jason en glimlachte lief naar hem. "Ik ben zo blij dat je vannacht wel geslapen hebt." Klonk haar stem zacht en ze drukte een kus op zijn wang en knuffelde hem even.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/9/2016, 22:21

Jason Hiddon

'Ik ook,' fluisterde hij, toen Dany wakker werd en zei dat ze blij was dat hij wel geslapen had. 'Het deed mij echt goed dat jij er bent, daardoor ben ik minder bang,' zei hij zachtjes tegen haar. Hij genoot van de knuffel, het voelde allemaal al zo goed. 'Ik vind het wel wat eng... wat als ze naar mij toe komt?' vroeg hij zachtjes. Vooral omdat hij het echt eng vond, hij wist niet hoe hij er mee om moest gaan, hij wist niet hoe hij moest weigeren omdat hij zo bang was.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/9/2016, 22:30

Dany

Hij was er duidelijk ook blij mee en ze glimlachte daardoor naar hem. Hij was minder bang als zij er was. "Ik ben zo blij dat je zoveel vertrouwen in me hebt, ik vind het echt heel fijn." Gaf ze eerlijk en liefdevol aan. Hij zei dat hij het wel eng vond, wat als ze weer naar hem toe kwam.
"Stuur desnoods wachters op haar af en zeg dat ze je lastig valt, dat ze geen toegang meer krijgt tot het kasteel." Sprak ze zacht en ze streelde langs zijn gezicht.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/9/2016, 22:32

Jason Hiddon

Ze was blij dat hij zo veel vertrouwen in haar had, dat vond ze heel erg fijn. Hij was blij dat ze dat zei, dat deed hem dan weer heel erg goed. Hij kon wachters op har af sturen, zeggen dat ze hem lastig viel, dat ze geen toegang meer kreeg tot het kasteel. 'Dat kan, maar ik ben zo enorm bang dat het alles alleen maar erger maakt. Dat ik dan de volle laag krijg... ze vindt wel een manier,' zei hij zachtjes. Hij was echt bang, bedolven onder angst voor haar, door wat ze allemaal met hem gedaan had. 'Kan ik vandaag een beetje bij je in de buurt blijven?' vroeg hij zacht.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/9/2016, 22:37

Dany

Hij was bang dat hij alles erger zou maken. "Niets doen is nog erger, Jason..." Fluisterde ze hem toe en ze gleed met haar vingers langs zijn wang en ze keek hem doordringend aan. Ze wist het zelf ook niet zo goed wat ze hiertegen kon doen. Hij wilde bij haar in de buurt blijven. "Ja, natuurlijk... geen enkel probleem, al ga je de hele dag op mijn schoot zitten." Glimlachte ze lief. Ze vond het echt niet erg, ze had hem liever dichtbij zich zodat ze wist hoe het met hem ging.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/9/2016, 22:40

Jason Hiddon

'Ik weet het niet,' fluisterde hij, hij werd echt heel bang van alles, vooral omdat hij niet verwacht had dat ze hier opeens zou staan. Hij had gehoopt dat het voorbij was. Dat het over was, dat hij verder kon. Hij mocht in de buurt blijven, al zat hij de hele dag bij haar op schoot. 'Andersom lijkt mij beter,' zei hij met een grijnsje op zijn gezicht tegen haar. Hij streek langs haar wang en hij zoende haar zachtjes. 'Zullen we wat gaan eten?' vroeg hij daarna aan haar.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/9/2016, 23:14

Dany

Hij wist het niet zo goed. Ze knikte een beetje, ze begreep heel erg goed dat hij geen idee had, zelf vond ze het ook heel erg lastig.
Ze grinnikte toen hij aangaf dat andersom hem een beter idee leek en ze knikte. "Ik denk ook dat ik het dan langer volhoud." Plaagde ze hem. Ze zoende hem zacht en lief terug en knikte toen hij wilde gaan eten. "Een heel goed idee." Grijnsde ze . Ze kwam overeind en trok haar jurk weer aan.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/9/2016, 23:20

Jason Hiddon

Ze dacht ook dat ze het op die manier langer vol zou houden en daardoor grijnsde hij een beetje. 'Dan doen we dat maar.' Plaagde hij haar. Ze kwam overeind en trok haar jurk aan, hij pakte ook wat kleding en toen hij klaar was gaf hij haar een kusje, daarna haalde hij de deur van het slot en liep hij met haar naar de eetzaal. Hij was al meteen iets meer op zijn hoede, maar zolang hij met Dany was ging het wel. Dan twijfelde hij minder, dan was hij toch een heel stuk minder bang.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 11/9/2016, 09:47

Dany

Hij gaf aan dat ze dat dan maar moesten doen en ze knikte even met een grinnik. Wanneer ze haar kleding aanhad, kreeg ze nog een kusje van hem en vervolgens liep ze met hem mee naar de eetzaal. Ze hield zijn hand vast en streelde met haar duim zachtjes over zijn hand heen terwijl ze met hem verder liep.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 11/9/2016, 09:50

Jason Hiddon

Hij voelde zijn hart in zijn keel kloppen van angst, maar hij zag haar nergens. ' Zullen we gewoon wat eten meenemen en dan het werk van Thobias gaan doen?' Vroeg hij zacht aan haar. Hij vond het moeilijk om toe te geven dat het echt zo erg was, maar hij was veel liever in een afgesloten kamer. Dat was echt veel veiliger, dan hoefde hij minder op zijn hoede te zijn, minder wantrouwend te zijn, want nu werd hij helemaal gek. Hij hoopte echt heel erg dat Dany hem niet enorm vervelend vond.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 11/9/2016, 10:07

Dany

Ze besloot gewoon te doen wat Jason graag wilde, ze wilde hem het vertrouwen geven en laten zien dat ze hem hielp en ondersteunde.
"Ja, is goed." FLuisterde ze hem toe, al vond ze het wel heel erg dat hij liever niet onder de mensen was, hij was altijd zo vrolijk en positief en praatte zo graag met iedereen. Ze pakte voor hen samen wat te eten en pakte daarna zijn hand weer vast en nam hem met haar mee naar de werkkamer van Thobias.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 11/9/2016, 10:12

Jason Hiddon

Hij voelde zich echt vreselijk, hij was zo in paniek dat hij er misselijk van werd. Eenmaal in de werkkamer ontspande hij weer wat meer. Zijn hartslag werd een beetje rustiger en hij keek wat minder angstig om zich heen. Hij pakte Dany vast en hij zoende haar even zachtjes, vooral uit dankbaarheid. 'Het spijt mij dat ik zo moeilijk doe.' zei hij zacht tegen haar. 'Ik bedoel het echt helemaal niet verkeerd allemaal, echt niet.' Fluisterde hij. 'Ik hoop dat ik je vandaag een beetje kan helpen en niet tot last ben.'
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 11/9/2016, 10:15

Dany

Ze werd eenmaal in de werkkamer dankbaar door hem gezoend. Het speet hem dat hij zo moeilijk deed en daardoor pakte ze hem stevig vast en knuffelde hem. "Sst... je moet je hiervoor echt niet schuldig voelen, het is allemaal niet jouw schuld... Ik weet dat je het niet verkeerd bedoeld en ik ben allang blij dat je me vertrouwd en dat je me toelaat. Al ben je me wel de hele dag tot last, het maakt niet uit... ik wil je graag helpen." Fluisterde ze en ze streek zachtjes langs zijn gezicht.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 11/9/2016, 10:28

Jason Hiddon

Door wat ze nu zei kreeg hij zelfs tranen in zijn ogen. Hij was normaal helemaal niet zo, maar op de één of andere manier deed ze echt veel met hem en door die angst had het ook heel erg veel betekenis voor hem. Het was bijzonder en het gaf hem ook nog eens een goed gevoel. Hij zoende haar weer zachtjes, daarna pakte hij wat fruit en hij drukte het met een grijnsje op zijn gezicht tegen haar mooie lippen aan. ' Je moet natuurlijk wel iets eten...' zei hij zacht.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 11/9/2016, 10:33

Dany

Hij kreeg tranen in zijn ogen en ze leefde zo erg met hem mee. "Niet doen, dan moet ik ook huilen." Zei ze zacht tegen hem en ze knipperde even met haar ogen om zichzelf groot te houden. Ze zoende hem zacht en gevoelig terug. Daarna pakte hij wat fruit en drukte die tegen haar lippen, langzaam at ze ervan en keek ze hem met twinkelende ogen aan toen hij zei dat ze wel moest eten.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 11/9/2016, 10:53

Jason Hiddon

'Het staat je heel goed... Ik vind je ontzettend lief zo.' zei hij zacht tegen haar. Hij streek weer langs haar wang en daarna zoende hij haar weer even. Hij at zelf ook een beetje van het fruit en daarna ging hij op de bureaustoel zitten en keek hij grijnzend op naar haar. ' Kom je nog zitten?' Vroeg hij met een uitdagende fonkeling in zijn ogen aan haar. Hij was nu in deze kamer wel weer wat vrolijker. Het voelde ook een stuk beter zo.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 11/9/2016, 10:59

Dany

Ze glimlachte naar Jason toen hij zei dat hij haar ontzettend lief vond zo. Ze zoende hem weer even zachtjes terug en at daarna ook nog wat terwijl ze af en toe naar Jason keek met twinkelende ogen. Hij ging vervolgens op de stoel van Thobias zitten en vroeg of ze ook nog kwam zitten. Ze grinnikte en deed wat hij vroeg. Ze nam plaats op zijn schoot en sloeg haar armen om hem heen en ze drukte haar lippen op zijn wang. Ze was blij dat hij zich hier duidelijk beter voelde.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 11/9/2016, 11:10

Jason Hiddon

Ze grinnikte en kwam daarna naar hem toe, ze ging bij hem op schoot zitten en ze sloeg haar armen om hem heen. Hij had zich nooit kunnen bedenken dat het met iemand zo ontzettend fijn kon zijn. Het was amper te beseffen dat dit echt gebeurde, dat het hem gegund was om zo blij te zijn met iemand. Hij voelde haar lippen op zijn wang en hij glimlachte naar haar, daarna zoende hij haar weer zachtjes. 'Het zit nog beter dan ik had kunnen hopen,' fluisterde hij, met zijn lippen vlakbij haar oor.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 11/9/2016, 11:14

Dany

Ze werd weer door hem gezoend door hem en ze voelde zich op dit moment echt gelukkig. Ze had nooit gedacht dat ze dit ooit nog zou meemaken, al was ze al gelukkig toen ze Thobias tegen kwam en hij haar hielp en nu had ze eigenlijk alles wat ze wilde. Ze glimlachte toen Jason zei dat het beter zat dan hij had gehoopt. "Gelukkig maar." Fluisterde ze hees tegen hem. Ze liet hem nu langzaam los en pakte wat papieren om maar gewoon wat werk te verrichten.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 11/9/2016, 11:16

Jason Hiddon

De manier waarop ze tegen hem sprak maakte hem helemaal gek, maar hij deed niet zo heel erg veel met die gevoelens, hij wist nog niet echt wat hij wel en niet kon doen, hij nam ook niet zo heel makkelijk het voortouw, omdat het nog wat onwennig was. Dany pakte wat papieren om aan het werk te gaan, dus waarschijnlijk was het goed als hij dan ook niet aangaf wat ze in hem losmaakte. Hij streek heel langzaam met zijn vingers over haar rug heen, hij was nu compleet ontspannen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 11/9/2016, 11:22

Dany

Ze was verdiept in de papieren en voelde hoe Jason over haar rug streelde, ze vond het heerlijk. Ze sloot haar ogen even en zuchtte genietend. "Dit is heel fijn." Mompelde ze zachtjes tegen hem en daarna probeerde ze zich weer op de papieren te concentreren.
Ze schrok ineens op toen ze de deur hoorde open gaan. Het was Reagan. Hij schudde zijn hoofd een beetje. "Jullie lijken Thobias en Destiney wel." Grinnikte hij eventjes. "Ik neem ook wat werk mee, als je het niet erg vind. Thobias wilt niet dat je alles doet." Zei hij.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 11/9/2016, 11:24

Jason Hiddon

Ze zuchtte en zei dat ze het heel erg fijn vond. 'Vind ik ook,' fluisterde hij.Het was ook gewoon echt heel fijn om samen met haar te zijn. Opeens ging de deur open, Dany schrok duidelijk, maar zijn reactie was nog veel heftiger. Hij greep haar vast en even was er pure angst in zijn ogen te zien, de reactie van Dany versterkte dat alleen maar. Het was Reagan, daardoor haalde hij diep adem en kwam hij weer een beetje tot rust, maar opnieuw klopte zijn hart in zijn keel en wat er gezegd werd drong niet echt tot hem door.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven