Saving Wateranda

Pagina 10 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay op 26/6/2016, 23:15

Devon Nomad

Hij vond echt dat ze het heel erg goed deed. Het was mooi om te voelen hoe sterk ze was, hoe veel ze al kon. Het was echt bijzonder. 'Ik ben trots op je.' zei hij nu zelfs zacht tegen haar en dat was heel wat. ' Je doet het goed, heel goed. Probeer nu de controle te pakken over een klein beetje water, laat het om ons heen cirkelen. Alsof het ons beschermt.' zei hij nu zacht. Dat kon ze, dat wist hij zeker. Helemaal met zijn hulp, want ze was echt krachtig.
Nikkay

Aantal berichten : 20726
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/6/2016, 23:19

Ravanna Katar

Hij zei haar dat hij trots op haar was, daardoor liet ze haar kracht heel even los en keek ze hem diep in zijn ogen aan. Hij gaf haar een opdracht over een klein beetje water. Ze knikte even zodat hij wist dat ze het begreep. ze sloot haar ogen weer en langzaam cirkelde er een string water om hun lichamen heen, het bracht hen heel dicht bij elkaar en zorgde ervoor dat ze helemaal ingesloten was. Ze voelde de vochtigheid, ze vond het heerlijk.
xAnouk

Aantal berichten : 20282

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/6/2016, 23:21

Devon Nomad

Door wat ze deed bleef hij naar haar kijken, diep in haar ogen. Nu voelde hij het heel sterk. Hij voelde heel goed wat ze met hem deed, de kriebel in zijn lichaam. Hij begon haar echt heel erg leuk te vinden. Hij ging dichter tegen haar aan staan en hij liet zijn vingers heel zachtjes langs haar hals glijden en hij drukte zijn lippen op die van haar. Ze was bijzonder, ze was heel mooi en ze deed echt iets met hem. Iets heel bijzonders.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/6/2016, 23:25

Ravanna Katar

Hij bleef diep in haar ogen kijken en de string werd langzaam een laag, een omhulsel om hun lichamen heen. Ze voelde zijn vingers langs haar hals en zijn lippen op die van haar. Het water werd warmer daardoor, ze zoende hem zachtjes en het water verdampte langzaam tot er niets meer over was en ze Devon weer aankeek.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/6/2016, 23:34

Devon Nomad

Het water was verdwenen en hij keek diep in haar ogen. 'Wat doe je met mij?' Vroeg hij heel zacht, nog steeds wat in de war door alles. Dit had hij juist niet gewild, maar door hoe hij zich nu voelde vond hij het niet erg. Dit was heel bijzonder. 'Ik begin je echt heel erg leuk te vinden,geloof ik.' zei hij zacht en heel eerlijk tegen haar, al kon ze het waarschijnlijk ook wel voelen. Hij bleef heel dicht tegen haar aan staan, dit gaf hem echt een heel goed gevoel. Beter dan hij verwacht had.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/6/2016, 23:42

Ravanna Katar

Hij keek diep in haar ogen en vroeg wat ze met hem deed. "Hoe sterker de band van nature is, hoe meer kans op overwinning..." Fluisterde ze heel erg zachtjes tegen hem. Hij zei dat hij haar echt heel leuk begon te vinden. Ze streek daardoor door zijn haren heen. "Ik jou ook... het voelt zo geweldig... ik voel me sterk, ontspannen en zo enorm prettig dicht bij jou." Fluisterde ze zachtjes.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/6/2016, 23:45

Devon Nomad

Hij knikte langzaam, hij hoopte echt dat ze dan een goede kans zouden maken, maar hij was nog steeds bang. Waarom konden ze niet gewoon normaal zijn? zonder al dit gedoe? Hij wist dat de kans alsnog aanwezig was dat haar iets overkwam en dat vond hij vreselijk, daardoor twijfelde hij echt enorm aan alles. Hij vond het moeilijk. Wat ze daarna zei maakte hem helemaal warm en hij sloeg zijn armen om haar heen. ' We moeten zo terug.' Fluisterde hij nu zachtjes.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/6/2016, 23:48

Ravanna Katar

Ze voelde zijn armen om haar lichaam heen en hij gaf aan dat ze terug moesten. "Ik vind het fijn hier... kunnen we ons niet hier verstoppen?" Vroeg ze zachtjes aan hem en ze keek hem een tijdje aan. Ze was zo ongelooflijk graag buiten.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/6/2016, 23:52

Devon Nomad

Door wat ze nu zei dacht hij even na, konden ze dat? was het verstandig? ' Kom, ik weet wel iets..' zei hij zachtjes. Hij pakte haar hand vast en hij nam haar mee, door het bos heen. Hij wist duidelijk heel goed waar hij moest lopen, hij had dit echt al veel vaker gedaan. Na een tijdje lopen, door stukken van het moeras kwamen ze bij een wat drogere plek uit, waar hij nu helemaal het water wat liet verdwijnen. Er stond een heel oud hutje, helemaal beschut. Hij nam haar mee naar binnen toe. Er was niet veel en hij moest het echt even opknappen, maar hier konden ze wel even blijven. Hij sloot het deurtje weer en hij stak wat kaarsen aan, daarna pakte hij haar vast en zoende hij haar intens.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/6/2016, 23:56

Ravanna Katar

Ineens zei hij dat hij wel iets wist, hij pakte haar hand en ze werd door hem meegenomen, ze zorgde ervoor dat ze in zijn voetsporen trad zodat ze niet ineens weg zou zinken in het moeras, ze wist hoe verschrikkelijk dat zou zijn. Na een tijdje kon ze weer normaal staan op haar benen en strekte ze haar rug eventjes. Daarna verscheen er een klein hutje. Ze keek verrast naar Devon. Dit was echt fantastisch. Ze ging mee naar binnen en zag hoe hij kaarsen aanstak.
"Niet doen, te riskant." Fluisterde ze en met een kleine handbeweging waren ze weer uit. Hij pakte haar vast en zoende haar intens, daar had ze behoorlijk wat moeite mee.
"Devon... rustig aan, oké? Ik ken dit allemaal nog niet en ik wil niet te hard gaan, echt niet." Mompelde ze hem toe.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/6/2016, 23:59

Devon Nomad

Ze vond de kaarsen te riskant en daar had ze misschien ook wel een beetje een punt, al moest hij wel even wennen aan het donkere, hij moest meer om zich heen voelen, dat kwam wel goed, dat kon hij wel. De zoen werd verbroken en door wat ze zei ademde hij diep in. 'Sorry,je doet heel veel met mij en dan vergeet ik dat alles nieuw is, omdat ik zelf zo graag verder ga.' Fluisterde hij nu. Het was heel eerlijk, al wist hij niet of ze blij was om het te horen. Hij had er wel echt moeite mee, zeker nu het gevoel tussen hun sterker werd.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 27/6/2016, 10:32

Ravanna Katar

Hij bood zijn excuses aan en zei dat ze veel met hem deed, hij vergat daardoor dat alles nieuw was.
"Ik begrijp het wel, je zou normaal nooit zo lang wachten op een vrouw waarschijnlijk." Sprak ze met een grijns tegen hem. Waarschijnlijk deed hij nu echt zijn best en had hij het dan ook echt nog nooit meegemaakt. Ze tastte met haar hand en pakte de zijne vast, daarna ging ze langzaam op de grond zitten en ze legde haar hoofd tegen zijn schouder.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 27/6/2016, 10:41

Devon Nomad

'Nee, nooit... Dit is nog nooit gebeurt.' Gaf hij zacht toe. Het was voor hem de eerste keer dat hij dit deed, dat hij zo met iemand omging en dan ook nog wachtte. 'Ik weet ook niet of ik het makkelijk kan inhouden als we zo veel tijd met elkaar doorbrengen en ik je ook nog leuk begin te vinden.' zei hij zacht. Daarna gingen ze zitten en hij legde zijn hand heel zachtjes op haar been neer, hij gleed er met zijn vingers overheen. Hij was nog steeds helemaal rustig, het was fijn met haar.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 27/6/2016, 10:52

Ravanna Katar

Hij zei zachtjes dat het nog nooit was gebeurd. Ze glimlachte daardoor lichtelijk naar hem en keek hem met een doordringende blik eventjes aan.
"Anders kunnen we er samen wel voor zorgen dat je het inhoudt, Devon." Mompelde ze zachtjes. Ze had heel erg veel invloed op hem, dat merkte ze heel erg goed. Ze voelde zijn hand op haar been, het voelde echt heel rustgevend en ze kroop in zijn armen, langzaam viel ze bij hem in slaap.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 27/6/2016, 10:59

Devon Nomad

Hij knikte langzaam, hij wist dat ze dat wel konden, maar echt leuk was het niet. Voor hem was het samenzijn met een vrouw nog ongeveer het enige dat hem een beetje een vrij gevoel gaf, voor de rest voelde hij zich gevangen in deze positie, die er voor zorgde dat hij nooit een normaal leven zou hebben. Dat was voor Ravanna natuurlijk ook wel zo, maar voor hem zou dit altijd door gaan. Na haar kwam er vast weer een ander. Hij slikte even, hij wilde niet dat ze het niet zo redden. Hij kneep zijn ogen dicht, hier had hij het moeilijk mee, dit gevoel wilde hij diep in zich wegstoppen, maar hier was niks waar hij dat mee kon doen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 27/6/2016, 11:02

Ravanna Katar

Na een tijdje opende ze haar ogen, ze merkte dat Devon zich aanspande en ze merkte dat er iets was wat hem pijn deed. "Sst... ik ga niet dood." Fluisterde ze hem toe. Daarna kwam pas de realisatie van wat ze had gezegd. "Ben je echt bang dat ik doodga? Dat ik het niet zal redden?" Vroeg ze hem nu en ze ging rechtop zitten. Ze keek naar hem in het donker.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 27/6/2016, 11:06

Devon Nomad

Door wat ze zei ademde hij diep in, dit vond hij echt heel erg moeilijk. Het deed hem zo veel pijn. 'Ik... Je bent beter dan de rest. Sterker. je hebt meer controle. Maar het is nog nooit iemand gelukt, elke keer bleef ik zelf over. Misschien ben ik wel niet goed genoeg in wat ik doe. Misschien train ik jullie niet goed genoeg.' Fluisterde hij. Het klonk zelfs wat onzeker nu en dat gebeurde niet snel, maar dit vond hij echt moeilijk. Hij zocht naar haar hand en hij pakte die vast.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 27/6/2016, 11:12

Ravanna Katar

Hij zei haar zacht dat ze sterker was dan de rest, ze had ook meer controle, er was alleen nog nooit iemand in geslaagd en misschien was hij wel niet goed genoeg.
"Devon... al die andere hebben het ook nooit gered, er is nog nooit iemand dichtbij Damen Nach geweest. Zo veel Uitverkorenen hebben het geprobeerd en zij hadden de beste begeleiders... Ik denk zelfs dat jij een van de weinige bent die over is gebleven, Devon." Vertelde ze hem zachtjes. Hij pakte haar hand en ze kneep er zachtjes in.
"We moeten dit alleen wel serieus aanpakken, trainen tot we erbij neervallen en dan maken we misschien wel een kans..." Fluisterde ze.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 27/6/2016, 11:17

Devon Nomad

Hij luisterde naar haar en hij knikte langzaam. Hij zou echt zijn best doen, ook al viel het hem soms enorm zwaar. Dit was gewoon niets voor hem. Dit leven was niets voor hem. 'Ik weet wel dat dit de laatste keer is.' Fluisterde hij. Ze zouden het samen doen en als het mis ging, wilde hij ook dat het hoor hun allebei over was. Hij wilde niet meer alleen zijn, als ze het niet zou overleven, dan hij ook niet. Hij ging niet nog een keertje alleen door. Hij was gewoon heel erg bang. Hij pakte haar nu voorzichtig vast en hij trok haar bij zich op schoot. 'Als we het niet redden, hebben we tenminste wel de mogelijkheid gehad om elkaar meer te leren kennen.' zei hij zacht. Hij streek langs haar wang en hij zoende haar even heel zachtjes..
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 27/6/2016, 11:24

Ravanna Katar

Hij fluisterde haar toe dat dit de laatste keer was. Ze knikte een klein beetje. "Is dat wel mogelijk... je mag een uitverkorene niet weigeren toch?" Vroeg ze aan hem en ze keek hem eventjes aan. Ze werd bij hem op schoot getrokken en met een glimlach ging ze bij hem zitten. Als ze het niet zouden redden, hadden ze wel de mogelijkheid gehad om elkaar meer te leren kennen. Ze knikte een beetje. Ze wist dat ze het óf samen zouden redden óf samen zouden sterven... Of zij zou alleen sterven... ze slikte eventjes en zoende Devon zachtjes terug.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 27/6/2016, 11:29

Devon Nomad

Hij knikte langzaam, hij kon ze inderdaad niet weigeren, dat ging niet. Hij zou wel willen, maar zo werkte het dus niet. 'Ik zorg ervoor dat ik er ook niet meer ben. Dan maakt het niet uit.' Zei hij zacht tegen haar. Hij legde zijn hand weer in haar hals en hij hield haar heel dicht tegen zijn lichaam aan, hij moest zich echt inhouden, hij wilde haar lichaam heel graag aanraken. Hij wilde de rest ook voelen. Het was voor hem al heel lang geleden, hij merkte dat ook goed nu ze op hem zat. Hij hoopte dat ze dit niet vervelend vond, dat hij zo op haar reageerde.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 27/6/2016, 11:31

Ravanna Katar

Ze schudde haar hoofd een beetje door zijn woorden. "Dat moet je niet doen..." Fluisterde ze hem toe. Ze voelde zijn hand in haar hals en hij hield haar heel dicht tegen zich aan. Ze vond het gewoon heel prettig om dichtbij hem te zijn, ze merkte ook vrij weinig van zijn reactie of haar, of ze begreep het gewoon nog niet, dat kon ook.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 27/6/2016, 11:34

Devon Nomad

'Ik wil het niet meer... Ik wil het echt niet meer, dit is de laatste keer.' Fluisterde hij. Na haar zou het toch niet meer hetzelfde worden, het zou pijn doen als er weer iemand anders kwam, dat wilde hij niet. Hij streek langs haar gezicht en nu drukte hij heel zachtjes en rustig zijn lippen in haar hals. Hij hoopte dat ze dit ook fijn vond, hij wilde heel graag laten zien dat hij rustig kon zijn, dat het heel erg fijn kon zijn. Als ze het lekker vond, wilde ze misschien wel meer proberen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 27/6/2016, 11:39

Ravanna Katar

"We zullen eerst kijken hoe het gaat lopen, Devon..." Sprak ze nu tegen hem. Ze wilde namelijk echt niet dat hij zomaar een einde aan zijn leven zou maken, dat zou zonde zijn. Ze voelde zijn vingers langs haar gezicht strelen en daarna drukte hij zijn lippen in haar hals. Ze sloot haar ogen en bewoog haar hoofd zo, zodat hij er beter bij kon, dit voelde heel erg lekker. Ze genoot er echt van wat hij deed, maar alles was wel nieuw en spannend.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 27/6/2016, 11:44

Devon Nomad

'Als jij er niet meer bent, wil ik ook niet meer.' Fluisterde hij nu. Hij was veel te bang dat haar iets overkwam, dan kon hij er beter voor zorgen dat hij er zelf ook niet meer was. Die gedachte stelde hem zelfs wat gerust. Hij merkte dat hij meer ruimte kreeg en hij legde zijn handen zachtjes op haar heupen, hij trok haar nog iets dichter tegen zich aan. Hij voelde wel de spanning in haar lichaam, maar ze vond het duidelijk wel fijn en dat versterkte zijn opwinding alleen maar heel erg. Hij bleef doorgaan, heel voorzichtig gleden zijn handen nu omhoog, over haar lichaam heen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 10 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven