Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/3/2016, 14:44

Koning Thobias Hiddon

'Het maakt niet uit dat het moeilijker wordt, ik hou van het gevoel van verlangen.' zei hij nu tegen haar. Hij vond dat juist heerlijk, hij hield er echt van. Hij keek naar haar toen ze naar de deur liep. Zijn blik was constant strak op haar gericht en hij ademde diep in. Ze had dus echt een geweldig lichaam. Hij voelde zijn lichaam tintelen door haar. Hij verlangde echt enorm, maar dat was juist lekker. Hij kwam langzaam overeind en hij pakte haar vast, hij trok haar tegen zijn verlangende lichaam aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/3/2016, 14:47

Destiney Allard

Het maakte hem niet uit dat het moeilijk werd, hij hield van het verlangende gevoel. "Oké dan." Grijnsde ze. Hij kwam overeind en pakte haar vast. Ze werd tegen zijn lichaam aangetrokken en ze kreunde zelf ook even zachtjes en genietend.
"U zou alleen kijken." Sprak ze vervolgens plagend, maar ze drukte daarna al meteen haar lippen vurig op die van hem en bleef dicht tegen hem aan staan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/3/2016, 14:54

Koning Thobias Hiddon

' Je bent heerlijk.' Fluisterde hij. Hij legde zijn handen op haar heupen neer en hij genoot van de heerlijke zoen. Ze liet hem echt enorm verlangen, het was echt niet normaal. Hij kreunde zacht en hij trok haar nog dichter tegen zich aan. Daarna liet hij haar los en draaide hij haar meteen om. Hij drukte haar met haar buik voorover op zijn bureau en zijn handen gleden daarna over haar rug heen. Hij drukte zijn heupen tegen haar aan en hij genoot even van het uitzicht. Hij wilde het echt heel graag, helemaal nu hij haar naakte lichaam tegen zich aan voelde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/3/2016, 14:58

Destiney Allard

Hij fluisterde haar toe dat ze heerlijk was en zei helemaal niets over haar woorden dat hij haar had gezegd dat hij alleen zou kijken. Ze werd dicht tegen hem aangetrokken en daarna werd ze zonder te beseffen wat er gebeurde omgedraaid. Ze lag met haar buik op het bureau en knipperde even met haar ogen, zijn handen gingen over haar rug heen. Hier was ze wat beduusd van.
Wanneer ze wat was bijgekomen, kwam ze langzaam overeind en keek hem met een grijns aan.
"Oké, het is wel duidelijk, maar we moeten echt wachten... Misschien is het maar slim als ik mijn kleding maar weer aantrek." Mompelde ze hem toe. Ze haalde een hand door haar witblonde haar heen en haalde diep adem, dit was toch allemaal wel een beetje raar voor haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/3/2016, 15:03

Koning Thobias Hiddon

' Je bent zo verstandig. Een beetje té verstandig.' zei hij plagend tegen haar. Hij nam wel afstand van haar, want als hij het zo door bleef gaan hield hij het niet meer uit. Hij maakte het zichzelf wel enorm lastig. Hij bleef wel naar haar kijken en hij probeerde zijn gedachten wat tot rust te manen, maar dat werkte niet zo heel erg goed. ' Hoe kan je zo uitdagend zijn als je dit nog nooit gedaan hebt? Je doet zo veel met mij..' zei hij tegen haar. Het verlangen naar haar werd heel erg sterk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/3/2016, 15:06

Destiney Allard

Hij vond haar verstandig, een beetje té verstandig zelfs. Dat liet haar toch wel grijnzen. "Wacht maar..." Klonk haar stem onheilspellend tegen hem. Daarna trok ze haar jurk weer glimlachend aan en luisterde naar zijn vraag.
"Ik weet niet hoe dat kan, misschien weet ik wel gewoon heel erg goed wat mannen willen. Bovendien weet ik ook wel heel erg wat ik zelf wil allemaal." Vertelde ze hem vrolijk.
Wanneer alles weer gefatsoeneerd was, werd er hard op de deur geklopt. Ze schrok hier wat van en hoorde de stem van haar vader. Ze bedwong zichzelf om zich niet achter de koning te verstoppen. Het liefste deed ze dat wel.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/3/2016, 15:10

Koning Thobias Hiddon

Hij grijnsde door wat ze zei en hij schudde zijn hoofd. ' Ja, maak het nog maar even wat erger allemaal, alsof het verlangen nog niet erg genoeg is.' zei hij lachend tegen haar. Ze had haar kleding aan en hij keek op toen er op de deur geklopt werd, nogal hard. Hij zag aan Destiney hoe ze reageerde en hij pakte haar hand even vast. Hij liep daarna naar de deur toe en hij haalde die van het slot af. Hij opende de deur en hij keek naar de man, zijn blik doordringend. 'Waar kan ik u mee helpen?'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/3/2016, 15:15

Destiney Allard

Ze maakte het erger zo, het verlangen was al erg genoeg vond hij. Daardoor grijnsde ze vrolijk naar hem en gaf hem een knipoog.
Hij merkte op dat ze verstijfde door haar vader, daardoor pakte hij haar hand vast, ze keek naar hem op, dankbaar, het leek alsof hij haar wilde steunen.
De deur werd geopend en haar vader begroette de koning eerst op gepaste wijze.
"Dag mijn koning, ik had gehoopt dat ik mijn dochter even zou kunnen spreken." Vertelde hij en hij keek langs de koning heen naar haar. Ze huiverde door zijn blik, ze wilde hem helemaal niet spreken, want daar zou het niet bij blijven.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/3/2016, 15:50

Koning Thobias Hiddon

Hij keek doordringend naar de man en hij glimlachte ijzig. 'Dat kan, geen probleem.' zei hij. Hij sloot de deur weer en hij bleef bij de deur staan. 'Gaat uw gang.' zei hij tegen de man. Hij ging hun niet alleen laten. Het zou zijn vrouw worden en alles wat hij haar te zeggen had, wilde hij zelf ook horen. Bovendien merkte hij heel goed dat ze dit niet fijn vond, ze hoorde nu bij hem, hij zou haar dus ook beschermen, zelfs al moest hij dat doen tegen haar eigen vader. Hij zou het doen tegen iedereen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/3/2016, 17:11

Destiney Allard

Haar vader was wat van zijn stuk gebracht dat de koning aangaf dat hij hier met Destiney kon praten. Dat wilde hij liever niet. Daardoor keek hij haar doordringend aan en ze bleef rechtop staan en keek terug in zijn ogen, hij kon daar helemaal niet tegen, maar nu zou hij haar toch niets doen.
"Ik had verwacht van je dat ik wel wat zou horen, een beetje jammer dat ik er via via achter moet komen dat je gaat trouwen. Ik heb je zo niet opgevoed." Sprak hij met een strenge stem. Destiney keek even op naar de koning en daarna naar haar vader.
"Ik dacht dat u blij zou zijn, vader." Ze was ongelooflijk beleefd tegen haar vader, hij zou ook niet veel anders van haar waarderen.
Haar vader kon zich duidelijk niet inhouden. "Hoe dan? Je hebt je zeker een weg omhoog geneukt of niet dan? Ik snap niet hoe u ooit met haar wilt trouwen, waardeloos kind." Snoof hij. Waarschijnlijk had hij zich nooit zo misdragen voor de koning, maar nu leek het hem helemaal niets uit te maken.
"Nooit." Gromde ze haar vader toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/3/2016, 17:25

Koning Thobias Hiddon

Hij voelde de spanning in de kamer stijgen en hij ademde diep in. Dit kon nog wel eens interessant worden, nu kon hij wel zien hoe de band met haar vader eigenlijk was. Hij had hem altijd wel gemogen, maar blijkbaar was hij tegenover zijn dochter anders. Eerst liet hij het maar, dit was iets tussen vader en dochter. Destiney gaf netjes antwoord, maar de reactie van haar vader stond hem niet zo aan. 'U beledigd mij,' zei hij dus ook. Hij vond het genoeg. Hij moest moeite doen om zichzelf een beetje in te houden, hij ging alleen maar tussen haar en de man in staan, hij keek hem strak aan. 'De verloofde van de koning waardeloos noemen is niet zo'n slimme zet. Dat is de tweede belediging. Zit u op een straf te wachten? Bovendien zou ze deze plek nooit krijgen door zich omhoog te neuken. Ze is zo ver gekomen puur op karakter, iets wat ze niet van u heeft, zo te zien,' zei hij tegen de man.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/3/2016, 17:32

Destiney Allard

De koning kwam voor haar staan tussen haar en haar vader in en ze keek voorzichtig een beetje langs hem heen naar haar vader die daar met een strakke uitdrukking op zijn gezicht stond te kijken naar haar, tot zijn aandacht echt door de koning werd getrokken.
"Mijn excuses, koning. Het was niet mijn bedoeling om u te beledigen, maar ik vind het ontzettend vervelend dat ik hiermee overvallen wordt." Vertelde haar vader weer strak in het geheel, zolang hij haar niet aankeek, kon hij best normaal doen.
"Ik vroeg me af of er nog rekening werd gehouden met mij en mijn vrouw." Sprak hij tegen de koning.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/3/2016, 17:35

Koning Thobias Hiddon

Hij bood zijn excuses aan en gaf aan dat het niet zijn bedoeling was om hem te beledigen, maar hij vond het vervelend dat hij hiermee overvallen werd. 'Dat kan ik mij voorstellen. Het is ook snel gegaan, natuurlijk zouden we u inlichten, maar wij waren allebei erg druk,' zei hij. Hij besloot niet al te veel ruzie op te zoeken en de man reageerde nu normaal, dus zou hij dat ook doen. Het was jammer dat hij precies op dit moment kwam storen, hij had beter een ander moment kunnen kiezen. 'Ja, dat word er zeker. Wat kan ik voor u betekenen?' vroeg hij nu. Hij wist niet wat de man wilde, maar hij was best bereid om rekening te houden met de man en hij was ook welkom op de bruiloft, net als de rest van het volk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/3/2016, 17:48

Destiney Allard

De koning bleef ook netjes, gelukkig maar, ze ademde even diep in en luisterde naar zijn kalme stem. Hij vroeg ook wat hij voor haar vader kon betekenen.
"Een mooi huis, misschien een bruidsschat? We willen beide ook voorrecht op de bruiloft, eerste keus met eten en dergelijke." Haar vader had hier duidelijk behoorlijk over nagedacht en wist best wel wat hij wilde, dat was duidelijk. Wanneer hij haar met rust liet, vond ze het allemaal prima en kon hij zoveel krijgen wat hij wilde van haar part, maar ze wist niet hoe de koning daar over zou denken
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/3/2016, 17:52

Koning Thobias Hiddon

Het was duidelijk dat er heel erg gebruik werd gemaakt van hem, daar hield hij niet van. Helemaal niet zelfs. 'Ik zal u tegemoetkomen met een huis, voorrecht op de bruiloft is geen probleem, u zult mee kunnen eten aan de grote tafel, waar de hoogste mensen uit het rijk zitten. Dat zal u en uw vrouw vast bevallen.' zei hij. De rest vond hij niet zo nodig, dit was genoeg voor de man.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/3/2016, 17:55

Destiney Allard

Haar vader bedankte de koning haastig en dankbaar en ging daarna al heel erg gauw weg, het werd hem te heet onder zijn voeten, de koning beviel dit allemaal duidelijk niet en daardoor ging hij zo snel mogelijk weg. Destiney haalde opgelucht adem en keek met twinkelende dankbare ogen naar de koning.
"Dank u wel... U bent een vreselijk lieve man." Fluisterde ze hem lief toe. Daarna omhelsde ze hem stevig en legde ze haar hoofd tegen zijn borst aan. Ze was echt maar klein zo tegen hem aan. Het scheelde ook behoorlijk veel en de koning was veel groter.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/3/2016, 17:58

Koning Thobias Hiddon

De man vertrok gelukkig voor Thobias zich echt kapot ging ergeren, nu was het nog te doen en was de man waarschijnlijk ook wel tevreden. Destiney bedankte hem. 'Wat heb ik gedaan?' vroeg hij zacht. Ze vond hem een lieve man en daarna kroop ze tegen hem aan. Hij sloeg zijn gespierde armen om haar lichaam heen en hij bleef haar vasthouden. Het was nog steeds wat onwennig, maar het voelde elke keer beter. Dat was juist niet zijn bedoeling geweest, maar het was toch niet erg als ze het leuk hadden samen?
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/3/2016, 21:12

Destiney Allard

Hij vroeg haar wat hij had gedaan en hij sloeg ook zijn armen om haar heen. Ze glimlachte naar hem.
"Hij had me kapot geslagen als ik alleen met hem was geweest, je bleef bij me, je hielp me, je verdedigde me en zei ook nog eens dat je me puur voor karakter hebt gekozen, dat vind ik heel erg lief van je." Fluisterde ze zachtjes en glimlachend. Ze keek naar hem op en glimlachte hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/3/2016, 21:31

Koning Thobias Hiddon

'Dat idee kreeg ik al, daarom wilde ik jullie ook niet alleen laten. Waarom is hij hier zo kwaad over? Vind hij het niet goed dat wij samen zijn?' vroeg hij aan haar. Hij snapte dat niet. Was hij zo verkeerd? 'Ja, ik heb je puur op karakter gekozen, want ik krijg nog steeds niet de kans om de rest te beoordelen,' zei hij plagend tegen haar. Hij streek langs haar gezicht. 'Je bent nu van mij, ik zal je beschermen tegen iedereen, altijd.' fluisterde hij daarna. Dat vond hij heel belangrijk. Hij zoende haar heftig, het gevoel was er nog steeds, al waren ze onderbroken door haar vader.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/3/2016, 21:40

Destiney Allard

"Hij is zo kwaad omdat hij niet gelooft dat ik dit op eigen houtje heb gedaan. Dat ik slim genoeg ben. Bovendien is hij boos dat ik hem niet om hulp heb gevraagd, want hij kende u al. Daarbij staat hij zelf niet voldoende in de kijker zo." Zuchtte ze. Hij zei dat hij haar inderdaad puur op karakter had gekozen, want de rest kon hij nog niet beoordelen. Ze grijnsde hierdoor en keek hem liefdevol aan wanneer hij aangaf dat hij haar zou beschermen.
"Dat is echt ongelooflijk lief... ik vind het fijn dat u dat wilt doen voor mij." Ze had altijd alles zelf gedaan, ze kreeg geen steun of bescherming van wie dan ook, daarom voelde dit echt heel goed. Ze werd heftig door hem gezoend en ze sloeg haar armen om hem heen om hem terug te zoenen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/3/2016, 21:44

Koning Thobias Hiddon

'Je bent slim genoeg en hij staat zeker niet in de kijker. Met hem zou ik nooit willen trouwen en waarschijnlijk had ik geen interesse gehad als hij had gezegd dat hij wel een dochter voor mij had. Daar hou ik niet van. Iedereen hier heeft wel een dochter voor mij, maar niemand is ooit interessant genoeg. Jij was dat wel.' zei hij tegen haar. 'Natuurlijk, jij hoort nu bij mij,' fluisterde hij. Hij drukte zijn lippen in haar hals, het was echt heel erg fijn, hij genoot hier zo erg van. Hij trok haar dichter tegen zich aan, zijn handen gleden over de stof van haar kleding. 'Hij koos alleen niet zo'n goed moment...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/3/2016, 21:50

Destiney Allard

Hij vond dat ze slim genoeg was. Iedereen had wel een dochter voor hem, maar niemand was interessant genoeg en zij wel. Dat maakte haar toch wel warm van binnen. Hij zei weer dat ze bij hem hoorde en dat liet haar weer glimlachen. Ze voelde zijn lippen in haar hals en ze sloot haar ogen door wat hij deed.
"Misschien juist wel het goede moment, anders was je veel te ver gegaan." Plaagde ze hem grijnzend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/3/2016, 21:55

Koning Thobias Hiddon

'Nu ga ik waarschijnlijk ook te ver...' fluisterde hij. Hij liet zijn handen over haar lichaam heen glijden en hij ademde diep in. 'Ik heb het gevoel dat we al een jaar aan het wachten zijn,' zei hij zacht. Hij zoende haar weer en daarna ademde hij diep in. 'Oké, we gaan naar onze kamer. Ik hoef ook niet meer te werken, het is wel even goed zo.' zei hij glimlachend. Hij nam haar al met zich mee en in de kamer zoende hij haar weer en drukte hij haar tegen de muur.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/3/2016, 22:00

Destiney Allard

Ze had die nacht wel bij hem kunnen slapen en nog fijn ook eigenlijk. Het was wel moeilijk om hem toch steeds te laten inzien dat ze nog niet verder wilde gaan.
Ze werd vrolijk wakker, vandaag was het zo ver, vandaag zouden ze gaan trouwen. Het zorgde voor tintelingen in haar buik, het leek haar heerlijk en ze keek er zo ongelooflijk naar uit... Ze wreef eventjes in haar ogen en staarde uit het raam waar de zon prachtig scheen, een perfecte dag voor een bruiloft...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/3/2016, 22:07

Naam: Reagan Tridont
Leeftijd ongeveer: 32
Stad of gebied: Riverwood
Foto: Skyrim RPG - Pagina 9 King_by_yuyanxiansheng-d356xhk
Rang of beroep: Koning
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum