Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/2/2017, 11:53

Koning Stephen Lahero

Ze stopte en zei dat hij haar ongelofelijk trots maakte, daardoor grijnsde hij. 'Dat is goed om te horen.' plaagde hij haar nu een beetje. Hij werd weer gezoend en hij ging er maar al te graag in mee, het was echt heerlijk zo. Hij raakte haar hele lichaam aan en hij keek haar na een tijdje aan. Ondertussen liet hij zijn hand verder naar beneden glijden. Hij deed nog altijd zijn uiterste best voor haar, hij vond altijd dat hij wel moest compenseren wat hij tekort kwam, al vond hij het ook echt wel leuk om te doen.

Diablo Naresh

Ze zei dat ze misschien wel kans maakte, maar hij was sterker dan dat ze hem kende van vroeger. Ze legde de papieren aan de kant en ze zei eerlijk dat ze dacht dat het meer tijd ging kosten dan ze verwacht had. Hij knikte daardoor even. 'Dat maakt niet zo heel erg veel uit, tijd hebben we genoeg. Dan doen we het gewoon rustig aan. Het zou fijn zijn als jij iets bij hem wilt proberen, gewoon heel langzaam aan. Dan doe ik dat bij haar.' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/2/2017, 12:40


Koningin Fay Lahero

Stephen was blij om het te horen van haar en ze gaf hem een knipoog. Hij raakte haar lichaam overal aan en ze sloot genietend haar ogen even. Dit was heel erg fijn. Ze vond het zo heerlijk wat hij met haar deed en ze hapte naar adem wanneer zijn hand verder naar beneden gleed. Met twinkelende ogen keek ze hem even aan en ze streelde over zijn schouders heen.



Abbygail Ladell

Hij vond het gelukkig niet erg, ze hadden tijd genoeg en dan deden ze het gewoon rustig aan. Het zou fijn zijn als ze beide wat zouden proberen, heel langzaam. Ze knikte eventjes met een glimlach. “Dat doen we gewoon. In de tussentijd kunnen we zien wie hier nu eigenlijk echt de trouwe dienaren zijn en wie bij ons aan willen sluiten.” Zei ze grijnzend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/2/2017, 12:54

Koning Stephen Lahero

Hij zag de twinkeling in haar ogen, waardoor hij iets fanatieker werd, hij vond het heel erg leuk om te zien. ze hapte naar adem en streelde daarna over zijn schouders, hij bleef langzaam en intens doorgaan en hij zoende haar weer even zachtjes. Hij vond het echt leuk om te doen, om te zien dat ze genoot van wat hij deed. 'Je bent heerlijk.' fluisterde hij zachtjes. Zijn andere hand kneedde haar lichaam en hij trok haar nog dichter naar zich toe.

Diablo Naresh

Ze zouden het gewoon doen en in de tussentijd konden ze zien wie hier echt de trouwe dienaren waren en wie zich bij hun wilden aansluiten. 'Precies. Als we allebei wat proberen, moet het vast ergens een keer wat meer lukken. Elke man is te verleiden, Stephen ook. Bovendien heeft die Fay duidelijk nog moeite met veel dingen, dus daar moet ik ook wel iets mee kunnen. Ondertussen verzamelen we gewoon informatie.' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/2/2017, 13:00

Koningin Fay Lahero

Hij zoende haar weer en bleef intens doorgaan met haar. Ze kreunde gesmoord doordat hij haar zoende, maar het was echt fantastisch. Hij fluisterde haar toe dat ze heerlijk was en ze keek hem daardoor doordringend aan.
“Jij ook, je bent geweldig…” Fluisterde ze zachtjes tegen hem en ze streelde langs zijn wang met haar vingers. Hij bleef haar lichaam kneden en trok haar dichter naar zich toe. “Hmm…” Mompelde ze zacht en genietend.



Abbygail Ladell

Als ze het allebei zouden blijven proberen, dan moest het toch wel ergens lukken want elke man was te verleiden en Fay bleek veel moeite te hebben en daar kon hij ook wel wat mee. Ondertussen zouden ze informatie verzamelen. Ze knikte eventjes. “Klinkt als een heel verstandig plan.” Zei ze tegen hem met een grijns.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/2/2017, 13:08

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat hij ook geweldig was en ze streek langs zijn wang, hij bleef haar zoenen en hij liet allebei zijn handen nu over haar lichaam heen glijden, hij trok haar bovenop zich en hij drong langzaam bij haar naar binnen. Hij liet zijn hand weer naar beneden glijden en hij ging gewoon verder bij haar, zijn lippen gleden naar haar hals. Hij voelde het wel allemaal meer intens door het water, maar het was niet vervelend.

Diablo Naresh

'Ik ben blij dat we het eens zijn met elkaar.' zei hij tegen haar, met een grijnsje op zijn gezicht. 'Zullen we wat drinken? We kunnen ook voorstellen om straks iets met Fay en Stephen te drinken, ik denk dat het wel goed is om veel dingen samen te doen.' zei hij tegen haar, dan konden ze tenminste echt iets van een band opbouwen met de twee, dan konden ze veel verder komen samen.

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/2/2017, 13:25

Koningin Fay Lahero

Zijn handen gleden over haar lichaam heen en daarna drong hij langzaam bij haar naar binnen, het was echt ongelooflijk intens en ze greep hem stevig vast daardoor. Genietend kreunde ze weer en daarna bewoog ze heel erg langzaam. Het was fantastisch en ze voelde hoe hij gewoon verder ging met zijn vingers en zijn lippen gleden naar haar hals toe waardoor ze een genietende zucht slaakte.


Abbygail Ladell

“Ja, dat is inderdaad prettig.” Knikte ze toen hij aangaf dat hij blij was dat ze het met elkaar eens waren. Hij vroeg of ze wat gingen drinken en ze konden ook voorstellen om iets met Fay en Stephen te drinken. “Dat kan, maar laten we ze vandaag even met rust laten, als we teveel op hun lip zitten, dan gaan ze ons vast verdacht vinden op een gegeven moment, dat wil ik voorkomen. Laten we naar de herberg in het dorp gaan.” Zei ze grijnzend.

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/2/2017, 13:29

Koning Stephen Lahero

Hij hoorde haar kreunen, ze genoot duidelijk van alles wat hij deed en dat vond hij zelf leuk om te merken. Dat gaf hem nog elke keer heel erg veel zelfvertrouwen. Hij bleef doorgaan en hij genoot van haar bewegingen. Doordat al het water om hem heen zat leek hij alles beter en intenser te kunnen voelen. Daardoor was het wel meteen moeilijker uit te houden, het was voor hem ook enorm intens.

Diablo Naresh

'Ja, daar kan je wel eens gelijk in hebben. Dan gaan we gewoon samen. Dat is ook prima.' stemde hij in. Ze kende die mensen beter en misschien had ze wel gelijk, hij vertrouwde hierin op haar. Hij wist dat hij dat ook beter kon overlaten aan iemand die ze kende. 'De herberg in het dorp is prima. Laten we maar gaan dan, ik verveel mij hier anders helemaal kapot.' zei hij grijnzend tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/2/2017, 13:50

Koningin Fay Lahero

Hi jbleef ook echt doorgaan en ze merkte dat het water ook wat met haar deed, het verdampte op haar huid, elk druppeltje dat haar huid raakte, begon te verdampen en dat maakte alles echt onwijs heftig. Hij leek het zelf ook heel intens te vinden en ze kreunde zacht zijn naam, ze vond dit echt geweldig… dit was net zo fijn als het ruwe en wilde, misschien wel fijner.


Abbygail Ladell

Hij dacht dat ze er wel eens gelijk in kon hebben en gaf aan dat ze samen zouden gaan, dat vond hij ook prima. Ze knikte daardoor even met een grijns. Hij vond het ook prima om in het dorp naar de herberg te gaan want hij verveelde zich anders kapot. “Prima, ik leg even deze papieren op mijn kamer neer en dan kunnen we gaan.” Grijnsde ze. Ze kwam overeind en pakte de stapel met papieren op.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/2/2017, 13:55

Koning Stephen Lahero

Ze kreunde zijn naam en meteen daarna bereikte hij zijn hoogtepunt al, maar het voelde wel fijn. Het was niet vervelend. Soms was hij nog steeds wel heel snel, maar het ging eigenlijk best wel goed de laatste tijd, gelukkig. Hij was ook rustig, hij hoopte dat het zo zou blijven. Hij sloeg nu zijn armen om haar lichaam heen en hij hield haar heel erg dicht tegen zich aan.

Diablo Naresh

Ze knikte met een grijns op haar gezicht en daarna gaf ze aan dat ze alles weg zou leggen. 'Ik loop wel even met je mee.' zei hij daarop. Hij liep met haar mee naar haar kamer, hij had zijn spullen maar in de kamer hier naast gelegd. Hij vond het wel leuk om het dorp in te gaan, dan kon hij de rest tenminste ook zien en hij had gehoord dat ze best goed eten hadden in de herberg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/2/2017, 14:13

Koningin Fay Lahero

Hij bereikte al gauw zijn hoogtepunt al. Het voelde goed en heerlijk en hij was hartstikke rustig eigenlijk ook nog. Ze grijnsde breed naar hem en sloeg haar armen stevig om hem heen. “Je bent echt fantastisch Stephen, dit was gewoon heerlijk, echt…” Zei ze vol liefde en heel erg genietend tegen hem.



Abbygail Ladell

Hij liep met haar mee en ze ging samen met hem de kamer in en ze legde de spullen netjes op het bureau neer. Daarna keek ze hem weer even met een grijns aan en pakte ze zijn arm. “Kom, ik heb honger.” Lachte ze hem toe en ze nam hem met haar mee naar buiten toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/2/2017, 15:51

Koning Stephen Lahero

Ze sloeg haar armen heel stevig om hem heen en ze zei dat hij fantastisch was, het was gewoon heerlijk. 'Ik ben blij dat je dat vindt.' zei hij zacht tegen haar. Hij vond het zelf nog altijd lastig, hij zou willen dat het nog beter ging dan dit, dat hij nog beter was. Hij wist dat hij niet ontevreden moest zijn, maar het gevoel bleef toch. Hij wilde dat het nog beter ging, dat hij beter was, dat ze nog nooit zoiets had meegemaakt.

Diablo Naresh

Ze legde de spullen weg en pakte hem bij zijn arm, ze zei dat ze honger had en hij werd al meegenomen. HIj grijnsde even naar haar en hij schudde zijn hoofd. Eenmaal in het dorp keek hij om zich heen, het was allemaal best wel mooi, hij vond het helemaal niet zo erg om hier te zijn. Hij kon het zat slechter treffen dan dit, waarschijnlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/2/2017, 15:57

Koningin Fay Lahero

Hij was blij dat ze dat vond en ze gaf hem een knipoog. Daarna keek ze hem bestuderend even aan. “Hoe was het voor jou? Vond je het fijn?” Vroeg ze hem zachtjes. Hij was duidelijk nog niet helemaal tevreden, ze zag het aan de blik in zijn ogen. Ze streek zachtjes door zijn haren heen en zag nu pas dat het waterniveau misschien wel voor de helft gedaald was. Het liet haar zacht grinniken.


Abbygail Ladell

Het was fijn om weer in het dorp te lopen, hier was alles zo druk en gezellig, het was heel fijn. Ze genoot van de drukte en de bedrijvigheid om haar heen. Samen met Diablo liep ze na een tijdje de herberg binnen. Meteen kwam de geur van lekker eten je tegemoet . “Nu heb ik helemaal honger.” Lachte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/2/2017, 15:59

Koning Stephen Lahero

Ze knipoogde naar hem en vroeg hoe het voor hem was, of hij het fijn vond. Daar dacht hij even over na. 'Natuurlijk vond ik het fijn, het was heerlijk... het is gewoon...' begon hij en daarna zweeg hij. Hij wist echt niet hoe hij er over moest praten. 'laat maar zitten, het was fijn. Dat is het belangrijkste.' zei hij zachtjes. Hij pakte haar kin vast en hij zoende haar langzaam, daarna tilde hij haar op en nam hij haar mee het bad uit.

Diablo Naresh

Eenmaal in de herberg zei ze meteen dat ze nu al helemaal honger had, waardoor hij grijnsde. 'Gelukkig hebben ze hier waarschijnlijk genoeg te eten voor jou.' zei hij tegen haar. Hij nam haar mee naar een tafeltje en er kwam al meteen iemand naar hun toe, hij gaf door wat hij wilde eten en drinken en daarna keek hij naar Abbygail. Het was wat raar om hier zo met haar te zitten, hij kende haar eigenlijk ook pas net, maar het was de enige die hij hier kende.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/2/2017, 16:05


Koningin Fay Lahero

“Nee, vertel het me, alsjeblieft… ik wil het weten, ik wil weten hoe je erover denkt.” Klonk haar stem zacht en lief tegen hem en ze streelde langs zijn wang met een glimlach. Gelukkig had hij het wel fijn gevonden, dat was al heel wat, ze was daar al onwijs blij mee. Hij pakte haar kin en zoende haar langzaam. Ze sloeg haar armen om zijn hals heen en voelde hoe hij haar uit het bad tilde.



Abbygail Ladell

Ze gaf hem een tik tegen zijn arm aan. “Alsof ik zoveel eet!” Sprak ze uit en ze schudde haar hoofd met een grijns. Daarna ging ze bij hem zitten en bestelde ze ook wat ze wilde. Ze keek doordringend naar Diablo die tegenover haar zat en gaf hem even een knipoog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/2/2017, 16:29

Koning Stephen Lahero

'Ik vind het gewoon heel erg moeilijk om er over te praten, Fay. Dat komt niet door jou...' fluisterde hij nu, wel heel erg lief. Hij vond het gewoon echt heel erg lastig. 'Ik vond het echt fijn, ik denk gewoon dat het beter moet kunnen... het is fijn, maar ergens wil ik toch meer.' zei hij heel erg zachtjes en hij keek langzaam weg van haar. Het lag volledig aan hem, dat wist hij ook wel, dat maakte het ook zo enorm moeilijk. Hij wist niet hoe hij het moest veranderen.

Diablo Naresh

'Niet dan?' vroeg hij plagend aan haar, omdat hij een tik tegen zijn arm kreeg. Hij pakte haar hand vast en hij keek haar uitdagend aan. 'Gaan we slaan? Dan krijg je dat gewoon terug hoor...' zei hij met een fonkeling in zijn ogen, al liet hij haar wel weer los. Ze keek hem doordringend aan en hij kreeg een knipoog, waardoor hij weer grijnsde. Ze was bijzonder, dat zeker.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/2/2017, 08:27

Koningin Fay Lahero

Ze streelde met haar vingers langs zijn wang en keek naar hem. Rustig luisterde ze naar wat hij te zeggen had en ze knikte een klein beetje. “Ik begrijp dat je het moeilijk vind, maar als ik niet weet wat je dwars zit, dan kan ik je ook niet helpen lieverd.” Fluisterde ze hem zacht en begripvol toe. Hij vond het wel heel fijn maar het kon nog beter volgens hem. Hij wilde meer. “Natuurlijk, maar dat komt vanzelf! Eerst dit soort dingetjes maar doen en overwinnen, dan komen we er daarna wel. Vanaf dan kunnen we daar langzaam aan werken. Het ligt niet allemaal alleen aan jou, Stephen, dit moeten we samen oplossen.” Fluisterde ze tegen hem.


Abbygail Ladell

“Valt mee hoor.” Lachte ze. Hij pakte haar hand en zei dat als ze ging slaan, ze het van hem terug kreeg. “Hmm… graag.” Zei ze heel erg uitdagend tegen hem terwijl ze in zijn fonkelende ogen keek. Hij liet haar hand los en grijnsde door de knipoog die ze hem gaf. Daarna kwam al gauw hun eten. “Eet smakelijk Diablo.” Zei ze met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/2/2017, 08:35

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat ze begreep dat hij het moeilijk vond, maar als ze niet wist wat hem dwars zat, kon ze hem ook niet helpen. Dat was natuurlijk waar, maar dat vond hij wel lastig. Hij wilde zo graag dat het allemaal vanzelf ging en alles was ongemakkelijk voor hem, dit al helemaal. Ze zei dat het vanzelf kwam, ze moesten eerst maar dit soort dingetjes doen en overwinnen, dan kwamen ze er wel. 'Ik heb het gevoel dat het wel aan mij ligt... voor jou gaat toch alles zonder problemen?' vroeg hij zachtjes.

Diablo Naresh

Ze zei dat het meeviel en door haar reactie op zijn opmerking grijnsde hij weer en lag er ook een fonkeling in zijn donkere ogen. Dit vond hij heel leuk. 'Ik kan niet wachten.' zei hij dus ook tegen haar. Het eten werd op tafel gezet en het zag er goed uit. 'Smakelijk.' zei hij tegen Abbygail en daarna begon hij te eten, het smaakte ook nog heel erg goed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/2/2017, 08:49


Koningin Fay Lahero

Ze pakte zachtjes zijn gezicht in haar handen. “Stephen… we doen dit samen… dat betekent dat als het niet lekker gaat, het aan ons samen ligt. Niet alleen aan jou of alleen aan mij. Bij Elvira ging het bij jou toch wel heel makkelijk? Dat betekent dus dat wij hier samen aan moeten werken.” Fluisterde ze tegen hem en ze streek lief langs zijn wang.


Abbygail Ladell

Hij vond het duidelijk leuk dat ze die opmerking maakte en hij gaf ook aan dat hij niet kon wachten. Ze grijnsde daardoor eventjes en begon daarna heerlijk te eten. Het smaakte haar echt uitstekend, het was lang geleden dat ze hier gegeten had en het was ongelooflijk fijn om weer thuis te zijn. Zo voelde het ook echt
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/2/2017, 10:22

Koning Stephen Lahero

Door wat ze zei over Elvira keek hij naar de grond en ademde hij langzaam in. ‘Ik vind het heel lastig… met Elvira ook. Het ging met Elvira echt niet geweldig en dat heeft zo lang geduurd. Ook daar ging het fout.’ fluisterde hij nu eerlijk. Het was echt niet alsof het allemaal opeens goed ging bij Elvira en hij daar geen problemen had, maar dat was wel zo. ‘Ik weet dat we er samen aan moeten werken, maar ik ben degene met problemen en jij niet.’ fluisterde hij. Het probleem was vooral dat hij toe was aan meer, maar niet durfde en het niet kon.

Diablo Naresh

Hij at goed van het eten en zodra ze klaar waren bestelde hij wat te drinken voor hun. De wijn was hier ook lekker, het beviel hem wel en Abbygail leek zich er ook goed bij te voelen. Voor hem was het allemaal wel wat wennen, maar hij wende snel aan nieuwe situaties, dus het maakte voor hem niet zo heel erg veel uit. Hij redde zich wel, met hem kwam het altijd wel goed. ‘Kan je dansen?’ vroeg hij haar nu met een grijnsde op zijn gezicht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/2/2017, 10:33

Koningin Fay Lahero

Hij keek naar de grond en vertelde het heel erg lastig te vinden. Zelfs met Elvira. Het ging met haar ook niet geweldig en het had heel erg lang geduurd. Ook bij haar ging het fout. Ze haalde haar schouders een klein beetje op. Het maakte haar echt niet uit. Ze was veranderd, het maakte niet meer uit dat het Stephen zoveel moeite allemaal kosten.
“Het zijn geen problemen, het zijn onzekerheden en dat kan gewoon, je mag onzeker zijn, dat is niet erg. Echt niet.” Zei ze hem heel erg lief en zacht. “Praat gewoon met me, we komen er samen wel uit. Ik kan je meer geven, dat weet je, je moet er alleen wel zelf aan toe zijn.” Fluisterde ze lief.



Abbygail Ladell

Wanneer ze klaar waren met eten, liet Diablo nog wat drinken komen. Gretig dronk ze van de wijn die echt onwijs goed smaakte. Ze rekte zich eventjes wat lui uit en keek hem aan toen hij vroeg of ze kon dansen. “Beter dan jij.” Plaagde ze uitdagend en ze kwam nu overeind en dronk haar glas wijn eerst leeg. Vervolgens stak ze haar hand naar Diablo uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/2/2017, 20:25

Koning Stephen Lahero

'Je bent heel lief. Ik weet het. Ik weet dat je nog heel veel meer te bieden heb en ik hoop dat ik daar ook elke keer meer van zal kunnen ervaren.' Zei hij zacht tegen haar. Hij hoopte dacht echt, want hij had het gevoel dat hij er steeds meer aan toe was. Hij sloeg zijn armen nu om haar heen en hij hield haar zo vast. 'Ik ben echt stapelgek op je, Fay. Je bent zo'n geweldige vrouw.' Fluisterde hij nu vol liefde. Hij zoende haar langzaam en intens.

Diablo Naresh

Door wat ze zei grijnsde hij nu, ze kwam al meteen overeind en stak haar hand naar hem uit. Hij pakte haar vast en hij trok haar meteen dicht tegen zich aan. 'Ik mag hopen dat je de waarheid verteld, want iemand die liegt moet natuurlijk gestraft worden.' Zei hij, met dezelfde fonkeling in zijn ogen. Daarna pakte hij haar vast en hield hij haar vlak bij zijn lichaam, terwijl hij mee ging op de muziek. Diablo kon goed dansen, hij was ook soepel genoeg en hij vond het duidelijk leuk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/2/2017, 20:31

Koningin Fay Lahero

Hij vond haar heel erg lief en wist dat ze hem ook nog veel meer te bieden had. Hij hoopte daar elke keer meer van te ervaren en dat liet haar lichtjes glimlachen. Ze voelde zijn armen om haar heen en luisterde naar zijn lieve stem.
"Ik doe alles voor je, Stephen, ik ben zo ongelooflijk gek op jou..." Klonk haar stem heel zacht en ze keek hem even doordringend en liefdevol aan.


Abbygail Ladell

Hij pakte meteen haar hand en trok haar dicht tegen zich aan. Hij hoopte wel dat ze de waarheid vertelde, want iemand die loog moest gestraft worden. "Hmm.. ik zou nu toch graag willen dat ik loog." Sprak ze met twinkelende ogen en ze grijnsde hem toe. HIj pakte haar vast en hield haar dicht tegen zijn lichaam aan. Soepel en ritmisch danste ze met hem mee terwijl ze hem met haar lichaam uitdaagde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/2/2017, 20:34

Diablo Naresh

Door wat ze hem vertelde grijnsde hij weer, dit vond hij heel erg leuk. Het was heerlijk dat ze op deze manier met hem omging en het verbaasd hem ook hoe leuk hij dat vond. Ze was niet saai, ze had hem de vorige keer verbaasd met wat ze allemaal kon en dat vond hij heel erg leuk om te merken. Daarom vond hij deze uitdaging ook leuk. Hij was totaal niet makkelijk uit te dagen, maar daarom vond hij het wel heel leuk als iemand daar ze best voor deed en het ook voor elkaar kreeg. Hij was namelijk niet zo snel heel erg onder de indruk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/2/2017, 21:16

Abbygail Ladell

Het was echt heerlijk om even met hem te dansen en ze genoot er ook zeker van. Het was gezellig en leuk, maar na een tijdje kreeg ze een onwijs aantrekkelijke man op het oog. Ze keek er even naar en zag dat hij naar haar knipoogde. Daardoor keek ze Diablo even aan.
"Excuus, ik ga even met dat lekkertje daar dansen." Zei ze hem met een twinkeling in hoor ogen. Ze schudde haar haren even naar achteren en wachtte nog heel even zijn antwoord af, ze wilde niet onbeleefd tegen hem zijn, maar hij had sowieso al zelf aangegeven dat hij maar één keer wat deed met de meeste vrouwen, dus dan kon ze best even met deze aantrekkelijke man praten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/2/2017, 21:21

Diablo Naresh

Ze leek contact met iemand te maken en door wat ze daarna zei schudde hij lachend zijn hoofd. 'Natuurlijk. Ga je gang. Ik hoor het wel als je nog een keer mee komt naar het kasteel en anders zie ik je morgen ochtend.' zei hij. Met die woorden vertrok hij naar de bar. Hij bestelde nog wat te drinken en al vrij snel stond hij met wat vrouwen te praten. Hij zou zich ook wel vermaken en anders ging hij gewoon zelf terug. Misschien nam hij wel iemand mee. Hij zag wel hoe het liep.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum