Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/1/2017, 17:14

Leroy Fullbright

De dokter vertrok weer en hij keek naar Jay, die echt ver weg leek te zijn door de koorts. Het enige dat hij deed was elke keer helemaal naar Esmeralda toe kruipen en verder helemaal niets. Hij zag er ook echt niet goed uit. 'Ik zal zo aan het werk gaan. Je kunt ons direct roepen als er iets veranderd. Dan komen we meteen naar jou toe.' zei hij tegen haar. Hij gaf Lolita een kus en daarna keek hij haar weer aan. ' Kom je zo even bij mij langs?' Vroeg hij, dan had ze nu nog even een momentje met Esmeralda samen, het meisje kon dat waarschijnlijk wel gebruiken, daarom vertrok hij daarna ook.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/1/2017, 17:17

Lolita Fullbright

Leroy ging aan het werk en ze kreeg een kus van hem. Hij vroeg of ze zo bij hem langs kwam en ze knikte daardoor eventjes. "Ja, zal ik doen." Glimlachte ze naar hem. Daarna kwam ze bij Esmeralda zitten en sprak ze zachtjes tegen haar. Ze hadden het over Jay, dat hij zo sterk en gezond was en dat hij dit wel aan kon. Hij was hartstikke sterk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/1/2017, 17:24

Koning Jay Fullbright


Hij voelde zich zo enorm beroerd, hij had het echt heel erg koud, hij bleef rillen en hij ademde trillend in. Hij knipperde wazig met zijn ogen, hij zag dat Esmeralda er was, met Lolita. Hij probeerde wat overeind te komen, het lag ook niet echt fijn. Zijn hele lichaam leek pijn te doen en daardoor kon hij nu ook niet echt rustig liggen. 'Wat is er?' vroeg hij nu een beetje schor en heel zacht. Hij probeerde naar Esmeralda te blijven kijken, maar zelfs dat leek veel energie te kosten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/1/2017, 17:27

Koningin Esmeralda FUllbright

Jay vroeg haar ineens wat er was en ze glimlachte een beetje naar hem en streelde langs zijn wang. "Blijf maar lekker liggen, je hebt erge koorts en je moet eerst even beter worden." Zei ze glimlachend tegen hem en ze gaf hem een klein kusje op zijn voorhoofd.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/1/2017, 17:32

Jay Fullbright

Esmeralda zei dat er niets was, hij had hoge koorts en hij moest even blijven liggen. Hij staarde haar even aan, maar daarna ging hij weer liggen en legde hij zijn hoofd weer heel erg dicht tegen haar aan. 'Het gaat wel met mij, morgen ben ik weer beter. Niet bang zijn daarvoor.' Fluisterde hij nu heel erg lief. Hij wist zelf niet eens echt wat hij allemaal zei, maar hij wilde naar nog steeds gerust stellen, ook al voelde hij zich nu zo slecht. Hij zakte wel meteen weer weg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/1/2017, 17:36

Koningin Esmeralda Fullbright

Het leek niet eens echt tot hem door te dringen, toch bleef ze er zelf nog behoorlijk rustig onder. Zolang ze zelf toezicht op hem kon houden, kon ze dit wel en ze had haar moeder en Leroy die voor hen zouden zorgen, daar was ze heel blij om. Hij zei haar dat hij morgen weer beter was, ze moest niet bang zijn. Ze gaf hem weer een kusje. "Ik houd je in de gaten." Glimlachte ze hem toe. Ze keek op naar haar moeder. "Het gaat zo wel, dank je." Zei ze tegen haar. Lolita knikte en zei haar zacht gedag. Daarna ging ze weer bij haar zoontje kijken. Zachtjes pakte ze hem uit het wiegje en liep ze met hem naar de werkkamer toe, om heel eventjes bij Leroy te zijn. Ze klopte kort aan en liep daarna naar binnen toe met het kleine kindje op haar arm.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/1/2017, 22:00

Leroy Fullbright

Hij was meteen fanatiek met het werk begonnen, hij vond het ook best wel leuk om te doen, zo af en toe. Het was in ieder geval geen probleem en zeker niet om Jay nu te helpen. Hij deed het heel graag. Hij keek op toen de deur open ging, het was Lolita en ze had Enzo bij zich. 'Wat gezellig.' zei hij meteen. Hij kwam overeind en hij zoende Lolita even langzaam en intens, daarna streek hij teder langs het wangetje van Enzo. Het ging verbazingwekkend goed allemaal, Leroy bleef er ook heel rustig onder. ' Hoe ging het? is Esmeralda erg bang of gaat het wel?' Vroeg hij haar nu zachtjes.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/1/2017, 22:03

Lolita Fullbright

Leroy zei haar dat hij het gezellig vond. Hij kwam overeind en zoende haar langzaam en intens. Ze genoot ervan en keek stralend toe hoe hij langs de wang van hun zoontje streelde, daardoor gaf ze hem nog een kus op zijn wang.
"Het gaat wel met Esmeralda, maar ze gaf duidelijk aan dat ze het fijn vond dat jij dingen regelt. Ik denk dat we dat haar ook even niet moeten laten doen. Haar met rust laten en alleen voor Jay een beetje laten zorgen, dan regelen wij de rest eromheen wel." Sprak ze zacht tegen hem.

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/1/2017, 22:11

Leroy Fullbright

'Dat vind ik ook geen probleem om te doen, ik vind het best wel leuk om weer wat te werken af en toe, het is echt geen enkel probleem voor mij, dan kunnen ze gewoon tot rust komen en kan ze een beetje op Jay letten. Dat is ook niet zo verkeerd, hij is immers nooit ziek. Misschien moet ik wat vaker een paar dagen achter elkaar alles over nemen, dan kunnen ze een beetje rust nemen. Dat doet hun vast goed.' zei hij tegen haar. 'Als jij dan af en toe langs komt met dit schatje, red ik het allemaal wel.' zei hij grijnzend. Daarna zoende hij haar weer zachtjes.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/1/2017, 22:18

Lolita Fullbright

Ze knikte een beetje door wat hij zei. "Ja, je hebt ook wel gelijk. Misschien gaat het dan beter met ze, ze kunnen slecht tegen die sleur dus als ze af en toe wat rust hebben, knappen ze er vast en zeker van op." Glimlachte ze Leroy toe. Hij was onwijs lief en sprak over hun kleine zoontje. Ze keek hem stralend aan en zoende hem weer zacht terug.
"Wat vind je verstandig? Moet ik hem met deze griep maar zoveel mogelijk op de kamer laten en alleen zijn kamermeisje toelaten?" Vroeg ze hem zacht over Enzo. Ze wilde niet dat hij ziek werd, dat hij doodging... hij was nog zo kwetsbaar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/1/2017, 22:26

Koning Leroy Fullbright

' Ja, dat dacht ik dus ook. Dan zal ik voortaan wel wat meer van het werk doen, ik heb toch genoeg tijd, het is geen enkel probleem voor mij.' zei hij tegen haar. Door wat ze daarna aan hem vroeg dacht hij een beetje na en uiteindelijk knikte hij. 'Het lijkt mij slim om dat te doen, we kunnen hem in overleg met de dokter alvast wat extra vitamines geven. Laten we ons verder maar niet al te veel zorgen maken. Jay komt er ook vast snel weer bovenop als hij goed rust houdt.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/1/2017, 22:30

Lolita FUllbright

"Hmm... maar ik verdien toch ook wel een beetje van jouw tijd?" Vroeg ze hem plagend en ze trok een pruillipje terwijl ze hem aankeek. Hij vond het slim als ze ook extra maatregelen voor zijn gezondheid zouden nemen. Ze knikte daardoor. "Ja, goed idee. Laten we dat doen en Jay komt er inderdaad echt wel weer bovenop, ik heb er vertrouwen in." Zei ze hem zachtjes en ze streek langs zijn wang met een liefdevolle blik in haar ogen.

Kayton Erogate

Hij had de laatste tijd echt genoten. Hij hield zoveel van Carmen en met haar reisde hij af en toe naar de twee kastelen, gewoon om te zien hoe het met iedereen ging. Het was heerlijk, maar hij merkte al een tijdje dat hij echt oud werd, dat zijn lichaam het niet lang meer volhield... hij kon echt niet meer, hij was doodop en wist dat dit het einde was. Aan iedereen die hem dierbaar was, had hij een brief geschreven, een brief waarin hij vertelde hoe trots hij op iedereen was, hoeveel goeds ze hem hadden gedaan en vooral dat ze veel bereikt hadden in hun leven. Ieder zijn brief was ontzettend persoonlijk.
Hij had aan Stephen, Jay, Esmeralda, Leroy en Carmen geschreven. Ze verdienden dit afscheid. De brieven lagen op een rijtje op een tafeltje en hij vroeg aan een bediende of ze Carmen wilde halen.


Selina Foxy

Haar woedeprobleem was al heel ver opgelost. Ze had al zo ongelooflijk veel bereikt samen met Sean, ze hield ook onwijs veel van hem en samen gingen ze er echt voor. Ze was dolgelukkig met die man en smoorverliefd. Het was echt bizar, nooit had ze gedacht dat hij iets voor haar kon zijn, maar nu... ze kon echt niet meer zonder hem, echt niet... hij was haar ongelooflijk dierbaar. Ze keek naar de brief die ze in haar handen had en twijfelde overduidelijk. Zacht pakte ze Sean bij zijn arm en liet hem de brief ook lezen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/1/2017, 22:36

Leroy Fullbright

'Natuurlijk mag jij dat, ik geef het je ook heel erg graag.' zei hij zachtjes tegen haar. Hij keek haar even aan en daarna ging zijn blik naar hun zoontje. 'Wat als je hem straks even naar bed brengt en daarna alleen terug komt...' zei hij nu met een uitdagende grijns op zijn gezicht. 'Dit bureau is nog steeds van mij, daar mag ik op doen wat ik wil.' Plaagde hij haar nu. Hij zoende haar daarna direct weer, het was vol passie en liefde. Het gebeurde toch wat minder tussen hun met hun kleine kindje, maar dat begreep hij ook wel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/1/2017, 22:40

Lolita Fullbright

Hij gaf het haar ook heel graag en daardoor keek ze hem weer stralend aan. Hij gaf aan dat ze de jongen naar bed moest bregen en daarna alleen kon terug komen. Het bureau was nog steeds van hem, daar mocht hij op doen wat hij wilde.
"Leroy..." Lachte ze hem toe en ze schudde haar hoofd eventjes. Hij zoende haar weer vol passie en ze vond het heerlijk.
"Ik kom niet terug als we het op het bureau gaan doen hoor, op de bank prima, maar ik heb wat last van mijn rug." Waarschuwde ze hem nog. Ze gaf hem een knipoog en liep daarna met hun kindje de deur weer uit om hem in bed te leggen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/1/2017, 23:45

Leroy Fullbright

De manier waarop ze zijn naam noemde zorgde ervoor dat hij een grote grijns op zijn gezicht kreeg. Dit vond hij echt heel leuk, hun band was zo enorm goed. Daardoor liep alles tussen hun ook echt soepel. Ze zei dat ze de bank prima vond, maar het bureau niet, ze had last van haar rug. 'Nou, dan de bank maar.' Zei hij, met dezelfde grijns op zijn gezicht. Hij vond alles wel prima, het zou wel fijn zijn om even wat tijd voor hun samen te hebben en nu kon het wel, dan kon Enzo gewoon lekker slapen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/1/2017, 08:46

Lolita Fullbright

Ze had nog nooit zoveel plezier gehad met Leroy en ze genoot er echt onwijs van. Het was heerlijk met haar man en dit was het leven dat ze altijd al gewild had… dit was perfect. Hij zei grijnzend dat ze dan maar de bank moesten doen en ze gaf hem nog een knipoog. Daarna legde ze Enzo voorzichtig in zijn bedje in de slaapkamer en streek langs zijn gezicht. Ze gaf het kindermeisje nog wel even de opdracht dat zij ook extra vitamines moest nemen en zo voorzichtig mogelijk moest zijn met zieke mensen. Daarna liep ze weer terug naar Leroy toe. Ze sloot de deur van de werkkamer en keek hem met een lichtelijk uitdagende grijns aan.


Faith Lahero

Ze had het niet door, ze wist niet dat ze het deed, dat ze echt heel gevaarlijk bezig was eigenlijk. Al een tijdje had ze Killian niet gezien en ze verlangde echt naar hem terug. Ze wilde zo graag weer bij hem zijn… Daarom was ze nu weer op weg terug naar Black Castle en ze galoppeerde met haar paard door het bos heen. De vrijheid die ze van haar ouders kreeg was heerlijk, al vond ze het ook heel erg fijn om weer bij ze terug te zijn, vooral nu het weer goed ging. Toch had ze niet in de gaten wat ze deed bij andere mensen. Het ging automatisch… misschien had ze toch weer wat training nodig van Sean, misschien zou ze er dan bewust van worden, maar voor haar gevoel ging alles prima.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/1/2017, 09:37

Leroy Fullbright

Lolita vertrok en hij legde de spullen op het bureau allemaal netjes neer, zoals hij het graag had liggen. Als hij hier de komende dagen werkte, vond hij dat wel zo fijn. Al heel snel kwam Lolita binnen, hij grijnsde naar haar en hij liep naar haar toe. Hij zette haar direct tegen de muur aan en hij draaide de deur op slot, daarna zoende hij haar intens, maar nog steeds wel vol liefde. Hij was zo gek op deze vrouw. Zijn handen gleden over haar lichaam heen en hij trok heel snel haar jurk uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/1/2017, 09:42

Lolita Fullbright

Hij kwam naar haar toe met een grote grijns, ze vond het leuk om te zien aan hem. Hij zette haar tegen de muur aan en ze werd vol liefde door hem gezoend. Ze genoot er echt van, het was heerlijk. Zijn handen gleden over haar lichaam heen en hij trok haar jurk snel uit. Met een grijns keek ze hem aan en ze begon zijn kleding los te knopen. Haar lippen gleden nu van zijn lippen af naar zijn hals en ze zoog zachtjes in zijn nek.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/1/2017, 09:45

Leroy Fullbright

Ze begon nu ook zijn kleding los te maken en daarna voelde hij haar lippen in zijn hals, waardoor hij zachtjes kreunde.Hij had er al echt best wel veel zin in, ze deden het toch wel wat minder door Enzo. Het ging wel goed, maar nu voelde hij wel hoe erg hij er naar verlangde. Hij genoot enorm van wat ze deed en hij drukte onbewust zijn lichaam wat tegen haar handen aan toen ze zijn kleding losmaakte. Hij zoog zachtjes in haar hals en zijn handen gleden knedend over haar lichaam heen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/1/2017, 09:51

Lolita Fullbright

Het was heerlijk wat hij met haar allemaal deed. Ze had het ook gemist, ze voelde het ook gewoon. Het was heerlijk en ze voelde hoe hij zijn lichaam tegen haar handen drukte. Ze trok zijn overhemd uit en begon aan zijn broek terwijl ze zacht kreunde door zijn lippen in haar hals en zijn knedende handen.
"Dit heb ik gemist..." Mompelde ze hem zacht toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/1/2017, 09:59

Leroy Fullbright

Ze had zijn overhemd snel uit en ze begon aan zijn broek, waardoor hij zijn lichaam weer tegen haar aan drukte. 'Ik heb dit ook heel erg gemist.' zei hij zacht. Het was het allemaal waard, maar hij voelde nu toch wel heel goed hoe lekker dit was, hoe erg hij het wilde. Hij zoende haar langzaam en intens en hij keek haar daarna heel even aan. 'Misschien moeten we er toch maar wat meer tijd voor vrij maken. Het is toch wel erg lekker zo.' zei hij grijnzend tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/1/2017, 10:01

Lolita Fullbright

Hij had het ook heel erg gemist en ze knikte met een glimlach eventjes. Ze werd langzaam en intens door hem gezoend en ze trok hem dicht tegen haar lichaam aan. Hij dacht dat ze er wat meer tijd voor vrij moesten maken. "Ja, dat vind ik een goed idee... zolang je me maar wel heel houd." Plaagde ze hem nu en ze gaf hem even een knipoog. Daarna duwde ze hem zachtjes achteruit naar de bank toe en liet hem daarop liggen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/1/2017, 10:49

Leroy Fullbright

Ze vond het een heel erg goed idee, als hij haar maar wel heel zou houden. dat liet hem heel even grijnzen. ' Ja, voorlopig doen we nog even voorzichtig aan. Maar ik heb wel wat leuke ideeën, waarvan ik denk dat jij ze ook echt wel leuk vindt.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij zoende haar nu en hij legde haar op de bank neer. Meteen pakte hij haar heel stevig vast bij haar benen en hij drukte zijn lippen op haar buik. Hij was echt heel erg veranderd,in alles. Natuurlijk vond hij de rest ook nog steeds leuk, maar het inhouden was makkelijker.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/1/2017, 11:03

Lolita Fullbright

Hij zei dat ze voorlopig nog even rustig aan zouden doen. "VOorlopig?" Vroeg ze hem nu plagend. Daarna gaf hij aan wel wat leuke ideeën te hebben waarvan hij zelfs dacht dat zij ze ook leuk vond. "Oh? Vertel eens?" Klonk haar stem vreselijk nieuwsgierig en ze grijnsde hem breed toe.Zij werd nu door hem op de bank gelegd en ze voelde zijn lippen op haar buik. Zacht kreunde ze. Dit was heerlijk. Ze was zo ongelooflijk blij met hem...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/1/2017, 12:22

Leroy Fullbright

'Ja, voorlopig. Niet altijd, natuurlijk. Ik vind dat we het al heel erg lang heel netjes doen, dat mag wel weer wat heftiger.' zei hij grijnzend tegen haar. ZOlang het niet zoals vroeger ging, niet dat ze echt gewond was, konden ze er misschien allebei wel van genieten. Dat hoopte hij tenminste wel heel erg. Ze wilde dat hij vertelde en daardoor keek hij haar uitdagend aan. 'Je ziet het vanzelf.' fluisterde hij. Ze kreunde door wat hij deed en daarom gingen zijn lippen verder om haar helemaal te verwennen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum