Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2017, 15:33

Koningin Fay Lahero

“Daarom zeg ik je ook dat het niet nodig is.” Lachte ze hem toe toen hij aangaf dat ze wist hoe graag hij alles wel perfect deed. Hij werd rood door haar vraag en ze grinnikte daardoor zachtjes. Hij bedacht zich wat hij zou willen doen als hij iets meer lef had. Ze streek daardoor zachtjes over zijn borst heen. Zulke woorden deden ontzettend veel met haar. “Wat zou je dan willen doen?” Vroeg ze hem zacht en ze keek hem doordringend aan.


Prinses Chayenne Lahero

Ze werd door Carmen mee naar binnen genomen en ze kreeg thee van haar. Langzaam ging ze op de bank zitten en ze glimlachte door de woorden van de vrouw. Daarna vroeg ze hoe het met haar ging.
“Ik weet het niet zo goed.” Fluisterde ze haar toe en ze zuchtte even zacht. Ze keek Carmen aan en legde haar hoofd vervolgens tegen haar schouder.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2017, 15:36

Koning Stephen Lahero

Hij hoorde haar grinniken doordat hij rood werd en daardoor gaf hij haar zachtjes een duwtje, met een grijns op zijn gezicht. 'Je bent gemeen.' zei hij plagend tegen haar. Hij voelde dat ze over zijn borst streek en ze vroeg wat hij zou willen doen. Het was duidelijk te merken dat het veel met Fay deed, dat vond hij wel leuk, maar ook spannend. Hij haalde langzaam adem en hij bleef naar haar kijken. 'Dan zou ik alles met je willen doen.' fluisterde hij nu. Hoewel het beter ging tussen hun, deden ze het niet echt ontzettend vaak, maar dat kwam vooral omdat hij veel aan het werk was en in de avond vaak erg moe was.

Carmen Samira

Chayenne dronk van de thee, maar ze wist duidelijk niet zo goed hoe het ging. Ze legde haar hoofd tegen Carmen aan, die haar arm om haar heen legde en zachtjes over haar rug streelde. 'Dat is niet erg, ik weet het ook niet altijd heel goed.' zei ze zacht. Zeker nu wist ze het niet zo goed. 'Als je wilt kun je hier wel een paar dagen blijven...' stelde ze nu voor. Misschien vond Chayenne dat wel fijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2017, 15:47


Koningin Fay Lahero

Hij gaf haar zacht een duwtje en zei plagend dat ze gemeen was. “Weet ik.” Ze stak haar tong even naar hem uit. Hij leek het duidelijk wel leuk te vinden dat het zoveel met haar deed. Hij fluisterde dat hij dan alles met haar wilde doen. Hij vertelde het niet echt, waarschijnlijk durfde hij dat niet.
“Zou je me dan uitkleden?” Vroeg ze met een hese stem aan hem en haar vingers bleven zacht over zijn borst glijden.



Prinses Chayenne Lahero

Carmen sloeg haar arm om haar heen en streek over haar rug. Ze vond het niet erg dat ze het niet wist, zij wist het ook niet altijd goed en ze knikte daardoor eventjes. Vervolgens stelde ze voor dat ze hier een paar dagen kon blijven.
“Dat lijkt me heel erg fijn…” Fluisterde ze haar toe met een klein glimlachje. Soms kon ze zo slecht tegen alles op het kasteel. Dan was ze veel liever ergens anders en hier bij Carmen was het tenminste rustig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2017, 15:50

Koning Stephen Lahero

Ze wist dat ze gemeen was en hij voelde dat haar vingers zacht over zijn huid bleven glijden. Hij slikte even, hij vond dit echt heel erg spannend. Het was wel leuk en het was voor hem ook zeker uitdagend, maar het bleef moeilijk. Ze vroeg of hij haar dan zou uitkleden en hij knikte langzaam. 'Ik zou je uitkleden en je overal aanraken.' fluisterde hij nu, wat schor. Het was al heel wat dat hij dat uitsprak, dat wist Fay waarschijnlijk ook. Die wist heel goed hoe hij in elkaar zat.

Carmen Samira

'Het lijkt mij ook fijn, ik denk dat het hier een stuk rustiger voor je is.' zei ze tegen Chayenne. Het was hier in ieder geval echt wel heel veel rustiger dan het kasteel. 'Weten je vader en Fay dat je hier bent?' vroeg ze nu zachtjes. Het was wel belangrijk dat die op de hoogte waren, zodat ze niet zouden schrikken als Chayenne er opeens niet meer was. 'Als je het leuk vindt kunnen we zo wel samen wat gaan koken.' stelde ze daarna voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2017, 15:56

Koningin Fay Lahero

Ze wist wel dat hij het spannend vond en moeilijk, maar ze probeerde het maar gewoon een beetje uit. Ze merkte het vanzelf als hij niet meer wilde. Hij knikte door haar vraag. Hij zou haar uitkleden en overal aanraken.
“Dat lijkt me heerlijk.” Fluisterde ze tegen hem terug en ze streek met een liefdevolle glimlach langs zijn wang. “Zullen we dat maar thuis in onze kamer doen?” Vroeg ze hem vervolgens met een glimlach.


Prinses Chayenne Lahero

Het leek haar ook fijn, ze dacht dat het hier een stuk rustiger was voor haar en dat liet haar langzaam knikken. Ze vroeg of haar vader en Fay al wisten dat ze hier was. “Ja, ik heb het papa gezegd.” Knikte ze nu. Als ze het leuk vond dan konden ze wel samen gaan koken en dat liet haar glimlachen. “Dat lijkt me heel erg fijn.” Sprak ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2017, 16:00

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat het haar heerlijk leek en hij voelde haar vingers langs zijn wang glijden. Hij ademde langzaam in om zichzelf wel een klein beetje kalm te houden, want anders zou de spanning hem echt te veel worden, waarschijnlijk. Ze deden nog niets, maar alleen al het praten er over was lastig voor hem. Ze vroeg of ze dat thuis in hun kamer zouden doen en daardoor knikte hij. 'Dat lijkt mij een goed idee.' zei hij zacht. Hij wist dat Fay hier waarschijnljik wel verder zou willen gaan, maar hij kon dat echt niet.

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2017, 16:03

Koningin Fay Lahero

Hij vond het duidelijk echt lastig en vond dat ze een goed idee had om het thuis te doen. Ze glimlachte daardoor naar hem. “Ontspan, lieverd, we gaan hier niets doen, dat hoeft ook allemaal echt niet, ik vind het ook fijn om op onze kamer gewoon te doen, het maakt me echt niet uit. Echt niet. Zolang het maar met jou is en zolang het maar fijn is.” Fluisterde ze hem lief toe en ze gaf hem een kusje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2017, 16:10

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat hij moest ontspannen, ze gingen hier niets doen, het hoefde allemaal echt niet. Ze vond het ook fijn om het thuis te doen, het maakte haar niet uit. Zolang het maar met hem was en zolang het maar fijn was. Hij knikte langzaam, toch wat opgelucht, het was fijn dat ze dit nog even zei. 'Ik zou gewoon willen dat ik dit allemaal wat makkelijker kon, dat ik er gewoon over kan praten. Denk je dat ik dat kan leren of is dat een hopeloze zaak?' vroeg hij nu zachtjes aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2017, 16:13

Koningin Fay Lahero

“Ik vond dit al hartstikke knap van je, dat je zei wat je dacht.” Glimlachte ze naar hem en ze knuffelde hem even stevig. “Je komt er echt wel. Maak je maar geen zorgen, ik zal je vaak genoeg uitproberen.” Plaagde ze hem nu een beetje en ze gaf hem even een knipoog. “Ik houd van je, Stephen, ik hou van je zoals je bent, echt waar.” Zei ze hem nog even lief en ze drukte een kus op zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2017, 16:17

Koning Stephen Lahero

Ze vond het al hartstikke knap dat hij zei wat hij dacht. 'Dat is ook al heel wat.' zei hij tegen haar. Hij was gewoon te bang voor dat soort dingen, altijd al. Ze knuffelde hem stevig en ze zei dat hij er echt wel zou komen, hij moest zich geen zorgen maken, ze zou hem vaak genoeg uitproberen. 'Dat geloof ik wel.' plaagde hij haar nu weer een beetje. Ze zei dat ze van hem hield, zoals hij was. 'Dat is lief van je, dit doet mij goed.' zei hij zacht en vol liefde. 'Ik weet dat het misschien leuker en spannender is als ik wat durf, daarom zou ik het fijn vinden als dat kan. Als het niet standaard altijd maar in bed is op een dag dat ik vrij ben, zodat ik nog energie heb.' zuchtte hij zachtjes.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2017, 16:24

Koningin Fay Lahero

Hij zei ook dat het al hee lwat was en hij geloofde ook dat ze hem wel zou uitproberen en ze stak even haar tong naar hem uit. Het deed hem ook goed dat ze van hem hield zoals hij was. “Ik meen het ook echt.” Klonk haar stem lief tegen hem. Hij dacht dat het misschien leuker en spannender was als hij wat zou durven, als het niet standaard in bed zou zijn op een dag dat hij vrij was.
“Zullen we het dan vandaag eens in bad proberen?” Vroeg ze hem nu plagend en met een grote grijns. “Het maakt mij niet uit als het standaard is, als jij je zo op je gemak voelt, vind ik het prima. Dat is voor mij het belangrijkste, dat je op je gemak bent.” Zei ze hem vol liefde
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2017, 16:30

Koning Stephen Lahero

Ze meende het ook echt en hij knikte even, dat wist hij, dat kon hij ook echt voelen en dat vond hij heel erg fijn. Ze maakte hem gelukkig zo. Ze vroeg plagend of ze het dan vandaag eens in bad zouden proberen en hij gaf haar een duw. 'hou eens op jij, je begrijpt best wat ik bedoel.' zei hij grijnzend tegen haar. Het was allemaal gewoon vrij standaard, hij wilde niet dat Fay iets tekort kwam en hij merkte aan zichzelf dat hij het zelfs soms wat saai vond, terwijl zijn eisen niet echt heel erg hoog waren. 'Dat weet ik, dat is heel lief van je.... maar ik wil ook dat jij tevreden bent.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2017, 16:35

Koningin Fay Lahero

Ze moest ophouden want ze wist wat hi jbedoelde . Ze lachte daardoor en gaf hem een klein duwtje terug. “Ik was serieus, ik wil het echt in bad doen, dat lijkt me heerlijk.” Grijnsde ze breed naar hem. Hij wildedat ook zij tevreden was en ze streelde weer langs zijn gezicht. “Dat ben ik, ik ben echt tevreden. Seks is voor mij niet meer het hoofddoel van onze relatie, dat is dit. Het plagen, het samenzijn, het verliefde gevoel. Daar leef ik voor, dat vind ik belangrijk. Natuurlijk vind ik het leuk als je me een keer verrast met iets, maar het is niet verplicht en niet nodig om me tevreden te houden, want dat ben ik.” Klonk haar stem lief en zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2017, 16:41

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat ze serieus was, het leek haar heerlijk om het in bad te doen. 'Dan gaan we dat zo eens proberen.' zei hij zacht. In bad was het waarschijnlijk een stukje heftiger voor hem door het water, maar dat kon ook positief zijn. Ze streelde langs zijn gezicht en ze zei dat ze het was, ze was echt tevreden. Seks was voor haar niet het hoofddoel van de relatie, dat was dit. Het plagen, het samenzijn, het verliefde gevoel. Het was niet verplicht om haar tevreden te houden, dat was ze. 'Dat vind ik echt heel erg fijn. Ik hou zo veel van je en misschien ben ik ook gewoon echt saai, maar ik merk dat ik steeds meer durf als ik op mijn gemak ben.' zei hij zachtjes.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2017, 21:26

Koningin Fay Lahero

Hij zei dat ze het zo zouden proberen om het in bad te doen. Het liet haar grijnzen en ze gaf hem een knipoog. Dat vond ze leuk, vooral omdat hij het wel leek te willen. Hij luisterde naar haar en vertelde vervolgens dat hij het heel erg fijn vond.Hij hield heel veel van haar en dacht dat hij misschien wel gewoon saai was, maar hij durfde meer als hij op zijn gemak was. "Daarom, jij bent alles behalve saai." Zei ze hem daardoor zacht en met een grote glimlach rond haar lippen. Zodra hij meer op zijn gemak was, deed hij meer en was hij uitdagender.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2017, 21:40

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat hij alles behalve saai was en daardoor grijnsde hij een beetje. 'Gelukkig denk jij er zo over.' zei hij zacht tegen haar. Hij trok nu zijn kleding weer aan, hij maakte zijn overhemd dicht en daarna pakte hij haar weer vast. Hij hield haar dicht tegen zich aan, maar daarna pakte hij haar hand en nam hij haar mee terug naar het kasteel. Hij deed wel rustig aan, dan was hij gewoon ontspannen, dat was ook heel belangrijk. Anders was het heel erg snel over.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/2/2017, 14:56

Koningin Fay Lahero

"Natuurlijk denk ik er zo over." Glimlachte ze hem liefdevol toe en ze gaf hem even een knipoog. Ze liet hem zijn kleding aantrekken en daarna werd ze weer door hem vastgepakt en samen liepen ze langzaam en rustig naar het kasteel toe. Ze genoot er nu ook echt van, het was fijn om zoveel rust te hebben en samen met Stephen genoot ze helemaal natuurlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/2/2017, 15:40

Koning Stephen Lahero

Het was heel fijn om even samen te kunnen zijn, al waren er nog zo veel problemen om hun heen. Nu ging het gelukkig wel goed tussen hun, dat was het belangrijkste. 'Ik hou zo veel van jou.' fluisterde hij zachtjes. Hij nam haar mee hun kamer in en hij liet het bad vollopen, daarna pakte hij haar zachtjes vast en zoende hij haar langzaam. Het was heel rustig, heel kalm. Hij was eigenlijk meestal zo, altijd best wel rustig en beheerst. Fay was meestal degene die begon en die het wat heftiger maakte.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/2/2017, 09:02

Koningin Fay Lahero

Hij fluisterde haar toe dat hij veel van haar hield en ze glimlachte liefdevol naar hem. Zacht zei ze terug dat ze ook van hem hield. Ze keek toe hoe hij het bad vol liet lopen en ze leunde een beetje tegen de muur aan. Ze vond het leuk om hem bezig te zien, hij was zo rustig en kalm, het was wel heel fijn om dat bij hem te zien.
Hij zoende haar en ze genoot van hoe rustig hij was. Nu was dat goed, ze gingen nu net iets anders doen, dus het was goed dat hij rustig was. Genietend zoende ze hem terug en begon ze langzaam met het losmaken van zijn overhemd.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/2/2017, 09:17

Koning Stephen Lahero

Hij voelde dat ze mee ging in de zoen en dat ze ondertussen zijn overhemd begon los te maken. Hij genoot zelfs van die kleine aanraking, hij vond het allemaal heel fijn en hij voelde zich goed. Hij zoende haar nu heel langzaam in haar hals en hij trok ook haar kleding uit, met net zo veel geduld en rust als hij in alles had. Ze konden bijna het bad in en hij was echt enorm benieuwd hoe het zou zijn, hoe het zou voelen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/2/2017, 09:25

Koningin Fay Lahero

Ze voelde hoe hij nu in haar hals begon te zoenen en ze kreunde heel erg zachtjes daardoor. Het was wel heel rustig, maar ook onwijs intens en dat maakte het echt heerlijk… Met gesloten ogen genoot ze van hem. Hij trok haar kleding uit en zodra ze beide niets meer aanhadden, nam ze hem langzaam met haar mee het bad in, ze keek hem met een doordringende maar liefdevolle blik aan en glimlachte lichtelijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/2/2017, 11:34

Koning Stephen Lahero

Ze pakte hem vast en hij werd meegenomen het bad in, haar blik was heel lief en daardoor bleef hij ook eigenlijk helemaal kalm. Hij vond het leuk om haar zo te zien. HIj liet zich in het water zakken en hij trok Fay dicht tegen zich aan. Heel langzaam gleden zijn vingers onder water over haar huid heen, maar het was allemaal nog wat voorzichtig. Hij zoende haar wel weer, dat was heel fijn en vertrouwd.

Diablo Naresh

Fay was nogal snel weggelopen, blijkbaar lag het allemaal een soort van gevoelig, maar hij merkte wel dat er dus pijn punten waren. Haar band met Stephen was wel echt enorm sterk, het zou moeilijk worden om daar een beetje tussen te komen en dat was wel nodig. Hij besloot naar Abbygail te gaan en met haar te overleggen, misschien had ze bij Stephen meer kans om wat te proberen, om het vertrouwen te beschadigen en die band minder sterk te maken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/2/2017, 11:40

Koningin Fay Lahero

Hij kwam bij haar in het bad zitten en ze werd helemaal tegen hem aangetrokken. Glimlachend keek ze naar hem. Het voelde heel erg fijn zo. Voorzichtig streelde hij over haar lichaam heen, maar dat vond ze niet zo heel erg, het was wel fijn wat hij deed, ze kon er echt van genieten en ze zoende hem lief en zacht terug. Ze wilde zien bij hem of het voorzichtige een beetje weg ging als ze het heel langzaam allemaal deden.



Abbygail Ladell

Ze had nog even met Stephen gepraat over haar oude baantje die ze weer terug kreeg en nu zat ze in de bibliotheek met stapels papieren die ze door moest nemen, informatie die ze gemist had. Ze vond het niet erg, het was echt wel interessant om te doen en ze hield van het werk. Ze keek op wanneer ze wat hoorde en zag dat het Diablo was. “Hé.” Zei ze met een knikje tegen hem.


xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/2/2017, 11:44

Koning Stephen Lahero

Ze bleef voor hem ook heel lief en zachtjes, niet heftig. Daardoor ontspande hij en zoende hij haar met iets meer kracht, iets meer passie. Hij kon het wel, als hij maar lang de tijd kreeg om aan iets te wennen en als hij gewoon rustig was. Anders was het niet te doen. Waarschijnlijk zou hij nooit echt heel wild worden, maar als hij het wat meer los kon laten zou het al beter gaan. Hij liet zijn handen nu iets knedend over haar huid glijden en zijn lippen gingen langs haar hals.

Diablo Naresh

Hij werd begroet door haar en hij kwam bij haar zitten. 'Ik heb met Fay gepraat. De band tussen hun is veel te sterk, maar ik weet niet of ik snel iets bij Fay voor elkaar krijg, als het zo goed gaat tussen hun. Ik vroeg mij af of jij misschien kans maakt bij Stephen.' zei hij tegen haar, op zachte toon. NIemand hoefde te horen wat er besproken werd, dat was veel te gevaarlijk en dat wilde hij voorkomen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/2/2017, 11:51


Koningin Fay Lahero

Al heel snel werd hij krachtiger en dat vond ze echt geweldig. Ze stopte heel even en keek hem aan. “Je maakt me zo ongelooflijk trots…” Fluisterde ze hem toe en ze streelde langs zijn wang met haar vingers. Daarna zoende ze hem weer en ze begon zacht te kreunen toen hij met zijn handen over haar lichaam heen ging. Ze sloot haar ogen en genoot van hem.


Abbygail Ladell

Hij kwam bij haar zitten en vertelde over wat er gebeurd was. Hij wist niet of hi jbij Fay iets voor elkaar kreeg en ze knikte daardoor even. Hij dacht dat zij misschien meer kans maakte bij Stephen. “Misschien wel, maar momenteel is hij wel sterker dan dat ik hem ken van vroeger…” Mompelde ze bedenkelijk tegen hem. Ze legde de papieren even aan de kant en keek Diablo doordringend aan. “Het heeft denk ik allemaal iets meer tijd nodig dan ik in eerste instantie had verwacht.” Zei ze eerlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum