Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/1/2016, 21:57

Lolita Fullbright

Hij vond het eng en daardoor drukte ze zachtjes een kus op zijn wang. "Ik vind dit veel minder eng." Gaf ze zachtjes toe. "Als je het lekker begint te vinden, is het ontspannend... dan voelt het weer echt alsof jij me aanraakt, dat alleen jij bij me bent en dat ik niet aan nare dingen hoef te denken." Legde ze haar gevoel voorzichtig uit. Ze streelde weer heel voorzichtig over zijn borst heen.


Layka Samira

Ze voelde zijn handen op haar heupen en door zijn vraag grijnsde ze even. "Ik hoor het graag van je." Zei ze met twinkelende ogen tegen hem. Ze voelde zijn vingers even langs haar wang en daarna werd ze weer gezoend. Hij wilde zo gaan slapen en dan konden ze morgen samen wel iets leuks doen.
"Dat lijkt me een heel erg leuk idee, ik hou erg veel van je, Duke." Fluisterde ze. Zachtjes begon ze zijn kleding los te knopen, met een glimlach rond haar lippen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/1/2016, 22:00

Leroy Fullbright

'Dat snap ik wel, hierin werken wij gewoon wat anders denk ik,' zei hij tegen haar. Dat was ook niet zo erg, zolang ze er maar over konden praten en dat ging nu goed. 'Dat vind ik heel erg lief van jou... ik probeer er wel van te genieten, maar voor mij werk het niet echt zo, geloof ik,' zei hij zacht. Ze streek over zijn borst heen en hij ademde trillend in, hij sloot zijn ogen en hij probeerde wel te ontspannen.

Duke Samira

'Dan zal ik het zo nog een paar keer zeggen,' zei hij plagend tegen haar. Het leek haar een leuk idee en ze hield ook heel erg veel van hem. Ze begon zijn kleding los te maken en hij pakte haar kin vast, hij zoende haar meteen weer, het was echt heel erg fijn en ze voelde hem ontzettend goed aan, daar was hij echt blij mee.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/1/2016, 22:05

Lolita Fullbright

"Ja, dat klopt, maar dat is niet erg." Vertelde ze hem optimistisch. Hij vond het lief van haar en probeerde er wel van te genieten, maar het werkte bij hem gewoon heel anders. "Ik weet het..." Glimlachte ze. Hij ademde trillend in door wat ze deed. Daardoor gleden haar vingers naar beneden en pakte ze hem zachtjes vast, ze streelde er met haar vingers overheen, dat vond hij vast een stuk prettiger.


Layka Samira

Hij plaagde haar en ze gaf hem met een grijns even een knipoog. Toen ze met zijn kleding begon, werd haar kin gepakt en hij zoende haar. Ze zoende hem vol liefde en passie terug en trok hem dicht tegen haar aan. Daarna ging ze weer verder met zijn kleding en trok alles langzaam uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/1/2016, 22:08

Leroy Fullbright

Ze zei dat het zo was, maar het was niet erg. Hij vond dat zelf nu ook, het was niet zo erg meer, ze konden er nu normaal mee omgaan en dat was het belangrijkste van alles. Het was prima dat ze verschillend waren. Ze wist het, daarna voelde hij haar vingers naar beneden glijden. Eerst spande hij aan, maar daarna kreunde hij zacht en ontspande hij weer wat meer, dit was een stuk beter voor hem. Hij bleef zelf wel heel zachtjes over haar huid glijden, maar hij ging niet te ver, hij wist dat ze dit eng vond.

Duke Samira

De zoen was echt geweldig en hij werd dicht tegen haar aangetrokken, daarna trok ze zijn kleding helemaal uit. Hij liet zijn handen naar haar jurk glijden en heel langzaam maakte hij die los, hij liet de stof van haar lichaam af glijden en hij zoende haar weer. 'Slapen toch?' vroeg hij daarna plagend aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/1/2016, 22:19

Lolita Fullbright

Hij spande eerst aan door wat ze deed, maar daarna ontspande hij veel meer. "Zie je, we moeten gewoon op zoek gaan naar wat de ander het lekkerste vind." Glimlachte ze Leroy toe. Hij bleef haar zacht strelen, het ging wel goed zo, dit vond ze prettig, ze werd er warm van. Ze ging langzaam door bij hem en drukte zacht haar lippen op die van hem.


Layka Samira

Nadat zijn kleding uit was, ging hij verder bij haar, ze voelde hoe hij zijn handen over haar jurk liet glijden en die vervolgens losmaakte. De jurk gleed van haar lichaam af en ze keek hem met twinkelende ogen aan door zijn plagende vraag.
"Onze kleding moet sowieso uit." Plaagde ze hem terug.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/1/2016, 22:23

Leroy Fullbright

'Je hebt altijd gelijk,' zei hij plagend tegen haar. Ze leek dit goed te kunnen hebben en hij werd gezoend terwijl ze door ging. Hij kreunde zacht en hij deed zijn best om de zoen wel rustig te houden, maar dat werd nu wel iets lastiger. Hij genoot er wel heel erg van, dit had hij ook wel nodig om rustig te blijven, want hij wist dat het hem alsnog wel te veel kon worden. Hij kon zich wel inhouden, maar dit was een stuk fijner.

Duke Samira

'Hm, dat is wel zo.' zei hij lachend tegen haar. Layka wist hem zo ontzettend goed op te vrolijken, hier werd hij echt gelukkig van. Hij vergat al zijn zorgen en al zijn woede, Layka had zo'n geweldige invloed op hem. Hij kon zich geen leven zonder haar voorstellen. Hij pakte haar vast en hij nam haar mee naar het bed, daar trok hij haar weer tegen zich aan en hij sloeg zijn armen stevig om haar heen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/1/2016, 22:36

Lolita Fullbright

Ze lachte naar hem door zijn woorden dat zij altijd gelijk had. Hij kreunde en deed heel erg hard zijn best, ze stopte de zoen al best snel weer en keek hem met een glimlach aan. Ze legde haar hoofd tegen hem aan en ging zacht door. "Ik vind het wel echt heel erg fijn dat jij nu ook dingen voor mij kan betekenen, dat het niet allemaal van mij komt." Vertelde ze hem eerlijk. Ze was heel erg blij dat hij zoveel voor haar overhad.


Layka Samira

Ze gaf hem even een knipoog. Hij nam haar met zich mee en ze volgde hem naar het bed. Ze ging naast hem liggen en kroop dicht tegen hem aan. Ze voelde zijn armen stevig om haar lichaam heen en ze sloot haar ogen. "Hmm.. zo val ik wel snel in slaap..." Mompelde ze, dit vond ze heerlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/1/2016, 22:38

Leroy Fullbright

Ze stopte de zoen, misschien was het toch wat te heftig voor haar, maar dat snapte hij wel, want hij kon zich hierbij toch nog niet zo heel goed inhouden en hij wist niet of dat ooit wel beter zou worden. Ze legde haar hoofd wel tegen hem aan en ze bleef doorgaan, het was echt heel erg fijn en hij waardeerde het dat ze dit voor hem deed. Door wat ze zei glimlachte hij zwakjes. 'Ik begrijp nog steeds niet dat je al die tijd bij mij gebleven bent... ik was echt een egoïstische klootzak,' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/1/2016, 22:46

Lolita Fullbright

Hij vertelde haar dat hij niet begreep dat ze al die tijd bij hem gebleven was, hij was egoïstisch. Ze haalde haar schouders een beetje op. "Ik wist dat je het niet zou overleven zonder mij." Ze zei het plagend, maar het was echt zo. Leroy zou zelfmoord plegen als zij hem zou verlaten en ze had zo vaak op het punt te staan om gewoon weg te gaan, maar ze kon het niet.
"Ik ben gewoon heel gek op je, Leroy... altijd al geweest, echt waar..." Fluisterde ze. "Ik viel voor de macht die je uitstraalde, maar nu je bent veranderd, merk ik wel dat ik nog veel meer van je ben gaan houden en je zeker meer ben gaan vertrouwen." Glimlachte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/1/2016, 22:48

Leroy Fullbright

Door wat ze zei slikte hij even, dit vond hij niet echt leuk om te horen. Hij wist dat het de waarheid was, maar het was pijnlijk om te merken dat het de reden was geweest dat ze was gebleven. Dat was niet goed, dat deed gewoon pijn. Hij waardeerde haar eerlijkheid wel, maar hij vond het wel nogal lastig. Door wat ze daarna zei maakte ze het wel een beetje goed. 'Niet zo machtig meer nu?' vroeg hij zacht aan haar, lichtelijk plagend. Hij drukte zachtjes zijn lippen in haar hals en hij ademde diep in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/1/2016, 22:52

Lolita Fullbright

"Het is niet de enige reden, Leroy... ik wist ook dat je te helpen was, ik had heel veel hoop voor je." Fluisterde ze hem toe en ze streelde met haar vingers even langs zijn wang.Ze hoorde zijn plagende woorden en voelde zijn lippen even zacht in haar hals.
"Je straalt niet meer uit dat je iedereen en alles om je heen aankan. Je wilt dat ook niet meer en ik denk dat ik het wel een goede verandering vind." Vertelde ze glimlachend aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/1/2016, 22:57

Leroy Fullbright

'Ik weet het wel, maar het is wel pijnlijk,' fluisterde hij. Ze vertelde dat hij niet meer uitstraalde dat hij iedereen en alles om zich heen aankon, ze vond het een goede verandering. 'Ik kan het nog steeds hoor,' zei hij nu met een grijnsje op zijn gezicht tegen haar, hij kon het niet laten. 'Nu mag je wel weer doorgaan,' zei hij daarna, de blik in zijn ogen was plagend. Hij vond het wel heel fijn dat ze zo eerlijk was, want anders was het niet vol te houden om zo zijn best te doen en dat was wel nodig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/1/2016, 22:59

Lolita Fullbright

"Dat snap ik wel.. als ik er zo aan terug denk, weet ik dat het heel erg pijnlijk is, vooral voor jou..." Sprak ze zachtjes. "Ik weet wel dat je nog steeds iedereen aankan, maar het heoft niet meer perse van je." Ze glimlachte eventjes en door zijn opmerking, drukte ze een kus op zijn wang en ging ze vervolgens weer verder. Haar hand gleed nu iets sneller over hem heen en af en toe kneep ze even plagend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/1/2016, 23:02

Leroy Fullbright

'Voor jou was het altijd nogal pijnlijk met mij, dit is niets,' fluisterde hij. De pijn die die opmerking deed was niets in vergelijking met wat Lolita had moeten doorstaan op sommige momenten. Hij kreeg een kusje van haar en daarna ging ze verder. Het ging iets sneller en hij kreunde zacht. Dit was heel erg fijn. Hij legde zijn hoofd dicht tegen haar aan en hij sloot zijn ogen. Zijn gedachten dwaalden wel nogal af, maar dat had hij ook nodig. Als hij het helemaal uit zijn hoofd zou bannen, zou hij het niet volhouden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/1/2016, 08:45

Lolita Fullbright

“Dat is waar, maar gelukkig nu niet meer.” Glimlachte ze hem lichtjes toe. Ze voelde zijn hoofd tegen haar aan en ze hield hem vast. Haar hand begon plagende bewegingen te maken bij hem om hem wat meer te verwennen. Ze hoopte dat hij dit lekker vond en dat het misschien genoeg zou zijn voor hem. Hij leek er gelukkig wel van te genieten.


Layka Samira

Ze gaf hem even een knipoog. Hij nam haar met zich mee en ze volgde hem naar het bed. Ze ging naast hem liggen en kroop dicht tegen hem aan. Ze voelde zijn armen stevig om haar lichaam heen en ze sloot haar ogen. "Hmm.. zo val ik wel snel in slaap..." Mompelde ze, dit vond ze heerlijk.


Elvira Solore

Nathan was blij dat ze met hem mee wilde. “Natuurlijk wil ik dat, ik ben graag bij je.” Vertelde ze hem nu. “Vooral als je gevaarlijke dingen gaat doen.” Ze drukte een kus op zijn wang en pakte vervolgens haar spullen in de kamer, alles ging erg snel, maar ze wist zelf ook dat ze geen tijd te verliezen hadden. Niet zo heel erg veel later zat ze al op haar paard en reed ze samen met Nathan in een hoog tempo weg.
“Wat is je plan?” Wilde ze graag van hem weten.



Faith Lahero

Ze voelde zijn armen om haar heen, hij vond het geweldig, hij vond dat het nodig was om de grens te zien en die hadden ze gevonden, nu konden ze echt aan het werkt. Ze wreef even over haar voorhoofd heen.
“Ik vond het niet zo geweldig…” Mompelde ze zachter, ze was nogal moe van wat ze net had gedaan. “Wat gaat er nu gebeuren? Moet ik op de grens gaan zitten van positief en negatief? Of moet ik gewoon positief blijven?” Vroeg ze aan hem.


Koningin Fay Lahero

Ze bleef heel dicht bij Stephen zitten en wachtte rustig af tot hij weer wakker zou worden, ze wilde hem niet zo heel graag wakker maken, hij had zijn rust hard nodig. Ze streelde geruststellend over zijn arm heen en neuriede zachtjes een liedje terwijl ze voor zich uit staarde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/1/2016, 09:25

Leroy Fullbright

Ze ging door en hij kreunde af en toe zachtjes, dit was echt lekker, maar het was meestal net niet genoeg voor hem. Hij probeerde echt om aan allemaal uitdagende dingen te denken, maar dat was ook nog niet genoeg. 'Als je niet meer wilt moet je het zeggen...' Fluisterde hij. Ze moest het niet als verplichting zien, al was het veel beter dat Lolita het deed dan dat hij het zelf moest doen, want dat duurde echt heel weg lang, dit was veel lekkerder.

Nathan Gerono

Zodra de helemaal klaar waren vertrokken ze en Elvira wilde weten wat zijn plan was. 'Ik moet vertrouwen winnen en de kans krijgen om hem te spreken. Als ik die kans krijg komt hij wel mee, maar de groep moet ons eerst toelaten en ik denk dat het toelaten het moeilijkste gaat worden van alles. Als we dat eenmaal gehad hebben komt het goed, maar dat moet wel zo snel mogelijk allemaal.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/1/2016, 09:31

Lolita Fullbright

Hij fluisterde haar toe dat als ze het niet meer wilde, ze het moest zeggen. "Ik vind het leuk om je te verwennen. Dat doe ik graag..." Sprak ze met een glimlach tegen hem. Ze drukte nu haar lippen in zijn hals en zoende hem. Af en toe liet ze haar tanden over zijn huid schrapen, maar ze bleef doorgaan met waar ze mee bezig was.


Elvira Solore

Hij gaf aan dat hij eerst vertrouwen moest winnen, ze moesten eerst worden toegelaten in de groep en ij dacht dat dat het moeilijkste was van allemaal.
"Ik weet het... maar samen kunnen we wel wat proberen, dat geloven ze denk ik beter dan als jij alleen gaat, bovendien wilde ik niet het risico nemen dat er weer hetzelfde zou gebeuren als de vorige keer." Vertelde ze hem zachtjes.
"Nathan..." Begon ze, ze keek even naar hem en slikte moeizaam. "Stel hij gaat dood... zal je me dan verlaten voor Fay?" Haar stem trilde een beetje bij die vraag.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/1/2016, 10:46

Leroy Fullbright


Ze vond het echt leuk om te doen en dan ging hij ook zeker niet weigeren. Hij voelde haar lippen weer op zijn huid en hij kreunde diep door wat ze deed. Dit was zo verschrikkelijk lekker. Ze bleef doorgaan en in zijn gedachten ging het een stuk verder, maar hij bleef heel erg rustig zitten. Hij merkte dat het steeds wat intenser werd, ze deed het zo lekker dat het wel genoeg voor hem was, waarschijnlijk. Hij kreunde nu een stuk dieper en hij keek even opzij naar Lolita, daarna zoende hij haar toch. Hij hoopte dat ze het niet al te erg vond.

Nathan Gerono

'Dat wil ik ook niet, ik vind het heel erg lief dat je mee wilde gaan, daar ben ik zelf ook echt blij mee.' zei hij eerlijk tegen haar. Het was voor alles beter, want een lange tijd zonder Elvira zou ook niet zo goed zijn voor hun relatie, hij had geen idee of hij haar trouw zou kunnen blijven. Door wat ze daarna opeens vroeg ademde hij diep in. 'Ik zou je niet zo veel pijn kunnen doen, geloof ik... Ik denk ook niet dat Fay het zou willen. Ik vind het heel erg lastig, Elvira. Ik hou van jou en ik wil met jou zijn, maar het is wel verwarrend...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/1/2016, 10:51

Lolita Fullbright

Hij vond het zo te merken wel echt heel erg lekker en daardoor glimlachte ze een beetje. Dat maakte het ook wel een stuk leuker voor haar, want daar deed ze het ook voor. ALs hij het niet lekker zou vinden, kon ze net zo goed stoppen. Hij keek haar even aan en zoende haar vervolgens. Ze zoende hem voorzichtig en liefdevol terug, ze wilde het wel graag zo zacht mogelijk houden. Dat terwijl ze door bleef gaan, ze begreep ook wel dat het zo veel langer duurde bij hem.


Elvira Solore

Hij zei nogmaals dat hij het heel erg lief vond dat ze mee wilde gaan, hij was er ook echt heel erg blij mee. "Gelukkig maar. " Glimlachte ze hem nu eventjes toe en ze keek naar hem op. Door haar vraag hoorde ze hem inademen. Hij dacht dat hij haar niet zoveel pijn kon doen, Fay zou het ook niet willen. Hij hield van haar en wilde bij haar zijn, maar het was wel heel erg verwarrend.
"Dat begrijp ik... maar als je het wel zou kunnen, zou ik niemand meer over houden..." Ze slikte even moeizaam. "Laten we er maar vanuit gaan dat we Stephen kunnen redden." Zei ze nu ineens en ze haalde even diep adem, ze keek Nathan even aan. "Dat zou alles veel makkelijker en minder pijnlijk maken." Sprak ze zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/1/2016, 11:27

Leroy Fullbright

Ze ging mee in de zoen, het was heel voorzichtig, daardoor kon hij het ook wel rustig houden. Als ze er nu wild in mee zou gaan, dan was het een stuk lastiger om zich te beheersen. Hij ademde diep in, het werkte nog niet echt en hij begon zich een beetje schuldig te voelen tegenover Lolita. Hij wist dat het vanzelf wel kwam, maar hij vond het een beetje ongemakkelijk dat het zo lang duurde.

Nathan Gerono

'Je zou nooit helemaal alleen zijn, Elvira. Ik zou je nooit laten vallen op zo'n manier,' fluisterde hij. Door wat ze daarna zei knikte hij vastberaden. 'Dat lijkt mij het beste, daar moeten wij ons aan vasthouden, hij gaat het wel redden en dan zal geen van ons alleen zijn,' zei hij tegen haar. Hij vond het wel vervelend dat ze zich hier zo veel zorgen om maakte. Hij begreep het wel, andersom zou hij dat waarschijnlijk ook hebben, maar Elvira zou hem nooit verlaten voor Stephen.

Sean

'Ik snap dat je het niet leuk vindt, maar ik vind het goed dat jij jezelf zo terug kunt vinden. Dat is echt geweldig,' zei hij tegen haar. 'Je moet positief blijven, maar rekening houden met jou negatieve kant. Wanneer je voelt dat je daarin te ver gaat, dan ga je naar de plek van Rahl en vind je de positieve energie weer terug. Dat is het belangrijkste dat je moet onthouden, echt,' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/1/2016, 13:44

Lolita Fullbright

Na een tijdje keek ze hem aan met een glimlach en streelde ze langs zijn wang.
"Lieve Leroy... ik weet dat je het heel erg graag wilt en dat je er eigenlijk ook zo snel mogelijk vanaf wilt zijn om mij zo min mogelijk te belasten, maar daardoor maak je het niet lekkerder voor jezelf... ontspan en geniet een beetje." Glimlachte ze hem nu toe.


Elvira Solore

Hij zou haar nooit zo laten vallen, hierdoor glimlachte ze en knikte ze. "Dankjewel, dat is genoeg voor me." Vertelde ze hem eerlijk, zolang ze die zekerheid maar had, was het goed. Hij gaf aan dat ze zich daar ook aan vast moesten houden en dat niemand dan alleen zou zijn. Hierdoor knikte ze glimlachend. Daar wilde ze inderdaad voor gaan.
"Weet je waar de groep is?" Wilde ze van hem weten.


Faith Lahero

Hij gaf aan wat er nu juist zo goed aan was aan wat ze deed. Hierdoor knikte ze eventjes met een glimlach. "Ik zal de plek onthouden, dat is het belangrijkste van allemaal." Knikte ze nu. Het was dus ook wel belangrijk dat ze zo positief bleef, dat merkte ze heel erg duidelijk. "Ik ga het allemaal proberen." Sprak ze nu grijnzend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/1/2016, 14:22

Leroy Fullbright

Ze streelde langs zijn wang en daardoor keek hij weer naar haar. DOor wat ze hem vertelde ademde hij diep in. 'Je bent heel lief,' fluisterde hij. Ze had wel gelijk, het zat hem dwars dat ze dit voor hem moest doen, het voelde niet echt helemaal goed. Hij sloot zijn ogen weer en hij leunde wat achterover, hij genoot nu gewoon van wat ze deed, hij probeerde verder niet na te denken.

Nathan Gerono

'Gelukkig... ik meen het wel echt, zelfs al ga ik veel meer voor Fay voelen, jij bent ontzettend belangrijk en ik zou je echt niet kunnen laten vallen, echt niet,' zei hij tegen haar. Ze wilde weten waar de groep was, of hij dat wist. Hij knikte langzaam. 'Ja, dat weet ik ongeveer.' zei hij. Elvira wist het waarschijnlijk niet, maar met wat mensen van de groep had hij constant nog contact gehouden, alleen met een select groepje, want de rest mocht hem niet meer.

Sean

'De plek is het centrale punt in je gedachten,' zei hij tegen haar. Ze ging het allemaal proberen en hij knikte langzaam. 'Dat lijkt mij een goed idee, het komt wel goed met jou. Zullen we nu maar het dorp in gaan en wat eten? Je hebt het wel verdiend... dan kan je daarna wat tot rust komen en gaan we morgen weer verder.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/1/2016, 14:30

Lolita Fullbright

Hij vond haar heel lief en hierdoor glimlachte ze even breed naar hem. Hij sloot zijn ogen en leunde nu wat meer achterover. Ze streelde met haar vingers er weer zacht overheen en ging weer verder waar ze mee bezig was, ze deed ontzettend haar best om het zo lekker mogelijk voor hem te maken.


Elvira Solore

Hij gaf aan dat ze ontzettend belangrijk voor hem was en dat hij haar nooit echt kon laten vallen. "Dankjewel. Omgekeerd geld hetzelfde, ik zal jou ook nooit laten vallen." Vertelde ze hem zachtjes en ze glimlachte naar hem. Hij wist ongeveer waar de groep was en ze knikte even. "Mis je ze nog wel eens?" Vroeg ze vervolgens aan hem.


Faith Lahero

"Ja, het is heel belangrijk en zonder die plek kan ik eigenlijk niets, het is een soort hart van alles." Glimlachte ze Sean toe. Hij gaf aan dat ze maar wat moesten gaan eten en hij vond ook dat ze dat verdiend had. "Lekker, ik wil graag wat eten." Knikte ze. Vervolgens gaapte ze eventjes. "Rusten is ook belangrijk." Glimlachte ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/1/2016, 14:45

Leroy Fullbright

Ze ging weer verder en ze deed duidelijk haar best. Ze maakte het zo lekker mogelijk voor hem en dat merkte hij goed, het was ook echt wel lekker en hij kreunde steeds wat vaker. Hij dacht na over alle dingen die hij graag nog een keertje wilde proberen en hij keek even opzij naar Lolita, ze was echt geweldig en hij vond het heel lief dat ze dit deed. 'Ik hou van je...' fluisterde hij, hij kreunde het eigenlijk meer en daarna bereikte hij ook zijn hoogtepunt, wat toch wel een opluchting was.

Nathan Gerono

Ze zei dat het omgekeerd ook zo was en daardoor glimlachte hij even. 'Maar het is anders toch? Jij voelt niets voor Stephen en dat maakt het wel wat anders, want hij had wel wat meer zekerheid daardoor. Ze zou hem nooit verlaten voor Stephen, dat ging gewoon niet gebeuren en daar hoefde hij zich ook echt geen zorgen om te maken. 'Ja, heel vaak... ik mis dat leven altijd wel, ik mis wat ik deed, ik mis de mensen,' gaf hij eerlijk toe.

Sean

'Ja, heel belangrijk, dus zorg maar dat je goed slaapt straks,' zei hij tegen haar. Hij nam haar mee naar een plek waar hij wel vaker wat at, het was vrij rustig, daar hield hij wel van. Het hoefde voor hem niet te druk te zijn en hij wilde meestal wel wat kunnen praten. 'Dus die jongen, is dat jouw vriendje?' vroeg hij plagend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/1/2016, 14:54

Lolita Fullbright

Hij fluisterde haar toe dat hij van haar hield en daarna bereikte hij zijn hoogtepunt. Ze gaf hem even een knipoog en kwam vervolgens omhoog uit het bad.
"Kom, het water is echt vreselijk koud geworden." Vertelde ze hem. Ze wikkelde eenmaal uit het bad een handdoek om haar lichaam heen en huiverde eventjes. Ze hadden daar echt heel erg lang gezeten.


Elvira Solore

"Het is inderdaad wel anders, ik houd wel van Stephen en ik zou hem nooit kwijt willen raken, maar ik ben veel gekker op jou." Vertelde ze aan Nathan met een glimlach. Ze legde haar hand zacht even op die van hem.
Hij vertelde dat hij het leven nog steeds miste, alles wat hij deed miste hij en de mensen. Ze knikte hierdoor eventjes. "Ik mis het ook wel een beetje, maar ik zou niet meer weg willen van het kasteel eigenlijk." Glimlachte ze een beetje naar Nathan.


Faith Lahero

Ze werd door Sean meegenomen naar een klein eettentje waar ze rustig ging zitten, ze keek even om zich heen om het allemaal even goed te bestuderen. Ze keek weer naar Sean door zijn plagende opmerking.
"Killian? Nee, niet echt." Zei ze nu en ze schudde haar hoofd. "Of misschien... nog niet." Ze lachte even en haar wangen werden een beetje rood.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum