Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/1/2016, 09:26

Lolita Fullbright

Hij zoende haar heel zachtjes in haar hals, het was ontzettend voorzichtig, het was wel fijn. Hij deed zo zijn best... Hij vroeg of hij iets voor haar kon doen en sprak over eten en drinken. Hoewel haar maag omkeerde van het idee alleen.al, wilde ze wel erg graag wat proberen, het was nu zeker niet verstandig om niets te eten. "Dat is goed... lukt het wel om alleen naar buiten te gaan?" Klonk haar stem bezorgd.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/1/2016, 09:30

Leroy Fullbright

' Ja, dat lukt wel, nu heb ik een doel, ik wil graag helpen. dan ben ik minder bang.' Zei hij zacht. Hij vond het nog steeds heel erg, maar dit gaf hem wel motivatie. Hij drukte nog zacht zijn lippen op haar wang en daarna kwam hij overeind. Hij streek zijn kleding recht en hij ging de kamer uit. Het was toch nog eng, heel erg, maar na een tijdje liep hij terug met wat te eten. Hij was blij dat hij weer in de kamer stond en hij zette het eten bij Lolita meer, hij kwam zelf ook weer bij haar zitten..
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/1/2016, 09:37

Lolita Fullbright

"Je bent een schatje, Leroy." Klonk haar stem zacht maar vol liefde tegen hem. Wanneer hij wegging, trok ze nog wat meer dekens om haar lichaam heen en wachtte ze geduldig, hij was al redelijk snel weer terug en zette alles bij haar neer. "Ik vind het echt knap van je." Glimlachte ze. "Je maakt me trots." Voegde ze er nog zwakjes aan toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/1/2016, 09:41

Leroy Fullbright

Hij glimlachte een beetje door haar complimentjes, hij wist niet zo goed wat hij moest zeggen, maar hij was er wel echt blij mee. 'Eet maar wat, al is het maar een hapje. Je lichaam heeft het nodig.' Fluisterde hij. Hij wilde zo goed mogelijk voor haar zorgen, met alles. Hij streek over haar arm heen en hij kroop weer tegen hem aan, daardoor haalde hij langzaam adem. Hij was heel moe doordat hij de hele tijd was wakker gebleven bij haar, maar hij wilde niet slapen nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/1/2016, 09:44

Lolita Fullbright

Ze keek naar het eten, alleen dat al maakte haar misselijk. Haar blik ging weer naar Leroy, hij krop helemaal tegen haar aan. "Ik eet wat, als jij gaat slapen." Vertelde ze aan hem. Haar vingers gleden even zachtjes door zijn haren heen. Ze trilde nog een klein beetje, maar het was allang zo erg al niet meer.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/1/2016, 09:49

Leroy Fullbright

Ze zei nu dat ze iets zou gaan eten als hij ging slapen. Het liet hem meteen grijnzen, ze was slim. Ze kon er nu over onderhandelen. 'Dat wil ik wel, maar ik ben een beetje bang dat ik heel heftig ga dromen en dat ik het daarna nog moeilijker ga krijgen.' zei hij eerlijk tegen haar. Hij verlangde genoeg, hij wilde niet dat het erger werd door een droom en dat had hij vaak wel. Hij kroop voorzichtig nog iets meer tegen haar aan, hij was wel echt heel erg moe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/1/2016, 09:54

Lolita Fullbright

Hij wilde wel slapen, maar hij was bang dat hij heftig zou dromen en het daarna nog moeilijker zou krijgen. "Weet je wat? Ik help je tijdens die droom wel, dan kan je lekker slapen en hoef je niet al te erg te verlangen." Fluisterde ze hem nu met een glimlachje toe. Hij kroop nog dichter tegen haar aan en ze streek door zijn haren heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/1/2016, 09:57

Leroy Fullbright

Door wat ze zei keek hij haar verbaasd aan. 'Wat? weet je dat zeker?' Vroeg hij aan haar. Dit hadden ze nog nooit geprobeerd, maar het idee stond hem wel aan. Hij had geen idee hoe het zou voelen, maar hij was wel echt benieuwd. Hij streek heel zachtjes over haar lichaam heen en hij ademde diep in, hij wilde zeker weten dat Lolita dit wilde, anders ging hij ook niet slapen. Hij vond het wel heel erg leuk, hij was enorm blij met haar,elke keer weer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/1/2016, 10:07

Lolita Fullbright

Zijn verbazing liet haar breed glimlachen, ze voelde zich nu wel weer redelijk dus ze kon het wel proberen. "Heel zeker... jij helpt me toch ook overal bij? Ik ben stapelgek op je, je hebt zoveel voor me over." Fluisterde ze zacht. Zijn vingers gleden over haar lichaam heen, ze was er heel rustig over en glimlachte alleen een beetje naar hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/1/2016, 11:13

Leroy Fullbright

Ze wist het echt heel erg zeker. Hij was er blij mee. Hij bleef nog even naar haar kijken, maar het leek wel goed met haar te gaan. Hij was gerustgesteld doordat het beter ging en daardoor zakte hij nu in slaap. Heel langzaam. Na een tijdje begon de droom. Heftig was het zeker. Hij drukte zijn lichaam onbewust een heel erg klein beetje tegen Lolita aan, hij verlangde zo erg. De droom was echt heel erg heftig. In zijn dromen merkte hij vaak dat die dingen nog wel in hem zaten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/1/2016, 12:14

Kayton Erogate

Carmen zei plagend dat hij het nu mocht bepalen, daardoor legde hij haar op het bed neer en trok het laatste restje van haar kleding uit. Daarna gleed hij met zijn lippen over haar lichaam heen en zoende haar zachtjes op haar onderbuik. Hij streelde langs haar benen en zijn vingers gleden langs de binnenkant.


Lolita Fullbright

Ze keek toe hoe hij langzaam in slaap zakte. Haar blik gleed nog even naar het eten en ze zuchtte diep. Ze had echt totaal geen honger. Vervolgens voelde ze zachtjes zijn lichaam tegen haar aan en daardoor begon ze hem voorzichtig te strelen over zijn buik heen. Haar handen gingen er zacht overheen en ze was benieuwd hoe hij hierop zou reageren.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/1/2016, 13:15

Leroy Fullbright

De droom werd ineens een stuk heftiger, maar ook een stuk leuker. Hij lag met Lolita in de duinen, op hun plek. Het was geweldig en hij werd er helemaal rustig van, hij voelde nu weer vooral de liefde, al was het verlangen duidelijk aanwezig. Hij had echt geweldige seks met Lolita en het bleef rustig, zelfs in zijn droom. Hij deed niets geks, hij deed haar geen pijn, het was heerlijk. Uiteindelijk bereikte hij zijn hoogtepunt en knipperde hij langzaam met zijn ogen.

Carmen Samira

Hij legde haar op het bed neer en haar kleding werd uit getrokken, ze voelde zijn lippen op haar huid en ze kreunde zacht. Dit was echt heel erg fijn. Ze was ontspannen, maar zodra hij verder naar beneden ging spande ze wel een beetje aan. er gebeurde niets geks, dus liet ze hem wel zijn gang gaan, maar dit soort dingen bleven eng.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/1/2016, 13:23

Lolita Fullbright

Ze deed niet eens heel erg goed haar best en toch leek hij een hele rustige en fijne droom te hebben. Wanneer hij tot zijn hoogtepunt kwam, werd hij ook wakker. Ze glimlachte liefdevol naar hem. "Volgens mij was dat de mooiste droom ooit." Plaagde ze zwakjes. Ze streelde zachtjes langs zijn gezicht en ging weer naast hem liggen.


Kayton Erogate

Hij merkte wel dat ze aanspande, daardoor ging hij heel voorzichtig en zachtjes verder, hij deed zo rustig mogelijk om haar er weer aan te laten wennen, want uiteindelijk vond ze het meestal best lekker. Zijn handen streelden haar zachtjes en liefdevol terwijl hij voorzichtig met zijn lippen verder naar onderen ging.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/1/2016, 13:29

Leroy Fullbright

Hij werd zich nu bewust van Lolita en door haar vraag grijnsde hij een beetje. 'Ik droomde over ons, bij de duinen... het was echt heerlijk,' fluisterde hij. Ze mocht het best weten. Hij zoende haar zachtjes, het was echt heel erg fijn en nu voelde hij zich een stuk beter. 'Heb je al gegeten?' vroeg hij daarna aan haar, lichtelijk plagend, want hij wist al dat het niet zo was. Hij streek langs haar wang en hij zoende haar nog eens.

Carmen Samira

Hij ging langzaam door en nu was het wel goed te doen. Ze vond het lekker, maar het was wel vreselijk eng. Hij deed het gelukkig heel erg rustig en daardoor was het goed te doen, ze wilde hem deze kans ook echt wel geven, want dat deed hij andersom ook. Hij accepteerde en waardeerde eigenlijk alles dat ze bij hem probeerde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/1/2016, 13:34

Lolita Fullbright

Hij begon te vertellen waar hij over droomde en dat het echt heerlijk was. Ze glimlachte hierdoor en zoende hem langzaam en zo rustig mogelijk even terug. "Ja, daar was het altijd fantastisch en heerlijk..." Fluisterde ze terug tegen hem. Hij vroeg haar of ze al gegeten had, ze schudde haar hoofd. "De geur maakt me echt misselijk..." Klonk haar stem zacht. Ze wilde het op zich wel proberen voor Leroy, maar nu werd ze echt ziek van de geur alleen al.


Kayton Erogate

hij wist niet zeker of ze het wel echt lekker vond nu, hij voelde gewoon dat ze het eng vond. Daardoor nam hij een stapje terug en drukte zijn lippen op haar buik en streelde met zijn handen over haar heupen en benen heen. Hij zoende elk plekje en eigenlijk vond hij dit zelf heerlijk om te doen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/1/2016, 13:39

Leroy FUllbright

Ze zoende hem terug en ze zei dat het daar altijd fantastisch was, daardoor glimlachte hij. Ze had nog niet gegeten, de geur maakte haar misselijk. Hij knikte even, dat kon hij wel begrijpen, hij kende het gevoel wel. Hij kwam overeind en hij pakte nu wat druiven, dat moest wel te doen zijn. Hij deed precies wat ze altijd bij hem had gedaan. Hij drukte de druif heel zachtjes en vol liefde tegen haar lippen aan.

Carmen Samira

Hij hield weer op en daardoor ontspande ze toch een beetje, ze vond het vervelend dat ze het niet op zijn tempo vol kon houden, maar dat leek hij helemaal niet zo erg te vinden. Het kwam wel goed, het koste gewoon wat meer tijd. Ze genoot hier wel echt van, dit was nu geen probleem meer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/1/2016, 13:44

Kayton Erogate

Hij keek met een glimlach even naar haar op. "Ik doe graag wat je lekker vind... Dat vind ik het leukste. Als je dat te spannend vind, dan doe ik dat toch niet, ik vermaak me prima zo." Glimlachte hij haar nu toe. Daarna ging hij weer zachtjes en vol liefde verder. Hij had alle tijd voor haar.


Lolita Fullbright

Hij leek te begrijpen dat ze er misselijk van werd. Daarna kwam hij overeind en pakte hij wat druiven. Ze zag wat hij deed en voelde hoe hij de vrucht tegen haar lippen drukte. Voorzichtig pakte ze hem met haar tanden en at er langzaam van. Dit ging wel redelijk... fruit was wel te doen. Ze legde haar hoofd tegen Leroy aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/1/2016, 13:58

Carmen Samira

'Je bent heel erg lief, zo gaat het goed...' zei ze zacht tegen hem. Dit was heel erg goed, hij was heel lief en dit was ook echt fijn. Ze wist dat het een kwestie van wennen was, het ging al elke keer beter en het was fijn dat Kayton zo geduldig was, daardoor bleef ze zelf ook heel rustig en werd ze nooit echt heel erg bang.

Leroy Fullbright

Ze pakte de druif met haar tanden vast en hij ademde diep in, hij voelde het tintelen in zijn buik en toen ze haar hoofd tegen hem aanlegde sloeg hij zijn armen liefdevol om haar heen. 'Ik hou zo veel van je...' fluisterde hij vol liefde. Hij was echt helemaal verliefd op haar en dat was ook in zijn blauwe ogen te zien. 'Hoe voel je je?' vroeg hij bezorgd.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/1/2016, 16:52

Kayton Erogate

Ze vond hem heel erg lief en gaf aan dat het zo goed ging. "Gelukkig, daar ben ik blij mee." Sprak hij haar zachtjes toe. Hij ging nog een tijdje zachtjes door en daarna voelde hij dat hij toch wel een beetje ongeduldig begon te worden. Hij kwam wat meer omhoog en keek naar haar. "Durf je het aan?" Vroeg hij plagend en hij boog zich over haar heen. Tussendoor drukte hij zijn lippen even zachtjes in haar hals.


Lolita Fullbright

Hij legde zijn armen om haar heen en gaf aan dat hij heel erg veel van haar hield. "Ik ook van jou, je bent lieef..." Fluisterde ze, ze keek doordringend en liefdevol in zijn ogen en door zijn bezorgde vraag glimlachte ze even.
"Het gaat wel, het doet wel een beetje pijn allemaal... maar het trillen is wat meer weg en de druif is nog steeds binnen." Glimlachte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/1/2016, 16:57

Carmen Samira

Hij ging een tijdje door en daarna kwam hij weer overeind, door wat hij vroeg grijnsde ze een beetje. 'Ja, met jou durf ik bijna alles wel aan,' plaagde ze hem nu. Ze streek langs zijn gezicht en ze voelde zijn lippen in haar hals, waardoor ze met haar vingers door zijn haren heen gleed, ze was helemaal ontspannen en Kayton kreeg dat elke keer heel makkelijk voor elkaar.

Leroy Fullbright

Het ging wel, het deed allemaal wel een beetje pijn, maar het trillen was wat meer weg en ze had de druif binnengehouden. 'Ik ben trots op je,' zei hij daardoor ook. 'Zal ik anders een warm bad voor je aanzetten? Dan kunnen je spieren ook wat meer ontspannen...' stelde hij voor. Hij streek langzaam met zijn vingers over haar buik heen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/1/2016, 17:06

Kayton Erogate

Hij vond het leuk dat ze grijnsde door zijn opmerking en ze zei dat ze met hem bijna alles aandurfde. Hij wist het ook wel, maar hij wist ook heel erg goed dat ze er nog lang niet waren, maar dat kwam allemaal nog wel. Ze had nu zelfs al geprobeerd om hem uit te dagen en te beginnen, daar was hij heel blij mee en hij vond het heel erg leuk. Hij bleef haar zoenen in haar hals en drong zacht en langzaam bij haar naar binnen toe. Hij bewoog langzaam en het voelde heel erg intens allemaal, zacht kreunde hij even.



Lolita Fullbright

Hij was trots op haar, ze glimlachte hierdoor een klein beetje. Hij wilde een warm bad voor haar maken, dan konden haar spieren ook wat meer ontspannen. "Ja, dat lijkt me lekker, het liefst heel erg warm, want ik blijf het een beetje koud houden." Fluisterde ze zachtjes tegen hem. Zijn vingers gleden over haar buik heen en ze keek even met een glimlach naar hem op.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/1/2016, 17:13

Carmen Samira

Hij deed het heel zachtjes en langzaam, maar hij leek het wel heel lekker te vinden. Ze kreunde zelf ook zachtjes en ze liet haar vingers over zijn borstkas heen glijden, ze wilde zo veel mogelijk proberen te doen, zodat ze er ook echt elke keer meer aan zou wennen. Het ging steeds beter en dit kon allemaal zonder problemen. Dit kon ze makkelijk hebben, zolang Kayton maar niet heel erg wild werd.

Leroy Fullbright

'Dat wordt geregeld.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij kwam overeind en hij vulde het bad, heel warm, maar niet te warm. Het zou precies goed voor haar zijn. Hij kwam naar haar toe en hij tilde haar simpel op, hij zette haar op de badrand neer en daarna zoende hij haar zachtjes. Hij bleef maar wensen dat het goed kwam en dat het kindje van hem was, daar hield hij zich echt enorm aan vast nu.

Sean

Hij was constant hard aan het werk met Faith, ze deed het vreselijk goed, maar nu hadden ze een middagje vrij om weer wat meer bij te komen. Hij keek op toen er op de deur geklopt werd. Hij veerde overeind uit de stoel en hij opende de deur, hij zag de jongen. Dit was Killian, hij had het zelf in de gedachten van Faith kunnen zien. De jongen zag er charmant uit, dit was het type waar de meisjes allemaal als een blok voor vielen. Hij glimlachte hartelijk, vrolijk, er leek geen kwaad in hem te zitten en Sean besloot verder niet in hem te voelen, hij wilde eerst gewoon eens met hem praten. 'Dus jij bent Killian,' zei hij, de jongen stak beleefd zijn hand uit en Sean stelde zich voor. 'Kom maar binnen, Faith zal wel blij zijn je te zien,'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/1/2016, 17:37

Kayton Erogate

Hij grijnsde even wanneer ze zachtjes kreunde en hij drukte nu zacht en liefdevol zijn lippen op die van haar. Hij zoende haar zacht en intens. Hij vond het zelf zo fijn met haar en haar handen over haar borst voelde echt heerlijk. Hij bleef zacht doorgaan, het voelde zo heerlijk en hij was echt vol passie.


Lolita Fullbright

Hij deed alles zo lief voor haar, hij wilde echt alles voor haar doen en hij stond in alles voor haar klaar. Ze werd ook door hem opgetild en op de badrand gezet. Liefdevol zoende ze hem terug en streelde ze langs zijn wang. "Ik vind het zo lief allemaal van je." Fluisterde ze liefdevol tegen hem. Langzaam trok ze haar kleding uit en stapte ze voorzichtig in bad.


Faith Lahero

Ze hoorde Sean praten tegen iemand en ze herkende die stem heel erg goed, ze zat buiten in de tuin, maar ze liep al heel erg gauw op Killian af die met Sean stond te praten. "Wat leuk dat je bent gekomen!" Zei ze enthousiast tegen hem en ze sloeg haar armen stevig om hem heen en ze knuffelde hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/1/2016, 17:44

Carmen Samira

De zoen was heerlijk, ze genoot er enorm van. Ze legde haar handen in zijn hals en ze hield hem heel dicht bij haar lichaam, dit voelde allemaal heel erg fijn. Hier kon ze ook helemaal bij ontspannen en dat was misschien nog wel het leukste, dat het tegenwoordig echt helemaal geen probleem meer was.

Leroy Fullbright

'Je verdient niet anders,' zei hij simpel tegen haar. Ze trok haar kleding uit en ze stapte in het bad, hij ging op de rand bij haar zitten en hij streek door haar haren heen. 'Wil je dat ik er bij kom zitten of zit je liever even rustig alleen?' vroeg hij zacht. Hij kon het wel begrijpen als ze nu gewoon eventjes rust wilde, zonder dat hij constant bij haar in de buurt was.

Killian Fullbright

Opeens kwam Faith op hem afgestormd en hij grijnsde. 'Natuurlijk,' zei hij, omdat hij had beloofd om langs te komen. Hij werd geknuffeld en hij hield haar stevig vast, na een tijdje liet hij haar weer los en keek hij naar de man. 'Ik moet nog wat dingen doe vandaag, jullie passen wel op het huis toch? Tot vanavond.' zei Sean, die zijn spullen pakte en daarna vertrok. Killian keek weer naar Faith. 'Hoe is het nu?'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/1/2016, 17:51

Kayton Erogate

Hij vond het heerlijk dat ze hem zo dicht tegen haar aantrok. Daardoor wist hij dat ze het zelf ook lekker vond en dat gaf hem een heel erg goed gevoel. Het was heerlijk. Hij was zelf ook compleet ontspannen en keek haar na een tijdje liefdevol aan. "Je bent zo heerlijk, Carmen, ik hou van je." Klonk zijn stem wat schor.


Lolita Fullbright

Hij vond dat ze niet anders verdiende, ze voelde zijn vingers door haar haren heen strijken en ze sloot haar ogen hierdoor eventjes. Hij vroeg wat ze wilde, of hij bij haar mocht komen zitten of ze liever alleen zat.
"Wat jij wilt, lieverd, het maakt mij niet uit." glimlachte ze hem zwakjes toe.


Faith Lahero

Hij hield haar even stevig vast en daarna werd ze losgelaten. "Is goed, Sean, tot vanavond." Knikte ze glimlachend. Killian wilde weten hoe het nu met haar was. "Het gaat heel erg goed, ik kan nu eindelijk normaal slapen en ik kan de gevoelens van andere mensen controleren, verder heb ik nog niet echt heel erg veel geleerd, maar het is super moeilijk. Hoe gaat het met jou?" Vroeg ze glimlachend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum