Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/1/2016, 15:03

Leroy Fullbright

Door wat ze zei grijnsde hij, hij kwam zelf ook overeind. 'Ik heb het anders best wel warm hoor,' zei hij lachend tegen haar. Hij was heerlijk ontspannen nu. Hij pakte een handdoek en hij zag dat ze het koud had. Hij sloeg zijn armen om haar heen en hij knuffelde haar even stevig, maar vol liefde. 'We duiken wel meteen voor de openhaard, dan kan je een beetje opwarmen. Je had moeten zeggen dat je het koud had...' zei hij tegen haar.

Nathan Gerono

'Gelukkig maar, daar ben ik toch wel een beetje blij mee,' zei hij tegen haar. Ze legde haar hand op die van hem en hij ademde diep in door wat ze zei. 'Dat snap ik wel, maar ik mis ook echt wat ik deed, ik weet dat het beter is zo, maar soms zou ik terug willen en daar willen blijven, ik weet wel dat het niet gaat en dat ik hier gelukkig kan zijn met jou, dat is toch het belangrijkste.' zei hij eerlijk.

Sean

Door wat ze zei grijnsde hij, ze verbeterde zichzelf en hij zag dat ze een beetje rood werd. 'Hij lijkt mij leuk te zijn, dus wie weet... dan moet je wel een keertje langskomen om hem aan mij voor te stellen.' zei hij tegen haar. Het eten werd gebracht en hij keek er even naar. .'Nou, eet smakelijk,' zei hijj, hij was echt vrolijk, hij was blij dat het zo goed was gegaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/1/2016, 15:15

Lolita Fullbright

Ze voelde zijn armen om haar heen en ze genoot van zijn stevige maar liefdevolle knuffel. Hij zei dat ze voor de open haard moesten gaan zitten en dat ze had moeten zeggen dat ze het zo koud had.
"Ik wilde je helpen, ik ga niet dood als ik het een beetje koud heb." Vertelde ze hem met een glimlach en ze drukte haar lippen even zachtjes op de zijne.



Elvira Solore

Hij was er blij mee en hierdoor glimlachte ze naar hem. Hij gaf wel aan dat hij echt miste wat hij daar deed. Hij wist wel dat het zo beter was, maar soms wilde hij daar blijven. "Ik ben wel blij dat je weet dat het niet goed is om daar te zijn. "Ik ben wel blij dat je gelukkig zijn met mij toch wel boven de groep verkiest." Vertelde ze hem nu zacht en ze glimlachte even naar hem.


Faith Lahero

Ze zou wel langs moeten komen om Killian aan hem voor te stellen. Ze glimlachte, van de norse man aan de deur was niets meer over, hij was echt heel erg vrolijk.
"Hij zou eigenlijk nog een keertje langskomen, als hij dat voor elkaar kon krijgen bij zijn ouders. Ik had hem een brief gestuurd, maar hij stuurt niets terug." Sprak ze zacht tegen Sean. "Eet smakelijk." Zei ze tegen hem terug en ze begon rustig te eten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/1/2016, 15:23

Leroy Fullbright

'Nou, dat weet je niet, die kou kan heel gevaarlijk zijn hoor...' zei hij plagend tegen haar. Hij vond het wel echt lief en hij voelde haar lippen op die van hem, hij legde zijn handen in haar hals en hij zoende haar zacht. Het was vol liefde, vooral om haar te laten merken hoe blij hij eigenlijk met haar was, ze was geweldig en hij wilde laten zien hoe veel hij om haar gaf en voor haar voelde.

Nathan Gerono

'Natuurlijk, jij gaat daar zeker boven, maar het was mijn hele leven en ik mis het toch wel.' zei hij zacht tegen haar. Hij kon er niets aan doen, het was gewoon zo, hij miste het wel. Zeker als hij het even moeilijk had of als hij wat meer op zichzelf wilde zijn, het was niet anders, maar het was soms wel vervelend. 'Ik heb er wel eens aan gedacht om terug te gaan, maar het is niet realistisch en het zou vroeg of laat mijn dood worden, waarschijnlijk,' zei hij zacht.

Sean

Door wat ze zei ademde hij langzaam in. 'Alles wordt gecontroleerd.' zei hij nu zacht. 'Lucius weet vast en zeker dat je hier bent. Het zou heel erg goed kunnen dat hij je brieven onderschept heeft.' zei Sean. 'Hij is er waarschijnlijk niet al te blij mee, Lucius ziet dingen al snel als bedreiging. Jou misschien ook, dat weet ik niet,' legde hij haar uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/1/2016, 15:29

Lolita Fullbright

Ze hoestte even nep toen hij aangaf dat de kou heel erg gevaarlijk kon zijn. Ze voelde zijn handen in haar hals en hij zoende haar heel zacht en liefdevol. De handdoek gleed langzaam van haar lichaam af en ze pakte hem zachtjes en liefdevol vast terwijl ze hem teder en intens terug zoende.


Elvira Solore

Ze glimlachte even naar hem. "Het is logisch dat je het mist en dat je er af en toe aan denkt om terug te gaan, maar het is niet meer dan een fase in je leven, Nathan... op een gegeven moment moet je er nu eenmaal afstand van nemen, dat is niet anders. Zo werkt het nu eenmaal." Sprak ze hem zachtjes toe. Ze hoopte dat ze er wel bijna al waren.


Faith Lahero

Hij vertelde haar dat Lucius alles controleerde, het zou kunnen dat hij haar brieven had onderschept. Hij zag alles als een bedreiging en haar misschien ook wel.
"Meen je dit nou? Wat stom... nu denkt Killian dat ik helemaal niets van me heb laten horen." Zuchtte ze en ze schudde haar hoofd een beetje.
"Als ik klaar ben, ga ik naar Lucius toe en maak ik hem zo vrolijk dat hij alleen nog maar kan dansen." Lachte ze Sean nu toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/1/2016, 15:44

Leroy Fullbright

'Dat bedoel ik, straks val je zo neer,' zei hij plagend. Hij voelde dat haar handdoek op de grond gleed en hij ademde diep in. Hij werd vastgepakt en wat aarzelend liet hij zelf ook de handdoek vallen, hij vond dit nog steeds het ergste. Nu kon ze zijn lelijke lichaam zien. Hij was niet eens meer zo gespierd, hij was echt verschrikkelijk lelijk. Zodra hij weer kon zou hij weer gaan trainen.

Sean

'Ik had het misschien even moeten zeggen, ik had niet gedacht dat hij het nog zo fanatiek zou doen.' zei hij tegen haar. Door wat ze daarna zei grinnikte hij even. 'Ik ken wel iemand die je brieven kan versturen, dan wordt het niet gecontroleerd, kan je hem laten weten dat het goed gaat,' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/1/2016, 15:50

Lolita Fullbright

Hij plaagde haar weer en ze grijnsde door zijn woorden. "Ik ben sterk." Lachte ze hem toe. Zijn handdoek liet hij ook vallen en ze keek hem diep in zijn ogen aan. Haar vingers gleden heel voorzichtig over de oneffenheden van zijn lichaam terwijl ze hem aan bleef kijken. "Je bent mooi." Fluisterde ze hem zachtjes toe... "Je bent net zo mooi als jij mij beeldschoon noemt... ik zit ook onder de littekens, Leroy... maar daar kijk jij ook niet naar, net zo min als ik er bij jou naar kijk." Fluisterde ze liefdevol tegen hem.


Faith Lahero

sean had niet verwacht dat het nog zo erg was. Hij grinnikte door haar grapje en gaf daarna aan dat hij iemand wist die haar brieven wel kon versturen. Dan kon ze Killian laten weten dat het goed met haar ging. "Ja, graag. Misschien komt hij dan wel langs." Zei ze opgetogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/1/2016, 15:58

Leroy Fullbright

'Ontzettend sterk,' fluisterde hij. Sterker dan dat hij was, veel sterker. Ze keek hem diep in zijn ogen aan en door wat ze deed ademde hij trillend in. Hij vond dit afschuwelijk. Hij had het altijd moeilijk gevonden, maar dat was nog veel erger geworden, hij vond zichzelf walgelijk. Door wat ze zei glimlachte hij zwak, het was wel heel erg lief van haar. 'Ik hou van je,' fluisterde hij, zijn stem klonk schor omdat hij zo gespannen was. Dit was echt heel moeilijk voor hem.

Sean

Hij at van het eten, het smaakte hem heel erg goed. 'Dat zou ik ook wel leuk vinden,' zei hij enthousiast tegen haar. 'Het is vast een leuke jongen, als jij zo rood van hem wordt,' plaagde hij haar daarna weer. Hij dronk wat van zijn drinken en daarna keek hij haar weer aan. 'Smaakt het jou ook een beetje?' vroeg hij. Hij hoopte dat ze het wel naar haar zin had met hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/1/2016, 16:03

Lolita Fullbright

Ze merkte dat hij serieus was toen hij aangaf dat ze ontzettend sterk was. Ze streelde zachtjes langs zijn wang en door haar woorden merkte ze dat het veel met hem deed. Hij zei dat hij van haar hield.
"Ik hou ook van jou, van elk prachtig stukje van je lichaam." Fluisterde ze heel lief terug tegen hem. "Kom ,we zouden bij de open haard gaan zitten, nu heb ik het alsnog koud." Glimlachte ze hem toe.


Faith Lahero

Hij zou het ook leuk vinden als Killian langs kwam, hierdoor glimlachte ze hem toe. "Hij is misschien nog wel vrolijker dan ik." Grijnsde ze nu naar Sean. Hij wilde weten of het eten haar smaakte en ze knikte. "Het is echt heerlijk, anders dan thuis, maar erg lekker." Glimlachte ze breed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/1/2016, 16:11

Leroy Fullbright

Ze zei dat ze ook van hem hield, van elk stukje van zijn lichaam. Hij nam haar mee naar de openhaard en hij sloeg zijn armen om haar heen. Hij pakte ook een deken om om hun heen te slaan en daarna drukte hij zachtjes zijn lippen op haar schouder. 'Ik wil je graag helpen... kan ik iets doen om er voor te zorgen dat je het weer lekker gaat vinden?' vroeg hij zacht aan haar. Hij hoopte het echt, want hij vond het juist leuk om dat te zien.

Sean

'Kan dat?' plaagde hij haar weer. Ze vond het heerlijk, anders dan thuis, maar wel erg lekker. 'Gelukkig maar, ik wil geen klachten horen.' zei hij lachend. Hij dronk zijn drinken op en hij had ook al vrij snel zijn bord leeg. 'Zullen we zo maar terug gaan? Dan heb je genoeg energie over voor morgen, dat zal je wel nodig hebben. Misschien komt je vriendje ook wel langs, dan kan je niet doodmoe zijn.' plaagde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/1/2016, 16:33

Lolita Fullbright

Ze werd meegenomen door hem naar de open haard en ze voelde een deken en zijn armen om haar heen. Dit was veel beter, het was heerlijk warm hier. Hij wilde haar graag helpen en vroeg wat hij kon doen om ervoor te zorgen dat ze het weer lekker ging vinden.
"Misschien dat rustig aan proberen het beste werkt." Opperde ze zachtjes en ze keek hem even aan. "Gewoon heel voorzichtig me eraan laten wennen." Vertelde ze aan hem.


Faith Lahero

"Ja, dat kan echt." Glimlachte ze hem toe. Onderweg terug naar huis stuurde ze de brief naar Killian met daarin dat het goed met haar ging, maar dat Lucius waarschijnlijk brieven onderschepte, ze schreef ook dat ze hem miste en dat ze hoopte dat hij gauw een keertje langs kwam.
"Misschien wel, dan moet ik nog wel een beetje energie over hebben." Glimlachte ze Sean toe. Ze liep met hem weer terug naar zijn huis toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/1/2016, 16:36

Leroy Fullbright

Ze zei dat hij rustig aan moest proberen wat het beste werkt. 'Heb je een idee van iets waar ik mee kan beginnen? Wat vind je het lekkerste?' vroeg hij nu aan haar. Hij wilde haar echt heel graag rustig laten wennen, maar het was wel lastig dat hij zo snel zin had in meer. Nu zou dat waarschijnlijk wel meevallen, maar hij kreeg dat toch wel. Hij wist wel geduldig te blijven, maar hij wist dat Lolita ook wel door had hoe het werkte bij hem.

Killian Fullbright

ZOdra hij de brief van Faith ontvangen had liep hij naar zijn ouders toe. Hij hoopte dat hij er heen mocht, hij hoopte het echt heel erg, maar hij was bang dat het nog wel eens kon gaan tegenvallen. Ze waren nog zo bang dat hem iets overkwam, terwijl dat helemaal niet nodig was. Hij vond het gewoon leuk om naar Faith toe te gaan, ze gaf zo duidelijk aan dat ze het zelf ook leuk vond, dan wilde hij het nog meer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/1/2016, 16:46

Lolita Fullbright

Hij vroeg haar waar hij moest beginnen en wat ze het lekkerste vond. Ze wist het zelf niet zo heel erg goed. Ze pakte zachtjes zijn hand vast. "Begin maar gewoon met je vingers, dan zien we het wel." Sprak ze hem zachtjes toe. "Als je me zachtjes blijft strelen verder, voel ik me wel redelijk op mijn gemak." Legde ze aan hem uit.


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze was vandaag een dagje samen met Jay aan het werk geweest, vaak werkten ze apart en ze ging ook best wel vaak weg om dingen te regelen, maar nu waren ze samen en ze vond het wel heel erg leuk, al merkte ze wel dat ze dit niet elke dag moesten doen, dat was niet goed voor hun relatie. Ze opende de deur en zag Killian daar staan.
"Hoi jongen, hoe gaat het?" Vroeg ze glimlachend aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/1/2016, 16:50

Leroy Fullbright

Hij zag dat ze het niet zo goed wist, daarna werd zijn hand gepakt. Ze zei dat hij met zijn vingers moest beginnen, dan zouden ze het wel zien. 'Ik zal mijn best doen,' zei hij zacht tegen haar. Hij liet zijn vingers heel langzaam en zachtjes over haar buik heen glijden en hij bleef haar vol liefde aankijken. 'Ik hou van je, Lolita... ik vind dat je het geweldig doet en ik ben blij dat het tussen ons wel allemaal goed gaat. Dat is het belangrijkste,' fluisterde hij.

Killian Fullbright

Hij glimlachte even naar zijn moeder en daarna ademde hij diep in. 'Ik wilde weten of het oké is dat ik naar Faith toe ga... ik zou het heel erg leuk vinden, ik zal ontzettend voorzichtig doen en ze wil heel graag dat ik kom,' zei hij zacht tegen haar. Hij hoopte zo dat het geen probleem was en dat hij naar haar toe mocht gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/1/2016, 16:59

Lolita Fullbright

Hij zou zijn best doen voor haar. "Daar twijfel ik niet aan." Sprak ze glimlachend tegen hem. Hij streelde zachtjes over haar buik heen en zei haar dat hij van haar hield en dat ze het geweldig deed. Ze glimlachte door al zijn lieve woorden. "Ik ben echt stapelgek op je, je bent heel erg lief voor mij." Fluisterde ze hem zachtjes toe en ze streelde langs zijn gezicht. Dit ging allemaal nog wel redelijk goed.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij wilde naar Faith toe. Ze had eerder al van hem gehoord dat Faith weg was gegaan om haar krachten te zoeken. Hij zou ontzettend voorzichtig doen.
"Waar is ze? Is ze in een veilig gebied?" Wilde ze ten eerste van hem weten. Daarna keek ze naar Jay, wat vond hij hiervan?
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/1/2016, 17:20

Leroy Fullbright

Ze zou er niet aan twijfelen en daarna zei ze dat ze stapelgek op hem was en dat hij heel erg lief was voor haar. 'Natuurlijk,' fluisterde hij. Ze streek langs zijn gezicht, hij had het idee dat dit nog wel goed ging. Heel langzaam gleden zijn vingers iets naar beneden, hij deed het heel erg rustig, hij wilde haar echt laten genieten van wat hij deed en ze moest zich niet kapot schrikken, het moest juist rustig gaan.

Killian fullbright

'Ze is in het zuiden, in het rijk van Lucius,' zei hij tegen haar. 'Dat is veilig toch? Daar gaat echt niets raars gebeuren en ik wil heel erg graag naar haar toe, ze gaat mij echt niet uitnodigen als ze niet zeker weet dat het veilig is,' zei hij. Hij keek even naar zijn vader, die hem nog wat bedenkelijk aankeek, hij wist het duidelijk nog niet echt.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/1/2016, 18:01

Lolita Fullbright

Zijn vingers gleden na een tijdje verder naar beneden, ze sloot haar ogen eventjes, ze wilde er zo graag van genieten, maar ze vond het echt niet lekker... "Is het misschien een idee als je me iets meer uitdaagt? Dat ik er dan echt naar ga verlangen? Dat gevoel ben ik echt kwijt..." Fluisterde ze Leroy nu toe.


Koningin esmeralda Fullbright

Hij vertelde haar dat Faith in het rijk van Lucius was. "Het is daar wel veilig, maar je moet wel heel erg oppassen voor Lucius, kom alsjeblieft niet in zijn buurt." Sprak ze haar zoon zachtjes toe. "Ik weet dat je heel erg graag wilt en je mag op zich wel, ik vind het alleen eng... die hele reis." Sprak ze eerlijk en ze keek Jay weer even aan, zijn gezicht stond ook wat bedenkelijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/1/2016, 18:52

Leroy Fullbright

Hij merkte eigenlijk wel dat dit niet werkte en daardoor viel zijn motivatie ook wel een beetje weg, het was niet leuk om te doen als ze het echt niet leuk vond. Door wat ze daarna zei knikte hij langzaam, dat kon hij wel doen. 'Hoe kan ik dat het beste doen?' vroeg hij zacht. Hij was nooit echt zo van het uitdagen, misschien was het wel niet echt zijn ding, maar hij wilde heel erg graag leren, ook al was het misschien niet zo natuurlijk.

Killian Fullbright

'Ik zal uit zijn buurt blijven, echt. Ik heb niets te zoeken bij hem,' zie hij meteen. Ze zei dat ze het eng vond en hij knikte langzaam, hij begreep haar angst wel, het was logisch dat ze het eng vond. 'Van mij mag je, maar neem een wachter mee op de reis, alsjeblieft,' zei zijn vader nu. Killian dacht er even over na en knikte daarna. 'Dat is goed, dat doe ik wel.' stemde hij uiteindelijk in. Hij hoopte dat het dan allemaal geen probleem was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/1/2016, 18:57

Lolita Fullbright

Hij vroeg haar hoe hij dat het beste kon doen. Ze dacht daar even over na. "Ik weet het niet zo goed... dat is nog nooit echt aan de orde geweest. Het was nooit nodig..." Vertelde ze hem zachtjes. Ze voelde het verlangen altijd eigenlijk wel, maar nu was het compleet verdwenen. Ze zuchtte even zacht en keek Leroy weer aan. "waarom is het toch zo lastig? Ik snap het niet, ik voel me zo anders dan normaal." Zei ze tegen hem.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij wilde duidelijk echt wel heel erg graag gaan, hierdoor glimlachte ze eventjes. Volgens Jay moest hij wel een wachter meenemen.
"Ja, dan vind ik het ook wel goed." Knikte ze haar zoon toe. Ze streek even door zijn haren heen. "Doe voorzichtig en heb heel erg veel plezier, maar denk wel aan wat we gezegd hebben." Vertelde ze hem, aangezien zij en Jay allebei al een gesprek met hem hadden gehad over het samenzijn met Faith, dat het niet te ver mocht gaan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/1/2016, 19:00

Leroy Fullbright

Ze wist het niet, het was nooit nodig geweest. Daardoor kon hij het misschien ook niet zo goed, hij had het nooit hoeven doen. 'Ik snap het ook niet goed, ik herken je hier bijna niet in...' fluisterde hij eerlijk. Hij vond het heel erg jammer, want er was echt niets leuks aan op deze manier en hij wilde het heel graag leuk vinden, want het was een heel belangrijk onderdeel van zijn leven. Het was een stuk minder leuk als ze het niet lekker vond en als ze niet uitdagend was, want hij vond het wel heel fijn als ze het deed.

Killian Fullbright

Hij moest voorzichtig doen en heel veel plezier hebben, maar wel denken aan wat ze gezegd hadden. 'Ja, ja, doe maar niet zo raar, ik kan zelf nadenken,' zei hij plagend tegen zijn moeder. Hij wist wat hij niet mocht doen en hij vond dat allemaal niet zo boeiend, hij zou het zelf wel zien, maar voorlopig waren ze gewoon vrienden en misschien werd het wel nooit meer. Hij wist het niet en hij vond het niet zo nodig om overal rekening mee te houden. 'Ik ga mijn spullen pakken,' zei hij enthousiast, daarna deed hij dat ook al meteen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/1/2016, 19:04

Lolita Fullbright

Hij gaf aan dat hij het ook niet goed snapte, hij herkende haar hier bijna niet in. Daardoor keek ze naar de grond en voelde ze de tranen in haar ogen omhoog komen. "Het spijt me." Klonk het heel zacht uit haar mond. Ze wreef even over haar gezicht heen. "Misschien moet ik er gewoon doorheen, het weer leuk gaan vinden." Zuchtte ze.



Koningin Esmeralda Fullbright

"Jij denkt dat je heel erg veel zelf kan, maar wij zijn nog steeds verantwoordelijk als jij iets stoms op je geweten hebt." Plaagde ze haar zoon terug. Hij moest wel begrijpen dat hij als prins niet alles zomaar kon maken omdat hij het wilde. Hij zei daarna enthousiast dat hij zijn spullen ging pakken.
"Succes." glimlachte ze hem toe. Wanneer hij weg was, keek ze Jay even hoofdschuddend aan. "Wat een mannetje is het ook al." Zei ze met een glimlach over Killian.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/1/2016, 19:07

Leroy Fullbright

'Jij kan er niets aan doen, het is gewoon vervelend voor ons allebei, ik hoop dat het snel weer goed komt en als er iets is dat ik kan doen, dan moet je het zeggen... ik wil je wel proberen wat uit te dagen, maar als je het niet leuk vindt moet je dat wel aangeven,' zei hij eerlijk en zachtjes tegen haar. 'Misschien wel, ik weet het niet. Niets doen is bijna nooit de oplossing...'

Killian Fullbright

'Dat kan ik ook en ik zal echt niet zomaar iemand zwanger maken, als jullie denken dat het gaat gebeuren. Niemand wil überhaupt iets met mij proberen, dus wees daar maar niet bang voor. 'zei hij zuchtend tegen zijn ouders, maar daarna vond hij het genoeg en was hij weg. Hij had al heel snel wat spullen en daarna liep hij weer terug, hij wilde wel normaal afscheid nemen voor hij weg ging.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/1/2016, 19:12

Lolita Fullbright

Hij vond het gewoon vervelend en hoopte dat het snel weer goedkwam. Hij hij iets kon doen, dan moest ze het zeggen. Ze haalde haar schouders een beetje op, ze wist het echt niet. Daarna gaf hij aan dat hij het wilde proberen, maar als ze het niet leuk vond, moest ze het zeggen.
"Dat is goed, dat durf ik wel aan." Glimlachte ze hem nu weer een beetje toe, blij dat hij zo sportief alles opvatte. Hij dacht dat nietsdoen niet de oplossing was en ze knikte een beetje.


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze keek hem even met gefronste wenkbrauwen na toen hij aangaf dat sowieso niemand het met hem wilde proberen, hoe kwam hij daar nu weer bij. Hij kwam na een tijdje weer terug.
"Dat heb je snel gedaan." Grijnsde Esmeralda hem toe. "Maar wat bedoelde je dat niemand het met je wilt proberen?" Vroeg ze wat zachter aan haar zoon.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/1/2016, 19:16

Leroy Fullbright

'Gelukkig maar,' zei hij opgelucht tegen haar, want hij zou het nog veel erger vinden als hij niets mocht doen, daar kon hij niet zo goed tegen. Hij zoende haar heel zachtjes en hij legde zijn handen in haar hals, net zo zacht gleden zijn vingers over haar huid heen, heel erg rustig en heel gelijkmatig. Hij vond het wel heel fijn om haar aan te raken.

Killian Fullbright

'Natuurlijk, ik vind het leuk, dan ben ik wel snel klaar.' sprak hij. Door wat ze daarna zei keek hij haar even aan. 'Ik geloof niet dat er iemand is die dat zou willen. Ik heb zelfs nog nooit met iemand gezoend en ik geloof dat Faith mij alleen maar als vriend ziet hoor, dus jullie maken je zorgen om niets,' zei hij tegen zijn ouders. Zijn vader reageerde niet, maar Killian wist wel dat hij niet over dit soort dingen wilde praten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/1/2016, 19:19

Lolita Fullbright

Hij was duidelijk opgelucht en ze glimlachte hem eventjes toe. Ze werd zacht door hem gezoend en ze voelde zijn handen in haar hals. Zijn vingers gleden heel zachtjes over haar huid heen en ze sloot haar ogen, dit voelde heel erg prettig en ze genoot er wel echt van. Zachtjes zoende ze hem nu terug.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vertelde waarom hij dacht dat niemand wat met hem wilde, ze glimlachte hierdoor even naar hem. "Dat komt allemaal wel een keer, als je er zelf klaar voor bent natuurlijk. Je bent een hele leuke jongen, maar je bent er pas net weer. Je kent bijna niemand echt meer. Alleen Faith. Ga maar lekker naar haar toe. Het is vast heel gezellig." Vertelde ze glimlachend aan hem en ze knuffelde hem eventjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/1/2016, 19:24

Leroy Fullbright

Dit leek ze wel fijn te vinden en ze ging mee in de zoen, hij liet zijn handen iets afglijden naar beneden. Hij raakte haar maar heel lichtjes aan en op haar heupen liet hij zijn handen weer stil liggen. Zijn lippen gleden af naar haar hals en hij hoopte dat hij haar in ieder geval hiermee wel een plezier deed, maar hij was bang dat ze het niet meer leuk vond als het verder zou gaan.

Killian Fullbright

'Wanneer ben je er klaar voor?' vroeg hij nu, want dat vond hij zo vaag. Hij begreep nooit echt wat er bedoeld werd. 'Ja, vast, het is altijd gezellig met haar,' zei hij daarna enthousiast, want hij was wel gek op Faith en hij wilde heel erg graag met haar samen zijn. Hij knuffelde zijn moeder ook even en daarna keek hij haar weer grijnzend aan en pakte hij zijn spullen op.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum